8000 punktów Mastercard Bezcenne Chwile w promocji na start

Zakończona

Ruszyła oferta Mastercard „8000 punktów na start”. W zamian za rejestrację w programie Bezcenne Chwile możemy zgarnąć aż 8000 punktów o wartości ok. 100 zł. A to oznacza, że wiele ofert bankowych staje się jeszcze lepszych! :)

Mastercard 8000 punktów

8000 punktów w promocji Mastercard

Aby skorzystać z promocji należy być pełnoletnim posiadaczem karty płatniczej z logo Mastercard, dzięki której zarejestrujemy się w programie Bezcenne Chwile lub, jeśli mamy już konto, dodamy kartę nowej instytucji finansowej (której karty nie dodawaliśmy wcześniej). Przykładowo mając konto w programie z dodaną kartą np. Citibanku możemy teraz dodać do niego kartę mBanku.

Teraz wystarczy, że w terminie 30 dni dokonamy płatności bezgotówkowych kartą na łącznie 100 zł. Nie możemy tu korzystać z „ułatwiaczy” płatności, czyli miejsc z kodem terminala 4829, 5122, 5715, 5813, 5912, 5921, 6010, 6011, 6012, 6050, 6051, 6540, 7511, 8999, 9311.

I… to tyle! Jeśli załapiemy się do puli (78 333 nagród), to 8000 punktów Bezcenne Chwile zostanie dopisane do naszego konta w ciągu 45 dni od spełnienia warunków. Punkty będą ważne zaledwie 3 miesiące.

O ewentualnym zakończeniu promocji (i wyczerpaniu puli) organizator powiadomi nas na swojej stronie internetowej. Zgodnie z regulaminem zrobi to już na 7 dni przed szacowanym terminem.

Świetne promocje jeszcze lepsze!

Co oznacza możliwość zgarnięcia dodatkowych 100 zł? Ano tyle, że teraz bardzo dobre promocje staja się jeszcze lepsze. Przykładowo:

Warto korzystać! :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Pytanie o bezcenne chwile w pekao. Konto założyłem w placówce. Do bezcennych chwil się nie rejestrowałem, sami to zrobili. Dostęp do bc mam bezpośrednio ze strony pekao24. Problem pojawia się jak chcę odebrać nagrody. Muszę podać hasło do bc którego nie znam, loguje mnie automatycznie ze strony banku. Skąd wziąć hasło? W moich danych widzę tylko login (adres email). Nie widzę opcji „zmień hasło”.

    Zet Odpowiedz
  • Czy da się zarejestrować kartę alior kantor w BC?

    Zet Odpowiedz
  • No właśnie! Czy ktoś orientuje się czy można zarejestrować kartę Alior Kantor Walutowy w BC i otrzymać 8000 pkt.?

    Bogusia Odpowiedz
  • Czy jak mam stare konto założone do karty z PKO SA, której już nie mam, podepnę nową kartę z Velobank to kwalifikuję się do udziału w promocji? Czy punkty zsumują się?

    gru Odpowiedz
    • Pierwsze pytanie – tak
      A drugie pytanie – z czym mają ci się zsumować, jak będziesz miał tylko kartę Velo? Na tej jednej karcie – zsumują się, ale z punktami z innych kart – to już nie

      Ja123
  • Wymienię bon do rtv euro agd o wartości 100 zł, ważny do 09.09.2023 na bon do circle. Ktoś byłby zainteresowany? mail: studentka_agh@o2.pl

    Iwonab Odpowiedz
  • Mam problem z dodaniem karty debetowej Velobanku.
    Przepraszamy wystąpił błąd.
    Prosimy o kontakt z infolinią programu Mastercard® Bezcenne® Chwile

    Z telefonów stacjonarnych: (+48) 801 055 990

    Z telefonów komórkowych: (+48) 616 646 010

    Czynna: od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-22:00.

    Koszt połączenia lokalnego zgodnie z taryfą operatora.

    Co w tej sytuacji należy zrobić. Proszę o podpowiedź.

    Bogusia Odpowiedz
    • Zadzwonić Przecież masz wszystko napisane

      Michał
    • Napisane jest i dzwoniłam, ale pomocy żadnej.
      Dlatego pytam, bo może ktoś miał podobny problem i udało mu się zarejestrować kartę

      BOGUSIA
    • miałaś konto na ten email kiedyś z inną kartą / innego banku? wtedy nie pozwoli zarejestrować na już użyty email który widzi jako zamknięty

      margob
    • Miałam. I co teraz?

      BOGUSIA
    • Wtedy jest info, że adres nie może być wykorzystany, wydaje mi się że w wątku o promocji z Velo za 600 zł jest poruszony ten problem, albo nawet tutaj na pierwszej stronie, coś z z tym Secure, poszukaj tam

      Ja123
    • Jak to problem z emailem, załóż sobie inny email na onecie czy gdziekolwiek i spróbuj zarejestrować się z tym nowym emailem

      Ja123
    • Z innym mailem też jest problem. Pojawia się komunikat: Nieprawidłowe dane

      Bogusia
    • Coś piszą na poprzedniej stronie
      „W sprawie karty Velobanku jest rozwiązanie – trzeba poczekać, aż po ich stronie wszystko się „ułoży” i zarejestruje poprawnie. Dochodziły do mnie smsy informacyjne o koncie, ale nie chciały dojść te z 3D Secure, kilku konsultantów nic nie wiedziało, gadało bzdury, że to wina dual sim XD a dopiero jedna babka wyjaśniła, że musi przemielić wszystko system i za dzień-dwa zacznie działać.”

      Ja123
  • Bardzo dziękuję za przekazane informacje.
    Tylko w mojej sytuacji gdy miałam konto na ten email kiedyś z inną kartą / innego banku i został on zamknięty, więc nie wiem czy gdy poczekam ze dwa dni rozwiąże to mój problem.
    Może jeszcze jakieś pomysły macie?

    Bogusia Odpowiedz
    • To nowa karta? Odczekaj ze 2 dni i spróbuj ponownie na NOWY email. Jak ci napisałam, na stronie 1 komentarzy pod tym wątkiem inni pisza na ten temat, to może poczytaj, gdzieś w drugiej połowie strony

      Ja123
    • podpialem velo do starego konta (nigdy nie mial nic z getOUTbanku) po 2 dniach od dostania karty, wszystko przeszlo z platka.

      Krzychoooo
  • Ok, tak zrobię.
    Dziękuje

    Bogusia Odpowiedz
  • W który dzień velo nalicza opłaty za konto i zamówione karty? Pierwszego? Bo na razie nic nie ma 🤷

    paolo Odpowiedz
    • 10. dnia miesiąca

      Ja123
    • Dziś 10 i nic nie pobrali 😁 czy to dlatego że dziś święto i pobiorą jutro czy może dlatego że nie mieli jednak za co pobrać prowizji? 🤷(kasa na koncie jest więc z czego pobrać mają)

      paolo
  • @margob-to nie prawda, że nie można zarejestrować karty na raz użyty i zamknięty adres emal. Ja przedwczoraj rejestrowałam na taki email kartę i nie było problemu.

    jolana Odpowiedz
  • Wczoraj próbowałam zarejestrować kartę płatniczą na raz użyty i zamknięty adres email i nie udało mi się. Dzwoniłam do BCH i powiedziano mi, że po 24 godzinach mam spróbować.
    Po 24 godzinach próbuję zarejestrować kartę i pojawia się komunikat: Użytkownik niezweryfikowany.
    Może ktoś miał podobny problem i podpowie co należy zrobić?

    Bogusia Odpowiedz
    • Czekaj dalej, maja az 14 dni na zarejestrowanie ciebie, ale na ogół kilka dni, próbuj codziennie

      Ja123
  • Ku… dodalem karte VELO (do starego konta, nigdy Velo / GB nie mial). Kart 2-4 raptem
    „Wystąpił problem z załadowaniem odpowiednich treści.
    Przeładuj stronę, aby odświeżyć. ”
    Dodanie przeszlo ok a od kilku dni po zalogowaniu i wyborze VELO to gowno, ktos wyzej pisal ze po 2-4mc naprawiaja. Ale gowno oprogramowanie :/

    Krzychoooo Odpowiedz
    • samo sie naprawilo po 2 dniach jakby ktos mial to samo, nic nie pisalem do nich. 100 wydane i punkty byly po kilku dniach, nagrody odebrane.

      Krzychoooo
  • Udało się wszystko, dokonałem już płatności na 500zł, pytanie tylko kiedy będzie to widoczne? Od zakupów minęło tydzień a punktów jak nie było tak nie ma, cały czas „0”…

    Szyyymon Odpowiedz
  • Niezbyt rozumiem całą akcję. Są dwie strony i niby dwie opcje zebrania po 100 zł. Jak kliknę w jedną i drugą to i tak mnie przekierowuję na ten sam link bezcennych chwil? Co robię źle? Czy też druga opcja wygasła?

    Slonik Odpowiedz
  • Spieszcie sie, pula ma sie wyczerpac do 18 kwietnia, info ze strony organizatora, ta podana w regulaminie

    Ja123 Odpowiedz
  • DO WYJADACZY!!!!
    Czy zakupy przez Internet w Neonecie i Allegro płatne kartą debetową/kredytową naliczą 8000 punktów? Czy MCC jest taki sam przy zakupie w Allegro/Neonecie artykułów z różnych kategorii?

    Beata2 Odpowiedz
  • zwiększyli pulę, jest nowe info na stronie :)
    Na dzień sporządzenia niniejszej informacji Mastercard Europe S.A. szacuje, że wyczerpanie
    zwiększonej puli Nagród i tym samym zakończenie Oferty Specjalnej nastąpi w dniu
    27.04.2023 r.

    Zuzanna Odpowiedz
    • zwiększyli pule o 25 tys i zakładają, że zejdzie w 10 dni!
      no to ładny mają „przemiał” z nowymi kontami, aż dziw, że im serwery nie padają

      paolo
    • takie komentarze czytaja pracownicy

      aaaa
  • przyszły dziś punkty ale zamówione z nich bony do rtv euro agd już nie dotarły choć minęło ponad 2 godz

    paolo Odpowiedz
  • ktoś mi wytłumaczy jak to teraz jest z tą dodatkową pulą punktów? bo transakcje zrobione 19 kwietnia i już naliczyły się punkty za same transakcje ale nie przyszły punkty powitalne. czy ta dodatkowa pula punktów zaczyna działać dopiero po 14 dniach od ogłoszenia zmian czyli będą znów rozdawać 8000pkt dla transakcji po 2 maja?

    paolo Odpowiedz
    • no ja też czekam na punkty, punkty podstawowe z datą 18.04 się naliczyły. A zrobiłeś jedną transakcję na min 100 zł czy kilka transakcji w sumie na min 100 zł?

      Marcin_Liv
    • Może już wystarczy im nowych kart

      Kacper
    • jeśli ma im wystarczyć już nowych kart to czemu zwiększyli pulę nagród dla nowych kart właśnie aż o 25 tys???? bo inne rozumiem, pula zwiększona na pkt promocyjne się nie naliczają? czy innym też się nie naliczyły czy tylko u mnie?

      paolo
    • Właśnie dali info że pula się wyczerpie 2.05, więc jeszcze jest, pewnie błąd w systemie i nie nalicza nowej puli, u mnie też nie ma a podstawowe są.

      margob
    • czyli czekać? skoro pula się wyczerpuje to jednak komuś te punkty się naliczają

      paolo
    • Czekać i reklamacjabpo uplywie terminu na nagrodę, chyba że sami ogarną w międzyczasie zaległe karty

      margob
    • tak, ja na 3 kartach rowniez brak od czwartku naliczeń, trzeba czekac a potem reklamowac, cos chyba im nie zatrybilo :(

      sunwoj1
    • dostaliście punkty?

      Michał
    • nie, nic od 2 tygodni :(

      sunwoj1
    • słabo transakcje 17 i 18 kwiecień , promocyjnych brak, podstawowe naliczone z datą 4.04 (?)
      z doświadczenia wiem że na reklamacje mejlowe w ogóle nie reagują

      uta
    • Reagują aczkolwiek czasami dopiero po miesiącu (lepiej dzwonić), niemniej dopóki nie minie odpowedni okres (chyba teraz 30 dni) nie ma co się odzywać z reklamacją. No niestety w tej promocji lepiej nie zostawiać nic na ostatnią chwilę.

      Ja123
  • Jednorazowo na allegro niecałe 110zl

    paolo Odpowiedz
  • Podstawowe punkty za zakupy /pow. 100zł/ dostałam na kartach Velobanku, Alior Banku i Santander. Punktów promocyjnych na żadnej z ww kart nie dostałam.

    Beata2 Odpowiedz
    • złodzieje z BCH znowu kradną punkty promocyjne

      karampuk
    • No chyba że punkty naliczają ale dodadzą do kont po wyczerpaniu puli i w regulaminowym terminie 30 dni. Skala problemu jest duża i trwa już 2 tyg więc to raczej nie awaria a celowy zabieg. Puła miała sie skończyć 2 maja. Zobaczymy czy w tym tyg będzie jakieś nowe info w tym zakresie.

      paolo
    • jest info o skończeniu się puli – a promocyjnych nadal zero

      karampuk
    • Skoro Puła się wyczerpała to KOMUŚ te pkty naliczali. Musimy czekać te 30 dni i wtedy reklamować. U mnie brak za transakcje z 19 i 20 kwietnia więc 2 tyg jeszcze poczekam

      paolo
  • piszcie najlepiej po angielsku na adres customerservice@priceless.com bo to polski oddzial i firma ktora realizuje promocje nawala i leca w kulki

    Brak punktow Odpowiedz
    • Ale po co pisać? Przecież jeszcze nie upłynął termin przyznania punktów wynikający z regulaminu.

      Borys29
  • Są punkty

    Michał Odpowiedz
  • No i jak tu nie kochać tych bezczynnych chwil? Są punkty na wszystkich kartach. Na dwóch, to nawet na trzecim kółku.

    Beata2 Odpowiedz
  • Ktoś podpowie czy jest możliwość wyrejestrowania jednej z kart, z konta BCh, gdzie kart na jednym mejlu jest kilka? Jeśli odznaczę zgody to wywali całe konto. Pewnie na infolinii. A bez kontaktu z nimi da radę on-line?

    Borys29 Odpowiedz
  • wymienię euro-rtv (mam) na allegro (potrzebuję) – kontakt karampuk33@gmail.com

    karampuk Odpowiedz
  • Mogę dać Allegro za bilety Cinema Citi/ Multikino. waldemar_007@wp.pl

    Waldemar Odpowiedz
  • Wymienię Circle oraz wszystkie inne nagrody /dostępne w BCH/ na bilety. waldemar_007@wp.pl

    Waldemar Odpowiedz
  • Mam KK Citi zarejestrowaną w Bezcennych Chwilach. Dotąd przy zakupach w Carrefour miałam przelicznik 0,42 punktu za 1 zł (42 punkty za 100 zł). Przy ostatnich zakupach za przeszło 300 zł wpadło mi nędzne 7 punktów – jak w sklepie „niepartnerskim”.
    Ktoś z Was może też miał taką anomalię? Zasady zmienili, czy jak…?

    Sosna Odpowiedz
    • Nie był to Carrefour Express?

      Ja123
    • Było przez Curve?

      Ja123
    • @Ja123 Nie, Carrefour Hipermarket, ten sam w którym zwykle robię zakupy. Płatność zwyczajnie, fizycznym plastikiem, bez pośredników.

      Sosna
    • Cóż, było u mnie coś takiego, chyba reklamacja pomogła, ale nie chceli jej przyjąć przed upływem 30 dni roboczych od transakcji

      Ja123
    • Sprawdziłem u siebie . Wszystkie operacja w czerwcu w Carrefour naliczane są punktowo jako zwykłe, bez przelicznika jak partnera

      Andy59
  • Działa Wam aplikacja bezcennych chwil, bo u mnie nie mogę się zalogować PIN-em. Po wylogowaniu z apki nadaniu nowego PIN-u działa tylko do pierwszego razu i tak w kółko. Na dwóch telefonach to samo, przez serwis www jest ok.

    zaqu Odpowiedz
  • kiedy nowa edycja tego programu? wie ktoś coś? bo karty do rejestracji czekają :)

    mohel Odpowiedz
  • Potrzebuję bonów Allegro na 200zł może być i 300zł. Mam na wymianę bony carrefour 2x50zł, circle po 50zł, empik po 50, diverse 1×50 oraz bilety cc, helios, multikino. Propozycje na maila usuwając spacje i wstawiając odpowiednie znaki zamiast słów: jankos 650 małpa wp kropka pl

    jankos Odpowiedz
  • Jest niby taka promocja dla klientów Pekao, dają 8000 pkt za wymianę kart Maestro zapewne na Mastercard
    „Wymień kartę Maestro na Mastercard i zyskaj Bezcenne Chwile”
    Info na stronie BChw po kliknięciu banku Pekao

    Ja123 Odpowiedz
  • Mam 10 bonów do Żabki po 5 zł. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić sensownego, żeby nie wydać na piwo?

    gucio Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy