Ruszyła genialna promocja Banku Zachodniego WBK z premią w wysokości 150 zł za założenie Konta Jakie Chcę. Nie dość, że jej warunki są banalnie proste do spełnienia, to bank pozwala na skorzystanie z promocji wszystkim – nawet obecnym klientom! :)
150 zł za założenie Konta Jakie Chcę
Aby skorzystać z promocji należy złożyć wniosek o Konto Jakie Chcę za pomocą dedykowanej strony promocji oraz podpisać umowę o konto do 2.02.2018. Do wyboru mamy jedną z trzech możliwości: za pomocą przelewu z konta w innym banku (dane muszą być zgodne!), za pośrednictwem kuriera lub poprzez rozmowę wideo z doradcą.
Uwaga! Osoby posiadające już dostęp do BZWBK24 prawdopodobnie będą musiały wybrać opcje z kurierem – jak piszecie w komentarzach przelewy osób posiadających konto są odrzucane.
Tu jednak muszę zaznaczyć, że trzeba będzie się śpieszyć. Bank przygotował bowiem tylko 1000 nagród. Nie zdziwię się, jeśli pula rozejdzie się w ciągu kilku dni (a być może godzin, o czym oczywiście poinformuję aktualizując wpis). Dlaczego? Promocja nie ma okresu karencji! Ba, mogą z niej skorzystać również obecni posiadacze konta w banku! Jej warunki są również niesamowicie proste.
Pierwszy bon do wykorzystania w sklepach Biedronka, o wartości 50 zł, zgarniemy już za sam fakt założenia konta. Drugi, o wartości 100 zł, otrzymamy za wykonanie transakcji płatniczych kartą lub BLIKiem na kwotę minimum 150 zł do dnia 2.03.2018. I… to tyle!
Bony zostaną przekazane mailowo do dnia 31.03.2018. Będziemy z nich mogli skorzystać podając kod kasjerowi (po zakończeniu skanowania ostatniego artykułu kasjer powinien od razu „wklepać” kod). Z bonu możemy korzystać wielokrotnie, dopóki nie wydamy całego. Z promocji można skorzystać tylko raz.
Ile kosztuje Konto Jakie Chcę?
Konto Jakie Chcę jest rachunkiem darmowym – nie płacimy ani grosza za jego posiadanie. Zapłacić natomiast możemy 5 zł za posiadanie karty debetowej, ale możemy zostać zwolnieni z tej opłaty o ile wykonamy 5 transakcji miesięcznie. Do wyboru jest jeszcze opcja zwalniająca z opłaty po wydaniu 500 zł oraz stała opłata 3 zł miesięcznie ale są one według mnie mniej korzystne. Dodam, że karta nie jest wymagana do wypłaty premii, a nawet do wzięcia w niej udziału (o ile warunki spełnimy BLIKiem).
Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach wpłasnych BZWBK. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.
Komentarze
Witam
• holekwłaśnie dostałem kod w bankowości internetowej w odpowiedzi na reklamację.
Dlatego jeśli nie dostaliście jeszcze kodu na 100zł to składajcie reklamację, bo może macie taką samą sytuację jak u mnie, że przyznano kod ale z niewiadomych przyczyn nie doszedł na maila. Teraz wysłano go ponownie.
pozdrawiam
Ile czekales od zlozenia reklamacji?
• Aleksandrau mnie to samo, niby już wysłany ale nie doszedł. Odpowiedź na reklamację następnego dnia była
• conrad_88Wczoraj reklamacja, dzisiaj odpowiedź
• holekna jakiego pisaliście maila z reklamacją? czy to przez bankowość elektroniczną?
• josebawłaśnie napisałem przez bankowość elektroniczna
• Bartekja złożyłem reklamację i czekam
• akrok6potwierdzam – prawdopodobnie jakis kiks u nich w systemie
• Michal1607– zlozylem dzis reklamacje i dzis otrzymalem odpowiedz.
cytuje „… Szanowny Panie,odpowiadając na zgłoszenie dotyczące promocji
Mam Konto Jakie Chcę z premią informuję, że przyznaliśmy Panu
obie nagrody, które wysłaliśmy w formie wiadomości e-mail.
Przesyłam Panu ponownie przyznany bon do sklepu Biedronka
o wartości 100 zł
Właśnie dostałem taką samą wiadomość. Wczoraj napisałem reklamację
• BartekA ja jakoś nie mam szczęścia do BZ WBK. Mało tego,że po raz kolejny musiałem zgłaszać reklamację to po tygodniu oczekiwania dostałem smsa , że rozpatrzenie „zajmie nam jeszcze trochę czasu”. To groteskowe ,że Bank potrzebuje mnóstwa dni na sprawdzenie tylko kilku transakcji kartowych…
• wiechuU mnie tak samo, brak maila z brugim bonem. Poniżej treść mojej reklamacji, może się komuś przyda:
Brałem udział w promocji Banku Zachodniego WBK z premią w wysokości 150 zł za założenie Konta Jakie Chcę. Pierwszy bon (50 zł) otrzymałem. Drugi natomiast, o wartości 100 zł, miał być wysłany za wykonanie transakcji płatniczych kartą lub BLIKiem na kwotę minimum 150 zł do dnia 2.03.2018. Warunek ten spełniłem. Zgodnie z regulaminem: „bony zostaną przekazane mailowo do dnia 31.03.2018.” Do tej pory nie otrzymałem w/w maila z drugim bonem. Pozdrawiam
• DBJa rowniez nie otrzymalem bonu czyli widac dosc duzo osob takich jest
• McKwaczAleż się wk….em. 22-ego marca złożyłem reklamację telefonicznie na brak drugiego bonu w tej promocji tłumacząc o jaką promocję chodzi. 29-ego marca dostałem smsa, że rozpatrzenie „zajmie nam jeszcze trochę czasu”. Zastanawiałem się ile BZ WBK potrzebuje dni na sprawdzenie siedmiu transakcji kartą i …… Dziś po trzech tygodniach od dnia złożenia reklamacji dostałem odpowiedź, iż szanowny Bank nie otrzymał informacji jakiej promocji dotyczy moja reklamacja. Pytam jakim cudem, skoro Pani przyjmująca telefonicznie reklamację przekazała mi wtedy w rozmowie, jakiego warunku tej Biedronkowej promocji rzekomo nie spełniłem. Rozmowy są nagrywane, więc może nie skasowali ? Cytuję początek odpowiedzi na reklamację:
• wiechu„Szanowny Panie,
w odpowiedzi na Pana zgłoszenie wyjaśniam, że nie otrzymaliśmy informacji jakiej promocji
dotyczy Pana reklamacja. Przypuszczam, że chodzi o promocji Priceless Specials, w której
nagrodą były Vouchery.”
Załamka..
• luka89wawJuż nie mam siły na te kody… W siódmej Biedronce nikt nie wiedział co z nimi zrobić, a jak powiedziałem, żeby je wbić jako normalny produkt to za każdym razem dostawałem odpowiedź, że „nie mogę, bo tego nie znam”. Żałuję, że nie poczekałem na aktualną promocję BZWBK, dostałbym normalne 150 złotych na konto i nie byłoby problemów.
• Angulowchodzisz na generatorkodówkreskowych.pl, wpisujesz swoj nr kodu, generujesz kod ean. Potem drukujesz. Wydrukowany kod ean dajesz przy kasie do zeskanowania jako ostatni produkt i zadna kasjerka nic nie musi umieć.
• M.Umieć nie musi, ale dalej może mówić „nie mogę, bo tego nie znam” ?
• Don Quijote de la Manchanajlepsze jest to że Mnie chcieli zabierać te kody kreskowe:) po zeskanowaniu. A ja mówię że to jest karta podarunkowa do wielokrotnego użytku, a oni że nie bo muszą mieć…..a ja mówię żę to nie są bony sodexo że trzeba się z nich rozliczać, a oni że nie bo muszą mieć…:)
• M.@Angulo Mam ten sam problem. Próbuję już drugi miesiąc zrealizować bony. Usiłuję płacić kodem kreskowym czy numerycznym i komunikat: kod nierozpoznany. Zaznaczam, że instruuję kasjerki zgodnie z instrukcją podaną przez Admina i nic. Dzwoniłem nawet na biedronkową infolinię, która skontaktowała się z kierownictwem sklepu i uzyskała informację, że transakcje nie zostały zrealizowane z powodu awarii terminala. Ciekawe, że ta awaria zdarzyła się w dwóch kolejnych dniach i dotyczyła tylko mojej osoby. Klienci mnie poprzedzający i stojący za mną w kolejce mieli więcej szczęścia, im terminale działały. Ta sytuacja zaczyna mnie przerastać, to jak kopanie się z koniem, jestem zupełnie bezradny.
• gajowyJeśli macie problemy z realizacją bonu nie ma problemu,pomogę,podajcie mi na emaila te kody ,wykorzystam i wybawię z kłopotu. Chociaż raz postaram się być pomocny dla czytelników bloga. :)
• bolekczy możecie napisać z jakiego maila były wysyłane te bony w marcu i tytuł maila?
• dialamdziękuję :)
Promocja Konto Jakie Chcę z premią NAGRODA II
• MartynaNewsletter@bzwbk.pl
@Martyna, dziękuję, kurczę nie mam tego maila
• dialam