150 zł za założenie iKontoaktywatora BGŻ BNP Paribas na grouponie

Okazuje się, że równolegle do opisanej wczoraj promocji BGŻ BNP Paribas trwa bardzo podobna promocja na grouponie. Do zgarnięcia jest minimalnie więcej (25 zł) w zamian za spełnienie nieco większych wymagań.

150 zł za założenie iKontoaktywatora

Dla kogo 150 zł?

Promocja trwa w okresie od 25 stycznia do 7 lutego 2016, przy czym nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej puli kuponów (1000 sztuk). Aby skorzystać z oferty trzeba być całkowicie nowym klientem BGŻ BNP Paribas, czyli jedną z osób, które:

1) nie są stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej oraz otwarcie Konta Osobistego w ramach Promocji;
2) nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego w Banku oraz, przed połączeniem BGŻ S.A. i BNP Paribas Bank Polska S.A., nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego zarówno w BGŻ S.A. oraz w BNP Paribas Bank Polska S.A.;
3) nie przystąpili do promocji Banku na podstawie „Regulaminu promocji Konto Aktywna Pensja w Banku BGŻ BNP Paribas S.A.” oraz „Regulaminu promocji Kontoaktywator w Banku BGŻ BNP Paribas S.A.”;

Jeśli spełniamy te warunki, to musimy zakupić groupon za 5 zł oraz wykorzystać go na dedykowanej stronie promocji kontoplusbonus.pl. Nie jest potrzeba wyrażanie żadnych zgód marketingowych, tylko same standardowe oświadczenia (m.in. przetwarzanie danych osobowych).

Trzy nagrody po 50 zł

Do zgarnięcia w promocji mamy trzy premie po 50 zł każda. Pierwszą z nich zgarniemy za zawarcie umowy ramowej, otwarcie konta osobistego oraz posiadanie (zawnioskowanie) o kartę debetową na etapie składania wniosku. Musimy się z tym wyrobić do 14 lutego 2016.

Aby zgarnąć drugą z premii konieczne będzie spełnienie bardziej wymagających warunków. W okresie 15 lutego – 31 marca będziemy musieli zasilić nowo-otwarte konto wpływem o łącznej wartości min. 1000 zł oraz wykonać transakcje bezgotówkowych kartą o wartości min. 300 zł.

Trzecią premię zgarniemy za spełnienie tych samych warunków (1000 zł wpływu i 300 zł wydane kartą), ale w okresie 1 kwietnia – 30 kwietnia 2016.

Oprócz powyższych wymogów ważne jest również uzupełnienie swoich danych do odbioru ewentualnej premii – będziemy mieli na to czas do 15 marca. Maila z informacjami jak to zrobić otrzymamy do 16 lutego.

Organizator promocji poinformuje nas o nagrodach do dnia 19 lutego/8 kwietnia/13 maja. Nagrody zostaną przekazane do 8 marca (pierwsza z nich) lub 31 maja 2016 (dwie kolejne). Łącznie zgarniemy więc 150 zł minus koszt zakupu grupona i ewentualne opłaty i prowizje.

Szczegóły promocji dostępne są w jej regulaminie. Więcej o tym ile kosztuje iKontoaktywator pisaliśmy kilka miesięcy temu. Warto zaglądnąć :)

Nie przegap!

Komentarze

  • czy jak otworze konto 2 lutego to zostanie mi pobrana opłata za kartę w marcy czy dopiero liczona będzie za cały miesiąc czyli w kwietniu? oczywiście jeżeli nie spełnia warunków 300 złotych?

    mat Odpowiedz
  • W momencie wypłaty środków należy mieć aktywną kartę.
    A potem można zamknąć (załóżmy, że odsetki mnie nie interesują – tylko premia 150zł)?

    R Odpowiedz
  • jeśli założysz 2 lutego, to nie pobiorą opłaty za luty

    Remi Odpowiedz
  • Jak mam w BGZ Optima oszczednosciowe to reż nie mogę skorzystać?

    Karol777 Odpowiedz
  • Karol777, możesz.

    Goofer Odpowiedz
  • Moja mama kiedyś miała konto w bgż, czyli odpada? :(

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • kupione, założone, czekam na zwrot 1 zł i tam będzie login itp.

    agaaaa Odpowiedz
  • „jeśli założysz 2 lutego, to nie pobiorą opłaty za luty”
    @ Remi # A gdzie to jest napisane bo niemoge znaleźć?

    Może ktoś wie czy jeżeli wpłaty na konto będą pochodziły z mojego konta w innym banku to będę płacił miesiecznie 10 zł za prowadzenie konta – zgodnie z tabela prowizji i opłat ??

    Mariusz Odpowiedz
  • Dzwoniłem dzisiaj do nich. Jak założysz konto w lutym to musisz w lutym wydać 300zł aby nie pobrali Ci opłaty w marcu. Dlatego lepiej nie podpisywać w styczniu umowy bo nie da rady wydać 300zł bez karty która dojdzie w póżniejszym terminie :)

    Paweł Odpowiedz
  • Ale to nie logiczne, ze zakladajac dzis konto, nie mam jeszcze karty i jak mam wydac 300 ?? W eurobanku nie trzeba bylo

    Aga Odpowiedz
  • @Mariusz wg bankowego regulaminu „ikontoaktywator” przez rok brak opłaty za konto niezależnie od toip.

    elka Odpowiedz
  • A czy tutaj także ma zastosowanie zasada że osoby do 26 roku są zwolnione z opłat za konto i kartę.

    kamil12600 Odpowiedz
  • Hej, a w którym momencie wnioskujemy o kartę ?

    mmm Odpowiedz
  • Już sam sobie odpowiadam na pytanie, w momencie składania wniosku o konto, sorki za zamieszanie :)

    mmm Odpowiedz
  • W regulaminie na Grouponie jest zaznaczone, zeaby wziac udzial w promocji nie moznabylo miec wczesniej konta w BNP lub BGZ (w ogole, bez ograniczen czasowych), natomiast w regulaminie opublikowanym bezposrednio przez BNP mamy zastrzezenie, ze nie moznabylo miec konta przez ostatnie 6 miesiecy. Czy to niedopatrzenie organizatora? Czy regulamin na Grouponie jest bardziej restrykcyjny? Zadalam to pytanie organizatorowi kilka dni temu, ale nie doczekalam sie odpowiedzi. Moze ktos wie?
    Odnosze sie do:
    http://groupon.home.pl/up/load/regulaminnowy11.pdf
    ( § 2. Zasady uczestnictwa w Promocji punkt 1. podpunkt 2) oraz do https://www.bgzbnpparibas.pl/files/klienci-indywidualni/konta/regulamin_kontoaktywator_2v.pdf (§ 4, punkt 2, podpunkt 2))

    Anna Odpowiedz
  • Brawo Anna. Wydaje się, że obowiązują oba regulaminy. Dla osób, które chcą zyskać dodatkowo odpowiednio: 150zł – zakładają konto za pośrednictwem grupona, 120 zł- zakładają konto z linku Admina, bez gratyfikacji finansowej-zakładają ze strony banku/w tym wypadku nie mają dodatkowej premii od organizatora/.

    Waldemar Odpowiedz
  • Hej, na to wyglada :-( Ale Agora sama sobie strzela w stope ograniczajac ilosc duszyczek, ktore wezma udzial w ich promocji – a przeciez na nich zarabiaja :-( Ich strata….

    Anna Odpowiedz
  • Czy komuś też błędnie naliczono odsetki za styczeń? Mimo wykonania przelewu ekspresowego 1.01 i pojawienia się środków na koncie BNP policzył odsetki tak jakby pieniądze były dopiero 4.01 (i taką też informację podaje w historii, co jest niezgodne z rzeczywistością).

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Ich zdaniem skan jest nieczytelny… Ciekawe czego nie widzą, w innych bankach problemu ze wzrokiem nie było.

    Daniela Odpowiedz
  • Przelewy natychmiastowe nie działają w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy,
    tzn. księgowane są, że wyszły z Banku z którego robisz przelew w dniu przelewu zaś w banku do którego robiłeś przelew księgowane są pierwszego dni roboczego.

    waldemar Odpowiedz
  • @waldemar – ale ja się zalogowałem 1.01 na konto i miałem 5 tysięcy.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • WKS ale czy mogłeś z nich korzystać? Obawiam się, że to po prostu zapis a faktyczne księgowanie i jego skutki / tj. ew wypłata, naliczone odsetki/ następują pierwszego dnia roboczego. WKS a może ja się mylę? Kiedyś naciąłem się w IB na dużą kwotę i od tego czasu nie korzystam. Gdzieś czytałem jednak, że niektóre banki obsługują przelewy natychmiastowe przez 7 dni w tygodniu.

    waldemar Odpowiedz
  • Tego nie wiem i w sumie bardzo mnie ciekawi, przy najbliższej okazji przeleję sobie znów w ten sposób pieniądze i zobaczę co się stanie przy użyciu karty. Masz rację – bm.pl który realizował przelew twierdzi, że BNP odbiera przelewy tylko w dni robocze od 7-20. Tylko pytanie czemu już się wyświetlało.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Wiecie może, czy jeśli nie zdążę z podpisaniem umowy do 15.02 (wybrałem wczoraj opcję z kurierem, a niestety w następnym tygodniu mam ważny wyjazd), to załapię się na pozostałe dwie premie?

    Osc Odpowiedz
  • Na Rynku Głównym w Wąchocku na kiosku Ruchu jest napisane ” płatność kartą” . Za co tam można płacić by wyrobić obrót kartą ? Jeszcze nie testował em , bo czekam na osobę by się zbliżyć jak najbardziej z kartą . Może ktoś wie , jakie możliwości taki Ruch oferuje ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • odrzucili mój wniosek – powód rzekomo niezgadzające się dane z dowodu i przelewu. umowa odrzucona. zakupiony więc drugi groupon, ale tym razem wniosek o konto odrzucony od razu, „zidentyfikowaliśmy Cię jako istniejącego klienta Banku BGŻ BNP Paribas S.A.”
    tak więc konta nie chcą założyć bo niby dane się nie zgadzają, ale klientem jestem. nie powiem, że w promocji z tabletem odrzucili wniosek z powodu rzekomo nieczytelnych skanów – chyba jestem na czarnej liście :P

    dialam Odpowiedz
  • XYZ# odnośnie tych płatności kartą chciałbym zamienić z Tobą dwa słowa. Wysłałem nawet jakiś czas temu Ci wiadomość na @ chyba że nie dostałeś lub ja coś pomyliłem w adresie bo pozostała bez odp…

    jankos Odpowiedz
  • U mnie rowniez dane sie rzekomo nie zgadzaja i to u dwoch osob, ładna sciema

    joke Odpowiedz
  • Czy przesyłając im skan dowodu, jakoś się zabezpieczacie?

    soda Odpowiedz
  • @joke, dla mnie też ściema, bo wczoraj konto otworzyli po przelewie z innego banku, czyli dane się zgadzały, a dziś twierdzą, że jednak z dowodem się nie zgadzają i konto zamknięte – tylko zalogować się można, konta już nie ma

    dialam Odpowiedz
  • @dialam to normalne w tym banku tez tak mialem
    @soda jesli cokolwiek zrobisz ze skanem dowodu to na 100% masz odrzucony wniosek.

    koles Odpowiedz
  • @koles, no ja wiem, przerabiałam to już w promocji z tabletem – wtedy skany były rzekomo nieczytelne, też otworzyli konto, a potem zamknęli

    dialam Odpowiedz
  • Jeżeli macie „niezgodność danych do przelewu” a robiliście z dobrego konta to sprawdźcie czy macie dokładnie podany tytuł przelewu (bank przesłał w mailu) nie może być nawet kropki bo nie przejdzie. Warto pisać do organizatora promocji z prośbą o możliwość ponownego złożenia wniosku do Waszego Gruponu. Dokupywanie kolejnych gruponów nic nie da bo już pierwszy grupon macie zgłoszony do organizatora.
    Powodzenia

    Aniela Odpowiedz
  • @Aniela, jakby tytuł się nie zgadzał, to bank nie otworzyłby konta, a mi konto otworzył, a następnego dnia zamknął.
    wniosek można spokojnie drugi raz złożyć, ale co z tego, skoro bank odrzuca wniosek o konto, bo identyfikuje cię jako istniejącego klienta, mimo że umowę rozwiązał.
    spróbuję może z infolinią banku, ale szczerze to mi te zagrywki BNP zbrzydły już dawno temu

    dialam Odpowiedz
  • Czyli co, na skanach dowodu nic nie dajecie? W sensie do banku wysyłacie pełne 2 skany, obu stron dowodu?

    soda Odpowiedz
  • Wg banku załączniki z dowodem osobistym są niewystarczająco czytelne.
    Otrzymałam takiego maila z wyjaśnieniem:
    „Drogi Kliencie bardzo prosimy o ponowne załączenie dowodu osobistego do aplikacji iKonta.
    Za chwilę zostanie wygenerowany mail, w którym będzie dostępny link umożliwiający załączenie dokumentu.
    Bardzo proszę, aby dowód był czytelny, wszystkie dane oraz zdjęcie muszą być wyraźne (bez maskowania). Wszystkie krawędzie dowodu osobistego muszą być widoczne.
    Dowód może być w formie skanu bądź zdjęcia – ksero dokumentu jest nieakceptowane. Na załączenie dokumentu jest wyznaczony czas 48 godzin.
    Z poważaniem,
    Justyna Kozoń
    Specjalista ds. contact center
    Bank BGŻ BNP Paribas SA
    Tel. 801 101 102; + 48 22 77 85 200
    E-mail ikonto@bgzbnpparibas.pl
    http://www.ikonto.pl

    U mnie nieczytelny skan dotyczył minimalnego braku jednej krawędzi (skan nie pełny).
    @dialam sprawdź skrzynkę i przez link, który Ci przysłali załącz nowe skany

    Aniela Odpowiedz
  • @Aniela, u mnie nie było linka w mailu. było info, że umowa zostaje rozwiązana. Teraz staram się o zwrot za groupon – w zasadzie 2 groupony, bo drugiego nie dało się zrealizować, bo bank twierdził, że jestem klientem banku, mimo że umowę rozwiązał.

    dialam Odpowiedz
  • Wysłałam im ten nowy skan 2 dni temu i zero odzewu… A czas leci.

    Daniela Odpowiedz
  • Tez mialam problem ze skanen, tez byl nieczytelny. Poprawilam, wyslalam i zero odezwu.

    Aga Odpowiedz
  • Z tego co wiem w sobotę i niedzielę mieli przerwę techniczną i nie było możliwości zalogowania się na konto. Zakładałam konto przelewem weryfikacyjnym i w zwrocie przelewu (w treści) przesłali login. Hasło mam dostać na telefon.
    Dziś przetestuję.

    @dialam pisz reklamacje z dokładnym opisem całej sytuacji do organizatora promocji kontakt@kontoplusbonus.pl i do banku ikonto@bgzbnpparibas.pl ze zwrotem grupona nie powinno być problemu mają na to 10 dni.

    Aniela Odpowiedz
  • Co do dowodu, to się pytałam wcześniej i dostałam info, że można maskować, więc zamaskowałam. Po mailu od p. Justyny dopytywałam na infolinii o co kaman i mi pani wskazała konkretnie gdzie można. Nie może nachodzić na zdjęcie, dane, orzełka i napis Rzeczpospolita Polska! Wysłałam ponownie w piątek i do dziś cisza, więc pewnie ok.

    elka Odpowiedz
  • I mam pytanie: ktoś pamięta we wniosku pole na bankowość telefoniczna (to jest jeden z warunków regulaminu bankowego). Bo ja nie, a w umowie mam tylko zaznaczony tylko system Pl@net :/

    elka Odpowiedz
  • U mnie ROR założony z tej promocji, środki przelane a oprocentowanie jakie widzę w systemie to 0.00%. Ktoś też tak ma?

    Kajko Odpowiedz
  • Ja juz tez mam karte i czynne konto. A powinien byc jakis % ???

    Aga Odpowiedz
  • Nie powinno być 4% jak na obrazku wyżej?

    Kajko Odpowiedz
  • No faktycznie, sprawdze u siebie

    Aga Odpowiedz
  • U mnie dziś pojawiła się na rachunku OPŁ DOD ZA OBSŁ K DEBET -7,00 zł

    Stosowna reklamacja już została wysłana. Radze Wam sprawdźcie u siebie.

    akro Odpowiedz
  • U mnie również pojawiła się opłata za kartę nie wiedzieć skąd -7,00zł.

    vadim Odpowiedz
  • Ale burdel, oprocentowanie dalej 0.00%, na reklamacje póki co brak odpowiedzi…

    Kajko Odpowiedz
  • A gdzie kliknąć żeby sprawdzić oprocentowanie? Na tym ich koncie nic nie mogę znaleźć :/

    pepe83 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy