Ruszyła prosta promocja dla obecnych klientów PKO BP i Inteligo, którzy nie korzystali jeszcze BLIKa. W zamian za wykonanie dwóch transakcji przez aplikację mobilną IKO zyskać możemy 20 zł premii :)
Dwudziestka z IKO
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO Banku Polskim lub Inteligo, który do tej pory nie wykonywał żadnych operacji potwierdzanych kodem BLIK (przelewów na telefon, wpłat we wpłatomacie, wypłat z bankomatów, płatności w sklepach). Oprócz tego wymagane jest wyrażenie zgód na otrzymywanie informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że wykonamy min. dwie operacje mobilne o łącznej wartości min. 50 zł. Do wyboru mamy:
- Wypłatę gotówki z bankomatu kodem BLIK
- Płatność kodem BLIK w sklepach tradycyjnych
- Przelew na telefon
- Płatność kodem BLIK w internecie
- Wpłatę gotówki we wpłatomacie PKO Banku Polskiego kodem BLIK
Na wykonanie transakcji mamy czas od 29.09 do 31.10.2017. Pula nagród, czyli premii o wartości 20 zł, wynosi 7500 sztuk. Bank przekaże nam premię przelewem na rachunek w ciągu 14 dni od daty zakończenia promocji (lub wyczerpania premii).
Szczegóły w regulaminie (tu dla kont Inteligo).
Komentarze
Proszę o rozwianie moich wątpliwości: Czy jeśli nie mam jeszcze podpisanej umowy z PKO BP ale złożyłem już tam wniosek o konto to czy także zakwalifikuję się do promocji?
• leemoplJak najbardziej, nowi klienci którzy staną się obecnymi również mogą brać udział – nie widzę przeciwwskazań :)
• MichałWłaśnie wykonałem 2 przelewy ę powyżej na telefon na kwotę powyżej 50 zł.
• mboPozostaje czekać na nagrodę :)
dopiero trzy dni temu wpadło 20 zł z tej promocji
• gejhttp://livesmarter.pl/pko-20-zl-za-wydanie-50-zl-w-promocji-chce-placic-iko/
wygląda na to, że udział w niej nie dyskwalifikuje, bo tam chodziło o płatność telefonem. no to zgarniamy kolejne dwie dyszki :)
czy myślicie, że przejdzie przelew na telefon do siebie tylko w innym banku? mam numer zarejestrowany ale nie w PKO
• sandNie przejdzie
• cykorCzemu niby nie przejdzie?
• jankos„Aby otrzymać Nagrodę, Uczestnik w Okresie Promocji powinien dokonać za pośrednictwem Aplikacji IKO min. dwóch operacji o łącznej wartości min. 50 zł, mając do wyboru:
d)operacje z użyciem kodu lub czeku BLIK
e)przelewy na telefon lub na konto do innego odbiorcy w Banku lub spoza Banku.”
Nie da sie przelac kasy na ten sam numer telefonu.
• cykorPrzeważnie (nie wiem, jak w IKO, ale zapewne też) nie trzeba mieć zarejestrowanego numeru telefonu w banku, z którego przelew na telefon się wysyła. Wystarczy więc przejerestrować go do innego banku (to przeważnie kilka sekund). Oczywiście niektóre promocje wymagają zarejestrowanego numery w danym banku, ale tej to (zdaje się) nie dotyczy.
No i można mieć więcej, niż 1 numer telefonu. ?
• Don Quijote de la ManchaPrzy okazji: numer do odbierania przelewów Blik nie musi być numerem telefonu, na którym jest zainstalowana apka (co zresztą oczywiste, z jednej strony apkę można mieć na kilku urządzeniach z rożnymi numerami, a z drugiej strony można mieć na tablecie bez GSM).
Z Tmobile nie chciało mi przelać właśnie z tego powodu.
• cykorNa pewno z tego powodu?
• Don Quijote de la ManchaZdawało mi się, że TMUB nie obsługuje przelewów na telefon, więc może to jednak był powód…
Jest dokładnie jak pisze Don: T-mobile nie obsługuje przelewów na tel. a do wysyłania takowego przelewu nr nie musi być zarejestrowany tylko do odbioru musi.
• jankosDa się jak najbardziej. Nie da się – wyskakuje komunikat – jak masz zarejestrowany numer… w IKO w PKO – przy instalacji się tam rejestruje.
• AnomCześć, dzięki za tyle odpowiedzi. Jak dla mnie, regulamin nie stanowi jasno ze przelew musi byc na inną osobę, ale zrobienie przelewu komus innemu nie stanowi dla mnie problemu więc ostatecznie po 2 przelewach dla siebie zrobiłem jeszcze 2 na kolegę ;)
• sandPozdrawiam
Czy ktoś mnie może oświecić: czy przelew na telefon potwierdza się BLIKiem ? bo skoro w § 2 ust.6 jest, że:
• wiechu” na dzień rozpoczęcia Okresu Promocji nie wykonywała w ramach usług świadczonych przez Bank operacji potwierdzanej kodem mobilnym BLIK, w tym przelewu na telefon” to mi z tego czytania wychodzi, że jak robiłem wcześniej przelew na telefon, ale nie potwierdzałem BLIKiem to się łapię. ??
Heheh, to prawda, niezręcznie to sformułowali, ale skoro napisali „w tym przelewu na telefon”, to wiadomo, że taki też wyklucza (choć nie jest potwierdzany kodem Blik).
• Don Quijote de la ManchaMożna to rozwiązać w taki sposób, że wpłacę 30zł BLIKIEM w wpłatomacie PKO, a potem za powiedzmy minutę wypłacę przy użyciu kolejnego kodu? Teoretycznie dwie oddzielne operacje. Przeszłoby? :)
• robert123jest 20 za przelewy BLIK w IKO :) sweet!
• koles@koleś na pewno za to i gdzie masz konto PKO czy inteligo? Bo u mnie w inteligo nic
• jankoszameldowalo sie na 2 kontach w inteligo, 2 przelewy na telefon w IKO powyzej 50 :)
• koles29 wykonałem 2 przelewy na tel potem w październiku były wpłaty i wypłaty Blik i nic… ech kolejna reklamacja pewnie mnie czeka poczekam może jak jeszcze inni potwierdzą że już nagrody otrzymali bo niby czas jeszcze mają
• jankosteż nie mam, operacje w PKO z datą 2/10/17
• dialamU mnie to samo – początek października, przelewy na telefon innej osoby w innym banku. Na nagrode czekam.
• sanddzis przyszly jakies powiadomienia w IKO ze dostalem nagrode
• kolesa nagroda przyszla w poniedzialek.
• kolesTeż mam 20 zł.
• poczatkujacaPotwierdzam, też mam 20.
• wiechuDo mnie kasa nie dotarła, więc czas na reklamację.
• konwickidzięki za przypomnienie, też piszę
• dialam„Pula nagród (…) wynosi 7500 sztuk”. Czyżby to był powód braku przelewu?
• aircrashJA wykonałem transakcję pierwszego dnia promocji i też brak nagrody – wysłałem reklamację.
• mboJak czytałem na innej stronie pula nagród nie wyczerpała się jeszcze w połowie miesiąca poprzedniego, więc coś mają nie tak w systemie :)
• konwickiPodaja, ze niby promocja zakonczona 1.10.2017 (czyli w 2 dni), ciezko m iw to uwierzyc…
• droohttp://inteligo.pl/aktualnosci/promocje/zgarnij-20-zl-za-korzystanie-z-iko/
ciekawe kiedy pojawiło się to info..
• dialamJa dostałem odpowiedź na reklamację – najważniejsza część:
„Na podstawie analizy historii Pana rachunku informuję, że taką transakcję wykonał Pan m.in. w dniu 19 sierpnia 2015 roku na kwotę10,98 PLN. W związku z tym nie spełnia Pan warunku uczestnika i Bank nie ma podstaw do wydania nagrody.”
To było przy poprzednim posiadaniu konta w Inteligo, ale według regulaminu chyba nie ma się do czego przyczepić.
• mboPytanie, czy mogą tak długo przechowywać historię po zamknięciu konta.
oo to ja mam szczęście „Uprzejmie informuję, że na podstawie Pani zgłoszenia Bank podjął decyzję o przyznaniu Pani nagrody w ramach tej promocji. Pani rachunek zostanie uznany z tego tytułu w terminie do 7 dni.”
• dialamNapisałem jeszcze jedną reklamację. Zobaczymy co teraz odpiszą.
• mbopowodzenia, daj znać
• dialamOdpowiedzi jeszcze nie dostałem, ale wczoraj wpłynęło 20 zł z tytułu jej uznania :)
• mbono to super :)
• dialam