25 zł do pyszne.pl za rejestrację w loterii dla zaproszonych klientów Citibanku

Zakończona

Ruszyła szybka promocja skierowana do obecnych klientów Citibanku. W zamian za zarejestrowanie się w loterii „Tyle Wygrać” możemy zgarnąć 25 zł w formie vouchera do wykorzystania na pyszne.pl.

Loteria Citibanku
Aby skorzystać z promocji przygotowanej przez Citibank należy zostać do niej zaproszonym za pomocą wiadomości SMS i e-mail. Jak łatwo się domyślić zaproszenia mogą otrzymać osoby, które posiadają główną kartę kredytową tego banku. Dodatkowo regulamin precyzuje, że karta musiała zostać otwarta przed 30.04, a w okresie 90 dni poprzedzających start oferty dany klient nie mógł logować się do usług bankowości elektronicznej w przeglądarce telefonu, ani do aplikacji mobilnej Citi Mobile. Innymi słowy zaproszone mogą być tylko te osoby, które w ciągu ostatnich 90 dni logowały się z poziomu komputera (albo wcale).

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że w terminie od 30.04 od godziny 14:00 do 14.05 (również do godziny 14:00) zalogujemy się w przeglądarce telefonu do platformy bankowości internetowej Citibank Online i zarejestrujemy swoją kartę kredytową w loterii „Tyle Wygrać”, o której pisałem 1,5 miesiąca temu.

I… to w zasadzie tyle! Nagroda w formie bonu o wartości 25 zł do wykorzystania na pyszne.pl trafi do nas w ciągu 7 dni roboczych po zakończeniu oferty. Warto tu zauważyć, że pula nagród wynosi 1000 sztuk, więc najprawdopodobniej rozejdzie się całkiem szybko.

Szczegóły w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Hmm ja się do tego paździocha od roku nie logowałem, a żadnego zaproszenia nie przysłali.

    Myś Odpowiedz
    • Przypominam, że aby bank mógł wysyłać informacje marketingowe / handlowe należy… wyrazić na to zgodę. Inaczej nas nie może „spamować”. Może tu jest problem?

      Michał
  • Akurat wczoraj zalogowalam sie pierwszy raz od stycznia. „Tyle przegrac”…

    Karolina Odpowiedz
  • Wyjatkowo duzo tym razem daja :) Warunki spelnione o 14:01 – mam nadzieje, ze nie bedzie za pozno

    keton Odpowiedz
  • Od ostatniej promocji usunąłem apkę to wprowadzili też zwykle logowanie się z telefonu… XD

    savi Odpowiedz
  • Czy Ktoś wcześniej zarejestrowany w promocji „Tyle wygrać” próbował się rejestrować jeszcze raz? Czy da radę?

    abc Odpowiedz
  • Dział marketingu/promocji tego banku to mocni żartownisie – Olimpiada, Euro 2020 :-)
    Mogliby przemianować te sezony, bo teraz to wygląda mało medialnie.
    1. Sezon na Start w Wuhan
    2. Sezon Pandemii
    3. Sezon Wypłaszczenia Krzywej Zachorowań
    4. Sezon Pandemii – Druga Fala Zachorowań

    Tomko Odpowiedz
  • Wybaczcie, że pytanie z innej beczki, ale mam pytanie – mam kartę płatniczą przedpłaconą zasiloną środkami której termin ważności to 04/20. Oczywiście dziś się zorientowałem, że upłynął termin ważności, jest jakiś sposób wy jeszcze wyciągnąć te środki? Zawsze wolę te kilka złotych odzyskać…

    sentinelsan Odpowiedz
  • Przyszedł już do kogoś ten bon?

    Arek88 Odpowiedz
    • A niby dlaczego juz mialby przyjsc, jak ciagle jeszcze mozna sie rejestrowac? Wg regulaminu jest jeszcze sporo czasu.

      keton
    • Myślałem, że na bieżąco wysyłają.

      Arek88
  • Ktoś może dostał bon? Najpóźniej dzisiaj powinni wysłać wg regulaminu.

    asi Odpowiedz
  • Wpadly vouchery na 2 konta!

    prawdziwy-aaaa Odpowiedz
    • U mnie brak, a logowanie i rejestracja była tuż po 14… Ktoś jeszcze dostał/nie dostał?

      asi
    • też brak, logowanie i rejestracja kilka sekund po 14.

      conrad_88
    • Nikt nie dostal. Nie widzisz ze to jeden z tych ktorzy wprowadzaja w blad?

      aaaa
  • Dalej nikt? Ładnie się ociągają.

    Pietia Odpowiedz
    • Tydzień temu napisałem im reklamację że jestem głodny. Nadal jestem głodny. Termin odpowiedzi jakiś kosmiczny

      aaaa
  • Wlasnie otrzymalem odpowiedz na reklamacje. Nie zalapalem sie w 1000 osob, ktore zostaly nagrodzone. Logowalem sie o 14:01 … Czyli w minute (a moze i mniej) 1000 osob spelnilo warunki? Chyba ktos tu oszukuje. Trudno, kolejne konto i KK do zamkniecia.

    keton Odpowiedz
    • mi to samo odpisali, a zalogowalem sie i zarejestrowalem od razu jak wybila 14

      aaaa
    • Ich standardowa kłamliwa śpiewka… Już kiedyś było podobnie w jednej z takich promocji, że każdemu to odpisywali. Jak widać, teraz akurat ta ich znów przerosła i „zgubili” pewnie gdzieś te swoje kody, więc w ten sposób odpiszą wszystkim i tyle.

      pws
    • Nie tyle „zgubili” a raczej podzielili miedzy siebie :) A z klientow robia idiotow. Trudno, kilku ich straca.

      keton
    • taka sama odpowiedź – dyspozycja zamknięcia, może chociaż znowu dadzą 100

      karampuk
  • napisałem wczoraj reklamację/ dziś wiadomość o przyznaniu nagrody.
    logowałem się w pierwszej minucie po godzinie 14

    Michał1986 Odpowiedz
    • nie wierze, ja ponad tydzien czekalem na odpowiedz

      aaaa
    • piszę jak jest i nie mam żadnego powodu by pisać nieprawdę.
      kwestia wiary? to nie to forum

      Michał1986
    • Tez w to nie wierze. Pisalem wielokrotnie do Citi i zwykle czeka sie przynajmniej kilka dni.
      Co do przyznawania nagrod to mam wrazenie, ze wieksze szanse maja aktywni uzytkownicy. Przez lata mialem u nich konta walutowe, glownie zasoby EUR – wygodnie bylo z tego korzystac w EU. I zawsze poprzednio wpadaly bonusy. Ale jak tylko kurs poszybowal w gore wymienilem wszystko na PLN i konto lezy puste. No i teraz wala scieme, ze nie zalapalem sie do 1000 osob. Zenada.

      keton
    • Później wstawie screeny – wiadomości do nich i zwrotnej. Nie jestem aktywnym użytkownikiem bankowości Citi.
      Też miałem tak do tej pory że odpowiedź przychodziła po paru dniach, ale dzisiaj zaskoczenie: może taki fart? Nie wiem.

      Michał1986
    • U mnie widzę że też wczoraj przyznali bon. Logowałem się kilka sekund po 14:00. Reklamację natomiast składałem 9 dni temu (formalnej odpowiedzi na nią nie widzę do dziś)

      Pietia
    • jaja sobie robią – żona dostała kod pomimo tego, że u niej logowałem się już po mnie – a ja się nie załapałem (według citi) do pierwszych 1000

      karampuk
    • dokładnie jaja – wczoraj odpowiedź, że przykro bo nie zmieściłem się w pierwszych 1000 osób, a dziś „Miło nam poinformować, że znalazłaś/eś się wśród pierwszych 1000 osób” i drugi kod wpadł.
      Nie wie lewica co robi prawica

      karampuk
    • @Michał1986 Pojawia sie tutaj zbyt wielu pracownikow bankow ktorzy wprowadzaja w blad. Czyli dostales tylko kod bez zadnych wyjasnien bo odpowiedzi na reklamacje nie mogles tak szybko dostac. Kody wysyla inna osoba, a kto inny odpowiada na reklamacje i sprawdza tylko czy ta pierwsza osoba wyslala juz kod. Jesli nie wyslala kodu to wiadomo ze nie zmiescilem sie w grupie 1000 osob i nie ma potrzeby dalszego zajmowania sie reklamacja. Dam im czas do wieczora.

      aaaa
    • Taki właśnie zbieg okoliczności, myślę że presja/ maile reklamacyjne zrobiły swoje.
      Też się zdziwilem: bo napisałem do nich popołudniu a w nocy voucher już był.
      Fakt faktem odpowiedzi żadnej nie było tylko formuła o przyznaniu nagrody.

      Michał1986
  • Wlasnie zlogowalem sie konto. Uwaga – dzisiaj przyszedl kod (!) Widac niezly maja tam bajzel. Odpowiedz na reklamacje po kilku dniach, ze nie dostalem, bo sie nie zalapalem, ale kto inny jednak z automatu kod wyslal. Watpie aby to bylo w odpowiedzi na moja kolejna wiadomosc, bo ten bank baaaaardzo wolno odpowiada na reklamacje.

    keton Odpowiedz
    • U mnie też wpadły dziś kody bez żadnych reklamacji, bo jeszcze nie zdążyłem napisać. Także dopiero dziś je wysłali, może dopiero ogarnęli termin jak zaczęły spływać reklamacje…

      pws
    • Ale to ich odpisywanie od razu, bez żadnego sprawdzenia i kłamanie wprost, że ktoś niby nie nie spełnił warunków, bo się nie załapał do puli, to jest straszne chamstwo, żeby nie nazwać tego o wiele gorzej, które kolejny raz się potwierdziło, a było już znane od dawna u nich.

      pws
    • Wlasciwie klamia tylko piszac ze zostalo nagrodzonych 1000 osob, bo do wczoraj jeszcze nikt nie zostal nagrodzony. Nie pisza ze nie spelnilem warunkow a tylko ze nie znalazlem sie w gronie laureatow :)

      „W odpowiedzi na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że w promocji „Zarejestruj się do loterii i otrzymaj voucher do pyszne.pl o wartości 25 zł”, po spełnieniu warunków regulaminu zostało nagrodzonych pierwszych 1000 osób. Niestety nie znalazł się Pan w gronie laureatów. Dlatego nagroda nie została przyznana.”

      aaaa
  • A jakby ktoś chciał 50 zł na sushi za sprzedanie swoich danych osobowych (łącznie ze skanem dowodu i tęczówek) to jest taka promocja: https://payeye.com/regulamin-promocji/

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Fajnie napisane 😀 ale chyba nikt sie nie skusi, jedna lokalizacja w calej polsce. Kapital zakladowy 10800zl, co to za „nielegal”? :) jak to znalazles? :)

      Herman
    • To jest jak najbardziej legalne, działają pod nadzorem KNF jako tzw. mała instytucja płatnicza.
      Znaleźć było to łatwo, teraz tę usługę odpalają i się wszędzie promują, mnóstwo serwisów o nich pisało — choć nie o promocji, mi nie wystarcza marketingowa papka, więc sam ich www sprawdziłem i tam ją znalazłem. Tak więc spokojnie można brać udział, na pewno tysiąca chętnych na sushi jeszcze nie było. 😉

      Don Quijote de la Mancha
    • … to z takich aktualnych i bardzo niszowych możliwości podbudowania budżetu domowego jest jeszcze gra mPay Hero ;-)

      Be@
    • Sam nie wiem, czy palić tę metodę… Gdyby nie to, że ja sam ją odkryłem, to pewnie byłbym tu zagryziony… No ale zapowiada się to interesująco… #blik #wypłata #bezpłatność

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don jakaś wskazówka?

      abc
    • don@quijote.pl

      Don Quijote de la Mancha
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy