HIT! Niesamowicie proste 300 zł za Konto Jakie Chcę w promocji Santander Bank Polska i eBroker

Zakończona

Ruszyła niesamowicie prosta promocja Konta Jakie Chcę organizowana przez Santander Bank Polska oraz pośrednika finansowego eBroker. W zamian za założenie rachunku, wykonanie kilku płatności i zapewnienie wpływu 1000 zł otrzymamy aż 300 zł premii! A do tego opcjonalne 150 zł za przelew wynagrodzenia, 80 zł w programie poleceń czy moneyback za płatności rachunków. Szykuje się HIT!

300 zł premii na start od Santander i eBroker

Konto Jakie Chcę z bonusem – III edycja

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta osobistego w PLN w Santander Bank Polska od 13.01.2019. Posiadanie innych produktów tego banku nie wyklucza z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, akceptując przy tym regulamin promocji oraz wyrażając zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej w celu przeprowadzenia promocji – chodzi o to, aby Santander mógł poinformować organizatora (eBroker) o spełnieniu przez nas warunków promocji. A jakie one są?

Po pierwsze – po rejestracji konieczne będzie złożenie wniosku o Konto Jakie Chcę za pomocą wygenerowanego dla nas linku. To bardzo ważne – wnioski pochodzące z innych miejsc w sieci (czy z oddziałów) nie będą brały udziału w promocji. Pamiętajmy również, aby podać takie same dane, co na stronie promocji (w tym adres e-mail).

Istotne też, aby zawnioskować od razu o kartę debetową do konta oraz wyrazić cztery zgody na:

  • kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych,
  • kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowych,
  • kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
  • na elektroniczne kanały kontaktu (EKK).

Wniosek o konto powinniśmy złożyć najpóźniej 29.02.2020, natomiast samą umowę z bankiem zawrzeć do 15.03.2020. Pamiętajmy, że we wniosku musimy podać ten sam adres email, co podczas rejestracji na stronie promocji.

Niesamowicie proste zasady

Co dalej? Pierwszą część bonusu, czyli 200 zł premii, otrzymamy za wykonanie 5 płatności bezgotówkowych kartą lub BLIKiem w sklepach lub internecie. Warunek ten powinniśmy spełnić dwukrotnie – w ciągu dwóch następujących po sobie miesięcy. Do wyboru mamy więc styczeń i luty, luty i marzec lub marzec i kwiecień. Razem musimy więc wykonać 10 transakcji.

Drugą część bonusu, czyli 100 zł premii, zgarniemy zapewnienie wpływów na łącznie 1000 zł nie później, niż 30.04.2020.

I to tyle! Organizator promocji powiadomi nas mailowo do 15.05.2020 o spełnieniu warunków promocji. Będziemy mieć wtedy 7 dni na uzupełnienie danych do odbioru premii pieniężnej w wysokości 200 lub 300 zł. Przelew otrzymamy do 31.05.2020.

80 zł za założenie konta z polecenia

300 zł na start to jednak nie wszystko. W trakcie wnioskowania o konto będziemy mogli podać kod polecający (w momencie wyboru karty) i… zgarnąć kolejne 80 zł za zostanie klientem banku. Tu jednak warunki nowego klienta są nieco inne: bank nagrodzi jedynie tych nowych klientów, którzy nie posiadali żadnego konta dla klientów prywatnych w złotych polskich w Santander Bank Polska od 1.11.2018 (przy czym nie wliczamy tu ew. rachunków oszczędnościowych – te nie wykluczają). Musimy też wyrazić zgodę na przekazanie informacji objętej tajemnicą bankową osobie polecanej, ale w bardzo małym zakresie – chodzi tu jedynie o poinformowanie polecającego, że należy mu się nagroda.

Aktualizacja (1.02): Od początku lutego bank płaci 50 zł w ramach programu poleceń. Szczegóły w prześwietleniu oferty.

Najważniejsze jednak, abyśmy podali w odpowiednim miejscu kod polecający uzyskany od obecnego klienta banku – w trakcie wnioskowania o konto. Jeśli nie macie kodu swojego znajomego (który uprzednio zapisał się do programu poleceń), to będzie mi bardzo miło, jeśli użyjecie naszego, sprawdzonego kodu: 1007533095.

Kod polecający Santander Bank Polska

A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 80 zł jako osoba polecana (nowy klient)? Po pierwsze – zalogować się co najmniej raz do aplikacji mobilnej albo bankowości internetowej Santander. Po drugie – wykonać płatności kartą lub BLIKiem na min. 300 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta.

80 zł za polecenie zgarniemy do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Obecna edycja programu poleceń trwa do 31.01.2020 i więcej o niej pisałem w tym artykule.

Opcjonalnie: 150 zł za wpływ wynagrodzenia (TYLKO do 31.01)

Kolejna premia wymaga już od nas nieco więcej, bo wypłacana jest po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto. Oczywiście nie trzeba z niej korzystać, ale jeśli tylko chcemy i możemy – to warto. Tu okres karencji, który definiuje nowego klienta, jest również nieco inny: bank pozwala na udział w promocji tym klientom, którzy nie posiadali żadnego konta osobistego w Santander Bank Polska w złotych polskich od 1.11.2018. Pozostałe warunki pokrywają się z promocją eBrokera.

Aktualizacja (1.02): Promocja z premią za wpływy wynagrodzenia nie jest już dostępna dla nowych klientów.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że po zawarciu umowy złożymy dyspozycję przekazywania wynagrodzenia przez infolinię lub bankowość internetową Santander. Istotne, aby zrobić to najpóźniej w miesiącu następującym po miesiącu otwarcia konta.

Ostatnim krokiem jest zapewnienie wpływu wynagrodzenia na konto. Co bank rozumie pod pojęciem wynagrodzenie? Zgodnie z regulaminem chodzi o:

Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie.

Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne realizowane w oddziałach lub wpłatomatach banku oraz wpływy na inne konto niż konto podane w dyspozycji przekazywania wynagrodzenia.

Bank zapłaci nam 50 zł za zapewnienie wpływu wynagrodzenia w danym miesiącu kalendarzowym, ale nie więcej, niż łącznie 150 zł. Miesiącem, w którym musi wpłynąć pierwsze wynagrodzenie, jest miesiąc następujący po miesiącu złożenia dyspozycji. Wypłata nagrody nastąpi do końca maja.

Moneyback od płatności rachunków

Ostatnią premią, którą możemy zgarnąć jako posiadacze Konta Jakie Chcę, jest moneyback w wysokości 1% od płatności rachunków za gaz, prąd i usługi telekomunikacyjne. Wystarczy więc opłacać faktury tego typu przelewem z Konta Jakie Chcę, a bank doda nam nieco od siebie. Niewiele, ale zawsze to coś – zwłaszcza, że ta oferta jest niejako wbudowana w rachunek i, miejmy nadzieję, będzie dostępna jeszcze przez długi czas ;)

2,5% na Lokacie Mobilnej

Na koniec przypomnę, że klienci Santander Banku mogą skorzystać z promocyjnej oferty Lokaty Mobilnej. Możemy ją założyć tylko raz – za pomocą aplikacji mobilnej. Kwota minimalna to 1000 zł, a maksymalna – 20000 zł. Lokata trwa 4 miesiące, a jej oprocentowanie wynosi 2,5%. Jeśli natomiast zsumujemy odsetki z premią na start, to efektywnie otrzymamy jakieś 8,04% w skali roku – i to dla kwoty maksymalnej lokaty! :)

Konto Jakie Chcę – opłaty

Prowadzenie Konta Jakie Chcę jest bezpłatne – niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł. Co więcej – posiadacze tego rachunku mogą całkowicie za darmo korzystać z przelewów natychmiastowych. Bez limitu!

Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem. Możemy za nią zapłacić 3 zł lub 5 zł, zależnie od wybranego wariantu. W tym pierwszym opłata jest stała (i nie można być z niej zwolnionym), natomiast w tym drugim – zwolnienie z opłaty następuje po wykonaniu min. 5 transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty. A że i tak je będziemy wykonywać, aby zgarnąć premię za wynagrodzenie, to wybór wydaje się w miarę oczywisty :)

Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych banku. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.

Nie przegap!

Komentarze

  • A czy jeżeli jeden wniosek o założenie konta został odrzucony to można mieć drugie podejście?

    Krzysztof Samoraj Odpowiedz
  • Witam
    Co to moze byc?
    Składam wniosek juz 3 raz i za kazdym razem odrzucany. Z powodu niby niezgodnosci danych w dowodzie. Wzialem z e wgrywam z dysku foto dowodu i odrzucaja a dane sa dobre. Wzialem ze dam foto ksero dowodu kurierowi to to samo. Nawet kurier nie przyjezdza a odrzucaja wniosek teoretycznie nie widzac nawet dowodu bo go nie wgrywam jezeli biore opcje z kurierem ale mimo to jest znow odrzucany… Chce zalozyc to konto z polecenia ale odrzucaja wnioski…

    YaPaE Odpowiedz
    • Mi kiedyś odrzucili bo foto dowodu wychodziło poza ramki zdjęcia, musiałem zrobić tak by było widać dowód z obramowaniem.

      Pytajnik
  • Foto dowodu bylo na samym srodku. A w drugim przypadku nawet nie widzieli dowodu jak kurierowi mialem je dac. Ale z gory odrzucili z tego samego powodu. Pomocy….

    YaPaE Odpowiedz
  • Czy jest szansa na przedłużenie programu poleceń (kontynuacja od 01.02.2020)?

    Annna23 Odpowiedz
  • Nie wiem czy to ważne dla Admina, ale linki do strony promocji na tej stronie nie działają…

    I.Z. Odpowiedz
    • Wszystko działa. Najprawdopodobniej masz coś w stylu adblocka, który traktuje je jako reklama i blokuje dostęp.

      Michał
    • To prawda. Zapomniałam, że Safari wprowadziło ostatnio dodatkowe zabezpieczenia. Na Chromie wszystko się otwiera.

      I.Z.
  • Podpisałem dziś umowę.. A dogodny termin przez inpost, to taki że podjeżdża rano pod dom i dzwoni dzwonkiem że jest umowa do podpisania.. :D Kilka podpisów, sprawdzania danych z dowodu, i w końcu załatwione.

    luka89waw Odpowiedz
  • Da się potem jakoś potwierdzić na infolinii czy załapałem się do promocji, bo nadal nie wiem czy wpadłem w okresie karnacji.. daty

    luka89waw Odpowiedz
  • Czy rzeczywiście, cytuję Michała ,,Nie, bonus jak najbardziej będzie. Chodzi o to, że regulamin zastrzega, że dyspozycję musimy złożyć najpóźniej w miesiącu po miesiącu zawarcia umowy o konto, natomiast wpływy muszą być najpóźniej w kolejnym miesiącu – ale wypłata nagrody następuj w maju. Oznacza to, że jeśli złożysz dyspozycję w lutym, a wynagrodzenie wpłynie w marcu i kwietniu, to otrzymasz „jedynie” 100 zł (za dwa miesiące). Dlatego jeśli ktoś chce pełną pulę za wynagrodzenie (min. 3 miesiące wpływów) to najlepiej aby złożył dyspozycję już w styczniu i zapewnił przelew już w lutym (+marcu i kwietniu).” W regulaminie jest, że do promocji wynagrodzenia trzeba przystąpić do 31.01.2020

    Lala Odpowiedz
    • to prawda że dyspozycję przelewu wynagrodzenia można złożyć tylko do 31.01, rozmawiałam z panią na infolinii

      K
    • Też tak zrozumiałam. A jak oni zweryfikują, że samodzielnie poprzez bankowość internetową zleciłam przelew innego świadczenia?

      Lala
    • Jak zlecisz w bankowości to przecież będą wiedzieli, poza tym po Twoim zleceniu w ciągu 2 dni wyślą do pracodawcy Twoje zlecenie.

      WiFran
    • Samodzielnie: pobierz i wydrukuj formularz, wypełnij i podpisz, przekaż formularz pracodawcy. Niby jak mają wiedzieć, do którego pracodawcy wysłałam formularz?

      Lala
    • Nieaktualne. Już wiem. Niedoczytałam.

      Lala
    • * nie doczytałam

      Lala
  • W regulaminie pisze tylko tyle:

    do dnia 30.04.2020r. dokonać łącznej minimalnej sumy wpływów na Konto 1000 zł (słownie: tysiąc złotych)

    Więc czy przelew z konta w tym samym banku(z konta męża) będzie się „liczył” ??

    Paula. Odpowiedz
  • Mam pytanie odnośnie nagrody za polecenie. Cytując Michała: „Po drugie – wykonać płatności kartą lub BLIKiem na min. 300 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta. ” Czy jeśli wykonałem te płatności już w styczniu to jest ok?

    sakee5 Odpowiedz
  • Witam, chciałbym się upewnić w pewnej kwestii.

    „Polecony i Polecający przez spełnienie warunków wskazanych odpowiednio w par. 3 Regulaminu mogą przystąpić do Programu od 1 października 2019 r. do 31.01.2020 r.”

    Jeśli złożyłem wniosek o konto 29.01 i podałem numer polecającego to od razu przystępuje do programu poleceń? Fakt, ze umowę będę miał podpisaną w lutym nie przeszkodzi w udziale w programie poleceń?

    Michał Odpowiedz
  • Witam. Czy mieliście dołączony do umowy regulamin programu poleceń? Bo u mnie nic takiego nie było i jestem ciekawa czy znowu nie będzie problemu przy wypłacie premii. Kod polecenia wpisałam we wniosku ale regulaminu promocji nie załączyli. Też tak mieliście?

    WiFran Odpowiedz
  • Jak to jest z tą czwartą zgodą na EKK. Przy składaniu wniosku są dwie, po zalogowaniu też widać tylko te dwie. W sumie mają one sens „elektronicznych kanałów kontaktu”. Natomiast nigdzie, także po zalogowaniu do systemu nie ma żadnej zgody, która byłaby nazwana zgodą na „EKK”. Ktoś pisał, że pojawiło mu się coś takiego po zalogowaniu, ale mnie ani znajomej osobie nie.

    Skylla Odpowiedz
  • Czy osoba która użyła kodu polecającego też dostanie 80zl czy tylko ta która kod podała?

    Iwona Odpowiedz
  • W piątek dostałem umowę, jak się zalogować w aplikacji i internecie??? Dostaje sms z kodem ale wpisując hasło wyskakuje że złe hasło.

    Ravv Odpowiedz
  • Witam mam pytanie do poprzedniej promocji – Money Mania 21.
    Do 31.01 trzeba było uzupełnić nr. konta w money mani. Córka brała udział w poprzedniej promocji z Santandera i dostała maila z linkiem do wpisania nr konta. Myślałam, że też dostanę taki mail, ale nie przyszedł, a na ich stronie nie widziałam, takiego formularza, do wpisania numeru, ani informacji, że trzeba wejść w menu. Dopiero wczoraj na Livesmarter w komentarzach przeczytałam, że trzeba było wejść w Moje konto. Czy istnieje jeszcze jakaś możliwość nie wypadnięcia z promocji i uzupełnienia brakującego numeru konta?

    Krystyna Odpowiedz
  • Jestem nowym klientem Santandera i czuję się niedoinformowany przez bank i Michała :( Założyłem konto w promocji i myślałem, że karta debetowa automatycznie będzie w trybie „5 transakcji = 0 zł”, ponieważ takie też są warunki dostania 200 zł. Tymczasem okazuje się, że miałem kartę bez warunków za 3 zł miesięcznie. Oczywiście zmieniając to na początku miesiąca, jest już ZA PÓŹNO, zmiana wejdzie w życie dopiero od marca. Wobec tego bank pobierze mi opłatę 3 zł. Nigdzie na blogu nie widziałem jasnej informacji, żeby na to uważać. Przeklikiwałem się też przez opcje w banku po założeniu konta końcem stycznia i akurat tej nigdzie nie znalazłem. Dopiero w lutym wyświetlił mi się automatyczny komunikat „a może byś zmienił opłaty za kartę”. Chamstwo ze strony Santandera. Teraz jedyny sposób to reklamacja, jak już ściągną mi kasę. Piszę, żeby przestrzec innych!

    Oskar_15 Odpowiedz
    • W odpowiedzi zacytuję kawałek powyższego artykulu: ‚Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem. Możemy za nią zapłacić 3 zł lub 5 zł, zależnie od wybranego wariantu. W tym pierwszym opłata jest stała (i nie można być z niej zwolnionym), natomiast w tym drugim – zwolnienie z opłaty następuje po wykonaniu min. 5 transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty. ‚

      kAt
    • No fajnie, ale w artykule brakuje podstawowej informacji, tzn. że DOMYŚLNIE przy zamówieniu karty aktywny jest wariant 3 zł. Ideałem byłoby jeszcze podanie, gdzie zmienić to w bankowości internetowej. W FAQ Santandera jest tylko napisane, że można to zmienić w „w swoich usługach bankowości elektronicznej Santander internet”. Niezwykle pomocne… Przeklikuję się dziesiąty raz przez te opcje i nie mogę tego znaleźć.

      Oskar_15
    • Opcja zmiany chyba była w Karta-> Usługi

      neme
    • Nawet pracownik w oddziale nie wiedział, gdzie to zmienić w aplikacji mobilnej. Wychodzi na to, że się nie da i jedyna opcja to komputer. Szykuje się najgorszy bank w moim osobistym rankingu, zaraz po BNP. Na dodatek domyślnie hasło do autoryzacji telefonicznej to NUMER DOWODU OSOBISTEGO. Nie mogłem go nigdzie wybrać. Super zabezpieczenie w razie wycieku danych! Oczywiście zmienić je można wyłącznie przy wizycie w oddziale. Brawo Santander!

      Oskar_15
    • Czyli rozumiem, że wszyscy są winni, że jesteś takim nieogarem, tylko nie Ty? Pewnie bym olał te komentarze, ale ostatnio taka postawa działa mi na nerwy…

      abc
    • Dlaczego nieogarem? To nie jest moja pierwsza promocja, ale zdecydowanie najtrudniejsza w „odnalezieniu się”. Niniejszy blog został założony w celu pomocy czytelnikom, a autor ma z tego pieniądze (choćby 80 zł od każdego kodu polecającego). Można więc chyba oczekiwać, że informacje zostaną podane w przystępny sposób? Nie każdy ma konto w każdym banku i zna wszystkie „kruczki” w obsłudze.

      Oskar_15
    • Oskar_15, każdy klient otrzymuje listem kartę wraz z instrukcją aktywacji karty oraz zmiany ustawień płatności za kartę (na odwrocie). Nie rozumiem, dlaczego czujesz się niedoinformowany… wystarczy uważnie zapoznać się z informacjami od banku oraz opisem promocji na blogu

      niusan
    • Ja też uważam, że fajnie jakby ta informacja była wprost napisana tutaj na stronie. Po to ona istnieje, żeby nam pomagać ;) Wiadomo, że każdy może sam dokładnie wszystko czytać, ale wtedy ta strona by była bez sensu bo każdy by czytał dokładnie każdy regulamin i na wszystko sam zwracał uwagę

      ningensanka
    • @Oskar_15, chyba nie jest tak jak piszesz: Ja przy zmianie opcji opłat mam jak byk napisane: „Zmianę opcji opłaty za kartę wykonasz w każdej chwili. Wybrana opcja opłaty będzie obowiązywać już za miesiąc, w którym dyspozycja została złożona. Wyjątek: jeśli zmianę wykonasz po ostatnim dniu roboczym danego miesiąca, nowa opcja będzie obowiązywała od początku kolejnego miesiąca.” Czyli zmieniając w lutym już za luty masz nową opcję opłat, więc nie jest ZA PÓŹNO i nie zapłacisz w marcu 3 zł.

      pawelko
  • WTF, jak to jest z byłymi klientami WBK? Miałem kiedyś w WBK, założyłem teraz konto i okazuje się, że ci agenci dalej mają moje dane i powiązali je z nowym kontem w Santanderze.

    Mało tego, pomimo podania nowego adresu do korespondencji wysłali kartę na inny, na drugi koniec Polski (adres, który de facto nie był nigdzie podawany przy zawieraniu nowej umowy!!!).

    Ale to pryszcz. Karta została wysłana, a tak naprawdę nie mam jeszcze ani umowy, ani aktywnego konta.

    Zaraz się okaże, że byli klient WBK nie są brani pod uwagę do promocji.

    Purek Odpowiedz
    • Wystarczy, że jesteś „osobą nieposiadającą konta osobistego w PLN w Santander Bank Polska od 13.01.2019” (wtedy bank nazywał się już „Santander”).

      Don Quijote de la Mancha
    • Co do brania danych to tak samo działało to w credit. Wzięło stary adres i numer telefonu z umowy zamkniętej 3 lata temu. Najlepsze ze miałem jeszcze stary numer bo jakbym nie miał to dopiero byłaby jazda.

      Addonix
  • Czy do obrotu kartą na kwotę 300 zł wliczają się transakcje z R?

    Addonix Odpowiedz
  • Witam
    Kurier przyszedl mi 31 stycznia ale 1 lutego sms ze konto aktywne.
    Czyli w lutym nie musze jeszcze nic robic by zyskac 300 i 80 z polecenia??

    YaPaE Odpowiedz
  • Czy moge jakoś potwierdzić czy poprawnie otworzyłam konto i promocja jest aktywna?
    Oraz czy przypisany został kod osoby polegającej?

    Radkaa Odpowiedz
  • Regulamin promocji „Polecam mój Bank- edycja V” mówi, że „Uczestnikiem Programu jako osoba Polecona („Polecony – nowy klient”) – może być osoba fizyczna posiadająca obywatelstwo polskie, która spełniła łącznie poniższe warunki: (…) 2.3. zawrze umowę o Konto: Konto Jakie Chcę albo Konto Select, z Kartą debetową lub Kartą mobilną
    debetową i umowę o usługi Santander online, w jeden z możliwych sposobów (…)”. Upewnij się, co Santander rozumie przez wyrażenie „zawrze umowę” – czy podpisanie czy aktywację konta. Najprawdopodobniej podpisanie umowy.

    Jeśli ‚aktywację’, to możesz nie spełniać warunku: (…) 1.1. Polecony i Polecający przez spełnienie warunków wskazanych odpowiednio w par. 3 Regulaminu mogą przystąpić do Programu od 1 października 2019 r. do 31.01.2020 r. („Okres przystąpienia do Programu”), (…).

    Natomiast jeśli bierzesz udział w promocji, to w przypadku programu poleceń (80 zł): „(…) Polecony (nowy klient) ma czas do 29 lutego 2020 r. na spełnienie warunków opisanych w ust.2. (…)”, czyli zaloguj się przynajmniej raz do Aplikacji Santander mobile albo do Santander internet oraz zapłać minimum 300 zł za zakupy Kartą debetową albo Kartą mobilną debetową (transakcje cashback nie są wliczane) albo za pomocą usługi BLIK.

    niusan Odpowiedz
    • „… zapłać minimum 300 zł za zakupy Kartą debetową…”
      Jednorazowa transakcja czy suma wydatków na min . 300 zł?

      kr46
    • No właśnie regulamin tego nie precyzuje, czy to musi być jednorazowo 300 stówki czy łącznie.. Może Michał pomoże, on wie wszystko ;)

      Iza
    • Łącznie, za jedną lub wiele transakcji :)

      Michał
    • Co to znaczy transakcje „cashback”?

      BlackWater
    • „Wypłata sklepowa” (NBP), „Płać kartą i wypłacaj” (Mastercard).

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy można nadal skorzystać z tej promocji? Czy teraz tylko z tej najnowszej?

    Paweł Odpowiedz
  • Czy jeśli 31 stycznia uruchomiłem konto (założone z kodu polecającego) i złożyłem dyspozycję przeniesienia wynagrodzenia to załapię się na obydwie premie (80 + 150)?

    Hanczi_Panczi Odpowiedz
  • Czy pomiędzy informacją potw. złożenie wniosku a wizytą kuriera wysyłają jeszcze jakieś informacje sms/email??

    Clio Odpowiedz
    • Ja dostałam od Santandera e-maila i sms-a, że przyjedzie kurier, a później dzwonił kurier, żeby się upewnić, że jestem w domu.

      Iza
  • Czy posiadanie konta w starym Deutche Banku wyklucza udział w promocji?

    mac Odpowiedz
  • Te wpływy 1000 zł, wystarczy tylko w lutym albo marcu? Czy w każdym z dwóch msc?

    luka89waw Odpowiedz
  • Czy można skorzystać z tej promocji? Link już nie działa

    Irena Odpowiedz
    • Można, u mnie działa. Spróbuj na innej przeglądarce / wyłącz adblocka który może traktować link jako reklamę.

      Michał
  • Witam, otworzylem konto i widze ze w bankowosci internetowej mam jeszcze stare konto db net deutsche banku, ktorego widocznie nie zamknolem czy jedem dla nich nowym kilientem?

    Paweł Odpowiedz
  • czy jeśli skłając wniosek o konto nie wpisałam kodu polecającego, czy jest jeszcze możliwość to jakoś dodać?

    Ula Odpowiedz
  • Dostałem taką wiadomość w bankowości: „Szanowny panie Witamy serdecznie w gronie klientów bankowości Santander Select. Prosimy, by zapoznał się pan z korzyściami tej oferty. Szczegóły na santander.pl/select”
    Nigdzie się nie zapisywałem do tego. Czy też dostaliście coś takiego? Korzystacie?

    neme Odpowiedz
  • Czy transakcja bezgotówkowa również zaliczona będzie na Aliexpress ?

    Łukasz Odpowiedz
  • Dostałem dzisiaj 80 zł czyli pewnie w promocji za wpisanie kodu polecającego + 300zł wykonałem operacją w lutym + zalogowanie się przez aplikację.
    A kiedy reszta kasy??

    Wykonałem 5 transakcji w styczniu i w lutym
    Wpłynęło mi już 1000zł.

    raul_r2 Odpowiedz
    • Sugeruję przewinąć stronę do góry i… sprawdzić co napisałem na ten temat w artykule. Mniej więcej po to one są :)

      Michał
    • Wow! już dostałeś 80 zł ? Czytam regulamin i tam info, że wypłata do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki. Ktoś jeszcze dostał?

      Lala
    • Potwierdzam informację. Również dostałem 80 zł, osoba polecona też. Prawie 1,5 miesiąca przed terminem. Nowe, lepsze standardy w Santander ? ;-)

      niusan
    • Miłe wieści! A kiedy spełnione warunki jeśli mogę zapytać?

      Lala
    • min. 300 zł wydane pod koniec stycznia i dopełnienie warunku w pierwszych dniach lutego

      niusan
  • 80 zł też już na koncie. Twój kod zadziałał. – Dzięki dla ciebie – Sensei wyjadania wisinek :)

    Tomek W. Odpowiedz
  • Jeśli przypuśćmy wpłacę to 1000 zł, i będę chciał go wydać (przelać na inne konto) lub z powrotem wypłacić przed zakończeniem promocji to warunek zostanie zaliczony?

    Michał Odpowiedz
  • Czy orientuję się ktoś kiedy Santander nalicza ewentualne opłaty za kartę, czy dokładnie 1 dnia miesiąca czy w dzień zawarcia umowy, czy w jeszcze inny dzień?

    Robi Odpowiedz
    • Jakby ktoś pytał: „Ewentualna oplata pobierana jest do 10 dnia miesiąca, za poprzedni miesiąc kalendarzowy.”

      Robi
  • Czy osoby spoza Polski ale z UE przechodzą taka sama procedure i mogą skorzystać z promocji?

    Uuuki Odpowiedz
  • W regulaminie nie ma nic o konieczności wnioskowania o kartę – nie jest to warunek otrzymania bonusa.

    uki Odpowiedz
  • Czy dostał ktoś więcej info potwierdzenie złożenia wniosku? Złożyłem 29.02.2020 i do dziś cisza.

    aviator Odpowiedz
    • Ja złożyłem 27.02 i też ciągle cisza.

      Pawlik
    • Dalej zero informacji. Wg infolini Santander to broker musi teraz wszystko zrobić. A nie robi.

      aviator
    • Hej, ja również składałam wniosek 29.02 – odpowiedź dopiero 05.03, ale negatywna, bo niby d.o. nieczytelny ;/ Dzwoniłam na infolinię, to można podejść do oddziału to zweryfikować i założyć konto, ale czy będzie się liczyło w promocji i z poleceniem? „W weekend nie ma nikogo, kto wie, bo oni będą w poniedziałek”… Komentarz zbędny ;)

      OlaGie
  • Wpłata 1000 zł tylko raz prawda?

    luka89waw Odpowiedz
    • @luka89waw – „do dnia 30.04.2020r. dokonać łącznej minimalnej sumy wpływów na Konto 1000 zł” (§4.pkt.1.j.), czyli tylko raz lub jako suma wpływów na konto do końca kwietnia

      niusan
    • Tak też myślałem :P

      luka89waw
  • Czy można skorzystać z R?

    BARTOSZ Odpowiedz
  • Wniosek złożyłem, kurier z umową pojawił się pod wskazany adres korespondencyjny i zamieszkania zarazem. Dziś przyszła karta debetowa na adres zameldowania, którego nie podawałem w umowie.
    Już raz próbowałem u nich założyć konto w 2018r (jeszcze WBK) i coś poszło nie tak i nie potrafili tego wyjaśnić. Czy w tym banku taki standard jest zawsze?

    Paweł Odpowiedz
    • Kiedy składałeś wniosek? Ja składałem w sobotę 29.02 i nic poza mailem z numerem wnioski nie dostałem – ja i Żona.

      aviator
    • 24.02 – wniosek, 03.03 – kurier , 05.03 – karta

      Paweł
  • Drugą część bonusu, czyli 100 zł premii, zgarniemy zapewnienie wpływów na łącznie 1000 zł

    Precyzując: raz robię wpływ 1000 zł, czy co miesiąc 1000 zl ?

    marcinkamui Odpowiedz
  • Założyłem konto w drugiej połowie lutego, wykonałem wymaganą liczbę transakcji BLIK (karta przyszła pod koniec lutego) w lutym, jak również kartą w marcu, przelałem na konto co najmniej 1000 zł i wydałem sumarycznie BLIK/karta ponad 300 zł.
    1) Czy kwalifikuję się do wypłaty bonusów? Moim zdaniem tak, nie widzę żadnych zapisów zabraniających wykonania transakcji w miesiącu otwarcia konta.
    2) Czy wykonanie 5 płatności kartą w miesiącu wystarczy, żeby od razu zrezygnować z karty i nie zapłacić już nigdy więcej za nią? Jak należy z niej rezygnować? Wystarczy zastrzec i nie zamawiać nowej?
    3) Jak się liczy miesiąc płatności kartą – np. transakcja z 29 lutego rozliczona 2 marca jest brana pod uwagę w lutym czy w marcu?

    Krisu Odpowiedz
  • Ja już zapomniałem, że złożyłem wniosek 29 lutego – oni chyba też zapomnieli, bo zero kontaktu. De facto to mam chyba umowę podpisaną, nie mam karty, nie mogę się zalogować…

    uki Odpowiedz
  • U mnie brak kontaktu ze strony kuriera – dostałem tylko maila ze kurier odebrał umowę.
    Żona dostała link do śledzenia umowy – umowa w doręczeniu od piątku.

    aviator Odpowiedz
  • Złożyłem wniosek 24 lutego, kurier przyjechał z umową 4 marca, na umowie jest data 28 luty, karta przyszła dzisiaj i nie wiem teraz w jakich miesiącach mam spełnić warunki wszystkich promocji tj 50 zł z polecenia i 200 zł za płatności ?

    Vitoo Odpowiedz
  • Wniosek 29.02
    Umowa dostarczona 10.03.
    Karta będzie do 5 dni.
    Czy łapie się na ta promocje? Regulamin mówi o terminie 15.03.2020.
    Czy liczy się termin podpisania umowy czy otwarcia konta – od wizyty kuriera może to potrwać dłużej niż 15.03

    aviator Odpowiedz
  • Mam już umowę.
    11.03.2020 podpisana umowa u kuriera.
    W umówię zapis: do 5 dni od podpisania umowy konto będzie aktywowane a umowy zostaną zawarte.
    Czy to oznacza, ze jeśli po 15.03 nie zostanie to aktywowane to promocja nie dotyczy?

    aviator Odpowiedz
  • Prosba o pomoc ;) Umowę dostałam 09 marca. Konto zostało aktywowane. Nie mam jeszcze karty – czyli nie mam fizycznie możliwosci wykonania 5 transakcji ? Płatnosc za transakcje internetowe poprzez wybór „platnosc on line” nie wlicza się? Trzeba wybrać „platnosc kartą” Jesli chodzi o blik – to mogę nim płacić tylko poprzez aplikacje mobilna i tylko po otrzymaniu i aktywowaniu karty? Będe wdzieczna za pomoc w ogarnieciu tych nowinek ;) Wole ograniczyc w obecnej sytuacji wycieczki do sklepów stacjonarnych.

    Ewelinaaa Odpowiedz
    • Admin pisze: „5 płatności bezgotówkowych kartą lub BLIKiem w sklepach lub internecie” — czyli nie ma problemu z internetowymi.
      Blik jest z kartą niezwiązany, więc możesz nim płacić nawet nie posiadając karty (także na komputerze, przepisując numer wyświetlony w apce na telefonie).
      Przy większych i bardziej ryzykownych zakupach warto jednak może zapłacić kartą (wybierając „płatnosc kartą” i przepisując dane z karty lub dodając ją do Google Pay), gdyż na wypadek problemów i nieuznanie przez sprzedawcę reklamacji można skorzystać z procedury chargeback.

      Don Quijote de la Mancha
    • dziękuję za pomoc;)

      Ewelina
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy