Choć poprzednia oferta Santander Bank Polska jeszcze się nie skończyła, to bank przygotował dla nas niespodziankę i właśnie ruszył z kolejną ofertą! W ramach współpracy z pośrednikiem finansowym, firmą eBroker, możemy zdobyć 150 zł premii oraz 50 zł w formie vouchera do sklepów Biedronka. Ale to nie wszystko – jeśli podczas otwierania konta podamy kod polecający, to zgarniemy dodatkowe 80 zł. Osoby, które przeniosą swoje wynagrodzenie zyskają kolejne 150 zł. O darmowych przelewach natychmiastowych i moneybacku do 300 zł rocznie nie wspominając :)
Konto Jakie Chcę z bonusem – II edycja
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą konta osobistego w PLN w Santander Bank Polska od 26.08.2018. Posiadanie innych produktów tego banku nie wyklucza z promocji :)
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, akceptując przy tym regulamin promocji oraz wyrażając zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej w celu przeprowadzenia promocji – chodzi o to, aby Santander mógł poinformować organizatora (eBroker) o spełnieniu przez nas warunków promocji. A jakie one są?
Po pierwsze – po rejestracji konieczne będzie złożenie wniosku o Konto Jakie Chcę za pomocą wygenerowanego dla nas linku. To bardzo ważne – wnioski pochodzące z innych miejsc w sieci (czy z oddziałów) nie będą brały udziału w promocji!
Istotne też, aby zawnioskować od razu o kartę debetową do konta oraz wyrazić cztery zgody na:
- kontakt w sprawie realizacji wniosku i dostarczenie regulacji bankowych,
- kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowych,
- kontakt telefoniczny w celu marketingowym,
- na elektroniczne kanały kontaktu (EKK).
Wniosek o konto powinniśmy złożyć najpóźniej 21.10.2019, natomiast samą umowę z bankiem zawrzeć w ciągu 30 dni, ale nie później, niż 31.10.2019. Pamiętajmy, że we wniosku musimy podać ten sam adres email, co podczas rejestracji na stronie promocji.
Co dalej? Zarówno w miesiącu następującym po miesiącu otwarcia konta, jak i w kolejnym, powinniśmy wykonać min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKiem. Nie ma znaczenia jaka będzie wysokość transakcji – liczy się sam fakt jej dokonania. Wystarczy więc kupić kilkukrotnie bułki w piekarni i warunek spełniony :)
Przykładowo otwierając konto w sierpniu warunki powinniśmy spełnić zarówno we wrześniu (5 transakcji), jak i październiku.
I to tyle! Organizator promocji powiadomi nas mailowo do 10.01.2020 o zgarnięciu nagrody. Będziemy mieć wtedy 7 dni na uzupełnienie danych do odbioru premii pieniężnej w wysokości 150 zł. Przelew otrzymamy do 20.01.2020, tak samo jak maila (lub SMSa) z numerem karty podarunkowej Biedronka o wartości 50 zł.
80 zł za założenie konta z polecenia
200 zł na start to jednak nie wszystko. Najprawdopodobniej w trakcie wnioskowania o konto będziemy mogli podać kod polecający i… zgarnąć kolejne 80 zł za zostanie klientem banku. Tu jednak warunki nowego klienta są nieco inne: bank nagrodzi jedynie tych nowych klientów, którzy nie posiadali żadnego konta w złotych polskich w Santander Bank Polska (i dawnym BZWBK) od 1.05.2018. Musimy też wyrazić zgodę na przekazanie informacji objętej tajemnicą bankową osobie polecanej, ale w bardzo małym zakresie – chodzi tu jedynie o poinformowanie polecającego, że należy mu się nagroda.
Najważniejsze jednak, abyśmy podali w odpowiednim miejscu kod polecający uzyskany od obecnego klienta banku – w trakcie wnioskowania o konto. Jeśli nie macie kodu swojego znajomego (który uprzednio zapisał się do programu poleceń), to będzie mi bardzo miło, jeśli użyjecie mojego, sprawdzonego kodu: 1007167072.
A jakie warunki trzeba spełnić, aby zgarnąć 80 zł jako osoba polecana (nowy klient)? Po pierwsze – zalogować się co najmniej raz do aplikacji mobilnej albo bankowości internetowej Santander. Po drugie – wykonać płatności kartą lub BLIKiem na min. 300 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta.
80 zł za polecenie zgarniemy do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Obecna edycja programu poleceń trwa do 30.09.2019.
150 zł za wpływ wynagrodzenia
Kolejna premia wymaga już od nas nieco więcej, bo wypłacana jest po zapewnieniu wpływu wynagrodzenia na konto. Tu okres karencji, który definiuje nowego klienta, jest również nieco inny: bank pozwala na udział w promocji tym klientom, którzy nie posiadali żadnego konta osobistego w Santander Bank Polska w złotych polskich od 1.04.2018. Pozostałe warunki pokrywają się z promocją eBrokera.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że po zawarciu umowy złożymy dyspozycję przekazywania wynagrodzenia przez infolinię lub bankowość internetową Santander. Istotne, aby zrobić to najpóźniej w miesiącu następującym po miesiącu otwarcia konta.
Ostatnim krokiem jest zapewnienie wpływu wynagrodzenia na konto. Co bank rozumie pod pojęciem wynagrodzenie? Zgodnie z regulaminem chodzi o:
Przez wynagrodzenie rozumiemy wpływ na konto osobiste z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury, świadczenia ZUS/KRUS lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski w okresie trwania promocji, w jednorazowej wysokości min. 1000 zł miesięcznie.
Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne realizowane w oddziałach lub wpłatomatach banku oraz wpływy na inne konto niż konto podane w dyspozycji przekazywania wynagrodzenia.
Bank zapłaci nam 50 zł za zapewnienie wpływu wynagrodzenia w danym miesiącu kalendarzowym, ale nie więcej, niż łącznie 150 zł. Miesiącem, w którym musi wpłynąć pierwsze wynagrodzenie, jest miesiąc następujący po miesiącu złożenia dyspozycji. Ostatnim miesiącem branym pod uwagę jest natomiast styczeń. Wypłata nagrody nastąpi do końca lutego.
Moneyback od płatności rachunków
Ostatnią premią, którą możemy zgarnąć jako posiadacze Konta Jakie Chcę, jest moneyback w wysokości 1% od płatności rachunków za gaz, prąd i usługi telekomunikacyjne. Wystarczy więc opłacać faktury tego typu przelewem z Konta Jakie Chcę, a bank doda nam nieco od siebie. Niewiele, ale zawsze to coś – zwłaszcza, że ta oferta jest niejako wbudowana w rachunek i, miejmy nadzieję, będzie dostępna jeszcze przez długi czas ;)
Konto Jakie Chcę – opłaty
Prowadzenie Konta Jakie Chcę jest bezpłatne – niezależnie od tego czy będziemy z niego aktywnie korzystać czy nie – płacimy 0 zł. Co więcej – posiadacze tego rachunku mogą całkowicie za darmo korzystać z przelewów natychmiastowych. Bez limitu!
Inaczej jest z kartą debetową, która musimy wyrobić wraz z kontem. Możemy za nią zapłacić 3 zł lub 5 zł, zależnie od wybranego wariantu. W tym pierwszym opłata jest stała (i nie można być z niej zwolnionym), natomiast w tym drugim – zwolnienie z opłaty następuje po wykonaniu min. 5 transakcji bezgotówkowych na dowolne kwoty. A że i tak je będziemy wykonywać, aby zgarnąć premię za wynagrodzenie, to wybór wydaje się w miarę oczywisty :)
Co, gdybyśmy chcieli skorzystać z wypłat z bankomatów? Jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to wszystkie wypłaty w kraju są za darmo. Jeśli przekroczymy tę granicę, to zapłacimy 5 zł za każdą wypłatę – chyba, że dokonamy jej w urządzeniach własnych banku. Pamiętajmy również, że do wyboru mamy darmowego BLIKa.
Komentarze
U mnie nic nie przyszło niestety
• KububuvU mnie też pusto ;(
• allanekJa też nic nie dostałem, ale zajrzałem do spamu i jest wiadomość, ok. 14:20 przyszła. Sprawdźcie w spamie 😉
• Bartek.mW SPAM-ie tez nic nie mialem, oczywiscie spraedzalem
• allanekU mnie też nic. Jest jakaś możliwość odwołania się.
• Dario@Admin. Gdzie to należy reklamować? Może wiesz…
• DarioTen bank to jakiś burdel. Już 2. tydzień analizują dlaczego nie dali mi 80 zł za polecenie, jeśli polecana osoba dostała tę kasę. Już nie powiem, że transakcje na koncie pojawiają się po kilku dniach – i to ma być bank z XXI wieku – katastrofa.
Jest możliwość reklamacji na stronie eBroker (do nich należy kierować reklamacje bo są organizatorem)
• KububuvKtóre transakcję jak karta to masz je po wejściu na kartę potem opcje i blokada srodkow
• PrideacehRzeczywiście przyszło wczoraj:)
• HalszkaReklamowałem i dostałem maila.
• DarioTeż dzisiaj dostałem maila.
• KububuvMam pytanie. Wiem, że brałam udział w promocji bo rejestrowałam się przez tę stronę a ebroker usilnie twierdzi, że nie oraz że mój email nie brał udziału w promocji i nie chcą pozytywnie rozpatrzyć reklamacji :/ Czy jest to podstawa do zerwania umowy z bankiem?
• LauraMaila dostałem, ale kasy nie przelali. Co prawda w momencie wpisywania nr konta była informacja, że do 14 dni, ale regulamin mówi chyba że do 20-tego.
• ptokPrzyszedł przelew 150 złotych i bon do biedronki.
• ptok