5% zwrotu na Koncie Proste Zasady od Getin Banku

Zakończona

Kilka miesięcy temu Getin Bank wprowadził do swojej oferty Konto Proste Zasady. Trzeba przyznać, że rachunek ten jest naprawdę niezły i bardzo łatwo korzystać z niego całkowicie za darmo. Od dzisiaj jest jeszcze jeden powód, aby założyć ten rachunek – przez najbliższe pół roku bank zwróci nam 5% wartości naszych zakupów. Bez żadnych wykluczeń!

5% zwrotu na Koncie Proste Zasady od Getin Banku

5% zwrotu na prostych zasadach

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która:

nie posiada i nie posiadała w Banku jakiegokolwiek rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego od 18 lutego 2017

Wykluczone są więc osoby, które posiadały ROR w Getin Banku w dniu 18.02 (i później). Ci, którzy konto zamknęli przed tą datą, mogą skorzystać z promocji :)

Aby otworzyć rachunek ze zwrotem konieczne jest złożenie wniosku internetowego lub telefonicznego najpóźniej do 15.04.2018. Oprócz tego bank wymaga od nas wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług banku, na marketing SMS oraz marketing elektroniczny.

Zgody marketingowe konto proste zasady - 5% zwrotu w promocji

Same zasady promocji są relatywnie proste. W ciągu pierwszych 6 pełnych miesięcy następujących po miesiącu podpisania umowy będziemy mogli zyskać 5% zwrotu od transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą i BLIKiem. Transakcje te powinny zostać zaksięgowane w danym miesiącu, a maksymalny zwrot może wynieść 30 zł miesięcznie (co dalej wydatki na poziomie 600 zł). Bank wypłaci premię do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym spełniliśmy warunki do uzyskania zwrotu. Łącznie do zgarnięcia mamy więc jakieś 180 zł.

Szczegóły w regulaminie promocji.

Ile kosztuje Konto Proste Zasady?

Konto Proste Zasady to relatywnie nowy rachunek Getin Banku. Co ciekawe jego nazwa faktycznie ma odzwierciedlenie w rzeczywistości, bo warunki (braku) opłat są bardzo łatwe do spełnienia.

Prowadzenie rachunku może kosztować 8 zł miesięcznie, jednak wykonanie zaledwie jednej płatności bezgotówkowej kartą lub BLIKiem (na dowolną kwotę) w poprzednim miesiącu zwolni z opłaty za dany miesiąc. Co ciekawe dla osób poniżej 26. roku życia ta zasada nie obowiązuje – konto mają za darmo bez opłat. Sama karta debetowa wydawana do konta jest dla wszystkich darmowa :)

Konto Proste Zasady będzie też dobre do wyciągania pieniędzy z bankomatów. Getin Bank nie pobiera bowiem żadnej opłaty za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Za granicą lepiej tego nie robić (prowizja wyniesie 4,5% min. 10 zł). Z drugiej jednak strony nie stracimy praktycznie nic na samym kursie przewalutowania płacąc w obcych walutach kartą Visa wydawaną do konta. Getin rozlicza bowiem takie transakcje po kursie organizacji płatniczej, dlatego uzyskujemy praktycznie najlepszy możliwy kurs (bliski średniej dla danej pary walut). Z tego też względu karta Visa świetnie nada się do płatności bezgotówkowych w każdej walucie. Problem w tym, że domyślnie wydawana jest karta Mastercard – dlatego jeśli zależy nam na bezstratnym przewalutowaniu, to kartę najprawdopodobniej trzeba domówić po założeniu konta.

Patrząc z perspektywy całego rynku Konto Proste Zasady jest (w mojej opinii) bardzo udanym produktem – jedna płatność w miesiącu i mamy wszystko za darmo. No a oprócz tego dodatkowy zwrot :)

2,5% na koncie oszczędnościowym

Na koniec jeszcze jeden bonus od Getin Banku, czyli możliwość uzyskania oprocentowania 2,5% na koncie oszczędnościowym aż do 200 000 zł. Oferta ta dostępna jest dla osób, które ulokują nowe środki, czyli nadwyżkę nad saldo z dnia 11.01.2018 (dla promocji, która trwa obecnie, tj. do 28.02.2018). Jej czas trwania to 4 miesiące (a dokładniej 122 dni) od pierwszego wpływu nowych środków.

Oprócz tego wymagane są zgody marketingowe (identyczne, jak w promocji z 5% zwrotu) oraz założenie/posiadanie rachunku oszczędnościowego innego, niż Celowe Konto Oszczędnościowe, Konto Oszczędnościowe Skarbonka lub Konto Oszczędnościowe z promocji Family Saver.

W obecnej edycji promocji wykluczone są też osoby korzystające z poprzednich edycji tego typu promocji, których okres promocyjnego oprocentowania (4 miesiące) zakończył się między 15.01 a 28.02.2018.

Oczywiście nowi klienci banku nie muszą się przejmować tymi datami i wykluczeniami.

Nie przegap!

Komentarze

  • @pws
    Tak te 4×30 to z rodziny. Wiesz ja działam rodzinnie i praktycznie wchodzę we wszystkie promocje chyba, że jestem wykluczony to czekam a raczej rodzinnie czekamy. W tej promocji Oni to całkowicie nowi klienci bo ja miałem dostęp do bankowości elektronicznej z lokat zakładanych przez pośrednika Open Finanse, który pracował na rzecz GNB.

    Eugeniusz Odpowiedz
    • Rozumiem. A co do zgód i braku premii u Ciebie, to ja bym napisał reklamację, może się uda.

      pws
  • Ja po pierwszym miesiącu (marzec – wypłata powinna być w kwietniu) nie miałem zaznaczonych zgód. Zakładałem konto przez bankowość elektroniczną. Napisałem reklamację i dostałem odmowę. Ciekawe czy ten pierwszy miesiąc przepada czy wydłuża mi się czas promocji? Mam szansę na 6 premii czy już tylko 5? Za kwiecień już dziś dostałem.

    robsonRS Odpowiedz
    • Zgodnie z regulaminem premie powinny byc od nastepnego miesiaca, moze pojda ci na reke.

      keton
    • Tyle, że konto założyłem w lutym i następny miesiąc to właśnie marzec, w którym nie miałem zaznaczonych zgód.

      robsonRS
  • gdzie w systemie można sprawdzić te zgody?

    Romek Odpowiedz
    • Zakładka ustawienia i tam masz zgody marketingowe.

      drudar
    • Ile macie widocznych do zaznaczenia zgód marketingowych w systemie?

      Bobek
    • Trzy. Brakuje zgody na marketing bezpośredni produktów i usług banku… ale może z drugiej strony już jej kiedyś udzieliłem, zakładając lokaty? Bo do udziału w promocji jest niestety wymagana :(

      Marcinek
    • News sprzed chwili: można udzielić tej zgody poprzez bankowość telefoniczną, dzięki czemu korzysta się z promocji :)

      Marcinek
  • Na dwie reklamacje jeszcze nie odpisali ale dzisiaj pojawiły sie 2 przelewy z wyrównaniem po 30 pln za marzec i kwiecień …

    JoX Odpowiedz
  • @JoX: A pisałeś już reklamację na zwrot za kwiecień, że Ci odrazu oba wypłacili?

    Bobek Odpowiedz
  • Tak, napisali że nie ma zgód marketingowych chociaż wszystkie zaznaczałem ale frontem do klienta wypłacają te 2 premie … ale do konca maja mam te zgody uzupelnic w oddziale lub na infolinii …paranoja jakas …ale niech im bedzie ;) Aha …reklamacja nie byla mila …napisalem ze burdel nie promo i ze zamykam konto i wszytskie produkty ;)

    JoX Odpowiedz
  • wcześniej miesiac czekania bez efektu…teraz załatwili wszystko w jeden dzień ….

    JoX Odpowiedz
  • No i mam problem z kontem, chciałem upewnić się, że mam wszystkie zgody, wysłałem wiadomość przez bankowość i dowiaduję się, że nie uczestniczę w promocji 5% zwrotu, bo konto mam aktywne dopiero od 16.04. Wniosek o konto składałem internetowo w wymaganym w terminie do 15.04 :/

    „Uprzejmie informuję, że Pana konto osobiste nie jest objęte promocją „5% zwrotu na prostych zasadach”. Warunkiem przystąpienia było założenie rachunku w terminie od 19.02.2018 r. do 15.04.2018 r., niestety Pani Konto Proste Zasady jest aktywne od 16.04.2018 r. „

    TomTom Odpowiedz
    • Co znaczy ‚otworzyć konto’? Złożyć wniosek o konto, czy posiadanie aktywnego konta?

      WARUNKI I OKRES PROMOCJI
      1. Uczestnik może przystąpić do Promocji jeden raz w terminie od 19 lutego 2018 r. do 15 kwietnia 2018 r. (Okres Przystępowania)
      3. W celu przystąpienia do Promocji należy w Okresie Przystępowania otworzyć Konto Osobiste za pośrednictwem Bankowości Internetowej, Bankowości Telefonicznej lub Strony internetowej Banku oraz wyrazić Zgody marketingowe.

      TomTom
    • Sprawdź jaką masz datę otwarcia konta w szczegółach – jeśli zgodną z regulaminem, to sprawa do wygrania przez reklamację, a jeśli 16.04, to lipa, chyba tylko jakieś screeny z otwierania z właściwą datą by pomogły wtedy. Może robiłeś to wieczorem 15.04 i ich system przetworzył dopiero na kolejny dzień (akurat był weekend).

      pws
    • Mam jedynie potwierdzenie złożenia wniosku na mailu, z datą 15.04.

      TomTom
    • W systemie kliknij na szczegóły rachunku i tam masz podaną datę otwarcia konta.

      pws
  • Mam jedynie potwierdzenie złożenia wniosku na mailu, z datą 15.04.

    TomTom Odpowiedz
  • Powinieneś też otrzymać maila z informacją, że konto już jest aktywne.

    cykor Odpowiedz
  • Da się dzisiaj w sobotę jakoś wpłacić lub przelać środki na ror ? Ile czasu trwa w getinie rozliczenie transakcji i do zwrotu liczą datę transakcji czy księgowania ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Natychmiastowe nie działają , zapomniałem , że o 20:30 w piatek wyłączają. Czy da się wpłacić przez jakieś wplatomaty czy dopiero w poniedziałek ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • Przez ich własne wpłatomaty za darmo, euronetowe z prowizją.

      Artur
    • Dzięki za info . Problem w tym , że w stolecznym Wąchocku chyba nie mają wlasnych a jak sa to drzwi do nich są zamknięte. Właśnie się dowiedziałem , że euronetowe z prowizją 0,6% min 1 zl i księgowanie dopiero w poniedziałek ale mają też opcję wpłaty natychmiastowej tez z prowizją 0,6% + 5,99 zł i księgowanie podobno dzisiaj. Ktoś próbował i może potwierdzić ? A jak jest z czasem rozliczenia transakcji kartą na potrzeby zwrotu , z soboty , niedzieli i poniedzialku , rozlicza się w tym samym terminie czy z poniedziałku dzień później ? Chyba to trwa u nich 3 dni ? Ma ktoś jakieś praktyczne doświadczenia ? xyz

      prawdziwy-xyz
    • Liczy sie data księgowania, która trwa 2-3 dni, w week nie księgują. Zobacz sobie w wyszukiwarce getin, gdzie mają wpłatomaty darmowe.

      M3
    • BLIk dziala – zwrot jest i natychmiast sie rozlicza!

      koles
    • Parę dni temu miałem tel z Getin więc przy okazji zapytałem z jaką datą liczą do zwrotu. ( kilka transakcji z końcówki kwietnia mam zaksięgowanych 2 maja). Infolinka powiedziala że sprawdzi i udzieliła informacji że liczy się data wykonania transakcji.

      rychu75
    • korzystam ze zwrotów za płatności kk
      u mnie liczy się data księgowania

      pozdrawiam

      kruczi
  • Ile czasu trwa skuteczne dodanie debetowki MC do programu PS? Czy GETIN cos wysyla emailem jako potwierdzenie?

    keton Odpowiedz
  • Ktoś sprawdzał czy przechodzi Sprytny Bill?

    Szymon_12311 Odpowiedz
  • Nie sprawdzałem ale na bank przechodzi.

    Waldemar Odpowiedz
  • Robił ktoś z Was zakup na Allegro tą kartą? Mi po trzykrotnej próbie płatność nie przeszła. Może jakaś blokada? Nic w systemie nie znalazłem….

    jojo Odpowiedz
    • Też mam czasem problemy z płatnością tą kartą a bierze się stąd, że nie włączona ochrona płatności 3D Secure

      ola
  • Robiłem 3 miechy z rzędu, działało bez problemu – to zwykłe płatności przecież… w czerwcu nie sprawdzałem

    JoX Odpowiedz
  • Czy przelew blik na nr telefonu spełni warunki?

    ROLO Odpowiedz
    • Nie. Nagrodą w Promocji jest kwota 5% wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych z użyciem Karty lub BLIK

      ls5
    • Akurat przelew jest przecież transakcją bezgotówkową, choć też podejrzewam, że oni mieli na myśli płatności w sklepach… ale w regulaminie tego nie widzę…

      Don Quijote de la Mancha
  • Dostałem wczoraj wiadomość w bankowości internetowej „Wygrałeś bilety do kina. Gratulujemy” Niestety w wiadomości nie ma kodów. Dostał ktoś coś takiego bo nie kojarzę promocji z biletami do kina?

    sebeksk Odpowiedz
    • sebeksk też taką wiadomość dostałem !
      Dokonałeś może w ciągu 2 pełnych miesięcy od otwarcia konta przelewu na rachunek obcy?
      Bo nie rozumiem jakoś tej promocji. Niby wygrałem bilety, ale kodów nie przysłali.
      Do promocji nie pamiętam żebym się zapisywał i jeszcze żadnego przelewu na rachunek innej osoby nie dokonałem z tego konta.

      A może ta promka ma odwrotną kolejność niż inne . Najpierw wygrywamy nagrodę, a dopiero po jej otrzymaniu spełniamy warunki ;)

      miły wrocławianin
    • Napisałem do nich, że nie ma kodów w wiadomości. Jak prześlą to super. Jak nie to też spoko

      sebeksk
    • Dzisiaj przysłali to:

      Szanowny Kliencie,

      W wyniku błędu systemu, wysłaliśmy do Ciebie wiadomość o wygranej 2 biletów do kina.

      Wiadomość w postaci roboczej została wysłana do skrzynki odbiorczej bankowości internetowej.

      Przepraszamy za zaistniałą sytuację i zapewniamy, że miała ona charakter incydentalny.

      Z poważaniem

      miły wrocławianin
    • Też „dostałem” dziś bilety do kina ,ciekawe czy znowu będzie to miało charakter incydentalny jak u kolegi wyżej.

      bolek
  • Dostał już ktoś zwrot za maj ??

    dzony Odpowiedz
    • U mnie nie ma, trzeba sprawdzać w godzinach sesji przychodzących-najpewniej po ostatniej

      saroyan
    • nie ma

      karampuk
    • Nie odpowiadajcie proszę Jaśkowi, bo jak nie ma, to nie ma. Termin wypłaty jest dziś, a dziś dopiero się zaczęło. Jak wpadnie, to ktoś na pewno napisze. (W zeszłym miesiącu było piętnastego.)

      abba
  • Jest premia za maj!

    Damianos Odpowiedz
  • Jest x3.

    Waldemar Odpowiedz
  • U mnie nie ma, więc przygodę z tym bankiem będę musiał rozpocząć od reklamacji.

    konwicki Odpowiedz
  • Robiliście płatność blikiem przez przelewy24? W historii wygląda po prostu jak przelew na konto Paypro. Czy zwrot będzie naliczony?

    budzi Odpowiedz
  • a u mnie na jednym koncie jest, a na drugim nie ma – poszła reklamacja

    karampuk Odpowiedz
  • Jak tu dali to znowu listonosz się opóźnia . Trzeba chyba przejść na promocje w szwajcarskich bankach. Ile tam banków do wyboru mają ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Zwrotu za maj brak (pierwszy mój miesiąc). Reklamacj wysłana.

    e Odpowiedz
    • Dzisiaj wpadło 30 zł :)

      e
    • dwie reklamacje poszly; jak przed wielu laty; dlatego tez zwykle omijam(y) ten bank ale pareset PLN piechota nie chodzi :) wiec szykuje sie (jak zycie nauczylo) na reklamacje reklamacji reklamacji czyli do 2-3 potegi…

      krzysztoff
  • dzisiaj wypłacili na drugim koncie brakujący zwrot

    karampuk Odpowiedz
  • U znajomej nie było wszystkich zgód marketingowych, bark zwrotów, info o konieczności uzupełnienia. Wydane 600 zł i dalej brak zwrotu, a za kolejny miesiąc gdzie jedna operacja tylko do bezpłatności konta pokazał się zwrot. W „gumy” sobie lecą

    Andy Odpowiedz
  • U mnie brak zwrotu z powodu posiadania konta do spłaty kredytu hipotecznego. Kredyt spłacony pod koniec lutego i wtedy też konto się zamknęło. Twierdzą, że to był ROR, mnie się wydaje, że to rachunek techniczny. Jak to sprawdzić?

    drudar Odpowiedz
  • Jacyś nieogarnięci ludzie tu pracują :) Reklamacja została wprawdzie uznana, jednak zdaniem banku tylko warunkowo, bo podobno umowę podpisałem po 15.04.2018, mimo że na mojej widnieje data jej zawarcia 13.04.2018. Do tego całe 30 zł zwrotu się nie uzbierało, pewnie z uwagi na wyjątkowo długi czas księgowania jednej transakcji. Cóż, dobre i to :)

    konwicki Odpowiedz
    • u nas na drugim koncie taka sama odpowiedź na reklamację – konto założone 6.04 (więc trochę przed 15.04). NIe chce mi się do nich już pisać, zwłaszcza że wyplacili 30 i obiecali wypłacać następne

      karampuk
  • A tymczasem Getin +30 ;)

    abc Odpowiedz
  • Wpadlo 30 x 2

    keton Odpowiedz
  • Premia jest ale źle naliczona.. jakieś 50% tego co powinno być..
    No to zaczynamy z reklamacjami i w tym banku..

    Kłapouchy Odpowiedz
  • Tylko na jednym jest a poprzednio było na wszystkich , ktoś też jeszcze ma nie na wszystkich ?xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Wszyscy już dostali premię czy to tylko u mnie tak , że jedna jest a pozostałych nie ma ? Poprzednim razem pierwsze premie były wszystkie jednocześnie bez problemu . Jeszcze czekać czy juz reklamować a jak nie to apelowac ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
    • relamować, ja poprzedni miesiąc dostałem tylko na jednym koncie, na drugim reklamowałem i przyznali (co prawda napisali, że w ramach dobrej współpracy, ale zawsze). I teraz na odbydwu kontach wpadło normalnie.

      karampuk
    • Apelacja nic nie pomoze muśi być kasacja.

      Wojak
    • kasacja to konta (po wybraniu wszystkich premii)

      karampuk
  • Ja miałem taką sytuację, że wpadło 29,16 zł. Z kolei transakcje w czerwcu zrobione na ponad 620 zł, zarówno fizyczny dzień dokonania transakcji jak i księgowanie odbyło się w czerwcu. Napisałem reklamacje, dosyć sprawnie odpisują bo już po kilkunastu minutach.
    Okazało się, że w historii konta widziałem transakcje także z karty kredytowej, a przy 3 wiadomości do Banku transakcje nagle zniknęły…Wprowadzili mnie w błąd i to też zareklamowałem. I nie chodzi o te kilka groszy ale o zasady

    Szymon_12311 Odpowiedz
  • Wpadło trzydzieści :)

    saroyan Odpowiedz
  • I kto mi będzie się teraz do czynszu dokładał? ;-)

    Bobek Odpowiedz
  • Wpadło u całej rodzinki po trzy dyszki.
    @nik2
    W jaki sposób Citi dopłaca do czynszu? Chodzi o moneyback dla nowych klientów czy też mają jakiś inny program?

    Waldemar Odpowiedz
  • Czy Getin coś proponuje przy zamykaniu konta?

    rychu75 Odpowiedz
  • I znowu nie na wszystkich a jeszcze za poprzedni miesiąc nie rozpatrzyli . Jest na nich jakiś sposób ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Czy jeśli otrzymałem przedostatni zwrot, mogę już składać wypowiedzenie? Do 15 września wypłacą mi po raz ostatni, a mi konto zamknie się np. 20 września, jeśli złożę wypowiedzenie w poniedziałek. Chyba regulamin promocji nic o tym nie mówi…

    Paweł K. Odpowiedz
  • Mam pytanie..
    Jak w tym przypadku interpretować regulamin…
    W maju kupiłem coś w internecie a następnie to zwróciłem. W czerwcu została wypłacona maksymalna premia, a po jej wypłaceniu pod koniec miesiąca wpadł zwrot za ten zakup.
    Czy w takim razie wyrabiając 600zł w miesiącu czerwcu powinienem dostać 30zł zwrotu czy kwota do wyliczenia zwrotu powinna być pomniejszona o kwotę zwrotu za zakup w maju?

    Regulamin mówi:
    „Promocją nie są objęte transakcje zwrócone, wycofane lub zakwestionowane do czasu ich wyjaśnienia”

    z góry dziękuję za informacje…

    Andrus Odpowiedz
  • Dzisiaj pobrano mi z konta opłatę w wysokości 6,99 zł za każdą(!) z pięciu kart debetowych tytułem: ” Opłata za obsługę karty nr …. za miesiąc 2018-07″. Aktywnie korzystam z większości z tych kart, otrzymuję promocyjny moneyback i nie wiem co przeoczyłem. Czy kogoś spotkała taka niespodzianka?

    gajowy Odpowiedz
    • Mnie i zonie tez pobrali oplate za karte pomimo tego ze aktywnie z nich korzystamy. O co chodzi ?

      wert
  • To samo – ten bank to oszołom,z tym że ja mam kilka kart i za każdą z nich 6,99 zł-oczywiście saldo na koncie zostało zerowe,debet jest-oczywiście getin bank zobaczymy co odpisze-pewnie jeszcze za debet mi policzą albo będę dzwonić……

    bolek Odpowiedz
    • To, ze policzą za debet to mały pikuś. Mogą wysłać informację do BIK, jak to czynił w takich przypadkach Envelobank, i spaskudzić Ci historię kredytową

      gajowy
  • A jakiejś zmiany tabelki prowizji nie było , bo coś tu i tam z początkiem sierpnia przysłali a z tego banku jeszcze nie otworzyłem ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Chyba macie za bujną kartoteke , przy samej jednej Visie opłat nie widzę . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • No nigdzie w TOiP nie widzę opłaty za kartę – coś im się mocno pomerdało.

    konwicki Odpowiedz
    • Jakiś błąd systemu mają. Do jutra wszystkie nie słusznie pobrane opłaty mają być zwrócone.

      drudar
    • Taką odpowiedź na reklamację przed chwilą otrzymałem: „Opłata w wysokości 6,99 PLN została naliczona ze względu na incydentalne nieprawidłowości w działaniu systemu Banku. Zwrot pobranych prowizji nastąpi do końca dnia 17.08.2018 r. W imieniu Banku przepraszam za zaistniałą sytuację…” A więc wina klimatu?

      gajowy
  • Już zaczęli zwracać, dostałem jeden zwrot.

    Artur Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy