HIT! Niesamowicie proste 300 zł za Konto Jakie Chcę w promocji Santander Bank Polska i eBroker

Zakończona

Ruszyła niesamowicie prosta promocja Konta Jakie Chcę organizowana przez Santander Bank Polska oraz pośrednika finansowego eBroker. W zamian za założenie rachunku, wykonanie kilku płatności i zapewnienie wpływu 1000 zł otrzymamy aż 300 zł premii! A do tego opcjonalne 150 zł za przelew wynagrodzenia, 80 zł w programie poleceń czy moneyback za płatności rachunków. Szykuje się HIT!

300 zł premii na start od Santander i eBroker

Konto Jakie Chcę z bonusem – III edycja

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta osobistego w PLN w Santander Bank Polska od 13.01.2019. Posiadanie innych produktów tego banku nie wyklucza z promocji :)

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, akceptując przy tym regulamin promocji oraz wyrażając zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej w celu przeprowadzenia promocji – chodzi o to, aby Santander mógł poinformować organizatora (eBroker) o spełnieniu przez nas warunków promocji. A jakie one są?

Po pierwsze – po rejestracji konieczne będzie złożenie wniosku o Konto Jakie Chcę za pomocą wygenerowanego dla nas linku. To bardzo ważne – wnioski pochodzące z innych miejsc w sieci (czy z oddziałów) nie będą brały udziału w promocji. Pamiętajmy również, aby podać takie same dane, co na stronie promocji (w tym adres e-mail).

Istotne też, aby zawnioskować od razu o kartę debetową do konta oraz wyrazić cztery zgody na:

  • kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych,
  • kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowych,
  • kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
  • na elektroniczne kanały kontaktu (EKK).

Wniosek o konto powinniśmy złożyć najpóźniej 29.02.2020, natomiast samą umowę z bankiem zawrzeć do 15.03.2020. Pamiętajmy, że we wniosku musimy podać ten sam adres email, co podczas rejestracji na stronie promocji.

Niesamowicie proste zasady

Co dalej? Pierwszą część bonusu, czyli 200 zł premii, otrzymamy za wykonanie 5 płatności bezgotówkowych kartą lub BLIKiem w sklepach lub internecie. Warunek ten powinniśmy spełnić dwukrotnie – w ciągu dwóch następujących po sobie miesięcy. Do wyboru mamy więc styczeń i luty, luty i marzec lub marzec i kwiecień. Razem musimy więc wykonać 10 transakcji.

Drugą część bonusu, czyli 100 zł premii, zgarniemy zapewnienie wpływów na łącznie 1000 zł nie później, niż 30.04.2020.

I to tyle! Organizator promocji powiadomi nas mailowo do 15.05.2020 o spełnieniu warunków promocji. Będziemy mieć wtedy 7 dni na uzupełnienie danych do odbioru premii pieniężnej w wysokości 200 lub 300 zł. Przelew otrzymamy do 31.05.2020.

80 zł za założenie konta z polecenia

300 zł na start to jednak nie wszystko. W trakcie wnioskowania o konto będziemy mogli podać kod polecający (w momencie wyboru karty) i… zgarnąć kolejne 80 zł za zostanie klientem banku. Tu jednak warunki nowego klienta są nieco inne: bank nagrodzi jedynie tych nowych klientów, którzy nie posiadali żadnego konta dla klientów prywatnych w złotych polskich w Santander Bank Polska od 1.11.2018 (przy czym nie wliczamy tu ew. rachunków oszczędnościowych – te nie wykluczają). Musimy też wyrazić zgodę na przekazanie informacji objętej tajemnicą bankową osobie polecanej, ale w bardzo małym zakresie – chodzi tu jedynie o poinformowanie polecającego, że należy mu się nagroda.

Aktualizacja (1.02): Od początku lutego bank płaci 50 zł w ramach programu poleceń. Szczegóły w prześwietleniu oferty.

Najważniejsze jednak, abyśmy podali w odpowiednim miejscu kod polecający uzyskany od obecnego klienta banku – w trakcie wnioskowania o konto. Jeśli nie macie kodu swojego znajomego (który uprzednio zapisał się do programu poleceń), to będzie mi bardzo miło, jeśli użyjecie naszego, sprawdzonego kodu: 1007533095.

Kod polecający Santander Bank Polska

A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 80 zł jako osoba polecana (nowy klient)? Po pierwsze – zalogować się co najmniej raz do aplikacji mobilnej albo bankowości internetowej Santander. Po drugie – wykonać płatności kartą lub BLIKiem na min. 300 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta.

80 zł za polecenie zgarniemy do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Obecna edycja programu poleceń trwa do 31.01.2020 i więcej o niej pisałem w tym artykule.

Opcjonalnie: 150 zł za wpływ wynagrodzenia (TYLKO do 31.01)

Kolejna premia wymaga już od nas nieco więcej, bo wypłacana jest po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto. Oczywiście nie trzeba z niej korzystać, ale jeśli tylko chcemy i możemy – to warto. Tu okres karencji, który definiuje nowego klienta, jest również nieco inny: bank pozwala na udział w promocji tym klientom, którzy nie posiadali żadnego konta osobistego w Santander Bank Polska w złotych polskich od 1.11.2018. Pozostałe warunki pokrywają się z promocją eBrokera.

Aktualizacja (1.02): Promocja z premią za wpływy wynagrodzenia nie jest już dostępna dla nowych klientów.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że po zawarciu umowy złożymy dyspozycję przekazywania wynagrodzenia przez infolinię lub bankowość internetową Santander. Istotne, aby zrobić to najpóźniej w miesiącu następującym po miesiącu otwarcia konta.

Ostatnim krokiem jest zapewnienie wpływu wynagrodzenia na konto. Co bank rozumie pod pojęciem wynagrodzenie? Zgodnie z regulaminem chodzi o:

Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie.

Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne realizowane w oddziałach lub wpłatomatach banku oraz wpływy na inne konto niż konto podane w dyspozycji przekazywania wynagrodzenia.

Bank zapłaci nam 50 zł za zapewnienie wpływu wynagrodzenia w danym miesiącu kalendarzowym, ale nie więcej, niż łącznie 150 zł. Miesiącem, w którym musi wpłynąć pierwsze wynagrodzenie, jest miesiąc następujący po miesiącu złożenia dyspozycji. Wypłata nagrody nastąpi do końca maja.

Moneyback od płatności rachunków

Ostatnią premią, którą możemy zgarnąć jako posiadacze Konta Jakie Chcę, jest moneyback w wysokości 1% od płatności rachunków za gaz, prąd i usługi telekomunikacyjne. Wystarczy więc opłacać faktury tego typu przelewem z Konta Jakie Chcę, a bank doda nam nieco od siebie. Niewiele, ale zawsze to coś – zwłaszcza, że ta oferta jest niejako wbudowana w rachunek i, miejmy nadzieję, będzie dostępna jeszcze przez długi czas ;)

2,5% na Lokacie Mobilnej

Na koniec przypomnę, że klienci Santander Banku mogą skorzystać z promocyjnej oferty Lokaty Mobilnej. Możemy ją założyć tylko raz – za pomocą aplikacji mobilnej. Kwota minimalna to 1000 zł, a maksymalna – 20000 zł. Lokata trwa 4 miesiące, a jej oprocentowanie wynosi 2,5%. Jeśli natomiast zsumujemy odsetki z premią na start, to efektywnie otrzymamy jakieś 8,04% w skali roku – i to dla kwoty maksymalnej lokaty! :)

Konto Jakie Chcę – opłaty

Prowadzenie Konta Jakie Chcę jest bezpłatne – niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł. Co więcej – posiadacze tego rachunku mogą całkowicie za darmo korzystać z przelewów natychmiastowych. Bez limitu!

Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem. Możemy za nią zapłacić 3 zł lub 5 zł, zależnie od wybranego wariantu. W tym pierwszym opłata jest stała (i nie można być z niej zwolnionym), natomiast w tym drugim – zwolnienie z opłaty następuje po wykonaniu min. 5 transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty. A że i tak je będziemy wykonywać, aby zgarnąć premię za wynagrodzenie, to wybór wydaje się w miarę oczywisty :)

Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych banku. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.

Nie przegap!

Komentarze

  • U mnie jest, u żony nie, czekamy

    tabo89 Odpowiedz
  • Poszły dwie reklamacje.

    aviator Odpowiedz
  • Dlatego składacie już reklamacje skoro czas na rozesłanie maili mają do końca dnia?

    Jolanta Odpowiedz
  • Dlatego składacie reklamacje skoro czas na rozesłanie maili mają do końca dnia?

    Jolanta Odpowiedz
    • Inne serwisy kontaktowały się z eBrokerem i wysyłka maili została zakończona wczoraj. Dziś z kolei w panelu użytkownika pojawiła się zakładka „reklamacja”, więc sami dają do zrozumienia, że już można.

      Patrykkk
    • Czyli nie ma co już liczyć na maila dzisiaj? Chooooooje

      aviator
    • Z tego co rozumiem, to już po ptakach. Pozostaje tylko reklamacja.

      Patrykkk
    • co to za inne serwisy?

      uki
  • no coz..u mnie sie tez pojawila zakladka reklamacje…wyslalem zatem reklamacje…maja 30 dni..wolalbym dostac maila i nie bawic sie w te reklamacje..zawsze jakies problemy..ile to czlowiek musi walczyc o swoje by firmy sie wywiazaly z swojego obowioazku

    ino Odpowiedz
  • A jeśli pierwsza karta do mnie nie dotarła, a warunki promocji spełniłem nową kartą, to nagroda mi przysługuje? Bo nie otrzymałem maila i zastanawiam się czy to przez kartę…

    lumo Odpowiedz
    • lumo, nie, mogłeś te 10 transakcji bezgotówkowych zrobić nawet łopatą – ważne że tak są zaksięgowane na koncie.

      uki
  • co jest w tym emailu o nagrodzie? jakiś indywidualny link czy kod? Bo mogę wysłać reklamacją i jednocześnie to co miałbym wysłać, gdybym otrzymał emaila o przyznaniu nagrody hehe. Tylko niech ktoś poda treść tej informacji.

    uki Odpowiedz
    • Jest to indywidualne link by wypełnić numer rachunku. Działa to pewnie tak, że dla osób, które dostały info o nagrodzie uzupełniają nr rachunku i jest to uzupełniane do pliku by mieli oni od razu gotowego excela z numerami. Nie da się wypełnić nr rachunku po zalogowaniu ze strony głównej. Trzeba z linka. Możesz więc wraz z reklamacją wysłać nr rachunku.

      Addonix
  • Również wysłałam reklamacje. :( Myślałam, że to przejdzie miło i bezproblemowo tak jak w Paribas, ale tutaj widzę jakąś obstrukcję.

    Agusia Odpowiedz
    • Na 3 osoby z rodziny info o premii wczoraj o 15:45 i 15:46. Wszystko pięknie. Musiałaś coś nie tak zrobić – np. jedna zgoda nieudzielona i już problem.

      Addonix
    • Tak napewno …..

      aviator
    • Mam potwierdzenie od doradcy na czacie w Santanderze, że spełniłam wszystko. Dodatkowo przyjął zgłoszenie i również z ich strony złożył reklamację. Mam potwierdzenie poprzez sms na telefonie. Oczywiście 30 dni na odpowiedź.

      Agusia
  • Zgodnie z sugestią innych uczestników sprawdźcie spam. U mnie też tam ukrył się ten jakże miły mail.

    Lala Odpowiedz
  • Również czekałem ale się nie doczekałem ale jak widać nie jestem sam, poszły dwie reklamacje. Czekam na rozwiązanie sprawy.

    fireman Odpowiedz
  • Reklamacja wysłana, zobaczymy. Widzę, że połowa ludzi dostała maile.

    Pawix Odpowiedz
  • Ciekawe, czy będą się wymigiwać brakiem zgód? Ja pamiętam, że przy zakładaniu konta były do zaznaczenia 3 ptaszki, a dopiero potem jak się pierwszy raz logowałem na konto miałem wyrazić zgodę na EKK

    uki Odpowiedz
  • Właśnie skończyłem czat z Santander,mam potwierdzenie że wyraziłem na wszystko zgody, także mail powinien być a nie ma, reklamacja poszła,

    Ino Odpowiedz
    • U mnie to samo, Santander na czacie potwierdził spełnienie warunków i zgód. Bonusu brak.

      aviator
  • Potwierdzam u mnie też mail w spamie.

    Karolina Odpowiedz
    • O której Pani wpadł mail i kiedy ?

      aviator
    • Okazuje się że maila otrzymałam już wczoraj, ale dopiero po przeczytaniu komentarzy tutaj zajrzałam do spamu.

      Karolina
    • Okazuje się ze mail był już wczoraj, ale dopiero po przeczytaniu komentarzy tutaj zajrzałam do spamu.

      Karolina
  • ja polecam też napisać reklamację do banku – w końcu są współorganizatorem i powinni lepiej pilnować interesu

    uki Odpowiedz
  • Złożyłem reklamację zarówno u Brokera jak i Santander Bank. Mimo spełnienia warunków, ani ja, ani narzeczona nie otrzymaliśmy maila. No nic, pozostaje czekać.

    nick4share Odpowiedz
  • Otworzyłem ojcu konto w tej promocji (z kodu polecajacego). Nie dostałem maila z potwierdzeniem spełnienia warunków, więc wszedłem dzisiaj na jego konto, a tam się okazuje ze proszą mnie o zgodę na kanał EKK, mimo że przy składaniu wniosku zaznaczyłem wszystkie zgody.
    Co to może znaczyc? Ma tak ktoś?

    Jam Odpowiedz
    • Z tego co pamiętam zgody na EKK nie było we wniosku tylko trzeba to było zrobić po zalogowaniu się do bankowości internetowej.

      imc
  • Witam,

    Orientuje się może ktoś jak wygląda sprawa z warunkami (5 transakcji bezgotówkowych w dwóch następujących po sobie miesiącach)?
    W marcu dokonałem 5 transakcji kartą i zostały zaksięgowane w marcu, ale w kwietniu dokonałem 5 transakcji 30.04 i mają datę transakcji 30.04 ale zaksięgowania juz 02.05. W regulaminie nie jest wyszczególnione (przynajmniej ja nie widzę), że biorą pod uwagę datę księgowania. Czy w takim wypadku przysługuje mi nagroda.
    ps. oczywiście napiszę reklamację:)

    Grzegorz84M Odpowiedz
    • Skoro zrobiles wszystko zgodnie z regulaminem to skad pomysl zeby zajmowac sie data ksiegowania? Dla zabawy mozesz jeszcze przeanalizowac czy data waluty ma znaczenie.

      aaaa
  • Jaka tresc reklamacji napisac za brak nagrody?

    YaPaE Odpowiedz
    • Yapae, ja poczekałem kulturalnie do końca dnia i po północy wysłałem reklamację, w której napisałem, że mają k**wa natychmiast mi zrobić przelew, bo kasa już wydana k**wa wasza mać. He he

      uki
  • Jakieś kuriozalne nie porozumienie. Spełniłem wszystkie warunki w każdym miesiącu właściwie od lutego dokonywałem płatności po ponad 5 tranaskacji na msc kartą i blikiem. Wyrażone miałem wszystkie zgody na kontakt z bankiem w tym EKK. Maila niestety nie otrzymałem nawet w spamie nic nie było. Z różnych promocji już tu skorzystałem i nigdy nie było żadnych problemów… Tylko z Santanderem takie jaja, poszły dwie reklamacje do Ebrokera i Santandera. Mam potwierdzone w rozmowie z doradcą klienta, że spełniłem wszystkie warunki. Doradca był wręcz zdziwiony, że nie otrzymałem nagrody.

    XZONE Odpowiedz
  • Dajcie znać jak Wam odpiszą na reklamacje. Dziekuje

    aviator Odpowiedz
    • Składałem u organizatora reklamację i w banku. Z banku odpisali, że nie są organizatorem i nie mogą nic zrobić. Na odpowiedź od organizatora czekam – mają 30 dni…

      Michał
    • hehe, bank jest współorganizatorem promocji. Jak mi nie odpiszą do tygodni, wysyłam wypowiedzenie umowy z bankiem i nigdy więcej promocji od RANKOMATU i SANTANDERA

      uki
    • Na jakiego meila wyslaliscie do organizatora reklamacje? Oraz co za dane trzeba podać by nie wysylac w nieskonczonosc meili a w 1 wszystko uwzglednic? Dzieki

      YaPaE
    • Nie potrzebny żaden adres.
      Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce „REKLAMACJE” podając numer umowy, albo numer konta bankowego otwartego w ramach akcji oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji w terminie do 15.06.2020r.

      Formularz jest ograniczony do 500 znaków.

      neme
    • Poszły reklamacje wszędzie gdzie można. Portal, mail Organizatora, i współorganizatora – Bank – elektronicznie. Kompletny chaos. Mailowo eBroker odpisał, że przyjmują reklamacje tylko przez portal (została wysłana, ale maksimum 500znaków to żart), a i tak reklamacje będzie rozpatrywał Bank xD W regulaminie, że Ogranizator – czyli, że eBroker. Tak się będą przerzucać, a my mamy zgadywać chyba.. już nie pierwszy raz mam do czynienia z eBroker, robią bardzo dużo, żeby utrudnić prowizje/nagrody/bonusy. Raz mi się udało postraszyć ich KNFem, ale dopiero mając odpowiedź na reklamację na piśmie od Banku, że po ich stronie nie ma nieprawidłowości – od ręki przyznali prowizję ręcznie.
      Myślę, że się uda, ale jest pod górkę. Oczywiście wszystkie warunki spełnione, włącznie ze zgodami – maila brak.

      osob
    • Serio, po co ci więcej niż 500 znaków? Ja napisałem tylko, że nie otrzymałem informacji o nagrodzie, mimo że spełniłem warunki promocji. Do banku też napisałem, jeszcze nie ma odpowiedzi.

      uki
  • Naprawdę chyba mogę napisać, że bank Santander robi w ch*ja klientów, ponieważ dostałem odpowiedź, że „niestety nie możemy przekazać Panu nagrody, ponieważ organizowaliśmy tej promocji”
    Dla sportu się odwołałem informując ich, że w takim razie być może ktoś się podszywa pod bank i pewnie jest to przestępstwo.

    uki Odpowiedz
    • Dobrze Ci odpisali Santander nie organizował promocji, napisane jest na stronie promocji takim drobnym drukiem w punkcie 1. że organizatorem jest spółka Rankomat i to oni wypłacaja nagrody. A Santander jest współorganizatorem ale chyba w kontekście, że wysyłają raporty firmie Rankomat dt osób które zakwalifikowały sie do zdobycia nagrody. To, że Santander spierniczył sprawę i nie otrzymali informacji Ci co spełnili warunki promocji to już inna kwestia.

      Clio
    • Nie rozumiem takiego podejścia, to jest pieprzony bank, a nie sklep z gumiakami. Mnie nie interesuje jak oni współpracują, tylko to, że bank będąc współorganizatorem firmuje taką akcję, nie mówiąc o tym, że odnosi z niej jakąś korzyść ponieważ ma nowych klientów. Ja akurat nigdy nie miałem konta w SAN. A tutaj dostaję odpowiedź (nawet nie sprawdzoną, bo wcięło „nie”) na firmowym papierze – pocałuj się w dupę. Powinni co najmniej napisać, że przepraszamy, skontaktujemy się z głównym organizatorem. Więc gówno, nie dobrze.

      uki
    • Nie będą się kontaktować z oraganizatorem nie licz na to, po to masz w regulaminie informacje, że składamy reklamację do firmy Rankomat…więc oleją Cię. Napisz tam gdzie masz napsać i czekaj, nie denerwuj sie nic Ci to nie da.

      Clio
    • Clio, złożyłem prostą reklamacją przez ten formularz – nawet nie dostałem żadnego potwierdzenia, więc równie dobrze mogłem wysłać jak w /dev/null

      uki
    • Wiem to jest problem, ja osobiscie robie screnny. Zawsze coś.

      Clio
  • Gdzie jest ten portal? Gdzie piszecie te reklamacje jesli nie do banku? Podajcie jakis link

    YaPaE Odpowiedz
  • W ogóle admin livesmarter mógłby się skontaktować z rankomatem, bo założę się, że też z nimi współpracuje. Coś mógłby spróbować – w końcu dostaje z tego sporo kasy, z poleceń itp.

    uki Odpowiedz
    • w tym przypadku to Twój interes, a nie Admina, więc nie wywołuj go do tablicy, sytuacja tego póki co nie wymaga.

      abc
    • Ano widzisz, mam inne zdanie.

      uki
    • Spokojnie, działam. Póki co mam tylko info, że rozpatrują reklamacje, ale według danych przekazanych przez bank warunki nie były spełnione. Oni tylko tyle wiedzą.

      Przy okazji polecam posprawdzać wszystko w bankowości internetowej – czy napewno są zgody na EKK, marketing itp.

      Michał
    • Dobre. Jeśli bank będzie twierdził, że nie spełniłem warunków, a ja odwrotnie – to skąd wezmę potwierdzenie tego że je spełniłem?
      Skoro wszyscy tacy proklienccy, to może jakaś podpowiedź, co zrobić jeśli ktoś wie, że spełnił wszystkie warunki, a bank będzie twierdził inaczej?

      uki
  • A u mnie jest tak: żona dostała emaila, ale po zalogowaniu na portal stwierdziła brak formularza do wypełnienia. Ktoś tak miał?

    Marcio Odpowiedz
    • spróbuj inną przeglądarkę, bez adblocka, wyczyść cookies i cache

      uki
    • Na Chromie i na nieużywanym w ogóle Firefoxie to samiutko: pustka…

      Marcio
    • Dziwne, ale w końcu, chyba po 30. kliknięciu w link, zadziałało… Ważne, że się udało, ale czemu po takim bólu to nie rozumiem…

      Marcio
  • Niech ktoś poprawi, ale przy składaniu wniosku były chyba 3 zgody do zaznaczenia. Dopiero po pierwszym wejściu na nowe konto pojawiła się zgoda na EKK. W sumie w bankowości są 3 zgody: na kontakt telefoniczny w celu marketingowym, na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym i EKK.

    uki Odpowiedz
    • Tak, z EKK była taka zamotka i 3 zgody we wniosku na pewno. A co to znaczy, że się „pojawila”? System, na pulpicie, pokazał komunikat, z prośbą o akceptację zgody na EKK, czy sam musiałeś wejść w odpowiednie menu? Tego już nie pamiętam.

      osob
    • Po prostu samo wyskoczyło.

      uki
    • pojawił się taki monit na ekranie, kiedy byłem zalogowany na koncie – nie pamiętam, czy jako pierwsza rzecz, czy po chwili

      uki
  • W regulaminie jest jeszcze czwarta zgoda: „kontakt w sprawie realizacji Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę i dostarczenie regulacji bankowych, w tym Taryfy Opłat i Prowizji” Tylko do tego mogę mieć wątpliwości, ale zakładam że bez niej nie otworzyłbym konta.

    uki Odpowiedz
  • W regulaminie jest jeszcze 4ta zgoda: „kontakt w sprawie realizacji Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę i dostarczenie regulacji bankowych, w tym Taryfy Opłat i Prowizji” Tylko do tego mogę mieć wątpliwości, ale zakładam że bez niej nie otworzyłbym konta.

    uki Odpowiedz
    • Ktoś może sprawdzić jakie emaile otrzymywał w trakcie zakładania konta?
      Ja mam takie
      1. od bonus ebrokerpartner pl – Potwierdzenie rejestracji w programie
      2. od santander – Potwierdzenie złożenia wniosku

      uki
    • Potem już od santandera o kurierze itp, aż do aktywacji konta. Ciekawi mnie, czy mi jakiegoś nie brakuje.
      Nie wiem jak niby mam udowodnić, że nie jestem wielbłądem.

      uki
  • Jako ciekawostkę dodam, że 15.05 po południu zapytałem na czacie SAN o moje zgody, czy wszystkie możliwe są na tak. Pani mi to potwierdziła. Poprosiłem o wysłanie zapisu czatu na email. Nie dostałem nadal.

    uki Odpowiedz
    • Było zrobić sobie screena

      aviator
    • ja tak samo zrobilem..w sensie mam info z czatu ze wyrazilem zgody na wszystko co mozna tylko bylo wyrazic..potem zrobilem sobie zdjecie z tej rozmowy gdzie widac jak pani z santander potwierdza ze wyrazono wszytskie zgody….

      Pytanie- zlozylem reklamacje na tej stronoie ebroker…odpowiedz na reklamacje przyjdzie na mojego maila..czy trzeba sie tam na ten portal logowac i sprawdzac czy jest jakas odpowiedz?

      ino
  • Dostałem maila z informacją o przyznanym bonusie od eBrokera dopiero wczoraj (w poniedziałek). Bez żadnego nawiązania do sobotniej reklamacji w formularzu.

    neme Odpowiedz
  • Ma ktos tez sytuacje, ze ani ebroker ani santander nie odpisuja? Maile i reklamacje wyslane 5 dni temu i cisza do teraz…

    Tad Odpowiedz
    • Cisza. Tam nawet nie ma jak się dodzwonić. Myśle ze ta reklamacja to ściema.

      aviator
    • Z Rankomatu nic nie odpisali. SAN odpowiedział od razu, że to nie ich promocja. Odwołałem się podając link do regulaminu, że jednak trochę ich, więc jeśli nic o tym nie wiedzą, to niech zgłaszają popełnienie jakiegoś przestępstwa, bo ktoś się podszywa pod bank :)
      Oprócz tego napisałem, że razem z Rankomatem robią ludzi w ch*ja, więc nie spodziewam się odpowiedzi wcześniej niż za 30 dni he he. Srał ich pies – robią z ludzi durni. Osobiście będę zniechęcał znajomych do SAN. Tylko się wku*wiam, bo zachęciłem kogoś do tej promocji i też nie dostał emaila.

      uki
    • Spakojna Wolf. Wyplacą, po prostu poczekaj te 30dni.. A bankowi odpisz, że nie zgadzasz się z interpretacją reklamacji i prosisz bank, jako wspolorgsnizatora o sprawdzenie, czy spełniłes warunki promocji i informacje zwrotną do Ciebie i żądasz przekazania tej informacji do Organizatora – rankomatu.

      osob
  • Są pewne niedociągnięcia, jak prawie wszędzie, Nie róbcie zadymy bo w ciągu 5 dni nie odpisali. Jakby nie patrzeć mają czas. Ie wy macie lat? Trochę powagi. Rankomat to nie jakaś firma krzak więc spokojnie, wszytsko się wyprostuje. Cierpliwości.

    Clio Odpowiedz
  • ebroker = Rankomat? Rankomat kojarzy mi sie z porównywarką oc online ;p

    luka89waw Odpowiedz
    • Zgadza się ;) Wejdź sobie w regulamin i właścicielem serwisu jest Rankomat ;) Rankomat głównie kojarzy się z porównywarką, jednak jak widać posiada również inne produkty, które prowadzi ;)

      Addonix
  • Śpieszę poinformować, że wpłynęło mi 150 zł za przelew wynagrodzenia ( u mnie 500+).

    Lala Odpowiedz
  • Adminie, nie gniewaj się, ale nieświadomie wprowadziłeś czytelników w błąd. Zasugerowałeś, że czwarta zgoda jest podczas składania wniosku. W regulaminie tego nie ma: „do 30.04.2020 r. wyrazić poniższe zgody…”. Regulamin też nie jest dokładny, nie podaje kiedy widzimy te zgody. Ja jakoś na tę czwartą zgodę natrafiłem, ale widzę, że jest wiele osób, które to przeoczyły.

    PyramidHead Odpowiedz
    • To jest powód nie otrzymania maili? Santander potwierdził mi wszystkie zgody.

      aviator
    • @PyramidHead chodzi ci o „kontakt w sprawie realizacji Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę i dostarczenie regulacji bankowych, w tym Taryfy Opłat i Prowizji” – to jest ta 4 zgoda? Bo pozostałe 3 są do zaptaszenia na koncie. Gdzie na nią natrafiłeś? Ja nie pamiętam, ale na pewno zaznaczałem wszystkie możliwe przy zakładaniu konta i zakładam, że ww. była wśród nich, bo chyba nawet bez niej nie założyłbym konta. Pisałem o tym wcześniej, ale jakoś nikt się nie odniósł. Może ktoś ma jakiś screen z zakładania konta z widocznymi zgodami?

      uki
    • Ja mam screen. pierwsza zgoda dotyczy kontaktu w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych….druga zgoda dotyczy częściowego zwolnienia z tajemnicy bankowej i akceptacje regulaminu programu Polecam mój bank a trzecia i czwarta dotyczy kontaktu drogą elektroniczna oraz telefoniczną w celu marketingowym.

      Clio
    • @aviator, właśnie sobie poczatowałem z santanderem, znowu tracąc czas niepotrzebnie, żeby uzyskać potwierdzenie spełnienia wszystkich warunków. I tak jak myślałem, bez udzielenia tej czwartej wspomnianej zgody – nie otworzyłbym konta.
      Emaila nie dostaliśmy, bo po prostu zakładam, że tak „wyjszło” że ilość bonusów jakie musieliby wypłacić w tym promo przekracza pulę jaką wcześniej na to ustalili. I teraz będą robić z ludzi idiotów, brać ich na przeczekanie itp. Owszem, może się zdarzyć, że znalazło się parę osób, które nie spełniły tych warunków, bo nie chciało im się ich przeczytać ze zrozumieniem. Ale pozostałych to, w mojej opinii rankomat/ebroker (który nic mi nie odpowiedział, tylko jego spam dostaję na skrzynkę) razem z banksterami, zwyczajnie chcą zrobić w ch*ja.

      uki
    • Clio, to zamaż swoje dane i wrzuć gdzieś ten screen. Podejrzewam, ze brak „Zgoda na ujawnienie tajemnicy bankowej” to jest to czym mogą się próbować wykpić, bo to jest pewnie zgoda dla ebrokera i nie jestem w stanie zweryfikować, czy jej udzieliłem. Choć jestem pewien, że zaznaczałem wszystko.

      uki
    • Sprawdziłem swoje zrzuty ekranu. Dwie zgody były na stronie Bonus. Potem trzy podczas składania wniosku. Zrzutu zgody na EKK nie robiłem, więc to musiało być już na koncie.

      PyramidHead
    • @Clio, no to wykaż się postawą godną he he tego bloga i wrzucić gdzieś swój screen z zakładania konta – może to niektórym odświeży pamięć.

      uki
  • Ta firemka nawet nie odpowiada na maile i brak kontaktu telefonicznego. Dziadostwo

    aviator Odpowiedz
  • Z tego co pamiętam 3 zgody były we wniosku, a 4 zgoda na EKK przy pierwszym logowaniu. Zawsze sprawdzić sobie można było wyrażone zgody w ustawieniach po zalogowaniu. Zrobiłem wszystko zgodnie z opisem i 3xinfo o premii jest.

    Addonix Odpowiedz
  • Hehe, kluczem jest tutaj, jak mówiłem Zgoda na ujawnienie tajemnicy bankowej. Na czacie banku nie dowiedziałem się nic tzn. pracownik nie potrafił mi odpowiedzieć skąd bank ma wiedzieć, że udzieliłem Rankomatowi zgody na przekazanie mu przez bank jakichkolwiek informacji. W ogóle w systemie banku nie może być takich informacji, bo tę zgodę udziela się w systemie organizatora promocji. Świetnie pomyślane. Jak Rankomat odpisze(hehe – Rankomat i odpisywanie), że nie udzieliłeś mu takiej zgody, to się możesz cmoknąć.
    Nie sądzę, że gdybym teraz napisał do banku, żeby mi podał informację o koncie Jana Kowalskiego i mam do tego upoważnienie, bo Kowalski zaznaczył pole na mojej stronie www, to bank w podskokach by mi tych informacji udzielił.

    uki Odpowiedz
    • Zanim zaczniesz się mądrzyć to pomysł, ze są osoby jak ja, które zaznaczyły wszystkie zgody – W TYM TA O KTÓREJ TAK WYRAŹNIE PISZESZ – a bonusu nie dostały!

      aviator
    • zanim coś napiszesz, pomyśl – bo ja nie wiem o co ci chodzi…

      uki
    • Nie przywołuj mnie do tablicy, napisałem wyżej jakie zgody były, 2 zgody na stronie promocji w tym ta gdzie wyraziłeś zgodęna na ujawn. przez Bank tajemnicy bankowej w zakresie informacji że jestes klientem banku i w zakresie danych osobowych w celu realizacji promocji oraz upowazniłeś bank do przekazywania informacji firmie Rankomat….w systemie banku nie będzie takich informacji. Rankomat pewnie przesłał te zgody osobie która odpowiada za tą promcję po stronie banku i tyle. 4 zgody były we wniosku Konsultant nic nie bedzie wiedzial na ten temat.
      Czego nie rozumiesz?Kolega aviator pisze, że zaznaczył wszytskie zgody i też nie otrzymał informacji o nagrodzie. Wiec to nie jest przyczyna problemu.

      Clio
    • wiesz, ja też jestem pewien, że wszystko zaznaczałem, ale gdybym zobaczył obrazek, to może by mi się lepiej przypomniało…

      uki
  • ja wlasnie otrzymalem odpowiedz od Santander w sprawie reklamacji..oni nie sa organizatorem…prosze [pisac do organizatora…

    INO Odpowiedz
  • Czy ktokolwiek dostal juz odpowiedz od ebrokera w sprawie reklamacji? Bo ten ich formularz reklamacyjny wyglada na atrape

    Anon Odpowiedz
    • A upłynęło już 30 dni od złożenia reklamacji? Trzeba czekać, mają jeszcze czas.

      fireman
  • A tak z innej beczki. Ci co dostali email dostali już przelew może ? :D

    Górol_z_Wisły Odpowiedz
  • Nikt nic nie dostanie, nagrody poszły na walkę z COVID – będą tylko podziękowania za czynny udział w promocji.
    A na serio, zrobią to w ostatnim dniu.
    Bank za to wysłał mi tajemniczego sms „odpowiedź na twoją reklamację zajmie nam jeszcze trochę czasu” Dobre. Już za chwileczkę, już za momencik.

    uki Odpowiedz
  • U nas kompletne jaja..
    Dziewczyna zakładała to konto (wiadomo z linku tutaj) i do dziś zero informacji z ich strony.
    Wchodzę teraz na Moneymanie żeby uzupełnić nr konta z innej promocji w moneymani 22 a tam moneymania 23 uzupełnij nr konta w Santander..
    Absolutnie nie wiem o co z tym chodzi….

    Andrus Odpowiedz
    • Moneymania to chyba totalmoney czyli money.pl, a ta syfska promocja z ramienia rankomatu/ebroker czyli konkurencja w sumie… zajebiste te systemy zliczania mają bez kitu xD ale będzie rzeź, jak nie ogarną kuwety

      osob
  • Odpisali po wysłaniu maila a nie po zalogowaniu do reklamacji:

    Dzień dobry,

    reklamacja została odnotowana w systemie i jest procesowana. Zostanie rozpatrzona do 30 dni od daty złożenia.

    aviator Odpowiedz
  • Obecnie, gdy loguje się z linku, w którym wprowadzałem nr konta do wypłaty ukazuje mi się komunikat „Nie masz nic do wypłaty.”. Bonusu nie otrzymałem do tej pory. Też tak macie?

    BlackWater Odpowiedz
  • Ja o 11.08 dostalam wpływ 300 zl.

    Karola Odpowiedz
  • Wpadło również 300 zł

    neo Odpowiedz
  • Zadna kasa nie weszla nie klamcie!!
    Warunki spełnilem i do dzis zadnego meila z potwierdzeniem itp!
    Admin czemu nie reagujesz? Twoja promocja i spelnienie warunkow jak pisales a kasy brak!
    To hamstwo

    YaPaE Odpowiedz
    • Kasa wpłyneła – 300,00 zł Bonus za udział w akcji konto jakie chcę z bonusem – edycja III – ebrokerpartner od rankomat sp zoo.

      remi
    • @ YaPaE

      Nie drzyj yapy, u mnie też jest 300 zł. Składaj reklamację.

      g.romek
    • Admin za to nie odpowiada, może nie była wyrażona jakaś zgoda albo jakiś warunek nie spełniony odpowiednio. Nie ma co wyrzucać nerwów, u mnie wszystko jak należy. Brawo dla Santander i Rankomat.

      Bankomaniak
    • Bankomaniak – Admin za to nie odpowiada – ok, ale żeby „bic brawo” rankomatowi w sytuacji, w której spora część osób spełniła warunki bez żadnej pomyłki i nie sa im automatycznie wysyłane maile, że względu na ułomnośc programu zliczajacego/plików cookies czy czegokolwiek innego to ignorancja albo prowokacja nieglupsza niż ta powyzej. Rankomat i ebroker to rak jeśli chodzi o zliczania wniosków, barszonczesto robią pod górkę i nierzadko wykladają na klienta roladę.

      osob
    • Nie wiemy czy osoby które nie dostały przelewów spełniły poprawnie wszystkie warunki…
      A dużo osób dostało przelewy, u mnie i u rodzinki 3x. U nikogo nie było problemu.

      Bankomaniak
    • To 3 osoby, u mnie 5 osób ze znajomych, każda ma problem, do tego oni też polegało dalej i kolejne 3-4 osoby o których pośrednio wiem, że mają podobny problem, tutaj kilka jak nie kilkanaście osób pisze to samo, nie mówiąc o ludziach, którzy się nie udzielają i czekają na rozwiązanie reklamacji . Trochę wyobraźni.

      osob
  • Zadna kasa nie weszla nie klamcie!!
    Warunki spełnilem i do dzis zadnego meila z potwierdzeniem itp!
    Admin czemu nie reagujesz? Twoja promocja i spelnienie warunkow jak pisales a kasy brak!
    To czysto zdzierstwo

    YaPaE Odpowiedz
  • Wpadło 300 zł, czy ktoś wie kiedy można się spodziewać 150 zł za wpływy wynagrodzenia?

    Bartek.m Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy