Ruszyła rewelacyjna promocja konta Firmowego Godnego Polecenia! W zamian za otwarcie i aktywne korzystanie z rachunku możemy zgarnąć 4% moneybacku, który wypłacany jest do kwoty aż 900 zł! Oprócz tego bank pozwala nam na całkowicie darmowe przetestowanie konta przez okres pierwszych 2 lat :)
900 zł zwrotu za transakcje kartą
Aby skorzystać z promocji należy być osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, która nie posiadała żadnego rachunku firmowego Santander Bank Polska po 31.03.2019. Posiadanie innych rachunków czy produktów (np. konta osobistego) nie wyklucza z promocji :)
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że udamy się na stronę promocji i złożymy wniosek o Firmowe Konto Godne Polecenia. Istotne, aby w procesie wnioskowania wyrazić zgodę na przetwarzanie danych marketingowych przez bank, na kontakt telefoniczny oraz elektroniczny w celach marketingowych. Warto również wyrobić kartę debetową do konta, bo to właśnie ona pozwoli nam na zgarnięcie 900 zł premii!
A jakie są jej zasady? Bank zwróci nam 4% wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą przez 6 miesięcy od dnia otwarcia konta. Wymagane jest jednak, aby w danym miesiącu rozliczeniowym wykonać przelew do ZUS lub Urzędu Skarbowego na kwotę min. 200 zł. Maksymalna miesięczna wypłata moneybacku nie może również przekroczyć 150 zł (co oznacza, że najbardziej optymalnym będzie wydawanie około 3750 zł).
Premia będzie wypłacana na nasze konto firmowe do 25. dnia miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Przypominam, że przychody związane z prowadzoną działalnością gospodarczą należy samemu wykazać i rozliczyć, płacąc ewentualny podatek.
Darmowe prowadzenie konta
Aby jeszcze bardziej zachęcić nas do otwarcia Konta Firmowego Godnego Polecenia bank przygotował dodatkową promocję, która polega na zwolnieniu nas z opłat przez pierwsze 24 miesiące. Zgodnie z regulaminem nie będą wtedy pobierane opłaty za:
- prowadzenie rachunku
- przelewy Elixir wykonywane w bankowości elektronicznej
- 10 pierwszych przelewów natychmiastowych BlueCash wykonanych w bankowości elektronicznej w danym miesiącu
- zlecenia stałe
- polecenia zapłaty
- wysłanie kodów autoryzacyjnych
- użytkowanie pierwszej karty debetowej w PLN do rachunku
- wypłaty w bankomatach i terminalach w kraju i za granicą
Innymi słowy wszystkie podstawowe operacje (prowadzenie konta, posiadanie karty, przelewy i wypłaty z bankomatów) mamy całkowicie za darmo. Nic, tylko korzystać :)
Komentarze
Są jakieś wykluczenia MCC do moneybacku?
• Erykżadnych :)
• MichałTakie promocję to lubię :)
• Erykmalinka :)
• bolopokerzystaczy ktoś już zakładał? jest możliwość podpisania w oddziale?
przecież trzeba tak założyć, żeby nie stracić pierwszego miesiąca
Dlaczego chcesz stracić 1 miesiąc? Robisz przelew do zus np. 30 kwietnia na 200zł a 1 maja kolejny na pozostałą kwotę. Współczesnie przelewy nie muszą opowiadać deklaracjom.
• zafasdfJeśli dziś założę konto i kartę dostanę za 2 tyg. to żeby nie stracić pierwszego miesiąca cashbacku muszę jeszcze w kwietniu wydać te parę złotych kartą? Czy może dopiero następny miesiąc się liczy jako pierwszy?
• Niedzisiejszy@zafasdf
• bolopokerzystaRzeczywiście, nie wiem skąd takie zaćmienie umysłu, ale chyba trzeba zacząć się bać ;)
@Niedzisiejszy
miesiąc otwarcia jest pierwszym miesiącem promocyjnym
Czyli doładowania Revolut też przejdą? :)
• WazzPewno przejdą, ale jest od nich prowizja na tej karcie – przy kwocie 3750 u mnie pokazuje 48,26
• ms118611„Dziękujemy za wypełnienie wniosku.
Niestety, aby otworzyć dla Ciebie konto potrzebujemy dodatkowych informacji.”
:/
• SpehOtrzymałem taki sam komunikat.
• tomafraMało tego, próbując założyć konto z poziomu bankowości elektronicznej (mam KGP), przy wypełnianiu wniosku, część danych jest już uzupełniona, ale finalnie też otrzymałem taki komunikat …
Mam taki sam komunikat. Byłem zalogowany na swoim Koncie Jakie Chcę
• NiedzisiejszyPoszedłem więc do odzdziału. Tam kobieta nie widzi mojego wniosku i nie bardzo wie co ze mną zrobić. Sprawdza moje dane, aktualizuje i radzi złożyć nowy wniosek. Składam ale jest tak samo. Dzwonię, na infolinii też brak kompetencji. Jeden doradca odsyła do drugiego i chcą mnie umawiać na zakładanie przez rozmowę video (45 min. to trwa!)
Totalna porażka, jednym słowem. WBK zeszło na psy :( A jeszcze niedawno był taki sprawny, nowoczesny technologicznie bank….
Jeszcze jedno. Mimo złożenia 2 wniosków nie dostałem zadnego maila potwierdzającego, że złożyłem wniosek taki a taki, z linkiem itd
• NiedzisiejszyCzy sprawę z wizytą w placówce udało się jakoś rozwiązać? Mam taką samą sytuację i zastanawiam się czy jest sens iść do placówki, jeżeli i tak mi tam nie pomogą :)
• RafałJa byłem w placówce, ale jak podpiszesz umowę w placówce to nici z promocji, Pani w oddziale przekazała sprawę dalej do działu technicznego (wysyłałem jej screeny wyskakującego błędu). Po 2 dniach oddzwonił konsultant i zaproponował popisanie umowy po przez wideorozmowę. Po przejściu całego procesu składania wniosku … wyskoczył mu błąd. Po kilku dniach udało się jednak dokończyć cały proces zawarcia umowy.
• ErykProblem polega na tym, że podczas składania wniosku macie zaznaczoną opcję mówiącą o tym, że na konto firmowe będą również wpływy nie związane z działalności gospodarczą.
• RafałJeżeli ta opcja ustawiona jest na NIE to wniosek przechodzi bez problemu.
Jest jakiś łatwy sposób żeby nabić te 3750 do moneybacku bez wydawania ~4k co miesiąc?
• Pawełnapisz wiadomość na deo23 (at) o2 .pl
• bolopokerzystaInfo do potwierdzenia jeśli w kwietniu nie zrealizuje ie 150zl to w październiku będzie można dopełnić limit przez tyle dni ile konto nie było włączone w kwietniu.
• rw8888Lipne to konto. Po pierwsze mając konto nazwijmy je prywatne i otwierając Firmowe KGP będziemy musieli posługiwać się dwoma loginami. Dodatkowo, jeśli korzystacie z aplikacji mobilnej i będziecie chcieli sprawdzać oba konta, to przestanie wam działać opcja logowania za pomocą odcisku palca. Karta nia ma możliwości dodania do GooglePay. W aplikacji mobilnej nie widzę możliwości płacenia telefonem, więc pozostaje fizyczne noszenie karty przy sobie. Ktoś powie, a jaki to problem. No jak się ma te naście kart, to już portfel jest mocno wypchany, a i szukanie odpowiedniej przy kasie potrafi być irytujące nie tylko dla nas, ale i dla tych co za nami. O BLIKu zapomnijcie, o przelewach na telefon nie wspomnę. Tu można się ratować kontem prywatnym, bo z założenia przelewy wewn. idą natychmiastowo. Piszę, z założenia bo są czasami wyjątki, gdzie przelew z konta głównego na powiedzmy konto pomocnicze dla tego samego klienta nie będzie wykonany natychmiastowo (mbank korporacyjny na przykład). Ogólnie
• ms118611Małe sprostowanie. Dziś udało mi się podpiąć kartę do Google Pay.
• ms118611Czy długo czekaliście na kartę debetową?
• RafałTen bank jest przezabawny :)
24/05/2019 Wiadomość do banku:
Witam, Minął już drugi tydzień od otwarcia rachunku firmowego. Kiedy otrzymam kartę płatniczą do konta?
27/05/2019 Odpowiedź od banku:
• RafałDzień dobry,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
W odpowiedzi na Pana zgłoszenie, uprzejmie informuję, że karta nie została wysłana. Konieczne będzie zamówienie nowej karty do konta, nie można jednak złożyć takiej dyspozycji za pośrednictwem skrzynki nadawczo-odbiorczej. Bardzo proszę o kontakt z opiekunem rachunku lub złożenie osobistej wizyty w oddziale banku. Spis oddziałów znajduje się na stronie: https://santander.pl/przydatne-informacje/wyszukiwarka-placowek-i-bankomatow/wyszukiwarka-placowek-i-bankomatow.html
W razie dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.
Czy płatność kartą prowizji Allegro będzie wliczane do moneybacku?
• MichałTak, nie ma żadnych wykluczeń MMC.
• TomqCześć, Dostał ktoś z was premię w grudniu za wykonany obrót w listopadzie?
• tomafra