20 zł za zalogowanie do Citibank Online z urządzenia mobilnego

Zakończona

Wystartowała promocja Citibanku przeznaczona dla obecnych klientów. W zamian za zalogowanie się do bankowości internetowej ze smartfonu zyskać możemy 20 zł bardzo łatwej premii ;)

20 zł za zalogowanie do Citibank Online
Aby skorzystać z promocji „Przelew za bankowanie na smartfonie” należy być posiadaczem konta osobistego lub karty kredytowej Citibanku, który w okresie 60 dni poprzedzających dzień 28.11.2016 nie skorzystał z bankowości elektronicznej Citibank Online (nowy system). To jednak nie wszystko. Bank zastrzega, że takie osoby muszą zostać również powiadomione o ofercie e-mailem lub smsem, a oprócz tego kliknąć w link „Przystępuje do oferty specjalnej” w wiadomości. Sugeruję więc sprawdzić swoją skrzynkę (w tym folder spam).

Samo zadanie konkursowe jest niesamowicie proste. Po przystąpieniu do oferty wystarczy zalogować się do nowej wersji bankowości elektronicznej Citibank Online z urządzenia mobilnego (które, swoją drogą, nie jest dokładnie zdefiniowane). Mamy na to czas najpóźniej do 31.03.2017, jednak bank zastrzega, że pula nagród wynosi 3000 sztuk – kto pierwszy, ten lepszy.

Nagroda w wysokości 20 zł zostanie przelana na konto lub kartę uczestnika w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia oferty. Szczegóły promocji w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy odebraliście już wiadomość? Jeżeli tak, to wygląda na to, że nie każdy spełniający warunki promocji jest do niej zaproszony

    victhorus Odpowiedz
  • a może trzeba było mieć wyrażone zgody marketingowe by móc otrzymać taką wiadomość?

    ciekawy Odpowiedz
  • u mnie brak

    gg_ Odpowiedz
  • Ja dostalem emailem. Ale wydaje mi sie, ze nie spelniam warunku „w okresie 60 dni poprzedzających dzień 28.11.2016 nie skorzystał z bankowości”

    kuken Odpowiedz
    • Własnie wychodzi na to, że prawdopodobnie możesz skorzystać. Regulamin precyzuje to w ten sposób:

      w okresie 60 dni poprzedzających dzień 28.11 2016 r. nie skorzystali z systemu bankowości elektronicznej Citibank Online (nowy system) i zostaną powiadomieni przez Bank o Ofercie e-mailem i smsem.

      Ty w tamtym okresie korzystałeś ze starego systemu (jak z resztą praktycznie każdy klient) więc powinno być OK :)

      Michał
    • Ok dzieki, zobaczymy czy sie uda

      kuken
    • Ja chyba też się zatem łapię, ponieważ przed 28-11-2016….. nie miałem u nich jeszcze konta:) zakładałem w grudniu:)

      aircrash
    • Załapiemy się pod warunkiem że bank Nas poinformuje..

      Andrzej
  • poszło, zobaczymy czy zasilą rachunek karty :)

    zennhorst Odpowiedz
  • Czy nie jest to tylko dla posiadaczy KK Citi ? Ja mam Citi Priority I edycja, członek rodziny to samo tylko II edycja maili brak :(

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • trudno wyczuć do kogo wysyłają. Ja mam KK i CIti Priority (żona tak samo) i brak maili

    karampuk Odpowiedz
  • A tu pytanie do osób, które dostały maile – z jakiej promocji macie produkty w citi ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Nie wiem gdzie się zarejestrować?

    Krystyna Odpowiedz
  • Bankowość w smartfonie jest tak wspaniała, że trzeba klientom płacić, żeby się zalogowali.

    ulokowany Odpowiedz
    • nie narzekaj to chyba jedyny bank który płaci za takie coś :-) u mnie citi priority nie ma maila

      zenek64
  • Oni chyba nawet nie znają mojego adresu email, haha :D

    As Odpowiedz
  • Jeżeli ktoś dostał jeszcze maila, to niech się pochwali, bo wygląda bardziej niż jak chwyt reklamowy niż promocja skoro maila dostała jedna osoba.

    ola Odpowiedz
  • czy jeśli dziś zapłacę kartą Citi Priority to zaksięguje mi się to jeszcze w tym miesiącu?

    Andrzej Odpowiedz
  • Powinno się zaksięgować w tym miesiącu.

    mbo Odpowiedz
  • Ja dostałem informację, zalogiwalem się ale nie mam żadnego potwierdzenia o przyznaniu srodkow

    Filip Odpowiedz
  • Czy juz ktos dostal te 20zl? Bo juz uplynelo chyba te 14 dni roboczych od zakonczenia promocji?

    keton Odpowiedz
  • póki co cisza …

    zennhorst Odpowiedz
  • U mnie też nic, chyba trzeba będzie skrobnąć reklamację…

    pws Odpowiedz
  • Chyba ze 3000 poszlo wczesniej, ale dostalem info 27.03 i od razu sie zalogowalem.

    keton Odpowiedz
  • keton , zrobiłem dokładnie to samo …

    zennhorst Odpowiedz
  • Ja tak samo, od razu po mailu logowanie w przeciągu kilku minut.

    pws Odpowiedz
  • Dziś rano złożona reklamacja… środki już na koncie… :)

    zennhorst Odpowiedz
  • U mnie obylo sie bez reklamacji i wczoraj pojawil sie wplyw na 20zl! Moze Twoja reklamacja odetkala przelewy :)

    kuken Odpowiedz
  • może sobie przypomnieli że mieli takie promo hahah

    zennhorst Odpowiedz
  • Ja też wczoraj pisałem reklamację, dziś dostałem 20zł, ale nie jest tak pięknie…
    Nie mam konta w Citi tylko samą KK Visa Silver, a dziś patrzę, a tu mam dwie karty, oprócz tej VISY, dodatkowo Mastercard Silver i te 20zł jest właśnie na rachunku tej nowej nie wnioskowanej karty. O co chodzi? Może to wznowienie karty, ale jeszcze kilka miesięcy zostało do terminu ważności, a jeżeli tak to jakim prawem zmienili na MC? Właściwie to planowałem zamknąć tę kartę, nie będę ich więcej „szantażował” by była bezpłatna, a teraz to co muszę zamknąć dwie karty?

    keram7m Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy