Premia 200 zł na start w Inteligo

Dwa tygodnie temu Inteligo wypuściło promocję, w której w banalny sposób do zgarnięcia było (niecałe) 50 zł. Wiele osób zastanawiało się, czy warto z niej korzystać i nie lepiej zaczekać na lepszą okazję. Dziś wiemy, że krótkie oczekiwanie się opłaciło – od dziś za założenie konta w Inteligo do zgarnięcia jest aż 200 zł!

200 zł na start

Promocja „200 zł na start w Inteligo” dostępna jest w serwisie groupon i tam należy ją zakupić za symboliczne 5 zł. Jest jedno spore ograniczenie: w ciągu ostatnich trzech lat nie można było posiadać konta w banku PKO BP (w tym Inteligo), a obecnie – żadnego konta Inteligo ani złożonego o nie wniosku w trakcie rozpatrywania.

Inteligo: 200 zł premii

Aby zdobyć tytułową premię należy zakupić groupona, a następnie do 20.04 złożyć wniosek internetowy o otwarcie konta Inteligo z kartą debetową Inteligo Visa z linku dostarczonego przez groupon.

2 transakcje bezgotówkowe co miesiąc

Najpóźniej do 21.07.2014 należy zawrzeć umowę z bankiem oraz dokonać co najmniej dwóch transakcji bezgotówkowych kartą debetową w okresie jednego miesiąca kalendarzowego (muszą być rozliczone – zgodnie z regulaminem obciążyć nasz rachunek). Ważne jest również, aby w dniu wypłaty premii posiadać kartę debetową (zapewne chodzi tu o aktywną kartę, choć bank ujął to nieco nieprecyzyjnie ;)).

Uwaga! Pojedyncza premia nie wynosi 200 zł, tylko 50 zł! Oznacza to, że aby otrzymać maksymalne 200 zł należy spełnić warunki promocji przez 4 miesiące. Co ciekawe, regulamin nie precyzuje tego dokładniej, natomiast strona promocji twierdzi:

50 zł za transakcje wykonane w kwietniu, maju, czerwcu i lipcu

Zobaczymy tylko, czy wszystkie karty zdążą dotrzeć do właścicieli jeszcze w kwietniu :)

Sama premia podlega opodatkowaniu (PIT-8C), więc realnie zgarniemy 19% mniej.

Tagi:

Nie przegap!

Komentarze

  • Jak zamykasz konto to raczej juz nie spamuja, nie nie kaza oddac, nigdzie o tym nie bylo wzmianki a ja wyslalem list 2 dni po wplywie premii (mozna w tym samym, zanim dojdzie…).

    Krzychoo Odpowiedz
  • Jest kasiorka :))

    Artur Odpowiedz
  • @Artur kiedy dostałeś? Dzisiaj?

    Łukasz Odpowiedz
  • Tak, o 9:22 przyszło powiadomienie.

    Artur Odpowiedz
  • a u mnie na 2 kontach brak :( zreszta to chyba troszenke przed czasem…

    cypres Odpowiedz
  • Potwierdzam, jest ostatnie 50 zł. Można zamykać konto ;-)

    df Odpowiedz
  • w jakim okresie osoby polecane zakładały konto i spełniały warunki skoro już dostajecie premie?
    Czy chodzi o konta założone (i warunki spełnione) w czerwcu czy lipcu?

    lipka10 Odpowiedz
  • Dostałem na większości kont :)

    news Odpowiedz
  • jest 2 x 50 zl :) Konto do odstrzalu. Rezygnacja tylko poleconym czy zadziala tez pismo z rezygnacja zlozone w oddziale PKOBP?

    cypres Odpowiedz
  • @lipka10, to inna promocja z Groupona, nie program poleceń.

    A ja właśnie zachęcam Was do zamknięcia teraz konta natychmiastowo (bez okresu wypowiedzenia) ze względu na zmianę TOiP i ponowne otwarcie w programie poleceń (do zgarnięcia 100 zł).

    Kiedyś można było chyba zanieść wypowiedzenie do oddziału PKO, a oni je sami wysyłali, ale czy teraz to działa, tego nie wiem, na pewno działa wysłanie druku wypowiedzenia samemu.

    http://inteligo.pl/pliki/wnioski-dla-otwierajacych-konto/wypowiedzenie_umowy_konta_inteligo_indywidualnego.pdf

    pws Odpowiedz
  • jak zamknac natychmiast bez okresu wypowiedzenia ze wzgledy na zmiane TOIP? Mozna z poziomu systemy transakcyjnego wyslac brak zgody na zmiane TOIP? czy tylko list polecony?

    cypres Odpowiedz
  • Właśnie… według tego druku co podał pws konto jest zamykane z okresem wypowiedzenia.

    adamus Odpowiedz
  • bo pws podal link do standardowego wypowiedzenia o czym przeciez pisze wyzej. Pytanie jak skutecznie zastosowac procedure zamkniecia ze wzgledu na zmiane TOIP?

    cypres Odpowiedz
  • Ja zamykałem dwukrotnie- skutecznie, wysyłając zwykły list za 1,65PLN ( teraz już chyba 1,75) , ale niestety okres 30dniowy obowiązywał, mimo że raz niby mogłem korzystać z natychmiastowego zerwania umowy, ale jakoś tego nie uwzględnili. Na koniec tych 30-dni jeszcze dzwonią i namawiają do zostania, mnie kusili obligacjami skarbu państwa:)

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Ja też dostałem 4×50. Czas zamykać konto. Podpowiedzcie, czy kartę trzeba odesłać?

    sic Odpowiedz
  • Tak, to zwykłe wypowiedzenie.

    Na stronie z informacją o planowanej zmianie TOiP jest coś takiego:

    „W przypadku braku zgody na zaproponowane zmiany:
    1) w odniesieniu do umów Konta Inteligo oraz umów karty kredytowej, każdy klient Inteligo ma możliwość złożenia na piśmie w terminie do dnia 30 września 2014 r.:
    – sprzeciwu wobec tych zmian, co spowoduje rozwiązanie umowy w przeddzień ich wejścia w życie, bez ponoszenia opłat, albo
    – wypowiedzenia umowy, co spowoduje jej rozwiązanie ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat”

    http://inteligo.pl/aktualnosci/planowana-zmiana-tabeli-oplat-i-prowizji/

    Więc wg mnie trzeba złożyć wypowiedzenie pisząc je samemu i dopisać tam, że nie zgadzamy się na zamianę TOiP i właśnie z tego powodu wypowiadamy umowę. Najlepiej zadzwonić na ich bezpłatną infolinię lub napisać przez formularz i się jeszcze dopytać o to dokładanie.

    pws Odpowiedz
  • No i już wiem, potwierdzili moje domysły, dostałem odpowiedź na zapytanie:

    „Szanowny Panie,

    Serdecznie dziękuję za przesłaną korespondencję. Nazywam się Ewa Budzyńska i chętnie odpowiem na Pana pytanie.

    Uprzejmie informuję, że w przypadku braku zgody na zaproponowane zmiany w odniesieniu do umowy konta Inteligo może Pan przesłać wniosek o zamknięcie konta dostępny na stronie Banku. W takiej sytuacji należy dopisać powód zamknięcia konta – zmiany w cenniku. Dokument należy przesłać do dnia złożenia na 30 września 2014 roku pod adres:

    Inteligo
    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
    Pl. Bankowy 2
    00-095 Warszawa

    Są dwie formy wypowiedzenia poprzez sprzeciw wobec tych zmian, co spowoduje rozwiązanie umowy w przeddzień ich wejścia w życie, lub wypowiedzenia umowy, co spowoduje jej rozwiązanie ze skutkiem natychmiastowym.

    Może pan także przesłać przygotowane przez siebie pisemne oświadczenie z uwzględnieniem wymaganych danych.

    Oferta konta Inteligo jest rozłączna z ofertą oddziałową PKO Banku Polskiego, dlatego złożenie dyspozycji zamknięcia rachunku Inteligo nie jest możliwe w oddziale. Zachęcam do przesłania wniosku na powyższy adres. (…)”

    Chyba już wszystko jasne.

    pws Odpowiedz
  • dzięki pws
    Tylko że premii za lipiec wciąż brak…

    adamus Odpowiedz
  • @pws
    Pewny jestes ze jak zamkne w sierpniu konto w trybie natychmiastowym to zalapie sie na promo z poleceniami?Koles z infolinii powiedzial mi wyraznie ze tylko dla klientow ktorzy nie mieli nigdy kont.

    rw8888 Odpowiedz
  • @rw8888, ale zobacz, że w regulaminie nigdzie nie ma takiego zastrzeżenia, a definicja nowego klienta wygląda tak:

    „2. nowy Klient – osoba, która w dniu przystąpienia do Programu nie posiada Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, złożony przed przystąpieniem do Programu”

    Poza tym pisałem do nich kiedyś i potwierdzili, że tak można.

    pws Odpowiedz
  • ok , no to działam w takim razie ;)

    rw8888 Odpowiedz
  • Mamy 2 konta z zona.Czy mozemy wyslac dwa wypowiedzenia 1 listem poleconym czy jakis głupi zapis bankowy to neguje?

    rw Odpowiedz
  • @rw
    ja jutro zrobie dokladnie tak samo :) Chyba nie ma przepisow bankowych na otwieranie poczty :) wyslij poleconym i wpisz jako nadawce siebie i zone :D

    cypres Odpowiedz
  • myślę ze 2/3zł to nie zbyt wiele żeby kombinować … :/

    news Odpowiedz
  • Zawsze wysylam w jednej kopercie po 2 wypowiedzenia. Zawsze działa.

    efenix Odpowiedz
  • Co tak mało wysyłacie.Listonosz nie ma co nieść a list trzeba będzie dociążać jakąś blachą jak kiedyś.Ostatnio wysyłałem w jednym liście do jednego z banków 7 wypowiedzeń i jeszcze by trochę weszło do właściwej wagi.Rachunki zamknięte bez żadnego problemu i telefonu z ich strony. A nie jak teraz w Paribasie z ciągłymi kłopotami z otwarciem,to z nie czytelnymi skanami. xyz

    prawdziwy xyz Odpowiedz
  • @news
    przy priorytecie za potwierdzeniem odbioru jest 2 razy więcej niz piszesz.

    rw Odpowiedz
  • rw # po co za potwierdzeniem odbioru, bez przesady, mi wszystkie zwykłym dochodzą a znaczki kupione przez neta.

    news Odpowiedz
  • Czy wszyscy już dostali premię za lipiec? Moi znajomi już mają a ja ciągle czekam…

    sapro Odpowiedz
  • @sapro
    wszyscy dostali i zdazyli juz pewnie wyslac wypowiedzenia :)
    pisz chlopie reklamacje i nie czekaj na inteligo bo juz sami z siebie ci nie dadza bonusu!

    cypres Odpowiedz
  • Według regulaminu mają jeszcze 2 dni na wypłatę więc reklamację w tym momencie nie miałaby większego sensu. Zapytałem, bo chyba większość dostała premię na początku miesiąca ale po wcześniejszych komentarzach wnioskuję, że chyba jednak nie wszyscy.

    sapro Odpowiedz
  • Ja też nie dostałem (na dwóch kontach) a na infolinii konsultant zapewniał że do 14-tego na pewno będzie… w co wątpię skoro 4.08 wypłacali.
    Chyba trzeba będzie darować sobie reklamację (i czekanie na odpowiedź) i odpuścić te 50zł bo za program poleceń jest 150zł

    adamus Odpowiedz
  • konto zamknięte :) czekam na kolejny prezent od inteligo :)

    sic Odpowiedz
  • Potwierdzam, że dziś zamknięte i że też czekam ;)

    Artur Odpowiedz
  • Artur # wysyłaliście wypowiedzenie z natychmiastowym rozwiązaniem umowy?

    news Odpowiedz
  • Tak, powołałem się na odpowiednie zmiany regulaminu i cennika. Wysłałem w czwartek, dzisiaj przysłali ostatni wyciąg i zamknęli. Nikt nie dzwonił.

    Artur Odpowiedz
  • tak, wypowiedzenie ze wzgl na zmianę TOiP ze skutkiem natychmiastowym. Bez żadnych telefonów z ich strony, nawet karty nie odsyłałem.

    sic Odpowiedz
  • Czy wysyłając wypowiedzenie trzeba również odesłać kartę debetową?

    daka Odpowiedz
  • @data, nie, nie trzeba, ew. możesz ją sobie wcześniej zastrzec na infolinii.

    pws Odpowiedz
  • kartę można zastrzec z poziomu konta, nigdzie nie trzeba dzwonić. Ja miałem taką sytuację – wysłałem wniosek o rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym, i po rozmowie tel. z pracownikiem banku na rachunku głównym pojawiło się kilka groszy odsetek z uwagi na to, że trzymałem niewielką kwotę na koncie oszczędnościowym. Konto oszczędnościowe zostało zamknięte a rachunek główny został zawieszony z uwagi na obecność odsetek. We wniosku podałem zewn. nr konta w razie pojawienia się odsetek aby je tam przekazali. Dobrze, że zajrzałem na konto bo w ogóle tą kwestię olali, nawet pracownik mnie o tym nie poinformował, że taka i taka sytuacja może mieć miejsce. Podejrzewam, że chcieli ciachnąć jeszcze za prowadzenie konta 15 tego sierpnia bo nie wyrobiłem kartą 100 zł. Nie grają fair, jak praktycznie każdy bank. Dobrze, że nad wszystkim się czuwa.

    Łukasz Odpowiedz
  • @sic @Artur
    Panowie ile czasu zajeło im zamkniecie konta od dnia otrzymania waszego wypowiedzenia?jak sie pytałem, powiadomiono mnie ze nastepnego dnia po otrzymaniu wypowiedzenia a teraz brzecza ze do 7 dni calkowite zamkniecie!Boje sie ze nie zdaze z ponownym zalozeniem konta w ramach maminteligo.

    rw Odpowiedz
  • Hmmm powinno do 15 być ostatnie 50zł z 200zł w tej promo… Ktoś dostał?

    Janek Odpowiedz
  • @rw, widać, że być może zaczynają coś kombinować, żeby właśnie uniemożliwić ludziom ponowne otwieranie z polecenia. Wg informacji z ich strony konta powinni zamykać od razu po otrzymaniu wypowiedzenia z brakiem zgody na zmianę TOIP.

    pws Odpowiedz
  • Ja tam aż taki pazerny nie jestem z tym poleceniem :D ale 50zł powinno być do 15 a nie walą w kulki :P.

    Janek Odpowiedz
  • Prawie wszyscy ostatnie 50zł dostali na początku miesiąca. Ja niestety nie dostałem i będzie reklamacja…

    sapro Odpowiedz
  • Ja tez nie dostalem, na 4 razy tylko 2 razy wyplacili w terminie, zatem kolejna reklamacja i odsetki ustawowe 13%. Jak dostana wypowiedzenie to nie beda sie dziwic dlaczego.

    aaaa Odpowiedz
  • @pws
    Tez tak mysle ,zonie mimo ze miala ta sama tresc wypowiedzenia i w tej samej kopercie poleconego co moj dziwnym trafem zakwalifikowali jako zwykłe wypowiedzenie.

    rw8888 Odpowiedz
  • Czy można wysłać „sobie” link polecający, następnie zamknąć konto w trybie natychmiastowym ze względu na zmianę TOIP i otworzyć ponownie z linka?

    Marta Odpowiedz
  • @Marta, no ale jak sobie to wyobrażasz? Co z terminami, do którego polecający musi posiadać konto?
    Ludzie to mają pomysły xDxDxD

    Kasia Odpowiedz
  • @Marta, hahaha, dobry pomysł, nie powiem, ale niestety nie ma aż tak dobrze. Ale możesz zamknąć natychmiastowo i otworzyć z czyjegoś polecenia…

    pws Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy