Ruszyła VII edycja promocji mBanku, w której nowi klienci mogą zyskać łatwe 140 zł premii na start oraz możliwość skorzystania z podwyższonego oprocentowania na koncie oszczędnościowym Moje Cele. Do zgarnięcia jest oprocentowanie 2,5% dla kwoty do 20 000 zł.
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego lub oszczędnościowego mBanku/dawnego Multibanku od 1.01.2017. Posiadanie innych produktów (np. rachunków firmowych czy kart kredytowych) nie wyklucza z promocji.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 30.01.2020 złożymy wniosek o eKonto osobiste wraz z kartą debetową. W trakcie wnioskowania powinniśmy zaakceptować oświadczenia z części „X. Oświadczenia”.
100 zł za szybki wpływ i 5 transakcji
Same warunki promocji są bardzo proste. Aby zgarnąć 100 zł powinniśmy zapewnić „szybki wpływ”, czyli przelać do banku jednorazowo min. 1000 zł w ciągu 7 dni od otwarcia konta. Regulamin zastrzega, że nie mogą to być środki z innego rachunku w mBanku, którego jesteśmy (współ)posiadaczem. Najlepiej więc przelać środki ze swojego konta w innym banku.
Oprócz tego powinniśmy również wykonać min. 5 płatności kartą (plastikową lub w telefonie) i/lub BLIKiem na dowolne kwoty. Mamy na czas do końca pełnego miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta (czyli np. otwierając konto w listopadzie mamy czas do końca grudnia). Premię w wysokości 100 zł otrzymamy do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego (w naszym przykładzie do końca stycznia).
40 zł za powtórkę
A jak zdobyć kolejne 40 zł? Wystarczy… powtórzyć operacje, które wykonywaliśmy – tym razem w kolejnym miesiącu kalendarzowym. W naszym przykładzie oznacza to przelanie do mBanku 1000 zł oraz wykonanie 5 transakcji kartą/BLIKiem w styczniu.
Premia za transakcje zostanie wypłacona do końca kolejnego miesiąca.
Oczywiście warunki promocji możemy spełnić o miesiąc wcześniej (otwierając konto w listopadzie – w listopadzie i grudniu), a wtedy premię otrzymamy również odpowiednio szybciej.
2,5% na koncie Twoje Cele
Na koniec dodam, że osoby biorące udział w powyższej promocji mogą również zyskać 2,5% na koncie oszczędnościowym Moje Cele. Kwota maksymalna, którą dotyczy podwyższone oprocentowanie, to 20 000 zł. Czas trwania promocji – do końca roku.
Aby jednak zyskać podwyższone oprocentowanie konieczne jest spełnianie co miesiąc jednego, prostego warunku: zwiększanie salda o co najmniej 100 zł miesięcznie. Oznacza to mniej więcej tyle, że musimy co miesiąc dokładać do konta co najmniej stówkę – bo to właśnie regularne oszczędzanie promuje mBank.
Ile kosztuje eKonto?
Biorąc udział w promocji zakładamy eKonto osobiste – najnowszy rachunek mBanku, który zastąpił poprzednie eKonta (standard oraz plus). Ile kosztuje jego prowadzenie?
Zgodnie z tabelą opłat i prowizji nie zapłacimy ani grosza za comiesięczne korzystanie z rachunku. Posiadanie karty debetowej może nas kosztować 7 zł miesięcznie, jednak wykonanie zaledwie 1 transakcji kartą zwalnia z opłaty. To bardzo uczciwy warunek i łatwy do spełnienia (wystarczy np. kupić bułki w piekarni i zapłacić kartą mBanku).
Co z wypłatami z bankomatów? Wszystkie wypłaty w złotówkach z bankomatów krajowych są bezpłatne – pod warunkiem, że kwota wypłaty wynosi min. 100 zł. Za wypłatę „drobnych” płacimy 1,3 zł.
Komentarze
Całe 2,5% na oszczędnościowym i to do 20 tys? I jeszcze jakieś warunki do spełnienia, wpłacanie stówki co miesiąc, itd?. Śmieszni są w tym banku. A poza tym poniżej 2 stówek dupy nie ruszam do promocji. Trzeba zwykle czekać na kuriera , albo dymać do banku żeby podpisać umowę. Później pilnować wypełnienia warunków i jeszcze w niektórych bankach trza później dymać do placówki żeby wypowiedzieć umowę. Nie żebym był leń. Ale zawsze mam kilka promocji naraz do ogarnięcia i nie chce mi się tego ogarniać za śmieszne pieniądze. Uważam, że dwieście złotych to jest teraz minimalna kwota za którą „mogę się sprzedać”.
• ptokza pół ceny mogę Cię w tym wyręczyć :-D
• TreworBG01.01.2017? Żarty sobe robią? Myślałem, że przed sprzedażą będą chcieli ściągnąć jak najwięcej klientów. Widać aż tak im nie zależy…
• Myśl!Pytanie do zorientowanych:
• PrzemysławDzisiaj po miesięcznym okresie wypowiedzenia moje konto zostało zamknięte (zamykane przez internet), pozostałe środki dostałem przelewem na wcześniej wskazane konto.
Dalej mam jednak dostęp do bankowości internetowej i mobilnej, mogę się dalej do nich logować. Są puste, bez żadnych produktów (rachunki, karty itp.) ale są. Czy one też nie powinny zostać zamknięte? Nie potrzebuję ich, jak je zamknąć? A może zostaną zamknięte później? Ktoś się orientuje?
Nie wypowiedziałeś umowy ramowej e-bankowości, tylko samą umowę konta, musisz pójść do banku i, jeśli nie chcesz mieć dostępu w przyszłości, to wypowiedzieć umowę ramową.
• KateJuż wszystko zamknięte. Wystarczyło poczekać dzień dłużej. Dzisiaj rano dostałem sms z banku o wyłączeniu dostępu do serwisu internetowego, teleserwisu (mlinii) i odłączeniu telefonu od aplikacji. I faktycznie nigdzie już nie idzie się zalogować. Za to plus, że nie trzeba nigdzie latać po oddziałach i wszystko można zamknąć i wyłączyć online.
• PrzemysławPytanie nie dotyczące tej promocji:
• hazzanTeż macie problem z czatem wewnątrz bankowości elektronicznej? jest problem z wysyłaniem wiadomości i odczytywaniem, komunikaty np. „chwilowo nie możemy wyświetlić twojej historii czata”, „brak połączenia” itp. Nawet jak się zacznie jakimś cudem rozmowę z konsultantem, to za chwilę nie da się jej kontynuować, bo po napisaniu i wciśnięciu enter wiadomość znika, ale się nie wysyła:) Raczej nie jest to wina przeglądarek, sprawdzane na różnych i dwóch komputerach…