Wystartowała dziesiąta już edycja popularnego programu poleceń „Mam Inteligo”. Znów do zgarnęcia mamy 100 zł premii za założenie konta osobistego i spełnienie dość prostych warunków.
3 lata karencji
Aby skorzystać z promocji i zgarnąć 100 zł na start należy być nowym klientem Inteligo – osobą lub firmą, która:
w dniu złożenia wniosku o Nowe konto z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu nie posiadała żadnego z tych kont
Jeśli spełniamy ten warunek, to musimy złożyć wniosek o konto Inteligo podając kod polecający uzyskany od obecnego klienta banku. Najprościej taki kod zdobyć od znajomego czy rodziny – jeśli nikogo takiego nie znacie to piszcie przez formularz kontaktowy – pomożemy.
Oprócz podania kodu polecającego podczas składania wniosku konieczne jest również wyrażenie zgody na przekazywanie przez PKO BP materiałów marketingowych.
100 zł za wydanie 210 zł
Co po założeniu konta? Zasady są identyczne jak w poprzedniej edycji promocji: w ciągu 30 dni od daty otwarcia konta należy wykonać płatności kartą na sumę min. 200 zł oraz wykonać przynajmniej jedną transakcję aplikacją mobilną IKO o wartości min. 10 zł. Ważne, aby transakcje dokonać w punktach stacjonarnych, a nie w internecie.
To w zasadzie tyle. Bank zobowiązuje się wypłacić premię w wysokości 100 zł w ciągu maksymalnie 94 dni od zakończenia etapu promocji, w którym braliśmy udział. Daty etapów wyglądają następująco:
- 1 etap 24.11.2015 r. – 23.12.2015 r.
- 2 etap 24.12.2015 r. – 22.01.2016 r.
- 3 etap 23.01.2016 r. – 21.02.2016 r.
W poprzednich edycjach Inteligo wypłacało jednak premię znacznie wcześniej.
Jak zostać polecającym?
Cała promocja „Mam Inteligo” opiera się o polecanie sobie nawzajem konta Inteligo. Nowy klient zgarnia w ten sposób 100 zł, a osoba, która go poleciła – 50 zł. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby po założeniu konta polecać je dalej kolejnym osobom i zwiększać zdobyte premie.
Warto również dodać, że w tej edycji programu poleceń Inteligo przygotowało wysokie nagrody dla wszystkich, którzy polecą konto wielu swoim znajomym. Do zgarnięcia jest dodatkowe 1000 zł za polecenie 40 – 59 kont, 2000 zł za polecenie 60 – 79 kont, a nawet 3000 zł za polecenie min. 80 kont.
Szczegóły programu poleceń w regulaminie oraz zasadach tej edycji programu.
Co musisz wiedzieć o koncie Inteligo?
Inteligo to jeden z najlepszych rachunków na rynku. Jego obsługa jest darmowa, zapłacić możemy natomiast za kartę debetową – 4 zł. Jeśli jednak wydamy przynajmniej 100 zł miesięcznie, to opłaty nie będzie. Za darmo skorzystamy z bankomatów PKO BP oraz BZ WBK.
Komentarze
Pieniadze wpłyneły :)
• BartekTak, dostałam premię za drugi etap. Kartę zastrzegłam wcześniej, nie wpłynęło to na przyznanie premii. Z wypowiedzeniem jeszcze czekam na pieniądze za polecenie konta w trzecim etapie.
• AzjaCzy jeśli wniosek złożyłem 19.02 a umowę dopiero przysłał kurier 24.02 to biorę udział w promocji?
• orzeszekorzeszek, to jest dobre pytanie. Osobiście odradzałem składania wniosków w ostatnich dniach właśnie dlatego, żeby nie było wątpliwości (pretensji) o brak premii. Regulamin wydaje się jednak akceptować tego typu sytuacje, choć jego zapis jest według mnie dość dziwny:
Czyli otwarcie konta rozumiane jest jako… złożenie wniosku. To mnie po prostu trochę dziwi bo generalnie złożenie wniosku to tylko wypełnienie formularza, a otwarcie konta to podpisanie umowy. W każdym razie na 70% premia będzie – ale głowy nie dam :)
• MichałNawet jeśli będzie z tego PIT (chociaż w regulaminie było co innego) to i tak rozliczymy go w przyszłym roku :-)
• tofikDa się zamknąć w oddziale pko bp?
• qweCześć. 5 dni temu dostałem z Inteligo 10 zł (dziesięć, nie sto). Ktoś wie, za co? Ja niestety nie (choć sam fakt jest w porządku).
• Piotr DobryZa uruchomienie pierwszy raz iko
• Qwe@Qwe, dzięki. O tej akcji nic nie wiedziałem (pewnie chodzi o płatność, a nie uruchomienie, gdyż iKO miałem już na potrzeby innego konta PKO BP, ale wówczas trafiałem na panie, które nie wiedziały, że można u nich płacić via Blik).
• Piotr DobryWitajcie. Mam pytanie. Założyłem konto w Inteligo, ale nie otrzymałem premii, gdyz wpisalem numer telefonu osoby, która nie była zarejerstrowana w programie poleceń. Da radę coś zrobić w tym przypadku?
• JanekDo osób, które otrzymały już premię: przychodzi jakiś mejl z informacją, czy mam sprawdzać konto? Ktoś o to wcześniej pytał, ale brak odpowiedzi ;)
• AeroNie ma żadnej informacji extra, musisz sam sprawdzać konto
• OnCzy można zastrzec kartę po wykonaniu płatności czy trzeba czekać do wypłaty premii?
• orzeszekPodbijam pytanie, można zamknąć kartę czy czekać na $$$? No i ile mniej więcej czekaliście na wypłatę premii?
• ZebraWyżej sprawdziłem komentarze i można :)
• orzeszekhmm, czyli wychodzi na to, że kto zakładał w trzecim etapie to może czekać na premię nawet do 25 maja, hmmm; a myślałem, że już kasa tuż tuż
• WiechuDo kiedy powinni wypłacić premię, jeśli rachunek założony 14.12.2015 r. wydawało mi się, że do końca marca, a tu premii ciągle brak. Coś źle policzyłam?
• LiKomuś już wypłacili bonus? Ciągle nie mam odpowiedzi z banku.
• Liu mnie umowę o konto podpisałem 05.02.2016 premię dostałem przy końcu lutego
• jankosDzięki za info.
• LiO, sprawdziłam konto i jest kasa, niespodzianka. 12.02 podpisana umowa ;)
• AeroJa podpisałam umowę 4 Stycznia – premii wciąż brak….. :(
• Bea@Bea, spróbuj ze swej bankowości internetowej wysłać zapytanie w jakim terminie dostaniesz premię związku ze spełnieniem warunków Regulaminu promocji.
• WiechuJa dzwoniłam na infolinię, bo brak odpowiedzi na zapytanie mailowe. Kobieta z infolinii sprawdziła i mówi, że wszystko jest ok – warunki spełnione, premia powinna być i nie wie dlaczego jej nie ma. Wysłała zapytanie do odpowiedniego działu – czeka się na odpowiedź 30 dni.
• LiPowiedzieli mi, że nr podany we wniosku jest niewłaściwy. Mąż założył piwrwszy konto – podałam jego numer, ale okazuje się, że polecenie nie działą. Nic już nie rozumiem i nie chce mi się wyjaśniać po raz tysięczny o co chodzi.
• Lipremia została przyznana, wiecie jak w najprostszy sposób zamknąć konto?
• matiZ zamknięciem konta musisz poczekać. Jeżeli zamkniesz wcześniej niż 90 dni od aktywacji, naliczą opłatę. W jakiej wysokości, to nie wiem.
• AgataSkąd ta informacja?
• jankosAgata@ skąd masz taką informację? bo ja w TOiP nigdzie nie widzę, żeby miała być pobierana opłata za zamknięcie rachunku.
• wiechuMój znajomy mi mówił, nie wiem skąd on to wie.
• Agatato powiedz znajomemu,żeby nie wprowadzał innych w błąd.
• wiechuA wypowiedziałeś umowę i nie naliczyli Tobie opłaty?
• Agatatak
• wiechuNo to sorry, znajomy wypowiedział wcześniej (przed 90 dniami od otwarcia) i mu opłatę naliczyli. Możliwe że teraz to znieśli, bo on wypowiadał jakiś czas temu.
• AgataA ja znowu nie mam premii :((
• BeaWitam, czy ktoś także nie dostał premii z powodu, iż osoba polecająca nie spełniła jednego warunku? Czy według regulaminu jest taka zależność premii dwóch osób?
• JustynaSłuchajcie, czy macie już kasę z 3 etapu? Wiem, że niby jeszcze mają czas, ale ja zakładałem 1 i kasa za spełnienie warunków była znacznie szybciej. A mama w 3 i nic… Ktoś coś?
• ŁukaszJa wciąż nie mam premii za drugi etap…. :(
• BeaWszyscy już mają kasę? Ja nie mam nadal, a z moich obliczeń wynika, że właśnie do dziś mieli czas… ?
• ŁukaszJa nie mam………
• Bea