5% moneybacku dla nowych i obecnych klientów Twisto

Zakończona

Ruszyła promocja Twisto przeznaczona zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. Fintech zwróci nam 5% wartości transakcji wykonanych kartą w wybranych sklepach do końca kwietnia.

Twisto: 5% moneybacku od transakcji kartą w sklepach spożywczych
Żeby jednak nie było za prosto wprowadzone są pewne ograniczenia. Promocja dostępna jest dla trzech grup klientów. Musimy więc zaliczyć się do którejś z nich:

  • do obecnych klientów – takich, którzy przez 30 dni poprzedzających start promocji (15.03) nie dokonali ani jednej płatności kartą Twisto lub
  • do obecnych klientów – takich, którzy w ciągu 30 dni poprzedzających start promocji dokonali płatności kartą Twisto zgodnie z przypisaną przez aplikację Twisto kategorią „zakupy spożywcze” / „grocery” na mniej, niż 200 zł lub
  • do nowych klientów – którzy zarejestrują się w Twisto wpisując kod promocji CASHBACK5

Jeśli należymy do którejś z powyższych grup to wystarczy, że będziemy wykonywać transakcje w sklepach z tej listy, a Twisto naliczy nam 5% zwrotu – maksymalnie 100 zł miesięcznie (jeśli wydamy aż 2000 zł), a całościowo maksymalnie 200 zł (od transakcji na łącznie min. 4000 zł). Sklepy objęte promocją to głównie sklepy spożywcze typu Aldi, Lidl, Makro, Tesco, Kaufland, Dino itd.

Moneyback będzie naliczany w formie punktów, które można wykorzystać np. do spłaty zadłużenia Twisto – czyli są warte tyle samo, co czysta gotówka.

Pula nagród w promocji to 100 000 zł. Twisto zastrzega, że po jej przekroczeniu kolejne nie będą już premiowane.

Czy warto więc skorzystać z promocji? Jeśli jesteśmy obecnym klientem objętym promocją, to jak najbardziej. Natomiast jeśli jesteśmy nowym klientem to… najprawdopodobniej znaczenie bardziej będzie nam się opłacało skorzystać ze standardowej promocji na start i zgarnąć znaaaacznie prostsze 100 zł za podpisanie umowy. Środki będą bowiem dostępne od razu, a nie po wydaniu aż 2000 zł. No chyba, że planujemy grubsze zakupy – wtedy naliczony moneyback powinien przewyższyć premię na start, jednak trzeba brać też pod uwagę, że pula promocji może wyczerpać się przed czasem i niekoniecznie zgarniemy maksymalną premię.

O standardowej promocji z premią 100 zł na start przeczytacie w tym wpisie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Pula się skończyła ? Ja nie dostałam mojego punkciku, choć transakcja już się rozliczyła.

    Be@ Odpowiedz
  • Mając darmowy plan ONLINE moneyback naliczany jest tylko za zakupy na frisco.pl i konesso.pl?

    neme Odpowiedz
    • online zaplacisz jeszcze na stronach spolem, carrefour, lidl, auchan i pewnie wiele innych sklepow z tej listy
      a karte mozesz podpiac tez do appek mobilnych zappka, lidlplus oraz moj carrefour i placic za pomoca tych appek w sklepie stacjonarnym

      aaaa
    • @aaaa – naliczyło Ci punkty ?

      Be@
    • jeszcze nie naliczylo ale dopiero od 20-tego zaczalem
      a ktos zaczal juz 19-tego i tez nie ma

      aaaa
    • Dostałem odpowiedź na chacie, że punkty powinny naliczyć się do końca tygodnia

      mbo
    • Zakupy z 19 tez nie naliczone. Najpierw twierdzili, ze nalicza do wczoraj, a teraz przesuwaja termin. Nie ogarniaja tego zwrotu. Zreszta nigdy nie udalo mi sie od uzyskac z innych miejsc.

      keton
    • Teraz mówią, że punkty powinny być w poniedziałek.

      em
  • Może warto też dodać, że płatności w sklepach stacjonarnych możliwe tylko w planie Space – płatnym 9,99zł/mies.

    Pedro Odpowiedz
    • W lidlu np można podpiąć pod Lidl Pay

      Michał
    • no właśnie to zrobiłem, ale ciężko w samym Lidlu wydać aż tyle … :)

      Pedro
    • z ciekawości zrobiłem transakcję kartą wirtualną podpiętą do Curve i zadziałało; natomiast zastanawiam się czy to zostanie zaliczone do promocji ze względu na miejsce płatności (w regulaminie jest mowa o „terytorium RP”), zobaczę jak się zaksięguje

      Stef
    • @Pedro, a wiesz, ze wiecej zarobisz/zaoszczedzisz nie wydajac 200zl w Lidlu :)
      @Stef – to Tw wirtualne znow dziala z Cv? Z tego co pamietam zablokowali to w listopadzie. Tzn. w stacjonarnych sklepach.

      keton
    • @keton – tak wiem – najwięcej zarobię/zaoszczędzę nie wydając nigdzie nic :-))
      a, no i jednego zera Ci zabrakło ;) spokojnie miesięcznie za zakupy płacę kartą > 2.000zł, no ale nie tylko w Lidlu …

      Pedro
    • Chodzilo mi o to, ze jesli odpuscisz jedne (normalne) zakupy za 200zl to zaoszczedzisz tyle ile na tej promocji mozna „zyskac” (wydajac az 2000zl) :)

      keton
    • jesli odpuscisz jedne zakupy to co bedziesz jesc i pic?

      aaaa
    • W zakupach za 2000zl (zeby uzyskac tez 100zl/miesiac) mozna pewnie spokojnie wyciac jakies zbedne towary i zaoszczedzic bez promocji :) W szczegolnosci, ze ludzie za duzo kupuja zywnosci, a pozniej to wyrzucaja. A takie promocje wlasnie maja na celu sklonienie klientow, zeby wydali wiecej pieniedzy :)

      keton
    • E, @keton, nie zapominaj gdzie jesteś! 😉

      Tutaj przecież sami skąpcy, znaczy żyjący mądrzej, każdy zakupy robi ze ściśle przygotowaną listą, do tego optymalizując produkty pod różne sklepy i przeceny… 😉

      Don Quijote de la Mancha
    • Próbowałem lidl pay i nie dało sie w samoobsługowej kasie :(

      zuk
    • Da sie placic przez lidl pay w samoobslugowych. Zawolaj kasjera zeby Cie nauczyl albo wrzuc zakupy z powrotem do koszyka i idz do normalnej kasy.

      aaaa
  • Mi odrzuca płatności przy podpięciu w C.

    qqq Odpowiedz
  • Czy płatności Apple Pay/ Google Pay zaliczają się? A jeżeli tak to czy zarówno z karty wirtualnej) można wtedy używać w planie online) czy tylko z karty fizycznej?

    Dam Odpowiedz
  • Dopisali 100 punktów.

    Artur Odpowiedz
  • Mnie dopisali 19 pkt z groszami. Z analizy transakcji, jaką przeprowadziłem, te przeprowadzone za
    pomocą Curve nie są uwzględniane. Co dziwne, zaliczono mi transakcje ze sklepu spoza listy.

    gajowy Odpowiedz
    • Komus wyplacili za biedronke przez curve. Czy sklep spoza listy jest spozywczakiem / cukiernia / piekarnia? Opisy transakcji czesto nic nie mowia o sklepach z listy wiec moze jada po spożywczych kodach mcc.

      aaaa
    • Ten sklep to monopolowy 🥂

      gajowy
    • Czyli pewnie 5921, a nie 5411 lub 5499.

      Don Quijote de la Mancha
    • Zgadza się, 5921.

      gajowy
  • Czy zaliczyło komuś transakcje z Lidl Pay (i podpiętej karty wirtualnej)?

    Das Odpowiedz
  • A mnie za zakupy 22-giego, kartą plastikową, w sklepie z listy – nie naliczyło wcale.

    Be@ Odpowiedz
  • Ktoś może wie, kiedy będą naliczać kolejne punkty?

    em Odpowiedz
    • „Jak przelozony wroci z urlopu” – bardzo profesjonalne podejscie.

      keton
    • Chyba już wrócił, bo coś wpadło

      klusha
    • Z kiedy te transakcje, bo u mnie za 29.03 i 1.04 ciagle nic nie wpadlo, a teraz twierdza, ze w kolejny poniedzialek…

      keton
    • Nie jestem w stanie tego stwierdzić, nijak mi się to nie sumuje… Prawdopodobnie z końcówki marca, już po szumnym naliczenu pierwszych punktów.

      klusha
    • I znów coś wpadło – teraz na bank coś z kwietnia, bo 100 PLN sumarycznie przekroczone.

      klusha
  • Ktoś nadal czeka?

    savi Odpowiedz
    • Też czekam. Dziwne, że niektórzy dostali, a inni nie.

      Budzi
    • Mieli wczoraj naliczać punkty, ale u mnie nic nie dodali.

      em
    • To samo, od dłuższego czasu cisza…

      dzarek
    • Cześć, u mnie też nadal nie ma nawet za transakcje marcowe :-/

      ix.ou
    • Wydalem 3200 zl. Zapytalem kiedy beda naliczac kolejne punkty, a w odpowiedzi pytaja ile punktow brakuje :)

      aaaa
    • A ja wydalem moze ze 300zl. Patrzcie jaka to oszczednosc. Nie dalem sie zmanipulowac tfisto :) Oczywiscie tez sie pytaja ile maja mi naliczyc p-tow. Pewnie dlatego, ze pula sie juz wyczerpala, a nie naliczyli wielu ludziom za platnosci sprzed 1-2 tygodni. A innym naliczyli niemal na biezaco.

      keton
    • na razie dostalem niecale 27 zl, a uzywajac pajacyka mialbym z tego 32 zl

      ale taki obrot pajacykiem moge zrobic za 8 zl wiec prawie 19 zl jestem na plus

      najlepiej placic przez curve, gdy nie wyplacaja to przerzucic na pajacyka zeby uratowac transakcje

      aaaa
  • Mam pytanie o plan Space (płatny): w ustawieniach konta mam info, że plan jest bezpłatny do 14.04. Czyli do jutra. Przed chwilą zmieniłam plan na online (bezpłatny). Czy zrobiłam to za późno ? w sensie: czy jest jakiś okres wypowiedzenia ? Pytam, bo dostałam informację, że „Pakiet konta zostanie zmieniony z 01.05.2021” i że od 1 maja przestanie działać karta fizyczna.
    Ergo – mają prawo obciążyć mnie opłatą za prowadzenie planu premium ? (1/2 miesiąca)

    Be@ Odpowiedz
    • Opłata będzie proporcjonalna za czas jaki korzystałaś z planu. Suwakiem możesz ją wyzerować kiedy przyjdzie rachunek.

      savi
    • Jeśli w trakcie miesiąca zdecydujesz się na plan Space, to zmiana nastąpi od razu, a opłata zostanie naliczona jedynie proporcjonalnie. Jeśli zaś zdecydujesz się na przejście z planu Space na plan Online, zmiana nastąpi od pierwszego dnia następnego miesiąca kalendarzowego.

      https://twisto.zendesk.com/hc/pl/articles/360015247839-Czy-b%C4%99d%C4%99-mog%C5%82a-m%C3%B3g%C5%82-zmieni%C4%87-plan-kt%C3%B3ry-wybior%C4%99-na-jesieni-W-jaki-spos%C3%B3b-

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie wiem o jakim suwaku mówisz. Nie do końca zgłębiłam możliwości T. Czy z tego co piszesz wynika, że jak nie będę teraz korzystać z karty fizycznej (mimo iż ponoć ma być wyłączona dopiero 1.05 a nie jutro 14.04) to opłaty nie będzie ? a jak będę to zapłacę 5zł ? ;-)

      Be@
    • dostaniesz pelna oplate za kwiecien (mozesz ja obnizyc do zera po wygenerowaniu rachunku za dany miesiac – chyba ze juz skorzystalas trzy razy)

      1 maja klikasz rachunki, wybierasz kwiecien 2021, klikasz na „Opłata za usługę (01.05.2021)”
      i suwakiem zmniejszasz do 0 zł

      proporcjonalne obnizanie oplaty dziala tylko gdy wlacza sie plan – za marzec policzyli mi 4 zl

      aaaa
  • @Don – ale to jest nieprecyzyjne. Opłata będzie proporcjonalna jeśli zamieniasz online na space i zamiana będzie wówczas uruchomiona błyskawicznie. A w drugą stronę, czyli z space na online —> jest tylko info że będzie to uruchomione z początkiem następnego miesiąca. O opłacie w tym miejscu nie ma słowa (moim zdaniem).
    Zobaczymy czy naliczą… ale chciałabym wiedzieć czy składać reklamację jakby co…

    Be@ Odpowiedz
    • Wiem, zakładam, że @savi wie co pisze (i że dotyczy to właśnie takiego przypadku).
      Standardowo ten problem rzadko występuje, bo skoro płatny plan jest wyłączany od następnego miesiąca, to przeważnie opłata też będzie za cały; nie wiem, skąd Ty masz tę bezpłatność do 14, do głowy przychodzą mi dwie sytuacje, w których taki niecały miesiąc w Space może się zdarzyć: jakaś gratisowa bezpłatność Space przez jakiś czas (po założeniu?) lub po zmianie na Space, ale wtedy chodzi o drugą część miesiąca i to we wklejonym cytacie uwzględniono.

      Don Quijote de la Mancha
    • savi nie wie co pisze
      znajomy wypowiadal pol roku i dostal oplate za caly miesiac

      aaaa
    • @aaaa, ale tu nie chodzi o żadne wypowiadanie, a o zmianę planu z płatnego Space na bezpłatny Online. Skoro po wyklikaniu dyspozycji zmiany planu i tak do końca miesiąca jest aktywny plan płatny, to jest oczywiste, że będzie trzeba zapłacić za ten płatny plan właśnie do końca miesiąca.

      Don Quijote de la Mancha
    • Dostałem opłatę 3,40zl kilka miesięcy temu w takim samym przypadku jak pisze Be@

      savi
    • Chociaż wspomniana promocja pokazuje jak oni tam działają..

      savi
    • nieprecyzyjnie sie wyrazilem

      pol roku temu w srodku miesiaca wypowiedzial platny plan space, na poczatku nastepnego miesiaca plan zmienil sie na online i dostal pelna oplate za poprzedni miesiac

      oprocz ludzi ktorzy czytaja regulaminy/toi[ potrzebujemy tu tez ludzi ktorzy korzystaja z tych uslug i wykonuja dokladnie te czynnosci o ktore ktos pyta

      aaaa
    • @savi u znajomego naliczyli 10 zl z dniem 1.11.2020
      ale wszystko jest mozliwe, mozliwe ze niektorym licza 10 zl a innym proporcjonalnie
      podobnie jak niektorym naliczaja 5% za spozywcze a innym nie naliczaja

      aaaa
    • Otworzyłam konto z kartą fizyczną i planem Space, który miał być bezpłatny do 14.04 (3M bezpłatne – kończą się dokładnie jutro). Jakoś nie zauważyłam informacji, że jeśli otworzysz w połowie miesiąca, to masz tylko 2,5M bezpłatne, a nie 3M. Bo to trochę niesprawiedliwe. Choć pewnie legalne, bo to nie zapis regulaminowy konta tylko „promocja”, a promocja nie podlega regulacjom.

      No trudno.
      Ostatnio nie mam serca do instytucji finansowych i zaczynam za to płacić. Dosłownie. Bo dopiero co pobrali mi 9zł w Neście (moja wina – nie zauważyłam że przelewam z KO).

      Be@
    • „3M bezpłatne” — aha, czyli trafiłem z tym. W każdym razie to jest właśnie dosyć wyjątkowa sytuacja, choć…
      „jeśli otworzysz w połowie miesiąca, to masz tylko 2,5M bezpłatne, a nie 3M” — no dokładnie, a czy komuś chce się kopać z koniem…

      „dopiero co pobrali mi 9zł w Neście (moja wina – nie zauważyłam że przelewam z KO)”
      — czy chodzi o przelew z ko na zewnątrz (choć pierwszy w miesiącu)? Wstyd przyznać, mi też się to kilka lat temu tam zdarzyło, wtedy po napisaniu reklamacji opłatę mi zwrócili w ramach dobrej współpracy…

      Don Quijote de la Mancha
    • (Skądinąd ja tę reklamację do Nest napisałem będąc przekonanym, że za pierwszy przelew z ko opłaty nie ma, ale jednak mieli rację, w toip mają, że bezpłatne jest tylko pierwsze „Polecenie Przelewu Wewnętrznego”…)

      Don Quijote de la Mancha
    • No i – zgodnie z przewidywaniami – naliczyli mi opłatę 5,33. Znalazłam wreszcie „suwak” ;-))
      Jakoś ciężko korzysta mi się z tego fintechu. Teraz szukam opcji płacenia punktami… choć już płaciłam, to teraz tego nie widzę… ehhh
      A to widzieliście: https://www. ****** .pl/poznaj/kampane/galaxy-game/
      (zamiast ****** wpisać zakazane słowo: T.is.o)

      Be@
  • Dzis dwa razy naliczyli punkty, za marzec brakuje jeszcze 6 zl.

    aaaa Odpowiedz
  • Wypłacili dziś 2x, ale nie widzę żadnej logiki. W kwietniu miałem w jeden dzień duże zakupy. I jeśli uwzględnili ten dzień to wypłacili za mało, a jeśli nie to za dużo. U członka rodziny wypłacili za transakcje dzień później wszystko.

    Budzi Odpowiedz
  • „Hurra! Dostajesz 0 punktów!” Jaja sobie robią?? I jeszcze info że te punkty ważne do 14 października… Czyżby zabrakło dla mnie puli? Zakupy robiłem regularnie w kwietniu.

    mbr1111 Odpowiedz
    • jestes potrojnym pechowcem. wspolczuje.

      aaaa
    • Te punkty tak mi kapały, kapały i na koniec miesiąca okazało się, że jednak naliczyli wszystko ładnie od wszystkich zakupów spożywczych:)

      mbr1111
  • Ja zrobiłem raz zakupy w Lidlu 8.04 i wczoraj dostałem punkty.

    MtM Odpowiedz
  • potroili punkty wyplacone dwa dni temu :)

    aaaa Odpowiedz
  • Pula wyczerpana ? Był jakiś komunikat ?

    Be@ Odpowiedz
  • Ahoj Mateusz!
    Cieszymy się, że jesteś z nami, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie małą niespodziankę – darmowy plan Space z fizyczną kartą Twisto na okres 6 miesięcy! Oznacza to, że zaoszczędzisz prawie 60 zł, ale to nie wszystko – płać Twisto za zakupy spożywcze w sklepach stacjonarnych, a my zwrócimy Ci 5% wydatków!

    Chyba nie ma w tym żadnego podstępu? 🙃
    Bo nie dostałem żadnego regulaminu… 😕

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Smuteczek dostałem bez zwrotów :(

      AH2V2
    • Chcesz dostac taka oferte to schowaj ich karte do szuflady, a jak wyciagniesz to nie uzywaj jej w sklepie spozywczym/monopolowym.

      aaaa
    • Przecież jej nawet nie ma i nie miałem ;)

      AH2V2
    • @aaaa – przecież taka karta (niezależnie czy używana czy szufladowa) kosztuje dychę miesięcznie. Nie ma sensu chyba trzymania jej w szufladzie, skoro nie jest potrzebna i tylko generuje koszty ?
      @Don – ciekawe z tym „5% za spożywkę”, bo promocja „ogólna” trwa do 30. kwietnia (a to niestety dziś), a z tego co piszesz, Tobie przeciągną ją na następne 6 mcy.

      Be@
    • „do szuflady” czyli nie uzywac zadnych kart, nawet wirtualnych podpietych w telefonie

      aaaa
    • Ja dostałem mail z planem Space na 12 miesięcy. Aktywowałem w przeglądarce i w ustawieniach mam zapis ” Konto bezpłatne do 29.04.2022″

      marmufly
    • Jak kliknąłem w link do sekcji karty to pojawiła się normalna opłata 10 zł za miesiąc więc nie ryzykowałem.

      Angulo
    • Też zauważyłem, że po kliknięciu w zmianę planu pojawiło sie 9,99 zł; zapytałem o to na czacie i odpisali:

      Rozumiem, natomiast po zmianie pakietu powinna się pojawić aktualizacja i będzie Pan wtedy widział datę do kiedy pakiet będzie darmowy

      Don Quijote de la Mancha
    • Czytaj komentarze. Oplate mozesz trzy razy obnizyc do 0 zl zaraz po wystawieniu rachunku za danym miesiac. Wlasnie tak zrobilem z rachunkiem za kwiecien. Teraz dodali pole zeby wpisac dlaczego tak zrobilem bo jest im przykro a ja nie chce wspierac rozwoju T :)

      aaaa
    • Włączyłem pakiet i mam darmowy plan Space do 28.10.2021 :)

      marcinex72
    • Don, do mojej żony przyszedł dokładnie taki sam mail jak do Ciebie, powiedz, czy dopytałeś na czacie też o te zwroty 5%? Czy to rzeczywiście będzie działać przez kolejne 6 miesięcy? I rozumiem, że pomimo ostrzeżenia przy zmianie planu na „płatny” Space, już po samej zmianie pojawiło się, że jest darmowy?

      mbr1111
    • O zwrot nie dopytałem (jeszcze).
      Planu też jeszcze nie zmieniłem, bo nie robiłem zakupów, a skoro to ma być 6 miesięcy, to być może od przełączenia (@marcinex72, czy włączyłeś Space 28 kwietnia?), więc nie ma się co spieszyć.

      Don Quijote de la Mancha
    • Może i będzie od dnia przełączenia, ale po tych 6 miesiącach żeby przejść na plan online i tak trzeba będzie z wyprzedzeniem zrezygnować, żeby nie dopłacać za część kolejnego miesiąca. Ja niedługo po majówce zapewne będę jakieś zakupy robił, więc aktywne 5% by się przydało.

      mbr1111
    • Włączyłem 1 maja, maila dostałem 30 kwietnia… nijak się to ma do ważności planu.

      marcinex72
    • Plan włączony 3.05 również jest ważny do 28.10.2021

      K
    • Gdzie widac te date waznosci planu? Mam aktualna apke, ale nic takiego tam nie widze.

      keton
    • W apce nie ma tej informacji. Jest widoczna po zalogowaniu się na stronę www.

      gajowy
    • Na stronie tez nic nie widze, w ustawieniach tylko normalnie, ze plan Space aktywny. Mozliwe, ze pojawi sie z opoznieniem, albo Tw znow cos sknocilo.

      keton
    • Doprecyzowali (i nie ma już 5%):

      Ahoj Mateusz!
      Cieszymy się, że jesteś z nami, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie małą niespodziankę – darmowy plan Space z fizyczną kartą Twisto na okres 6 miesięcy! Oznacza to, że zaoszczędzisz 60 zł! Plan Space będzie darmowy do 28-10-21! Nie martw się, jeśli będziesz chciał, przed końcem darmowego okresu będziesz mógł wyłączyć plan „Space” i przejść na „Online” . Na wypadek, gdybyś zapomniał, poinformujemy Cię o tym wcześniej. 🥰

      Don Quijote de la Mancha
    • Uwaga! Jeśli nadal widzisz opłatę w aplikacji, bez obaw. Jest to mały błąd, nad którym pracujemy. Nawet jeśli przejdziesz do planu Space, do 28-10-21 nie pobierzemy od Ciebie ani złotówki.❤

      Don Quijote de la Mancha
    • ale jak ladnie potrafia podac date konca promocji :)

      aaaa
    • 21 października 2028 r. to nawet więcej, niż 6 miesięcy. 😉

      Skądinąd „zaoszczędzisz 60 zł” tak czy inaczej jest naciągane, bo tak by mogli pisać najwyżej umożliwiając to przełączenie 29 kwietnia, teraz włączając Space do końca października bez promocji zapłaciłoby się 60 zł, a w promocji (o ile dobrze rozumiem) 0,97 zł, więc „zaoszczędzisz 59,03 zł”…

      Don Quijote de la Mancha
  • Też dostałem takiego maila…też nie wiem co tym myśleć.

    Marcinex72 Odpowiedz
  • Ktoś wie jak oni tam na czacie pracują? Logowałem się niedawno to wyświetla się informacja że odpowiedzą w ciągu kilku godzin…

    mbr1111 Odpowiedz
  • I wiadomo cos z tymi zwrotami, od/do kiedy, limity miesieczne itp?
    Niestety czat zawalony po dlugim weekendzie i nie odpisuje.
    Poki co jeszcze z tej promocji nie rozliczyli wszystkich zwrotow.

    keton Odpowiedz
    • Właśnie jak by tylko komuś udało się dowiedzieć w sprawie tych zwrotów, niech da znać, bo zakupy trzeba robić a nie wiadomo czym płacić;] W każdym razie u mnie wszystkie zwroty z wczoraj rozliczone.

      mbr1111
    • * Zwroty za kwiecień rozliczone, nie wiem dlaczego napisało mi się „z wczoraj”…

      mbr1111
  • Ja sie dowiedzialem. Zwroty tylko do 30.04. Czy to proba oszustwa czy naciagania na zakupy?

    keton Odpowiedz
    • Mogli to lepiej napisac np przypominamy ze masz jeszcze kilkanascie godzin na zrobienie zakupow spozywczych za ktore zwracamy 5%. Pula sie nie wyczerpala. Ale to powinni kazdemu wyslac.

      aaaa
    • Ale to zupelnie nowa oferta – darmowy Space na 6m + zwroty za spozywke. O zwrotach wspominaja w emailu nawet 2x. Jak dla mnie to proba naciagania na wydatki, skoro emaila wyslali w ostatnim dniu starej promocji. Napisalem im to, zobaczymy co napisza. Bo zwroty 5% wygladaja zbyt pieknie.

      keton
  • No brawo. Nie ma to jak zachęcać w mailu z 30.04. do zakupów ze zwrotem 5%, nie doprecyzowując, że promocja tego dnia właśnie się kończy, kto by się spodziewał. Do tego jeszcze brak jakiegokolwiek odnośnika do jakiegokolwiek regulaminu promocji.

    mbr1111 Odpowiedz
    • Wg mnie chamska zagrywka na zasadzie: „może niektórzy uwierzą, że to będzie działać kolejne 6 miesięcy i jeszcze przynajmniej przez miesiąc będą nabijać transakcje naszą kartą zanim się pokapują że to nie działa”.

      mbr1111
    • Swoja droga macie pomysl gdzie by ich tu podpier…, bo denerwuja mnie takie chamskie zagrywki i nie chodzi mi nawet o te 5-6zl stracone na zwrotach od transakcji po 30.04, tylko tak dla zasady. Z tego co wiem takie emaile dostalo bardzo duzo ludzi.
      To mi wrecz podchodzi pod art. 286. §1

      keton
    • UOKiK i Rzecznik Finansowy

      aaaa
  • Mam pytanie o Monese. Czy za wysyłkę odnowionej karty pobierana jest opłata w planie Simple? Piszą że wygasłe karty są wymieniane za darmo, ale chciałabym żeby potwierdziła osoba która dostała odnowioną karte.

    majaa Odpowiedz
  • Dwa emeile juz do nich wysłałem ,aby zamkneli mi konto. Mimo to nie zamykają mi konta.Gdy dzwonię na infolinię twierdzą ,że żaden emeil do nich nie dotarł.
    Jak inaczej można zaknąc konto u nich?

    malutki Odpowiedz
    • Ja zamykałam jakoś we wrześniu przez infolinię.

      asi
    • Dzięki. Ciekawe że tobie zamkneli przez infolinię ,mi dwa razy powiedzieli na infolinii,że telefonicznie nie można zamknąć konta. To ciekawe jak to wkońcu jest?

      malutki
    • Wtedy zmieniali regulamin i wprowadzali opłaty, może dlatego?

      asi
  • Mam nową kartę kredytową MasterCard i problem z płatnościami w sklepach internetowych. Dział techniczny uważa, że płatności powinno przechodzić bez problemu. Czy może ktoś podpowie mi w czym może być problem?

    Bogusia Odpowiedz
    • Piszesz o karcie Twi-sto czy innej ?

      Be@
    • Zwykła karta kredytowa od Aliora MasterCard.

      Bogusia
    • Karta kredytowa od Aliora najzwyklejsza.

      Bogusia
    • To napisz w wątku z produktami Aliora. Bo nie każdy czyta wszystkie komentarze. Ja śledzę tylko wątki z promocji, w których brałam udział. Może tam się znajdzie ktoś, kto będzie wiedział jak działa akurat Alior. Opisz też na czym polega problem – jaki błąd wyskakuje ? i jak dokonujesz płatności ? (bezpośrednio wpisujesz nr karty i 3-cyfrowy kod, czy korzystasz z pośrednika ?). Rozumiem, że Dział Techniczny sprawdził ustawiony limit na płatności internetowe i kwota zakupu nie jest wyższa niż ten limit.

      Be@
    • Mialas/masz aplikacje mobilna? Jesli tak to w appce mobilnej musisz potwierdzic transakcje internetowa. Jesli nie to musisz nadac e-pin w szczegolach karty, bo transakcje internetowa potwierdzasz kodem smsm i e-pinem.

      aaaa
    • Jest to nowiutka wznowiona karta kredytowa, którą aktywowałam w maju, KK TMobile, która była ważna do maja też nie miała problemu z żadnymi platnościami. Robię tak jak mówicie, mam limity ok, aplikacja też ok- potwierdzam, wręcz otrzymuję informację, że transakcja przebiegła pomyślnie, ale co z tego jak środki z karty nie zostają pobrane. Mało tego- konsultant potwierdził, że po stronie banku wszystko ok i nawet podczas rozmowy sprawdzał jak- krok po kroku- robię płatność i w trakcie rozmowy kontaktował się z działem technicznym. Ta sama płatność KK Citibanku, mobilna aplikacja i w tym przypadku płatność zrealizowana w minutę. Dziwne, płatności w sklepach przechodzą bez problemu. Czy możecie podsunąć jakieś jeszcze rozwiązanie.

      Bogusia
    • Mam to samo, u mnie wywala się na platnosci 1 PLN, myślałem, że to błąd po stronie serwisu, do którego dodaję kartę bo po stronie platnosci żadnego błędu, również autoryzacja przez mobilną autoryzację

      Dzikus
    • U mnie + bliskiej osoby też od maja był problem z płatnością starą kartą Tmob w internecie (wtedy akurat chodziło o PKP Intercity). Też z tego co pamiętam był jakiś komunikat o ePinie, bo jest dziwne bo od dawna mam ustawioną autoryzację mobilną. Finalnie płatność się nie udała i płaciłam inną kartą.

      asi
    • Alior nowe zasady wprowadzil 23 marca (a naprawde zaczelo to dzialac dwa miesiace pozniej). Inne banki zaczely wymagac PSD2 juz od pol roku i widac ze nawet taki duzy serwis jak PKP ma/mial opory zeby sie dostosowac. Wtedy to Alior korzystal na tym ze innymi kartami nie dalo sie placic. A mniejsze serwisy zanim sie ogarna to mina miesiace – patrz prosba ponizej od operatora platnosci zeby napisac do serwisu, bo to dany serwis placi za wdrozenie obslugi nowych zabezpieczen.

      aaaa
  • @Dzikus
    O właśnie! U mnie też twierdzą, że wina leży po stronie serwisu, ale gdyby tak było to nie przeszłaby też płatność KK Citibanku.
    Czy jest ktoś w stanie coś na podstawie tych informacji zaproponować sensowne rozwiązanie?

    Bogusia Odpowiedz
    • Od strony banku wyglada to tak ze serwis odmawia przyjecia autoryzacji mobilnej. Powinni sie skontaktowac z operatorem platnosci karta ktory obsluguje ten serwis i zapytac dlaczego nie reaguje na wyslane potwierdzenie. Sami z siebie tego nie zrobia bo „u nas wszystko dziala”, wiec tak jak rada wyzej zmien autoryzacje na e-pin i zobacz co sie stanie. A jak nie to skorzystaj z innego serwisu. Podawaj troche wiecej szczegolow, bo nie wiadomo jaki to serwis i w jaki sposob autoryzowalas platnosc kk citi (sms, appka czy przeszlo bez).

      aaaa
  • @ aaaa
    Za bardzo na tym się nie znam. Mam autoryzację e- pin w Aliorze, ale w apce, aby zatwierdzić płatność system pyta o 8 cyfrowy PIN, a nie o e-pin. W Citi, w apce autoryzowałam płatność.

    Bogusia Odpowiedz
    • Wylacz autoryzacje mobilna w appce Aliora zeby przejsc na autoryzacje e-pinem i smsem. E-pin jest 4-cyfrowy i wpisujesz go na stronie platnosci wiec w appce juz nic sie nie pojawia.

      aaaa
  • Mam zakładkę Autoryzacja i Bezpieczeństwo: – odcisk palca, – zmień kod PIN, – autoryzuje kodem QR, odblokuj dostęp do WWW lub Mobile i koniec. Nadal nie wiem jak wyłączyć autoryzację mobilną. Proszę podaj ścieżkę bardziej dla mnie prościej, bo zupełnie nie wiem gdzie to wyłączyć.

    Bogusia Odpowiedz
    • No wylacz przez bankowosc elektroniczna www -> autoryzacja i bezpieczenstwo -> autoryzacja -> autoryzacja operacji -> metoda autoryzacji -> kody autoryzacyjne (sms)

      aaaa
  • @aaaa
    Bardzo dziękuje.

    Bogusia Odpowiedz
  • @aaa
    Mimo twoich porad dalej przelewy nie są realizowane, w dniu dzisiejszym nie udało mi się zrobić przelewu internetowego.
    Odpowiedzi z banku: jeśli system nie pyta o e-PIN, nie jest to koniecznie Pani wina, ale jak wspomniałem wcześniej – jeśli strona nie dostosowała się do nowych zabezpieczeń, będziemy taką transakcję odrzucać jeszcze przed wpisaniem kodu e-PIN.
    Co o tym sądzicie?

    Bogusia Odpowiedz
  • @aaaa
    Wysłane.

    Bogusia Odpowiedz
  • @aaaa
    First Data,
    Odpowiedź:
    Szanowna Pani,
    proszę o zgłoszenie problemu w firmie, w której dokonywała Pani płatności tj. CORAL TRAVEL POLAND. Idę za ciosem zobaczymy co oni na to!

    Bogusia Odpowiedz
  • Ktoś z was używa tego twisto? do czegoś to się jeszcze przydaje czy to trup?

    Elo320 Odpowiedz
    • twisto cash = gotowka na konto

      aaaa
    • Tutaj jest tylko problem, jak ktoś otwierał konto przez autoryzację z konta, którego już się nie posiada, bo trudno ten numer zmienić…. Także wprost na konto niestety nie we wszystkich sytuacjach, ale twisto ma do dziś super promocje podziel na 3, w każdym sklepie internetowym można mieć raty 0 :)

      matebe
  • Jest też Blik, a i do utrzymaniówek dobre Twisto jest.

    Beata2 Odpowiedz
  • Skorzystałam z usługi TWISTO CASH. Jak sprawdzić numer konta, na który przelałam kasę? Obawiam się, że już zamknęłam ten rachunek a z tym durnym bootem nie można się dogadać.

    Beata2 Odpowiedz
    • przed przelewem (przy wybrze kwoty) zaczeli ostatnio wyswietlac nr konta, a po fakcie to na maila przychodzi potwierdzenie na jaki nr konta poszedl przelew. Dla ulatwienia tytul maila: „Poszło! Twoje środki…”

      sunwoj1
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy