Ruszyła świetna promocja dla osób oszczędzających. W zamian za założenie jednej z najlepszych lokat na rynku, czyli Lokaty Bezkarnej z oprocentowaniem 3,5%, zyskać możemy 50 zł premii w gotówce. Trzeba się jednak śpieszyć – pula promocji wynosi jedynie 1000 sztuk!
50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem, czyli osobą nieposiadającą konta oszczędnościowego BGŻOptima w okresie ostatnich 12 miesięcy. Posiadanie rachunku w „zwykłym” BGŻ BNP Paribas w żadnym wypadku nie wyklucza z promocji – tam obowiązuje zupełnie oddzielna umowa ramowa.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy) oraz złożymy wniosek o promocyjną Lokatę Bezkarną z wygenerowanego dla nas linku.
Zgodnie z regulaminem w trakcie wnioskowania o lokatę nie ma obowiązku wyrażania dodatkowych zgód marketingowych czy informacje handlową. Czas na spełnienie obu warunków mija 6.08.2018, przy czym w promocji obowiązuje limit 1000 wniosków. Po przekroczeniu puli możliwość rejestracji w promocji zostanie zablokowana. Warto więc się śpieszyć!
Co dalej? Po złożeniu wniosku otrzymamy maila, w którym bank zawrze dalsze instrukcje. Po pozytywnej weryfikacji wniosku zostaniemy poproszeni o przelanie pieniędzy na Lokatę Bezkarną (oraz w celu aktywacji umowy). Będziemy mieć na to czas najpóźniej do 13.08.2018, ale nie więcej, niż 5 dni roboczych od daty złożenia wniosku.
Po zasileniu lokaty konieczne będzie jej utrzymanie przez 3 miesiące. Jeśli spełnimy te warunki, to o zdobyciu nagrody pieniężnej w wysokości 50 zł organizator powiadomi nas mailowo – do 3.12.2018. Będziemy wtedy musieli kliknąć w otrzymany link i uzupełnić (do 18.12) dane do odbioru premii. Wypłata 50 zł nastąpi na aktywny rachunek oszczędnościowy Smart w BGŻOptima do 20.12.2018.
Co warto wiedzieć o lokatach w BGŻOptima?
Lokata Bezkarna to jedna z najlepszych ofert na rynku. Bank płaci nam bowiem 3,5% w skali roku dla kwoty od 1000 do 20 000 zł. Lokatę można zerwać przed czasem bez utraty odsetek, choć pamiętajmy, że promocja z bonusem tego zabrania (nie spełnimy warunków do otrzymania 50 zł).
Wraz z lokatą zakładane jest Konto Oszczędnościowe Smart. W chwili obecnej możemy na nim uzyskać 2,6% w skali roku dla kwoty nawet 100 000 zł. Oznacza to, że w BGŻOptima spokojnie ulokujemy łącznie do 120 000 zł na niezłym procencie.
Co ciekawe, w przeciwieństwie do konkurencji, przelewy z BGŻOptima na konto powiązane w innym banku są bezpłatne – możemy ich wykonywać dowolną ilość, całkowicie za darmo :)
Na koniec dodam, że jeśli po zakończeniu promocji nie będziemy chcieli dłużej korzystać z oferty Optimy, to zamknięcie rachunku i dostępu elektronicznego jest możliwe całkowicie online – poprzez wniosek w bankowości internetowej.
Komentarze
U mnie też nic.
• Danielau mnie też brak
• marko1234520:10. Maila dalej nie ma.
• WojciechTeż czekam, nic nie przyszło do tej pory.
• IrkaJest email.
• BenitoPotwierdzam. Mail wlasnie dotarl.
• RasiuPotwierdzam, jest mail.
• paba86Potwierdzam – jest e-mail. Podałam też nr konta.
• Grażka22:38 jest. Oznaczony na WP jako „spam”.
• qqA ja gapa zapomniałam o tej promocji i wraz z zakończeniem lokaty chyba wypowiedziałam konto smart…czy w regulaminie jest napisane, ze konto smart trzeba utrzymać do dnia wypłaty premii? Czy dam to radę jakoś odkręcić, czy mogę się pożegnać z premią??? ??
• KarolinaOdwołaj wypowiedzenie ;)
• MichałTeż o mało nie wysłałem wypowiedzenia tydzień temu, ale na szczęście zerknąłem do regulaminu. Zapomniałem o tych 50zł :) Mail wczoraj przyszedł.
• Łukijak z głupoty złożyłem rezygnacje i już nie mam dostepu do bankowości internetowej to już chyba po zawodach?
• Andrussam sobie i wszystkim odpowiem:
• AndrusJeśli nie minął miesiąc od złożenia wypowiedzenia można je cofnąć. Jeśli minęło więcej czasu nic się nie poradzi..
U mnie nie ma maila :/ komuś jeszcze nie przyszedł? Nie wiem czy już pisać reklamację.
• alter95U mnie nadal nie ma.
• BoloOk. Przyszedł o 8.01.
• BoloJest, wysłany 22:38.
• DanielaMichał w jaki sposób można odwołać wypowiedzenie? Nawet jak już nie mogę się zalogować na swoje konto, czyli pewnie miesiąc juz minął???
• KarolinaJak miesiąc minął to już po ptokach. Spróbuj na infolinię zadzwonić to Ci powiedzą czy jeszcze możesz to odkręcić, czy już za późno.
• ŁukiZ jakiego adresu przychodzi ten email? U mnie nadal pusto.
• jklkontakt@lokataznagroda.pl
• krucziW tytule też jest „Lokata z nagrodą”.
• Pola33Do mnie tj Danielowi e-mail dotarł wczoraj o 22:38.
Może jest w spamie, albo innym folderze emaila.
• BenitoWniosek można anulować w bankowości internetowej we wnioskach.
• BartNie wiem co w momencie, kiedy już nie ma dostępu, ale pewnie jest po sprawie.
Nie jest tak wesoło, ja maila otrzymałem, moja Pani – nie. Poszła lekramacja.
• qqU mnie nadal nic. Pisać reklamację?
• IrkaU mnie też maila brak, a żona dostała.
• mbr1111Wysyłajcie reklamację, bo zgodnie z regulaminem promocji najpóźniej do 18.12 trzeba podać nr konta a to można tylko zrobić poprzez link zawarty w e-mailu.
• GrażkaBGŻ się ładnie wypina….
„W nawiązaniu do zapytania informuję, że reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem ?REKLAMACJA? lub na adres e-mail: kontakt@korzystniewkoncie.pl.”
• qq?
No ale taka prawda – to ich agencja przeprowadzała promocję i zgodnie z regulaminem tam się powinno pisać reklamacje. Inna sprawa, ze agencja od samego BGŻ BNP dostała taki a nie inny raport.
• MichałA czy bankowi w tej odpowiedzi coś się nie „pokićkało”? Mówimy o promocji „Lokata z nagrodą” z agencji Ad Astra….
• qqżona otrzymała @, ja nie otrzymałem. ktoś dowiedział się co może być tego przyczyną? z tego co widzę sporo osób ma ten sam problem
• jaOdpisali mi dziś i ponownie wysłali link. Twierdzą, że 3.12 tez wysłali ale jak to było to ja już sam wiem ;)
• alter95Jak dotąd „agencja” dwojga nazw milczy. Bank się wypiął. Niebawem pożegnam ozięble – nie polecam.
• qqU mnie też brak odpowiedzi na jedno konto. Drugie dostałam ponownego e-maila.
• HaniaOdpowiedzieli, ale nie na temat – pomylili daty promocji. No żesz… &^EW$%W%@ „Tadek… to nie ta sprawa”.
• qqBrak premii ktoś dostał, czy czekamy do jutra
• HubertPraktycznie we wszystkich promocjach co brałem udział pieniądze były wypłacane ostatniego możliwego dnia. Także myślę że tu będzie to samo.
• pytalskiDostał już ktoś tą premię?
• PawełTo ma być na pewno dzisiaj?
• JaWłaśnie sprawdzałam, nic nie ma niestety.
• IrkaTeż nie mam. Jeszcze będzie jedna sesja przychodząca po 17:15.
• GrażkaTe przelewy pewnie będą z konta w BGŻ, więc godziny sesji elixir nie mają znaczenia.
• BenitoJest 50 zł.
• BenitoJednak przelew z PKO BP.
• BenitoOo, też już mam, właśnie sprawdziłam :) Przelew o „Ad Astra”.
• IrkaU mnie też jest 50 zł
• GrażkaNo i super, będzie na dodatkowe „napoje” na święta ;)
• Irkapora zamykać konto… :)
• jacckPopieram.
• rychu75Samodzielnie,po zalogowaniu na konto. Parę minut i zrobione
Przyszło!
• MarzenaPotwierdzam jest :)
• abcNo i na jednym jest, na drugim nic. Panienka emailowa z agencji dwojga nazw, po otrzymaniu zrzutu ekranu nabrała wody w usta i cisza.
• qqDo tej pory nie otrzymałem pieniędzy i nie odpisują mi na maile(spod adresu lokataznagroda). Ktoś coś? Może na zły adres piszę?
• sakA maila na początku grudnia dostałeś? Uzupełniłeś nr konta do przelewu?
• ŁukiOba tak. Ale teraz żadnej odezwy na maile nie dostaję.
• sakPremii brak, reklamacja złożona. Odpowiedź od Organizatora: premia została wysłana 20 grudnia… I jak tu z nimi gadać skoro wiedzą lepiej?
• KatarzynaJak prawidłowo i najprościej zamknąć tam konto, aby ewentualnie za jakiś czas znów się załapać na jakąś promocję?
• TomekWWystarczy przez bankowość internetową
• Michał