W najbliższy piątek zakończyć się miała promocja Konta 360°, gdzie do zgarnięcia jest 55 zł zwrotu za założenie rachunku. Właśnie dostaliśmy informacje o tym, że organizator akcji postanowił ją jednak nieco przedłużyć. Zasady zgarnięcia premii oczywiście pozostają takie jak wcześniej – zmienia się jednak czas na rejestrację w promocji. Mamy teraz czas do 24 kwietnia.
55 zł za założenie Konta 360 do 24.04
Przypomnijmy: aby zgarnąć premię w wysokości 55 zł konieczne jest zarejestrowanie się na stronie promocji, aktywowanie swojego maila a następnie zawarcie wniosku o Konto 360 z wygenerowanego linku. Jeśli wszystko zrobimy w takiej kolejności, a na nowo-otwarty rachunek przelejemy 500 zł (do 21.05.2015 włącznie) to organizator wypłaci nam premię w wysokości 55 zł.
Szczegóły promocji zostały opisane w artykule z marca: 55 zł premii za założenie Konta 360° Banku Millennium.
Warto dodać, że od dzisiaj promocja dostępna jest również w serwisie groupon. Jej zasady są identyczne jak w naszym prześwietleniu, przy czym dodatkowo do zgarnięcia jest 75 zł wirtualnych środków do wydania w serwisie groupon. O ile faktycznie je dostaniemy, bo w przeszłości przy podobnych akcjach sporo osób narzekało w komentarzach na przeprawy z grouponem.
Komentarze
A ja dostałam pomimo potwierdzenia Banku ze spełniłam warunki, dzisiaj odpowiedz od Agory ze niestety nie spelniłam warunków – dramat jakis kolejna reklamacja – zupełnie tego nie rozumiem – ktos mial podobne problemy?
• Patrycjapisz reklamacje na reklamacje a pozniej znow reklamuj reklamacje.. ;)
• MaRiOPatrycja, również otrzymałem dzisiaj negatywna odpowiedz reklamacji. Nerwy juz mi powoli puszczają. Wysłałem odwołanie zarówno do Banku Millennium jak i Agory. Idiotyczna sprawa, bo spełnilem wszystkie warunki promocji, jedyna rzecz która blokuje otrzymanie premii to na pewno fakt, że na stronie promocji użyłem innego adresu e mail niż w millenium. Sprawa jest prosta do zweryfikowania, gdyż początek adresu e mail jest taki sam, zmienia się tylko alias z outlook na hotmail. Idiotyzm totalny, ale nie popuszcze im. Stwierdzenie, że rachunek został założony nie z linku na stronie Agory jest niepoważne.
• Tomek11Mi też agora odpisała, że moja reklamacja nie została uwzględniona, napisałem raz jeszcze do banku i w dniu dzisiejszym dzwoniła do mnie konsultantka z millenium, że jednak rozpatrzyli moją reklamacje na moją korzyść i do 7 dni powinienem otrzymać premię w wysokości 55 zł :)
• marcino1234Co millenium zmienia? Bo nie dostałem żadnego maila.
• mrekinWczoraj, tj. 11-go dostałem przelew z Agory na 55pln z tytułu otwarcia konta w Millennium.
• WaldemarBravo.
Ja otrzymałem e-mail:
„Gratulujemy!
Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 55 zł w promocji Konto 360 z Premią Millennium Bank S.A. i Agora S.A.! Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o podanie w aplikacji promocyjnej niezbędnych danych do realizacji przelewu premii. Prosimy o zalogowanie się do aplikacji pod adresem konto360.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza. WAŻNE! Prosimy o przygotowanie numeru rachunku bez spacji.
Dane należy uzupełnić do dnia 09.06.2015. Premia zostanie wypłacona do dnia 16.06.2015
Zaloguj się na konto360.zpremia.pl. i uzupełnij dane do przelewu premii.”
A pieniedzy nikt nie przelał.
ZENUAAAAAAA…..
• Pablo86z jakiego adresu dostałes tego maila??
• PatrycjaAgnieszka S (więcej) dnia: 17 czerwca 2015 10:51
Szanowny Panie,
Proszę o jeszcze chwilkę cierpliwości, przelew w niedługim czasie
powinien do Pana dotrzeć.
pozdrawiam
• Pablo86Agnieszka S
jA TEZ PROWADZIŁAM KORESPONDENCJE Z TA pANIĄ ALE CIEZKO SIE KORESPONDOWAŁO :)
• PatrycjaPani Agnieszka to godna nastepczyni Pani Emilii z BZWBK :)
• aaaachyba tak nazwisk to nie powinno sie ujawniac..
• MaRiOagora odrzuciła mi reklamacje , ze nie spełniłem warunków regulaminu i więcej info uzyskam w Banku.
• shooter9Dziś telefon z Banku że było ok i uznają reklamację.
Mail z agory – zeby zalogowac się i uzupęłnić dane ……. ale nie mam tam opcji takiej wrrrrrrr
masakraaaaaaa ja czekam na odp banku na reklamacje !!!!!!!!
• PatrycjaAndrzeju… nie denerwuj sie.. ;-)
• MaRiONo u nas wczoraj w końcu wpadło po rozpatrzeniu reklamacji te 55 zł :) więc dziś fruu do oddziału zamykać :)))
• anja1984ja dzisiaj otrzymałam info ze reklamacja została uwzględniona i zeby zalogowac sie na stronie i podac dane do przelewu ale jak sie loguje to nie ma tam opcji zeby podac dane… to gdzie mam to wpisac ??? – czy ktos mial taką sytuacje????
• PatrycjaMoja zona miala taka sytuacje, po zalogowaniu na stronie agory nie bylo formularza do wpisania danych przelewu. Nalezy wyslac wiadomosc ze strony promocji wpisujac: Imie,Nazwisko,adres oraz numer konta. Pani Ania recznie wpisuje dane w jakis formularz i kasa po, kilku dniach jest na koncie.
• nix333dzieki bardzo za podpowiedz :)
• Patrycjanix333
• vadimCzy żona składała te dane po 9 czerwca, czy do 9go czerwca jak stanowił reg. bo mam identyczną sytuację jak @shooter9 i @pablo86. Kasy brak, czy złożyć reklamację w oddziale millennium czy listownie ?
Reklamacje składała przed 09-06 przez stronę dedykowaną Promocji Agory, zakładkę kontakt.
• nix333wczoraj kontaktowała się ze mną Pani z Agory po moim zapytaniu gdzie mam podać te dane i prosila abym jej wysłała ona to wprowadzi, po czym otrzymałam maila iz dane zostały wprowadzone prosze oczekiwać na wypłatę nagrody …czekam :)
• Patrycjareklamacja składana przed 09.06 – jedna w agorze a potem w banku. Podałem dane do przelewu na maila – ciekawy kiedy przeleja kase i zasila konto na grouponie
• shooter9