Od kilku dni w Getin Banku trwa promocja skierowana do wszystkich obecnych i nowych klientów banku. Za wykonanie pierwszego przelewu przez aplikację mobilną Getin Banku możemy zgarnąć 50 zł.
Dla każdego „nie-mobilnego” klienta
Promocja skierowana jest do wszystkich pełnoletnich klientów Getin Banku, którzy w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie założyli ani lokaty mobilnej ani nie wykonali przelewu poprzez aplikację mobilną. Wystarczy, że obecnie posiadamy dostęp do bankowości internetowej w Getin Banku lub GetinOnline.
Pierwszym krokiem musi być zgłoszenie swojego udziału w promocji na dedykowanej stronie Getin Bank. Czas na zgłoszenie się do promocji według regulaminu mamy do 31.08.2014. Getin Bank zastrzega jednak, że pula nagród wynosi 500 000 zł, a jej wyczerpanie może wcześniej zakończyć okres promocji. Polecamy jak najszybsze zgłoszenie się na stronie.
50 zł za przelew
Do 15.09.2014 mamy czas na wykonanie dowolnego przelewu za pomocą aplikacji mobilnej na kwotę minimum 20 złotych. Nagroda w kwocie 50 zł zostanie wypłacona w ciągu 5 dni roboczych od dnia realizacji przelewu.
Oczywiście, możemy jeszcze teraz założyć konto w Getin Banku. Przykładowo dalej aktywna jest promocja, w której Getin daje studentom 50 zł za każdą 5 z egzaminu.
Informacja pojawiła się w serwisie mamokazje, dziękujemy!
Komentarze
u mnie w Getin Online 2 premie były widoczne już po 24 godzinach i tak się zastanawiam czy z Getin Up też wpadnie 100 zł. Jeśli jeszcze nikt nie dostał wciąż jest taka szansa tym bardziej, że słyszałem od konsultanta, że każdy bank rozpatruje wszystko odrębnie. Oby się udało :)
• velsatis82U mnie w GO warunki spełnione a jednak 2 x brak premii. Napisałem wiadomość przez bankowość internetową.
• Marek_Nie tylko brak 50zl, ale i z opoznieniem naliczaja 1 zl do skarbonki. A do tego nie widac operacji wykonanych karta( gdzie zawsze byly wifoczne) teraz tylko dostepne salbo jest nizsze.
• bula@bula
• cypresmoim zdaniem saldo nie jest nizsze i wyglada jakby zadnej transakcji nie bylo! Jak splyna transakcje u wielu ludzi moze byc zonk z nieprzewidzianym debetem…
u mnie też nie ma transakcji z weekendu, saldo też nie pomniejszone, premii za przelewy brak i w GO i w GB
• dialamRowniez bez premii. Przelew wykonany w zeszla srode.
• Adeya ja jeszcze nie mam zaległego zwrotu z peju
• robertowpis powyzej do kasacji
• robertoAdey # u mnie też przelewy z środy i premii brak, do tego zakup na BP z soboty 16/08 pomimo, że była autoryzacja, jest zupełnie niewidoczny (brak w historii, brak blokady).
• paoloWidać po modernizacji systemu burdel na maxa!
przelewy puszczane rano tkwią ze statusem w trakcie realizacji. Stan konta 0zł !!! Wszystko się wyzerowało a powinny być środki. Na infolini nic się nie można dowiedzieć, jedynie co proponują to zalogowanie się jeszcze raz.. Dzisiaj totalna porażka i bajzel
• darrw GOLu transakcje weszly w saldo, ale premii nadal BRAK :(
• cypresu mnie również transakcja kartowa weszła w historię konta ale premii 50zł też nadal brak, wysłałem już małe „przypomnienie” przez bankowość internetową :)
• paoloPrzelew zrobiony wczoraj i teraz nic tylko czekać na 5 dyszek :)
• stamac@stamac to sobie jeszcze poczekasz :) ja dokonałem przelewu 14 sierpnia a premii jeszcze nie ma :)
• ŁukaszJednak ten bank mnie osłabia… odpisali mi coś takiego:
„W nawiązaniu do powyższej korespondencji uprzejmie informuję, że wpłata premii następuje w ciągu 14 dni po spełnieniu warunków promocji.”
Chyba się babcie pomyliły promocji, taka jest nieogarnięta… :/
• newsCytat z regulaminu: „Nagroda premiowa zostanie wypłacona na Rachunek Uczestnika, w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia realizacji przelewu. „
to u mnie doradca bardziej rozgarnięty, choc premii nadal brak :(
„Uprzejmie informuję, iż premia w wysokości 50,00 zł zostanie przelana na rachunek Klienta w ciągu 5 dni roboczych od momentu wykonania przelewu przez aplikację mobilną.
Mam nadzieję, że powyższe informacje okazały się pomocne. W przypadku wystąpienia dalszych wątpliwości, proszę o przesłanie zapytania przez formularz dostępny po zalogowaniu do bankowości internetowej. Do dyspozycji pozostaje także Contact Center Getin Banku pod numerem telefonu 197 97. Nasi specjaliści chętnie udzielą pomocy codziennie w godzinach od 7:00 do 22:00. Uzyskanie szczegółowych informacji na temat posiadanych produktów lub wydanie dyspozycji za pośrednictwem Contact Center wymaga posiadania aktywnej bezpłatnej usługi Bankowości Telefonicznej Getin Phone.
Z wyrazami szacunku
Dariusz xxxxxxxx
• paoloCall Center Inbound”
u mnie na innym koncie odpisali że przekazali sprawę dalej w celu wypłaty premii, paolo # akurat ta odpowiedź niewiele mówi 5 dni roboczych u mnie minęło u Cb nie?
• newszależy jak liczyć? jeśli dzień pierwszy to dzień wykonania transakcji to mija to dziś, jeśli dzień pierwszy to dzień następujący po dniu transakcji – to jutro :)
• paolou mnie jeszcze lepiej pojechali z odpowiedzią: „W nawiązaniu do powyższej korespondencji uprzejmie informuję, że Getin Online nie posiada w swojej ofercie promocji o której wspomina Pan w wiadomości. W celu uzyskania informacji, proszę o kontakt z infolinią Getin Banku pod numerem: 22 197 97.”
• Marek_made my day :D
• ehMarek_ # masakra, ten bank potrafi zaskoczyć promocją ale obsługą jeszcze bardziej…
• news5 dni roboczych mija dzisiaj w moim przypadku
• zdezintegrowanyDostałem w Getin Online, w Getin Banku nie. Do wczoraj mieli czas. Poszła reklamacja.
• Artur@ Artur
• cypresdzisiaj dostales?
a mi w odpowiedzi na reklamację i moje zapewnienia że spełniłem wszystkie warunki zacytowali warunki promocji ;)
• dejmiendejmien,
w myśl zasady nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi :)
w moim przypadku, co by nie zrobili i tak 2 x GetUP idzie do odstrzału przed 15/09/, 6 x 50 właśnie się dla mnie skończyło, a skarbonka ostatni miesiąc :(
• zdezintegrowanyNa dwóch kontach Getin Online mi napisali że nie mają w ogóle takiej promocji… na reszcie przyjeli reklamacje, w ciągu 30 dni rozpatrzą xD
• newsDługo się nie zastanawiali i premię dali ,tylko jeszcze nie tą co trzeba, a tylko za aktywną kartę i to dzień po rozliczeniu. xyz
• prawdziwy xyzJa wykonałem przelew 14.08 więc premię powinienem otrzymać maks do jutra. Jak nie będzie piszę reklamację :)
• ŁukaszOtrzymałam promocyjne 50zł na GU :)
• tricky:) u mnie też wpadło 2 x 50zł w GB :)
• paoloTeż dostałem 50 zł z getin bank :)
• bolekKiedy robiliście przelewy?
• ŁukaszŁukasz # 14.08
• bolekPanowie widzę ,że macie rękę na pulsie,jesteście szybsi niż cnbc .Też zauważyłem w GB ,a w GO jeszcze nie zdązyłem. xyz
• prawdziwy xyz15.08 było święto (przypomnieli mi o tym w reklamacji) stąd to opóżnienie,bo dziś upływa 5 dzień.
• bolekno a co z GOLem? dostal ktos?
• cypresRewelacja, nagroda na tego samego człeka w GB i GO , tylko po co łączą te systemy ,wszystko popsują. xyz
• prawdziwy xyzU mnie jest nagroda, zaksięgowana z dzisiejszą datą, tytuł NAGRODA W PROMOCJI GETIN MOBILE. W promocji zarejestrowałem się 12.08, a przelew wykonałem następnego dnia.
• aaaja robiłem 11/08 x2 i póki co nie mam :(
• zdezintegrowanyRozumiem, że tylko ja nie dostałem (GB, przelew 12.08) :(
• enerMoże jeszcze dzisiaj dostaniemy, ja wykonałem przelew 14.08.
• ŁukaszA czy ktoś dostał kto korzystał z apki wcześniej i robił przelewy?:)
• dave2Uprzejmie proszę o nie logowanie się tak często na rachunki teraz ,bo mi aż system bankowy zwalnia, a jeszcze nie sprawdziłem co tam widać u innych człowieków. xyz
• prawdziwy xyzpotwierdzam że na jednym z GO jest 50, przelew 12-tego robiony na drugim GO brak 50-tki.
• Marek_ok! to znak ze cos sie wreszcie ruszylo z tymi premiami! jak dzis nie bedzie premii to jutro czeka ich lawina reklamacji :)
• cyprescypres –> moje dwie już mają ;)
• zdezintegrowanytez nie dostalem z GB (przelew 12.08), wiec zrobilem wczoraj przelew z GO i od razu wpadło 50 na GO!
• hazzanU mnie dokładnie taka sama sytuacja jak u Ciebie hazzan.
• lkaWcześniej z apki korzystałem, 13 i 14 przelewałem , premię tu i tu dostałem. Około 11 zaczęli i lecą może wg jakiegoś alfabetu. xyz
• prawdziwy xyz