2,7% na koncie oszczędnościowym BGŻOptima do 7 kwietnia 2016

Jest nowa tabela oprocentowania dla konta oszczędnościowego BGŻOptima. Znów nasze środki będą mogły pracować na całkiem przyzwoitym procencie: 2,7% do 7 kwietnia, o ile tylko będą to nowe środki.

Tabela oprocentowania BGŻOptima

Co tym razem rozumiemy pod pojęciem nowe środki?

Nowe Środki – wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym Rachunku Głównego, w kwocie nie większej niż Zwiększenie Salda Początkowego wg stanu na koniec każdego dnia w„Okresie Promocji”,

Saldo Początkowe – wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg stanu na koniec dnia 8 lutego 2016 r., przy czym w przypadku Umowy Ramowej zawartej po dniu 8 lutego 2016 r. Saldo Początkowe przyjmuje wartość 0,00 zł,

Mówiąc po ludzku: saldo liczymy według stanu naszego konta na dzień 8 lutego, czyli wczoraj. Jeśli więc mieliśmy tam np. 0 zł, to przelewając 100 000 zł cała kwota będzie zarabiała 2,7% w skali roku. Nadwyżka (do 150 000 zł) oprocentowana będzie na 1,9%, natomiast oprocentowanie standardowe wyniesie 1,5%.

Trzeba przyznać, że choć bank trzymał nas nieco w niepewności (liczyliśmy na nową tabelę oprocentowania już 6.02), to zmiana jest dość korzystna. Ostatnio dwukrotnie bank nas niemiło zaskakiwał ustalając dzień ustalania salda dla nowych środków kilka/kilkanaście dni przed pokazaniem nowej tabeli. Tym razem nie informowaliśmy więc na blogu o możliwości wycofania swoich pieniędzy z banku (aby załapać się na nowe oprocentowanie) ponieważ… ciężko było stwierdzić kiedy nastąpi „magiczny” dzień. Jeśli ktoś prewencyjnie wycofał swoje pieniądze najpóźniej w dniu wczorajszym, to znów może się cieszyć z niezłego oprocentowania.

Nowa tabela oprocentowania dostępna jest pod tym adresem.

Nie przegap!

Komentarze

  • @zene ktoś tu już chyba pisał, że przelewy w optimie złożone do 20 idą kolejnego dnia ale księgowane jeszcze tego samego, natomiast nie ma różnicy czy wyślemy kasę o 21:00 czy 1:00 – saldo i przelew zmieni się dopiero w ciągu następnego dnia.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • @Krystyna
    Napisz jak się skończyła Twoja historia bo też przymierzam się do założenia bezkarnej.

    Minął rok od mojej odsiadki w Optimie ale kiedyś CHYBA najpierw założyłem konto (przelew na 1 zł) a potem jaką lokatę tam założyłem. Zbyt dawno żebym o pamiętał.

    jojo Odpowiedz
  • Dzis zrobiony przelew i przy kwocie jest oprocentowanie 1,5% dlaczego? Saldo w dniu 8 luty bylo 0,00

    Marecki Odpowiedz
  • @ Marek MJ: „Czytając maile od BGŻ w związku ze zmianami w systemie transakcyjnym miałem nawet wątpliwości, czy są one autentyczne.”

    BGŻ_Optima nie popisuje cyfrowo maili (tak jak np. Idea Bank czy mBank), nie można sprawdzić certyfikatu itp. Można jednak sprawdzać IP z którego przyszedł mail, z jakich serwerów jak i też nr samego banku (czy jest to BGŻO), zawsze to coś

    zene Odpowiedz
  • @Marek MJ
    Skoro powiedziałeś „A” to powiedz i „B” Jak to się sprawdza?

    jojo Odpowiedz
  • No też dlatego miałem wątpliwości, czy nie są spoofowane, zwłaszcza jak cały mail był jednym wielkim „kliknij tu, tu i jeszcze tam”. Ale nie zagłębiałem się w szczegóły bo już wcześniej wyczyściłem konto ;)

    Marek MJ. Odpowiedz
  • @joo, dobrze pamietasz, znalazłem starego maila z 2011 r

    „Pamiętaj, że Twoje Konto BGŻOptima nie jest jeszcze w pełni aktywne. W celu jego aktywacji należy przelać jak najszybciej minimum 1 zł na Rachunek Główny wskazany w Umowie Ramowej. ”

    Teraz jestem na jeszcze 10 miesięcznej odsiadce (z 12m-cy) ale widzę, że poupraszczali i logowania i skalę przelewu inicjująego
    ps. do niedawna był to jeden z najlepej zabezpieczonych przy logowaniu na konto banków

    zene Odpowiedz
  • znowu się zgodzę – gdzie jak gdzie, ale na rachunku oszczędnościowym na który loguję się raz na 2 miesiące, 2FA w postaci hasła + SMSa była przeze mnie nie tyle mile widziana co nawet pożądana. Teraz nie da się tego włączyć nawet we własnym zakresie w ustawieniach. Lipa droga Optimo, straszna lipa. A system został tak spaskudzony, że aż uwierzyć nie mogę, że w XXI wieku takie badziewie można wyprodukować ;)

    Marek MJ. Odpowiedz
  • @Mia # , moim zdaniem jest pozamiatane, z optimy można przelać tylko na konto powiązane i zawsze kto przelewał wie dobrze, że system nie przepuści wyjścia kasy po sesjach wychodzących, a ostatnia sesja wychodząca w BGZ była do 15,30. U mnie zawsze pokazywał się błąd i kazał zmienić datę wyjścia środków na jutrzejszą. Czy u Ciebie tak nie było?

    @ Krystyna # Otwarcie konta w optimie wymaga przelewu 1zł a nie 100K !!!!!
    Czy masz wszystkie printscreny operacji które wykonywałaś ?
    Przy zakładaniu powinnaś wszystko potwierdzać sms-ami , tu masz jeden z moich starych screenów przy zakładaniu konta:
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/30580765177de83c

    jacck Odpowiedz
  • Toście mnie teraz nastraszyli ! Z drugiej strony wyczuliliście mnie jak się tę bezkarną zakłada. Myślałem że najpierw konto. potem przelew a na końcu lokata już z poziomu systemu. Tak byłoby na pewno bezpieczniej. No mam obawy przed wysłaniem 100 k tak sobie na nr konta przysłanego mailem, jak piszecie takim sobie byle jakim.

    jojo Odpowiedz
  • @jacck wygląda na to że się zmieniło

    Z innego forum
    „Podsumujmy proces zakładania Lokaty Bezkarnej od wypełnienia wniosku do momentu otwarcia lokaty:

    1

    Wypełniasz wniosek na stronie BGŻOptima o założenie Konta Oszczędnościowego wraz z Lokatą Bezkarną. Wypełnienie formularza nie powinno Ci zająć więcej niż 10 minut.
    2

    Podajesz kwotę, jaką chcesz przeznaczyć na Lokatę Bezkarną.
    3

    Przelewasz podaną kwotę (lub kwotę wyższą) z rachunku w innym banku na konto podane przez BGŻOptima. Aktywujesz w ten sposób swoje konto oszczędnościowe, a wpłacone środki są lokowane na Lokacie Bezkarnej (ewentualna nadwyżka zostanie przelana na Twoje Konto Indywidualne BGŻOptima). Realizując pierwszy przelew do BGŻOptima pamiętaj o tym, aby zasilić lokatę co najmniej kwotą, jaką wcześniej zadeklarowałeś we wniosku. W przeciwnym razie środki trafią na konto oszczędnościowe, a nie na lokatę i konieczna będzie rozmowa z infolinią BGŻOptima.”

    to samo już na samej stronie banku https://market.bgzoptima.pl/wnioski/lokata-terminowa-optima/9bf060c8-cf60-11e5-a12f-0050569f3325/

    Zatem wygląda na to ze Krystyna zrobiła wszystko jak należy jedynie może być jeszcze to, ze była klientem Optimy w ostatnich 12 miesiącach.

    jojo Odpowiedz
  • Numer konta z całą pewnością (a przynajmniej mam taką nadzieję) wypluwa ci system po wysłaniu wniosku a to co wędruje na maila jest tylko kopią. Tak czy inaczej procedura co najmniej dziwna i raczej niespotykana w innych bankach, żeby umowę o kilka produktów potwierdzać przelewem na lakatę…to powinno odbywać się zupełnie odwrotnie, weryfikacja->konto->lokata a nie lokata->weryfikacja->konto. Paranoja.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Dlatego czekam z niecierpliwością na wieści jak zakończyła się ta sytuacja u Krystyny. Zakładam że to poważna osoba a nie hejter spod znaku konkurencji Już na trzech innych forach znalazłem ten sam wpis.
    Zapewne nie zaszkodzi telefon do banku w celu weryfikacji zanim te 100 k pójdzie gdzieś tam.

    jojo Odpowiedz
  • @ jojo # no pewnie tak jest, jak zakładałem jeszcze kiedy była na 4% :P, ale jednaj absolutnie wszystkie operacje finansowe dokumentuje screenami ekranu. To podstawa, można wydrukować, zobaczyć gdzie popełniło się błąd…

    jacck Odpowiedz
  • Na tego typu błędy, jak wysłanie kasy na konto słupa w podstawionym mailu, screeny nic ci nie pomogą. Zanim bank zamrozi takie konto kasy dawno już tam nie ma.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Niepokoi mnie jednak nr konta wysłany zwykłym mailem. Sms nie przychodzi jednocześnie?

    jojo Odpowiedz
  • @Marek MJ dokładnie tego się obawiam…

    jojo Odpowiedz
  • Nie popadaj w paranoję ;) Zakładam, że tam skończeni idioci nie pracują i numer konta możesz potwierdzić w innym miejscu niż w mailu od banku.

    A jak już idziesz w kierunku paranoika, to polecam dedykowaną komórkę dla operacji bankowych (prosty model ale jednocześnie obsługujący UMTS) i jakieś dedykowane urządzenie/system do operacji przy pieniądzach. Niby paranoja, ale zwykle tym paranoikom nikt kasy nie gwizdnie ;). Normalnym ludziom zwykle też nie, ale szansę na to maja jakby większą.

    I porada na dziś – nigdy nie klikaj w nic w mailach od „banku”. Taki mail jak ten który wyprodukowało BGZ w związku ze zmianami w ogóle nie miał prawa powstać a jednak. W normalnych bankach, jak w mailu karzą ci coś kliknąć to znaczy, że mail wcale od banku nie jest.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • w trakcie zakładania konta przychodzą dwa smsy weryfikacyjne jeden w trakcie zakładania i na samym końcu jako podpis umowy – tu ostatni screen:
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/2350246d5c849153

    jacck Odpowiedz
  • Nokia 1616 taki posiadam :) Jestem już paranoikiem?

    jojo Odpowiedz
  • @Jacck No ok tylko ja pytam czy nr konta (tego się wciąż obawiam) jest dodatkowo potwierdzony sms inyny sposób Tak jak powyżej, maila na nr konta słupa i pieniążki poszły….w siną dal. Mało prawdopodobne no ale jednak…

    jojo Odpowiedz
  • Nie. Ta komórka jest wyłącznie 2G. Ale zakładam, że nie przelewasz Bóg wie jak wielkich kwot więc i raczej marna szansa, żeby ci ktoś pod oknem rozstawił jaskółkę i przechwytywał połączenia. Chociaż….? :> ;)

    Marek MJ. Odpowiedz
  • wkleję mail z optimy jaki ja wówczas dostałem, nie widzę tam nic niebezpiecznego (zmieniłem tylko kwotę xxx):

    Witaj w BGŻOptima!

    Dziękujemy za zawarcie Umowy Ramowej.

    Już wkrótce będziesz mógł zacząć odkładać swoje pieniądze na dowolny cel, korzystając z bardzo atrakcyjnego oprocentowania. Nasze zasady są proste. Ty oszczędzasz – my zapewniamy Tobie najlepsze możliwe warunki.

    Pamiętaj, że Twoje Konto BGŻOptima nie jest jeszcze w pełni aktywne. W celu jego aktywacji i jednoczesnego zasilenia zleconej przez Ciebie Lokaty Terminowej jak najszybciej dokonaj pierwszego przelewu na kwotę minimum xxxxxxx,00 zł na Rachunek Główny wskazany w Umowie Ramowej. Dla ułatwienia numer rachunku otrzymałeś także w SMS-ie.

    Po dokonaniu pełnej aktywacji Konta BGŻOptima wyślemy Ci pocztą oraz e-mailem potwierdzenie aktywacji Konta BGŻOptima oraz Twój Numer Klienta.
    Twój Numer Klienta oraz Indywidualne Hasło Klienta, które wskazałeś we Wniosku o otwarcie Konta BGŻOptima, będą niezbędne do logowania się do Systemu.

    Czy zapisałeś lub wydrukowałeś swoją Umowę Ramową? Jeśli nie, możesz ją ponownie wygenerować na tej stronie podając:

    Datę urodzenia
    Numer telefonu komórkowego
    Kod z SMSa, który otrzymałeś podczas akceptacji Oferty.

    Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji pod numerami
    801 280 280 oraz 22 574 37 00 (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora)
    od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00.

    Życzymy zadowolenia i dużych oszczędności
    Zespół BGŻOptima

    jacck Odpowiedz
  • 500k w tym tygodniu 500k w następnym takie drobne kwoty co by żona na waciki miała :):):)

    Dobra bo nas adminy pogonią wróćmy do poważnych tematów

    jojo Odpowiedz
  • numer konta oczywiście przyszedł smsem

    jacck Odpowiedz
  • @jacck zatem jest dodatkowe potwierdzenie na sms zatem obawy chyba rozwiane

    jojo Odpowiedz
  • najważniejsze to patrzyć co się robi i wbić sobie do głowy zielone kłódeczki, paseczki w pasku adresu – to podstawa :)

    jacck Odpowiedz
  • Jakie zaś paseczki ?

    jojo Odpowiedz
  • zależy od przeglądarki w operze mam malutki zielony paseczek z czarną kłódeczką i napisem „zaufana” w innych są całe paski adresu zielone…

    jacck Odpowiedz
  • Pytanie: Osoby posiadający podwójne obywatelstwo, zarabiający za granicą nie mogą założyć tej lokaty? W Formularzu nie da się wybrać innego niż polskie.

    Mateusz Odpowiedz
  • Takie kłódeczki to se hakier też może powstawiać w pasek adresu. Trzeba patrzeć na kogo certyfikat wystawiony i od kiedy do kiedy ważny, tym bardziej że swojego czasu była afera że hakiery sobie certyfikatów zaufanych na generowały po wykradzeniu kluczy szyfrujących.

    Bobek Odpowiedz
  • @Bobek, możesz podać linka do tych rewelacji :) Kluczy nie muszę sprawdzać bo robi to w czasie rzeczywistym mój antywirus, który ma listę certyfikatów zaufanych i chyba nawet na bieżąco weryfikuje ją ze swoim serwerem. Jeżeli naprawdę ktoś jest niekumaty niech loguje się w jakimś dobrym firewallu, używam Noda SS i mogę go polecić z dodatkiem „Ochrona bankowości internetowej”, otwiera Ci się oddzielne okno w pełni szyfrowane, żadne spy ci nie groźne możesz poczytać (sorry za kryptoreklamę) pewnie inne antywiry też to mają http://support.eset.com/kb3753/?locale=en_EN&viewlocale=pl_PL

    jacck Odpowiedz
  • Sram na ich lokatę bez konta, jako obecny klient mbanku można mieć więcej, wystarczy przelać pieniądze i zadzwonić na infolinię aby negocjować procent. Nie ma czym się podniecać. Negocjujcie ludzie!

    Marek Dziekaniak Odpowiedz
  • @jojo, to co jest w zacytowanym przez ciebie pkt. 3 jest kluczowe dla wszytkich, którzy cenią sobie max pewności, że ich 100K trafi na właściwy rachunek:

    „Przelewasz podaną kwotę (lub kwotę wyższą) z rachunku w innym banku na konto podane przez BGŻOptima. (….). Realizując pierwszy przelew do BGŻOptima pamiętaj o tym, aby zasilić lokatę co najmniej kwotą, jaką wcześniej zadeklarowałeś we wniosku. W przeciwnym razie środki trafią na konto oszczędnościowe, a nie na lokatę i konieczna będzie rozmowa z infolinią BGŻOptima.”

    Deklarujemy 100K, przelew inicjujący wysyłamy jednak na 1 zł, gdy już bedziemy mieli ful dostep, zalogujemy sie na nie i naocznie zweryfikujemy zgodność z nr konta z UmRam wykonujemy na to konto przelew 100K a gdy wpłynie, zgodnie z powyższym cytatem dzwonimy na infolinię i prosimy o założenie ręczne lokaty bezkarnej na zadeklarowaną kwotę we wniosku 100K.

    Podobna sytuacja przypomniała mi się z wcześniejszych (sporo dawnych) opisów na innych forach a odpowiedź była „To dzwoń na infolinię i teraz załażą ci ja ręcznie”

    @jacck, twoja kolekcja antywirów robi wrażenie ;) tylko pamiętaj żę ten najnowszy cwaniak co podmienia nr konta (głośny przelew na 40K w filmiku na YT) to działa na zasadzie wstrzykiwania do przeglądarki i jest NIEWYKRYWALNY przez antywirusy, sesja szyfrownana nie ma tut też znaczenia, ponieważ na ekranie wyświetla nr właściwy a do szyfrowania podaje tymczasem ten na słupa (taki idzie do banku)

    zene Odpowiedz
  • Anonymous # „może zainteresować się lokatą bos banku – 5 miesięcy, na 2,8% do 500 000 pln. Zawsze to 5 miesięcy a nie jeden”

    z tego co ja pamiętam to 2,8% jest dla nowych i z ROR”em bezpłatnym a dla zewnętrznych, bez konta to 2,6% i nie na 5 m-cy tylko na 6, na 5 m-cy jest w ekoprofit (aktywni 3,25% a bezkartowcy 2,75%) do 50K

    zene Odpowiedz
  • Próbowałem założyć konto ale: „Z przykrością informujemy, iż Twój wniosek nr SAO/xxxxxx o założenie Konta Oszczędnościowego w Banku BGŻOptima został odrzucony w wyniku braku zgodności danych podanych we wniosku z danymi z przelewu weryfikacyjnego.
    Prosimy o kontakt z naszą infolinią, nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji pod numerami 801 280 280 oraz 22 574 37 00 (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora) od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 8:00 do 22:00.”

    Oczywiście na infolinii nic nie wiedzą, i każą czekać najlepiej tydzień :O przed ponownym wnioskowaniem bo zmieniają system i to normalne że teraz tak się dzieje. EHH

    Co najlepsze ten sam rachunek powiązany używałem już kiedyś 2 razy do założenia konta BGZ Optima i nie było żadnego problemu. Podejrzewam że problem jest taki że mam rachunek BGZ BNP Paribas i ich system głupieje. Czy ktoś próbował zakładać to konto oszczędnościowe mając już wcześniej w tym banku konto ROR?

    akro Odpowiedz
  • A propos bezpieczeństwa certyfikatów np.:
    https://niebezpiecznik.pl/post/falszywe-certyfikaty-ssl-zostaly-zablokowane/?similarpostY4312

    Odnośnie kłódeczek w pasku adresu też jest kilka sposób, a jedną z prostszych to favicon.ico:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Favicon

    Bobek Odpowiedz
  • ale wymodzili, przelewy zlecone przed 8:00 do tej pory nie dotarły do BGŻ, gdzie zawsze były zaraz po 8:15 ( dodam, że między Optimą, a BGŻ są realizowane co 1h )….

    diego Odpowiedz
  • Oprocentowanie 2,7% jest dla nowych środków, rozumiem zatem że jeśli nigdy nie miałem konta w BGŻ Optimie to po jego założeniu dostanę 2,7% bez problemu?

    MarcinM Odpowiedz
  • Dokładnie Tak

    holek Odpowiedz
  • Nowa kasa przelana do Optimy a oprocentowanie wyświetla się dziś 1,5%.

    wkurzony Odpowiedz
  • Kasa przelana na konto i zaksięgowana wczoraj.
    Jeszcze dzisiaj rano pokazywało oprocentowanie konta głównego 1,5%. Teraz już jest promocyjne 2,7%

    erde Odpowiedz
  • @Krystyna

    Szanowna Pani, prosimy o kontakt z infolinią BGŻOptima (801 280 280/22 574 37 00). Prosimy na początku rozmowy podać, że dzwoni Pani w związku z problemem opisanym na portalu „livesmarter.pl”.
    Opisany przez Panią przypadek został już zgłoszony, jednak tylko podczas rozmowy – mając Pani dane, możemy wyjaśnić sytuację.

    Zespół Prasowy BGŻOptima

    Zespół Prasowy BGŻOptima Odpowiedz
  • Marek pochwal się ile wynegocjowales w mbanku?

    dre Odpowiedz
  • @jojo i inni zainteresowani historią Krystyny:
    Moja historia z Optimą zakończyła się happy endem (nie wiem czy moja informacja o zawiadomieniu KNF miała tu znaczenie) ale stresu przeżyłam sporo. Wysłane na lokatę bezkarną 100 000 PLN wróciło dopiero w trzecim dniu (mimo, że regulamin mówi że powinno to być najpóźniej dzień następny po odrzuceniu wniosku). Oczywiście, w mojej poczcie żadnego słowa wyjaśnienia, żadnego telefonu, po prostu klient upominający się o swoje, zasługuje w BNP Paribas na olanie
    :(
    Przestrzegam przed pochopnym wysyłaniem dużych kwot na lokaty lub otwarcie konta w tym banku. Najlepiej poczekać do ostatniego dnia przetwarzania wniosku by otrzymać wszelkie potwierdzenia mailowe i sms-owe i nie reagować na mailowe sugestie/ponaglenia z banku odnośnie niezwłoczności przelewu (ja takie otrzymałam). Tym bardziej, że korespondencja mailowa z banku nie posiada żadnego certyfikatu i miałam nawet obawy, że pieniądze poszły na konto jakiegoś oszusta, który przejął korespondencję.
    Mnie ten bank skutecznie wyleczył z prób zakładania tam depozytów.
    Pozdrawiam
    Krystyna

    Krystyna Odpowiedz
  • Korzystając z obecności Zespołu Prasowego Optimy, prosze o wyjaśnienie, jak rozumieć niezrozumiały dla mnie zapis o tym, że pozostałe środki – jeśli ich wysokość wynosi co najmniej 150 tys. – są oprocentowane na 1,8%.

    I jak, te pozostałe środki, będą oprocentowane po 10 marca ?

    Zenon Odpowiedz
  • @ Zespół Prasowy BGŻOptima:
    Dziękuję za zainteresowanie, sprawę uważam za załatwioną mimo, że ze strony banku mało elegancko. Kontakt z infolinią (próbowałam) to wielominutowe oczekiwanie, ale bez rezultatu. Być może z powodu natłoku zagubionych klientów po zmianie systemu.
    Pieniądze nie były małe więc chyba każdy zrozumie zdenerwowanie klienta, który odnosi wrażenie, że wysłał środki w kosmos. Na podstawie takich informacji powinni Państwo wpłynąć na usprawnienie komunikacji i pracy banku.
    Pozdrawiam
    Krystyna

    Krystyna Odpowiedz
  • W tym całym Sajgonie o procenta jedna rzecz chyba umknęła uwadze livesmartowiczów. Mianowicie Bank wprowadził w nowym wcieleniu możliwość przelewu do dowolnego banku. Jak rozumiem, bezpłatnych i w dowolnej ilości?
    Wie ktoś jak z tym jest. Może Zespół Prasowy albo kto inny uczony w piśmie co przeczytał regulaminy i tabelki?

    Bufon Odpowiedz
  • a ja mam nieoparte wrażenie, że domniemana Krystyna to jednak troll z konkurencji. Jeżeli jestem w błędzie to odszczekam. Krystyna mimo wszystko skontaktuj się z podanym numerem tel. i wyjaśnij sprawę u rzecznika, a on z pewnością nam to potwierdzi. Sprawa jest już głośna na paru blogach. Myślę, że wyjaśnienie i uprawdopodobnienie jest też w interesie banku.
    @Bobek@zene, to nie temat tego wątku, więc darujmy sobie polemikę :)

    jacck Odpowiedz
  • @Krystyna
    Jeśli Bank naruszył regulamin i nie zwrócił następnego dnia pieniążków, to przysługuje Ci odszkodowanie w postaci odsetek ustawowych za każdy dzień. Od 100K to blisko 40 zł nie podlegających podatkowi Belki, gdyż jest to odszkodowanie, powinnaś zwrócić się do Banku z roszczeniem odszkodowawczym odpowiednio to motywując.

    Lokata Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy