Nowość! 100 zł za założenie EnveloKonta i do 200 zł za e-zakupy

Zakończona

Dwa miesiące temu pisałem o EnveloBanku, czyli nowym graczu, który wprowadził na nasz rynek bardzo interesujące konto osobiste. Dziś oferta staje się jeszcze bardziej atrakcyjna, bo po raz pierwszy rachunek ten pojawia się w promocji na start. Do zgarnięcia mamy łatwe 100 zł premii za wykonanie 3 płatności kartą :)

100 zł premii za założenie EnveloKonta w EnveloBanku Pocztowym

100 zł za 3 transakcje kartą

Aby wziąć udział w promocji należy być nowym klientem Banku Pocztowego, czyli osobą nieposiadającą konta w Banku Pocztowym (zarówno tradycyjnym, jak i EnveloBanku) w momencie wysłania wniosku. Oprócz tego wykluczone są osoby, które złożyły już jakikolwiek wniosek o otwarcie EnveloKonta.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji najpóźniej do 31.12.2017. Wystarczy, że zaznaczymy dwa pierwsze checkboxy (akceptacja regulaminu oraz przetwarzanie danych przez bank). Organizator zaznacza, że pula promocyjnych wniosków ograniczona jest do 2000 sztuk – kto pierwszy, ten lepszy :)

Aktualizacja (30.11, 22:30): WOW! Tak szybkiej promocji nie było już dawno. Po 10 godzinach trwania nie ma już połowy promocyjnej puli! Warto się śpieszyć!

Aktualizacja (31.11, 12:00): Promocja została zakończona.

Zgody w promocji EnveloBanku 100 zł premii
Wymagane zgody

Co dalej? Po rejestracji na stronie promocji należy wypełnić i wysłać wniosek internetowy o EnveloKonto za pomocą wygenerowanego dla nas linku, również do końca roku. Na zawarcie umowy mamy czas aż do 19.01.2018. Możemy tego dokonać poprzez wizytę kuriera, na poczcie lub przelewem. Zwracam tylko uwagę, że jeśli zdecydujemy się na ostatnią (najwygodniejszą opcję), to przelew musimy zrobić z konta które zostało zweryfikowane (bank nas „widział na oczy” i ma nasz wzór podpisu) oraz w przelewie muszą być te same dane. Inny adres czy nazwisko spowoduje odrzucenie wniosku! Wtedy też powinniśmy poczekać na telefon od konsultanta banku i zmianę metody podpisania umowy na oddział lub przez kuriera.

Same warunki promocji są bardzo proste. Wystarczy, że do 9.02.2018 wykonamy co najmniej 3 płatności kartą w sklepach i internecie na łączną kwotę min. 100 zł. Oczywiście nie wliczamy tu transakcji anulowanych bądź zwróconych.

I to tyle! Organizator powiadomi nas o przyznaniu premii za pomocą wiadomości e-mail najpóźniej do 21.02.2018. Będziemy wtedy musieli kliknąć w otrzymany link i uzupełnić dane do odbioru premii. Zgodnie z regulaminem będziemy mieć na to czas do 28.02.2018. Wypłata premii nastąpi do 9.03.2018.

50 zł w programie poleceń

Premia na start to jednak nie wszystko. Oprócz gwarantowanej nagrody głównej możemy również powalczyć o nagrody dodatkowe w programie poleceń. Każdy, kto weźmie udział w powyższej promocji (i spełni jej warunki!) może polecić EnveloKonto swoim znajomym – i zgarnąć 50 zł za ich polecenie. Oczywiście nagroda ta zostanie wypłacona jedynie pod warunkiem, że również znajomy spełni jej warunki.

Ograniczenia? Zgodnie z regulaminem konto możemy polecać „w nieskończoność”, jednak nagrodę otrzymamy za maksymalnie 4 osoby (co przełoży się na 200 zł dodatkowej premii, obok 100 zł na start).

Informacje o nagrodzie dodatkowej i jej wypłata nastąpi identycznie, jak nagroda główna.

EnveloKonto – co to?

Co wyróżnia EnveloKonto? Po pierwsze – brak opłat. Nie zapłacimy tu ani grosza za posiadanie konta, niezależnie od tego czy korzystamy z niego aktywnie, czy nie.

Posiadanie karty do konta jest również darmowe, choć po spełnieniu dwóch prostych warunków: wpływ 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku) oraz jedna płatność kartą. Przewidziano jednak pewnie wyjątek: osoby poniżej 26 roku życia nie płacą za kartę. Po prostu :)

Gdyby tego było mało, to bank dorzuca nam nielimitowane wypłaty z krajowych bankomatów za 0 zł. Za granicą zapłacimy 1% od wartości transakcji, ale… to może być całkiem dobra opcja awaryjna, ponieważ przewalutowanie transakcji odbywa się po kursie organizacji płatniczej Visa (czyli niemal bezstratnie). 1% kosztów przewalutowania w porównaniu do znacznie zawyżonych kursów innych banków to bardzo dobra opcja – a trzeba pamiętać, że dotyczy jedynie wypłat z bankomatów. Transakcje bezgotówkowe są bezprowizyjne! Oznacza to, że karta świetnie nadaje się do wszelkich płatności zagranicznych.

Zwrot za e-zakupy!

Na koniec prawdopodobnie najlepsza (z naszej perspektywy) zaleta EnveloKonta, czyli zwrot za e-zakupy. O co chodzi? Jeśli zakupimy jakiś towar w sieci i wybierzemy jedną z dostaw Pocztą Polską (w tym Pocztex czy zwykły list polecony), to będziemy mogli zgarnąć 2 zł zwrotu. Istotne tylko, aby zakup wyniósł min. 30 zł i żeby zostać opłacony za pomocą pay-by-link z EnveloKonta lub za pomocą karty debetowej.

Jeśli spełnimy te warunki i zalogujemy się do bankowości internetowej lub mobilnej podając numer opłaconej przesyłki, to kolejnego dnia roboczego otrzymamy 2 zł premii. Na wprowadzenie danych przesyłki mamy 30 dni.

Envelo nagrodzi nas również bonusem za co 10 przesyłkę – otrzymamy wtedy dodatkowe 10 zł. Oczywiście zwrot nie będzie naliczany w nieskończoność. Limity przewidziane są na maksymalnie 20 zł miesięcznie oraz 200 zł rocznie.

Na koniec dodam, że w promocji z premią na start nie jest wymagane zaznaczanie zgód marketingowych i otrzymywanie informacji handlowej. Jeśli natomiast chcemy otrzymywać premię za e-zakupy, to takie zgody musimy zaznaczyć (tylko na potrzeby banku, podmiotów zewnętrznych – nie).

EnveloBank - zgody marketingowe i handlowe do e-zakupów
Wymagane zgody do premii za e-zakupy

Nie przegap!

Komentarze

  • Ten „parabank” to jedna wielka porażka.

    Napisałem w wypowiedzeniu umowy prośbę o przesłanie potwierdzenia zamknięcia to odpisali, że „za wydanie zaświadczenia o zamknięciu rachunku
    jest pobierana prowizja w wysokości 50zł. Wniosek o wydanie zaświadczenia należy złożyć w formie pisemnej.”

    Maxim Odpowiedz
  • rozmowa czat:
    EnveloBank
    Witamy w EnveloBank Andrzej, w czym mogę pomóc?
    Andrzej
    Gdy podpiszę umowę przez kuriera czy to znaczy, że bank będzie miał mój wzór podpisu?
    EnveloBank
    Tak. Umowa została podpisana. Nie ma znaczenia , czy w placówce czy przez kuriera.
    Andrzej
    A co należy zrobić gdy chcę rozwiązać umowę, a bank twierdzi, że nie ma wzoru podpisu?
    EnveloBank
    W jaki sposób uzyskał Pan taką informację.
    Andrzej
    mailowo
    EnveloBank
    Konsultanci obsługujący maile nie mają dostępu do produktów Klienta, więc przypuszczam, że ta uwaga miała charakter informacyjny.

    Andrzej Odpowiedz
  • Wysłałem mailowo sprzeciw i wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym (podpisane i zeskanowane). Odpisali mi, że pismo moje „zostało przekazane do odpowiedniego departamentu celem realizacji dyspozycji w trybie natychmiastowym”. Rozpalili we mnie płomyczek nadziei (na razie malutki), że może jednak uda się zamknąć to konto.

    Kac78 Odpowiedz
  • Promocja dla 400 najbardziej rozrzutnych: https://www.envelobank.pl/pdf/Promocje/regulamin_promocji_plac_i_wygrywaj.pdf

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • chyba nie mieli chętnych, bo okres wydawania od 5.03 a dzisiaj przysłali maile z informacją o promocji

      karampuk
    • Pewnie tak.
      Gdyby nie było wykluczeń MCC to bym skorzystał, tak nie biorę udziału.

      mbo
  • Właśnie dostałem maila, że bez wzoru podpisu nie zamkną mi konta. Ciekawe tylko czemu się nie mogę zalogować, skoro umowa nas nadal wiąże.

    Wybrzeże Kości Słoniowej Odpowiedz
  • Też dostałem odpowiedź na reklamację
    „….Ze względu na fakt zawarcia umowy w formie elektronicznej, bez przedłożenia w Banku dokumentu tożsamości, zgodnie z zapisami Regulaminu (§ 8 pkt. 8) pisemne dyspozycje składane przez Posiadacza wymagają uprzedniego złożenia wzoru podpisu w Banku.
    Zapraszamy do dowolnej placówki Banku Pocztowego w celu złożenia wzoru podpisu.”

    Do banku pocztowego tzn gdzie? Poczta czy jeszcze gdzieś wyżej?

    jojo Odpowiedz
    • Do placówki banku pocztowego. Nie do placówki na poczcie, tam nie można złożyć podpisu.

      Mateusz
    • Skąd masz takie informacje? Według strony banku envelo, każdy oddział poczty to placówka banku.

      Benito
    • „Według strony banku envelo, każdy oddział poczty to placówka banku”
      — na tej stronie wprawdzie w filtrach jest tylko opcja „Placówki”, ale w wynikach jest albo „Placówka Banku Pocztowego” albo „Placówka Banku na Poczcie”.

      Don Quijote de la Mancha
    • ja wymusilem na poczcie do przyjecia wzoru podpisu i wypowiedzenia, chwala sie ze sa placowkami „Bank pocztowy” a nic nie umieja, po 90 minutach stania na poczcie, kontakcie z infolinia i w ogole udalo sie, wzor podpisu zlozony… ale konto dalej nie zamkniete! mija juz kilka dni…. nawet ksera na poczcie nie maja! a ochrona danych osobowych to jakas maskara… babka w okienku spisuje twoje dane z dowodu: imie nazwisko, numer dowodu, pesel i idzie z tym na zaplecze… porazka – zamknac ten twor!!!!!

      sdfsd
  • Też dostałem takiego samego maila jak wyżej. Co zamierzacie zrobić? Ja mam już wyłączoną bankowość internetową, bo nie mogę się zalogować.

    Maxim Odpowiedz
  • Dobre pytanie. Co dalej….. Ja ma z kilkadziesiąt km do najbliższego. Paranoja! Z jednym głupim podpisem. Jakieś pomysły?
    @Maxim a jak Ci wyłączyli bankowość co jak zrobisz aby uniknąć opłat? U mnie wciąż działa więc warunki mogę spełnić.

    jojo Odpowiedz
    • Dobre pytanie. Nawet karty nie zamknąłem a teraz jak dzwonię na infolinię żeby to zrobić to „wszystkie linie są zajęte, proszę czekać na połączenie z konsultantem” i tak non stop. Znając ich to pewnie będą naliczać opłatę za kartę pomimo braku dostępu do konta.

      Jeżeli ten parabank myśli, że zniechęci mnie do zamknięcia konta czepiając się o takie pierdoły to się grubo myli. Jeszcze z takim czymś się nie spotkałem.

      Maxim
    • Płatna jest tylko karta (samo konto darmowe), a przynajmniej była bo tych TOiP po zmianie regulaminów nie patrzyłem w nadziei, że uda mi się wymiksować przed wejściem zmian w życie… Kartę zamkniesz przez infolinię
      A tu mam tak samo jak wy, tzn jeszcze mi nie odpowiedzieli na moje wypowiedzenie tylko mam podane dalej do „odpowiedniego działu”… Nie mam bardzo czasu przysiąść i poczytać gdzie wystosować trochę maili ze skargami na ten bank. Bo czemu dopiero zamykając konto po kilkunastu dniach otrzymuje się odp że nie moga zamknąć konta (celowa opieszałość by nie zdążyć?) infolinia nie jest w stanie udzielić rzeczowych informacji to samo pracownicy w placówkach poczty… teraz po oddziałach będą nas ganiać zamiast umożliwić wysłanie wypowiedzenia przez wiadomość w bankowości online! Skandal! Będę po pracy to zacznę drążyć temat

      jankos
  • Odesłałem pytanie. Co rozumieją jako placówki banku, bo google pokazuje mi bank „główny” i owe placówki. Żeby się nie okazało że pojadę nadaremnie….. Przy okazji zapytałem o możliwość złożenia podpisu na poczcie lub w inny/prostszy sposób. Zobaczymy co odpowiedzą. Będę informował jak odpiszą.
    @Maxim napisz jak coś się dowiesz bo może lada chwila mi zamkną…..

    jojo Odpowiedz
  • Dziś dzwonili z Banku by spytać jak oceniam infolinię po 3 pytaniach: wystawiłem najniższe oceny i swoje argumenty dlaczego konsultantka zaczęła udawać że nie słyszy i się rozłączyła no mistrzostwo…
    Napisałem już do red. Samcika z obszernym opisem problemu, prośbą o zajęcie sie tematem lub chociaż jeśli wie jak zgłaszać takie przypadki do KNF czy UOKiK to niech podpowie. Jeśli nie odpisze to sam zacznę dalej zgłębiać temat jak tylko będę miał chwile czasu na to.

    jankos Odpowiedz
  • No dobra, wyłączyli mi bankowość internetową. Jak czytam w komentarzach nie oznacza to w żaden sposób zamknięcia konta. To co, spróbować przelew jakiś wysłać? Tylko niektóre banki chyba jakąś prowizję pobierają za taki zwrotny niezrealizowany? Nie wiem, z którego bezpiecznie wysłać aby się nie nadziać na koszty.

    Kac78 Odpowiedz
    • Nie miałeś nic na koncie, że kasy Ci na inne nie przeleli na inne wskazane? BGŻ Paribas liczy 5zł więc na niego uważaj.

      jankos
    • Wyczyściłem do zera bo podobno 2,5 sobie liczą za taki przelew

      Kac78
    • A teraz trochę żałuję bo chyba jednak te 2,5 trzeba było odżałować i coś na koncie zostawić

      Kac78
    • Można zadzwonić i zapytać, czy konto zamknięte, tylko tak z rana, jak dużo ludzi nie dzwoni.

      Benito
  • Otrzymałem maila z informacją, że jeżeli na wypowiedzeniu podany został numer do zwrotu środków to Envelo zrobi to bezpłatnie. Jeżeli tak zrobiliście trzeba reklamować!

    Andrzej Odpowiedz
    • A dostaliście zwrot? Ja wskazałem numer konta, ale przelewu nie ma. w tym tygodniu mija 30 dni od złożenia reklamacji na brak przeksięgowania środków (przelewu).

      25
  • Tak jak bank sobie życzył w piątek złożyłem wzór podpisu na ich druku. Dzisiaj dzwonię dowiedzieć się czy konto jest zamknięte i mam odpowiedz że nie , bo nie mają wzoru podpisu . Jeżeli go składałem to widocznie jest gdzieś w jakimś departamencie i w odpowiednim czasie zostanie wprowadzony do systemu .Z informacji jakie jeszcze uzyskałem podpis jest potrzebny w tym banku tylko i wyłącznie w przypadku zamknięcia rachunku . DOBRA ZMIANA

    Michał Odpowiedz
  • Parodia nie bank. Wypowiedzenie złożone, podpis złożony, na pytanie czemu konto nie zamknięte dostaje informację że wypowiedzenie trzeba złożyć na piśmie i dodatkowo wzór podpisu złożyć. Przesyłam im potwierdzenie złożenia wypowiedzenia i potwierdzenie złożenia wzoru podpisu i pytam czemu dalej konto nie zamknięte. Po paru dniach informacja że trzeba złożyć wypowiedzenie na piśmie i wzór podpisu… Normalnie jakby rozmawiać z głuchym… Po kolejnej wymianie maili stwierdzili że to wymaga reklamacji. Ale znając ich to to „natychmiastowe wypowiedzenie umowy” będzie trwać dłużej niż standardowe 30 dni.

    Mateusz Odpowiedz
  • Ktoś już wie, gdzie ten cholerny podpis można złożyć i będzie to akceptowane?

    jojo Odpowiedz
  • Chciałem podesłać link żebyście wiedzieli gdzie zgłaszać nieprawidłowości dla KNF ale chyba posty trafiają do sprawdzenia do Admina bo żaden z nich się tu nie pojawił.
    Prosze więc wchodzić i opisać swoje przygody z tym pseudo Bankiem. Podaje ścieżkę:

    strona KNF > na dole strony DLA KONSUMENTA Formularze zgłoszeniowe dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu podmiotów nadzorowanych > Zgłoszenie dotyczące działania Banku

    Niech każdy pisze od siebie może to poskutkuje!

    jankos Odpowiedz
    • Niestety do UOKiK trzeba skargi składać pisemnie nie są na tyle nowocześni by @ to załatwić, aczkolwiek może ktoś z was by zasięgnął języka na infolinii UOKiK i dał znać. Naprawdę mam ostatnio dużo pracy i obowiązków ale skoro publicznie dałem słowo, że podziałam w temacie to staram się wywiązać.

      jankos
  • Ja na razie odwiedzilem placowke banku (osobne biurko na poczcie) a przy nim 1 Pani i zastrzegla karte na infolinii oraz dopytala na infolini gdzie pobrac ma oswiadczenie do wzoru podpisu. Zlozylem to do tego kazda cofnieta zgoda marketingowa osobny druk z systemu i podpisy. I tak po 45 minutach zlozylem co trzeba. W miedzy czasie odpowiedzi na pytania dlaczego pan rezygnuje z najlepszego konta ktore sama bym zalozyla ale nie moge. I najlepsze gdy wssystko pozamykala przypomniala mi ze nie zrobilem 1 platnosci karta w tym miesiacu i 6 zl bedzie naliczone a karta jiz zastrzezona echh

    Mars Odpowiedz
    • Mars gdy ja byłem w mojej lokalnej placówce poczty to „Pani z oddzielnego biurka” dla obsługi bankowości nie mogła wydrukować dla mnie karty wzoru podpisu, na infolinię też nie mogła się dodzwonić może sygnały i żale klientów sprawiły że coś drgnęło… Ścieżki gdzie ona wchodziła pewnie nie znasz bo bym swojej Pani powiedział co ma zrobić bo obawiam się, że może nadal nie wiedzieć…
      Prosiłbym jednak wszystkich co mieli problemy o zgłaszanie swoich problemów do KNF po to ta instytucja jest, a może to czegoś nauczy banki że nie można sobie pogrywać z klientami.

      jankos
    • Mi się udało zlikwidować konto przez internet (założenie przelewem, bez składania wzoru podpisu). Co prawda nie mogę się zalogować do banku, jednak wciąż dostaję spam od nich na maila (choć na wypowiedzeniu napisałem odnośnie zaprzestania przetwarzania danych).
      Bo oczywiście nie można w tym banku cofnąć zgód marketingowych przez bankowość internetową (opcja nie działa).

      deloe
    • Z otrzymywania takiego spamu można się wypisać, na dole takiego emaila jest link.

      Benito
    • Ale ja klikałem kilka razy, nawet przedwczoraj, ale maile i tak przychodzą

      deloe
    • Deloe powiedz jak Ci sie to udalo ile dni to zajęło nim wyłączyli Ci dostęp?

      jankos
    • We wtorek 20.03 złożony wniosek, a 25.03 o 23:58 informacja iż zostało przekazane do odpowiedniego Departamentu.
      Nie wiem czy śmiać się czy płakać, że potrzebowali pięciu dni na takie coś (widocznie nie spieszy im się przekazywać informacji)
      A dostęp sprawdzałem następnego dnia (poniedziałek 26.03) i dane do logowania nie pasowały już.

      deloe
    • No to jesteś w czepku rodzony moja historia podobna ale po przekazaniu do odpowiedniego departamentu nadal nic i moge sie logować

      jankos
  • Ja cos czulem ze z tym bankiem nie bedzie latwo. Tydzien temu poszedlem do oddzialu Banku Pocztowego, nikt tam o zmianach w Envelo nie slyszal i dalo sie zamknac tylko w trybie 30 dniowym, ale mam potwierdzenie zlozenia wypowiedzenia i niby sprawdzone z wzorem podpisu.

    aaaa Odpowiedz
  • deloe jeszcze bym się wstrzymał z tą radością na Twoim miejscu. Przechodzę taką samą ścieżkę jak Ty – dyspozycja złożona przez internet, potwierdzenie przekazania sprawy do odpowiedniego Departamentu, wyłączenie bankowości internetowej (też się już nie mogę zalogować). Pomny na perypetie innych osób oczywiście nie ufam, że konto zamknięte i dzwonię na infolinię. Pani potwierdza, że konto jest nadal aktywne.

    Kac78 Odpowiedz
    • Kto kto… Nie jestem z tych ludzi co rzucają słowa na wiatr ;)

      Fajnie by było żeby każdy od siebie zgłoszenia do KNF puścił, kilka słów skrobnąć chyba nie problem:
      strona KNF > na dole strony DLA KONSUMENTA Formularze zgłoszeniowe dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu podmiotów nadzorowanych > Zgłoszenie dotyczące działania Banku

      jankos
  • Fajnie że im nieco koło d…. fermentu narobiłeś, zasłużyli sobie. Może Pan prezes nie będzie się już tak nadymał jak paw.
    A wracając do sprawy zamknięcia konta komuś już się udało przetrzeć szlak? Co z podpisami gdzie i jak? Ja wciąż czekam na ich odpowiedź gdzie mogę ten podpis im złożyć żeby łaskawie zrobili to do czego mają obowiązek.

    jojo Odpowiedz
    • Też czekam… Dlatego zachęcam żeby KNF zasypać wiadomościami w sprawie tego Banku może ich zmobilizują do działania.

      jankos
  • Czy ktoś jednoznacznie jest mi w stanie odpowiedzieć czy zamknięcie/zastrzeżenie/zgłoszenie zgubienia/cokolwiek innego karty eliminuje nadzianie się na opłaty? Póki są problemy z zamknięciem to chciałbym doraźnie odciąć pępowinę od tego banku żeby nie wysysał ode mnie kasy.

    jojo Odpowiedz
    • Tak, po zadzwonieniu na infolinię i rezygnacji z karty, prowadzenie konta jest bezpłatne. Wymóg jednej operacji i wpływu 1000zł dotyczył zniwelowania opłaty za kartę.

      ola
  • czy Wam tez uniemozliwiaja zamkniecie konta gdy zalozylo sie je poprzez przelew z innego banku ? wyslalem im skan podpisany ale nic z tego, chca abym osobiscie udal sie do placowki i zlozyl wzor podpisu..

    jacenty Odpowiedz
    • @jacenty, mi nawet tego nie napisali. Wysyłałam prośbę o zamknięcie konta około 20 marca, dostałam tylko maila, że przekazali do odpowiedniego działu i… konto jest wciąż aktywne.

      asi
    • Mam jak @asi to jest kpina nie bank. Skoro nie mam oficjalnej odpowiedzi banku to jak mogę być pewny że po złożeniu wzoru podpisu i okresie 30 dni wypowiedzenia podpisanego zgodnie ze wzorem akurat konto mi zamkną? Spróbować można ale ja czekam na ich ustosunkowanie się… Nawet nie pofatygują się żeby odpisać. Napisałem do red. Samcika jak widzieliście napisałem do KNF, byście też popisali skargi to może KNF by ich pognał do roboty.

      jankos
  • Zgłoś to do KNF

    Andrzej Odpowiedz
    • Żartujesz?

      Do KNF trzeba by zgłosić, gdyby umożliwiali zamknięcie konta bez weryfikacji podpisu, bo to oznaczałoby możliwość zamknięcia konta innej osobie; a jeśli jeszcze do tego dodamy możliwość przelania pozostałych środków na inne konto…

      (Co nie zmienia faktu, że zamknięcie konta mogłoby być dostępne z poziomu bankowości webowej lub smartfonowej, ale nie tylko w tym banku tego brakuje.)

      Don Quijote de la Mancha
    • Też jestem zdania, że akurat wzoru mojego podpisu to się słusznie domagają (jeżeli wypowiedzenie złożyłem w formie pisemnej i wysłałem zeskanowaną z moim podpisem). Mam tylko pretensje do Nich, że o konieczności złożenia wzoru podpisu wogóle mnie nie poinformowali. Wypowiedzenie (w trybie natychmiastowym) spokojnie sobie w Ich systemie wisi (od 22.03.), bankowość internetową mi wyłączyli i nic żadnego kontaktu. Dobrze, że akurat czytam regularnie to forum to wiedziałem, że sprawa jeszcze nie załatwiona i przez kilka dni z rzędu dzwoniłem na infolinię i w końcu trafił się ktoś w miarę rozgarnięty kto mi powiedział, że konto nie zostanie zamknięte aż nie będą mieli mojego wzoru podpisu.

      Kac78
    • O konieczności poinformowali. Nie wprost ale jest odpowiedni zapis w Regulaminie
      otwierania i prowadzenia rachunków bankowych. Tak więc o to też nie można się czepiać. Ale przegięciem jest gdy, mimo spełnienia warunku złożenia podpisu, konta nie zamknęli do dnia dzisiejszego (u mnie mija właśnie 3 tygodnie od złożenia wypowiedzenia i wzoru podpisu)

      Mateusz
  • A ktoś już złożył ten wzór podpisu? Tzn gdzie Go akceptują, poczta przejdzie czy do jakiejś specjalnej jednostki trzeba się targać?. Mi wciąż nie odpisują gdzie ten cholerny podpis mogę złożyć jedynie co karta poszła w kosmos więc konto sobie wisi i mam nadzieję że nie będę mnie wysysać z kasy.

    jojo Odpowiedz
    • w regulaminie jest, że po dwóch latach bez obrotów powinni zamkąć konto

      karampuk
    • „Tzn gdzie Go akceptują, poczta przejdzie czy do jakiejś specjalnej jednostki trzeba się targać?”
      — pisaliśmy już ↑ 27 marca 2018, 13:49 • Mateusz — w Placówce Banku Pocztowego (a nie Placówce Banku na Poczcie); znajdziesz je tutaj: https://www.envelobank.pl/placowki-bankomaty/adresy.html

      Don Quijote de la Mancha
    • Za dużo tego nie ma…

      jojo
    • Wzór podpisu można złożyć w Placówce Banku na Poczcie- sam składałem i konto jest zamknięte

      Michał
    • No to super. Teraz to już zupełnie jestem zakręcony gdzie ten cholerny podpis można złożyć…. Mieszkam w aglomeracji Górnośląskiej, pocztów tu jak grzybów ale w której ??? Envelo nie raczy mi odpisać 100%-owej informacji nie umiem znaleźć Pozostaje jeszcze infolinia ale skoro tam więcej nie wiedzą niż wiedzą…..

      jojo
  • @Karampuk. Nie bądź naiwny…. Ja kiedyś zamykałem MBanku i mówię że regulamin mówi iż nieaktywne konto po pół roku i tak by się zamknęło. Na to konsultant. „ten zapis nie jest obligatoryjny” czyli możemy ale nie musimy. Nie sądzę aby Envelo zależało na zamykaniu nieaktywnych kont skoro już teraz rzucają kłody pod nogi. Prezes będzie się „pawił” ile to kont ten stwór ma a to też coś

    jojo Odpowiedz
  • Jak SKUTECZNIE usunąć to badziewie ? Wypowiedzenie złożone na poczcie, przyjęte, z podpisem, mam kopię, czas mija a to dalej działa…składajmy zbiorowo skargi to może się ogarną …zapomnimy o sprawie a oni wprowadza oplate z konto, wpisza do BIK swoim zwyczajem i dopiero będzie …

    JoX Odpowiedz
  • KNF się kłania

    Andrzej Odpowiedz
    • @Andrzeju, a dlaczego KNF ? Czy Jox napisał kiedy złożył wypowiedzenie ? Nie. Czy minął regulaminowy okres wypowiedzenia ? Nie wiemy. Więc z czym go odsyłasz do KNF-u ? Żeby gdziekolwiek składać skargę to trzeba mieć do niej jakieś formalne podstawy .

      wiechu
    • a jak bylo wypowiedzenie w trybie natychmiastowym z zwiazku z brakiem zgody na zmiane regulaminu? wzor podpisu zlozony na poczie 2 tygodnie temu, dodatkowo zlozylem tam 2 wypowiedzenie… wciaz brak jakiejkolwiek odpowiedz, a konto dalej jest aktywne!!!

      sdfsd
    • @sdfsd nie rozumiem : wzór podpisu złożyłeś na poczcie 2 tygodnie temu. Dodatkowo złożyłeś tam drugie wypowiedzenie. Zmiana regulaminu była ponad dwa tygodnie temu. Czyli pierwsze wypowiedzenie składałeś, gdy Bank nie dysponował Twoim wzorem podpisu ?

      wiechu
    • tak dostalem informacje, ze musze zlozyc wzor podpisu… tzn doczytalem to w regulaminie i w dniu 23.03.2018 udalem sie na poczte w celu zlozenia wzoru podpisu i wypowiedzenia tego gówna w trybie natychmiastowym!!! i co?! mijaja 2 tygodnie a konto wciaz jest aktywne, i ten parabank nic sobie z mojego wypowiedzenia nie robi

      sdfsd
    • czyli wzor podpisu zlozylem przed wejsciem nowego regulaminu, i na wszelki wypadek nowe wypowiedzenie takze… na infolini twierdza, ze moj wzor do nich nie dotarl, a ja mam zlozenie potwierdzone przez placowke

      sdfsd
    • @sdfsd spójrz na komentarz Dona z 10 kwietnia z godz.17.53

      wiechu
    • No tak trzeba zrobić. Oczywiście, ze minął regulaminowy okres wypowiedzenia – w przeciwnym razie gdzie byłby problem ;) Co ciekawe, wygląda na to że konto żony wypowiadane w tym samym dniu w ten sam sposób ma wyłączony dostęp (co nie oznacza ze zostało skutecznie zlikwidowane), moje nie i nadal można się logować … burdel mamy w tym Archeo … albo co gorsze celowe działanie …kto to wie ….

      JoX
    • „Tzn gdzie Go akceptują, poczta przejdzie czy do jakiejś specjalnej jednostki trzeba się targać?”
      — pisaliśmy już ↑ 27 marca 2018, 13:49 • Mateusz — w Placówce Banku Pocztowego (a nie Placówce Banku na Poczcie); znajdziesz je tutaj: https://www.envelobank.pl/placowki-bankomaty/adresy.html

      Co mnie to obchodzi?! Mam potwierdzone złożone oświadczenie potwierdzenia złożenia podpisu. Na maila dostałem informację, że wskazana przeze mnie placówka bankowa jest w stanie przyjąć wzór podpisu. Potwierdziła to infolinia. To jest największe badziewie a nie bank! Zamknąć tą budę! Poczta polska i jej usługi są już niefeformowalne. To chyba najgorsza instytucja jaka działa w naszym kraju. Obsługa fatalna, ludzie uczeni w popzredniej opoce. Dziadostwo pełną gębą, a dodatkowo jeszcze brak poszanowania do prawa.

      sdfsd
    • @sdfsd „co mnie to obchodzi”. A powinno, bo zawierając umowę z Envelobankiem akceptowałeś regulamin i nie widzę, żeby robili coś niezgodnie z regulaminem.
      Problemem jest to, że ludzie nie potrafią odróżnić Banku Pocztowego (w tym Envelobanku) od Poczty Polskiej. To dwie różne instytucje. Czy otwierając konto w PKO BP czy Inteligo da się je zamknąć w Agencji PKO BP ? Czy otwierając konto w mBanku lub ING da się je zamknąć w „kioskach” mBanku czy Ing mieszczących się w galeriach handlowych ? Czy otwierając konto w Orange Finanse da się je zamknąć w placówce Orange ? Czy otwierając konto w TMUB da się je zamknąć w placówce T-mobile ?

      wiechu
    • zacznijmy od tego, że to nie klienci, ale pracownicy infolini envelo nie wiedzą?! po prostu buractwo a nie bank

      sdfsd
  • Do nich to nic nie dociera. Co z tego, że zabroniłem im wykorzystywać maila do marketingu – co chwila informacje od envelo… Ciężka sprawa. Pasjonujące jest jednak z tym wzorem podpisu – wysyłam pozew do sądu, wysyłam pita, piszę wniosek do urzędu – żadne z tych miejsc nie ma mojego „wzoru podpisu”, a „usługi” potrafi realizować. Ciekawie.

    Wybrzeże Kości Słoniowej Odpowiedz
    • @WKS
      Ja wysłałem do nich maila, czemu wciąż otrzymuję wiadomości o usługach itp., pomimo wyrażenia sprzeciwu w dyspozycji zamknięcia konta. Wskazałem, iż teoretyczne „możliwości” wypisania się ze spamu nie działają i bank wciąż wysyła wiadomości. Zostało wszczęte postępowanie reklamacyjne.

      deloe
    • 25 maja powołując się na RODO/GDPR będziecie mogli zażądać wymazania swoich danych (to tzn. „prawo do zapomnienia”); jeśli okaże się to nieskuteczne, to można będzie złożyć skargę za naruszenie przepisów o ochronie danych do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

      Don Quijote de la Mancha
    • Banki mają obowiązek przechowywać dane klientów do 5 lat od rozwiązania umowy i prawo do zapomnienia chyba tu nie zadziała

      sebeksk
    • Prawo do zapomnienia wg GDPR działa w ten sposób, że instytucja przetwarzająca dane musi niezwłocznie usunąć wszystkie dane osobowe, których przechowywanie nie jest wymagane w oparciu o inne niż zgody podstawy, jak stosunek umowy lub przepisy prawa wymagające np. przechowywania przez 5 lat faktur lub danych bankowych, ale nawet te po upływie okresu, w którym należy je przechowywać mają być usunięte automatycznie (tzn. bez konieczności dalszego działania klienta). Np. sklep internetowy, który od klienta takie żądanie zapomnienia danych otrzymał, będzie musiał usunąć lub zanonimizować faktury po upływie wymaganego prawem okresu ich przechowywania.
      W każdym razie niewątpliwie dane używane do marketingu powinny być na żądanie zapomniane.
      Przy okazji dodam: będzie też musiała być udostępniona możliwość wygenerowania raportu zawierającego wszystkie dane, jakie o kimś zebrano; także sprawdzenie i edycja wybranych zgód na przetwarzanie i wykorzystanie danych będzie już wymuszona przez te przepisy, więc powinno to przy okazji rozwiązać problem znikających w niektórych bankach zgód wymaganych dla promocji.

      Don Quijote de la Mancha
  • Ja właśnie rozmawiam z infolinią. Wypowiedzenie zarejestrowali 23 marca i od tego dnia liczą okres wypowiedzenia. Tymczasem dyspozycję zamknięcia złożyłem osobiście ok. 7 marca. Składam reklamację, ale ciekawe, czy rozpatrzą ją zanim zamkną rachunek.

    Rolo Odpowiedz
  • Na moją reklamację też już odpowiadają z 2lub 3 tyg minęły ani widu ani słychu… Chyba celowo zwlekają, były pogłoski że Bank Pocztowy miało przejać PKO może dlatego rachunki klientów to karta przetargowa w negocjacjach ceny i zwlekają? To jest żałosne!
    Pisać zgłoszenia do KNF o swoich przypadkach, prawa tym nie złamiecie a swoje prawa macie-najwyżej Was oleją, ale każda kropla drąży skałę. Ta instytucja jest po to by teoretycznie nas chronić w starciach z bangsterką. Może ktoś tam zajmie sie tematem zamiast układać pasjanse i pogonią kota Envelo. Żeby przynajmniej raczyli odpowiadać a nie zwlekać!

    jankos Odpowiedz
  • Kurde bele, nie wierzę – od ponad miesiąca próbuję zamknąć konto. Wysyłałem wniosek z podpisem – podpis był przeze mnie składany na poczcie podczas podpisywania umowy.
    No i odpisali mi raz, że nie minęło 30 dni, to było w zeszły piątek, a dzisiaj że – mam składać reklamację i czekać KOLEJNE 30 dni. Ktoś sobie robi jaja???

    Kos Odpowiedz
  • A gdzie jest Centrala , nikt kto ma blisko nie sprawdzał co tam się dzieje bezpośrednio ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Ja i żona mamy to samo. Wypowiedzenie złożone 05.03. 2 konta są nadal aktywne i również uzyskaliśmy info, ze trzeba złożyć reklamację i czekać kolejne 30 dni.

    wert Odpowiedz
  • Proponuję zgłaszać do KNF, mają profil na FB napisać im trochę komentarzy postów „pochwalnych” pojawi się jakiś artykuł w sieci o nich-pisać komentarze ze swoimi przygodami – niech zrozumieją że na nic kasa na reklamę jeśli nie poprawią funkcjonowania. Chcą wojny będą ją mieć! Tylko zamiast czekać dorzucajcie do pieca ;)

    jankos Odpowiedz
  • 20.03 złożyłem pismo(email) z wypowiedzeniem, później była reklamacja.
    Wczoraj odpowiedź na reklamację z informacją, że konto zostało zamknięte z dniem 20.03.

    paba86 Odpowiedz
    • Ale faktycznie zalogowac się już nie możesz, a nadwyżkę przelali Ci na inny wskazany rachunek?
      Druga sprawa czy po 20.03 mogłeś normalnie korzystać z konta a 11 kwietnia zamykają z datą 20.03? Normalnie zaginają czasoprzestrzeń w takim razie…

      jankos
    • Zalogować się nie mogę już od dawna, bodajże od 22.03.
      Nie miałem żadnych środków na koncie. Spełniłem warunek bezpłatnego konta w marcu aby nie było problemów i zamknąłem.
      Kartę zamykałem na infolinii.

      paba86
    • To u Ciebie inna dość klarowna sytuacja a otwierałeś przez przelew, kuriera czy placówkę PP?

      jankos
    • Otwierałem kurierem. Żona w identyczny sposób postępowała, natomiast proces zamkniecia zupełnie inny ze strony banku. Dzisiaj otrzymała list z informacją, że konto i usługi zostały zamknięte 04.04.
      Jak widać, co osoba to inna metoda:)

      paba86
  • W końcu mi zamknęli – po wpisaniu identyfikatora nie mogę już potwierdzić hasła – w ogóle pojawia się maskowanie „nie moje”.

    Kos Odpowiedz
  • Posłałem kolejnego maila i oto co mi przysłali
    ” Szanowny Kliencie,
    Obecnie kontaktuje się Pan z Serwisem Envelo, który świadczy usługi cyfrowe Poczty Polskiej w zakresie zakupu znaczka i etykiety na paczkę przez internet, wysyłki kartek oraz listów. Nie odnotowaliśmy konta na Pana adres email xxx@o2.pl, jeśli posiada Pan konto na inny adres emal, może je Pan usunąć z poziomu „moje konto”.
    W razie kolejnych pytań lub potrzeby dodatkowych wyjaśnień pozostaję do dyspozycji.
    Z poważaniem,
    Anna D.
    Zespół Biura Obsługi Klientów Envelo
    W razie potrzeby, możesz się z nami skontaktować:
    Drogą elektroniczną: bok@envelo.pl
    Telefonicznie: 801 500 200 lub +48 22 276 28 28,
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00″
    Ktoś coś rozumie ? Zadałem kolejny raz pytanie gdzie złożyć ten podpis, podając miejsce swojego zamieszkania. Przy okazji machnąłem też pismo do KNF

    jojo Odpowiedz
  • Ja tam korzystam z tego konta przy płatności w chińskich sklepach i na amazonie.

    Imię Odpowiedz
  • @Jankos. Spod jakiego adresu komunikujesz się z nimi?

    jojo Odpowiedz
    • @jojo pisałeś do Envelog usług cyfrowych poczty. Bank to odłam banku pocztowego i kontakt przez: informacja@pocztowy.pl
      Ciężko to nazwać komunikacją, lepszą komunikację mieli w średniowieczu gołębiami pocztowymi :P

      jankos
  • Dzięki zatem zaczynam znów pisanie….

    jojo Odpowiedz
  • Dziś z rana telefon od Pani „z okienka” w placówce banku na poczcie, że ma dla mnie jakiś formularz ze wzorem podpisu jak złożę tam autograf to powinni mi zamknąć konto. Czyżby w końcu jakiś zwrot akcji? Po godz. 15 złożę wizytę tam i zobaczymy… Póki co na maila nie dostałem żadnej oficjalnej odp. od Banku ale spróbujemy takiej ścieżki.

    jankos Odpowiedz
  • Odpisali !

    „dziękuję za kontakt z Bankiem.

    W odpowiedzi na Pana pytanie informuję że wzór podpisu może Pan złożyć w dowolnym Urzędzie Pocztowym oraz Oddziale Banku.

    https://www.pocztowy.pl/placowki-i-bankomaty/ W linku dostępna jest lista wszystkich Placówek.

    W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań, proszę o przesłanie odpowiedzi wraz z historią wcześniejszej korespondencji, na adres informacja@pocztowy.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem telefonu:”

    Czyli co? Każda poczta wchodzi w grę? Ktoś ma już jakieś doświadczenia?

    jojo Odpowiedz
    • Przecież masz w treści link, pod którym są dostępne placówki, wystarczy wejść w niego i wyszukać najbliższy dostępny punkt.

      gobej
  • Taki mądry to i ja jestem. Wpisy pokazują że to nie takie oczywiste.

    jojo Odpowiedz
    • Widocznie od dziś udostępnili taką możliwość jak złożenie wzoru podpisu w placówce banku na poczcie, w końcu wcześniej Pani „z okienka” nie mogła nic zrobić a dziś sama do mnie dzwoniła że już mogę u niej takowy wzór złożyć i zamknąć to konto. No to może w końcu coś ruszyło w tym temacie i pozamykamy te rachunki.

      jankos
    • W placówce banku na poczcie mozna było złożyć wzór podpisu juz wcześniej ja taki złożyłem w marcu i konto zostało zamknięte

      Michał
    • Chyba w Twojej, bo w mojej „nie było takiej opcji”… Wiadomo, że słaby bank itp. Po prostu miałeś fart że na kumatą osobę trafiłeś.

      jankos
  • od zawsze bylo mozna zlozyc w placowce banku na poczcie.. ale nikt tego nie umial/nie chciał umiec
    ogolnie obsluga pozal sie.. odradzam Envelo nawet wrogowi

    sdfsd Odpowiedz
  • Czy gdy zamykaliście te konta dostaliście od razu informację o tym niezgodnym podpisie?
    Bo ja dostałem maila z potwierdzeniem przyjęcie i że konto zostanie zamknięte w ciągu 30 dni.
    Konto było otwarte przelewem weryfikacyjnym.

    Wczoraj powinno być zamknięte, a dziś jeszcze działa :(
    Zadnej dodatkowej informacji z Envelo nie dostałem

    asdf Odpowiedz
  • Wypowiedzenia złożone 22.03.2018 a dzisiaj mi przysyłają maila, że wzór mojego podpisu by chcieli aby zrealizować dyspozycję. Prawie miesiąc im to zajęło. Oczywiście wzór podpisu zdążyłem już złożyć (jakiś tydzień temu) i pewnie znowu z miesiąc im zajmie przetworzenie tego.

    Kac78 Odpowiedz
    • Mam tak samo jak Ty… Konto Envelo a z nim, najdziwniejszy to Bank, najgorszy ROR. Zostawiłem tam wypowiedzeń plik. Kiedy zamkną go? I nadwyżkę przekażą? Będę szczęśliwy bo, to było dno. I nigdy więcej Envelo!!!
      Przy jakim podkładzie to śpiewać chyba wiecie ;)

      jankos
    • @Kac – Tobie za to zajęło tylko mniej więcej trzy i pół miesiąca zapoznanie się z regulaminem konta, skoro dopiero w kwietniu odkryłeś konieczność złożenia podpisu.
      Ja jeszcze konta nie zamykam, bo póki co jestem z niego zadowolony, ale się zastanawiam czy jak zrobię wszystko prawidłowo czyli najpierw przekażę do Banku wzór podpisu a potem będę składał wypowiedzenie to czy konto zostanie zamknięte zgodnie z dyspozycją. Myślę, że tak. Jeżeli będzie inaczej to publicznie tu przeproszę, tych , którym zwracam uwagę, że nie czytają co podpisują , nie zrobią tak jak należy a potem mają pretensję do wszystkich tylko nie do siebie.
      Pozdrawiam i zera problemu z bankami życzę.

      wiechu
    • @wiechu zauważ, że tu nie chodzi wyłącznie o czytanie regulaminów ja poszedłem do Placówki Banku na Poczcie (a niby i w niej można takie rzeczy robić), żeby złożyć wzór podpisu i wypowiedzenie. Pani nie miała możliwości albo nie umiała wydrukować dla mnie karty wzoru podpisu na tamtejszy dzień. Taka możliwość pojawiła się później (a i tak karta wzoru podpisu była uzupełniana moimi danymi a nie drukowana systemowo z miejscem na sam podpis). Więc skoro mnie zweryfikowała jak byłem osobiście przybiła datę wpływu to konto mogliby zamknąć, ani infolinia nie potrafiła udzielić konkretnych informacji ani korespondencja mailowa się nie kleiła. Po prostu Bank na nas uczy się bankowości. Tak to wygląda. Przetrzemy szlaki to Wam potem będzie już łatwiej.

      jankos
  • @wiechu Czyli wg. Ciebie utrzymywanie klienta w nieświadomości jest ok, bo mi dostęp do konta wyłączyli natychmiast i mógłbym sadzić, ze jest zamknięte. Dodatkowo jakim prawem wyłączyli mi dostęp do konta skoro nie mogą zrealizować mojej dyspozycji bo nie maja podpisu.

    Kac78 Odpowiedz
  • Moja historia ciąg dalszy….
    Dostałem avizo na polecony. „Foto z fotoradaru”, pierwsza myśl, ale nie list od Envelo ! Opis sytuacji „dlaczego nie zamkną mi konta, bla bla bla” to co znamy … Ponieważ byłem na poczcie więc od razu wyskakuję o wzór podpisu. Pani z banku na urlopie więc „zwykła Pani z okienka” za to się zabrała. Kopała w systemie z 10 min. ale wykopała. Właściwie ten list ułatwił mi sprawę bo od razu pod nos i że tego się ode mnie domagają a załatwię to na poczcie, proszę o umożliwienie złożenia wzoru. Zatem załatwiłem to. Przy okazji poprosiłem o druk dla żony żeby już było prościej o jaki dokument chodzi. Teraz sam nie wiem co dalej. Pisać do nich (do banku) czy Oni jakiś ruch wykonają. W sumie moja sprawa jest u Nich zarejestrowana. Poczekam kilka dni i znów w nich uderzę chyba że wcześniej mi coś napiszą. Będę informował co się dzieje bo chyba przecieram szlak.

    jojo Odpowiedz
    • Mam to samo. Dziś też złożyłem wzór podpisu, a dodatkowy druk zabrałem dla narzeczonej. Wysłałem im maila z pytaniem kiedy mogę spodziewać się zamknięcia rachunku. Zobaczymy kiedy odpiszą.

      owat
  • A może trzeba sprawę należy zgłosić Rzecznikowi Konsumentów?

    Andrzej Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy