Ruszyła kolejna promocja Nest Banku z premią za założenie bezpłatnego Nest Konta. Tym razem, biorąc udział w promocji „Witaj Szkoło”, zyskać możemy aż 100 zł w formie bony do wykorzystania w sieciach sklepów Biedronka! Oprócz tego zgarniemy 4% na lokacie startowej i nawet 200 zł, jeśli zapewnimy na konto wpływy z tytułu 500 plus!
Witaj Szkoło
Aby skorzystać z promocji „Witaj Szkoło” należy być osobą, która nie posiadała ani nie współposiadała rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Nest Banku, także pod innymi nazwami handlowymi (jak Smart Bank). Wykluczone są również osoby które złożyły już wniosek o takie konto, ale jeszcze nie podpisały umowy.
Jeśli spełniamy powyższe warunki, to wystarczy, że złożymy wniosek o konto z dedykowanej strony promocji. Podczas składania wniosku konieczne będzie wyrażenie obu zgód marketingowych (5 i 6), co finalnie sprowadzi się do zaznaczenia wszystkich pól.
Warto dodać, że jako sposób finalizacji umowy będziemy mieć do wyboru wizytę kuriera lub przelew z innego banku. Ta druga opcja jest znacznie szybka, choć trzeba pamiętać, że przelew musi pochodzić z konta zweryfikowanego (gdzie bank potwierdził naszą tożsamość), a dane adresowe muszą być identyczne. Jeśli bank odrzuci przelew, to pozostanie nam opcja z kurierem.
100 zł za wydanie 250 zł
Same warunki zdobycia bonu do Biedronki są bardzo proste. Wystarczy, że wykonamy dowolną liczbę transakci bezgotówkowych kartą na łączną kwotę 250 zł w terminie 60 dni od podpisania umowy. Jako transakcje bezgotówkowe rozumiemy tu zwykłe płatności kartą w sklepach i internecie. Wystarczy więć wyjść na większe zakupy i warunek spełnimy :)
To tyle! Karta rabatowa zostanie do nas wysłana pocztą elektroniczną w terminie 21 dni roboczych od dnia spełnienia warunków. Będzie się składać z 13 cyfr (które najpewniej podajemy przy kasie) i, co ciekawe, będzie kartą wielokrotego użytku – będziemy z niej mogli korzystać wielokrotnie, dopóki nie wykorzystamy 100 zł.
Haczyki?
Największą wadą promocji jest fakt, iż jest limitowana. Choć jej czas trwania został określony na 23.08 – 30.09.2017, to bank zastrzegł, iż pula nagród w promocji wynosi jedynie 1000 sztuk. Oznacza to, że w chwili zarejestrowania 1000 promocyjnych wniosków kolejne nie będą już przyjmowane. Warto więc się śpieszyć – promocje Nest Banku zazwyczaj kończą się w ciągu kilku dni (choć były takie, które trwały ledwo ponad… dobę!).
Ile kosztuje Nest Konto?
Nest Konto to jeden z ostatnich rachunków Polsce, który jest w pełni darmowy. Nie zapłacimy bowiem za prowadzenie konta, posiadanie karty oraz wypłaty z bankomatów. Jedyna na co należy uważać to wyrobienie karty – pierwszą mamy za darmo, jednak gdybyśmy chcieli wyrobić kolejną (np. walutową), to zapłacimy 25 zł. Oczywiście jeśli chcemy tylko skorzystać z promocji, to wystarczy nam jedna karta :)
Pamiętajmy również, że Nest Bank oferuje świetną ofertę oszczędnościową. Nowi klienci mogą założyć Lokatę Witaj z oprocentowaniem 4% (do 30 dni po otwarciu konta), a do tego konto Nest Rodzinne Oszczędności, które dzięki premii wypłaca realnie nawet 5,7% w skali roku. Nie zapomnijmy równiez o Lokacie na Nowe Środki – tam do zdobycia mamy nawet 2,7% w skali roku :)
Na koniec przypominam o promocji banku przeznaczonej dla beneficjentów programu Rodzina 500 Plus. W zamian za przelewanie świadczenia oraz swojego wynagrodzenia właśnie do Nest Banku zyskać możemy 200 zł dodatkowej premii. Po szczegóły oferty zapraszam do mojego prześwietlenia promocji „Nest Kieszonkowe” sprzed kilku dni.
Komentarze
Jak dla mnie super. Skończyły sie procenty z K.O. Profit więc lokata na 4 miesiace mnie przekonuje razem z kasą do Biedronki. :-)
• Michal.o*4procent
• Michal.oJak to skończyły procenty na profit ???
• Pakojak juz kiedys miałem u nich konto to tez dostane 100zł
• sadfnie, osoby posiadające konto w Nest Banku czy dawnym Smart Banku są niestety wykluczone :(
• MichałLOL to ten sklep ma bony podarunkowe?? jestem w szoku….
• zenek64Czy jeśli założę konto z promocyjnej strony to mam już pewność otrzymania bonu niezależnie od terminu wykonania płatności kartą (oczywiście w ciągu regulaminowych 60 dni) ?
• ABCTak, do tej pory w każdej z promocji Nest blokował możliwość rejestrowania po przekroczeniu puli 1000 osób. Nie było więc fizycznej możliwości rozdania większej ilości bonów.
• MichałMa ktoś informacje, czy nestbank zliberalizuje trochę definicje nowego klienta w najbliższym czasie? Może chociaż dla klientów sprzed zmiany nazwy?
• jacenyNest jest na rynku niecały rok i chyba na to za wcześnie, choć już jedna z promocji nie wykluczała posiadaczy konta w Smart Banku jeśli zamknęli je przed zmianą nazwy.
• StefekJak czytam regulamin promocji, to 100 zł jest do wydania na wszystko, a nie na „szkolną wyprawkę”?
• ŁukaszCały asortyment Biedronki ;)
• MichałWitam dzięki za informację konto już założone pozdrawiam.
• NikoCzy ktoś zna wszystkie nazwy banków z przeszłości, które wykluczają wzięcie udziału w promocji? Taki FM bank też pod to podlega? Ewentualnie ktoś wie, czy mogą to sprawdzić na infolinii Nest banku?
• chybatyZ regulaminu wynikałoby, że odpadają klienci wszystkich dotychczasowych form banku niezależnie od poprzedniej nazwy.
• FabianA co ze złotóweczką aktywacyjną? Wraca na konto banku z którego wysłano przelew, czy to nasz pierwszy piniondz na nowym koncie? U mnie na razie jest nigdzie :D
• borkowiczwraca
• anetaNo, to jest konkret. Mąka, cukier, masło, piwo i czipsy, a nie jakieś perfumy w empiku. Teraz nie dam rady, ale przy następnej stówce do biedry zakładam konto w Neście.
• ulokowanyCzy uczestnictwo w promocji potwierdzane jest jakąś osobną wiadomością? Złożyłem wniosek przez link w artykule (koło godziny 11), dokumentacje sfinalizowałem wizytą w banku, ale dotychczas nic poza standardowym zatwierdzeniem nie otrzymałem, a obsługa wydziału niestety nie potrafiła mi nic na ten temat powiedzieć. Pozdrawiam
• RobertZałożyłem konto poprzez wykonanie przelewu. Dotarły do mnie smsem hasła jednorazowe, jednak nie dotarła na maila umowa ramowa z numerem NIK. Czy ktoś też jest w takiej sytuacji?
• ŁukaszTo samo, dzwonilem na info i powiedzieli, ze jakby do jutra nie bylo to trzeba sie kontaktowac i wyslą jeszcze raz ;)
• Kubekkonto zakładałem przed 17:00, dokumenty otrzymałem dopiero w nocy – wcześniej nie dostałem ani jednego maila
• simrishamPrzy zakładaniu konta przelewem – w jaki sposób przekazywany jest NIK? Dostałem SMSa z hasłem jednorazowym, czyli wniosek (chyba?) przeszedł ale na maila (również do spamu) nie przyszły żadne umowy.
• Krzysztof A.Też tak miałam zadzwoniłam na infolinie-musi być z telefonu podanego w banku- i powiedziano mi mój numer do konta po czym przyszła umowa na maila ( wcześniej również przyszła ale była tylko informacyjna bez numeru identyfikacyjnego do konta a miejsca na dane do umowy były wykropkowane)
• aaalDzięki – po telefonie na infolinię dokumenty przyszły po około godzinie.
• Krzysztof A.Informacja dla kolejnych osób które mogą mieć wątpliwość, która mnie naszła po zalogowaniu – karta do rachunku nie jest od razu widoczna z poziomu bankowości internetowej – na infolinii dowiedziałem się, że pojawia się jako nieaktywna dopiero po tym jak zostanie wyprodukowana (do dwóch dni).
Ponieważ pojawiają się pytania o asortyment to dodam, że regulamin promocji nie wyklucza alkoholu i tytoniu. Regulamin kart podarunkowych Biedronka precyzuje to następująco:
Jeśli Nest nie wyłączył takich zakupów, to mozemy kupować co chcemy :)
• MichałJak szybko trwa otwarcie konta przez kuriera tj. składam wniosek dziś 24.08 a bankowość internetową mam aktywną od…..????
• MiroKiedyś chciałem założyć konto i nie stało sie to bo nie przyjeli weryikacji z banku credit agricole, czy w takim razie jestem traktowany jako: Wykluczone są również osoby które złożyły już wniosek o takie konto, ale jeszcze nie podpisały umowy.
• tomdwdswswswsCzy rezygnacja z konta i jednoczesna rezygnacja z karty po wykorzystaniu bonu 100 zł wiąże się z jakimis kosztami?
• patryk2711Nie ma żadnych kosztów – gdyby były, to bym o tym wspomniał ;) Po odebraniu bonu robimy co chcemy, choć ja osobiście konto zostawiam (zakładałem w podobnej promocji w listopadzie) bo Nest co jakiś czas sypnie dobrym oprocentowaniem dla nowych środków + korzystam z konta Nest Rodzinne Oszczędności. Generalnie obiektywnie trzeba przyznać, że w ciągu tych kilku miesięcy Nest się zrobił fajnym bankiem dla oszczędzających ;)
• MichałPodpinam się pod pytanie nieco wyżej. Czy po założeniu promocyjnego konta przychodzi jakaś automatyczna wiadomość z potwierdzeniem w którym wyraźnie jest zaznaczone, ze wniosek objęty jest akcją (tak jak to było w ostatniej promocji około miesiąc temu „75zł na start”)?
• FilipTamta promocja była organizowana przez pośrednika i wiązała się z koniecznością rejestracji na specjalnej stronie, a dopiero potem składało się wniosek. Tam właśnie pośrednik wysyłał wiadomość.
Tutaj element ten jest wyeliminowany (to bank sam z siebie daje nagrody) więc… nie ma konieczności rejestracji = nie ma maila. Składa się tylko wniosek o konto, ale z konkretnego miejsca (dedykowana strona promocji).
Wiem, że wygląda to dość dziwnie (tak jakby promocja banku była… gorzej zrobiona) ale wszystko będzie OK. Oni to zapisują w swojej bazie, choć faktycznie klient nie ma żadnego potwierdzenia.
Przy okazji podrzucam: http://livesmarter.pl/promocje-bankowe-kompendium-co-musisz-o-nich-wiedziec/
• Michałco z osobami którym kiedyś przy wnioskowaniu odrzucili przelew z banku i nie załozyli. łapią się?
• tomdwdswswswsNa mail z NIK’iem trzeba trochę poczekać przy zakładaniu konta za pomocą przelewu. SMSy z hasłami przyszły prawie od razu, a na mail’e z wzorami umów i NIK’iem musiałem poczekać 2,5 godz. Ale przyszły same, bez dzwonienia na infolinię.
• ŁukiLinki wyrzucają. Skończyło się?
• GrześU mnie działa. Może adblock?
Co do zakończenia – ze wstępnych informacji wynika, że koniec może być z końcem tego tygodnia ;)
• MichałTak. Chyba Adblock. Na innej przeglądarce poszło
• GrześOtwarcie konta zawieszone, dodatkowa weryfikacja przez bank, maja się skontaktować, kuzwa, kiedy? Po promocji? O co może chodzić?
• pytajnikWażne, aby wniosek złożyć w terminie – to, kiedy podpisze się umowę, nie ma już aż takiego znaczenia.
• MichałZnajoma składała wniosek i potwierdzała przelewem. Nie zgadzał się adres to zadzwonili, że mogą anulować albo kurier. Zostało anulowane, wniosek ponownie złożony, przelew z innego banku, gdzie adres już się zgadza, ale nadal to samo – mail, że nie przeszło i znów czeka na telefon.
• TomaszekWłaśnie otrzymałem informację, iż promocja schodzi jak ciepłe bułeczki – być może zostanie wstrzymana już w weekend, ze względu na osiągnięcie 1000 rejestracji :)
• Michała jednak jeszcze szybciej – w ciągu kilku… minut!
• MichałCórka(dorosła) zakładała konto w promocji ,gdzie był bon 85zł do Decathlona-od momentu spełnienia warunków czekała ponad 2 miesiące(A MIAŁ BYĆ PO 14 DNIACH ROBOCZYCH) na bon-i cisza.Po reklamacji ,która trwała ok.3 tygodnie przysłali bon i 2 bilety do multikina w ramach przeprosin.Żona zakładała konto 2 miesiące temu w promocji -bon 100złdo Decathlona-warunki spełniła następnego dnia po otwarciu konta i powinna dostać bon po 14 dniach roboczych a zaczyna się 3 miesiąc i Cisza!!!! Poszła reklamacja -czas oczekiwania do 30 dni.Powiedzenie ,,pewne jak w banku” chyba nie jest już aktualne w tych czasach,o wszystko trzeba się prosić i wykłucać i pozostaje duży niesmak na przyszłość…..Pozdrawiam.
• JacekPPrzyszła karta. Naprawdę nie ma możliwości darmowej zmiany PINu?
• borkowiczNaprawdę.
• Don Quijote de la Manchaa ile kosztuje zmiana?
• koles5 zł, tylko w bankomacie BZ WBK.
Ja przyznaję, że zapłaciłem…
• Don Quijote de la Manchaduzo. nie bede uzywal ich karty chybe ze bede musial….
• kolesAno dużo, ale ja ich konto założyłem daaaawno temu, kiedy jeszcze nie żyłem tak sprytnie ?, a właściwie dopiero zaczynałem kombinować, bo wcześniej w Aliorze (wtedy jeszcze nie mieli KWJ) płaciłem za kartę 5 zł miesięcznie…
• Don Quijote de la ManchaJa tam płacę zbliżeniowo. PIN nie potrzebny :)
• ŁukiJa też płacę zbliżeniowo, ale pewnie nie tam, bo czasem jednak PIN potrzebny jest… ?
• Don Quijote de la ManchaPromocja brzmi fajnie ale jak chciałem zostać klientem banku tak właśnie odpadłem z rozgrywek. Cenię sobie spokój i pewien porządek a bank mnie w tym zakresie zniechęcił. Najpierw przysłali wytatuowanego gruzińskiego kuriera z umową, który wszystkiego nie dopilnował (ja rozumiem że to nie kurier banku ale ich podwykonwaca przecież! ) Odrzucili mi wniosek ze względów formalnych a jak chciałem ustalić na infolinii dokładne przyczyny odrzucenia tego wniosku to nie przeszedłem weryfikacji, podobno odpowiedziałem inaczej niż w formularzu :) Nastepnym razem poproszę koło ratunkowe od banku pół na pół albo telefon do przyjaciela żeby się cokolwiek dowiedzieć. Pozdrawiam
• Pawełdlaczego mój komentarz nie został zamieszczony? Cenzuruje Pan niewygodne dla banku wypowiedzi?
• Pawełpiszesz pierwszy raz, więc wpadło do akceptacji – już zamieszczam. Przepraszam, że tak długo, ale akurat trafiłeś na przerwę ze względu na bycie 10 km nad ziemią :)
• MichałCzy obrót bezgotówkowy może być zapłata kartą za media-prąd,gaz itp ?
• aaalTak, ale musi to być transakcja kartą (nie jakieś bliki czy przelewy); jeśli chodzi Ci o transakcję w Internecie (z eBOK), to transakcję kartową poznajemy po tym, ze trzeba wpisać dane z karty (łącznie z numerkiem z tyłu).
• Don Quijote de la ManchaDzięki Don
• aaalA czy zakup kart podarunkowych w Tesco lub innym markecie może wchodzić
• aaalw ten obrót bezgotówkowy kartą ?
Czy ktos dostal juz karte do biedronki?
• mrDdzisiaj najpozniej jutro mija wyznaczony termin wiec zobaczymy czy dostane – jak nie to reklamacja
• mirekMam takie pytanie, odnośnie wszystkich promocji, które wymagają spełnienia warunku liczby transakcji, czy wydania określonej kwoty np. tak jak w tym przypadku 250 zł. Czy jeżeli kupię coś, powiedzmy odzież za 250 zł, zapłacę bezgotówkowo – kartą – a potem np. korzystając z możliwości reklamacji czy zwrotu, zwrócę tą rzecz do sklepu, a pieniądze wrócą mi na konto, to czy taka transakcja i tak zostaje wliczona do promocji? To wiązało by się, z tym, że nawet nie trzeba wydawać żadnych pieniędzy, aby taki kupon otrzymać. Czy ktoś coś na ten temat może powiedzieć? : )
• Eric PrydzJesli zwrot nie jest na kartę tylko przelewem na konto, w postaci gotówkowej albo na inną kartę, to bank nie wie, że tamta transakcja jest anulowana. Niestety w większości sklepów chcą oddawać pieniadze na tę samą kartę. Jesli znasz sklep w którym tak nie oddają, to trzeba korzystać :)
• MichałOkej, dziękuję za wyjaśnienie.
• Eric Prydzzaśmierdziało cebulą.
• waldDostał ktoś? 21 dni (roboczych) od wykonania wszystkich warunków mija mi w wtorek, a nadal nic.
• MMWtorek się kończy, i jak?
• ŁukiWłaśnie nic..
• MMMoże liczą 21 dni od daty księgowania, nie transakcji.
• ŁukiWłaśnie przed chwilą przyszedł mail z kodem.
• poczatkujacaKiedy wykonałaś i kiedy została zaksięgowana ostatnia transakcja do spełnienia warunków promocji (250zł)?
• Łukiu mnie ostatnie zaksięgowane 18.09 a u żony 22.09 i dziś mejle na skrzynkach
• waldOstatnia transakcja pchodzi z 13.09, a zaksięgowana 18.09.
• poczatkujacaTeż już dostałem więc chyba masowo dziś puścili :)
• MMTeż dostałam mail z kodem warunki spełniłam 15.09.2017 były zaksięgowane zakupy ale teraz nie wiem czy z bonu można korzystać wielokrotnie do kwoty 100 zł jak pisał admin czy trzeba jednorazowo wydać bo w mailu jest regulamin nie bardzo jasny co do tej kwesti
• aaalJeżeli punkt 7 regulaminu nie jest dla Ciebie jasny to warto wbić się na lekcje do podstawówki. Tam uczą czytać ze zrozumieniem.
• waldAle śmieszne :) nigdy Ci się nie zdarzyło ? to brawo TY
• aaalCzy ktoś jeszcze natknął się na obsługę sklepu, która nie wiedziała jak obsłużyć kartę elektroniczną? Podczas zakupów kasjerka wybrała opcję skorzystania z bonu podarunkowego i nie mogła wprowadzić podawanego przeze mnie numeru – jedyną opcją było przeciągnięcie fizycznej karty paskiem magnetycznym przez terminal, co oczywiście było niewykonalne :) Próba wpisania numeru na terminalu też spełzła na niczym – wyświetlało się tylko „Użyj czytnika magnetycznego”. Jeżeli ktoś miał taką sytuację i udało się ją kasjerom rozwiązać – co zrobili? Nie chciałbym blokować kolejki, ale latanie od Biedronki do Biedronki, bądź zgadywanie za każdym razem „czy już umieją” też nie bardzo mi się uśmiecha ;)
Nie wiem czemu komentarz dodał się jako odpowiedź pod innym – wklejam jeszcze raz i proszę admina o usunięcie poprzedniej kopii.
• Krzysztof A.Miałem i mam dokładnie ten sam problem. Czy ktoś już wie jak tym płacić?
• hsjfjhsjfkTak, cytuję komentarz Oliwii z 28 września:
• Krzysztof A.„po nabiciu towaru wpisała na kasie kod i kliknela na koncu PLU. Zadziałało” – również potwierdzam, że działa, choć kasjerzy na ogół reagują w pierwszej chwili zdziwieniem jak klient mówi jak nabić płatność ;)
bon wjechał. Ciekaw jestem czy nie napotkam trudności jak go wykorzystać. Czy obsługa kasy wie gdzie te cyferki trzeba wpsiać
• KacperJa też mialam problem z obsługą sklepu. Pani kierwnik ostatecznie przyniosla jakas instrukcję: po nabiciu towaru wpisała na kasie kod i kliknela na koncu PLU. Zadziałało
• OliwiaDostalem bon, czas na wycieczke do Biedry ;)
• mrDBon wykorzystany bez problemu. Tylko kasjerzy nie bardzo wiedzą jak użyć. Warto podpowiedzieć żeby wpisać ręcznie jak jakaś płatność telefonem, co by to nie znaczyło..
• MMPoprzysięgłem sobie ostatni raz wzięty udział w promocji z bonem – zawsze problemy z nieprzeszkolonymi kasjerami. Reklamacja do Biedronki wysłana, niech ich szkolą. Ostatecznie za zakupy zapłaciłęm 7 dyszek kartą, bo mi się zrobiło szkoda ludzi stojących za mną w kolejce.
• slayerPo jakim czasie od spełnienia warunków otrzymaliście bon?
• ŁukiMam problem ze realizowaniem karty podarunkowej. Kasjerzy nie przyjmują numeru. Ona musi mieć papier. I koniec. Chore, spróbuje w innej biedronce.
• MirekNie udało mi się skorzystać z bonu. Kasjerka tylko się skrzywiła, że nie może tego zrealizować, a kierowniczka, że nie wie co to jest, nawet nie ma kodu kreskowego i w ogóle wydrukowana karta na jakimś tam papierze.
• krzymaczDzisiaj to samo. Zgłosiłem to na infolinię.
• MirekWarunki spełnione 26.IX., transakcje zaksięgowane 29.IX., dziś przyszła karta podarunkowa :)
• ŁukiHej, wiecie może gdzie mogę napisać ws. reklamacji? Strona z promocją już chyba nie działa…
• PawG.Ostatnia operacja zaksięgowana 14.09 – do dnia dzisiejszego nie otrzymałem kodu. Z jakiego adresu przyszedł do Was email z kodem?
Jeżeli zadajesz takie pytania to obawiam się że nie ogarniesz tej reklamacji.
• wald@PawG. na wysyłkę karty podarunkowej mają czas do 21 dni roboczych od spełnienia warunków, więc mają jeszcze czas. E-mail przyszedł z „nestletter@nestbank.pl”, reklamację wysyłasz do banku tel. 801 800 188 lub 22 438 41 41, kontakt@nestbank.pl, przez pocztę wewnętrzną lub pocztą na adres banku.
• ŁukiU mnie żadnych problemów z realizacją kuponu. Kasjerka zdziwiona, że przeszło :)
• Łuki21 dni roboczy minęło od spełniania warunków, a bonu brak. Reklamacja złożona. Ktoś również nie dostał bonu ?
• AlphaDzisiaj mija 21 dzień od daty spełnienia warunków, do tej pory bonu również nie otrzymałem.
• SzymonU mnie też bonów brak (w sumie na 3 osoby). Warunki spełnione w pierwszej połowie września. Poszły reklamacje. Odpowiedź: konta nie były zakładane z dedykowanej strony. A przecież były, jestem tego pewien, zawsze są to linki z bloga.
• RobertBank tragedia – nie uznają własnych promocji, brak współpracy z payu, serwis internetowy strasznie ubogi – nawet limitów nie da się zmienić. Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym nagle ścięte do 1,20 %.
Jak tylko się skończy lokata to zamykam konto.
• AlphaOdpisali mi na reklamacje, ze spełniłem warunki i dostałem w związku z tym maila. Rzeczywiście, wiadomość z kodem do Biedronki wpadła mi do spamu :) więc zalecam sprawdzić skrzynkę dokładnie.
• SzymonSzymon – po jakim czasie dostałeś odpowiedź na reklamację ?
• Alpha