200 zł zwrotu za zakupy poprzez aplikację MasterCard Mobile dla klientów Getin UP!

Kilka dni temu wystartowała promocja Getin Bank, w której do zgarnięcia jest rekordowy cashback – aż 50% wykonanej transakcji. Tym razem zarobimy na wykorzystaniu aplikacji MasterCard Mobile do płatności przez telefon. W ten sposób łatwo będzie zgarnąć nawet 200 zł!

MasterCard Mobile – a co to?

Dzięki MasterCard Mobile możesz płacić swoim telefonem komórkowym za parkowanie, bilety komunikacji miejskiej, rachunki i inne usługi. W dowolnym momencie i miejscu. Bez punktu handlowo-usługowego. Bez terminala. Szybko, łatwo i wygodnie.

Aplikacja pełni rolę platformy integrującej różne systemy płatności mobilnych. Transakcje realizowane są w oparciu o systemy i aplikacje partnerów MasterCard: CallPay, inPost, iPlay mPay, Multikino, uPaid (aplikacje: mPotwór, Sprytny Bill, Zaradna Hania), SkyCash.

MasterCard Mobile - promocja Getin UP

Promocja MasterCard Mobile skierowana jest do wszystkich posiadaczy konta Getin UP. Konieczne będzie również posiadanie dowolnej karty debetowej – to właśnie dzięki niej zapłacimy mobilnie. Aby wziąć udział w promocji konieczne jest jeszcze aktywowanie usługi płatności mobilnych poprzez bankowość elektroniczną banku i… praktycznie tyle.

Co jest do zdobycia?

O co właściwie gramy? Getin Bank zobowiązuje się zwrócić nam 50% wartości transakcji, które opłacimy poprzez aplikację MasterCard Mobile do 14.01.2014. Kwota maksymalna zwrotu to aż 200 zł, co realnie przekłada się na wydanie 400 zł poprzez aplikację (w dowolnej liczbie transakcji). Najprostszym sposobem będzie zapewne opłacenie rachunku Sprytnym Billem – znalezienie płatności na kwotę min. 400 zł nie jest raczej dużym problemem.

Aplikacja MasterCard Mobile dostępna jest dla Androida, iOSa jaki Windows Phone. Krótki regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem. Za znalezienie oferty dziękujemy Kordianowi i kasi!

Nie przegap!

Komentarze

  • @lolekanabolek – dziękuję, wpisałem szablony, ale jeszcze nie płaciłem. Wszystko wyjdzie w praniu :)

    aabb Odpowiedz
  • gapowicz # wysłany plik

    jura Odpowiedz
  • @Jura: polecam plik na jakiś serwer wrzucić i podać link bo zaraz będzie tysiące próśb… ;)

    Graba Odpowiedz
  • ok. zrobię tak, jeśli trzeba będzie składać reklamację, jeśli wypłacą pieniądze bez problemu to nie widzę sensu publikowania takich nagrań

    jura Odpowiedz
  • Witam, Wypełniłem wniosek online o konto Getin Up, miałem dzisiaj telefon od nich i oprócz 200zł za mobilne płatności konsultantka zaproponowała mi także inne promocje, kartę dla kierowców i aktywna kartę. Wybrałem aktywna kartę, mówiła że ta promocja łączy się z tą mobilną. Aha dowiedziałem się również ze przy tych 2 promocjach umowa jest na czas nieokreślony, czyli można zrezygnować w dowolnym momencie.

    Dylan Odpowiedz
  • Potwierdzam to samo co Dylan

    msi190 Odpowiedz
  • no ja tez podpisalem umowe na tych warunkach, pytajac konsultanta dwukrotnie czy rozmowa jest nagrywana no i czekam na karte a potem licze w styczniu na 250 pierwszej wyplaty :D

    gross Odpowiedz
  • Mam pytanie: transakcje Sprytnym Billem są brane pod uwagę przy okazji warunku zrobienia 300 zł obrotu miesięcznie przy np. karcie paliwowej Getina?

    staś Odpowiedz
  • są brane pod uwagę bo to transakcje kartą bezgotówkowe

    Luki Odpowiedz
  • czynsz zapłacony :) potwierdzone Mpinem przeszło bez problemu . teraz czekam na 200 pln :)

    wacha88 Odpowiedz
  • Czy żeby zapłacić SPRYTNYM BILLEM rachunek musi mieć kod kreskowy do zeskanowania ? Mam rachunki za mieszkanie, ale niestety w takiej starej wersji nie wiem skąd oni taką książeczkę wytrzasnęli. Czy mogę ręcznie wpisywać dane odbiorcy ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Zdzisiek80
    jak najbardziej możesz tylko trzeba wysłać skan takiego druku na BOK
    żeby odblokowali iban

    wacha88 Odpowiedz
  • bok małpa sprytnybill kropka pl

    wacha88 Odpowiedz
  • Witam pytanie do poprzedników rozmowy jak płacić za czynsz SB lub przez masterCard Mobile Kiedy mam książeczkę mieszkaniową? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    matt Odpowiedz
  • matt
    czytaj dwa posty wyżej :)
    robisz zdjęcie wpłaty (książeczki) wysyłasz do SB
    odblokowują konto wpisujesz wszystko recznie i idzie

    wacha88 Odpowiedz
  • U mnie gdy dodałem MasterCardMobile z poziomu bankowości internetowej i nadałem mPIN to ciągle przy płatności wyskakuje komunikat banku ” odmowa płatności”. Jednak gdy ze strony GetinBank wykasuję kartę i dodam ją przez uPaid ( ta samam karta) to wszystko ładnie idzie jednak po kodzie ccv karty.
    Tak dokonałem większych zakupów w sklepie internetowym przez dotpay, ponieważ na dniach wprowadzili MasterCardMobile.
    Zmierzam do tego, że gdzieś tkwi problem. Ponieważ płacę kartą getinu przez MCM,jednak nie widać jej jako powiązanej w bankowości internetowej. A gdy dokonam powiązania to życzą sobie kod mPIN ( który nadaje się podczas podpinania) i wtedy już płatności nie przechodzą. Błędne koło? Ktoś ma podobne doświadczenia?
    Czy jednak to jest problem dotpay,

    oTrader Odpowiedz
  • sprawa wygląda o wiele lepiej, kiedyś (ok. rok temu) chciałem opłacić rachinek bez kodu kreskowego i musiałem wysyłać skan tego rachunku, obecnie opłaciłem cztery rachunki wklepując ręcznie dane i wszystkie przeszły bez konieczności wysyłania skanu rachunku. Może być tak, że akurat mi się udało, ale może być i tak, że znacznie zliberalizowali podejście do tematu i puszczają więcej płatności . Sprawę trzeba by zbadać bo może jest jakieś ograniczenie kwotowe dla faktur wprowadzanych ręcznie, albo rachunek bankowy nie może być na osobę prywatną…..
    Ale faktem jest, że na pewno dużo się poprawiło, ideałem by było gdybyśmy mogli przelewać pieniądze na swój rachunek w innym banku , ale tego jeszcze nie sprawdzałem.

    jura Odpowiedz
  • O co chodzi z tym skanem, gdy brak kodu kreskowego? Przyznaję, że dopiero rozpoczynam zabawę ze SB, ale przecież w tej aplikacji można wpisać ręcznie nr konta, dane odbiorcy, tytuł płatności itd. oraz zapisać to jako szablon, Do czego więc miałby służyć ten skan?
    ps) Też chcę zapłacić za mieszkanie i nie mam kodu kresowego.

    aabb Odpowiedz
  • aabb # po prostu kiedyś, kiedy wpisałes ręcznie nr konta to aplikacja prosiła cie o zrobienie zdjęcia tej fv, którą chcesz opłacić i wysłanie do weryfikacji, po weryfikacji mogłes już bez problemu używać tego nr.
    O ile pamiętam to aplikacja wtedy automatycznie uruchamiała aparat fot abyś sprawnie mógł strzelić fotke i przez aplikacje wysyłałeś tą fote

    jura Odpowiedz
  • Do entuzjastow Sprytnego:
    Robilam przelew przez SP ok tydzien temu (tak wychodzi, bo zarowno Getin, jak SP powolni sa :-( ). Po tygodniu dostaje wiadomosc od odbiorcy pieniedzy, ze on tych pieniedzy nie wezmie, bo nie bierze przez posrednikow. Nie moga tez zwrocic mi pieniedzy bezposrednio na konto, a jedynie znowu przez SB musi isc. Pytali mnie o jakies dane SP – numer ich konta. W tym momencie zdalam sobie sprawe, ze nie znam numeru konta, na ktore przelalam pieniadze. Weszlam na konto w Getinie, zeby sprawdzic, moze w historii numer konta bedzie. Szukam: nie ma! Zdalam sobie sprawe, ze wyslalam pieniadze tak jakby w kosmos. Szukaj wiatru w polu. Napisalam wiadomosc email do SP o zaistnialej sytuacji, zalaczajac potwierdzenia przewelu-zwrotu srodkow na ich konto od mojego niedoszlego odbiorcy. Minely trzy dni, nie widze ani pieniedzy, ani odpowiedzi. Poszukalam numeru telefonu, jest jeden, pan mowi, ze on sie w zasadzie obsluga klientow nie zajmuje, ale jest dobry taki, wiec informuje mnie, ze na zwrot srodkow czeka sie przynajmniej 14 DNI.
    Dla mnie to szok. Kwota, ktora mi przetrzymuja to ok 1000zl. Przyjdzie mi zadluzyc sie, zanim mi nie zwroca, bo termin platnosci rachunkow juz zaraz.
    Jestem w stanie duzo zaakceptowac: dlugi termin przelewu (ok. 3 dni), prowizje (97gr), prosby o skany rachunkow wprowadzanych recznie. Ale zwrot moich pieniedzy w terminie 14 dni, to gruba przesada!
    Mial ktos podobne doswiadczenia?

    Ania Odpowiedz
  • @Ania,
    a możesz napisać co to za odbiorca, że takie problemy stwarza?? Przecież w przelewie od SB są podane dane nadawcy. A jakbyś zapłaciła na poczcie to też by kasę zwrócili poczcie??

    lolekanabolek Odpowiedz
  • @Ania jakąś kosmiczną historię tu nam przedstawiasz, od kiedy wystawca fv decyduje jakim przelewem weźmie kasę a jakim nie?:) to jakiś absurd. Masz potwierdzenie opłaty tej fv od Sprytnego, sprytny wpłacił na ich konto i to jest koniec. Twoje zobowiązanie zostało prawidłowo opłacone, jeżeli zwrócili pieniądze bilowi to ich problem i niech sami sobie go rozwiązują i dochodzą pieniędzy Ciebie nie powinno to interesować

    jura Odpowiedz
  • napisz komu te pieniądze płaciłaś i taka sprawa wyszła bo na pierwszy rzut oka to ta historia jest jakaś naciągana (może konkurencja bila i getin)

    jura Odpowiedz
  • Nie jest nacigana. Majac kredyt w walucie, nieslusznie przyjelam to jako rachunek. Ale to nic, SB puscil, tyle, ze zapowiedzial, ze to ostatni raz. Natomiast internetowy kantor odmowil przyjecia tych pieniedzy, bo moje dane byly ,,tylko w tytule” przelewu, a nadawca byla S.A. Odmowli tez bezposrednego zwrotu na moje konto, gdyz ,,zabrania tego ustawa przeciwdzialajaca praniu pieniedzy”.
    Przeslalalam kantorowi swoje dane, zeby uwierzytelnic, ze ja to ja, i ze to moje pieniadze byly. Nie moga i koniec. Odeslali na SB. Ciag dalszy znacie…

    Ania Odpowiedz
  • Czy ktoś opłacał rachunki za pomocą SkyCash ? Z opisu usługi wynika, że działa tak jak Sprytny Bill, jest tylko nieco wyższa prowizja. Pytam o to dlatego, że mam problemy w uruchomieniu SB z poziomu aplikacji Mastercard Mobile – natomiast SkyCash działa prawidłowo

    cfty Odpowiedz
  • czy ktoś miał problem z powiązaniem aplikacji mastercard mobile z poziomu bankowości internetowej?
    na samym końcu tego procesu dostaję komunikat „transakcja przebiegła pomyślnie” i nie dostaję smsa z linkiem, w systemie powiązanie jest nieaktywne, a numeru powiązanego brak
    robiłam to już dziesiątki razy od wczoraj, kilka razy podczas rozmowy z infolinią, ale ciągle to samo.
    problem zgłoszony do odpowiedniego działu, ale nie wiadomo kiedy będzie rozwiązany
    miał tak ktoś? z góry dzięki za odp ;)

    dialam Odpowiedz
  • @dialam – jest czasem taki problem jak nie działa dziś to spróbuj jutro ( kilka razy dziennie).

    @Ania – powinnaś obwiniać sama siebie, a nie kantor czy SB. Rachunek to rachunek, a nie spłata raty kredytowej, płatności za fakturę, czy wpłata na własne konto.

    caspar Odpowiedz
  • Też jestem takiego zdania. Regulamin mówi jasno co można opłacać a co nie. Nie ma tam nic o kantorach.

    Luki Odpowiedz
  • @dialam – u mnie jest dokladnie to samo. Próbowalem wiele razy przez kilka dni i podajac różne numery telefonów. Efekt taki jak u Ciebie czyli żaden. Gdyby to jakoś u Ciebie rozwiązali to będę wdzięczny za informację

    Rask Odpowiedz
  • @ caspar
    Mam siebie obwiniac, ze termin zwrotu moich pieniedzy od SB wynosi 2 tygodnie?
    Bo chyba zauwazyles, ze TYLKO o to mam ,,pretensje”.
    Moj komentarz mial na celu ostrzezenie innych przed podobna sytuacja. Jesli Tobie nie pomaga, to go zignoruj.
    14dniowy termin zwrotu pieniedzy podczas, gdy przelew idzie kilka minut uwazam za skandaliczny. Poza tym, mam wrazenie, ze to ja poinformowalam ich, ze przyszedl zwrot, bo w ciagu trzech dni nie skontaktowali sie ze mna w zaden sposob, ze transakcja jednak nie doszla do skutku.

    Ania Odpowiedz
  • Aniu dokonałaś transakcji niezgodnej z regulaminem kantoru, a już na pewno Sprytnego Billa, a teraz masz pretensje do pośrednika? Skorzystałaś z ich usług, zaakceptowałaś regulamin więc teraz mają miesiąc na rozpatrzenie reklamacji. „Spółka rozpoznaje reklamację w terminie maksymalnie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku niemożności rozpatrzenia reklamacji w powyższym terminie Spółka informuje pisemnie o tym Użytkownika podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.”

    damian Odpowiedz
  • @ caspar – a skąd info, że czasem jest taki problem?
    z własnego doświadczenia mówisz? bo chciałabym, żeby wypowiedział się ktoś, komu udało się ten problem rozwiązać
    próbowałam już naprawdę wiele razy, wczoraj i dziś, z różnych telefonów i ciągle to samo

    @ Rask – dam znać, póki co babka z infolinii wysłała mail do „odpowiedniego działu” i ma się ze mną kontaktować, ale sama z siebie też napisałam do nich maila, bo infolinii Getinu nie dowierzam ;)

    dialam Odpowiedz
  • @ damian
    A co tutaj jest do rozpatrywania? To nie byla reklamacja tylko zwrot srodkow.
    Jak to dobrze, ze jestescie tacy madrzy i ostrzezenia wam zbedne :-)
    Oczywiscie prawda jest, ze blednie sklasyfikowalam swoje oplaty, coz, blad zoltodzioba (moja pierwsza stycznosc ze SB). Tym nie mniej 14 dni na przelanie srodkow… No prosze Cie…
    Pomyslalam, ze w zwiazku z promocja Getina, moze byc wiecej osob, rownie ,,zielonych” jak ja. Moze bledni? Moze niepotrzebnie ostrzegam, bo wszyscy inni wszystko dobrze wiedza…?

    Ania Odpowiedz
  • Wystarczy czytać regulaminy, akurat w SB to drugi akapit. Chciałaś zyskać 200 PLN, teraz będziesz musiała poczekać na zwrot. Masz nauczkę na przyszłość ;)

    damian Odpowiedz
  • Widzac Twoja zyczliwosc w stosunku do mnie, rozumiem juz dlaczego nie mozesz pojac intencji mojego wpisu…
    Pozdrawiam

    Ania Odpowiedz
  • @Ania: Nie ma co się wkurzać na SB, że tyle trwa zwrot bo to normalka. Kiedyś wpłatomat zjadł mi 5koła i mimo tego że od razu złożyłem reklamacje musiałem czekać na zwrot miesiąc czasu (zero odsetek). Nikt mi nie powie, że przez miesiąc nikt nie wybierał kasy z wpłatomatu i nie zauważyli, że w banku mają nadwyżkę… Tak właśnie działają instytucje finansowe/transferowe… Zarabiają na naszych błędach…

    Graba Odpowiedz
  • tak to już jest, na tym forum też staramy się wykorzystać, optymalizować wszystkie niedopatrzenia i dziury w systemie banków i instytucji finansowych (po za zwykłymi promocjami). Z drugiej strony banki starają się od klienta pozyskać na różne sposoby jak najwięcej pieniędzy (czasami jest to mały druczek z gwiazdką, czasami długi czas rozpatrywania reklamacji), banki robią to w sposób naturalny bo taki jest ich cel – zarabianie. Kiedy komuś się coś nie uda tak jak Ani to nie ma co podchodzić do sprawy w sposób emocjonalny i czuć się oszukany bo szkoda nerwów lepiej po prostu być bardziej czujny abym to ja następnym razem był stroną zarobioną a nie bank. Tak ja widzę podobne historie :)

    jura Odpowiedz
  • Czy można podpiąć drugą kartę (posiadacza drugiego konta) pod jeden numer telefonu?

    Zastanawia mnie szczególnie ostrzeżenie orzy aktywacji Mastercard Mobile –

    „Pamiętaj, że aplikacja MasterCard Mobile może być powiązana tylko z jedną kartą. Dodanie nowej karty spowoduje zastąpienie poprzednio zainstalowanej”

    Piotr Odpowiedz
  • @jura
    nie ciesz sie jesli chodzi o brak weryfikacji, mnie po trzech wplatach na ubezpieczenie medyczne zażadano skanu polisy.I podejrzewam ,że to była ostania wpłata jaka zrobiłem.

    mk Odpowiedz
  • @mk
    dzięki za info bo myślałem że jak raz przeszło to już zawsze przejdzie, ale jak już mam w koszyku to bez straty czasu zawsze można spróbować:)
    @Piotr
    pytałem o podobną sytuację kilka postów wyżej. Mam kilka kont założonych dla promocji w getinie (rodzina) wszystkie mają jeden mój nr tel do potwierdzania operacji, nie ma z tym problemu, ale promocja MCM to coś innego bo platności są powiązane bezpośrednio z nr telefonu i miałem wątpliwości, których nie potrafiła też rozwiać infolinia. Rozwiazałem sprawę tak, że nr tel do potwierdzania operacji dalej jest wszędzie ten sam, ale nr tel powiązany z kartą płatniczą jest dla każdego rachunku inny i poświęcając chwilę czasu na opłacanie fv przez sprytnego zmieniałem karty w telefonie. Można spokojnie tylko na chwile w systemie getina zmienić nr powiązany z kartą płatniczą na jakiś nr który ma się pod ręką np. jakiś stary pre paid

    jura Odpowiedz
  • Witam
    Nie mogę opłacić polisy oc ac. Wyrzuca mi komunikat: Przekroczona wysokość limitu lub wyłączone transakcje MOTO. Ktoś ma jakiś pomysł?

    Limity mam 150 zł ponad płatność którą chce zrealizować.

    Załamany Odpowiedz
  • Mogłeś przekroczyć limit płatności po stronie Sprytnego Billa.
    Zaloguj się na upaid.pl i sprawdź swój limit do płatności.

    Kyrtap Odpowiedz
  • Pytanie może głupie, ale nie mogę znaleźć: Gdzie mogę dostać potwierdzenie wykonanej płatności? Jakiś pdf lub coś…

    mrsz Odpowiedz
  • Dostajesz dwa maile – jeden o przyjęciu płatności, drugi o przekazaniu. Nic ponad to nie dostaniesz.

    Kyrtap Odpowiedz
  • No właśnie przypominam sobie coś takiego, ale nie pamiętam, na którym etapie podawałem im jakiegokolwiek meila… ;)

    mrsz Odpowiedz
  • Ania z całym szacunkiem ale mają rację. Bo akurat często kupuje walutę w róznych kantorach i w każdym jest czarno na białym, że wyłacznie przelewy od nadawcy-to jest ich zasada-i sami jej nie wymyślili włąśnie przeciw fraudom i praniu kasy. Złamałaś świadomie czy też nie regulamin kantoru internetowego-w ten sposób też próbowałaś wypłacić kasę z karty. Nie jest to też zgodne z regulaminem SB. No niestety takie są zasady. Co do zwrotu to i tak powiem że szybko. Często kupuje bilety lotnicze w necie i powiem wam tak-że jak odwołają to czekam często miesiac na zwrot kasy i mogę sobie isć do banku jak mi nie pasuje a nie ma tu mojej winy. To tak jak z żabką-przelewanie z karty na własne konto formalnie nie jest zgodne z regulaminem jak mi zakwestionują też być moze będę musiał czekać miesiac i co zrobię-otóż nic bo to moje ryzyko i sam będę sobie winny.

    Asder Odpowiedz
  • No tak – czlowiek uczy sie przez cale zycie. Dziekuje wszystkim za zrozumienie dla mojego niedoswiadczenia w SB i wynikajacego z tego oburzenia wobec ich dziwnych regul. Pozdrawiam wszystkich ,,starych wyjadaczy” :-)

    Ania Odpowiedz
  • @Piotr: „Czy można podpiąć drugą kartę (posiadacza drugiego konta) pod jeden numer telefonu?” Podpiąłem 2 karty i przy transakcji mam możliwość wyboru, a także wcześniej ustawić sobie jakąś na domyślną.

    Seba Odpowiedz
  • witam

    Czy konieczne jest instalowanie aplikacji mastercard mobile czy mozna podpiac karte i odrazu bilem placic? Nie mam mozliwosci technicznych by zainstalowac ta pierwsza aplikacje :(

    GROSS Odpowiedz
  • Pisać, jak ktoś pierwszy dostanie kasę! :)

    Ap Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy