2,6% na koncie oszczędnościowym BGŻOptima do 14 lipca 2016

Pojawiła się nowa tabela oprocentowania w BGŻOptima. Tym razem nasze oszczędności będą mogły zarabiać minimalnie mniej niż ostatnio, bo 2,6% w skali roku. Zmianie na plus uległa jednak kwota maksymalna oferty. Promocyjne oprocentowanie dotyczyć będzie środków aż do 150 000 zł.

2,6% przez ponad 3 miesiące na koncie oszczędnościowym

Nowe oprocentowanie promocyjne obowiązuje w okresie od 8 kwietnia do 14 lipca 2016, czyli przez ponad 3 miesiące. Tradycyjnie dotyczy ono nowych środków. Tym razem bank liczy je względem stanu na koniec dnia 5 kwietnia. Osoby, które wycofały środki wcześniej (i miały w tym dniu saldo w wysokości np. 0 zł) mogą teraz przelać pieniądze z powrotem, a te będą pracowały na 2,6% w skali roku.

2.6% na koncie oszczędnościowym BGŻOptima

Nowe Środki – wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym Rachunku Głównego, w kwocie nie
większej niż Zwiększenie Salda Początkowego wg stanu na koniec każdego dnia w„Okresie Promocji”,

Saldo Początkowe – wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg stanu na koniec dnia 5 kwietnia 2016 r., przy czym w przypadku Umowy Ramowej zawartej po dniu 5 kwietnia 2016 r. Saldo Początkowe przyjmuje wartość 0,00 zł,

Szczegóły w tabeli oprocentowania.

Dodatkowe 3,2% dla nowych klientów

Oferta promocyjnego oprocentowania dotyczy zarówno nowych, jak i obecnych klientów banku. Jeśli jednak jesteś nowym klientem banku, to warto pamiętać, że skorzystać możesz z jeszcze jednej oferty. Mowa o Lokacie Bezkarnej, na której można ulokować dodatkowe 100 000 zł na okres 3 miesięcy ze świetnym oprocentowaniem 3,2% w skali roku. Co ciekawe lokatę można zerwać w dowolnym okresie bez utraty odsetek. Możesz ją jednak założyć tylko w momencie wnioskowania o konto oszczędnościowe.

Podsumowując, nowy klient banku może obecnie wrzucić do BGŻOptima maksymalnie 100 tys. zł na 3,2% oraz do 150 tys. zł na 2.6%.

Konto oszczędnościowe w BGŻOptima jest darmowe. Nie jest konieczne zakładanie konta osobistego aby skorzystać z oferty.

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy jak mam konto w BGŻ Optima i na nim pieniądze, czy mogę przelać pieniądze na inne konto, a potem z powrotem przelać na konto BGŻ Optima. Czy wtedy te środki będą traktowane jako nowe?

    Kasia12 Odpowiedz
    • Środki są traktowane jako nowe względem dnia 5.04. Oznacza to, że jeśli w tym dniu miałaś saldo wynoszące np. 10000 zł, to w tym momencie 0 – 10000 zł będzie zarabiać na standardowy procent (1.5%), a nadwyżka na 2.6%.

      Oznacza to, że w twoim przypadku przelanie tej kwoty nic nie da bo i tak niestety będzie pracowała na 1.5%

      Michał
    • @admin # musisz wyrażać się precyzyjnie nie „względem dnia 5.04.”, ale względem KOŃCA DNIA dnia 5.04.” To bardzo ważne, sam jeszcze 5 kwietnia miałem kasę w optimie, ale wyszła pierwszą sesją i w tym samy dniu była już na koncie w innym moim banku powiązanym. Więc na koniec dnia miałem 0, choć rano było jeszcze full. Dlatego łapię się w całości na wyższe odsetki.

      jacck
    • @jacck, @admin wyraża się jak najbardziej precyzyjnie. Stwierdzenie „względem X dnia” zawsze oznacza saldo zamknięcia X dnia, chyba, że bank określiłby dokładnie, że chodzi o saldo z dnia 5.04.2016 godz. 13:17:49, w innym przypadku zawsze chodzi o saldo zamknięcia dnia.

      Nawet w sytuacji, kiedy wysłałbyś pieniądze po 3 sesji, a bank zdejmie je z Twojego konta to liczy się pozycja „Saldo po operacji” ostatniej transakcji wskazanego dnia, jeśli wynosi 0,00 to łapiesz się.

      Lokata
    • @lokata napisał :
      > @admin wyraża się jak najbardziej precyzyjnie.

      Dalej twierdzę, że brak tu precyzji.
      To, ze saldo zamknięcia dnia oznacza godzinę 23,59 włącznie, wie admin, wiesz Ty, wiem ja, ale jestem przekonany że nie wie o tym 90% czytelników, dlatego na blogach forach, należy pisać bez żadnych dwuznaczności. Zresztą z tego samego powodu sama Optima podkreśla ” wg stanu na koniec dnia 5 kwietnia 2016 r.” gdyby nie było to istotne, a wręcz oczywiste (jak twierdzisz), nie byłoby potrzeby by Optima o tym wspominała

      jacck
  • Ale jestem leszcze – zapomniałem ;)

    winnie Odpowiedz
    • Dokładniej to względem „salda z dnia 5.04”. Saldo liczy się na koniec dnia, więc na jedno wychodzi.

      Marek MJ.
  • Ale jestem leszcz – zapomniałem ;)

    winnie Odpowiedz
  • Czy dobrze rozumiem:
    mając na dzień 05.04 lokatę bezkarną 100 tys., wpłacając dzisiaj na rachunek
    60 tys to: 50 tys będzie pracowało na 2,6% a 10 tys. na 1,5% ?

    Grażka Odpowiedz
    • @Grażka, @hugo źle rozumiecie.
      2016-04-05 saldo początkowe 100K
      2016-04-08 wpłata na KO 60K to nowe środki wynoszą 160K (100K+60K) – 100K (saldo początkowe) = 60K
      Na 2,6% będzie oprocentowana kwota 60K.

      Lokata
    • Czyli po zakończeniu lokaty przelanie środków do innego banku nie wpłynie na wysokość oprocentowania na KO?

      Ewa
    • @Ewa
      Jak najbardziej wyprowadzenie pieniędzy z banku po zakończonej lokacie wpłynie na wysokość oprocentowania KO.

      Lokata
    • Sory, napisałam oczywistą bzdurę:) chodziło mi o inną sytuację. Założyłam lokatę standardową a potem promocyjną. Jeśli zamknę lokatę standardową i przeleje środki do innego banku to zmniejszy się % lokaty promocyjnej (deklasująca)?

      Ewa
    • @Ewa
      Nie, oprocentowanie Lokaty deklasującej pozostanie bez zmian do momentu jej zakończenia. Kontrola „nowych środków” odbywa się tylko w momencie zakładania lokaty.

      Zmniejszenie się oprocentowania na lokacie byłoby nielogiczne, ponieważ w trakcie trwania lokaty deklasującej mogą kończyć się planowo inne lokaty standardowe i bank ma obowiązek zwrócić z tych lokat pieniążki i nie może w żaden sposób ograniczyć Ci prawa do swobodnego dysponowania swoim kapitałem.

      Lokata
    • Dziękuję, taką miałam nadzieję:) Opcja z lokatą dekl. pomimo że oprocentowanie jest ciut niższe lepiej mi odpowiada, bo nie trzeba ciągle pilnować stanu środków tak jak na KO. Pozdrawiam Lokata:)

      Ewa
  • Ok i jeszcze dwa przypadki mając lokatę na 100 k na dzień 05.04:
    -wpłacając dzisiaj 150 k to całe 150 k będzie pracowało na 2,60%
    – wpłacając dzisiaj 160 k to 150 k będzie pracowało na 2,60% a 10 k na 1,80% ?

    Grażka Odpowiedz
    • @ Grażka
      Zgadza się. 150K na 2,6% a 10K na 1,8% do 19 maja.

      Lokata
    • @Grażka
      Nie .100K na 2,6% pozostałe na 1,8% bo (Nowe środki …w kwocie nie
      większej niż Zwiększenie Salda Początkowego ) a saldo początkowe było 100K

      maks
    • @maks, nie masz racji, przeczytaj zapisy tabeli oprocentowania ze zrozumieniem co oznacza termin „Zwiększenie Salda Początkowego”.

      Lokata
  • no to po zajączku wracamy do optimy :)

    paranoix Odpowiedz
  • Jeśli pieniądze wpłaciłem 06.04 to już nie muszę nic robić? czy muszę zrobić przelew ponownie?

    Tomekkk Odpowiedz
  • Nie jest źle ale straszne skroby z tych Optymian. Taka afera aby ostrugać o 0,1 %.
    A niby osoby o przyjemnym wyglądzie ( przyznacie sami, że Optymianka wygląda dorodnie, na temat męskiej urody się nie wypowiadam) nie są skłonne do kombinowania…

    Bufon Odpowiedz
  • A ile jest czasu (ile dni) na opłacenie lokaty bezkarnej po wypełnieniu wniosku i otrzymaniu informacji gdzie należy wpłacić zadeklarowaną kwotę.

    tytus Odpowiedz
  • @Lokata – pięknie dziękuję za wyjaśnienia
    pozdrawiam

    Grażka Odpowiedz
  • Witam a jak zlecilem przelew o godzinie 19 w dn. 05.04 to się łapie na promocyjne oprocentowanie?

    Karol777 Odpowiedz
    • Sprawdzisz to w historii transakcji, jeśli przelew został przyjęty do realizacji i obciążył rachunek w dniu 5.04.2016 to odpowiedź jest pozytywna. Jeśli data realizacji transakcji to 6.04.2016 to bardzo mi przykro, ale nie

      Lokata
    • Raczej się nie złapiesz bo z tego co pamiętam ostatnia sesja wychodząca w tym banku jest o 15:30.

      Mann
    • w bgż ostatnie sesja przychodząca jest o 17.00

      @Karol777 -> http://www.money.pl/banki/elixir/

      hugo
    • Przychodząca, jak nazwa wskazuje, nie jest wychodzącą.

      Marek MJ.
    • ale tu chodzi o to, czy „przelew o godzinie 19 w dn. 05.04 to się łapie na promocyjne oprocentowanie”?
      tak, łapie się, ponieważ ostatnia sesja przychodząca w bgż jest 5.04 o 17.00, a więc przelew zostanie zaksięgowany w bgż będzie już 6.04

      hugo
    • Może niech @karol777 wypowie się o jaką sytuację dokładnie mu chodziło.

      Ja rozumiem jego pytanie „Witam a jak zlecilem przelew o godzinie 19 w dn. 05.04 to się łapie na promocyjne oprocentowanie?”, tak, że o godz. 19 w dniu 5.04 zlecił przelew z BGŻ do innego banku, celem wyzerowania rachunku. Przecież odwrotna sytuacja jest aż nadto oczywista.

      Lokata
    • ok, w takiej sytuacji masz rację
      niemniej odpowiedzi na wszelkie warianty znajdziecie w podlinkowanej przeze mnie tabeli ze strony money.pl

      hugo
  • jeszcze jest ing oko na 2,5 % dla nwych srodkow do 100 tys to takiej tragedi nie ma ja tez zrobioam przelew 6 ;(

    Ola Odpowiedz
    • Ale w iING jest pewien haczyk, o którym koniecznie trzeba pamiętać. Ostatniego dnia oferty saldo bieżące musi wykazać przyrost w stosunku do salda początkowego. To szczególnie ważne dla osób, które przerzucają pieniążki między rachunkami. Brak przyrostu salda oznacza utratę odsetek bonusowych za cały okres lokowania środków.

      Lokata
  • czyli zakladam konto ze stanem 0 zl i na zakonczenie zostawiam np 1 zl czy dobrze rozumuje czy musi byc nadwyzka po za kwote wplacona ?

    Ola Odpowiedz
    • @Ola jak zalogujesz się do ING w szczegółach konta OKO BONUS\OKO START masz druga pozycja od góry „saldo początkowe na dzień x.x PLN a pod spodem „czas trwania oferty od xx.xx.xxxx do yy.yy.yyyy”. Oznacza to, że jeśli saldo początkowe wynosi 0,00 PLN to saldo w ostatnim dniu oferty musi być minimum 0,01 PLN

      Lokata
  • @maks – nie rozumiem tego

    Grażka Odpowiedz
    • @Grażka, @maks źle zinterpretował zapis definicji „Zwiększenie Salda Początkowego”. Skoro saldo początkowe jest 100K i wpłacasz 160K to siłą rzeczy zwiększenie salda początkowego jest o 160K (260K-100K=160K), czyli kwotę wpłaconą, a nie o 100K, czyli kwotę zdeponowaną w banku w dniu 5.04.2016.

      Lokata
  • Wycofując pieniądze z Optimy dostałam ofertę 3mieś lokata na 2,5% i nr do kontaktu. Da się jakoś obejść ten telefon? Np wysłać wiadomość, że zgadzam się na proponowane warunki?
    Nie wiem jak długo trwa zakładanie lokaty przez telefon (pewnie jakaś weryfikacja?) może się okaże że po odliczeniu kosztów połączenia odsetki wyniosą tyle samo co na standardowej lokacie:)

    Ewa Odpowiedz
    • Gdyby ci zaproponowali lokatę na 3,20% to warto byłoby się zastanowić nad tym telefonem. A te 2,50% to przeciętna oferta.

      Zenon
    • @Ewa konsultant/doradca sam zakłada w systemie lokatę na uzgodnionych z tobą warunkach. Ja tak miałam po spotkaniu w siedzibie firmy. A propozycja 2,50% – słaba – może jednak zadzwoń a wynegocjujesz więcej.

      Grażka
    • @Zenon
      Dla mnie oprócz oprocentowania ważna jest niekłopotliwość oferty. Gdzie dostanę wyższy % bez dodatkowych zobowiązań typu ROR? Mam zakładać w 5 bankach konto po to żeby przez 3 mieś cieszyć się większym % na lokacie? Wolę zostać w „przeciętnej” Optimie, która nie wymaga kart debetowych ani innych atrakcji:)

      Ewa
    • @Grażka
      Też uważasz że to słaba oferta? Przecież na promocyjnym KO dają prawie tyle samo. Mam się z nimi wykłócać o 0,1% :) bo nie podejrzewam żeby przy ogólnym trendzie spadkowym zaproponowali 3,2% przewidziane dla nowych klientów

      Ewa
  • Do Ewa
    Atrakcyjność oferty w dużym stopniu zależy od oczekiwań deponenta. Bardziej jednak niż od jego oczekiwań zależy to od jego możliwości/ gotówka jaką dysponuje, czas, możliwości alternatywne, itp./. Tak więc Ewo każde Twoje zdanie na temat wysokości oprocentowania jest prawdziwe. Dla mnie osobiście oprocentowanie 2,5% jest wyjątkowo nieatrakcyjne. Dlatego mimo telefonu z propozycją Optimy grzecznie im podziękowałem.
    Ewa jeżeli ta oferta ci odpowiada to napisz meila do nich i popros o kontakt podając swój nr telefonu oraz czas. Kiedyż zakładałem lokatę przez telefon w TB to koszty połączenia „zjadły” prawie wszystkie odsetki. Dobrze, że na pocieszenie została premia.

    Waldemar Odpowiedz
  • @Ewa – dla mnie ta oferta na dzisiaj jest słaba bo rzeczywiście nie spełnia wszystkich moich oczekiwań. I zgadzam się z Waldemarem – jeśli uważasz że jest ona dla ciebie w tym momencie korzystna- napisz meila prosząc o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam

    Grażka Odpowiedz
  • A ja powiem tak: każdy z was ma rację. Jeden ceni sobie to, że szybko i bezproblemowo przeleje pieniądze na w miarę rozsądny procent. Drugi będzie walczył o wysokie oprocentowanie (zwłaszcza jak ma mniejsze oszczędności – wtedy dużo łatwiej), bo dzięki temu zarobi więcej. A trzeci ma kilkaset tysięcy złotych i i tak wie, że całości nie wrzuci w jedno miejsce (bo są limity) więc 150k w Optimie to i tak dobra oferta.

    Każdy ma swoje priorytety które również zmieniają się wraz z wysokością środków, wiekiem, ilością wolnego czasu itd. Zawsze więc zachęcam do korzystania z tego, co się komuś najbardziej opłaca (nie tylko finansowo). I tyle :)

    PS. Akurat sam zawsze staram się trzymać „coś” na Optimie bo mam, po pierwsze, gwarancję spokoju (0 opłat), a po drugie – możliwość sięgania po pieniądze w dowolnym momencie.

    Michał Odpowiedz
  • Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Fajnie że jest takie miejsce gdzie można podzielić się doświadczeniami.
    Po przemyśleniu zdecydowałam się jednak uszczuplić nieco Optime, telefoniczne zakładanie lokaty przetestuje przy następnej okazji:)
    Szczerze mówiąc jestem zaskoczona, że z taką instytucją jak bank można negocjować %. Nigdy tego nie praktykowałam więc nie spodziewam się fajerwerków:)

    Ewa Odpowiedz
    • Negocjowane oprocentowanie występuje najczęściej w przypadku większych kwot, ale czasem doradcy z telefonicznej obsługi mają uprawnienia do podwyższania oprocentowania np. o 0,2% w stosunku do oferty na stronach. Kiedyś rozmawiałem z takim konsultantem i kręciłem trochę nosem na ofertę, więc dostałem podwyższone oprocentowanie i wtedy dowiedziałem się, że taka sytuacja jest możliwa, ale nie musi być normą.

      Lokata
  • Mam problem ze złożeniem wniosku o lokatę Bezkarną. Wniosek zapętla się na ostatnim kroku (skany dowodów i podanie rachunku powiązanego). Nie pojawia się żaden komunkat o błędzie. Co może być przyczyną? Dodam, że ten sam rachunek mam już powiązany do innej lokaty, ale na inne nazwisko (mojej żony), czy to może być powód?

    Snapek Odpowiedz
    • @Snapek – zgodnie z umową ramową:
      2. Zawarcie Umowy lub umowy dodatkowej przez internet następuje z wykorzystaniem przelewu z banku z siedzibą w Polsce. Posiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, z którego wykonany zostanie
      przelew do Banku, może być wyłącznie wnioskodawca.
      I to jest przyczyna twojego problemu. Jeśli masz już rachunek powiązany do innej lokaty – na nazwisko twojej żony- to nie możesz go powiązać do kolejnej lokaty na twoje dane. Zrób przelew z rachunku indywidualnego tylko twojego.

      Grażka
  • Gwoli ścisłości, bo ktoś w komentarzach do wpisu o lokatach wprowadzał w błąd. Składając wniosek o lokatę bezkarną, nie spełniając okresu 12-miesięcznej karencji, pieniądze trafią nie na konto oszczędnościowe, tylko na lokatę o standardowym oprocentowaniu.

    slayer Odpowiedz
    • Sęk w tym, że niektórym (w tym adminowi) się udało bez karencji… :-)
      A ja wycofałam środki z optimy i już mnie zasypują mailami czy wiem o ich zarąbistej ofercie 2,6%… hehe na razie dziękuje postoję.

      Pola33
  • Na ten moment spełniam warunki nowych środków i już zasiliłem optimę. Ale posiadam tam też lokatę która kończy się 1 czerwca, czy pieniądze które wrócą na rachunek główny, też będą traktowane jako nowe. A co w przypadku, gdy te z lokaty przeleje na zewnątrz, to co z tymi na rachunku głównym, czy dalej będą pracowały na 2,6%?

    keram7m Odpowiedz
    • @keram7m – podstawowa zasada: do wyliczania nowych środków uwzględniamy stany zarówno na rachunku głównym czyli RO jak i stany na rachunkach lokat terminowych. Lokata kończy ci się 1.06. – rozumiem że założyłeś ją przed 05.04 a więc twój stan początkowy na 05.04 wynosił właśnie wartość owej lokaty. Nowe środki to środki które zwiększyły stan początkowy a więc lokata, która wróci na rachunek główny 01.06 nie może być traktowana jako nowe środki.
      Gdy przelejesz środki z lokaty z rachunku głównego do innego banku to pozostałe będą pracowały dalej na 2,60%.

      Grażka
    • @Grazka – z ostatnim zdaniem się nie zgadzam, przelew nic nie da i tak kwota na rachunku głównym równa tej lokacie będzie kiepsko oprocentowana po 1.06.
      Trochę to zagmatwali w definicjach m.in. Saldo Początkowe Rachunku Głównego.
      Czyli dla mnie ewakuacja 1 czerwca, bo inaczej marny procent.

      keram7m
    • Po zakończeniu lokaty należy wyzerować rachunek w Optimie, w przeciwnym razie kwota lokaty będzie oprocentowana na podstawowy procent, a po przelaniu kwoty lokaty do innego banku – część środków równa kwocie lokaty na procent podstawowy a pozostała część na procent promocyjny.

      Lokata
  • Po jakim czasie można ponownie założyć konto z lokatą?

    31 śmierdzących skarpetek Odpowiedz
  • Czy lokatę bezkarną można założyć robiąc przelew z rachunku wspólnego w innym banku ?

    liczykrupa Odpowiedz
    • Jesli zalogujesz się na swój profil i przelew wyjdzie z twoimi danymi (które beda sie zgadzały z danymi we wniosku) to nie bedzie problemu. Dla pewności mozesz np zrobic przelew na swoje inne konto i sprawdzić jakie beda dane nadawcy.

      Michał
  • BGŻ BNP Paribas lokuje swoje produkty w miniserialu Dwoje we Troje. Nieźle się ubawiłem. Serial można obejrzeć w sieci lub w Polsacie. Dla zainteresowanych http://www.dwojewetroje.pl/

    Lokata Odpowiedz
  • widzialem ten „serial” w tv i jednym slowem zalosne ;) chcieli cos innego nowego wymyslic na reklame ale chyba im nie wyszlo ;-) no coz jak sie cos na sile robi to tak pozniej wychodzi :) ciekawe co Tobie Lokata podoba sie w tym „serialu” ?? chyba zwiazek z tym bankiem :)

    MaRiO Odpowiedz
  • A jak długo zakłada się to konto, po jakim czasie przychodzi mail?

    qwe Odpowiedz
  • Z tego co pamiętam to szybko. Wypełniasz wniosek, przelewasz 1 zł z innego banku w celu aktywacji konta (lub więcej, jeśli zakładasz lokatę) i na następny dzień konto jest aktywne. Chodzi oczywiście o czas potrzebny na przelew (sesje elixir) i chwila na weryfikacje przelewu przez bank. W każdym razie żadnych problemów.

    Michał Odpowiedz
  • Zakładałem wczoraj wieczorem o lokatę 3,2% no i tam napisali, że przyjdzie mail, w którym będą informację na jakie konto wysłać pieniądze i do teraz cisza.

    qwe Odpowiedz
  • ZOSKA PRO
    Od dziś dostępna jest nowa Zoska o efektywnym oprocentowaniu 2,82%

    Oprocentowanie w wysokości 3,00% w skali roku naliczane będzie dla środków dostępnych na Rachunku Oszczędnościowym – Konto ZOŚKA PRO o wartości 10 razy większej niż saldo dostępne na Rachunku Oszczędnościowo- Rozliczeniowym prowadzonym przez Bank na rzecz Posiadacza Rachunku, z zastrzeżeniem, że pozostałe środki na Koncie ZOŚKA PRO, które stanowią nadwyżkę ponad 10-krotność salda dostępnego na Rachunku Oszczędnościowo- Rozliczeniowym, oprocentowane będą według niższej stawki oprocentowania wynoszącej 1,00% w skali roku.

    Neme Odpowiedz
  • Hej. Złożyłem wniosek o beskarną dzisiaj. I dostałem na mailu że mam wpłacić 1000zł. Jeśli wpłacę 10k to mi odrzucą wniosek czy też może być?

    Rumburak1 Odpowiedz
  • Jesli w srode 20.04 zlozylam wniosek i dostalam potwierdzenie, ze prawidlowo rozpatrzony i oczekuje na przelew weryfikacyjny, to kiedy najpozniej moge wykonac przelew, skoro mam 5 dni roboczych? Ostatnim dniem na przelew bedzie wtorek 26 czy sroda 27 kwietnia?
    5 dni jest liczone od dnia nastepnego od zlozenia wniosku czy od dnia, w ktorym zlozono wniosek?
    Kogo mam wpisac jako odbiorce przelewu, siebie czy Bank?
    Może ktoś pomóc?

    dc Odpowiedz
  • ktoś się orientuje czy zdjęcie dowodu osobistego .jpg przechodzi czy musi to być skan w .pdf ??

    Marta Odpowiedz
  • Do kiedy jest oprocentowanie w millenium? Kojarzy ktoś?

    Rumburak1 Odpowiedz
    • to zależy, tam co chwile jest promocja z innymi warunkami. Pamiętasz kiedy przelałeś nowe środki = aktywowałeś promocję?

      Michał
    • Właśnie gdzieś w tamtym miesiącu przelalem z ko mill do optimy na bezkarną z bonusem bo skończyła mi się roczna karencja.
      29 kończy mi się rozszerzona rzeczywistość
      Myślałem wyzerowac totalnie Millenium bo wpływa mi tam też wypłata i poczekać na odpowiedź banku.
      Dostawałem od nich już sms-y z ofertą ko.
      Może się uda.

      31 śmierdzących skarpetek
  • Z tego co wyczytałem to do 4 lipca w Millenium jest ważne oprocentowanie.
    W optimie do 14.

    31 śmierdzących skarpetek Odpowiedz
    • Ale w millennium każdy ma ustalany indywidualnie – 92 dni od wpływu pierwszych środków w okresie promocji

      Michał
  • Nie wiem czy taki patent jest dobry. ale można by żonglować między ko w Millenium i optimie, bo od kiedy optima miesza z liczeniem nowych środków trzeba się pilnować.

    31 śmierdzących skarpetek Odpowiedz
  • kiedy wg. Was najlepiej wypłacić kasę z optimy, żeby załapać się na kolejną edycję?
    8.VII w piątek czy 11.VII poniedziałek? :)

    szym Odpowiedz
  • kiedy najlepiej uciec z kasa? jakies sugestie? ;) moze jutro bedzie najbezpieczniej?

    MaRiO Odpowiedz
    • ciężko powiedzieć, dlatego nawet nie robię o tym wpisu – ale ten tydzień to dobry pomysł :)

      Michał
  • Optima jest ostatnio „dziwna” więc lepiej jutro.

    Waldemar Odpowiedz
  • Juz jutro konczy sie oferta optima.
    Musze nadwyzke (ponad 100k) wpakowac na chwile na Millenium ;( bo nie dali warunkow nowych

    anna Odpowiedz
    • Pamiętaj, że z oszczędnościowego jest tylko jedna darmowa wypłata w miesiącu.

      nodirinfofileinthisdirectory
    • Jakie jest teraz oprocentowanie w optimie bez promocji?

      Mars
    • Nikt nie wie ale pewnie jutro bedzie 0% do momentu az wprowadza – pewnie za kilka dni wiec w weekend nic nie zarobisz

      anna
  • W optimie? Od kiedy?

    Marek MJX Odpowiedz
  • Optima – RO – 2,50% do 24.10.2016 – stan nowych środków na 04.07.2016

    Grażka Odpowiedz
  • Saldo Początkowe
    – wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta,
    wg stanu na koniec dnia 4 lipca 2016 r

    ehh, a moja kasa opuściła BGZ 5.07….

    Marek MJX Odpowiedz
  • Czyli konto do kasacji:)

    Monika Odpowiedz
  • Przynajmniej jak będzie następna promocja to nie będzie problemu kiedy wycofać środki, bo nic tam nie będzie ;)

    Edi Odpowiedz
  • Jestem zielony w tym temacie , jakieś 7 groszy z rachunku nie wycofane i co to teraz będzie ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • dla tych 7 groszy będziesz miał standardowy procent, a dla kwoty powyżej 7 groszy – 2,5%, a miałeś je 04.07 na koncie w ogóle?

    Katarzyna Odpowiedz
  • Dzięki , były tam i są nadal , to będzie przez nie utrudniona rachunkowość , chyba moje liczyła nie dadzą rady . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • 4 lipca ?? szkoda że nie 17 maja efekt ***** taki sam że kto miał cokolwiek na Optimie ten już nie zarobi – wycofałem 11 lipca i bląd zrobiłem trzeba było trzymać do końca i dziś wycofać następnym razem trzymam do końca bo i tak ekonomiści PARIbasa wymyśla taką datę by nie skorzystać drugi raz na te same środki :-(

    zenek64 Odpowiedz
    • a tak w ogóle najlepiej mieć 2 konta (lub wielokrotność parzystą dla większych środków) i „parzyste”pary pracuje jako nowe środki a „nieparzyste” czeka z zerem a w kolejnej promocji ” nieparzyste” pracują jako nowe środki a „parzyste” odpoczywają z zerem

      zenek64
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy