150 zł premii za założenie iKontoaktywatora BGŻ BNP Paribas na grouponie

Wystartowała promocja BGŻ BNP Paribas, w której do zgarnięcia jest 150 zł premii. Promocja wydaje się bliźniaczo podobna do ostatnich akcji Banku Millennium. Aby zgarnąć jedną z trzech premii po 50 zł konieczne będzie zapewnienie wpływu na konto oraz wydanie 300 zł kartą.

iKontoaktywator - premia 150 zł

6 miesięczna karencja

Promocja przeznaczona jest dla wszystkich osób, które nie były posiadaczem ani współposiadaczem konta osobistego w BGŻ BNP Paribas przez okres 6 miesięcy poprzedzających otwarcie konta.

Jeśli spełniamy te warunki to nie pozostaje nam nic innego jak zakupienie oferty w serwisie groupon (za 5 zł) oraz dokonanie zgłoszenia na stronie promocji 150zlnakonto.pl. Mamy na to czas do 9 grudnia 2015.

3 premie po 50 zł

Zasady przyznania pierwszej premii 50 zł są dosyć proste: wystarczy, że w dniu 14 grudnia 2015 będziemy posiadaczami konta oraz karty debetowej, o którą musimy zawnioskować podczas podpisywania umowy.

Drugą z premii otrzymamy, jeśli w okresie 15 grudnia 2015 – 31 stycznia 2016 zasilimy konto kwotą min. 1000 zł oraz wykonamy transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 300 zł.

W analogiczny sposób otrzymamy kolejną premię, przy czym tym razem warunki musimy spełnić w okresie 1 – 29 lutego 2016.

Wiadomość o spełnieniu warunków i zgarnięciu nagrody otrzymamy kolejno do dnia 18 grudnia, 4 lutego i 4 marca. Pieniądze otrzymamy jednak na konto do 24 grudnia lub 15 marca 2016 (dla nagród 2 i 3).

Co ważne: do 10 grudnia bank wyśle nam na maila dane do zalogowania do strony promocji. Aby odebrać którąkolwiek z nagród będziemy musieli uzupełnić tam swoje dane najpóźniej do dnia 15 grudnia.

Sprzedaż grouponów trwa do 9 grudnia 2015 lub do wyczerpania puli 1000 sztuk. Szczegóły promocji w regulaminie.

iKontoaktywator – czyli co?

iKontoaktywator to nic innego jak kolejna nazwa promocji dla Konta Praktycznego. Zgodnie z tabelą opłat i prowizji rachunek ten jest całkowicie darmowy dla osób poniżej 26 roku życia. W przypadku osób starszych bank nie pobierze opłat za konto w przypadku jednego wpływu na kwotę min. 1000 zł. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje 7 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się po wydaniu 300 zł. Czyli tylu, ile wymaga od nas powyższa promocja.

Co ciekawe biorąc udział w promocji automatycznie bierzemy też udział w „zwykłej” promocji Kontoaktywator. Dzięki niej zyskujemy oprocentowanie 4% do kwoty 5000 zł oraz zwolnienie z opłaty za konto przez okres 12 miesięcy – bez spełniania dodatkowych warunków. Ważne tylko, aby wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz otrzymywać wyciąg w formie elektronicznej.

Szczegóły w regulaminie promocji Kontoaktywator.

Więcej o Kontoaktywatorze pisaliśmy również kilka miesięcy temu w tym wpisie.

Nie przegap!

Komentarze

  • @pqr , czyli do wzięcia premii 150 zł rozumiem , że nie jest ta zgoda konieczna ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • @remi
    W moim przypadku było tak samo.
    Co się tyczy bankowości telefonicznej, to już drugiego grudnia o tym wspomniałem.

    deloe Odpowiedz
  • pariodia jakas. dostalem info w piatek o 17.30 info ze skan jest nieczytelny. na przeslanie nowego mam 2 dni. w domu lepszego skanu nie zrobie wiec skanuje ponownie w kolorze. skan odrzucony. Nie mozna po raz 3 wygenerowac wniosku o ponowne przeslanie skanu. Grupon wykorzystany nic juz z nim nie moge zrobic. konta mi nie zaloza bo moge kupic tylko 1 grupon wiec grupon zostanie odrzucony. Ma sobie isc do placowki zalozyc konto ale bez gruponu :) taki to fajny bank!!!
    Ma ktos pomysl jak to rozwiazac?

    koles Odpowiedz
  • odpowiadam: poproś organizatora o nowy link do założenia konta w ramach promocji (wyjaśnij dlaczego) i załóż to konto jeszcze raz przez internet

    remi Odpowiedz
  • no tez tak stwierdzilem ale paniusia stwierdzila ze sie na da, bo juz raz skorzystalem!

    koles Odpowiedz
  • organizatora czyli nie BNP czyli tych od strony: 150zlnakonto.pl
    ktos ich atakowal? czy nie odwala mnie z tego samego powodu co BNP?
    z tym ze oni tylko rejestrowali grupona wiec nie wiem czy cos poradza…
    no nic pisze maila…

    koles Odpowiedz
  • >>>brak zaznaczonej bankowości telefonicznej
    >>>Ma jeszcze ktoś też nie zaznaczone ?
    >>>Czy to do promo na pewno wymagane
    >>>i jak ewentualnie to naprawić ?

    Też brak zgody w umowie – a przecież wszystkie 100 zgód było zaznaczone we wniosku.
    To żart Banku czy celowo ?

    Bo to wymagane jest do promocji iKontoaktywator :
    1. KLient, który spełni łącznie następujące warunki:
    (…)
    3) wybierze w ramach Umowy (zaznaczy w Umowie opcje wyboru) Kartę i udostępnienie systemu bankowości telefonicznej i internetowej,

    Co teraz z tym trzeba zrobić ?

    Bogdan Odpowiedz
  • No trzeba będzie chyba hurtem składać reklamacje :)) U mnie również centrum telefoniczne nie zaznaczone, pomimo zaznaczenia wszystkich zgód.

    Goofer Odpowiedz
  • Nie wiem , Boguś. Ja dzisiaj dostałem SMS, że mój PIN jest gotów do odbioru i że mam postępować jak mi nakazali w czasie składania wniosku. ? Ktoś jest jebnięty, to pewne. Karty nie mam, w systemie nie istnieje a co mi nakazywali w czasie składania wniosku nie pamiętam i prawdę mówiąc gówno mnie to obchodzi. To się nazywa przyjazny i intuicyjny system.

    Bufon Odpowiedz
  • Karta pojawia się w systemie po kilku dniach. Info o pinie dostaniesz z kartą w liście. A ja dalej mam nieaktywną kartę w systemie, pomimo, że wypłaciłem już kasę w bankomacie.

    deloe Odpowiedz
  • deloe, hehe to widzę że nie tylko ja tak mam :)) No cóż jak sami mówią „bank zmieniającego się świata” – my po prostu nie nadążamy za nimi :-D

    Goofer Odpowiedz
  • ja też mam kartę jako nieaktywną w systemie a przed godziną płaciłem nią w sklepie ;)

    erde Odpowiedz
  • To w tym banku normalne , pojawi się po kliku dniach , ale to nie wszystkie atrakcje , najlepsze są ściśle tajne wg. najnowszych standardów europejskich niewidoczne blokady , żadne Acta , czy jak im tam , im nie dorównają . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Koledzy ja mam już kartę ponad tydzień i nadal jest nieaktywna, natomiast mogę już płacić. Też nie mam tej zgody na centrum tel., teraz zauważyłem w umowie. Aktywują mi to z miejsca? dzwonić czy olać to ? bo już sam nie wiem czy to będzie miało wpływ na promocje.

    Clio Odpowiedz
  • Szanowny Panie Adminie , proszę o szybkie wyjaśnienie , czy bez zaznaczonej zgody na centrum tel. w przysłanej na maila umowie premia się też należy ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • @prawdziwy-xyz co to znaczy, że się nie należy bądz nie? Łaski w razie czego nie robią, na wniosku były zgody wyrażone. Tylko pytanie czy oni to z miejsca zaznaczą, czy w trybie reklamacji? Pamiętam, że BZ WBK robił podobne wałki z promocją zewsząd 150 zł., musiałem zaznaczać zgodę w systemie.

    Clio Odpowiedz
  • @Clio, tak BZ WBK też tak chciał mnie załatwić, po miesiącu dopiero powiadomili mnie, że… nie mam zgody w systemie i ręcznie musiałem zaznaczyć; a jeśli chodzi o potknięcia BGŻ BNP Paribas – im się zdarzyło już dwa razy podwójne księgowanie, czyli rachunki klientów zostały obciążone dwukrotnie wartością transakcji kartą, tłumaczyli to błędem w systemie informartycznym

    remi Odpowiedz
  • Widzę szablony stworzone w poprzednim koncie i mam dostęp do historii konta zamkniętego w styczniu. Wygląda to tak, jakby tamto było zawieszone i teraz odblokowane. A przecież otworzyłem nowe konto na podstawie zupełnie nowej umowy.
    Czy to jest normalna praktyka?

    pqr Odpowiedz
  • jeśli ktoś nie zauważył, to niech sprawdzi teraz: nie tylko login, ale nawet numer rachunku jest ten sam w przypadku osób, które miały konto kiedyś

    remi Odpowiedz
  • W mBanku też wszystkie ustawienie miałem zapisane, login, oraz numer konta ;)

    savi Odpowiedz
  • Zadzwoniłem na infolinię aby się dowiedzieć czy mam zaznaczone wszystkie wymagane zgody do promocji z groupona.
    Skierowano mnie do działu igotówka tel. 22 778 52 00 gdzie Pani sprawdziła i stwierdziła,że brakuje 4 zgód, na pytanie czy po ich wyrażeniu biorę udział w promocji, odpowiedziała, że właśnie potwierdziła informację, że będę brał udział w promocji jeśli teraz udzielę zgód marketingowych.
    Zgody marketingowe wyraziłem na ogólnej infolinii.
    Kolejna rzecz, brak usługi centrum telefonicznego na umowie ramowej.
    Aktywowałem je na ogólnej infolinii.
    Może się komuś przydadzą te informacje.

    erde Odpowiedz
  • wreszcie ktoś zaczął działać, zamiast tylko narzekać…

    remi Odpowiedz
  • @erde
    Jak nadałeś PIN do centrum telefonicznego?

    deloe Odpowiedz
  • dostalem od organizatora nowy link do otwarcia konta teraz oczywiscie zamierzam poslac lepsze skany :) wiec mysle ze wszytsko przebiegnie juz bez problemu :D

    koles Odpowiedz
  • O jakich wy właściwie zgodach mówicie? W regulaminie promocji z Grupona jest tylko mowa o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych orazprzekazywania oninformacji do i z banku. Co więcej mowa o wyrazenou tych zgód w trakcie rejestracji na stronie organizatora promocji jako jeden z etapów procedury więc chyba ich niewyrazenie powoduje że po prostu system nie przepuszcza dalej. Nie widzę natomiast żadnego wymogu udzielania zgód maketingowych, aktywacji obsługi telefonicznej itp.

    Rask Odpowiedz
  • Na numerze ((+48 22) 77 85 200 ) nie aktywujecie centrum telefonicznego.
    Aby nadać numer PIN musicie zadzwonić z numeru, który jest podany we wniosku (dowiedziałem się dopiero o tym od trzeciej konsultantki!!!!!) na główną infolinię. Zajmuje to ok. 20 minut.
    Ja dzwoniłem z innego numeru (bo miałem tam freemium od virgin) i się przejechałem (za każdym razem przełączenie do menu głównego, zamiast do nadania numeru PIN).

    Drugie połączenie (tym razem z właściwego numeru; czwarta konsultantka) zakończyło się niepowodzeniem (przełączony zostałem znowu do menu głównego).
    Piąty konsultant (wybawiciel), który stwierdził, że nie mam zablokowanego dostępu, a byłem po prostu źle przełączany!!!!!
    Rzeczywisty czas potrzebny do aktywowania centrum telefonicznego: 42 min 20sek.

    Regulamin promocji „IKontoAktywator” m.in. 4% na koncie: „wybierze w ramach Umowy (zaznaczy w Umowie opcje wyboru) Kartę i udostępnienie systemu bankowości telefonicznej i internetowej”.
    Chyba nie ma takiego pola podczas składania wniosku, jak udostępnienie bankowości telefonicznej. Co w takim przypadku? Czy aktywowanie teraz (jak właśnie zrobiłem) ma jakiś sens???

    deloe Odpowiedz
  • @deloe to ta zgoda odnośnie bankowości telefonicznej tyczy się promocji IKontoAktywator 4% na koncie a nie promocji z Grupona. To są dwie różne rzeczy. Brak tej usługi nie powoduje braku wypłaty bonusu. Nic w regulaminie na ten temat nie ma. Faktycznie podczas składania wniosku nic takiego nie było, bo czytam wszystko dokładnie.

    Clio Odpowiedz
  • 42 minuty, coś mi to przypomina, wczoraj dokładnie tyle siedziałem na infolinii Alior Bank w innej sprawie, i to nie za darmo, tylko musiałem poświęcić bonusowe złotówki
    2 rzeczy, które przydają się w komunikacji z bankami:
    1. żeby pozwolić sobie na infolinie, trzeba mieć bonusowe złotówki lub minuty, a najlepiej darmowe rozmowy
    2. dobrze mieć dobry skaner (najprościej w urządzeniu wielofunkcyjnym, czyli razem z drukarką)

    remi Odpowiedz
  • @Clio
    Wiem, że to inna promocja, ale dobrze byłoby mieć konto oprocentowane na 4%. Ostatnio zlikwidowałem wszystko z BZWBK i nie mam oprocentowanego ROR-u. Gdybym wiedział, że tak długo będzie to trwało, to bym kiwnął ręką.
    @remi
    3. Ładowarka do telefonu ;-)

    deloe Odpowiedz
  • @deloe
    PIN do centrum telefonicznego nadałem samodzielnie podczas rozmowy z główną infolinią a nie pod numerem 22 778 52 00 (ten numer jest tylko do sprawdzenia udziału w promocji z groupona).
    Na infolinii nadano mi numer identyfikacyjny, a że dzwoniłem z innego numeru niż podany w ich systemie musiałem się rozłączyć i zadzwonić z autoryzowanego numeru tel i przełączono mnie do nadania PIN, który sobie ustawiłem.

    erde Odpowiedz
  • @erde
    Sprawdzenie udziału w promocji z groupona, można też dokonać dzwoniąc na numer 22 299 11 50 (numer ze strony promocji). Należy przygotować kod groupon.
    Tobie przynajmniej powiedzieli, że musisz zadzwonić ze swojego numeru z umowy.

    deloe Odpowiedz
  • „zawrą Umowę ramową, otworzą Konto Osobiste wraz z kartą przez Internet z wykorzystaniem przelewu lub za pośrednictwem kuriera, z wykorzystaniem
    linka umieszczonego na stronie http://www.150zlnakonto.pl tj. przechodząc BEZPOŚREDNIO za pomocą tego linku na stronę internetową Banku oraz uzyskają dostęp do Konta Osobistego”
    Co ciekawe ten link jest dostępny tylko raz, w momencie rejestracji na stronie 150zlnakonto, potem jak się zamknie okienko przeglądarki nie da się już go odzyskać. Dostaje się maila z potwierdzeniem ale w nim też nie ma linka do otwarcia konta. Myślicie, że bank będzie egzekwował ten zapis regulaminu? Ja zakładałem dwa konta nie korzystając z tego linka bo po zamknięciu strony potem zwyczajnie nie mogłem się do niego dostać…

    mw Odpowiedz
  • Tak, właśnie dzięki temu linkowi bank wie, że pochodzisz z promocji. Nie chcę cię martwić, ale prawdopodobnie z premii nici – bank potraktuje cię jako „zwykłego” klienta który otworzył konto.

    Michał Odpowiedz
  • Hmm, no to powiem Wam że ciekawy jest ten bank, bo pomimo tego że nie mam w umowie uruchomionego Centrum Telefonicznego, konto mam oprocentowane na 4% :)) Wypłacili mi odsetki :) Czyżby niedopatrzenie, błąd systemu czy źle napisany regulamin? ;-P

    Goofer Odpowiedz
  • a 300 zł wydałeś? bo żeby mieć te 4% trzeba wydać tyle w miesiącu kalendarzowym

    remi Odpowiedz
  • @remi, pierwsze słyszę o 300zł żeby mieć 4%. Regulamin Kontoaktywatora również o tym nie słyszał :))

    Goofer Odpowiedz
  • Którego wypłacili ? Wychodzi po odsetkach czy gdzieś te 4% widać ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • hmm, no rzeczywiście, źle się wyraziłem, ale poniekąd mam rację, dlatego że jeśli nie wydasz 300zł, to przecież zapłacisz opłatę za kartę 7zł, więc z tych odsetek niewiele zostanie…. więc jednak poniekąd te 300zł dobrze jest wydać!

    remi Odpowiedz
  • Wow, w końcu wysłuchali moją prośbę i zrobili mi kartę aktywną w systemie:):) nie będę mógł spać z wrażenia.

    Clio Odpowiedz
  • no to pchnalem ten wnisoek ponownie z tego ponowionego linku od organizatora. problem jest tylko taki ze we wnisoku nie bylo miejsca na przeslanie skanu dowodu osobistego. przeczuwam kolejna jazdke :)

    koles Odpowiedz
  • po wstępnej analizie prześlą Ci osobny formularz do wysłania skanów dowodu.
    a potem upomnienie, że nieczytelny i kolejnego linka :p

    yasioo Odpowiedz
  • no nie strasz mnie cholercia! ja juz to przechodzilem!
    chyba ze oni tak wszystkich wyjadzaczy wisienek eliminuja :D bylem juz u nich i kosilem 3% ze starej dobrej apki dla kumatych :D ech stare dobre czasy….

    koles Odpowiedz
  • Ja jestem wyjadaczem i ani teraz, ani w ubiegłym roku przy okazji innej promo nie miałem problemu z nieczytelnymi skanami dowodu. Teraz skanowałem, ostatnio zrobiłem fotę komórką.

    ildefons Odpowiedz
  • Aktywowanie Centrum Telefonicznego zajęło 31 min w 3 podejściach :-). Skany tez musiałam ponownie przesyłać.

    Emilia Odpowiedz
  • No to ciekawe. Mój wniosek był pierwotnie odrzucany ze względu na numer telefonu. Po pierwszym grudnia został przyjęty ale nie ze strony promocji, bo tam groupon wykorzystany (ciekawe do czego) tylko ze strony banku. Jak rozumiem to z promocji duże g. Bardzo absorbujący jest ten Bank. Zapamiętam.

    Bufon Odpowiedz
  • W takim wypadku trzeba będzie reklamować – moim zdaniem każdy szanujący się bank powinien taką reklamację uznać – w końcu nie twoja wina, że odrzucali.

    Michał Odpowiedz
  • @Bufon, a poprosiłeś organizatora o nowy link do założenia konta?

    remi Odpowiedz
  • @admin, pewnie się tak skończy. Ale nie lubię szarpaniny to może raczej jeśli nie dostanę powiadomienia o udziale w promocji to zaniosę to wszystko przy okazji do oddziału i rzucę im na pysk. Z grouponem na przyszły raz też się nie będę wyrywał. @remi. Nie prosiłem bo z dostępnych informacji wiadomo było jedynie, że będę mógł założyć konto po 1 szym, co też uczyniłem. Nikt ze strony organizatora i Banku o możliwości uzyskania nowego linku do raz ,,wykorzystanego” groupona ani się nie zająknął. A ja niby co , Duch Święty? Skąd miałem o tym wiedzieć?

    Bufon Odpowiedz
  • organizator wysłał informację o tym, że bank wyśle dedykowany link do założenia konta (dla osób, które nie mogły założyć przed 1.12)

    remi Odpowiedz
  • wyslalem im dokladnie te same skany dowodow, ktore byly „czytelne” przy pierwszy zakladaniu konta poltorej roku temu, a teraz te same skany sa juz nieczytelne :)

    aaaa Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy