40 zł w bonach Sodexo za wykonanie 4 operacji mobilnych z BZWBK24 mobile

Zakończona

Ruszyła druga edycja promocji przeznaczonych dla obecnych klientów BZWBK. W zamian za wykonanie 4 operacji mobilnych zyskać możemy 2 bony Sodexo o wartości 20 zł każdy :)

40 zł w bonach Sodexo w promocji bądź aktywny w BZWBK24 mobile
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem konta osobistego w BZWBK prowadzonego w PLN. Oprócz tego należy do końca listopada należy wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy.

Same warunki promocji są bardzo proste. Aby zgarnąć tytułową nagrodę należy wykonać dwa różne typy transakcji:

  • Przelew na telefon (podają numer telefonu innej osoby)
  • Wypłata BLIK (z bankomatu)
  • Zakupy mobilne w aplikacji BZWBK24 mobile
  • Przelew mobilny na rachunek obcy przez aplikację BZWBK24 mobile lub m.bzwbk24.pl
  • Doładowanie GSM przez BZWBK24 mobile
  • Płatność BLIK

Co istotne warunek ten należy spełnić w listopadzie (po wypełnieniu formularza) oraz w grudniu. Łącznie więc musimy wykonać 2 x 2 operacje mobilne.

To wszystko! Dwa bony o wartości 20 zł każdy zostaną wysłane listem poleconym na nasz adres do 31.01.2018. Bank jednak zastrzega, że nagrody otrzyma 2000 najszybszych uczestników promocji. Kto pierwszy, ten lepszy!

Szczegóły promocji w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • No ja niestety ale nie dostałem. Transakcje grudniowe robiłem tak ok. 00:30 ale nie chce mi się już sprawdzać. Szkoda. Czekamy na następną okazję.

    Waldemar Odpowiedz
  • Ja dostałam dzisiaj, wysłany 26 stycznia, ostatnią transakcję robiłam ok. 6 rano 1 grudnia. Waldemar, na Twoim miejscu dopytałabym się przez kontakt w e-bankowości, czy załapałeś się na nagrodę, czasami polecone długo idą. Ponoć szybko odpowiadają.

    Katarzyna Odpowiedz
  • @Katarzyna
    Kasiu dziękuję Ci. Tak chyba tak zrobię ale poczekam jeszcze ze 2-3dni.

    Waldemar Odpowiedz
  • Dostałem dziś bony dla dwóch różnych kont – nadane 26.01 i 29.02, więc jeżeli ktoś jeszcze czeka, to niech nie traci nadziei. :)

    Kamil23 Odpowiedz
  • Hehe szok – 31.12 patrze do skrzynki i jest :D tego się nie spodziewałem, że dojdzie w ostatni dzień. Data stempla 26.01.2018 ;)

    KUKI Odpowiedz
    • Ja dopiero dziś odebrałem, awizo znalazłem 31 stycznia, data nadania na stemplu: 25 stycznia.

      Don Quijote de la Mancha
  • Ja dostałem żona nie. Żona zrobiła szybciej operacje wiec jakaś lipa, poszła reklamacja ciekawe co odpiszą.

    uta Odpowiedz
  • Ani ja, ani mama nie otrzymałyśmy bonów. Ostatnią transakcję zrobiłam tuż po północy. Od tygodnia próbuję złożyć reklamację w BZWBK24, ale pojawia się komunikat,że poczta chwilo niedostępna i nie mogę wysłać wiadomości. Jak pisaliście reklamację?

    Iza Odpowiedz
  • Nie pisałem bo co niby napiszesz? Że szybko zrobiłaś transakcję? To Ci odpiszą, że warunki spełniłaś ale do puli nagród się nie załapałaś. Praktycznie nie ma nad tym kontroli i bank może zrobić co zechce.

    Waldemar Odpowiedz
  • No cóż, widocznie nie należą się bony za transakcje wykonane kilkanaście minut po północy (choć niektórzy dostali, a wykonali ok. 6 rano…).
    Z informacji uzyskanych przez bankowość:
    „[…] nie udzielamy informacji, kiedy zakończyła się pula nagród.”
    i to by było na tyle…

    deloe Odpowiedz
  • Ja dostałem info na infolinii, że jestem na liście osób, którym bony zostały przyznane i w dalszym ciągu nie dostałem bonów… czy ktoś jeszcze nie dostał ?

    Paweł Odpowiedz
    • Paweł ja nie dzwoniłem na infolinie ale czuje się i tak moralnym zwycięzcą:) choć listu nie dostałem z uwagi na fakt spełnienia wymogów zaraz po północy. Będzie co będzie

      marcin78
    • trochę nieskładny przekaz:) ale wiesz o co chodzi.

      marcin78
    • a może przedobrzyliście i zamiast tuż po północy było tuż przed?

      abc
    • Czy odpowiadają wam na reklamacje napisane/zlozone przez bankowosc internetowa? Reklamacja zlozona 5 lutego, potem ponawiania i do tej pory bez odpowiedzi. Przy wczesniejszych promocjach z sodexo odpowiadali szybko i to zawsze listem papierowym do domu (choć nie wiem czemu, bo chciałem odpowiedzi przez bankowość).
      https://livesmarter.pl/40-zl-bony-sodexo-dla-obecnych-klientow-bzwbk/comment-page-3/#comment-185212

      hazzan
    • @hazzan – ja też nie mam jeszcze odpowiedzi na reklamację z dn. 6/02/18 ale popraw mnie jeśli się mylę – standardowo jest 30 dni na odpowiedź?

      dialam
    • @dialam, no jest jest 30 dni, ale człowiek niecierpliwy i chciałby szybciej, zwłaszcza, że został do tego przyzwyczajony;) no nic, czekamy jeszcze ten regulaminowy tydzień

      hazzan
    • Właśnie przyszła zabawna odpowiedź w bankowości:

      „Szanowny Panie,
      odpowiadając na zgłoszenie dotyczące promocji „Bądź aktywny w BZWBK24 Mobile edycja 2″ informuję, że nie możemy uwzględnić Pana reklamacji.
      Zgodnie z regulaminem promocji § 3 pkt.1. Uczestnikiem promocji może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która spełni łącznie poniższe warunki:
      a. posiada Konto osobiste w Banku,
      b. zawarł z Bankiem umowę usług BZWBK24,
      c. w okresie 1-30.11.2017 r. wypełni i wyśle Formularz zgłoszeniowy.

      Ustaliłam, że nie wysłał Pan formularza zgłoszeniowego.”

      …mimo, że formularz został wysłany ;)

      hazzan
    • Otrzymałem prawie identyczną odpowiedź „Szanowny Panie, odpowiadając na zgłoszenie dotyczące promocji Bądź aktywny w BZWBK24 Mobile edycja 2 informuję, że nie możemy uwzględnić Pana reklamacji.
      Zgodnie z regulaminem promocji § 3 pkt.1. Uczestnikiem promocji może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która spełni łącznie poniższe warunki:
      a. posiada Konto osobiste w Banku,
      b. zawarł z Bankiem umowę usług BZWBK24,
      c. w okresie 1-30.11.2017 r. wypełni i wyśle Formularz zgłoszeniowy.
      Ustaliłam, że nie został Pan wpisany na listę uczestników promocji ponieważ nie otrzymaliśmy formularza zgłoszeniowego.”
      W reklamacji dołączyłem print screen wypełnionego formularza zgłoszeniowego. Jednak to nie wystarczyło. Następnym razem chyba trzeba będzie nagrać film z procesu wysyłania formularza.

      gaja
    • @hazzan – to mi napisali, że spełniłam warunki promocji, ale bony otrzymało 2000 pierwszych osób, a ja się wśród nich nie znalazłam.. no cóż, następnym razem ;)

      dialam
  • abc nie no szanujmy się:) to nie portal dla amatorów i siusiumajtków. Po północy to po północy:)

    Nie będę nic reklamował. Bony dostały osoby które przelewy robiły rano. Ja po północy. Durnowato skrojona promocja i tyle. Zapomniałem już o niej. A BZ jak był tak nadal jest moim nieulubionym bankiem. Niestety za chwilę mój profil z Deutsche Banku z fajną lokatą DB500 i tam trafi także jestem na nich skazany

    marcin78 Odpowiedz
  • Co do odpowiedzi na reklamacje to z tego co udało mi się dowiedzieć, teraz w BZ mają tylko dwie opcje, sms albo przez bankowość

    Paweł Odpowiedz
  • Pisałem już o tym, że w tej promocji składanie reklamacji jest bez sensu bo promocja ta jest bardzo arbitralna i nie do udowodnienia jest spełnienie/ lub nie/ jej wymogów.

    Waldemar Odpowiedz
    • W pełni się z Tobą zgadzam. W tej promocji dostałam bony, ale w któreś poprzedniej nie – bo wg banku nie spełniłam wymagań. Trochę to źle jest zorganizowane – bo nie dość, że to zależy od widzi-mi-się banku, to jeszcze nie ma jak tego sprawdzić (=zareklamować).

      Wracając to tej promocji… wydaje mi się, że to nie tylko CZAS wykonania transakcji miał znaczenie, ale i ich TYP. Bo może jeden typ się księguje szybciej, inny wolniej ? A transakcje były po północy. Wiem – BLIK działa natychmiastowo, ale… U mnie w apce, transakcje pokazały się z opóźnieniem, mimo, że kwota zniknęła. Jak ktoś robił przelewy na telefon… to mógł nadziać się na śpiący bank, który zaksięgował dopiero po południu. Albo jak robił przelew z WBK do WBK – to mogło pójść nie po „mobilnym” tylko inaczej…
      Dlatego napiszcie jakie transakcje robiliście (i do kogo – do jakiego banku ?) – bo może w tym tkwi problem (i może ustalenie przyczyny pomoże w następnych promocjach).

      Ja skorzystałam z bankomatu (firmowego, WBK !) i doładowałam tel. na kartę -> wszystko w kilka minut po północy i bon dostałam.

      Be@
  • ma ktoś z Was screen jak wygłądał formularz zgłoszebiowy, ja dostałem bony na adres zameldowania zamiast korespondencyjny, złozylem reklamacje i bank odpowiedzial, ze taki adres podalem jako adres do korespondencji w formularzu, nie pamietam czy tam było uzyte stwierdzenie „adres do korespondencji”?

    Dzikus Odpowiedz
    • W regulaminie jest taki zapis i bank przesłał zgodnie z regulaminem.

      Bogdan
    • faktycznie, jest taki zapis, ale nie wydaje mi sie, zebym wprowadzal taki adres, no chyba, ze z rozpedu wpisalem adres jaki wychodzi z przelewu, żeby się zgadzał :)

      Dzikus
  • Moja reklamacja nie została uwzględniona. Napisałam odwołanie i czekam. Ktoś tak miał?

    Beata2 Odpowiedz
    • tak ja tak miałem złożyłem reklamacje – rozpatrzona negatywnie, potem odwołanie i również nie uznali..

      Paweł
  • @Paweł
    A jakie uzasadnienie podali?

    Beata2 Odpowiedz
  • Napisali, że nie mogą uwzględnić mojej reklamacji, pomimo tego, że pracownik infolinii powiedział mi, że nagroda została mi przyznana i nawet podawał adres na jaki zostały „wysłane” bony (prosiłem o odsłuch rozmowy), a no i, że przepraszają, że tak wyszło..

    Paweł Odpowiedz
    • Cwaniaki. Pewnie odebrali Ci bony i dali komus komus sie nie nalezaly bo skonczyla sie pula. Pisz odwolanie ze nie wierzysz pracownikowi banku odpowiadajacemu na reklamacje. Skoro pracownik potwierdzajacy przyznanie bonow mogl sie pomylic to tak samo mogl sie pomylic gosciu z reklamacji. Ciekaw jestem co odpisza :)

      aaaa
  • Napiszę tak dla zasady chyba, bo tam wiszą mi te ich bony.. :)

    Paweł Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy