Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

150 zł premii za założenie lokaty w Toyota Bank

Zakończona

Ruszyła promocja Bankier.pl we współpracy z Toyota Bank. W zamian za założenie lokaty z oprocentowaniem 2,5% zyskać możemy aż 150 zł premii! :)

150 zł za lokatę w Toyota Bank

Zgarnij premię z Lokatą Standard w Toyota Bank

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem, czyli osobą nieposiadającą w okresie 1.01.2018 – 26.05.2019 żadnego konta ani lokaty Toyota Banku.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (akceptując jedynie regulamin), a następnie złożymy wniosek o lokatę za pomocą wygenerowanego dla nas linku. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu banku, podmiotów powiązanych oraz współpracujących z bankiem (drogą elektroniczną i telefoniczną). Musimy również zaznaczyć zgodę na ujawnienie przez bank tajemnicy bankowej organizatorowi w celu realizacji promocji – chodzi o to, aby bank mógł powiadomić firmę Bonnier (wydawcę Bankier.pl) o spełnieniu przez nas warunków i wypłacie premii.

Na spełnienie powyższych warunków mamy czas do 23.06.2019.

Co dalej? W ciągu kilku dni podjedzie do nas kurier w celu podpisania umowy. Do 12.07.2019 powinniśmy natomiast zasilić co najmniej jedną Lokatę Standard w wersji 12-miesięcznej. Kwota lokaty powinna wynieść od 5 000 do 70 000 zł. Oprocentowanie to 2,5% w skali roku (dla uczestników promocji).

I… to tyle! O przyznaniu premii zostaniemy poinformowaniu do 30.04.2020, o ile utrzymamy promocyjną lokatę przez co najmniej 270 dni. W otrzymanym mailu znajdziemy też link do uzupełnienia swoich danych do odbioru nagrody. Wypłata premii nastąpi w ciągu 14 dni roboczych (o ile uzupełnimy dane).

Czy to się opłaca?

Jeśli chcemy wyciągnąć z naszych oszczędności jak najwyższą stopę zwrotu, to jak najbardziej. Aby uprościć obliczenia przyjmijmy, że premię od założonej lokaty wypłacimy sobie dopiero po roku (wtedy, kiedy skoczy się lokata). Oznacza to, że kwota 5000 zł zarobi 101,25 zł odsetek netto, które wraz z premią (zwolnioną z podatku) dadzą aż 251,25 zł netto. Gdybyśmy chcieli tyle samo zyskać lokując swoje środki to musielibyśmy znaleźć produkt z oprocentowaniem aż 6,2% w skali roku!

Oczywiście wraz z lokowaną kwotą wysokość efektywnej stopy procentowej spada – kwota 20000 zł da nam równowartość 3,42% brutto, kwota 50000 zł – już „tylko” 2,87% brutto, a kwota maksymalna – 2,76% brutto. Dla zainteresowanych – wzór na wyliczenie efektywnego oprocentowania wygląda następująco:

(n*0.025*0.81+150)/0.81/n

gdzie n to kwota lokat.

Podsumowując: w tej promocji nie dość, że sporo zyskujemy, to na dodatek bez jakiegokolwiek ryzyka. Jej zasady są na dodatek całkiem proste – w starszych promocjach Toyota Banku wymagania były często bardziej wyśrubowane. Tu zakładamy tylko lokatę i… odbieramy premię.

Ważne dokumenty

Nie przegap!

Komentarze

  • no bez jaj … nie mogę się za nic zalogować tym identyfikatorem z umowy ustanowionym hasłem (zmieniony kod z smsa)

    JoX Odpowiedz
    • też tak miałem, zadzwon na infoparty, pomogą…to chyba problem, ze jest się byłym klienem banku…zauważ, że login masz ten sam co wcześniej…

      abc
    • dzięki, zadzwonie :) Faktycznie kiedyś dawno temu miałem u nich konto … a jak pomogli ? zmienili to hasło/ustanawiales nowe czy tylko coś przestawili w systemie i zaczęło działać ? ;)

      JoX
  • Dla tych co czekają z wpłatą. Jeśli był u ciebie kurier i masz nr rachunku do opłacenia go możesz śmiało to zrobić. Zasilenie może być z dowolnego rachunku, dane wpłacającego mogą być inne niż dane właściciela lokaty. Data wpływu na rachunek rozpoczyna bieg 12 miesięcznej lokaty. Wszystko dzisiaj zostało potwierdzone przez infolinię banku, wpłata była dokonana 3 czerwca, w dniu przyjazdu kuriera. Nadal nie mam sms-a do zalogowania, kurier musi przyjechać jeszcze raz bo brak jednego podpisu i dopiero wtedy będzie sms.

    tytus Odpowiedz
  • 1 czerwca złożyłem wniosek, do tej pory nikt do mnie nie zadzwonił…trochę słabo. Co teraz?

    gru Odpowiedz
    • Czekać. U mnie 31 maja wnioskowałem, 7 czerwca zadzwonili.

      qq
    • Polecam zadzwonić i poprosić o kontakt. Po podaniu numeru wniosku zaproponowano kontakt następnego dnia.

      savi
    • Zarty sobie robisz. My mamy dzwonić i prośić o kontakt.

      Ja moge zadzwonić albo napisać o nie respektowanie warunków regulaminu partnera przez takie byle bankowe dziadostwo.

      Wojak
    • Mnie ta minuta nie zbawila a tak ustaliłem kiedy będzie kontakt. Ty pewnie wolisz czekać z telefonem w ręku.

      savi
    • Szanowni Państwo, w związku z dużym zainteresowaniem promocją Zgarnij 150 zł premii z Lokatą Standard 2,5%, Toyota Bank skontaktuje się w sprawie złożonego wniosku w ciągu 10 dni. Uprzejmie informujemy, że warunki promocji pozostają bez zmian. Dziękujemy za zainteresowanie promocją. Z poważaniem, Zespół Toyota Bank

      qq
    • Szanowni Państwo, w związku z dużym zainteresowaniem promocją Zgarnij 150 zł premii z Lokatą Standard 2,5%, Toyota Bank skontaktuje się w sprawie złożonego wniosku w ciągu 10 dni. Uprzejmie informujemy, że warunki promocji pozostają bez zmian. Dziękujemy za zainteresowanie promocją. Z poważaniem, Zespół Toyota Bank.

      qq
    • A do mnie napisali dziś:
      „… Toyota Bank skontaktuje się w sprawie złożonego wniosku w ciągu 5 dni…”
      Wniosek złożyłem 4 czerwca.

      g.romek
    • Ja złożyłem 6 czerwca, 10 dostałem mailem info, że skontaktują się w ciągu 5 dni i nadal cisza…

      Marcinek
  • Opłaciłem w końcu dziś tą lokatę, ale sms z kodem dalej nie dostałem więc nie będę wiedział czy dobrze się założyła. Najdłużej zakładana lokata jak dotychczas

    marynatek Odpowiedz
    • Masakra. Brak jednego podpisu na umowie – kurier musi przyjechać jeszcze raz i dopiero wtedy sms – lokata prawidłowo opłacona więc śmiało można wpłacac po odebraniu umowy. Obojętnie z którego konta byle imiennego. że też im się chce wachlować kurierami i zbierać te podpisy nie wiadomo po co bo te lokaty i tak można zerwać przecież z poziomu konta klienta a jak klient nie zerwie to i tak jest konto do przelania po zakończeniu. więc wystarczyoby zweryfikowac klienta i dac mu dostęp do dysponowania lokatą a tu piętrowe konstrukcje gdzie w innych bankach jest to proste jak budowa kowadła. U mnie sprawa ciągnie się od 31 maja. Ciut przydługo raczej

      marynatek
    • To ile w sumie trzeba złożyć tych podpisów? Pytam, ażeby niczego nie przeoczyć, jak przyjedzie kurier.

      g.romek
    • NIe wiem. Ja podpisałem tam gdzie kurier tego wymagał i okazuje się ze bank wymaga jeszce jednego. Teraz nie mogę się doczkać na kuriera z tym podpisem. Wcale się nie dziwię – pewne robi darmowy kurs, ale po co robić takie cyrki z tymi papierami to nie mam zielonego pojęcia. Toyka to chyba niemiecki bank a w Deutsche tez miałem podobne przygody z upierdliwością procedury

      marynatek
  • Rekord, po 12 dniach od wypełnienia formularza telefon z Toyota o potwierdzeniu i umówieniu kuriera.

    Zastanawiam sie tylko (bo konsultant mowi), ze numer konta do przelewu i do zwrotu srodków za rok, musi pokrywac sie z numerem konta na wnisoku umowy ramowej.

    Powiedział, ze imie i nazwisko przy przelewie musi być takie samo jak na umowie o lokate.
    Inaczej przelew do Toyota bedzie odrzucony (inne bedzie imie), wiec ktos z Was @marynatek i… pisze nie prawde.

    Wojak Odpowiedz
    • Potwierdzam, wpłata lokaty była z mojego konta na konto żony, nazwisko to samo, imiona oczywiście inne, konto wpłaty inne niż konto do zwrotu środków. Wpłata 3 czerwca potwierdzone przez infolinię jako rozpoczęcie lokaty z tą samą datą.

      tytus
    • Co nieprawdę? Przecież napisałem prawdę. Z byle jakiego konta byle imiennego – czyli będącego kontem składającego wniosek a nie żony czy szwagra. Jak można opłacić lokatę z czyjegoś konta? Przeciez to darowizna w wielu przypadkach by była a nie przelew środków własnych. Wiele banków zasilenie lokaty umożliwiało jedynie z kont weryfikowanych podpisem u kuriera i odrzucały przelewy z kont zakładanych sms. Tu mamy umowę kurierska i wzorzec podpisu wiec może być dowolne konto imienne – byle to było konto wnioskującego o lokatę.
      Gorzej ze teraz nie wiem czy załapię się na tą premię z Bankiera/Bonnier. kazali mi złożyć dodatkowe podpisy. Kurier wczoraj przyjechał i tu zonk – cała umowa na nowo do podpisania wraz z wczorajszymi datami. Teraz nie wiem kiedy ja podpisałem umowę właściwie i czy wyrobiłem się ze spełnieniem warunków skoro regulamin mówi o 12 czerwca a mi kazali powtórzyć procedurę podpisania umowy 16 czerwca. Nie wiem czy warto bawić się z ta lokatą by po roku usłyszeć ‚nie mamy pańskiego płaszcza”

      marynatek
  • Wczoraj przyszedł sms z hasłem do logowania. Wpłata była 3 czerwca i taka data rozpoczęcia lokaty figuruje w bankowości internetowej po zalogowaniu.

    tytus Odpowiedz
    • Gratuluję. Ja nawet jeszcze umowy podpisanej do końca nie mam. Nie mam bo okazało się że bank wymaga jeszcze jednego podpisu i tak sobie czekam na kuriera od 5 dni. I sobie zapewne jeszcze poczekam. Nerwy mnie biorą na ten bank takie jak na żaden inny. Całość ciągnie się już od maja

      marynatek
  • Czy jest jakiś termin na opłacenie lokaty od podpisania umowy?

    slayer Odpowiedz
    • Podobno 12 dni od pierwszego telefonu z banku kiedy dzwonią aby umówić kuriera. Tak wcześniej ktoś pisał.

      tytus
  • U mnie kurier byl umowa podpisana tydzien temu, ale na umowie nie mam zadnego nr konta do oplacenia lokaty to tylko ogolna umowa ramowa.
    Haslo sms przyszlo 3 dni temu i po zalogowaniu do serwisu internetowego i wejsciu w opcje ‚nowa lokata’ nic sie nie dzieje.

    pit Odpowiedz
    • Na pewno nie ma…. a jakim cudem dostałeś hasło jak nie zasiliłeś lokaty.

      Ja dzisiaj zasiliłem lokate w Toyota i czekam na hasło do bankowości internetowej lokaty. Dodam, ze przeszedł przelew z konta o innym imieniu niz w umowie ramowej.

      Wojak
    • @pit
      Są dwie umowy: umowa ramowa oraz umowa lokaty z podaną kwotą i numerem rachunku do przelewu.

      Fabian
  • Pytanie do autora bloga. 14 czerwca miałem telefon od toyotabanku w sprawie lokaty i od razu zapytałem ile jest czasu na opłacenie wniosku. Odpowiedź: 20 słownie dwadzieścia dni kalendarzowych. Potwierdziłem dodatkowo podsumowując, że licząc 20 dni od 14 czerwca, ostatni dzień na opłacenie wniosku wypada 4 lipca. Odpowiedź: TAK.
    Dziś kurier przywiózł papiery, w umowie ani słowa na ten temat, w regulaminie świadczenia usług dla konsumentów tylko punkt 2.27 „klient związany jest ofertą przez 20 dni roboczych OD DNIA PRZEKAZANIA JEJ BANKOWI” ale w takim kontekście osadzony, że ciężko jednoznacznie stwierdzić, czy odnosi się to do tej konkretnej promocji.
    Więc prośba do autora bloga o zweryfikowanie, jak sprawa wygląda naprawdę. Bo szkoda przedwcześnie zrywać wiosenne w idei…

    Nowa Idea Odpowiedz
    • Też pytałam i dostałam taką samą odpowiedź – 20 dni ale nie później niż do 12 lipca bo taki termin jest w regulaminie promocji.

      jenny
  • Telefon z banku miał być w ciągu 2 dni, po 2 dniach przesłali sms iż odezwą się do 5 dni, dzisiaj mija 18 dzień i cisza….

    Arsen Odpowiedz
  • U mnie podobnie, po 12 dniach napisali mi, że podałem błędny numer telefonu i że proszą o podanie prawidłowego i terminu, kiedy mają zadzwonić. W odpowiedzi ja do nich zadzwoniłem, ale konsultant stwierdził, że wysłali mi maila i nie może ode mnie odebrać danych. Odpisałem więc, żeby zadzwonili dziś i znowu nic…
    Chyba mają już przesyt i nie chcą mojej lokaty :(

    Marcinek Odpowiedz
    • Ten bank widać działa tak działa. Nie ogarniają sprawy. Ja już mam wszystko załatwione ale trwało to dokładnie 25 dni. Problem taki że przysłali mi powtórnie umowę do podpisania. Lokatę mam założona 10 VI, ale podpisałem komplet drugich dokumentów coś koło 17. Kod przysłali w piątek 21VI i teraz nie wiem czy załapię się na premię od Bankiera skoro umowa podpisana później niż wymaga tego regulamin promocji.

      marynatek
    • W sms jaki dzisiaj otrzymałem informują, że warunki promocji pozostają bez zmian mimo, że zatwierdzenie wniosku nastąpi do 5 lipca

      gret
    • Ja też dostałam info o rzekomo błędnym numerze… Dziwna sprawa.

      igaww
  • dostałem SMS, że odezwą się do 5 lipca (bardzo duża ilość wniosków)

    stach Odpowiedz
  • jutro ma być kurier do nas obojga (2 umowy), zobaczymy jak to się potoczy.

    jeno sznur Odpowiedz
  • Banda popaprańców! Wczoraj o 15:45 dostaliśmy smsy że jutro będzie kurier, mieliśmy przygotować dokumenty. Dziś do 15:30 głucha cisza. Zadzwoniłem do Banku, za pierwszym razem panienka udawała że mnie nie słyszy. Za drugim razem gościu już słyszał, zdziwiony że mam pretensję że jestem więźniem we własnym domu. Podał nr paczki i nr telefonu do VSLS, kazał tam dzwonić bo on niby nie może. Tu spychotechnika, VSLS twierdzi że Bank miał nam podać nr paczki i link do śledzenia a nie VSLS. Obiecano mi że kurier zadzwoni do 30 min. mija godzina i nic. Bankowi śmierdzą nasze pieniądze, robi sztuczki z kurierem. Kurier leniwy a przecież upał był wczoraj, dziś jest ok. Czy mam dzwonić znów, prosić się żeby wzięli na rok naszą kasę?

    jeno sznur Odpowiedz
    • Wyjaśniło się, nawalił kurier. Dziś dostarczył papiery, wysyłam jutro z rańca 2 przelewy po 5 koła.

      jeno sznur
  • Do kogoś z was też nie odezwali się wcale?

    tms Odpowiedz
    • Do mnie raz dzwonili, ale nie mogłem odebrać. Po napisaniu maila, odpisali, że próbowali, ale nie odbierałem. :/ Obiecali ponowić próbę kontaktu, ale minęły 3 tygodnie od tamtego czasu…

      Ja
  • Jak dla mnie kpina… od 3 czerwca nie mogę się doprosić o kuriera z dokumentami. Może to i lepiej że nie powierzę im swoich pieniędzy. Pierwszy raz z czymś takim się spotkałem.

    Rafał Odpowiedz
    • Nikomu nie przeszkadza że hasło do banku może być maksymalnie 8 znakowe?

      Dariusz
    • Przecież to nie jest „hasło do banku”, tylko hasło do systemu w który możesz sobie zrobić podgląd lokaty i być może co najwyżej ją zerwać (ze zwrotem na konto podane przy składaniu wniosku). Jak ktoś ma bankowość elektroniczną to te 8 znaków to tylko dodatkowe zabezpieczenie, bo głównym jest token RSA.

      cebrzyq
  • Akurat gdy dzwonili z banku nie mogłem odebrać, czy mogę do nich zadzwonić czy sami się skontaktują?

    Bartłomiej Odpowiedz
  • Zgodnie z zapisem: „Na spełnienie powyższych warunków mamy czas do 23.06.2019” kto nie zdążył raczej nie spełni wymogów regulaminu promocji, więc wiadomo co to oznacza.

    tytus Odpowiedz
  • Też nie zdążyłem dzisiaj odebrać telefonu. Jutro jak nie zadzwowią tam sam się do nich odezwę. w sms jaki dostałem było napisane, że odezwą się do 5 lipca a warunki promocji pozostają BEZ ZMIAN

    stach Odpowiedz
  • Wypełniłem wniosek. Po kilku dniach dostałem sms, że są zarobieni i muszę jeszcze kilka dni poczekać na kontakt. W końcu zadzwonili, przyszedł kurier, podpisane wszystko, dostałem kod, ustaliłem nowy na infolinii, zalogowałem się do bankowości internetowej. Chciałem zmienić hasło a tam komunikat, że maksymalnie 8 znaków, bez znaków specjalnych i wielkich liter. Jak to zobaczyłem poprosiłem o kontakt przez formularz, nikt się nie odezwał. To wypełniłem formularz dołączony do umowy o rozwiązaniu umowy. Totalna porażka ten bank. Hasło 8 znakowe to może mieć dziecko w swojej zabawce. Do tego dostaję bardzo dużo spamu na skrzynkę. Jeszcze po żadnej tego typu promocji nie dostałem tylu śmieci.

    Dariusz Odpowiedz
  • Sam we wtorek zadzwoniłem na infolinie. Zaraz oddzwonili i mam kuriera umówionego na czwartek. Pani na infolinii powiedziała, że lokatę należy opłacić w ciągu 20 dni od tej właśnie rozmowy telefonicznej, nie jakby się wydawało od momentu podpisania umowu

    next2 Odpowiedz
  • Tak się zastanawiam, czy jest możliwość opłacenia innej kwoty niż zadeklarowanej podczas wnioskowania? Na szybko przejrzałem dokumenty dostarczone przez kuriera ale nie znalazłem tam informacji o kwocie lokaty jaka mam opłacić.

    edek44 Odpowiedz
  • Co zrobić gdy konto do opłacenia lokaty „wygasło”? Nie wyświetla się już ono w bankowości internetowej?

    Łukasz Odpowiedz
  • Proces podpisywania umowy orzez kuriera w tym banku to jest jedno wielkie nieporozumienie. Firma kurierska totalnie nieprofesjonalna, a jakiekolwiek terminy umówione przez bank to ściema. Kurier przyjeżdża kiedy ma na to ochotę i jeszcze kręci nosem jak chcę przeczytać umowę którą podpisuję. Telefon do banku ze zwróceniem uwagi na to, że kurier nie odzywa się w umówionym terminie nic nie załatwia – konsultant mówi żeby dzwonić do kuriera. To moja pierwsza i ostatnia współpraca z tym bankiem, nie polecam nikomu.

    Taki jeden Odpowiedz
  • Ja 20.06 składałam wniosek – później sms, że do 05.07 się odezwą. 03.07 pisałam do nich przez formularz kontaktowy z prośbą o kontakt… do tej pory cisza… dramat.

    atal Odpowiedz
    • Dziś postanowiłam skontaktować się z nimi poprzez ich czat. Odpowiedź błyskawiczna, telefon niemal natychmiast. Kurier umówiony na 11.07, Pan powiedział, że na opłacenie lokaty jest 21 dni od dzisiejszej rozmowy licząc. Od razu zapytałam się o datę 12.07 – zgodnie z promocją czas ostateczny na opłacenie. Pan powiedział, że jest ustalone, że to nie będzie data graniczna, gdyż wiele osób nie będzie w stanie opłacić w tym terminie lokaty.

      atal
    • To samo. Nikt nie odezwal się od 20.06. Olewam to, totalny nieprofesjonalizm. I jeszcze chcą żeby ludzie lokowali u nich pieniądze.

      Ira
    • aktualizuję informacje… kurier się nie odezwał i też tego 11.07 go nie było… porażka

      atal
  • Czy trzeba wyróżnić zgodę na marketing podczas podpisania umowy przy kurierze?

    Qwe Odpowiedz
  • Dzisiaj telefon z banku i kurier umówiony na 19.07. Konsultant który ze mną rozmawiał twierdzi, że promocja została przedłużona do końca lipca i premia będzie mi się należała. Ktoś może potwierdzić tę informację?

    Mateusz Odpowiedz
    • U mnie dokładnie to samo. W sumie teraz nie wiem co robić, bo żadnego regulaminu ani nic nie ma.

      Angulo
    • Mam tą samą sytuację – kurier umówiony na poniedziałek i się zastanawiam czy opłacać. Regulamin jest jasny, prosiłem o potwierdzenie na piśmie, że biorę udział w promocji to oczywiście ten fragment maila olali.

      owca
    • I co w tej sytuacji robicie? Opłacacie lokatę?

      Mateusz
    • Zdaje się, że można będzie zweryfikować uczestnictwo w promocji przez sprawdzenie oprocentowania – dla uczestników promocji 2.5%, standardowo 2.3%. Tylko czy oprocentowanie promocyjne wyświetla się w bankowości internetowej?

      Mateusz
    • Tak wyswietla sie 2,5%.

      VwW
  • też dopiero dziś dostałem informację, że jeszcze mogę z lokaty skorzystać jeśli opłacę do końca lipca. A wniosek wysyłałem już nawet nie pamiętam kiedy… Mają tempo… Na środę kurier umówiony z umową

    piotrrz Odpowiedz
  • Proszę o informację jak zalogować się do bankowości internetowej przez komputer?

    Andrzej Odpowiedz
    • Nie da rady

      Czero
    • Poprzez ID (z umowy) oraz hasło utworzone po otrzymaniu sms-em telekodu gdy umowa trafiła do banku

      tytus
    • Przeczytales co jest napisane ponizej. Nie da sie obecnie zalogowac, sprawdzić, na kompie bankowości, bo trzeba na urzadzeniu instalować ich aplikacje mobilną.

      Wojak
  • Musisz zainstalować apke na telefon Toyota Bank jako token.Przerabiałem to w zeszłym tygodniu. https://www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/nowe-logowanie/ , w linku masz info jak przez to przebrnąć,uprzedzam że nie jest łatwo.

    Lipton Odpowiedz
    • Tak, tylko to jest w zasadzie zbędne, bo…

      Kasa z lokaty + odsetki wróci z automatu na konto z którego zasililiśmy lokatę. Konta przecież tam nie mamy(bynajmniej ja nie mam)

      Wcześniej w kwietniu przyjdzie meil, a w nim znajdzie się link do kliknięcia, aby następnie podać dane rachunku do przelewu premii. Premia 150 zł zostanie wypłacona w ciągu kolejnych 14 dni roboczych.

      Czero
    • Dobrze, ze przypomnieliście o tych zmianach, ze tylko instalując aplikacje mozna miec podglad do wpłaconej lokaty.

      Ciekawe, czy jak bym chciał zerwać wczesniej lokate ( albo po 270 dniach po wypłacie już 150 zł), to będę mogł to zrobić dzwoniąc na infolinie banku.
      Czy takie zlecenie wykonam bezpłatnie, czy każą mi instalowac aplikacje TB.

      Wojak
  • Mam założoną lokatę ale nie instalowałem aplikacji do logowania. I nawet się tam nie mam zamiaru logować. Ale zastanawia mnie czy po zakończeniu lokaty pieniądze zostaną przelane na konto z którego zostały wpłacone samoczynnie czy będę musiał to zrobić sam? Z tego co pamiętam jest to lokata nieodnawialna…

    romek Odpowiedz
    • tak, nieodnawialna.
      i jest informacja przy lokacie: „Dyspozycja po zakończeniu: Prześlij na rachunek nr xxxx”.

      Aneta
    • a można jakoś zmienić ten nr konta na który ma wrócić kasa z lokaty ?

      JoX
    • Na koncie lokaty nie widzę nigdzie możliwości zmiany- jest przypisany ten rachunek który był podawany przy składaniu wniosku.
      Natomiast z Reg. wynika, że o przyznaniu premii powiadomią mailowo i ” … wiadomość ta zawierać będzie również hiperlink umożliwiający Uczestnikowi przekierowanie na Stronę Promocji, w celu przekazania Organizatorowi danych osobowych (w tym numer rachunku bankowego Uczestnika) niezbędnych do przekazania Premii”. Więc pewnie wtedy będzie można zmienić

      Aneta
    • Jako rachunek do zwrotu wskazany jest ten, z którego zasiliłeś lokatę. Można go zmienić na czacie lub telefonicznie.

      bla
  • Założenie lokaty z konta oszczędnościowego w tym śmiesznym banku kosztuje 2 zł. Oni naprawdę mają polot.

    tof Odpowiedz
  • Przez cały dzień nie działa bankowość internetowa. Chyba jakoś poważniej się rozkraczyli…

    owat Odpowiedz
  • Czy ktoś zerwał lokatę przed czasem ? Środki wracają bezpośrednio na konto zewnętrzne tak jak przy jej zakończeniu ? dzięki !

    Mati Odpowiedz
  • Witam,

    Czy ktoś z uczestników tej promocji otrzymał e-maila, z danymi do wypełnienia i odebrania premii ?.

    Jano Odpowiedz
    • Jeszcze za wcześnie, o przyznaniu premii zostaniemy poinformowaniu do 30.04.2020.

      tytus
    • Ja nie dostałam. Warto chyba jednak na wszelki wypadek przeglądać skrzynkę e-mail, ze szczególnym uwzględnieniem spamu. O ile dobrze zrozumiałam zasady promocji, mail może przyjść między 270 dniem od założenia lokaty do 30.04. W moim przypadku od 13.03. do 30.04. A na odpowiedź mamy tylko 14 dni, czyli jeśli potwierdzenie przyszło w marcu i je przegapiliśmy, to „po ptokach”.

      Sosna
    • prościej będzie zalogować się na https://toyotabank2.zgarnijpremie.pl/
      i sprawdzić czy pojawił się formularz

      kruczi
    • Zeby zalogowac sie trzeba teraz sciagnac aplikacje na telefon, zadzwonic na infolinie itd. a i tak nie ma pewnosci czy ten formularz do wpisania numeru konta bedzie dostępny.

      Wojak
    • nie chodzi o logowanie na konto, tylko na stronie promocji toyota + bankier
      kliknij na link z mojego posta wyżej

      P.S.
      czytaj dokładnie i później komentuj

      kruczi
    • Komentuje, bo wklejasz linki które nic nie wnoszą.

      No i po co mam klikać.
      Jezeli ktos sie tam zaloguje otrzymuje wiadomość: „O przyznaniu Premii Uczestnicy zostaną powiadomieni do 30.04.2020 za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany podczas rejestracji w serwisie toyotabank2.zgarnijpremie.pl.”

      Następnym razem nie wprowadzaj w błąd, ze taki formularz tam zobaczy.

      Wojak
    • jak udostępnią formularz to po zalogowaniu go zobaczy

      nie wprowadzaj w błąd, że trzeba się logować na konto i formularza nie będzie ( po jego udostępnieniu przez organizatora promocji ) po zalogowaniu na stronie https://toyotabank2.zgarnijpremie.pl/

      kruczi
    • Zobaczy… no my nic takiego nie widzimy (loguje sie tam i ni ma) a z tego co napisałem to wszystko wskazuje, ze bedzie to w wiadomosci na maila ale oczywiscie Ty wszystko wiesz lepiej.

      Wojak
    • Jak nie widzisz formularza to znaczy że nie ma jeszcze informacji o nagrodzie, zrozum wreszcie…

      Pawlik
    • w poprzednich edycjach bywało, że maile nie docierały
      po zalogowaniu formularz był
      jak go organizator promocji udostępni to osoby, które spełniły warunki promocji znajdą go po zalogowaniu na stronie https://toyotabank2.zgarnijpremie.pl/

      kruczi
  • U mnie maila brak. Poczekam jeszcze. Nie logowałem się na stronie promocji bo chyba nie ma sensu – ma być powiadomienie mailem

    marek343 Odpowiedz
  • zapytalem organizatora . Odpisał wczoraj , że jeszcze nie wysyłali widomości email.

    miron Odpowiedz
  • Odkopane… Pamiętajcie o mailu z Toyota Banku i podaniu danych do przelewu premii. Do 30.04.2020 powinien przyjść mail i musimy w ciągu 14 dni na niego odpowiedziec- wypełnić dane do przelewu ☺️

    Pola33 Odpowiedz
  • Ja jeszcze nic nie dostałem

    marek343 Odpowiedz
  • Też czekam na email. Puki co cisza.

    Darek Odpowiedz
  • U mnie tez emiala brak

    Guten Odpowiedz
  • nie ma emaila jeszcze :-(

    MJ Odpowiedz
  • Maila brak gdzie są moje piniondze?

    Mati Odpowiedz
  • Czy wy ludzie nie widzicie że organizator ma czas do 30 kwietnia? Może tego maila wysłać jutro nawet o 23:59. Cierpliwości, wasze komentarze niczego nie przyspieszą…

    Pawlik Odpowiedz
  • Konto do wypłaty premii podajemy jakiekolwiek czy musi byc to to samo konto, z którego wyszła lokata ? ;)

    JoX Odpowiedz
  • Przyszedł właśnie e-mail z prośbą o podanie nr konta w panelu

    mucha Odpowiedz
  • Przyszedł mail.

    Arek88 Odpowiedz
  • mail przyszedł

    pit Odpowiedz
  • Również potwierdzam. Dane wypełnione i czekamy na przelew :D

    Darek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy