Aktywuj IKO i zgarnij 15 zł od PKO BP (również Inteligo)

Wystartowała nowa promocja PKO Banku Polskiego. W zamian za aktywację aplikacji IKO zgarnąć możemy bardzo łatwe 15 zł. Co najlepsze: bank nie wyklucza z udziału w promocji osób posiadających dostęp wcześniej. Wygląda więc na to, że przy odrobinie szczęścia praktycznie każdy klient PKO BP może zgarnąć nagrodę :)

Aby skorzystać z promocji należy być osobą, która:

posiada min. jeden rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy dla osób fizycznych w PKO Banku Polskim lub Inteligo i ma zgodę na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów w okresie obejmującym termin spełnienia warunków Promocji oraz wypłaty premii

Ustawienia możemy zmienić po zalogowaniu do bankowości internetowej i wygląda to mniej więcej tak:

Zgody marketingowe PKO BP i Inteligo

Jeśli spełnimy te warunki to w okresie 4 – 31.08.2016 należy pobrać i aktywować aplikację IKO oraz wykonać za jej pośrednictwem 3 opercje na łączną kwotę min. 100 zł. Jako operacje rozumiemy tu płatności bezgotówkowe w sklepach i internecie oraz przelew na numer telefonu do innej osoby o wartości min. 5 zł.

Pierwsze 4000 osób otrzyma od banku nagrodę w wysokości 15 zł, która zostanie wypłacona w ciągu 14 dni od zakończenia promocji. Warunek jest tylko jeden: w międzyczasie nie możemy dezaktywować aplikacji IKO – musi być aktywna w momencie wypłaty premii.

Czy 4000 nagród to dużo? Wygląda na to, że tak, ponieważ bank zastrzega, że w przypadku niewyczerpania puli w okresie promocji zostaje on automatycznie przedłużony do 30.09.2016.

Szczegóły promocji w regulaminie.

100 zł za założenie konta Inteligo

Na koniec warto dodać, że jeszcze tylko przez kilka dni dostępna jest promocja, w której każdy nowy klient może zgarnąć 100 zł za założenie konta Inteligo. Dokładając do tego 115 zł wychodzi nam całkiem solidna premia jak za rachunek, który sam w sobie jest darmowy. A zwolnienie za kartę pojawia się już po wydaniu 100 zł miesięcznie :)

Nie przegap!

Komentarze

  • W który miejscu dokonać zmiany marketingowej na stronie internetowej Inteligo?

    Krak Odpowiedz
  • Znalazłem, dzięki

    Krak Odpowiedz
  • A jeśli mam obecnie aktywowaną apkę IKO, to można dezaktywować, a potem na nowo aktywować i załapać się na promo?

    Edeck Odpowiedz
    • Podobno mozna ale ja czekam na oficjalne potwierdzenie z Inteligo.

      Dodam, ze w artykule nie jest napisane, ze przelew na telefon z IKO mozna wykonac tylko do Inteligo i PKO nie ma mozliwosci zrobic tego do obcych bankow BZ WBK, Alior itd. co wyklucza wiekszosc osob z promocji.

      Wojak
    • Ale czemu? Przecież zostaje opcja z wykonaniem 3 płatności na min. 100 zł. Według mnie to już nie tak wielki problem jak jeszcze parę miesięcy temu – sklepy zaczynają ogarniać co to BLIK/IKO :)

      Michał
    • Moze dla Ciebie ale nie dla mnie przy roznych platnosciach w innych bankach Karta/Blik 100zl dodatkowe, (do wydania), to bardzo duzo w miesiacu, wiec ja nie mam innej mozliwosci jak przelew na telefon do innego…..

      Jednak w Inteligo przy apce IKO jest to wykluczone.
      Zyskaja tylko ci co maja apke IK0 w PKO BP.

      @Edeck dam znac jak dostane.

      Wojak
  • To daj cynk, jak dostaniesz potwierdzenie. Dzięki

    Edeck Odpowiedz
  • Czy o konto promocyjne w Inteligo nalezy zawnioskowac do 13-go czy podpisac umowe u kuriera?
    Ktora data jest wiazaca?

    Andrzej Odpowiedz
  • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych:” o to chodzi?

    Ewa Odpowiedz
  • Czy jeżeli z IKO zrobię przelew na telefon w WBKu to będzie pobrana opłata ?

    Krak Odpowiedz
    • Będzie te Przelewy są płatne

      Kir
    • Ile biorą za przelew do innego banku

      Krak
    • Ja przelewam z Inteligo na inne banki poprzez BLIKA i nie pobiera żadnej opłaty – może w czystym PKO BP coś się za to płaci.

      zenek64
    • A jak mozna zrobic przelew z Inteligo majac aplikacje IKO przez BLIKA ?

      Wojak
    • @wojak normalnie po prawej str jest menu trzeba wybrac „przelew” a następnie „przelew na telefon”. Aplikacja IKO jest ta sama dla PKO BP i dla inteligo.

      zenek64
    • No i wlasnie sie mylisz IKO dla Inteligo i PKO to dwie rozne apki.

      Dla IKO Inteligo nie ma przelewow do obcych bankow a jezeli nawet, to jest pobierana oplata.

      Wojak
    • przelewam tak od kilku miesięcy z INTELIGO do millenium do BZ WBK i nie pobrali mi ani razu żadnej opłaty. MAM IKO 3.0 może to ma znaczenie?? Pod IOSa

      zenek64
    • No a mi właśnie przelew na telefon nie zadziałał w Inteligo – tzn. chciałem przelać na numer zarejestrowany obecnie w mBanku (promo 5 zł) i nic z tego, wpierw komunikat, że przelewam na nr niezarejestrowany w IKO i w BLIKu, a potem sms na ten numer, że mam tydzień na odbiór kasy po aktywacji IKO. Ciekawe czy z numerem w WBK też by tak było…

      Mam więc nadzieję, że zwykłe 3 przelewy na nr konta przez IKO wystarczą.

      Co ciekawe wg TOiP Inteligo przelewy na telefon przez IKO kosztują 1 zł, ale blokadę mam tylko na kwotę przelewu.

      BTW, w regulaminie jest błąd w § 4.1: „(…)z zastrzeżeniem § 3 ust 3 i 4,” – a tych ustępów w § 3. nawet nie ma, może chodziło im o § 4, albo tam miało być to wsteczne wykluczenie z promo tych, którzy już mieli wcześniej apkę…

      pws
  • Temu bankowi to ja już dziękuję. Ostatnio jak zakładałem dla 100 zł konto, spełniłem warunki promocji, to nie dostałem żadnych pieniędzy, ani nawet maila że się zakwalifikowałem/odpadłem.

    Krzysztof Odpowiedz
    • Dziwne, akurat mam wrażenie ze w PKO wszystko dziala dobrze. To był program poleceń? Polecajacy był zarejestrowany? Reklamowałeś?

      Michał
    • Reklamowałem, na razie cisza. W międzyczasie naliczyli mi opłatę zarówno za kartę jak i za konto (powinni tylko za kartę), i też reklamowałem – tutaj odpowiedzieli dość szybko i przyznali się do błędu, oddali mi oczywiście kasę.

      Krzysztof
  • Chcę się upewnić. Trzeba zrobić płatność aplikacją na 100zł i do tego przelew na telefon? Czy przelew na tel zwalnia nas z potrzeby płatności?

    Michał Odpowiedz
  • Może być przelew, ale razy 3 za łącznie min. 100 (pojedynczy musi być na min. 5 zł).
    Czy ktoś potwierdził (a może lepiej nie potwierdzać i wykorzystać lukę w regulaminie) w PKO czy jak stary klient dezaktywuje i ponownie aktywuje apkę i spełni warunek to bierze udział w promocji ?

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • Uważajcie bo PKO BP i te ich promocje to szemrana sprawa. Jeśli już to wydymają Was raczej na swoją korzyść … znam z autopsji.

    Bobek Odpowiedz
  • Moi drodzy. Po co się męczyć skoro regulamin mówi, że:
    „§ 3 1. 1) c. przelew na numer telefonu lub numer rachunku zlecony przez Aplikację IKO do innej osoby o wartości min. 5 zł.”
    Można zatem sprawę załatwić zwykłymi przelewami zleconymi przez IKO!

    korczasty Odpowiedz
  • Sprawa techniczna:
    Posiadam z żoną wspólne konto Inteligo. Zainstalowałem u siebie na telefonie aplikację IKO. Proces przeszedłem bez komplikacji.
    Niestety nie mogę zainstalować aplikacji na telefonie żony. W momencie oczekiwania na sms autoryzacyjny z banku, pojawia się komunikat „aplikacja zatrzymana”. Dalsze kroki są niemożliwe.
    Dodam, że telefon żony spełnia podstawowe warunki do zainstalowania aplikacji.
    Gdzie tkwi problem?

    korczasty Odpowiedz
  • W artykule na końcu jest napisane: „Dokładając do tego 115 zł wychodzi nam całkiem solidna premia” – z tego by wynikało, że razem jest do uzyskania 215 zł :)

    Krzysztof Odpowiedz
  • Admin, chyba nie doczytałeś warunków promocji: „Udział w Promocji może wziąć jedynie klient, który nie miał aktywnej aplikacji IKO na żadnym telefonie do swojego indywidualnego numeru klienta w terminie do 03.08.2016 r.” więc chyba jednak wszyscy, którzy KIEDYKOLWIEK mieli zainstalowaną aplikację IKO mogą się pożegnać z nagrodą w tej promocji. Z drugiej strony ten informacji nie ma w regulaminie… No ale jest na stronie banku opisującej tę promocję.

    Remi Odpowiedz
    • Regulamin to regulamin. Szczerze mówiąc rzadko bazuje na innym dokumencie niż regulamin. Moim zdaniem reklamacja do wygrania, o ile tylko ktoś będzie miał chęci walczyć.

      Michał
  • Czy jeżeli wygeneruję czek blik w aplikacji i użyję go później przy płatności w terminalu to też będzie zaliczone jako 1 operacja?

    Em. Odpowiedz
  • Wpadła dziś premia 15 zł za apkę. Czy osoby które po raz kolejny aktywowały apkę otrzymały premię ?

    Krak Odpowiedz
  • Dziękuję Ewo. Rozumiem, powinienem czym prędzej dezaktywować apkę aby móc załapać się na następną promocję?

    Krak Odpowiedz
  • Wiadomo już coś czy promocja przedłużona?

    Agata Odpowiedz
    • nie jest przedłużona, jeszcze parę dni temu patrzyłem na stronę z opisem promocji i było info o wyczerpaniu puli nagród.
      Teraz już nawet nie ma info o tej promocji na stronie IKO
      Swoją drogą wie ktoś kiedy dokładnie skończyła się pula?

      erde
  • Mam konto „za zero” w PKO od dłuższego czasu i korzystam z BLIKu w celu uniknięcia opłaty za konto. Nie aktywowałem ani nie dezaktywowałem aplikacji w czasie promocji, a mimo to dostałem 15 zł :)

    paranoix Odpowiedz
  • No i prawidłowo:) Bardzo nie lubię banku PKO BP, ponieważ ich konto za niby zero nie jest fajne ale mieć je muszę ze względu na kredyt. Miło, że PKO też się czasem potrafi uśmiechnąć do klientów i sądzę, że to najlepiej ich wydane pieniądze na marketing. Oby PKO częściej robiło nam miłe niespodzianki i wydawało na swoich klientów a nie celebrytów w reklamach.

    Ola Odpowiedz
  • U mnie też widzę, że już 1 września wpadło 15 zł premii na Inteligo. Aż się zdziwiłem, że tak ekspresowo ogarnęli nagrody. Co najlepsze, warunki spełniłem 16 sierpnia (3 zwykłe przelewy na nr rachunku przez apkę IKO), a samą apkę miałem już dawno aktywną, tylko sobie dezaktywowałem i aktywowałem na nowo na nowym telefonie.

    pws Odpowiedz
  • czy w przypadku gdy zrobiłam ok.10 operacji na kwotę ponad 100zł przysługuje mi bonus?

    Basia Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy