PolskiBus: 20% zwrotu za płatności BLIKiem

Wystartowała kolejna promocja dzięki której zaoszczędzimy płacąc za zakupy BLIKiem. Tym razem do zgarnięcia jest 20% zwrotu za bilety PolskiegoBusa. A ponieważ mamy wśród czytelników wielu podróżników, to poniżej przedstawiamy jej prześwietlenie :)

BLIK: 20% zwrotu za zakupy na PolskiBus.com

Aby wziąć udział w promocji należy dokonać zakupu biletu na stronach PolskiBus lub PolskiBus Gold w dniach 22 lutego – 31 marca 2016. Warunkiem otrzymania nagrody jest zapłacenie za bilety używając systemu płatności mobilnych BLIK oraz niedokonanie późniejszego zwrotu biletu. Nagroda nie przysługuje również w przypadku zakupu wielu biletów i zwróceniu jednego z nich.

Aktualizacja: promocja została przedłużona do końca czerwca!

Nagroda w postaci 20% zwrotu będzie przekazywana na rachunek z którego dokonano płatności w ciągu 14 dni od daty zrealizowania podróży (a nie od zakupu!). Co istotne maksymalna wysokość zwrotu z danej transakcji może wynieść 15 zł. Transakcje powyżej 75 zł warto więc rozbijać na mniejsze (o ile się da), ponieważ w promocji nie ma ograniczenia co do ilości transakcji per użytkownik.

Pula nagród wynosi 200 000 zł. Co ciekawe promocja łączy się z wewnętrznymi promocjami PolskiegoBusa – np. w dniach 23 – 25.02 można skorzystać z kodu KRKBUD obniżającego cenę przejazdu z Warszawy lub Krakowa do Budapesztu do 7 marca o 20%. Razem 36% zniżki :-)

Ważne dokumenty

Nie przegap!

Komentarze

  • Ostatnio też , jak czytelnicy dużo podróżuje , przeważnie są to podróże międzybankowe , co się rozpedze to trzeba już hamować . Właściwie z jakiego banku tym blikiem zapłacę ? Wiem , że z WBK , mile, PKO, jeszcze są jakieś? Może w wolnych chwilach potrenuje . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Dostaliście swoje zwroty? Minęło 2 tygodnie od przejazdu, a wpływu 15zł brak…

    Mateusz Odpowiedz
  • Napisałem na ecard wczoraj, na razie bez odzewu… przedłużając termin promocji, chyba mieli zabezpieczoną jakąś kasę na pokrycie wszystkich zgłoszeń…

    Mateusz Odpowiedz
    • Pisałem dwa razy do ecardu już tydzień temu (zero odezwu) oraz na facebooku BLIKa – odpowiedź prawie natychmiastowa. Blik radzi pisać reklamację (pocztą). Nie chce mi się pisać reklamacji dla 15zł.

      Bartosz
  • faktycznie, chcieli być sprytni:
    1. Reklamacje dotyczące Promocji powinny być kierowane w formie pisemnej na adres
    korespondencyjny Organizatora:
    eCard S.A. ul. Czackiego 7/9/11, 00-043 Warszawa, z dopiskiem „20% z BLIK na PolskiBus.com 2”,
    od dnia rozpoczęcia Promocji do 14 dni po dacie zakończenia Promocji, tj. do dnia 28.10.2016 r.
    Reklamacje przesłane z datą stempla pocztowego późniejszą, niż 28.10.2016 r., nie będą
    uwzględniane.
    Ja tak tego nie zostawię, przy najbliższej wizycie na poczcie nadam list z reklamacją. Nie wiem czy można w jednej korespondencji poruszyć i Twoją sprawę – może nie mają złej woli…

    Mateusz Odpowiedz
    • Zazwyczaj też jestem nieugięty i walczę, składam reklamacje, ale jakoś w tym przypadku konieczność pisemnej reklamacji zniechęciła mnie skutecznie. I zarazem cała sytuacja zniechęciła mnie do BLIK-a. Nie lubię łamania zasad, regulaminów.

      Bartosz
  • Zupełnie zapomniałem o tym zwrocie, bo kwoty są raczej niewielkie.. Ale dla zasady też napiszę do wielmożnych państwa.

    wlodek Odpowiedz
  • ja raz dostawalem zwroty a innym razem nie…

    newss Odpowiedz
  • Naprawdę niesmak budzi, że trzeba iść na pocztę, żeby łaskawie oddali to do czego się zobowiązali. Po prostu wygląda tak jakby specjalnie liczyli, że komuś dla paru złotych nie będzie się chciało tracić czasu i energii.

    wlodek Odpowiedz
  • U mnie premia w końcu się pojawiła, bez reklamacji, w dniu wczorajszym – może jakieś opóźnienia łapią…

    Mateusz Odpowiedz
  • u mnie tez, cale 9zl:)

    newss Odpowiedz
  • u mnie juz ponad 3 tygodnie od odbycia podróży i premii brak.
    Ponadto brak też kasy za zwrócony bilet płacony blikem! Polskibus twierdzi, że zwrot zrealizował i nic ich nie obchodzi, parodia…
    Blik i ecard sucks!

    lolo Odpowiedz
  • odnośnie reklamacji ecard jako instytucja płatnicza wg mnie powinien się stosować do Ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym
    czyli nie może sobie ot tak ograniczać przyjmowania reklamacji

    lolo Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy