Po 10% zwrotu za rachunki oraz 150 zł za założenie konta maklerskiego wystartowała kolejna promocja BZWBK. Tym razem zgarniemy voucher do Empiku o wartości 20 zł oraz 100 zł do wydania na karcie prepaid.
Voucher do Empiku i 100 zł na plastiku
Aby skorzystać z promocji konieczne jest bycie nowym klientem banku. Dokładniej z promocji może skorzystać osoba, która:
na dzień 27.03.2015r. nie posiadała konta osobistego prowadzonego w złotych w Banku Zachodnim WBK S.A.
Jak widać warunki są dosyć liberalne – łapią się na nie osoby, które konto zamknęły nawet wczoraj :)
Do promocji można przystąpić w okresie od 27 marca do 30 kwietnia 2015. Jako przystąpienie do promocji liczony jest dzień podpisania umowy. Ważne, aby nie złożyć sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych, wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz podać numer telefonu komórkowego do kontaktu.
Nagrodę w postaci vouchera 20 zł do sklepu internetowego Empik otrzymamy za… samo zawarcie umowy w sposób opisany wyżej (musi być przez internet!). Voucher zostanie przesłany najpóźniej do 31 maja na adres email wskazany we wniosku o konto.
Druga nagroda to karta prepaid doładowana kwotą 100 zł. Aby ją otrzymać wystarczy przelwać co miesiąc na nowo-otwarte konto min. 800 zł. Dokładniej:
[uczestnik] zapewni wpływ na Konto w wysokości 800 zł w każdym z kolejnych trzech miesięcy kalendarzowych, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym klient zawarł umowę o Pakiet Konta. Liczy się data zaksięgowania przelewu. Nie może być to przelew własny wykonany między rachunkami w Banku Zachodnim WBK S.A.,
Oczywiście nie ma żadnego problemu, aby wpływ pochodził z naszego rachunku w innym banku.
Karta prepaid zostanie wysłana do dnia 31 sierpnia 2015.
Jakie konto założyć?
Zgodnie z regulaminem promocji możemy wybrać dowolny rachunek osobisty prowadzony w banku. Nie ma znaczenia czy założymy Konto Godne Polecenia, Konto 1|2|3 czy Konto Aktywni +50. Z naszego punktu widzenia ważne, aby konto było darmowe.
Z powyższych rachunków najlepszym wyborem wydaje się Konto Godne Polecenia, które jest darmowe bez spełniania dodatkowych warunków. W przypadku Konta 1|2|3 musielibyśmy tam przelewać przynajmniej 2 tys. złotych, a w przypadku Konta Aktywnie +50 – przynajmniej 1000 zł.
Niestety aby spełnić warunek promocji konieczne jest również zamówienie karty do konta ale… nikt nie każe jej używać. Wygląda na to, że możemy ją zastrzec zaraz po otrzymaniu. Regulamin wspomina o karcie jedynie w ten sposób:
Pakiet Konta – Konto osobiste prowadzone w złotych polskich, wraz z wydaną do tego konta Kartą oraz z Usługami bankowości elektronicznej BZWBK24.
Nie ma ani słowa o używaniu karty.
Podsumowując: łatwa promocja, z której może skorzystać niemal każdy. Założenie konta to dosłownie kilka kliknięć myszką, a przelew 800 zł można nawet zautomatyzować ustawiając przelewy zaplanowane w naszym „głównym” banku. W ten sposób zgarniemy łatwe 120 zł praktycznie zapominając o rachunku po jego założeniu.
Komentarze
Wystarczy cos kupic w empiku zapłacić bonem i potem anulować transakcje ważności wzrasta do roku
• OlaNo ba! Chuck Norris ich tego nauczył :-)
• JazzCzy ktoś jeszcze nie dostał bonów?:) U mnie nadal dla drugiego konta brak.
• Clio@Ola: Ale po co tak się bawić? Wystarczy wejść w Twoje konto => tabelka Płatności i tam Doładuj Twoje środki: Doładuj eKartą. Tak doładowane środki będą ważne przez rok.
@hapej: W zeszłym tygodniu jak wysyłali pierwszą partię kuponów to też zostały wysłane ok. 12:50, także to po prostu o tej godzinie widać zawsze wysyłają :P
@Clio: Ja dostałem na wszystkie 4 konta już, z tego co pamiętam to chyba podałeś tego samego maila dla dwóch kont, może tu jest problem? Chyba będziesz musiał reklamację składać, no chyba, że jednak jeszcze wszystkiego nie wysłali i jeszcze w weekend będzie wysyłka.
• Rychu>>>konsultanci z bzwbk czytają to forum..?
• BogdanTak.
Jedynie w określonych godzinach dziennie :
8.00-8.20 , 12.00-12.20 , 18.00-18.20
@Rychu tak podałem tego samego e-maila i tu może leżeć problem bo system jakby odczytał wysyłkę i być może powstał jakiś konflikt. Na wszelki wypadek napisałem reklamacje z obu kont. Czuje, że nic już nie przyjdzie.
• Cliowreszcie przyszły brakujące kody i teraz gra gitara 100% wykonania zadania przez bank
• skesJa dzwoniłem na infolinie i usłyszałem ze osoba odpowiedzialna za kody poszła do domu o godzinie 16. Więcej info dostane jak sie skontaktuje w poniedziałek
• Ryszardsluchajcie wy dostajecie tez dwa po 10zl zamiast jednego 20zl?
• petrusNie wiem co Wy kombinujecie z tym terminem ważności. Ja dostałem ważne rok, mimo że info z banku mówi o miesiącu. Na stronie empiku można sobie sprawdzić ważność – idę o zakład, że wszystkie mają rok ważności.
• nickuś@petrus 2×10, ale to bez różnicy.
• metylNie dostał ktoś jeszcze ? Bo ja dalej nie mam :/
• DamianJa też nie dostałem. wczoraj złożyłem reklamacje drogą elektroniczna
• ClioJa też nie dostałem i właśnie wysłałem reklamację. Przy okazji zastanawiam się czy też o nas nie zapomną przy wypłacie stówki
• MW.A gdzie ta reklamacje się pisze ?
• Damian@Damian. bankowość internetowa/poczta/reklamacje
• ClioMnie wmawiają że nie udzieliłem zgody na otrzymywanie reklam przez internet. Pamiętam ze wyrazałem zgodę na wszystko co było warunkiem otrzymania bonusów. Nie dali vouczera Empik i 100 zł tez nie dostaje. To nie Konto Godne Polecenia a Bank Niegodny Polecenia.
• RyszardDali mi do zrozumienia…Spieprzaj Dziadu.
@Ryszard ok ale co masz na umowie ??Wmawiać to sobie mogą, masz zgody na umowie to racja po Twojej stronie.
• ClioNa infolinii powiedzieli ze w umowie nie ma umieszczonych zgód gdy prosiłem o info o numer strony na której brak zgody. Złozyłem reklamacje. Gdy odpowiedź będzie negatywna wtedy dopiero dadzą mi wgląd do zawartej umowy przez internet. I tak pewnie będą przeciągać wszystko na kolejne tygodnie. Będą korzystać z mej kasy na koncie za free.
• RyszardW zamian ani Empiku ani 100 zł.
Podejrzewam , ze mają mozliwosc moderacji więc zaznaczą co im wygodnie.
• RyszardJa nie zbiednieje a oni jak tak przekręca parę dziesiątek osób to oszczędności będą mieli.
@Ryszard niech kitu nie wciskają w umowie na stronie Upoważnienia i oświadczenia Klienta
• Clio„Upoważniam każdą Spółkę/Fundusz do przekazywania za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej [3]
[3] – w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Bonów na jednym koncie nie otrzymałem, wszystkie zgody mam i jest to potwierdzone na umowach, więc mogą sobie moderować na lewo i na prawo.
• Clio@Ryszard: A nie masz swojej kopii umowy, którą dostarczył kurier? Tam na czwartej stronie jest zgoda marketingowa i powinno być zaznaczone „TAK”.
• RychuMam kopie umowy. Mam tez w punkcie Upoważnienia i oświadczenia klienta TAK
• RyszardJest tam zdanie
Upoważniam każdą Spółkę/Fundusz do przekazywania za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej (3) lub propozycji zawarcia umowy (4) w szczególności na wskazany w upoważnieniu i oswiadczeniach klienta adres poczty elektronicznej i nr.telefonu
@Ryszard więc sprawa jest jasna, wciskają głupoty jak mogą.
• Clio@Ryszard: No to idziesz z kopią umowy do oddziału i składasz reklamację, muszą Ci ją uznać.
• RychuOrientuje się ktoś, jak długo się czeka na odpowiedz w BZ (reklamacja złożona online) ??
• Clio25-30 dni
• majaBiorą ludzi na przytrzymanie.
• RyszardNa przetrzymanie.
• toffi kOd wyniku rozpatrzenia reklamacji można się odwołać i znów się czeka 25-30 dni.
• RyszardWięc dalej ładujesz w bank minimum 800 zł aby spełnić warunki promocji ( maj,czerwiec,lipiec)
Jak nie dostaniesz vouczera Empik bo nie spełniłeś ich zdaniem wszystkich warunków to z automatu masz info ze 100 zł będziesz widział jak świnia niebo. Zastanowisz się wtedy kto cię jeszcze w życiu wykiwa a w telewizorze usłyszysz skoczną melodyjkę….
Jeśli nie my to kto ?
Przypomniała mi się jedna rzecz. Na początku maja w zakładce ustawienia/moje dane nie miałem ptaszka w systemie bankowości online mimo tego, że na umowie są zgody. Zaznaczyłem i potwierdziłem kodem sms. Czy to może mieć jakiś związek z brakiem tego bonu?? Pisałem do nich, byłem w banku międzyczasie i stwierdzili że w systemie wszystko jest tak jak powinno.
• ClioChodziło o coś takiego.
Upoważniam Bank Zachodni WBK do przekazywania mi za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej1 oraz wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny dla celów marketingu bezpośredniego2, w szczególności na wskazany powyżej adres poczty elektronicznej i nr telefonu.
1 w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
@Clio Ja na drugim koncie nie otrzymałem. Reklamacja złożona
• MichalJak ktoś ze składających reklamacje otrzyma odpowiedz to proszę o info o tym fakcie
• Ryszard>>>Jak ktoś ze składających reklamacje otrzyma odpowiedz to proszę o info o tym fakcie
Reklamację złożyłem na początku maja, nadal brak odpowiedzi.
• BogdanJak tylko otrzymam – podam treść.
@Bogdan to faktycznie śpieszą z rozpatrywaniem reklamacji. Jak tak pójdzie to w moim przypadku te promocje skończą się niż otrzymam to co mi się należy.
• ClioTak stanowi regulamin :
• Bogdan§ 42 (…)
2.Odpowiedź na reklamację, (…) nie później niż w terminie 30 dni
(…)
W uzasadnionych przypadkach (…) do 90 dni (…)
Ja złożyłem reklamacje…po około 2 tygodniach znów pisałem do nich…a dzisiaj bez żadnej odpowiedzi na moją reklamacje w końcu bon doszedł.
• wiewiurwiewiur
• RyszardBon dostałeś na mejla czy na pocztę po zalogowaniu się na stronie banku ?
@Ryszard Na maila
• wiewiur@wiewiur a po co tak wcześniej składałeś reklamacje skoro bony wysyłali do końca maja? Piszesz o dwóch tygodniach….
• ClioCzy jak pójdzie się do placówki to też oczekiwanie na reklamację czeka się do 30 dni ? Złożyłem przez internet i zastanawiam się czy iść do placówki.
• wojtala6wtedy oczekiwanie na reklamacje wzrasta o cala jedna godzine ;)
• MaRiOa jak skłądac reklamacje przez internet
• robertWchodzisz na stronę banku,logujesz się ,ogarniasz wzrokiem żółtą kopertę (poczta) Klikasz w napisz do nas,wybierasz reklamacja i wylewasz wszystkie żale.
• RyszardCzy trzeba aktywować kartę, by otrzymać promocję 120 zł? Karty nie aktywowałem, bo w regulaminie nic o tym nie, bony od Empiku otrzymałem.
• persilWitam! Potrącone mam 7zł opłaty za kartę, a przecież miała być darmowa, czy mi się już mylą konta? Rezygnacja z karty dzisiaj spowoduje że nie bezie pobrana opłata w lipcu?
• SzymonZamknięcie karty też obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia, czyli w lipcu zostanie pobrana opłata proporcjonalna do dnia – za ilość dni aktywnej karty w lipcu.
Jeśli zakładałeś pomiędzy 15.04 a 30.06 to zgodnie z regulaminem powinieneś być zwolniony z opłaty do końca tego roku – jeśli to się zgadza to pisz reklamację.
• NiedroMnie również pobrano 7 zł za kartę mimo że po założeniu konta miałem telefon z banku, że właśnie do końca roku jest karta darmowa.
• grisDziękuję za odpowiedź, zakładałem 22.04 więc piszę reklamację. Pozdrawiam
• Szymon