150 zł premii za założenie iKontoaktywatora BGŻ BNP Paribas na grouponie

Wystartowała promocja BGŻ BNP Paribas, w której do zgarnięcia jest 150 zł premii. Promocja wydaje się bliźniaczo podobna do ostatnich akcji Banku Millennium. Aby zgarnąć jedną z trzech premii po 50 zł konieczne będzie zapewnienie wpływu na konto oraz wydanie 300 zł kartą.

iKontoaktywator - premia 150 zł

6 miesięczna karencja

Promocja przeznaczona jest dla wszystkich osób, które nie były posiadaczem ani współposiadaczem konta osobistego w BGŻ BNP Paribas przez okres 6 miesięcy poprzedzających otwarcie konta.

Jeśli spełniamy te warunki to nie pozostaje nam nic innego jak zakupienie oferty w serwisie groupon (za 5 zł) oraz dokonanie zgłoszenia na stronie promocji 150zlnakonto.pl. Mamy na to czas do 9 grudnia 2015.

3 premie po 50 zł

Zasady przyznania pierwszej premii 50 zł są dosyć proste: wystarczy, że w dniu 14 grudnia 2015 będziemy posiadaczami konta oraz karty debetowej, o którą musimy zawnioskować podczas podpisywania umowy.

Drugą z premii otrzymamy, jeśli w okresie 15 grudnia 2015 – 31 stycznia 2016 zasilimy konto kwotą min. 1000 zł oraz wykonamy transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 300 zł.

W analogiczny sposób otrzymamy kolejną premię, przy czym tym razem warunki musimy spełnić w okresie 1 – 29 lutego 2016.

Wiadomość o spełnieniu warunków i zgarnięciu nagrody otrzymamy kolejno do dnia 18 grudnia, 4 lutego i 4 marca. Pieniądze otrzymamy jednak na konto do 24 grudnia lub 15 marca 2016 (dla nagród 2 i 3).

Co ważne: do 10 grudnia bank wyśle nam na maila dane do zalogowania do strony promocji. Aby odebrać którąkolwiek z nagród będziemy musieli uzupełnić tam swoje dane najpóźniej do dnia 15 grudnia.

Sprzedaż grouponów trwa do 9 grudnia 2015 lub do wyczerpania puli 1000 sztuk. Szczegóły promocji w regulaminie.

iKontoaktywator – czyli co?

iKontoaktywator to nic innego jak kolejna nazwa promocji dla Konta Praktycznego. Zgodnie z tabelą opłat i prowizji rachunek ten jest całkowicie darmowy dla osób poniżej 26 roku życia. W przypadku osób starszych bank nie pobierze opłat za konto w przypadku jednego wpływu na kwotę min. 1000 zł. Jeśli natomiast chodzi o kartę debetową – kosztuje 7 zł miesięcznie, ale opłaty pozbywamy się po wydaniu 300 zł. Czyli tylu, ile wymaga od nas powyższa promocja.

Co ciekawe biorąc udział w promocji automatycznie bierzemy też udział w „zwykłej” promocji Kontoaktywator. Dzięki niej zyskujemy oprocentowanie 4% do kwoty 5000 zł oraz zwolnienie z opłaty za konto przez okres 12 miesięcy – bez spełniania dodatkowych warunków. Ważne tylko, aby wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz otrzymywać wyciąg w formie elektronicznej.

Szczegóły w regulaminie promocji Kontoaktywator.

Więcej o Kontoaktywatorze pisaliśmy również kilka miesięcy temu w tym wpisie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Widzisz, Boguś. A mnie się w końcu udało dodzwonić i niby uruchomić bankowość telefoniczną, cholera wie po co. A niby, bo jak chciałem się zalogować, żeby sprawdzić jak działa to ciuciumuniu , automatyczna panienka oznajmiła, że jestem zablokowany. Zadzwoniłem po raz kolejny do Pana Konsultanta. Najpierw nie widział czy mam dostęp, potem oznajmił, że będzie dobrze. Ale nie jest. Kartę aktywowałem. Naturalnie w systemie jest nieaktywna, nawet już się tym specjalnie nie przejąłem. Ogólnie rzecz biorąc całość tej bankowości jest wstrząsająca i tak naprawdę nikt niczego do końca nie jest pewien. Promocja.

    Bufon Odpowiedz
  • Dobra znalazłem umowę i widzę że to się nazywa „Elektroniczne Kanały Dostępu” i „Centrum Telefoniczne”. Szkoda że nikt tego wcześniej nie napisał.
    Włączyć to można w godzinach 8-19. Wcześniej już 3 razy z bankiem rozmawiałem i w sumie dalej nic nie wiem. Niby mam wszystkie wymagane zgody, ale w rzeczywistości to nie wiem już. Wolę o włączyć i spać spokojniej;)

    xemi Odpowiedz
  • Za chwilę nastąpi połączenie z operatorem. Proszę czekać…

    Tak przez prawie przez 15 minut.

    A później operator obiecał, że nie ma problemu i zaraz to uruchomi.
    Jednak po spowiedzi z danych osobowych i odczekaniu – stwierdził, że jednak nie uruchomi bo w trakcie rozmowy właśnie minęła godz. 19.00 a on może tylko do godz. 19 !

    Całość zajęła ok. 20 minut
    Ile kosztuje takie połączenie ?
    Czy można dzwonić ze stacjonarnego numeru ?

    Bogdan Odpowiedz
  • ludzie, idźcie spać, jutro to załatwicie!

    remi Odpowiedz
  • Dzwoniłem 4 razy do banku i ani razu nie czekałem dłużej niż 2 minuty na połączenie. Aczkolwiek znam takie banki gdzie się czekało po 15 minut, więc wszystko możliwe…

    xemi Odpowiedz
  • 24.11 złożyłem wniosek i wysłałem przelew weryfikujący 1 pln. Od tamtej pory cisza, jedynie wczoraj dostałem maila od organizatora promocji o podanie danych do przelania premii. Zadzwoniłem na ich infolinię, słabo poinformowana pani odesłała mnie do banku. W banku nie znaleźli mojego przelewu weryfikacyjnego ani wniosku (mam wszystko na mailu łącznie z nr wniosku ale nie miałem tego pod ręką w czasie rozmowy). Zaproponowali, że organizator promocji wyśle mi jeszcze raz linka.
    Dzisiaj dzwoniła pani od organizatora czy ma mi wysłać linka, powiedziałem, że tak jeśli nie ma innej opcji. Ta pani też była mało kumata, wysłała mi linka, nie wiem tylko czy cała weryfikacja przebiegnie na tyle szybko bum do 14.12 spełnił wymagania.
    Jeśli nie to pewnie będę reklamować.
    Przy poprzednich promocjach w BGŻ – raz kredytówka z tabletem (chyba nikt o tej promocji nie pisał a był to wiosną 2014 bodajże pierwszy tablet dodawany do KK ) i raz konto z tabletem takich problemów nie było.
    Pierwszy przelew weryfikacyjny zrobiłem jako ekspresowy z konta TMUB – oni dodają do tytułu przelewu swój kod – może to spowodowało, że go nie widzą w systemie?

    Tommmm Odpowiedz
  • @Tommmm
    no jasne ze ten przelew ekspresowy odrzucili bo to musi byc przelew weryfikacyjny z twojego konta z wszyskimi twoimi danymi a nie blue cash.
    jezu ludzie to przeciez podstawowe sprawy!!!

    koles Odpowiedz
  • Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest informacja, które zgody są zaznaczone, a które nie? Czy to jest na umowie? Nie mogę teraz przejrzeć dokumentów, żeby sama sprawdzić, a chcę wiedzieć gdzie szukać :)

    Klaudia Odpowiedz
  • @ Lestek , dzięki za wczorajsze info , w pośpiechu to czytałem i wszystkie daty mi się mieszały . Chyba dwa dni temu po 18 min zwiększania wartości przyszłej fakt. Orange i kilku przełączeniach jakiś koleś mówił , że do promo 150 zł centrum tel. nie jest wymagane i premia będzie się należała . Może ktoś potwierdzić , że nie kłamał , bo myślę , że wysokość fakt do innej promo jest już wystarczająca . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Ciężko to potwierdzić bo nie ma kogo zapytać. Ja nie mam zaznaczonej tej zgody w umowie, na infolinii banku kobieta stwierdziła że mam wszystkie wymagane zgody. Na infolinii operatora promocji stwierdzili że wystarczyło zaznaczyć wszystkie zgody na stronie promocji, bez ich zaznaczenia nie puszczało dalej. Na wszelki wypadek włączę to i będzie, mam nadzieję, z głowy.
    @Klaudia: na stronie chyba tego nie znajdziesz. Jest to w umowie, którą dostałaś zapewne na mailu.

    xemi Odpowiedz
  • prawdziwy-xyz, ja np. będę testował i nie mam zamiaru uruchamiać tego centrum telefonicznego. Skoro wypłacili mi promocyjne odsetki z tytułu Kontoaktywatora to znaczy że według ich systemu spełniłem wszystkie wymagania do tych 4% i zwolnienia z opłaty za konto.

    Goofer Odpowiedz
  • @Klaudia, nie ma zgód w umowie, te zgody to wszystkie te, które były podane na stronie składania wniosku o konto (wystarczyło zaznaczyć jedną u góry, aby wszystkie się zaznaczyły); @ludzie bez bankowości telefonicznej, dla pewności warto zadzwonić i otworzyć kanał telefoniczny, kto już to zrobił, wiem jak to wygląda (login: pesel + 01, hasło: 6 cyfr); @Tommmm, spieszyło ci się, a teraz musisz czekać…, istotą przelewu weryfikującego jest właśnie to, aby wysłać go z własnego rachunku, bo wtedy bank może porównać dane właściciela tego rachunku z tymi podanymi we wniosku, a wysyłając przelew natychmiastowy idzie on tak naprrawdę z rachunku spółki Blue Media

    remi Odpowiedz
  • koles – a przelew przez bluecash nie zawiera moich danych?

    Tommmm Odpowiedz
  • imię i nazwisko chyba tylko, a przecież potrzebny jeszcze adres i to najlepiej zapisany tak, jak podałeś na wniosku

    remi Odpowiedz
  • poza tym trzeba było wpisać ustaloną formułkę o zawarciu umowy konta w tytule przelewu, a Blue Cash dodaje automatycznie inne informacje do tytułu przelewu

    remi Odpowiedz
  • @ Tommmm
    no stary jak ty mnie pytasz o takie rzeczy to po prostu sie nie bierz za pomocje bankowe bo nic nie ugrasz….
    odpowiedz mi jak oni maja ciebie zidentyfikowac po przelewie z BC? to ze jest w tytule przelewu jakies nazwisko to znaczy ze to jest przelew od ciebie??? czy moze jednak od Blue Cash? no blagam!!!
    To wtakim razie ja tez puszcze przelew a w tytul wpisze twoje imie i nazwisko baaa nawet adres! i jak myslisz bank na podstawie takiego przelewu otworzy na ciebie konto?

    koles Odpowiedz
  • przelewy natychmiastowe są świetnym rozwiązaniem, nie trzeba na nie narzekać, bo są po prostu szybsze od zwykłych przelewów, ale mają jedną wadę: nie nadają się do weryfikacji, czyli nie wysyła się ich jako pierwszy przelew, ale jeśli już będziemy zweryfikowani to można by wysyłać już tylko natychmiastowe, gdyby nie to, że zwykle trzeba za nie płacić:-(

    remi Odpowiedz
  • przelewy natychmiastowe są świetnym rozwiązaniem, nie trzeba na nie narzekać, bo są po prostu szybsze od zwykłych przelewów, ale mają jedną wadę: nie nadają się do weryfikacji, czyli nie wysyła się ich jako pierwszy przelew, ale jeśli już będziemy zweryfikowani to można by wysyłać już tylko natychmiastowe, gdyby nie to, że zwykle trzeba za nie płacić:-(

    remi Odpowiedz
  • ten bank to jakas porazka, przelew który zrobiłem wczoraj w ogole nie został zaksięgowany w dniu dzisiejszym, nie wiem gdzie się podziewają pieniądze.. druga sprawa brak w systemie karty która otrzymałem kilka dni temu pocztą…

    Mik Odpowiedz
  • bank zmieniającego się świata nie przestaje zmieniać zasad, dziś tak, jutro tak, a pojutrze jeszcze inaczej

    remi Odpowiedz
  • Karty spodziewać się zwykłym czy poleconym ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • zwykły, poczta polska, przychodzi na 3. dzień od wysyłki, a kiedy wysłali można dowiedzieć się na infolinii

    remi Odpowiedz
  • moja karta przyszła zwykłym listem 14 dni po aktywacji konta

    erde Odpowiedz
  • to moja 8 dni po aktywacji, ha! jestem lepszy:-)

    remi Odpowiedz
  • Panowie skoro jesteście w dobrych humorach , to jeszcze podpowiedżcie jak będzie z pinem i czy jakoś specjalnie nie trzeba aktywować , żeby prababci specjalnie nie stresować ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • tak, w tym banku wszystko trzeba specjalnie robić, nawet uzyskanie pinu jest bardzo specyficzne, wysyłasz sms na numer 4884 wpisując w jego treści słowo „PIN” spacja i 6 ostatnich cyfr swojej karty debetowej, czyli „PIN 012345”, niestety żeby było ciekawej w bankowości internetowej widać tylko… cztery ostatnie cyfry karty, więc jeśli chcesz otrzymać PIN zanim przyjdzie karta pocztą, możesz zadzwonić na infolinię i podadzą ci wtedy numer karty

    remi Odpowiedz
  • tak, w tym banku wszystko trzeba specjalnie robić, nawet uzyskanie pinu jest bardzo specyficzne, wysyłasz sms na numer 4884 wpisując w jego treści słowo „PIN” spacja i 6 ostatnich cyfr swojej karty debetowej, czyli „PIN 012345”, niestety żeby było ciekawej w bankowości internetowej widać tylko… cztery ostatnie cyfry karty, więc jeśli chcesz otrzymać PIN zanim przyjdzie karta pocztą, możesz zadzwonić na infolinię i podadzą ci wtedy numer karty

    remi Odpowiedz
  • Po co ci pin skoro jeszcze nie masz karty?

    deloe Odpowiedz
  • A jak zmienić pin? I czy taka operacja jet bezpłatna?

    akro Odpowiedz
  • nie zmieniałem jeszcze, bo nie miałem czasu, później się zobaczy

    remi Odpowiedz
  • mi kiedyś wysłali 6 kart do konta ; )

    aaa Odpowiedz
  • Patrząc na logikę i zapisy regulaminu nie jest wymagana aktywacja karty przed 15.12.2015, ale może macie inne zdanie?

    Michał Odpowiedz
  • Michał
    Wg mnie – w rozumieniu Regulaminu – wystarczy o zawnioskowanie o kartę oraz gdy nie jest zablokowana, zastrzeżona ani nie było rezygnacji z karty.

    Mam natomiast inne pytanie.

    „wybierze w ramach Umowy (…) udostępnienie systemu bankowości telefonicznej”

    Na który z numerów ma być to udostępnienie :
    – numer telefonu komórkowego do kontaktu,
    – drugi numer telefonu komórkowego lub stacjonarnego do kontaktu,
    – numer telefonu do otrzymywania kodów SMS ?

    Może ktoś to załatwiał i wie na który z tych trzech.

    Bogdan Odpowiedz
  • w regulaminie nie ma mowy o podaniu konkretnego numeru do celów bankowości telefonicznej, więc po co w ogóle nad tym się zastanawiać? poza tym dzwoniąc do banku w celu skorzystania z bankowości telefonicznej potrzebny jest login i hasło, więc nie ma znaczenia, z jakiego numeru dzwonisz, bo liczy się tylko podanie właściwych danych uwierzytelniających

    remi Odpowiedz
  • w regulaminie nie ma mowy o podaniu konkretnego numeru do celów bankowości telefonicznej, więc po co w ogóle nad tym się zastanawiać? poza tym dzwoniąc do banku w celu skorzystania z bankowości telefonicznej potrzebny jest login i hasło, więc nie ma znaczenia, z jakiego numeru dzwonisz, bo liczy się tylko podanie właściwych danych uwierzytelniających

    remi Odpowiedz
  • to tak jakby do bankowości internetowej trzeba było się logować z konkretnego komputera lub określonego adresu IP, przecież to nie ma znaczenia z czego się zalogujesz, byleby tylko podać odpowiedni login i hasło

    remi Odpowiedz
  • >>>nie ma znaczenia, z jakiego numeru dzwonisz,

    Wręcz przeciwnie – ma kolosalne znaczenie, bo Bank wymaga aby kontakt celem udostępnienia – był jedynie z tego telefonu, który jest zarejestrowany w Banku.

    Bogdan Odpowiedz
  • tak, ale czy to na pewno odnosi się do bankowości telefonicznej? nie wiem, nie sprawdzałem, w każdym razie infolinia a bankowość telefoniczna to dwie różne rzeczy, do bankowości telefonicznej trzeba się przede wszystkim zalogować, a czy trzeba zadzwonić z zarejestrowanego numeru to nie wiem

    remi Odpowiedz
  • >>>czy trzeba zadzwonić z zarejestrowanego numeru to nie wiem

    To przecież już dawno zostało wyjaśnione, w tym poście :
    http://livesmarter.pl/150-zl-premii-za-zalozenie-ikontoaktywatora-bgz-bnp-paribas-na-grouponie/comment-page-4/#comment-79441

    >>>Aby nadać numer PIN musicie zadzwonić z numeru, który jest podany we wniosku
    >>>Rzeczywisty czas potrzebny do aktywowania centrum telefonicznego: 42 min 20sek.

    Natomiast mi chodzi o to, czy jest obojętne z którego z zarejestrowanych numerów telefonów do Banku będę dzwonił ? Bo mi wcale nie jest obojętne , czy zapłacę 2 razy po 42 minuty za na „rozmowę”, czy zadzwonię raz w ramach darmowych minut.

    Bogdan Odpowiedz
  • tak, ale ja nie mówię o aktywowaniu bankowości telefonicznej, mówię o zalogowaniu się do niej, gdy już jest aktywna, czyli o korzystaniu z niej – jeśli chodzi o rejestrację (nadanie PIN-u i hasła) to tak, najprawdopodobniej trzeba zadzwonić z numeru podanego we wniosku, ale potem żeby bankować przez telefon być może nie trzeba już dzwonić z zarejestrowanego numeru (ale nie wiem, bo nie sprawdzałem), a wystarczy podać prawidłowy PIN i hasło; analogicznie, przelew weryfikujący (ten pierwszy) ma pochodzić z podanego we wniosku rachunku w innym banku, aby bank mógł sprawdzić naszą wiarygodność, ale gdy już to zrobi, to możemy robić przelewy na nowe konto z każdego innego rachunku; myślę, że jest tak samo w przypadku bankowości telefonicznej, po zweryfikowaniu się, możemy dzwonić i logować się do swojej bankowości z dowolnego numeru telefonu (ale nie wiem, bo nie sprawdzałem, to tylko taki domysł)

    remi Odpowiedz
  • Powiedzcie mi lepiej jak zmienić pin do karty bo nigdzie nie ma informacji :/

    akro Odpowiedz
  • Dla karty BGŻ BNP Paribas PIN można zmienić w każdym bankommacje i jest to usługa bezpłatna.

    tytus Odpowiedz
  • remi #
    W Umowie Ramowej § 33. Zasady używania Karty pkt. 5

    Zenek Odpowiedz
  • remi #
    Miało być do

    akro #
    W Umowie Ramowej § 33. Zasady używania Karty pkt. 5

    Zenek Odpowiedz
  • Dziękuje za odpowiedzi!

    akro Odpowiedz
  • W taryfie Prowizji i Opłat jest tylko Ponowne wygenerowanie numeru PIN 10,00 PLN. W którym miejscu jest napisane że jest to bezpłatne?

    akro Odpowiedz
  • nie ma napisane w regulaminie, że zmiana PIN jest bezpłatna, proponuję, żeby ktoś to sprawdził w bankomacie i potem napisał tutaj, czy faktycznie było to bezpłatne

    remi Odpowiedz
  • akro # i remi #
    Napewno nie ma w regulaminie i w TOiP natomiast jest w
    W Umowie Ramowej § 33. Zasady używania Karty pkt. 5
    którą każdy otrzymał w e-mail.
    Wystarczy przeczytać to co podałem i będzie wszystko jasne.

    Zenek Odpowiedz
  • Dla nielubiących czytać Umowę przytaczam:

    § 33. Zasady używania Karty
    Karta może być używana wyłącznie przez osobę uprawnioną, której dane zostały umieszczone na awersie Karty.
    2. Karta nieaktywna wysyłana jest na adres do korespondencji Posiadacza Karty.
    3. Kartę niezwłocznie po jej otrzymaniu podpisuje na odwrocie Karty Posiadacz Karty. Podpis powinien być zgodny ze wzorem podpisu dostarczonym do Banku.
    4. Karta nie może być używana w żadnym celu niezgodnym z prawem, włączając w to zakup towarów lub usług zakazanych przez prawo obowiązujące w kraju, w którym dokonuje się Transakcji.
    5. Zmiany PIN-u do Karty można dokonać w dowolnym czasie w Bankomacie na terenie Polski, który posiada taką funkcjonalność, a także w oddziale Banku poprzez złożenie wniosku o zmianę PIN.

    Zenek Odpowiedz
  • używają słowa regulamin miałem na myśli zarówno umowę ramową jak i TOiP, i podtrzymuję stwierdzenie, że ani w jednym ani w drugim dokumencie nie ma podaje opłaty za zmianę PIN, a więc nie wszystko jest jasne…

    remi Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy