120 zł za założenie iKontoaktywatora BGŻ BNP Paribas

Wraca możliwość zgarnięcia premii za założenie iKontoaktywatora banku BGŻ BNP Paribas. Tym razem do zgarnięcia mamy 60 + 60 zł oraz oprocentowanie 4% na rachunku osobistym za spełnienie całkiem prostych warunków.

120 zł za założenie iKontoaktywatora

Tylko dla nowych klientów

Aby skorzystać z oferty konieczne jest bycie nowym klientem banku – czyli osobą, która nie jest stroną umowy ramowej (nie posiada dostępu do bankowości BGŻ BNP ani żadnego produktu) oraz nie była posiadaczem lub współposiadaczem konta osobistego w tym banku (również przed złączeniem). Nie liczą się tu klienci BGŻOptima – ten pododdział banku traktujemy osobno.

Jeśli spełniamy powyższy warunek to musimy dokonać zgłoszenia przez wypełnienie formularza na dedykowanej stronie promocji. Tylko zgłaszając się w ten sposób i składając następnie wniosek z wygenerowanego dla nas linku możemy zgarnąć 120 zł.

Podczas wypełniania formularza musimy zaznaczyć jedynie podstawowe zgody (wszystkie trzy checkboxy). Nie ma natomiast żadnych zgód na spam marketingowy.

Jak zgarnąć 120 zł?

Czas na przystapienie do promocji mamy do 10 lutego, przy czym organizator zastrzega, że po osiągnięciu limitu 1000 uczestników zablokowana zostanie możliwość dalszego zgłaszania. Biorąc pod uwagę to, że „starzy” klienci banku nie mogą skorzystać – raczej nie spodziewamy się (szybkiego) wyczerpania puli.

Co dalej? Jeśli uda nam się zawrzeć umowę do 15 lutego oraz zasilimy nowo-otwarte konto kwotą min. 1000 zł do końca lutego, to załapiemy się na pierwszą z nagród: 60 zł premii. Ważne, aby w dniu 15.02 być posiadaczem karty o którą się zawnioskowało podczas składania wniosku o konto.

Kolejne 60 zł możemy zgarnąć jeśli w marcu zasilimy konto kwotą 1000 zł oraz dokonamy transakcji kartą na kwotę min. 300 zł.

Jak odebrać premię?

Każdy uczestnik otrzyma od organizatora maila z możliwością zalogowania się do strony promocji i uzupełnieniem swoich danych do ewentualnego odbioru premii. Czas na uzupełnienie danych będziemy mieli do dnia 28 lutego 2016. Jeśli spełnimy warunki promocji, to organizator powiadomi nas o tym do dnia 4 marca i/lub 7 kwietnia. Nagroda w postaci obiecanych 60 zł zostanie wypłacona do 16 marca/19 kwietnia 2016.

Co ważne: w dniu wypłaty premii musimy być posiadaczami konta osobistego oraz karty debetowej.

Szczegóły promocji w regulaminie.

iKontoaktywator – co musisz wiedzieć

iKontoaktywator jest kontem darmowym dla osób poniżej 26 roku życia. Nie zapłacimy wtedy również ani złotówki za kartę debetową. W przypadku bycia starszym niż 26 lat konieczne będzie… spełnianie warunków promocji, aby konto i karta były darmowe. Dokładniej: za konto nie zapłacimy ani złotówki po zapewnieniu wpływu 1000 zł, a za kartę – wydanie 300 zł kartą.

Karta debetowa wydawana do iKontoaktywatora pozwala na bezpłatne wyciąganie pieniędzy z bankomatów.

Jeśli natomiast chodzi o wspomniane we wstępie oprocentowanie 4% na rachunku: bank oferuje je przez pierwsze 12 miesięcy od otwarcia rachunku dla kwoty do 5000 zł włącznie. Ważne tylko, aby w danym miesiącu przelać sobie kwotę odpowiadającą wysokości salda. Mówiąc krócej: jeśli chcemy zarabiać 4% dla kwoty do 2000 zł/do 3000 zł/do 5000 zł, to w danym miesiącu na konto musi wpłynąć 2000 zł/3000 zł/5000 zł. Przelanie większej kwoty nic już nie da. Oczywiście pieniądze możemy w dowolny sposób używać/przelać tam, skąd przyszły.

Po szczegóły dotyczące oferty iKontoaktywator odsyłamy również do naszego wrześniowego wpisu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Przecież to normalne, że kasa musi być na koncie by odsetki się naliczały. Kacperzasty -jasne, niepotrzebnie rozbijałam na 2 dn by było czytelniej. Po co ruszać odsetki, przecież na BNP pójdą na transakcje kartą

    elka Odpowiedz
  • w sumie to tych odsetek to niewiele będzie .. marne 13,50 miesięcznie – tyle że zaspokoi to opłatę za kartę jeśli nie wydamy nią 3 stówek miesięcznie .. i 6,50 zostanie na jakiegoś fast fooda powiedzmy ;-)

    Kacperzasty Odpowiedz
  • Tak mnie zastanawia:

    1) Czy po spełnieniu warunków promocji można mieć konto bez karty i korzystać z oprocentowania 4%?
    2) Czy konieczny jest wpływ wynagrodzenia?
    3) I jest on oprocentowany na 4%?
    4) Czy też wystarczy przelew na 5000 na początku miesiąca?

    Anonymous Odpowiedz
  • u mnie również wniosek odrzucony ze względu na niby błędne dane i zapraszają do oddziału. Dane na 100% wpisałem zgodne z tymi z przelewu.

    piotrrz Odpowiedz
  • U mnie z kolei umowa rozwiązana, dane rzekomo niezgodne ze skanem dowodu. Szkoda, że w ten sposób nie ma już możliwości skorzystania z promocji, nawet po wyjaśnieniu sprawy w oddziale…

    Baton Odpowiedz
  • „Ważne, aby w dniu 15.02 być posiadaczem karty o którą się zawnioskowało podczas składania wniosku o konto.”

    Karta musi byc fizycznie u mnie w reku, czy musi byc „w drodze do mnie”?

    Łukasz Odpowiedz
  • „3) na dzień 15 lutego 2016 r. posiada Kartę tj. zawnioskował o Kartę na etapie zawierania Umowy ramowej, nie zrezygnował z Karty i nie została ona zablokowana lub zastrzeżona”

    elka Odpowiedz
  • dokładnie, trzeba po prostu o nią zawnioskować do tej daty. Regulamin prawdę ci powie (dzięki elka :))

    Michał Odpowiedz
  • Admin z Twojego linku nie da się już założyć promocyjnego konta w BGŻ PNB Paribas. Widocznie bank już zebrał 1000 osób. Będzie nowa edycja?

    waldemar Odpowiedz
  • waldemar, link naprawiłem – z tego co wiem system bgż bnp aktualnie jest poddawany zabiegom technicznym i nie da się składać wniosków – stąd problemy. Ponoć mają wrócić w poniedziałek :)

    Michał Odpowiedz
  • Ato dzięki bo chciałem założyć na córkę.

    Waldemar Odpowiedz
  • Admin uzupełniłem dane i ukazał się taki oto komunikat: ” Dziękujemy za złożenie wniosku. W związku z pracami systemowymi otworzenie konta w Banku jest w tej chwili niemożliwe.
    Na podany przed chwilą adres e-mail w dniu 08 lutego 2016r. wyślemy unikalny link, którego kliknięcie umożliwi Państwu otworzenie konta i wzięcie udziału w naszej promocji”.
    Tak więc czekamy do poniedziałku.

    waldemar Odpowiedz
  • Tak jak mówiłem – warto sie wstrzymać do poniedziałku. To BNP – tu komplikacje są na porządku dziennym więc nie ma co się dodatkowo „podkładać”… :)

    Michał Odpowiedz
  • Jest 8.02. linku jak nie było tak nie ma . Ktoś już dostał ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Waldemar co tam u Ciebie , u mnie dalej dzisiaj linku nie ma ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Witaj prawdziwy-xyz#.
    Niestety u mnie też nie ma żadnego odzewu. Do tej pory nie przyszedł,obiecany przez bank,
    e-mail. Niestety, to taka francuska kultura obsługi klientów, jak sami mówią o nas ” dziwni klienci z innego kraju”. O tym, że nie raczyli podać na stronie www BGŻ Optima informacji w/s ewentualnego przedłużenia promocji na koncie oszczędnościowym, to już w ogóle nie wspominam. Po co im dodawać extra porcję stresu? I tak wielkie wydarzenie w postaci zmiany interfejsu zapamiętają na pół życia. Ja sprawdziłem oprocentowanie po zalogowaniu się do nowego systemu. 1,8% nie odpowiada mi więc już zleciłem przelew do ING. A co?
    Niech wiedzą, że ” inni klienci z dziwnego kraju” tak sobie, bez żadnego powodu nie będą pracować na ich premie i nagrody. Cytat ” dziwni klienci z innego kraju” pochodzi z okresu gdy BNP Paribas wchodził na rynek polski a więc przed przejęciem BGŻ /cyt. za „Polityka”.

    Waldemar Odpowiedz
  • Waldemar dzięki za odzew, chyba Twój post przeczytali i o 16,36 pojawił się link . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • „Warning: Invalid argument supplied for foreach() in”
    Chyba Bank chce mi jakąś ważną wiadomość przekazać…

    qq Odpowiedz
  • czy do 15 lutego ta karta musi być aktywowana tj należy nią dokonać jakiejś transakcji, czy nie ma takiego obowiązku?

    natalia Odpowiedz
  • Natalia, nie, wystarczy zawnioskować o kartę i podpisać do 15.02 umowę (o rachunek i kartę).

    Michał Odpowiedz
  • ktoś pamięta we wniosku pole na bankowość telefoniczną? (to jest jeden z warunków regulaminu bankowego). Bo ja nie, a w umowie mam tylko zaznaczony tylko system Pl@net :/

    elka Odpowiedz
  • Piszecie, że do zalogowania się otrzymam hasło sms. Niestety po wpisaniu loginu, nie otrzymuję żadnego hasła. Ktoś mial podobnie? Jaka może być przyczyna?

    Iwona Odpowiedz
  • Korzystałaś z linka z maila do pierwszego logowania?

    elka Odpowiedz
  • @elka – Tak. Wysłałam im już maila.

    Iwona Odpowiedz
  • A na pewno dobrze piszesz login? Tam w powrotnym przelewie możliwe ze tez masz spacje w twoim loginie. Sprawdź dokładnie bo może tylko jedna „część ” wpisujesz

    Sylwia Odpowiedz
  • Niestety BNP przysłał mi komunikat o odrzuceniu wniosku z powodu, jak podał, niezgodność danych w przelewie. Czy wniosek online można złożyć jeszcze raz?
    Admin składałem wniosek z Twojego linku czy jak złożę jeszcze raz to przejdzie? Czy przez infolinię można złożyć wniosek? Dziś ostatni dzień więc proszę Admin abyś jak masz czas to odpowiedził.

    waldemar Odpowiedz
  • dostaliście maila z hasłem do logowania żeby wpisać dane do otrzymania nagrody? według regulaminu powinno to nastąpić maksymalnie dzisiaj

    Waldek Odpowiedz
  • U mnie brak.

    korczasty Odpowiedz
  • Maila z danymi do zalogowania się i otrzymaniu premii otrzymałem. Niestety dostałem informację, „Wyjaśniam, że nie zostały przez Pana udzielone zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, w związku z konto nie jest oprocentowane.” Wie ktoś jak to zmienić ? Jestem pewny, żę podczas zakładania konta wszystkie zgody zaakceptowałem

    marcino1234 Odpowiedz
    • Witam
      Mam dokładnie to samo, dzwoniłam okazało się że mam niezakceptowane zgody mar. co jest nieprawdą bo klikałam, odsetek nie dostanę za luty dopiero za marzec, bo przez telefon zaakceptowałam zgody. Aby wypłacili premię trzeba mieć także klikniete Centrum Telefoniczne. Tragedia nie bank

      Eva
  • Macie odsetki na koncie od wpłaconej kwoty? U mnie pusto

    piotrrz Odpowiedz
  • U mnie rowniez pusto…

    Mat Odpowiedz
  • Nie, u mnie też pustki.

    Aero Odpowiedz
  • Nie ma odsetek mimo spełnionych warunków – ponoć ten Bank nalicza po swojemu i robi dopiero to na koniec dnia 1-go dnia miesiąca (każdy inaczej BZ WBK ostatniego inne 1-go a ten podobno po 1-ym czyli de facto 2-go

    piotro Odpowiedz
  • a u mnie odsetki normalnie pojawiły się na koncie

    Kacperzasty Odpowiedz
  • u mnie teraz

    piotro Odpowiedz
  • Nie dość, że nie naliczono % od kapitału to jeszcze pobrano mi 5zł za wyciąg! Zaczęło się robienie w balona. Czy ktoś jeszcze tak ma ? Gdzie była mowa o płatnych wyciągach?

    Wkurzony Odpowiedz
    • Mnie również pobrali 5 zł za wyciąg, którego nie zamawiałam… reklamacja w toku.

      Ania
  • Z tego co pamiętam mi w pierwszym miesiącu BNP też pobrało kase za wyciąg. Po reklamacji zwrócili. Z tego co pamiętam problem polegał na tym, że zaznaczenie elektronicznego wyciągu na wniosku nie spowodowało ustawienia takiej opcji w ustawieniach, po zalogowaniu…

    Michał Odpowiedz
    • Gdzie się zmienia te cholerne wyciągi na bezpłatne bo nie widzę takiej opcji po zalogowaniu.

      Wkurzony
  • u mnie już też są odsetki, ale nie mogę zrozumieć jak zostały naliczone.

    Zygmunt Odpowiedz
  • odsetki są na koncie. Naliczone prawidłowo. Brak opłaty za wyciąg, tak więc wszystko się zgadza

    piotrrz Odpowiedz
  • I mnie tez wszystko ok brak oplaty I odsetki za pol miesiaca czyli tak jak wplynely pieniadze teraz czekam na premie

    Anna Odpowiedz
  • U mnie nie ma odsetek. Przy zakładaniu konta które zgody na przetwarzanie danych trzeba było dodatkowo zaznaczyć, żeby oprocentowanie było naliczane? W regulaminie jest mowa o zgłaszaniu sprzeciwu…

    Michał Odpowiedz
  • Wiem, że można obwiniać tylko siebie jeśli chodzi o nie przeczytanie regulaminu promocji, jednak do tej pory traktowałem tą stronę jako miejsce gdzie wspomniane regulaminy są prześwietlane. Dzięki temu oszczędzałem dużo czasu, a warunki tu opisane traktowałem jako pewnik. Dlatego moje zdziwienie było tym większe, w momencie jak dowiedziałem się na infolinii, iż nie otrzymam premii z prostego powodu – jednym z warunków było wyrażenie zgody na aktywację jakiegoś „centrum telefonicznego” (szczerze mówiąc nie widzę nic na ten temat w regulaminie – wiecie gdzie znajduje się ten zapis ?). Tutaj nic o tym nie było. Konto idzie do wywalenia – kpina nie bank, tak przy okazji.

    sam_fisher Odpowiedz
  • dlatego ja przy zakładaniu konta profilaktycznie miałem zaznaczone wszystkie zgody

    piotrrz Odpowiedz
    • Tam przy tych początkowych zgodach było coś na temat „centrum telefonicznego” ?

      sam_fisher
  • nie pamiętam – po prostu wybrałem opcję zaznacz wszystkie zgody (to chyba w tej promocji taka była?)

    piotrrz Odpowiedz
  • Ten bank to żenujący oszuści!!! Brak odpowiedzi dlaczego nie naliczono 4% i jeszcze pobrano 5zł za jakiś wyciąg, gdy te są elektroniczne. Mam gdzieś ich promocję idę zamknąć konto. Udało im się oszukać podwójnie.

    Wkurzony Odpowiedz
  • Czy dostaliście maila z potwierdzeniem zakwalifikowania się do otrzymania pierwszej nagrody 60zł ? miały być rozesłane ponoć do 4 marca

    bquiet Odpowiedz
  • Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „Konto plus Premia”.

    Gratulujemy zdobycia nagrody w wysokości 60 zł!

    Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem promocji powyższa kwota będzie wypłacona do dnia 16.03.2016 r.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Konto plus Premia” :)

    Garfi Odpowiedz
  • Mam pytanie do Was/admina. Co zrobić w sytuacji spełnienia warunków dot. premii, a mimo to braku otrzymania maila informującego o przyznaniu premii? Można to gdzieś sprawdzić?

    Piotrek92 Odpowiedz
  • Mail o przyznaniu premii przyszedl jak powyzej, ciesze sie bardzo czytajac jakie sa z tym problemy

    Anna Odpowiedz
  • Czy płatność kartą w marcu na kwotę min 300 zł może być dokonana w internecie?

    Mateusz Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy