Dwa tygodnie temu Inteligo wypuściło promocję, w której w banalny sposób do zgarnięcia było (niecałe) 50 zł. Wiele osób zastanawiało się, czy warto z niej korzystać i nie lepiej zaczekać na lepszą okazję. Dziś wiemy, że krótkie oczekiwanie się opłaciło – od dziś za założenie konta w Inteligo do zgarnięcia jest aż 200 zł!
200 zł na start
Promocja „200 zł na start w Inteligo” dostępna jest w serwisie groupon i tam należy ją zakupić za symboliczne 5 zł. Jest jedno spore ograniczenie: w ciągu ostatnich trzech lat nie można było posiadać konta w banku PKO BP (w tym Inteligo), a obecnie – żadnego konta Inteligo ani złożonego o nie wniosku w trakcie rozpatrywania.
Aby zdobyć tytułową premię należy zakupić groupona, a następnie do 20.04 złożyć wniosek internetowy o otwarcie konta Inteligo z kartą debetową Inteligo Visa z linku dostarczonego przez groupon.
2 transakcje bezgotówkowe co miesiąc
Najpóźniej do 21.07.2014 należy zawrzeć umowę z bankiem oraz dokonać co najmniej dwóch transakcji bezgotówkowych kartą debetową w okresie jednego miesiąca kalendarzowego (muszą być rozliczone – zgodnie z regulaminem obciążyć nasz rachunek). Ważne jest również, aby w dniu wypłaty premii posiadać kartę debetową (zapewne chodzi tu o aktywną kartę, choć bank ujął to nieco nieprecyzyjnie ;)).
Uwaga! Pojedyncza premia nie wynosi 200 zł, tylko 50 zł! Oznacza to, że aby otrzymać maksymalne 200 zł należy spełnić warunki promocji przez 4 miesiące. Co ciekawe, regulamin nie precyzuje tego dokładniej, natomiast strona promocji twierdzi:
50 zł za transakcje wykonane w kwietniu, maju, czerwcu i lipcu
Zobaczymy tylko, czy wszystkie karty zdążą dotrzeć do właścicieli jeszcze w kwietniu :)
Sama premia podlega opodatkowaniu (PIT-8C), więc realnie zgarniemy 19% mniej.
Komentarze
Jak zamykasz konto to raczej juz nie spamuja, nie nie kaza oddac, nigdzie o tym nie bylo wzmianki a ja wyslalem list 2 dni po wplywie premii (mozna w tym samym, zanim dojdzie…).
• KrzychooJest kasiorka :))
• Artur@Artur kiedy dostałeś? Dzisiaj?
• ŁukaszTak, o 9:22 przyszło powiadomienie.
• Artura u mnie na 2 kontach brak :( zreszta to chyba troszenke przed czasem…
• cypresPotwierdzam, jest ostatnie 50 zł. Można zamykać konto ;-)
• dfw jakim okresie osoby polecane zakładały konto i spełniały warunki skoro już dostajecie premie?
• lipka10Czy chodzi o konta założone (i warunki spełnione) w czerwcu czy lipcu?
Dostałem na większości kont :)
• newsjest 2 x 50 zl :) Konto do odstrzalu. Rezygnacja tylko poleconym czy zadziala tez pismo z rezygnacja zlozone w oddziale PKOBP?
• cypres@lipka10, to inna promocja z Groupona, nie program poleceń.
A ja właśnie zachęcam Was do zamknięcia teraz konta natychmiastowo (bez okresu wypowiedzenia) ze względu na zmianę TOiP i ponowne otwarcie w programie poleceń (do zgarnięcia 100 zł).
Kiedyś można było chyba zanieść wypowiedzenie do oddziału PKO, a oni je sami wysyłali, ale czy teraz to działa, tego nie wiem, na pewno działa wysłanie druku wypowiedzenia samemu.
http://inteligo.pl/pliki/wnioski-dla-otwierajacych-konto/wypowiedzenie_umowy_konta_inteligo_indywidualnego.pdf
• pwsjak zamknac natychmiast bez okresu wypowiedzenia ze wzgledy na zmiane TOIP? Mozna z poziomu systemy transakcyjnego wyslac brak zgody na zmiane TOIP? czy tylko list polecony?
• cypresWłaśnie… według tego druku co podał pws konto jest zamykane z okresem wypowiedzenia.
• adamusbo pws podal link do standardowego wypowiedzenia o czym przeciez pisze wyzej. Pytanie jak skutecznie zastosowac procedure zamkniecia ze wzgledu na zmiane TOIP?
• cypresJa zamykałem dwukrotnie- skutecznie, wysyłając zwykły list za 1,65PLN ( teraz już chyba 1,75) , ale niestety okres 30dniowy obowiązywał, mimo że raz niby mogłem korzystać z natychmiastowego zerwania umowy, ale jakoś tego nie uwzględnili. Na koniec tych 30-dni jeszcze dzwonią i namawiają do zostania, mnie kusili obligacjami skarbu państwa:)
• Zdzisiek80Ja też dostałem 4×50. Czas zamykać konto. Podpowiedzcie, czy kartę trzeba odesłać?
• sicTak, to zwykłe wypowiedzenie.
Na stronie z informacją o planowanej zmianie TOiP jest coś takiego:
http://inteligo.pl/aktualnosci/planowana-zmiana-tabeli-oplat-i-prowizji/
Więc wg mnie trzeba złożyć wypowiedzenie pisząc je samemu i dopisać tam, że nie zgadzamy się na zamianę TOiP i właśnie z tego powodu wypowiadamy umowę. Najlepiej zadzwonić na ich bezpłatną infolinię lub napisać przez formularz i się jeszcze dopytać o to dokładanie.
• pwsNo i już wiem, potwierdzili moje domysły, dostałem odpowiedź na zapytanie:
Chyba już wszystko jasne.
• pwsdzięki pws
• adamusTylko że premii za lipiec wciąż brak…
@pws
• rw8888Pewny jestes ze jak zamkne w sierpniu konto w trybie natychmiastowym to zalapie sie na promo z poleceniami?Koles z infolinii powiedzial mi wyraznie ze tylko dla klientow ktorzy nie mieli nigdy kont.
@rw8888, ale zobacz, że w regulaminie nigdzie nie ma takiego zastrzeżenia, a definicja nowego klienta wygląda tak:
Poza tym pisałem do nich kiedyś i potwierdzili, że tak można.
• pwsok , no to działam w takim razie ;)
• rw8888Mamy 2 konta z zona.Czy mozemy wyslac dwa wypowiedzenia 1 listem poleconym czy jakis głupi zapis bankowy to neguje?
• rw@rw
• cypresja jutro zrobie dokladnie tak samo :) Chyba nie ma przepisow bankowych na otwieranie poczty :) wyslij poleconym i wpisz jako nadawce siebie i zone :D
myślę ze 2/3zł to nie zbyt wiele żeby kombinować … :/
• newsZawsze wysylam w jednej kopercie po 2 wypowiedzenia. Zawsze działa.
• efenixCo tak mało wysyłacie.Listonosz nie ma co nieść a list trzeba będzie dociążać jakąś blachą jak kiedyś.Ostatnio wysyłałem w jednym liście do jednego z banków 7 wypowiedzeń i jeszcze by trochę weszło do właściwej wagi.Rachunki zamknięte bez żadnego problemu i telefonu z ich strony. A nie jak teraz w Paribasie z ciągłymi kłopotami z otwarciem,to z nie czytelnymi skanami. xyz
• prawdziwy xyz@news
• rwprzy priorytecie za potwierdzeniem odbioru jest 2 razy więcej niz piszesz.
rw # po co za potwierdzeniem odbioru, bez przesady, mi wszystkie zwykłym dochodzą a znaczki kupione przez neta.
• newsCzy wszyscy już dostali premię za lipiec? Moi znajomi już mają a ja ciągle czekam…
• sapro@sapro
• cypreswszyscy dostali i zdazyli juz pewnie wyslac wypowiedzenia :)
pisz chlopie reklamacje i nie czekaj na inteligo bo juz sami z siebie ci nie dadza bonusu!
Według regulaminu mają jeszcze 2 dni na wypłatę więc reklamację w tym momencie nie miałaby większego sensu. Zapytałem, bo chyba większość dostała premię na początku miesiąca ale po wcześniejszych komentarzach wnioskuję, że chyba jednak nie wszyscy.
• saproJa też nie dostałem (na dwóch kontach) a na infolinii konsultant zapewniał że do 14-tego na pewno będzie… w co wątpię skoro 4.08 wypłacali.
• adamusChyba trzeba będzie darować sobie reklamację (i czekanie na odpowiedź) i odpuścić te 50zł bo za program poleceń jest 150zł
konto zamknięte :) czekam na kolejny prezent od inteligo :)
• sicPotwierdzam, że dziś zamknięte i że też czekam ;)
• ArturArtur # wysyłaliście wypowiedzenie z natychmiastowym rozwiązaniem umowy?
• newsTak, powołałem się na odpowiednie zmiany regulaminu i cennika. Wysłałem w czwartek, dzisiaj przysłali ostatni wyciąg i zamknęli. Nikt nie dzwonił.
• Arturtak, wypowiedzenie ze wzgl na zmianę TOiP ze skutkiem natychmiastowym. Bez żadnych telefonów z ich strony, nawet karty nie odsyłałem.
• sicCzy wysyłając wypowiedzenie trzeba również odesłać kartę debetową?
• daka@data, nie, nie trzeba, ew. możesz ją sobie wcześniej zastrzec na infolinii.
• pwskartę można zastrzec z poziomu konta, nigdzie nie trzeba dzwonić. Ja miałem taką sytuację – wysłałem wniosek o rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym, i po rozmowie tel. z pracownikiem banku na rachunku głównym pojawiło się kilka groszy odsetek z uwagi na to, że trzymałem niewielką kwotę na koncie oszczędnościowym. Konto oszczędnościowe zostało zamknięte a rachunek główny został zawieszony z uwagi na obecność odsetek. We wniosku podałem zewn. nr konta w razie pojawienia się odsetek aby je tam przekazali. Dobrze, że zajrzałem na konto bo w ogóle tą kwestię olali, nawet pracownik mnie o tym nie poinformował, że taka i taka sytuacja może mieć miejsce. Podejrzewam, że chcieli ciachnąć jeszcze za prowadzenie konta 15 tego sierpnia bo nie wyrobiłem kartą 100 zł. Nie grają fair, jak praktycznie każdy bank. Dobrze, że nad wszystkim się czuwa.
• Łukasz@sic @Artur
• rwPanowie ile czasu zajeło im zamkniecie konta od dnia otrzymania waszego wypowiedzenia?jak sie pytałem, powiadomiono mnie ze nastepnego dnia po otrzymaniu wypowiedzenia a teraz brzecza ze do 7 dni calkowite zamkniecie!Boje sie ze nie zdaze z ponownym zalozeniem konta w ramach maminteligo.
Hmmm powinno do 15 być ostatnie 50zł z 200zł w tej promo… Ktoś dostał?
• Janek@rw, widać, że być może zaczynają coś kombinować, żeby właśnie uniemożliwić ludziom ponowne otwieranie z polecenia. Wg informacji z ich strony konta powinni zamykać od razu po otrzymaniu wypowiedzenia z brakiem zgody na zmianę TOIP.
• pwsJa tam aż taki pazerny nie jestem z tym poleceniem :D ale 50zł powinno być do 15 a nie walą w kulki :P.
• JanekPrawie wszyscy ostatnie 50zł dostali na początku miesiąca. Ja niestety nie dostałem i będzie reklamacja…
• saproJa tez nie dostalem, na 4 razy tylko 2 razy wyplacili w terminie, zatem kolejna reklamacja i odsetki ustawowe 13%. Jak dostana wypowiedzenie to nie beda sie dziwic dlaczego.
• aaaa@pws
• rw8888Tez tak mysle ,zonie mimo ze miala ta sama tresc wypowiedzenia i w tej samej kopercie poleconego co moj dziwnym trafem zakwalifikowali jako zwykłe wypowiedzenie.
Czy można wysłać „sobie” link polecający, następnie zamknąć konto w trybie natychmiastowym ze względu na zmianę TOIP i otworzyć ponownie z linka?
• Marta@Marta, no ale jak sobie to wyobrażasz? Co z terminami, do którego polecający musi posiadać konto?
• KasiaLudzie to mają pomysły xDxDxD
@Marta, hahaha, dobry pomysł, nie powiem, ale niestety nie ma aż tak dobrze. Ale możesz zamknąć natychmiastowo i otworzyć z czyjegoś polecenia…
• pws