150 zł premii za założenie iKontoaktywatora BGŻ BNP Paribas na grouponie

Wystartowała promocja BGŻ BNP Paribas, w której do zgarnięcia jest 150 zł premii. Promocja wydaje się bliźniaczo podobna do ostatnich akcji Banku Millennium. Aby zgarnąć jedną z trzech premii po 50 zł konieczne będzie zapewnienie wpływu na konto oraz wydanie 300 zł kartą.

iKontoaktywator - premia 150 zł

6 miesięczna karencja

Promocja przeznaczona jest dla wszystkich osób, które nie były posiadaczem ani współposiadaczem konta osobistego w BGŻ BNP Paribas przez okres 6 miesięcy poprzedzających otwarcie konta.

Jeśli spełniamy te warunki to nie pozostaje nam nic innego jak zakupienie oferty w serwisie groupon (za 5 zł) oraz dokonanie zgłoszenia na stronie promocji 150zlnakonto.pl. Mamy na to czas do 9 grudnia 2015.

3 premie po 50 zł

Zasady przyznania pierwszej premii 50 zł są dosyć proste: wystarczy, że w dniu 14 grudnia 2015 będziemy posiadaczami konta oraz karty debetowej, o którą musimy zawnioskować podczas podpisywania umowy.

Drugą z premii otrzymamy, jeśli w okresie 15 grudnia 2015 – 31 stycznia 2016 zasilimy konto kwotą min. 1000 zł oraz wykonamy transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 300 zł.

W analogiczny sposób otrzymamy kolejną premię, przy czym tym razem warunki musimy spełnić w okresie 1 – 29 lutego 2016.

Wiadomość o spełnieniu warunków i zgarnięciu nagrody otrzymamy kolejno do dnia 18 grudnia, 4 lutego i 4 marca. Pieniądze otrzymamy jednak na konto do 24 grudnia lub 15 marca 2016 (dla nagród 2 i 3).

Co ważne: do 10 grudnia bank wyśle nam na maila dane do zalogowania do strony promocji. Aby odebrać którąkolwiek z nagród będziemy musieli uzupełnić tam swoje dane najpóźniej do dnia 15 grudnia.

Sprzedaż grouponów trwa do 9 grudnia 2015 lub do wyczerpania puli 1000 sztuk. Szczegóły promocji w regulaminie.

iKontoaktywator – czyli co?

iKontoaktywator to nic innego jak kolejna nazwa promocji dla Konta Praktycznego. Zgodnie z tabelą opłat i prowizji rachunek ten jest całkowicie darmowy dla osób poniżej 26 roku życia. W przypadku osób starszych bank nie pobierze opłat za konto w przypadku jednego wpływu na kwotę min. 1000 zł. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje 7 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się po wydaniu 300 zł. Czyli tylu, ile wymaga od nas powyższa promocja.

Co ciekawe biorąc udział w promocji automatycznie bierzemy też udział w „zwykłej” promocji Kontoaktywator. Dzięki niej zyskujemy oprocentowanie 4% do kwoty 5000 zł oraz zwolnienie z opłaty za konto przez okres 12 miesięcy – bez spełniania dodatkowych warunków. Ważne tylko, aby wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz otrzymywać wyciąg w formie elektronicznej.

Szczegóły w regulaminie promocji Kontoaktywator.

Więcej o Kontoaktywatorze pisaliśmy również kilka miesięcy temu w tym wpisie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ani jeden ani drugi niczego podobnego mi nie przysyłali. Do organizatora dzwoniłem sam, coś tam gadał o linku i kazał dzwonić do banku. Ten o linku nic nie wiedział potem długo milczał a po tygodniu zadzwonili, że będę mógł założyć konto po 1 szym. Żadnych linków nikt nie przysyłał, gropun nie wchodził więc założyłem to konto tak jak to było możliwe.

    Bufon Odpowiedz
  • @prawdziwy-xyz, sorki że dopiero teraz, nigdzie nie jest to napisane, ale wyszło mi z oprocentowania.

    Goofer Odpowiedz
  • @remi
    Aleś się rozgadał:) Pewnie bardzo miła pani była, tak jak w moim przypadku podczas niedawnej rozmowy na infolinii aliora.

    Szewczenko11 Odpowiedz
  • Chyba raczej „aleś się naczekał” :-D, bo ciągu tych 42 minut było więcej oczekiwania niż rozmowy! „Proszę chwilę zaczekać, już sprawdzam, oczywiście, puszczę panu muzykę w tle, muszę to jeszcze sprawdzić, dziękuję za czas oczekiwania”, a najlepsze na koniec „wie Pan, na tę chwilę nie można rozwiązać tego problemu, prosiłby o kontakt w późniejszym terminie…” Cóż, następnym razem zadzwonię tam z największą przyjemnością!

    remi Odpowiedz
  • @Bufon, rzeczywiście masz prawo czuć się oszukany, bo sami powinni ci ten link podesłać, w tym przypadku należało być zapobiegawczym i samemu się o ten link upomnieć, bo sami od siebie to oni nie wysyłali (z tego co piszesz, jakbym się nie upomniał, to pewnie też bym nie dostał nowego linku). Spróbuj napisać do organizatora, przedstaw mu sprawę i może uda się jeszcze objąć twój rachunek tą promocją.

    remi Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał juz maila od banku z danymi do zalogowania sie do promocji i uzupełnienia danych ,aby otrzymać nagrody?

    Moni Odpowiedz
  • Moni, raczej jutro zgodnie z zapisem w regulaminie zrobią hurtową wysyłkę maili.

    Goofer Odpowiedz
  • A jak jest z wymogiem posiadania karty? Ma być ona aktywna na dzień 14 grudnia? Karta w systemie już wisi, ale jeszcze jej nie otrzymałem, stąd też nie aktywuję. Mam nadzieję, że w niczym to nie przeszkodzi coby uznali, że kartę posiadam.

    ildefons Odpowiedz
  • @ildefons, poniżej jeden z warunków z regulaminu przyznania premii:

    na dzień 14 grudnia 2015 roku posiada Kartę tj. zawnioskował o Kartę na etapie zawierania Umowy ramowej, nie zrezygnował z Karty i nie została ona zablokowana
    lub zastrzeżona

    czyli wychodzi że nie musisz mieć jej aktywnej w dniu 14 grudnia.

    Goofer Odpowiedz
  • Jak nie otrzymał to nie posiada. Już tam z Banku będą wiedzieli jak Was wyrolować.

    Bufon Odpowiedz
  • Któryś raz z rzędu przysięgam sobie, że nie będę więcej brał udziału w promocjach niedop… , tzn. takich , gdzie każdy może interpretować jej zapisy w sposób dowolny a stopień komplikacji zadań uczestników jest nie do ogarnięcia. Np. obróć się w lewo, kucnij, puść 2x bąka, przebierz się w czwartek w czerwoną koszulę z zielonym krawatem, oddychaj w rytmie 7 wdechów na 5 wydechów itp. idiotyzmy. Nie ma związku? A zastanówcie się ile operacji w niniejszej promocji trzeba zsynchronizować aby w pełni ją wykorzystać? Czy to tworzy jakąkolwiek wartość dodaną dla Banku? Może taką, że od walniętych to trzeba się trzymać z daleka.

    Bufon Odpowiedz
  • Bufon, przeczytaj raz jeszcze co według regulaminu znaczy wyraz „posiada” :) Skoro zawnioskował, nie została zablokowana (po wydaniu) lub zastrzeżona to ten podpunkt jest w 100% spełniony.

    Rozumiem twoje poirytowanie. Też staram się „nie wkręcać” w takie akcje, ale wisienki same się nie pozbierają ;-) Jak to mawiają „za darmo to nawet w ryj dziś już nie dostaniesz” :D

    Goofer Odpowiedz
  • Hmm, ja dostałem kiedyś w ryj, mimo że dałem kolesiowi 5zł na piwo, bo zażądał ode mnie. Ale i tak dał mi potem w ryj, bo nie chciałem dać mu więcej :-(

    remi Odpowiedz
  • według mnie to jest jedna z takich promocji, gdzie trzeba szczególnie uważać, bo organizują ją 2 podmioty, z jednej strony bank, a z drugiej inna firma. Gdyby za wszystko był odpowiedzialny tylko bank o wiele prościej można by spełnić warunki, bo nie byłoby tylu nieporozumień, gdzie bank robi jedno, a organizator drugie

    remi Odpowiedz
  • remi, czyli dostałeś za piątaka a nie za darmo ;-P
    Wracając do tematu, tak jak piszesz, jest to trochę trudniejsze i odrobinę zniechęca, ale trzeba po prostu przeczytać wszystkie (w tym przypadku trzy) regulaminy i pilnować się ich. No i oczywiście dzielić się swoimi „spostrzeżeniami” tutaj :))

    Goofer Odpowiedz
  • zbytnie wczytywanie się w regulamin prowadzi do nadgorliwości, a to też niedobrze, bo można zobaczyć rzeczy, których… nie ma, jak to niektórzy na tym forum już pokazali, wzbudzając niepotrzebny niepokój

    remi Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał już maila zgodnie z regulaminem:
    1) każdy Uczestnik do dnia 10 grudnia 2015 roku otrzyma od Organizatora na podany podczas rejestracji adres e-mail wiadomość z linkiem oraz unikalnym kodem, które posłużą do zalogowania się na stronie Organizatora, której dotyczy link;

    chmiel Odpowiedz
  • Jest już mail z banku : Przelejemy gotówkę na Twoje konto nawet w 20 minut! xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • czyli zgody marketingowe jednak sie zapisaly bez zadnych problemow :)

    aaaa Odpowiedz
  • Brak e-maila na tą chwilę:( a dostałem wczoraj odp na tel., że wszystko jest ok jeśli chodzi o uczestnictwo w promocji.

    Clio Odpowiedz
  • Jak u Was z tymi e-mailami ?? Oni wysyłają cały dzień? jak nie było tak nie ma.

    Clio Odpowiedz
  • u mnie dalej nie ma

    remi Odpowiedz
  • Hej.
    1) A gdzie dokładnie jest ten zapis o bankowości telefonicznej? Proszę o podanie linka i miejsca w dokumencie. Bo ja za bardzo nie wiem o co chodzi. Chcę zadzwonić do banku, ale nie wiem o co mam pytać.
    2) Otrzymaliście maila od organizatora z linkiem i kodem do zalogowania się na stronie organizatora? Chodzi mi o te dane które miały być do 10.12.2015 przesłane.

    xemi Odpowiedz
  • jest mail :)

    koles Odpowiedz
  • ja wlasnie dostalem maila, musialem wygrzebac z folderu spam

    aaaa Odpowiedz
  • W końcu doszedł e-mail.

    Clio Odpowiedz
  • stronka do logowania oraz login i unikalne haslo

    koles Odpowiedz
  • ^^^
    Dzwoniłem na infolinie organizatora i co się dowiedziałem:
    1) zgody trzeba było zaznaczyć jeszcze na stronie organizatora i nie dało się przejść dalej ich nie zaznaczając, aczkolwiek może chodzi Wam o inne zgody. Proszę o informacje.
    2) mail dziś został wysłany, tak że powinien dojść. Jak nie przyjdzie, to dzwonić na infolinię organizatora.

    xemi Odpowiedz
  • Na jaką stronę przekierowuje was ten link ?! U mnie coś sknocili i przechodzi na stronę 50-tki za założenie lokaty bezkarnej,ale to inna promocja zupełnie ;/ Co za bank ja pierdziu.

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • u mnie to samo – bgż optima.

    Bryła Odpowiedz
  • wbijcie ten link który jest w artykule powyżej.

    Clio Odpowiedz
  • ha ha ha! faktycznie co za porazka ten bank…

    koles Odpowiedz
  • Organizacja promocji na najwyższym poziomie :) Strach się bać tych „fajterów” z banku co to organizowali :)

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • no bo trzeba ręcznie wbić, ja już sie zarejestrowałem.

    Clio Odpowiedz
  • Maila też właśnie otrzymałem.
    Ponawiam pytanie o tę bankowość telefoniczną! Ma ktoś linka gdzie o tym jest napisane?

    xemi Odpowiedz
  • jak przyszedłem z obiadu, to zobaczyłem wiadomość na mejlu i pysk mi się uśmiechnął :-)

    remi Odpowiedz
  • @xemi to nie jest napisane bezpośrednio, ale regulamin promocji to podaje w definicji konta, które trzeba założyć, ma być ono z bankowością internetową i telefoniczną

    remi Odpowiedz
  • @xemi : zdaję się , że chodzi o paragraf 4 regulaminu promocji Kontoaktywator (link na końcu artykułu):
    „Klient, który spełni łącznie następujące warunki:
    1) zaakceptuje na stronie internetowej Banku Regulamin,
    2) otworzy Konto przez Internet (zawrze Umowę przez Internet z wykorzystaniem przelewu lub za pośrednictwem kuriera według wzoru udostępnionego do Promocji na stronie internetowej Banku),
    3) wybierze w ramach Umowy (zaznaczy w Umowie opcje wyboru) Kartę i udostępnienie systemu bankowości telefonicznej i internetowej,
    korzysta z promocyjnej miesięcznej opłaty za prowadzenie Konta w wysokości 0 PLN przez okres 12 miesięcy od otwarcia Konta”

    Lestek_ Odpowiedz
  • Dla wyjaśnienia: bankowość telefoniczna jest warunkiem promocji Kontoaktywator, która zwalnia z opłat, a nie promocji „150 zł za konto”. Ja na przykład biorę udział tylko w promocji „150”, a nie Kontoaktywator, więc niepotrzebna mi bankowość telefoniczna (i tak konto bedzie darmowe przy spełnianianiu warunków promocji, a dłużej nie zamierzam trzymać).

    Lestek_ Odpowiedz
  • kilka minut temu przysłali ponownie maila, z poprawionym już linkiem ;)

    erde Odpowiedz
  • Ja też dostałam maila 10 minut temu z poprawnym linkiem.

    Klaudia Odpowiedz
  • @Lestek, z tą bankowością telefoniczną, to lepiej aktywować jednak, do promocji jako tako jest wymagana aktywacja kontokaktywatora

    remi Odpowiedz
  • @remi, chyba masz rację. Z regulaminu pormocji Do 150 zł za konto”:
    „Konto Osobiste – (…) Konto Praktyczne otwarte (…) w ramach promocji „iKontoaktywator” (…) po spełnieniu warunków określonych w § 4 ust. 1
    Regulaminu promocji „iKontoaktywator”” –
    a w § 4 ust. 1 jest mowa o bankowości telefonicznej.

    Lestek Odpowiedz
  • A do kiedy trzeba odpowiedzieć danymi na tego maila ? jest trochę czasu czy koniecznie dzisiaj ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • @xyz: przeczytaj artykuł:
    „Co ważne: do 10 grudnia bank wyśle nam na maila dane do zalogowania do strony promocji. Aby odebrać którąkolwiek z nagród będziemy musieli uzupełnić tam swoje dane najpóźniej do dnia 15 grudnia.”

    Lestek Odpowiedz
  • Właśnie włączyłem tę bankowośc telefoniczną. Męka.
    Wyjasniam o co chodzi.
    – Prosze poczekać
    2 min muzyczki
    – przełaczam Pana do właściwego działu.
    Muzyczka
    – OK, rozumiem, przełączam do działu technicznego.
    i tak 4 razy. Co najlepsze, gdy za 3-im razem zacząłem narzekać na to przełaczanie, okazało się, że przełączono mnie na recepcję :)
    17 minut, mam dosyć.

    Lestek Odpowiedz
  • Dostałem 2 linki z banku. 1 – instrukcja logowania, 2 – instrukcja logowania poprawny link. W odstępie godzinnym. Zaiste zabawny to bank.

    ildefons Odpowiedz
  • @Lestek, 17 minut tyle to właśnie trwa mniej więcej, więc nie było tak źle

    remi Odpowiedz
  • § 4. Warunki Promocji
    (…)
    3) wybierze w ramach Umowy ( zaznaczy w Umowie opcje wyboru) Kartę i udostępnienie systemu bankowości telefonicznej i internetowej.

    Moim zdaniem treść Regulaminu Promocji IKontoaktywator w tym zakresie jest taka.
    Aby spełnić warunki promocji trzeba wybrać ( przez zaznaczenie w Umowie opcji wyboru ) – trzy rzeczy : kartę, dostęp do bankowości telefonicznej i dostęp do bankowości internetowej.

    Kto zaznaczy w umowie te wszystkie w/wym opcje wyboru – spełnia warunki promocji, a kto nie zaznaczy – nie spełnia.

    Pewnie zgłoszenie żądania zaznaczenia tego w umowie przez kontakt telefoniczny z Baniem jest możliwe.

    Uważam, iż można zaznaczyć opcję wyboru w treści umowy – w sposób tradycyjny.

    Po wydrukowaniu umowy , zaznaczeniu właściwej opcji i podpisaniu – można przedłożyć ( lub wysłać pocztą ) taką umowę w dwóch egzemplarzach do Banku z prośbą o odesłanie zwrotnie jednego egzemplarza zaakceptowanego przez Bank.

    Jak do tego odniesie się Bank – to ja nie wiem.
    Jednak, o ile właśnie taki warunek postawił Bank – to nie powinien utrudniać klientowi spełnienie tego warunku.

    Bogdan Odpowiedz
  • Ludzie myślicie?! To zacznijcie! Przecież tego linka to nie bank wysyłała ale firma odpowiedzialna za promocję! Tak że w tym wypadku pretensje do banku są nie uzasadnione.

    xemi Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy