HIT! 50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej 3,5% od BGŻOptima!

Zakończona

Ruszyła świetna promocja dla osób oszczędzających. W zamian za założenie jednej z najlepszych lokat na rynku, czyli Lokaty Bezkarnej z oprocentowaniem 3,5%, zyskać możemy 50 zł premii w gotówce. Trzeba się jednak śpieszyć – pula promocji wynosi jedynie 1000 sztuk!

50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej od BGŻOptima

50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem, czyli osobą nieposiadającą konta oszczędnościowego BGŻOptima w okresie ostatnich 12 miesięcy. Posiadanie rachunku w „zwykłym” BGŻ BNP Paribas w żadnym wypadku nie wyklucza z promocji – tam obowiązuje zupełnie oddzielna umowa ramowa.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy) oraz złożymy wniosek o promocyjną Lokatę Bezkarną z wygenerowanego dla nas linku.

50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej - wymagane zgody
Wymagane zgody

Zgodnie z regulaminem w trakcie wnioskowania o lokatę nie ma obowiązku wyrażania dodatkowych zgód marketingowych czy informacje handlową. Czas na spełnienie obu warunków mija 6.08.2018, przy czym w promocji obowiązuje limit 1000 wniosków. Po przekroczeniu puli możliwość rejestracji w promocji zostanie zablokowana. Warto więc się śpieszyć!

Aktualizacja (20.07, 22:00): Możliwość rejestracji w promocji została zablokowana ze względu na rejestrację 1000 uczestników.

Co dalej? Po złożeniu wniosku otrzymamy maila, w którym bank zawrze dalsze instrukcje. Po pozytywnej weryfikacji wniosku zostaniemy poproszeni o przelanie pieniędzy na Lokatę Bezkarną (oraz w celu aktywacji umowy). Będziemy mieć na to czas najpóźniej do 13.08.2018, ale nie więcej, niż 5 dni roboczych od daty złożenia wniosku.

Po zasileniu lokaty konieczne będzie jej utrzymanie przez 3 miesiące. Jeśli spełnimy te warunki, to o zdobyciu nagrody pieniężnej w wysokości 50 zł organizator powiadomi nas mailowo – do 3.12.2018. Będziemy wtedy musieli kliknąć w otrzymany link i uzupełnić (do 18.12) dane do odbioru premii. Wypłata 50 zł nastąpi na aktywny rachunek oszczędnościowy Smart w BGŻOptima do 20.12.2018.

Co warto wiedzieć o lokatach w BGŻOptima?

Lokata Bezkarna to jedna z najlepszych ofert na rynku. Bank płaci nam bowiem 3,5% w skali roku dla kwoty od 1000 do 20 000 zł. Lokatę można zerwać przed czasem bez utraty odsetek, choć pamiętajmy, że promocja z bonusem tego zabrania (nie spełnimy warunków do otrzymania 50 zł).

Wraz z lokatą zakładane jest Konto Oszczędnościowe Smart. W chwili obecnej możemy na nim uzyskać 2,6% w skali roku dla kwoty nawet 100 000 zł. Oznacza to, że w BGŻOptima spokojnie ulokujemy łącznie do 120 000 zł na niezłym procencie.

Co ciekawe, w przeciwieństwie do konkurencji, przelewy z BGŻOptima na konto powiązane w innym banku są bezpłatne – możemy ich wykonywać dowolną ilość, całkowicie za darmo :)

Na koniec dodam, że jeśli po zakończeniu promocji nie będziemy chcieli dłużej korzystać z oferty Optimy, to zamknięcie rachunku i dostępu elektronicznego jest możliwe całkowicie online – poprzez wniosek w bankowości internetowej.

Nie przegap!

Komentarze

  • Dzięki @admin za przyspieszenie decyzji ;) 16:27 przyszło potwierdzenie weryfikacji wniosku :) Jak rozumiem na opłacenie lokaty mam czas do piątku 27.07 włącznie?

    bobb Odpowiedz
  • A ja mam pytanie do staro-nowych klientów Optimy. Ja się nie kwalifikuję na ta promocję bo mam aktywne konto i lokatę, ale w przyszłym miesiącu bede chciał zamknać to konto i poczekam może coś nowego się pojawi w przyszłym roku choć czasami ta oszczędnościówka się przydaje na parę dni. W opisie omawianej promocji jest definicja nowego klienta:

    „Lokatę Bezkarną może założyć Nowy Klient, który w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień zawarcia Umowy Ramowej dotyczącej Konta Indywidualnego BGŻOptima nie był posiadaczem tego konta”
    Czyli wedle tego zapisu nie można mieć nawet umowy ramowej aby dostac taką promocję. Dobrze to rozumiem? W zwiazku z tym to w jaki sposób wypowiada się ramową w Optimie bo chyba można tam zamknąć Smart na 2 sposoby:
    1. zamknąć samo konto i mieć pozostawioną Ramową + dostęp do systemu bankowosci elektronicznej
    2. Zamknąć wszystko wypowiadając Ramową

    Ktoś już wychodził z Optimy i teraz zawiera umowę na ta promocję? Jak zamknąć to konto żeby można było bezproblemowo wrócić na jakąś promocję w Optimie? Wystarczy tylko konto Smart zamknąć czy trzeba jakoś umowę Ramową wypowiedzieć? I jak bo w Optimie to jest chyba problem bo oni zdaje się życzą sobie poswiadczenia notarialnego do wypowiedzenia ramówki listownie, chyba że to można właśnie jakoś z poziomu bankowości elektronicznej zrobić?

    michh Odpowiedz
    • Ja zamykałem rok temu z poziomu bankowości internetowej, kiedy minie 30 dni można zadzwonić i upewnić się czy wszystko zostało zamknięte.

      nik2
    • Ale zamykałeś samo konto i to się równało zamknięciu wszystkiego?

      michh
    • Tak, wszystkiego.

      nik2
    • Ja już zamykałem dwukrotnie, raz przez wiadomość, drugi raz wnioskiem internetowym o zamknięcie rachunku. Dostałem teraz ten sam numer klienta co ostatnio, czyli ramowa pewnie była aktywna (ale teraz ustawiałem hasło startowe, jak każdy nowy klient).

      Michał
    • No i tu jest sedno sprawy – ramówki nie da zamknąc się w ten sposób , ale skoro możecie przystąpić do kolejnych promocji po roku to znaczy ze ten sposób zamknięcia działa.
      Z drugiej strony jak kiedyś zamknąłem ramówkę w Aliorze i w maju tego roku chciałem otworzyć sobie konto na 2.7% to byłem w bazie i miałem nadany stary numer więc z bazy raczej nigdy się nie zniknie a umowa ramowa zresztą chyba nie jest produktem bankowym wiec w promocjach wymagających ‚brak jakiegokolwiek produktu bankowego od xxx czasu” posiadanie aktywnej ramówki nie ma większego znaczenia.

      michh
    • Ja mogę potwierdzić, ze ramówka w niczym w takim razie nie przeszkadza. Lokata założona na promocyjne oprocentowanie.

      Michał
  • czy można przelać teraz część kwoty a potem resztę czy od razu całość ? pytam bo do końca miesiąca nie mogę wypłacić pieniądzy z millenium bo już 1 przelew darmowy wykorzystałam

    naomily Odpowiedz
    • Całość musisz przelać od razu. Więc albo mniejsza kwota przy rejestracji wniosku, albo od razu założenie, że zapłacisz za drugi przelew w Mille.

      Bolo
  • Wniosek zlozylam przed 18 – mysle iz weryfikacja nastapi dopiero w poniedzialek. Czas do przelewu na lokate to bedzie piatek czy poniedzialek (30.07)?

    Grażka Odpowiedz
  • No i zgodnie z moją zapowiedzią – promocja zakończona ze względu na osiągnięcie 1000 rejestracji. Szybko poszło. Dajcie znać, czy możliwe będzie dalsze składanie wniosków (prawdopodobnie tak, jeśli ktoś przystąpił do promocji).

    Michał Odpowiedz
    • Sprawdzone i da się nadal bez problemu składać wnioski, jesli ktos zdazyl zarejestrować się przed końcem promocji. Wystarczy link z maila z potwierdzeniem rejestracji w promocji.

      X
  • Zarejestrowałem się , ale nic więcej nie zrobiłem z braku czasu. Rozumiem, że jestem brany pod uwagę w promocji?

    Paweł Odpowiedz
    • Tak, po prostu aplikacja przestała przyjmować rejestracje po przekroczeniu puli 1000. Same wnioski wyglada na to ze można składać dalej, jeśli się zaklepało udział ;)

      Michał
  • No właśnie, a ja utknąłem z tym brakiem linka w mailu, więc nie wypełniłem wniosku, jedynie te pierwsze podstawowe dane podałem. Rozumiem że nie mam na co liczyć nawet jak odnajdę ten zaginiony link na mailu?

    lukikuki Odpowiedz
    • Masz zaklepane miejsce w 1000 osób wiec możesz spokojnie składać – link powinien się pokazać w wersji tekstowej mail, bez adblocka albo w innej przeglądarce.

      Michał
    • A jednak przed chwila czyli w sobote otrzymalam e-maila z pozytywna weryfikacja wniosku. Rozumiem ze czas na oplacenie lokaty mam do piatku wlacznie.

      Grażka
  • Trzeba będzie w końcu zamknąć to konto, aby załapać się kiedyś na kolejną podobną promocję.

    pytanie Odpowiedz
  • Przelewy zwrotne z loginem, na 1 gr poszły online do właścicieli kont w BGŻ BNP, do pozostałych banków zgodnie z sesją elixir.

    nik2 Odpowiedz
  • Czy ktoś powie mi jaki jest okres tej lokaty, maksymalny? Inaczej, kiedy zapadalność następuje? I jak długo jest promocyjne oprocentowanie konta oszczędnościowego? Nie mogę się tego doczytać.

    kubi Odpowiedz
    • Patrz http://www.bgzoptima.pl
      Lokata Bezkarna jest na 3 m-ce a promocyjne oprocent. KO w terminie 27.04-26.07.2018

      Grażka
    • Orientujecie się się czy po Optimie można się spodziewać po 26 powrotu promocyjnego oprocentowania? Bo nie wiem czy czekać czy szukać czegoś innego.

      Bart
    • Optima bardzo się popsuła jeśli chodzi o %… kiedyś starali się byc konkurencyjni, teraz niestety nie.

      Pola33
  • Podczas wypełniania wniosku o lokatę należy wpisać datę ważności dowodu osobistego.
    A w moim przypadku termin ten jest „nieoznaczony” w dowodzie. Nie da rady tego wpisać we wniosku-trzeba wskazać konkretną datę. Jak sobie z tym poradzić ?

    Andy Odpowiedz
    • Kiedyś prababcia tak miała i chyba 01.01.9999. wpisała . xyz

      prawdziwy-xyz
    • Moja mama miała taki problem i bank podał informację, że ‚osoby posiadające dowód osobisty wydany bezterminowo powinny podać datę 31-12-2099’

      AK
  • Uważajcie na zmyłkę banku o 5 dniach roboczych na opłacenie lokaty. Ja składałem wniosek w czwartek, maila o konieczności opłacenia lokaty przysłali mi w piątek a dzisiaj (niedziela) dostałem maila, który kończył się tak: „Twój wniosek będzie aktywny jeszcze 2 dni.”
    Także chyba dla nich wszystkie dni są robocze:)

    Kac78 Odpowiedz
    • Dokładnie też to samo dostałam wczoraj… do wtorku powinnam zdążyć z wpłatą, na szczęście. To świadczy a na kolanie te regulaminy są pisane, bo życie swoje.. zawsze mozna się odwoływać/reklamować a wtedy maja 30 dni na odpisanie…

      Pola33
    • Mam tak samo.

      Bolo
    • Proponuję opłacać lokaty w ciągu 5 dni kalendarzowych, bo widocznie im się coś pomyliło…lepiej to opłacić niż bujać się z reklamacjami i tłumaczyć bankowi czym jest dzień roboczy…

      abc
    • Składałem wniosek w piątek i też w dzisiejszym mailu piszą że „wniosek będzie aktywny jeszcze 2 dni” (czyli łącznie ile, cztery kalendarzowe?), a parę zdań niżej ciągle że jest 5 dni roboczych od złożenia wniosku, więc to nie chodzi o 5 dni kalendarzowych, tylko im się w systemie całkiem coś pokićkało i pewnie jutro będą odkręcać.

      cebrzyq
  • W moim przypadku po złożeniu wniosku przysłali maila: „Informujemy, że zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika systemu Pl@net. Aby kontynuować zakładanie nowego produktu konieczne jest logowanie do systemu Pl@net: (…)”
    Po zalogowaniu nie ma żadnej informacji co dalej.
    Czyżby jednak klienci BGŻ (nie Optima) nie mogli założyć „Lokaty z nagrodą” ?

    polbankier Odpowiedz
  • Czy wpływ na lokatę musi być z konta zadeklarowanego przy wypełnianiu wniosku o otwarcie konta i lokaty?

    falusinski Odpowiedz
    • Z innego zostanie prawdopodobnie odrzucony.

      Bolo
    • odrzucą
      zwróćcie uwagę na adresy
      trzeba podać dokładnie ten, który będzie na przelewie

      kruczi
    • Na przelewie, w ogóle nie musi być adresu, natomiast adres podany we wniosku musi się zgadzać z adresem podanym w banku z którego wykonujemy przelew inicjujący.

      Bolo
    • Nieprawda, mi odrzucili wniosek, bo w przelewie nie było wcale mojego adresu.

      Analityk
    • Od dawna w przelewach pole adresowe jest tylko opcjonalne i nie ma żadnego wpływu na jego realizację. Wysyłałem przelew bez literki w polu adresowym i mam konto w BGŻ zweryfikowane i założona lokatę. Przypuszczam, że powód odrzucenia przelewu jest inny i jakieś dane się nie zgadzały.

      Bolo
    • @Bolo, Ty najwyraźniej mówisz o adresie odbiorcy, a tu chodzi o adres nadawcy (którego zlecając się nie podaje, bank pobiera go z danych klienta).

      Don Quijote de la Mancha
  • Potwierdzam.
    Po dokonaniu przelewu z BGŻ Paribas przelew zwrotny z loginem w dziesięć sekund!
    Na moim Smarcie na razie info o oprocentowaniu: 0,7% (?)

    boob Odpowiedz
    • BGŻOptima nie pokazuje oprocentowania promocyjnego (dopiero widać, że zostało naliczone w momencie dodania odsetek na koniec miesiąca). Pokazuje zawsze oprocentowanie standardowe.

      Michał
    • Na Smarcie będzie 0,7%, ale na założonej lokacie jest 3,5%. Konto SMART to nie lokata :)

      Konrad
    • Sprawdź w otrzymanych dokumentach od banku „Tabelę oprocentowania…”: „Rodzaj Rachunku Oszczędnościowego Rachunek Smart
      Oprocentowanie promocyjne (stałe) – Nowe Środki w okresie
      27.04.2018 r. – 26.07.2018 r. 1) 2,60% do kwoty 100 000 PLN
      Oprocentowanie standardowe (zmienne) 0,70%”

      Irka
  • Dostalam pisemne potwierdzenie z BGZ Optima ze wniosek złożony w piątek musi być opłacony do końca dnia 27.07 piątek czyli w ciagu 5 dni roboczych.

    Grażka Odpowiedz
  • Czy ktoś nadal czeka na zweryfikowanie wniosku? Ja czekam od czwartku, w piatek po południu dzwonili, czy nie zajmuję funkcji publicznej (pierwszy raz się z takim czymś spotkałem).

    Emej Odpowiedz
  • Moja żona tak ma. Składała wniosek w czwartek wieczorem (generalnie były wtedy problemy z zawieszaniem się strony) i do tej pory nie został on zweryfikowany. potwierdzenie wysłania jest. no i nikt nie dzwonił do tej pory.

    mike@miki Odpowiedz
    • Ok, jak to jutra nie będzie weryfikacji, myślę, że trzeba będzie do nich zadzwonić.

      Emej
    • Też wniosek wysyłałem w czwartek koło 22-ej i dalej czekam na weryfikację. Przyszło tylko potwierdzenie złożenia.

      Łuki
    • U mnie też zero odzewu

      Zenek123431
    • Dzwoniłem na infolinię w tej sprawie. Niektóre wnioski z czwartku, kiedy wyskakiwały błędy, są zawieszone. Mój też taki był. Konsultantka „przepchała” go dalej. Do jutra ma przyjść mail z nr konta do przelewu.

      Łuki
    • Po 8 rano mail z numerem konta był już w skrzynce.

      Łuki
  • jak nie oplace wniosku to wygasnie i mam czyste konto?

    koles Odpowiedz
  • Wpłaty całej kwoty na lokatę można dokonać tylko przelewem? Czy można to zrobić gdzieś w siedzibie banku? Pytam bo trochę się cykam przelewu….

    Paweł Odpowiedz
    • Tylko przelewem. Będzie OK :)

      Michał
    • Dzięki za uspokojenie, i jeszcze się upewniam: do promocji zapisałem się w czwartek, dopiero przed chwilą wysłałem wniosek o konto i lokatę- czekam na weryfikację, rozumiem, że wszystko jest w czasie czy gdzieś się spóźniłem?

      Paweł
    • Moim zdaniem jest OK. BGŻ wyłącza promocje po nazbieraniu 1000 osób, więc raczej nie ma problemu z przekroczeniem puli (nigdy nie słyszałem, aby ktoś z tego powodu nie dostał premii – a już mieli przecież akcje z dobiciem do limitu).

      Michał
  • Zapisy 19.7, dziś wysłane właściwy wniosek. Najpierw mojej Pani, potem ja, ale z tym samym numerem konta, tym samym adresem do korespondencji i z tego samego adresu IP. Po chwili mail, że wniosek odrzucony – automat zapewne sprawdza powtarzające się elementy w złożonych wnioskach. Za drugim razem inny rachunek, adres i z innego IP, i przeszło. Uff.

    qq Odpowiedz
  • Jak szybko od opłacenia lokaty (inny bank) dostaliście przelew zwrotny i informacje o opłaceniu lokaty? Wczoraj koło południa wpłacałem i do chwili obecnej nie mam żadnego info zwrotnego

    Tomasz1980 Odpowiedz
    • Powinno dojść dzisiaj. Wysyłają zdaje się tez maila o założeniu lokaty.

      Michał
    • Też się zaczęłam stresować. Przelew z WBK robiłam wczoraj przed 14, a dopiero dzisiaj o 12:23 dostałam potwierdzenie, że środki wpłynęły i lokata została założona.

      Mari
    • A z jaką datą masz zalozona lokatę wczorajszą czy dzisiejszą?

      Grażka
    • Dzisiejszą. Przelew zwrotny jeszcze nie dotarł, więc nie mam dostępu do systemu, żeby to zweryfikować, ale taka data widnieje w potwierdzeniu, które dostałam na maila.

      Mari
  • Ja przelałam środki wczoraj około 14, a dopiero teraz dostałam przelew zwrotny. Lokata została założona z dzisiejszą datą.

    igaww Odpowiedz
  • Dlatego własnie lepiej zakładać tę lokatę przed pierwszą sesją wychodzącą z naszego banku (chyba, że mamy w paribas). Ja założylam przelałam dziś pierwszą sesją i nie było innej opcji żeby dziś nie założyli – ok 13 dostłam potwierdzenie założenia, a przelew zapewne zwrotny dojdzie ostatnią sesją.

    Pola33 Odpowiedz
  • Te przelewy są zgodne z sesjami elixir, można łatwo sprawdzić kiedy przelew dotrze na konto.

    nik2 Odpowiedz
    • Wiesz, ale pracownicy idą do domu i nie ma kto póżnym popołudniem tych zgodności weryfikować… nie powinni tak zapewniać, że środki pracują od pierwszego dnia..

      Pola33
    • no robi się 1 dzień przerwy w oprocentowaniu, ale to groszowe sprawy….

      abc
    • Dokładnie 1zł54gr z 20000, niech takich osób będzie setki to robi się ładna kwota… mi kiedyś nie zaksięgowali duzo większej kwoty e bgzoptimie i dopiero nast. dnia się znalazły. Banki przez które przechodziła kwota odbijaly piłeczkę i nie ma winych. Dlatego traz zawsze staram sie pierwszą sesją wysyłać wtedy kłopotu z tym nie ma.

      Pola33
    • To fakt, Optima przesadza z formalnościami, ale pewnie części osób się udało załatwić sprawę w ciągu 1 dnia…

      abc
  • A bo narobili zamętu z tą lokatą. Miałam ją założyć z innej, kończącej się lokaty, bo miało być na to 5 dni roboczych. Potem ślą info, że mam tylko 2 dni, no to zabrałam środki z innego banku, żeby zrobić przelew do tego, który zgłosiłam we wniosku… Wolałam tak, niż potem bawić się w ewentualne reklamacje.

    igaww Odpowiedz
  • Odrzucili mi wniosek. Miałem inny adres zamieszkania… czy jeżeli jeszcze raz wypełnię wniosek z maila złapie się do promocji

    Kacper Odpowiedz
  • tak, sprawdzone , przeklikła mi się data ważności dowodu

    Katarzyna Odpowiedz
  • Czy do obsługi konta SMART jest dedykowana aplikacja mobilna? Próbowałam zalogować się do BGŻ BNP Paribas GOMobile, ale ciągle wyskakiwał błąd. Chyba ta aplikacja jest tylko dla RORów.

    Zorka Odpowiedz
  • Udało mi się załatwić wszystko w ciągu 1 dnia – no może prawie wszystko bo czekam jeszcze na przelew zwrotny z loginem. Otrzymałam też potwierdzenie ze lokata została założona w dniu dzisiejszym.
    Niepokoi mnie jedna rzecz- numer rachunku, na który robiłam przelew weryfikacyjny nie pokrywa się z numerem mojego rachunku Smart. W czerwcu 2016 brałam udział w identycznej promocji i wtedy numery rachunków były takie same. Czy może ktoś sprawdzić te numery?

    Grażka Odpowiedz
  • Zarejestrowalem sie w dniu rozpoczecia promocji, dzisiaj chcialem zalozyc konto , klikajac w tym celu w link:
    Jeżeli nie złożyli Państwo jeszcze wniosku o otwarcie Konta Indywidualnego BGŻOptima Rachunek SMART, należy to zrobić klikając w link: Kliknij tutaj.

    Po kliknieciu wyskakuje pusta strona z napisem test. Zgodnie z info zalozenie konta I lokaty mozliwe jest do 6.08. Czy ktos wie o co chodzi?

    Jan33 Odpowiedz
    • U nas to samo: TEST. Wniosek odrzucony (daty w dowodzie NOK, jakby nie mogli ich sami poprawić, pani dzwoniąca pierwszy raz tego nie zauważyła). Zakładam, że nadal mogę wygenerować nowy wniosek, jednak po kliknięciu na link mam :test. We wszystkich przeglądarkach. WTF?

      qq
    • mam dokładnie to samo, zgłosiłem się do promocji 20/07, dostałem email ze mam czas do 06/08 na założenie lokaty – dziś 28/07 po niekliknięciu w link z meila wyskakuje pusta strona z napisem „test” próbowałem na kilku przeglądarkach i komputerach i wszędzie efekt ten sam:/
      Maci jakiś sposób/rozwiązanie/sugerstię co dalej ?

      musiek
    • >>>wyskakuje pusta strona z napisem „test”

      Znaczy się coś zepsuli i trzeba to im zgłosić – aby naprawili.

      § 5 regulaminu : Postępowanie reklamacyjne.
      Ja bym pisał i do organizatora i do partnera czyli do banku.

      Bogdan
    • Mam to samo.
      Napisałem na adres kontakt@lokataznagroda.pl, odpowiedzieli, żeby założyć lokatę z linka: https://market.bgzoptima.pl/wnioski/lokata-terminowa-optima/39482/106021?pId=l_0001 (zwykły link, dostępny na bgzoptima.pl).
      Po spełnieniu warunku trzeba będzie reklamować ;)

      Michał
  • Złożyłem wniosek 20.07 po północy, o 10.00 dostałem informację o przyjęciu wniosku. Dzisiaj o 10.00 dostałem maila, że Wniosek o Lokatę i Konto Oszczędnościowe został odrzucony. Jak się dowiedziałem na infolinii – po takim mailu konto zostaje zamknięte. Nie ma co przelewać pieniędzy. Reklamacja napisana. Wg mnie wniosek powinien być ważny do 23.59.

    fb Odpowiedz
    • Wniosek został odrzucony, ale w promocji nadal jesteśmy zarejestrowani i uczestniczymy. U nas po pół godzinie po odrzuceniu wniosku udało się złożyć następny i przeszedł prawidłowo (link wtedy działał, dziś już nie…).

      qq
  • Czy konto Smart jest bezpłatne?

    Lorak Odpowiedz
  • Byłem klientem BGZOptima dawniej, ponad rok temu zamknąłem tam WSZYSTKO.
    Teraz złożyłem wniosek, wszystko przeszło.
    Otrzymałem ten sam login, który miałem kilka lat temu a po zalogowaniu się do Optimy w skrzynce odbiorczej są wiadomości, także archiwalne.
    Czy ktoś też tak miał? Czy to normalne?

    paba86 Odpowiedz
  • no i mamy – nic nadzwyczajnego, SMART 2,6% do 100K do 05,11,2018. Wita nas baner po zalogowaniu, jednak odsyłacz prowadzi do oprocentowania standardowego. Na razie brak dnia bazowego badania.

    jacck Odpowiedz
  • na stronie głównej Optimy – konto Smart ma zaledwie 0,7% – już myślałem, że koniec promocyjnego oprocentowania tego konta

    Zenon Odpowiedz
  • Witam mampytanie odnosnie: „zamknięcie rachunku i dostępu elektronicznego jest możliwe całkowicie online – poprzez wniosek w bankowości internetowej”…. Rachuki mi BGZ zamknęła 20 sierpnia natomiast dostęp do bankowości został-nie widzę stosownego wniosku? i nie wiem jak to rozwiazać? dzwonić?

    Pola33 Odpowiedz
  • Witam mam pytanie odnośnie: „zamknięcie rachunku i dostępu elektronicznego jest możliwe całkowicie online – poprzez wniosek w bankowości internetowej”…. Rachunki mi BGZ zamknęła 20 sierpnia natomiast dostęp do bankowości został-nie widzę stosownego wniosku… i nie wiem jak to rozwiązać? dzwonić?

    Pola33 Odpowiedz
  • Moja lokata skończyła się 20.10.2018. Co teraz ? Przelać kasę na swoje konto w innym banku ? Czy taki przelew jest darmowy ? Rachunek SMART muszę mieć otwarty do 20.12.2018 aby otrzymać 50 zł ?

    Daral7 Odpowiedz
    • Przelać możesz tylko na rachunek powiązany który podawałeś przy zakładaniu konta (w innym banku jeśli w Paribas nie masz zwykłego konta). Przelew ten jest zawsze bezpłatny, bez obaw. U mnie jutro kończy się ta lokata.

      Pola33
    • „Po zasileniu lokaty konieczne będzie jej utrzymanie przez 3 miesiące. Jeśli spełnimy te warunki, to o zdobyciu nagrody pieniężnej w wysokości 50 zł organizator powiadomi nas mailowo – do 3.12.2018. Będziemy wtedy musieli kliknąć w otrzymany link i uzupełnić (do 18.12) dane do odbioru premii. Wypłata 50 zł nastąpi na aktywny rachunek oszczędnościowy Smart w BGŻOptima do 20.12.2018.”
      Konto Smart jest bezpłatne i do 20.12.2018r. trzeba je utrzymać, po otrzymaniu premii potem róbta co chceta ;-)

      Pola33
    • Dziękuje

      Daral7
    • Mi również się dzisiaj skończyła. Przy zleceniu przelewu na zewnątrz z automatu pojawia się numer rachunku, z którego była zasilana lokata.

      Mari
  • Dostaliście już maila, który jest opisywany w artykule?

    Wojciech Odpowiedz
  • czemu w kulki? w opisie promocji jest napisane ze mail do 03.12 wiec jeszcze maja miesiac czasu..

    mike@miki Odpowiedz
  • Czy myślicie, że warto nie czekać na premię i wcześniej złożyć wypowiedzenie 30.11 z okresem wypowiedzenia jeszcze w 2018 (31.12 zamknięcie) żeby w przyszłości łatwiej wyrwać kolejną wisienkę (nowi klienci na 1.1.2019)? Premia ma wpaść do 20.12… oczywiście jest ryzyko bo może być potrzebna reklamacja :P

    bobb Odpowiedz
    • z tego co pamiętam to tam były okresy 12-miesięczne od daty promocji/wniosku, a nie od konkretnej okrągłej daty, więc odp. brzmi NIE.

      abc
  • @abc tak było ale chyba od tego odeszli… nie ma już lokat bonusowych dla nowych klientów

    bobb Odpowiedz
  • no tak, jeśli faktycznie mają takie nadwyżki środków to może tak być :(

    bobb Odpowiedz
  • Witam. Dostaliście juz e-mail z info o nagrodzie? Bo dalej czekam i cisza. Pozdrawiam

    Mateusz Odpowiedz
  • Czy dostal ktos e-maila do aktywacji?

    Grażka Odpowiedz
  • 1 grudnia, a maila dalej brak. Pewnie będzie dopiero w ostatni dzień promocji tj. 3.XII.

    Wojciech Odpowiedz
  • Dajcie znać jak otrzymacie maila dzisiaj

    Mateusz Odpowiedz
  • Czyżby nikt nie otrzymał jeszcze e-maila ?

    Grażka Odpowiedz
  • u mnie i u żony maili brak

    mike@miki Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy