55 zł za założenie Konta 360° – promocja przedłużona i dostępna również na grouponie

W najbliższy piątek zakończyć się miała promocja Konta 360°, gdzie do zgarnięcia jest 55 zł zwrotu za założenie rachunku. Właśnie dostaliśmy informacje o tym, że organizator akcji postanowił ją jednak nieco przedłużyć. Zasady zgarnięcia premii oczywiście pozostają takie jak wcześniej – zmienia się jednak czas na rejestrację w promocji. Mamy teraz czas do 24 kwietnia.

55 zł za założenie Konta 360 do 24.04

Przypomnijmy: aby zgarnąć premię w wysokości 55 zł konieczne jest zarejestrowanie się na stronie promocji, aktywowanie swojego maila a następnie zawarcie wniosku o Konto 360 z wygenerowanego linku. Jeśli wszystko zrobimy w takiej kolejności, a na nowo-otwarty rachunek przelejemy 500 zł (do 21.05.2015 włącznie) to organizator wypłaci nam premię w wysokości 55 zł.

Szczegóły promocji zostały opisane w artykule z marca: 55 zł premii za założenie Konta 360° Banku Millennium.

Warto dodać, że od dzisiaj promocja dostępna jest również w serwisie groupon. Jej zasady są identyczne jak w naszym prześwietleniu, przy czym dodatkowo do zgarnięcia jest 75 zł wirtualnych środków do wydania w serwisie groupon. O ile faktycznie je dostaniemy, bo w przeszłości przy podobnych akcjach sporo osób narzekało w komentarzach na przeprawy z grouponem.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ten system milenium chyba jest ułomny… Dziewczyna wpisuje pesel który zaczyna się od 910909…… a system krzyczy „Konto 360° Student jest dostępne dla osób w wieku 18-26 lat. Wybierz inny rodzaj konta” Wg Milenium ona ma więcej niż 26 lat? Porażka.

    luka89waw Odpowiedz
  • Dzwoniłem do nich i powiedzieli że zapewne trzeba iść do placówki z legitymacją.. fajny system zakładania konta student ;/

    luka89waw Odpowiedz
  • Generalnie trzeba uważać na dodatkowe koszty tego konta. Domyślnie jest włączone ubezpieczenie karty oraz płatne powiadomienia sms

    Fp Odpowiedz
  • @Fp na żadnym z moich kont powiadomienia sms nie są włączone. Tak więc z tym domyślnym ustawieniem powiadomień bym dyskutował:)

    Łukasz Odpowiedz
  • U mnie też nie było powiadomień sms, więc nie wprowadzajcie w błąd.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • u mnie było…. to jest loteria.

    luka89waw Odpowiedz
  • Powiadomienia były po zdarzeniu czyli np. płatności karta.

    Paweł Odpowiedz
  • A czy na gruponie muszą być te same dane, które będa we wniosku o konto ?

    Jan Odpowiedz
  • Jeśli zamknąłem konto 23.03 i w umowie zamknięcia mam napisane że konto zostanie rozwiązane z dniem 23.04 to łapię się na promocję? Nie do końca potrafię zinterpretować w związku z moim przypadkiem:

    „w dniu rozpoczęcia Akcji i składania wniosku osoba składająca wniosek nie posiada
    żadnego aktywnego produktu w Banku i nie jest w aktywnej relacji z Bankiem, w tym nie
    jest Pełnomocnikiem do rachunku prowadzonego w Banku „

    m4rcin Odpowiedz
  • @m4rcin – mam podobna sytuację, tzn posiadam KK i niestety jest to juz relacja z bankiem :( Więc 130 zł nie teraz dla mnie

    PETRUS Odpowiedz
  • U mnie powiadomienia SMS były włączone (powiadomienia po zdarzeniu). Jak ktoś wyżej wspomniał-to jest loteria. Być może zależna od sposobu zakładania konta (ja zakładałem przez przelew z innego banku) albo rodzaju konta (student vs nie-student itp.)

    Oskar Odpowiedz
  • I kolejna rewelacja!!! – bank robi problemy z wyłączaniem ubezpieczenia karty. Mi się akurat udało, ale kolegom po mnie już nie. Jeden konsultant mówi że są problemy techniczne, inny znów że nie odnotowali nigdy takich problemów i jest to pojedynczy przypadek.

    Fp Odpowiedz
  • Jeżeli chodzi o losowość włączonych powiadomień SMS to faktycznie nie zawsze są włączone. Koledzy potwierdzają. Niektórzy mają włączone powiadomienia po zdarzeniu, a niektórzy (jak np. ja) włączony mają zarówno pakiet sms + powiadomienia po zdarzeniu na karcie. Jeżeli wyłączymy tylko pakiet to i tak nas skasują 20 groszy za każde powiadomienie o zdarzeniu na karcie. Trzeba zatem wyłączyć (bądź sprawdzić aktualny stan) osobno pakiet i osobno wszystkie powiadomienia o zdarzeniach.

    Fp Odpowiedz
  • Czy jeżeli zasilę konto Millenium 360 kwotą 1000 zł zamiast 500 zł to będę brał udział w promocji? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Grzesiunio Odpowiedz
  • @Grzesiunio 500 zł to jest minimalna kwota, nikt Ci nie broni przelać więcej – 1000 zł
    czy 5000 zł, jak masz tylko taką potrzebę…

    Łukasz Odpowiedz
  • @Łukasz – sprawdzałem regulamin i nie ma tam mowy o minimum 500 zł. Jest dokładnie napisane, że ma to być 500 zł :( i jestem smutaskiem

    Grzesiunio Odpowiedz
  • Aż sam zaglądnąłem i faktycznie – jest napisane, że:

    do dnia 21.05.2015 (włącznie) nowo otwarte Konto 360 lub Konto 360 Student zasilone zostanie kwotą 500 zł

    pewnie wyższa kwota też zadziała, ale dla pewności najlepiej przelać tam 500 zł (a później ile się chce ;))

    Michał Odpowiedz
  • @admin ile razy brałem udział w różnego rodzaju promocjach tyle razy przelewałem kwotę większą od tej minimalnej którą wymaga regulamin i warunki były spełnione. W innym przypadku to byłoby nielogiczne – nie zakwalifikował się Pan/Pani do promocji bo dostaliśmy więcej pieniędzy niż potrzeba…ja rozumiem, że bank się raczej z tego cieszy niż smuci:)

    Łukasz Odpowiedz
  • Poza tym interpretacja tego co jest napisane – zasilenie kwotą 500 zł (nie ma napisane równą 500 zł co nie wyklucza zasilenia większą i spełnienia warunku regulaminu).

    Łukasz Odpowiedz
  • ja wiem, że raczej będzie tak jak piszesz bo nikt by nie strzelał sobie w stopę (ale warto zauważyć, że tu nie ma napisane „minimalną”)

    Michał Odpowiedz
  • Rozumiem bo to jest niedoprecyzowanie regulaminu. W sieci ta oferta jest prześwietlana w wielu miejscach i opisywane jest zasilenie min 500 zł. Bo tak każdy to rozumie.
    Tym sposobem brak „minimalną” powoduje, że teoretycznie każda opcja jest dopuszczalna oprócz kwoty mniejszej. Chociaż wrzucę kwotę 400 zł i napisze w reklamacji no ale nie było że minimalną to pomyślałem, że równie dobrze może być mniejsza. Tam ewidentnie brakuje słowa „minimalną” ale brak tego nie powoduje, że jest tam jakaś pułapka. Tak uważam.

    Łukasz Odpowiedz
  • Odpowiedz

    Szanowny Panie,

    Dokładanie tak. Oczywiście może Pan przelać na konto więcej niż 500 zł

    Pozdrawiam
    Martyna Sobczak

    —– Oryginalna wiadomość —–
    Od: noreply@bankzpremia.pl
    Do: noreply@bankzpremia.pl

    Łukasz Odpowiedz
  • § 3. Zasady udziału w Akcji
    (…)
    5. Konto zostaje objęte promocją, jeśli spełnione zostaną następujące warunki:
    (..)
     do dnia 21.05.2015 (włącznie) nowo otwarte Konto 360o lub Konto 360o Student zasilone zostanie kwotą 500 zł (słownie: pięćset złotych)

    Zgadzam się, iż o wiele łatwiej byłoby interpretować ten punkt regulaminu gdyby było określenie : „co najmniej” lub „minimum”.

    Jednak nie wydaje się aby chodziło o to, aby zasilenie zostało dokonane ściśle określoną kwotą w wysokości 500 zł.

    Aby rachunek był objęty promocją – powinien być zasilony kwotą 500 zł.
    Na pewno zatem jest obojętny sposób zasilenia rachunku oraz to ile będzie zasileń aby tylko rachunek został zasilony kwotą 500 zł.

    Bogdan Odpowiedz
  • Koledzy temat wyjaśniony u żródła, wkleiłem powyżej. Można przelać każdą kwotę byle nie mniejszą niż 500 zł.

    Łukasz Odpowiedz
  • czy w systemie bankowości internetowej Millenium do konta 360 możliwa jest dowolna zmiana limitów transakcji karta?
    I czy limit płatności w Internecie jest osobno w stosunku do transakcji bezgotówkowych (w sklepach stacjonarnych), czy jest to jeden limit? Chodzi mi o to ze limit platnosci w Internecie ustawiam na 0, a tylko przez zakupem zwiekszam do potrzebnej kwoty, a potem znow daje 0 – wtedy nawet jak moje dane zostana skopiowane, to nikt nie dokona zakupow za mnie.

    LL Odpowiedz
  • Czy konto założone przelewem aktywującym można zamknąć online, czy też trzeba wcześniej odwiedzić bank w celu złożenia wzoru podpisu?

    Janusz666 Odpowiedz
  • Co to jest „prawidłowy i kompletny kod Groupona”? Ja rozumiem, że z mojego groupona mam przepisać „Kod grouponu”, a nie widniejący wyżej „Kod zabezpieczający”, prawda?

    Grzsk Odpowiedz
  • 17 kwietnia 2015, 23:01 • Janusz666 #

    Trzeba złożyć wzór podpisu ;/

    luka89waw Odpowiedz
  • czy trzeba wyrazic zgody na marketing telefoniczny?

    łjukasz Odpowiedz
  • Pani na infolinii mówiła, że nie trzeba składać wzoru podpisu, aby zamknąć konto.

    Paweł Odpowiedz
  • Kupiłem groupon z oferty i widzę, że bank ściągnął 5,18zł zamiast 5,00zł. W opisie transakcji jest info o przeliczeniu z euro. Miał ktoś podobną sytuację?

    danielk Odpowiedz
  • danielk#
    Jaką kartą płaciłeś?

    Andrzej Odpowiedz
  • @up
    visa do konta w bph

    danielk Odpowiedz
  • W tamtym tygodniu na BPH miałem to samo. Na razie poszła reklamacja.

    Andrzej Odpowiedz
  • tak sie zastanawiam w jaki sposob zalozyc to konto aby otrzymac to 55 zl czy normalnie przez podany wyzej link ze strony banku czy przez ten groupon ktory jak rozumiem bedzie mnie kosztowal 5 zl? ale otrzymam od nich dodatkowo 75 zl na zakupy na grouponie z tym ze nie widze na tej stronie mojego miasto wiec co niby tam mozna zakupic za te 75 zl? ktos ma jakies pomysly? :)

    MaRiO Odpowiedz
  • Groupon to nie tylko miasta. Możesz zamówić setki rzeczy z całej Polski http://www.groupon.pl/goods

    luka89waw Odpowiedz
  • Czy też macie groupon niedostępny? Dziwne, bo wczoraj i dzisiaj mam niedostępny, a liczba kupionych zwiększyła się.

    savi Odpowiedz
  • Andrzej #
    Dostałeś odpowiedź od banku?
    Mi powiedzieli przez telefon, że transakcja była zagraniczna i została przeliczona z euro.

    danielk Odpowiedz
  • Działa wam strona promocji? Bo mnie nie.

    Clio Odpowiedz
  • Mam pytanko, czy na stronie promocji ( tej z grouponem ) macie zaznaczony tylko jeden ptaszek? czy już dwa.. Ja mam tylko oznaczone „ptaszkiem” ZAREJESTRUJ SIĘ W PROMOCJI a już dawno konto mam aktywne..

    mateuszbednarczyk Odpowiedz
  • @mateuszbednarczyk
    U mnie też jest jeden ptaszek, choć już dawno otworzyłem rachunek(przed promocją z gruponem)

    to_ja Odpowiedz
  • Mam pytanie czy na koncie 360 jest możliwość wyłączenia powiadomień sms
    i pakietu sms gdzie to mam sprawdzić bo nie wiem czy to mam włączone czy nie

    aaal Odpowiedz
  • @mateuszbednarczyk
    @to_ja

    Macie problem i z takiej sytuacji nie ma co się cieszyć i czekać z założonymi rękoma. Jeśli nic nie będziecie działać to pewnie zakończy się to brakiem premii i reklamacją. Ja miałem podobną sytuację bo z uwagi na to, że założyłem dwa profile, inny adres e – mail był podany we wniosku, inny e-mail miał bank, na jednym profilu był jeden ptaszek, kazano mi odzyskać poprzedni profil itd. Wszystko okazało się bardzo zagmatwane., ale jakoś udało się rozwiązać problem.

    Clio Odpowiedz
  • @aaal

    Różowa wstęga na górze -> Bankowość mobilna -> Ustawienia MilleSMS -> wszędzie ustawiaj, że nie chcesz.

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • A ja mam jeszcze ciekawiej.
    Konto na stronie założyłem 24 o 02.00 dokładnie.
    Od razu otworzyłem konto, potwierdziłem przelewem.
    Tego samego dnia o 12 było już w pełni aktywowane, zadzwoniłaa do mnie Pani z potwierdzeniem, że załozono konto.

    Teraz na stronie promocji po zalogowaniu mam tylko napis:

    Upłynął czas na składanie wniosków o założenie konta.
    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.

    Żadnych „ptaszków” nic. Mogę się tylko zalogowac i wylogować.

    Napisałem maila z zapytaniem, ale nie wiem, co dana sytuacja oznacza ?
    Przecież wszytsko było w terminie ..

    sle Odpowiedz
  • w tym momencie to ja już nie mam żadnego ptaszka tylko jest napisane”Upłynął czas na składanie wniosków o założenie konta.”

    mateuszbednarczyk Odpowiedz
  • @sle dana sytuacja oznacza, że promocja się zakończyła i zaprzestali przyjmowania zgłoszeń. Każdy ma taka informacje.

    Clio Odpowiedz
  • @mateuszbednarczyk istotne jest co miałeś wcześniej a teraz to już każdy ma taką informację bez względu na to czy miał jednego czy dwa ptaszki. Powinieneś mieć wcześniej dwa ptaszki to świadczy, że wszystko przebiegło jak powinno.

    Clio Odpowiedz
  • clio kontaktowałem się z organizatorem promocji.. powiedzieli, że sprawdzą, ale już nic nie odpisali..

    mateuszbednarczyk Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy