200 zł zwrotu za zakupy poprzez aplikację MasterCard Mobile dla klientów Getin UP!

Kilka dni temu wystartowała promocja Getin Bank, w której do zgarnięcia jest rekordowy cashback – aż 50% wykonanej transakcji. Tym razem zarobimy na wykorzystaniu aplikacji MasterCard Mobile do płatności przez telefon. W ten sposób łatwo będzie zgarnąć nawet 200 zł!

MasterCard Mobile – a co to?

Dzięki MasterCard Mobile możesz płacić swoim telefonem komórkowym za parkowanie, bilety komunikacji miejskiej, rachunki i inne usługi. W dowolnym momencie i miejscu. Bez punktu handlowo-usługowego. Bez terminala. Szybko, łatwo i wygodnie.

Aplikacja pełni rolę platformy integrującej różne systemy płatności mobilnych. Transakcje realizowane są w oparciu o systemy i aplikacje partnerów MasterCard: CallPay, inPost, iPlay mPay, Multikino, uPaid (aplikacje: mPotwór, Sprytny Bill, Zaradna Hania), SkyCash.

MasterCard Mobile - promocja Getin UP

Promocja MasterCard Mobile skierowana jest do wszystkich posiadaczy konta Getin UP. Konieczne będzie również posiadanie dowolnej karty debetowej – to właśnie dzięki niej zapłacimy mobilnie. Aby wziąć udział w promocji konieczne jest jeszcze aktywowanie usługi płatności mobilnych poprzez bankowość elektroniczną banku i… praktycznie tyle.

Co jest do zdobycia?

O co właściwie gramy? Getin Bank zobowiązuje się zwrócić nam 50% wartości transakcji, które opłacimy poprzez aplikację MasterCard Mobile do 14.01.2014. Kwota maksymalna zwrotu to aż 200 zł, co realnie przekłada się na wydanie 400 zł poprzez aplikację (w dowolnej liczbie transakcji). Najprostszym sposobem będzie zapewne opłacenie rachunku Sprytnym Billem – znalezienie płatności na kwotę min. 400 zł nie jest raczej dużym problemem.

Aplikacja MasterCard Mobile dostępna jest dla Androida, iOSa jaki Windows Phone. Krótki regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem. Za znalezienie oferty dziękujemy Kordianowi i kasi!

Nie przegap!

Komentarze

  • witam

    nie moge wejsc do SB, dostaje info o bledzie polaczenia i zeby sprobowac pozniej, miel ktos tak, jak to rozwiazac? doradzcie cos bo od SB to sie odp nie doczekam…

    grosiko Odpowiedz
  • Sprawdź, czy połączenie z siecią jest aktywne (WiFi/3G – bez znaczenia).
    Uruchom ponownie telefon/tablet.
    Wyczyść dane aplikacji.
    Odinstaluj aplikację i zainstaluj ponownie.
    W ostateczności, zrób wipe.
    Wypróbuj inny telefon/tablet.

    Innych opcji nie widzę. Po każdym kroku sprawdzaj czy działa.

    Kyrtap Odpowiedz
  • @Ap
    ja już mam kasę, właśnie mi wpłynęła na 2 konto :)

    lolekanabolek Odpowiedz
  • Ja jeszcze nie mam !!! Jak nie będę miał do 11,00 chcę podać bank do sądu, może jakiś pozew zbiorowy? ;)

    staś Odpowiedz
  • Chyba podpucha, bo promocja trwa do 14 stycznia to chyba dziwne gdyby wypłacali w ratach?

    Nickuś Odpowiedz
  • ogłaszam, że sezon „Kto już otrzymał premię??” uznaję za otwarty ;-))
    Nieważne, że promocja trwa do 14 stycznia a bank zgodnie z regulaminem ma 10 dni na wypłatę nagrody ;-)) Teraz co drugi post będzie z pytaniem kto otrzymał premię, ludzie opamiętajcie się trochę

    lolekanabolek Odpowiedz
  • ha ha :) ddobre:) i oczywiście będziemy się obrażali na bank że nie informuje na bieżąco na jakim etapie jest premia oraz dzwonić na infolinie z pytaniem kiedy wypłacą, a po każdym telefonie będziemy pisać oburzonego posta jak bardzo źle jesteśmy traktowani :) i jak bank nam pluje w twarz!
    koła 20stycznia co 15min trzeba się logować sprawdzić czy nie przyszła :)
    ale jaja, fajny żart!

    Wszystkim szampańskiej zabawy!

    jura Odpowiedz
  • Czy ktoś wie czy konto młodzieżowe to konto Getin UP i czy tam ta promocja zadziała?

    kkk6969 Odpowiedz
  • Ile czasu od podpisania umowy szła do Was karta getina?

    loll Odpowiedz
  • Długo. Jeśli dobrze pamiętam to 11 dni roboczych od podpisania umowy.
    Przy drugiej umowie, na inną osobę, szła 10 dni roboczych.
    Pierwsza opcja przez kuriera, druga przez placówkę.

    Kyrtap Odpowiedz
  • Kasa bedzie wypłacona w ciągu 10 dni od zakończenia promocji (czyli od 14.01)….i pamiętajcie, że transakcje musza być do 14.01 zapłacone i rozliczone….więc najbezpieczniej trzeba rachunek przez SB zapłacić w dniu 7-8 stycznia…

    Omir Odpowiedz
  • @Omir: „zapłacone i rozliczone”, tzn. zaksięgowane na koncie getin czy również kasa na koncie odbiorcy? Pierwsze miałem już następnego dnia jako operacja Sprytny Bill / Billbird, a do odbiorcy nie dotarła jeszcze po 9 dniach roboczych.

    Seba Odpowiedz
  • Jak Wam sie rozliczaja transakcje w upaid.pl ? Bo ja zaplacilem SB ta getinowa karta z id „MasterCard-x-ABCD” a w upaid.pl widze ta platnosc z karta o id „skycash-xyzw”.

    Dziwne, nie moja karte obciazyli??? Nie ma tez blokady w getinie.

    Paw Odpowiedz
  • u mnie poszło normalnie, bez żadnych odstępstw od normy

    lolekanabolek Odpowiedz
  • Ja też dziś płaciłam czynsz przez MCM i poszło bez problemów.
    Zauważyłam natomiast jedną rzecz w Getinie (karta paliwowa)
    od 1 lutego w Promocji będzie obowiązywała maksymalna roczna kwota zwrotu, co oznacza że rocznie na paliwie będzie można oszczędzić do 300 zł, Tego ograniczenia chyba wcześniej nie było.

    Pola Odpowiedz
  • Rzeczywiście taka zmiana pojawiła się w regulaminie.

    Dodatkowo, jest jeszcze jedna tylko nie jestem pewien czy na pewno dobrze rozumiem.
    Kwota Bazowa od lutego będzie płynna i maksymalny kwota zwrotu od każdego litra to 1 zł – wszystko wskazuje na to, że osoby, które cały czas obowiązuje kwota 3,95 zł, zostały właśnie ustawione przez bank – i tak wyszedł na swoje.
    Od lutego nie dość, że zwrot będzie ograniczony do 300 zł to maksymalny zwrot miesięczny wyniesie 30 zł – złotówkę za każdy niby-litr.

    Link do regulaminu, informacja o zmianach na samym dole:

    http://www.getinbank.pl/files/documents/regulamin_promocji_karta_debetowa_dla_kierowcow_nadia_zmiany.pdf

    Kyrtap Odpowiedz
  • powiem brzydko–> 300 zł rocznie czyli 25 złotych na miesiąc….

    Omir Odpowiedz
  • Nie, 30 złotych na miesiąc, 2 miesiące suszy.
    Ale średnio rzeczywiście wychodzi 25 zł/miesiąc.
    Chociaż sądzę, że promocja w takiej formie w ogóle nie dotrwa do końca roku, w czerwcu/lipcu prognozuję kolejne zmiany, na gorsze ma się rozumieć.

    Kyrtap Odpowiedz
  • Uwaga! Od lutego nie bedzie juz podzialu na 3,95 i 4,95. Dla wszystkich bedzie: 4,95 = 12 zl zwrotu na miesiac !!! Takze para sie zegnac

    Getinowiec Odpowiedz
  • Umowa zawarta 13.12. Kurier był 18.12. Rachunek aktywny od 20.12. Karty jeszcze nia ma. Zaczynam się obawiać czy zdąrzę skorzystać z promocji. Mój opiekun dziś napisał mi, że kartę wysłali 20.12. Chyba bajkę mi sprzedał…

    lazega Odpowiedz
  • To po 10 lutym trzeba będzie się wybrać do placówki i zamknąć 2 konta :-(

    lolekanabolek Odpowiedz
  • Rzeczywiście, wszystko wskazuje na to, że zwrot od lutego wyniesie znacznie mniej – Kwota Bazowa spada do 4,95 zł, a jeśli różnica między ceną paliwa a KB wyniesie więcej niż 1 zł, KB jest podnoszona do takiego poziomu żeby różnica wyniosła 1 zł.

    Czyli krótko – w najlepszym razie dostaniemy 30 zł w miesiącu przy średniej cenie paliwa 5,95 zł, a realnie coś w okolicy 12 zł.
    Czas uciekać.
    Zwrot za grudzień będzie normalny, zwrot za styczeń będzie normalny, a potem nie opłaca się już trzymać karty.

    Kyrtap Odpowiedz
  • Jeszcze odnośnie Sprytnego – tak jak pisze Seba#, pieniądze trafiają na konto odbiorcy z bardzo dużym opóźnieniem, w moim przypadku 9 dni roboczych. Płaciłem w połowie grudnia rachunek za prąd i czynsz i dopiero dziś dostałem potwierdzenie o przesłaniu środków na konto odbiorcy. Jak widać Sprytny Bill nie trzyma się własnych obietnic (3 dni robocze). Newralgiczne rachunki lepiej płacić bez takiego ospałego pośrednika…

    Robert Odpowiedz
  • Ja płaciłem billem 16 grudnia, pieniądze u odbiorcy zaksięgowano 18 grudnia, a potwierdzenie od bila otrzymałem dopiero dzisiaj (3 stycznia). Wygląda na to że wysyłają potwierdzenia z gigantycznym opóźnieniem ale pieniądze przesyłają zgodnie z obietnicą.

    Maksymilian Odpowiedz
  • U mnie tak samo jak Maksymilian opisuje – wplaty dotarly do orange i upc po 3 dniach roboczych, sprawdzilem w ich systemie, wiec tu Bill dziala OK. Potwierdzen na maila, tych z pdfem – nie dostalem do tej pory.

    Paw Odpowiedz
  • to tak dla potwierdzenia mail z SB :

    „Pragniemy przeprosić za utrudnienia w związku
    z wysyłką potwierdzeń pdf. Transakcje przebiegają prawidłowo, ich realizacje są i były wykonywane w regulaminowym czasie do 3 dni.
    Przerobiliśmy nasz system wysyłania potwierdzeń i problem nie powinien się juz powtórzyć.
    Uzupełniamy jedynie zaległą wysyłkę pdf.”

    Artin Odpowiedz
  • Dzięki za informacje i wyjaśnienie dot. Sprytnego. Jesteście bardzo pomocni – szacunek!

    Robert Odpowiedz
  • Opisali sprawę na FB, jakoś problemy z powiadomieniami były, ale płatności przechodziły bez większych problemów.

    U mnie dwie transakcje wykonane 23.12, doszły na konto 27.12, powiadomienie otrzymałem dzisiaj.

    Kyrtap Odpowiedz
  • hej. jak podpiąć kartę pod SB ? Przysłali mi właśnie kartę Getinu. Aktywowałem ją, włączyłem powiązanie z aplikacją MCM. Właczyłyłem apkę, przez nią pobrałem SB. I jak połączyć kartę z SB? czy już mogę płacić rachunki ?

    littleboy1989 Odpowiedz
  • znalezione na fb sprytnego: Instrukcja „użycia” do konkursu z Getin Up:
    1/ zalogować się na konto na getinbank.pl
    2/ „twoje karty”
    3/ „umowa kart debetowych”
    4/ wybrać kartę i kliknąć „SZCZEGÓŁY”
    5/ ustawić powiązanie karty z mastercard mobile, ustawić mPIN (zapamiętać)
    6/ zainstalować aplikację z mastercardmobile.pl
    7/ zainstalować Sprytnego Billa
    8/ opłacić rachunek pamiętając, że przy karcie z konta Getin Up należy podać mPIN (a nie kod CVC)

    Lili Odpowiedz
  • Przez Billa przejda wszelkie transakcje? weryfikuja je jakos? wiem regulamin ale jak to wyglada w praktyce? po jakim czasie pokazuja sie blokady na karcie? dzieki za info bo swiezy jestem :)

    Cypres Odpowiedz
  • Weryfikują wszystkie – bardzo często wysyłam im skany rachunków w celu weryfikacji numeru rachunku bankowego odbiorcy.

    Lili Odpowiedz
  • Czy mozna powiazac z telefonem o innym numerze niz ten do hasel SMS? Chyba tak bo da sie zmienic ten numer robiac powiazanie. Powiazalem ale nadal mam nieaktywna w szczegolach mojej MasterCard w getinie – to sie przemieli moze do rana (aktywacja bedzie widoczna w systemie)?

    I teraz jak najlatwiej wydac 400zl, rachunek przez SB jak czytalem musi byc prawdziwy (np za gaz) i ta aplikacja SB skanuje kod kreskowy i place przez smartfona tak?

    Getin podoba mi sie, nowoczesne rozwiaznia i dosc chojny (530zl lacznie a dalo sie wiecej…).

    Ciekawski Odpowiedz
  • Informacja dla osób które miały problemy z powiązaniem karty z aplikacją MasterCard.
    MPin nie może zaczynać się od zera. Po wpisaniu takiego pinu powiązanie teoretycznie jest zakończone sukcesem, ale po powrocie do ustawień karty widać, że nie jest ona powiązana z aplikacją.
    Na infolinii Getinu niestety tego nie wiedzą i moja ładniejsza połówka czekała na rozwiązanie problemu od ok. dwóch tygodni. A udało mi się dojść do tego jak siostra też miała problem z powiązaniem karty.

    andrzej78 Odpowiedz
  • 1. długo trwa taka weryfikacja ? chciałbym się załapać do końca promocji, a nie wiem czy się wyrobię jeśli ze chcą skan.
    2. jak się otrzymuje te potwierdzenia pdf ? nigdzie się nie rejestrowałem podając e-mail – podaję się przy płatności ?

    littleboy1989 Odpowiedz
  • Jestem laikiem w płatnościach sprytnym billem i mastercard mobile,dlatego chciałbym zapytać czy po podłączeniu karty do mastercard nadal mogę korzystać z niej normalnie na stacjach i sklepach? Druga sprawa, która przewijała się tu już kilkakrotnie, jak się ma płatność mobilna do wyrobienia limitu 300PLN? Ktoś pytał konsultantów ?Z tego co czytałem pewności nie ma ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • @Ciekawski
    Dane rachunku można też wprowadzić ręcznie. Z tym że powinieneś mieć dokument potwierdzający przedmiotowe zobowiązanie, np. zawiadomienie ze spółdzielni o wysokości czynszu.
    @littleboy1989
    Z mojego doświadczenia weryfikacja trwa nie dłużej niż 2 dni robocze.
    Niestety nie pamiętam w którym momencie podawałem maila na którego dostaję potwierdzenie transakcji, ale swoje dane można też zweryfikować na stronie upaid.pl

    andrzej78 Odpowiedz
  • @Zdzisiek80
    Powiązanie karty z aplikacją MasterCard w żaden sposób nie ogranicza możliwości jej używania w tradycyjny sposób.
    Na temat wyrobienia limitu niestety nie mam wiedzy.

    andrzej78 Odpowiedz
  • andrzej78 dzięki Za pomoc. Nie wyrobiłem właśnie limitu 300PLN i tak się zastanawiam, a przez aplikację dopiero będę przechodził.

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Transakcje z użyciem SB czy ogólnie MM wyrabiają limit 300 zł.

    Kyrtap Odpowiedz
  • @andrzej78
    dzięki, faktycznie na upaid.pl podałem mój nr telefonu i pojawiło się pole na imię, nazwisko i mail, a karta była już tam podpięta

    littleboy1989 Odpowiedz
  • Andrzej Bingo! mPin mialem zaczynajac sie od zera… wkurzajacy BUG :-/

    Ciekawski Odpowiedz
  • @Ciekawski
    Najlepsze jest to że Infolinia nie zna tego problemu. Moja dziewczyna rozmawiała w tym tej sprawie chyba z 4 różnymi konsultantami i żaden nie potrafił jej pomóc. Zgłosiła też problem przez formularz na stronie Getinu i oficjalnie dalej czeka na informacje.
    Ciekaw jestem czy dostanie jakieś info w tej sprawie. ;-)

    andrzej78 Odpowiedz
  • MM spryciarzem liczy się do limitu 300zł. Na wyciągu wygląda tak samo jak płacone bezpośrednio przez Billa.

    miki Odpowiedz
  • chcialbym sie doinformowac :) wykonalem platnosc przez MC i billa, dostalem potwierdzenie przyjecia do realizacji mailem. Jak rozumiem po wykonaniu platnosci przez Billa dostane jeszcze potwierdzenie w PDFie wykonania tej platnosci od upaid? czytalem wyzej ze potwierdzenia splywaly z opoznieniem wiec sa jeszcze potwierdzenia wykonania przelewow przez BILLA? Pytam bo chcialbym miec jakis zobowiazujacy kwit :)

    Cypres Odpowiedz
  • Po 3 dniach przychodzi potwierdzenie w pdf.

    miki Odpowiedz
  • U mnie powiązana karta pojawiła się w SB za drugim razem. Wygląda, że przed powiązaniem trzeba mieć już konto w SB na nr telefonu wpisany w GB. Konto w SB założyłem po pierwszym powiązaniu i wtedy karty nie było.

    Faraon Odpowiedz
  • Czy po instalacji MASTERCARD MOBILE wyrażaliście zgodę na przysyłanie nformacji reklamowych itd? Nic na ten temat nie znalazłem w regulaminie promocji ?

    Zdzisiek80 Odpowiedz
  • Ktoś próbował płacić dwoma kartami podpiętymi do aplikacji w jednym telefonie ? Mam 2 karty w GB ale niestety jeden smartfon. Da się odpiąć od aplikacji karte i podpiąć drugą ?

    zaskar99 Odpowiedz
  • Podepnij kartę B, karta A powinna automatycznie zniknąć – tak przynajmniej było u mnie.

    Kyrtap Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy