BGŻOptima: 77 PLN za założenie konta oszczędnościowego

Bank BGŻOptima we współpracy z portalem bankier.pl wprowadził właśnie bardzo ciekawą promocję. Klienci, którzy do tej porty nie posiadali konta w tym banku mogą zgarnąć 77 PLN za jego założenie.

Tradycyjnie dla nowych klientów

Promocja obejmuje klientów, którzy nie posiadają aktywnej umowy ramowej o produkty finansowe z BGŻOptima. Dodatkowo należy być również zarejestrowanym użytkownikiem portalu bankier.pl, jednak to nie powinno stanowić problemu.

Promocja jest dosyć krótka – trwa do 18.01. Do tego dnia musimy złożyć wniosek internetowy ze strony bankierstarter.pl/panel, a do 25.01 aktywować konto przelewając na niego wybraną kwotę (minimum złotówka), będącą jednocześnie przelewem inicjującym.

Na koniec konieczne będzie podanie swoich pełnych danych w panelu serwisu bankier oraz numer konta BGŻOptima. Premia zostanie przekazana na rachunek BGŻOptima do 14 dni roboczych od daty 15.02 (rozstrzygnięcie promocji). Pełny tekst regulaminu pod tym adresem.

Warto czy nie?

Na koniec pytanie – gdzie jest haczyk? Według nas są dwa: po pierwsze do 4. lutego gwarantowane jest reklamowane oprocentowanie – czyli 6.3% dla nowych środków i 5.8% dla reszty. Prawdopodobnie w lutym oprocentowanie spadnie, dlatego bank woli dopłacić aby zyskać nowych klientów. Warto więc traktować to konto jako konto przejściowe i nie wiązać z nim nadziei na wysokie odsetki.

Drugi haczyk wynika z pierwszego – ponieważ staniemy się klientami banku, nie będziemy już mogli skorzystać z innych bonusów startowych, jak Lokata Bezkarna. Przykładowo lokując na niej 20000 PLN po trzech miesiącach wyciągniemy 300 PLN brutto odsetek, czyli trochę więcej niż premia za założenie konta. Z drugiej strony środki dalej pozostaną do naszej dyspozycji.

Nie przegap!

Komentarze

  • : )
    jedno konto BankierStarter = jeden mail.
    U mnie przy zalogowaniu do BS dostaje info, że już założyłem BGZO.

    donmateo Odpowiedz
  • do bgz optimy wpisalam w tytule przelewu „test” zamiast „przelew iniciujacy” czy to bedzie problem ?

    mnich Odpowiedz
  • Dla mnie jest jakiś bałagan z tymi kontami. Otóż: zalozylem konto poprzez link podany przez admina, następnie przelew inicjujący za 1 zl itd. – finalnie konto otwarte. Bardzo się zdziwiłem bo po dwóch dniach dostałem maila przypominającego, ze biore udział w promocji i abym zalozyl konto ze zwrotem 77zl. Przeszedlem wiec jeszcze raz tą sama sciezke zdrowia jak na początku, ale dostałem finalnie informacje, ze konto nie może być zalozone bo już jest w systemie. O co tutaj chodzi? Moim zdaniem maja jakiś blad w systemie – konto zostało szybciej zalozone (za pierwszym razem) niż weryfikacjja osob kwalifikujących się do 77 zl – mowiac lakoniecznie. Co Wy o tym myślicie mieliście tez taki przypadek?

    Piotr Odpowiedz
  • Słuchajcie mi to wyglada na jakis tani chwyt marketingowy strony:

    1. https://www.bankierstarter.pl/ – podana przez admina jest łudząco podobna
    do strony:
    2. https://www.bankierstarter.pl/panel.

    Ja założylem z pierwszego linka (swoja droga szkoda, ze admin nie doczytal no i ja tez nie doczytalem, ze trzeba zalozyc z tego drugiego) :(. Dzwonilem na ich infolinie i nie kwalifikuje sie do premii – ale sprawdzcie ten 1. link czy ktos by wpadla na to? Jest jak wół 77 zł. Zlozylem reklamacje, zobaczymy.

    Pawel Odpowiedz
  • A ja to widzę tak – ta pierwsza strona informuje o całej akcji i można tam podać maila – dzięki temu można kontynuować proces rejestracji.
    Natomiast po zalogowaniu się loginem i hasłem z maila, wchodzimy na stronę …/panel. Jak dla mnie wszystko jest ok.
    Sam otrzymałem ostatnio wiadomość, że mam konto założyć – co już dawno zrobiłem i potwierdziłem przelewem.

    Ciekawi mnie inna sprawa – wykonałem z dzisiaj z Aliorka przelew natychmiastowy do Optimy około godziny 18. Do tej pory się nie pojawił. Ciekawe, czy jutro pojawi się storno czy znowu będę musiał walczyć o swoje.

    Patryk Odpowiedz
  • Patryk nie kwalifikujesz sie tez do premi

    pawel Odpowiedz
  • Jest tak jak pisze Patryk – pierwsza strona informuje o akcji, natomiast druga jest jej podstroną gdzie zakładamy konto po informacji na maila. Jeśli tak robiliście wszystko będzie ok moim zdaniem, nie ma co panikować. Wiem że BGŻOptima rozsyła maile o założeniu konta z linka do ludzi, którzy to zrobili – to bank póki co nie wie co się dzieje :)

    Patryk – dam ci podpowiedź. Konto należy aktywować wysyłając przelew ze swojego rachunku (aby dane się zgadzały). Jak myślisz, kto będzie nadawcą przelewu natychmiastowego? Ty, czy może nie do końca ty? :)

    Michał Odpowiedz
  • Nie dopisałem jednego szczegółu – wniosek o konto złożyłem kilka dni temu, tego samego dnia wykonałem przelew inicjujący z Millennium. Przelew doszedł, konto zostało otwarte, dostałem już list witający mnie w gronie klientów.
    A ten przelew natychmiastowy miał być uzupełnieniem środków na koncie, a nie inicjującym :).
    A tak poza tym, przy przelewie natychmiastowym nadawcą i tak jest rzeczywisty nadawca – a nie Blue Media. Nie będę ryzykował z tym i otwierał z pomocą takiego przelewu konto, ale tak jest :)

    Patryk Odpowiedz
  • Admin – jesli tak jest to mnie uspokoiłes.

    Tylko jeszcze dopisze – juz po zalozeniu konta i potwierdzeniu, dostalem maila z przypomnieniem o promocji i linkiem do jego zalozenia, co tez zrobilem i ponownie przeszedlem cala sciezke – finalnie po raz drugi dostalem odmowe i konto nie zostalo zalozone….
    Wczoraj dzwonilem na ich infolinie i operator poinformowal mnie, ze pierwsze konto nie zostalo zalozone ze strony …./panel (bo nie zostalo) i nie kwalifikuje sie do promocji, dlatego tez skladalem reklamacje ….

    A mam pytanie – gdzie (mial przyjsc chyba jakis mail) trzeba uzupelnic dane odnosnie konta gdzie ma wplynac premia 77 zl? Zadnego maila w tym temacie nie dostalem z BGZ Optima ….

    pawel Odpowiedz
  • hmm wiem, że maile przychodziły nawet tym, którzy poprawnie założyli konto – tym nie warto się sugerowac. Co do reszty ciężko mi powiedzieć bo niestety konto w Optimie od dawna mam i z promocji nie mogłem skorzystać.

    Inna sprawa, że regulamin jasno powinien definiować jak założyć konto i nie powinno być sytuacji, gdzie ludzie zakładając konta ze strony dedykowanej promocji mają wątpliwości czy wszystko jest ok…

    Michał Odpowiedz
  • Jak tak czytam te wasze komentarze, to po prostu jakaś masakra z tymi kontami…
    Ja mam podobnie, też założyłem wg instrukcji, z linku od BS (z tym, że bez konta na zwykłym Bankierze, ale to już inna sprawa) i wczoraj także dostałem przypomnienie od BS, z którego oczywiście nie skorzystałem (skoro konto mam od kilku dni aktywne).
    Także jedna wielka parodia z tym, ciekawe co będzie dalej…

    pws Odpowiedz
  • Hmm.
    Wszedłem na bankierstarter, podałem swojego maila. Dostałem na skrzynkę linka wraz z loginem na panel. Wszedłem używając tegoż na panel, i przez niego zarejestrowałem konto na BGZoptima.
    Przelew inicjujący poszedł, konto na optimie jest już aktywne, a tymczasem z bankierstartera dostałem maila o potwierdzeniu przyjęcia formularza „do weryfikacji”. I to by było na tyle? Co dalej?

    radam Odpowiedz
  • Tak jak wcześniej mówiłem, parodia i straszny bałagan w systemie…
    Ale dopiero teraz, przeglądając maile od nich, zauważyłem coś innego: hasło do konta na BS jest całkiem inne w mailu z przypomnieniem, niż w pierwszym mailu z linkiem. Trochę to dziwne i nie wiem już co o tym myśleć? To tak, jakby z automatu zakładali nowe konto na BS. Co więcej, na stare hasło zalogować się już nie mogę. Link do automatycznego logowania jest niby taki sam jak za pierwszym razem. (na szczęście)

    I jeszcze coś mnie niepokoi, @donmateo napisał, że po zalogowaniu do BS dostaje info, że założył już konto w BGŻ Optimie, a ja dalej mam przycisk z linkiem do wniosku…

    Prawdopodobnie zbytnio pośpieszyliśmy się z zakładaniem i aktywacją tego konto z w BGŻ.

    A cała ta sytuacja powoli zaczyna przypominać mi moje perypetie z BZ WBK… :)

    pws Odpowiedz
  • Uzupełnienie: przed chwilą dostałem maila od PayU (mam tam konto) z informacją o tej promocji Bankera i BGŻ… Szybcy są, nie powiem :D

    pws Odpowiedz
  • Ode mnie też małe uzupełnienie – przelew natychmiastowy na linii Synek-Optima przeszedł w, uwaga, 14 godzin. Niezły wynik.

    Patryk Odpowiedz
  • @Patryk, to częsty przypadek, sporo osób tak przelewa kasę do Świni i Blue Cash’owi często brakuje środków do uzupełnienia kont. Pewnie szybciej doszłoby zwykłym Elixirem :)

    pws Odpowiedz
  • @pws – u mnie po zalogowaniu na panel BS też pojawia się info o tym że już założyłem konto. Śmieszna sprawa, bo wciąż mimo to mogę to zrobić będąc zalogowanym ze strony głównej BS. Z oczywistych względów nie spróbowałem przeprowadzić tego testu do końca… :)

    radam Odpowiedz
  • Myślicie że opłaca się otwierać rzutem na taśme czy lepiej liczyć na jakąś lepszą promocje?

    kamill Odpowiedz
  • Na razie to jeszcze chyba nikt nie dostał ostatniego maila – więc szczerze mówiąc dziwnie to wygląda z tą promocją :/

    mk Odpowiedz
  • Fakt, jest tak jak napisał @mk.

    A dzisiaj dodali dopisek na stronie BS:
    „18.01.2013 r. zakończyliśmy rejestrację w akcji Bankier Starter – dziękujemy wszystkim za udział! O przyznaniu premii Uczestnicy zostaną poinformowani do 15.02.2013 r. wiadomością email, na adres podany podczas rejestracji.”

    pws Odpowiedz
  • Ja również dostałam maila z bankierstarter tylko o przyjeciu mojego wniosku „do weryfikacji” ina razie cisza… Konto na bankierze zalozylam przed zalozeniem konta BGZOptima. Czy ktoś jeszcze miał podobną sytuację jak ja i inny użytkownik o przyjęciu „do weryfikacji”?

    romiczka Odpowiedz
  • Kurde, to mnie najbardziej martwi, ja nie dostałem żadnego maila „do weryfikacji” tylko 2 inne: jeden na początku przy zakładaniu konta w BS, a drugi z przypomnieniem… Źle to wygląda…

    pws Odpowiedz
  • póki co to chyba nikt nie dostał maila, który by jednoznacznie określał że wszystko ok… Pewnie trzeba czekać do lutego :|

    Michał Odpowiedz
  • Dziś strona BS nie działa, może to informatycy przerabiają ją, żeby było gdzie wpisać te dane… hehe :D

    pws Odpowiedz
  • tak jak pisze admin chyba mailowe informacje ze strony bankiera koncza sie na tym ze przyjeli do weryfikacji, wiec niech weryfikuja, byle pomyslnie:)

    jesiona sie na 83 Odpowiedz
  • Jak będzie coś wiadomo, to dajcie znać jako osobny news, bo codziennie zaglądam do komentarzy i już mi się to zaczyna nudzić…

    raq195 Odpowiedz
  • I jak dostał ktoś tego linka gdzie trzeba wpisac swoje dane? Jak na razie u mnie cisza – mam wrazenie ze straszny chaos przy okazji tej promocji.

    staś Odpowiedz
  • @staś
    Zdaje się że u wszystkich cisza, poczekamy zobaczymy, w najgorszym wypadku zostaną zasypani masowymi reklamacjami :P

    sdik Odpowiedz
  • Pisałem do administracji bankiera.
    Jeśli nie otrzymaliscie ten linku do Panela to napiszcie do nich. Treść maila:
    „Witam,

    Otrzymałam następującą odpowiedź z Banku: w wyniku problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się, ale pracownik Banku ustalił, że Pana wniosek pochodzi właśnie z promocji ” 77 zł premii na start” i premia zostanie wypłacona po zakończeniu promocji w terminie podanym w regulaminie (http://bankierstarter.pl/static/regulamin_akcji_promocyjnej.pdf). Proszę czekać na maila od nas, w którym poprosimy o potwierdzenie danych do dokonania przelewu (wiadomość zostanie wysłana do 15.02).”

    grzesiek Odpowiedz
  • dostal ktos juz kase ?

    ej Odpowiedz
  • Do Grzeska na jakie adress eamil pisałeś bo nie ma żadnego kontaktu na tym bankier starter

    links Odpowiedz
  • Ja próbowałem wysłać wiadomość na kontakt@bankierstarter.pl, ale nie doszło. :(

    BandyBear Odpowiedz
  • W sumie głupia sprawa, bo w całym regulaminie nie ma żadnego adresu e-mail. Tylko zapis:
    „Reklamacja składana jest w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności skierowanej na wskazany adres korespondencji Organizatora. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 dni od otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację.”

    Może na adres zwykłego Bankiera napisać? Tylko który?
    http://tnij.org/ucaw

    pws Odpowiedz
  • Napisałem najpierw na kontakt@bankier starter.pl, ale tak jak koledze powyżej wiadomość nie doszła (tylko odpowiedź od automatu wp. pl, że nie mogą dostarczyć).

    Więc wysłałem drugi raz na wg mnie najodpowiedniejszy adres z tej strony: http://tnij.org/ucaw, czyli na ecommerce@firma.ban kier.pl (Dział Sprzedaży Produktów Finansowych).
    Po ok. 10 minutach otrzymałem odpowiedź (szybko, jak na takie kontakty, przyzwyczajony jestem do kilkudniowego oczekiwania na odpowiedzi z banków):
    „Witam,

    Sprawdzimy status Pana wniosku i jak tylko dostanę informację z Banku, wrócę do Pana z odpowiedzią.

    Pozdrawiam,”

    Tak więc wy też piszcie… Zobaczymy co ustali Bank…

    pws Odpowiedz
  • Ja dostałem taką odpowiedź (od pracownika grupy allegro):
    Witam,
    Obecnie czekamy na raport z Banku z listą osób zakwalifikowanych w promocji, którym wypłacona zostanie premia (raport otrzymamy do 31.01).
    Gdy znajdzie się Pan na tej liście, do 15.02 (pkt. II/7 regulaminu promocji) prześlemy do Pana maila, w którym poprosimy o podanie danych do dokonania przelewu (proszę postępować zgodnie z instrukcjami z maila).
    Wszystkie informacje nt. promocji znajdzie Pan w regulaminie dostępnym na stronie http://bankierstarter.pl/ (link do regulaminu: http://bankierstarter.pl/static/regulamin_akcji_promocyjnej.pdf).

    więc czekamy

    mk Odpowiedz
  • tak, jak pisał PWS pisałem na adres ecommerce.
    Wiec myśle że niedługo wszystko sie wyjaśni :)

    grzesiek Odpowiedz
  • Jest 31 i co, doczekaliśmy się? Ja na razie czekam dalej.

    BandyBear Odpowiedz
  • U mnie potwierdzili, ze kwalifikuje sie do premii.

    Staś Odpowiedz
  • W jaki sposób, mailem?

    Patryk Odpowiedz
  • tj. doprecyzowując: wysłałem reklamacje na maila , ktory byl tutaj wyzej podawany, dostalem odpowiedź, że pracownik potwierdzi w BGZ czy kwalifikuje sie do premii i dostalem odpowiedź, że tak i żebym czekał na maila gdzie wpisze swoje dane. Generalnie haos wczesniej panowal bo jak dzwonilem do BGZ to nie mogli mi tego potwieerdzic :).

    Staś Odpowiedz
  • Wysłałem zapytanie o weryfikację założonego konta do Bankiera.pl ze strony, którą podał pws. Podziałało – po niespełna 30 minutach otrzymałem wiadomość :

    „Zgodnie z zapisami regulaminu (pkt. II/7 regulaminu promocji) mail, w którym poprosimy o podanie danych do dokonania przelewu, zostanie wysłany do 15.02 do osób, które spełniły wszystkie wymagane warunki promocji, a Bank potwierdzi ich spełnienie.

    Obecnie czekamy na raport z Banku z listą osób zakwalifikowanych w promocji, którym wypłacona zostanie premia. Potwierdzę z Bankiem Pański status i wrócę z informacją.

    Regulamin promocji, a w nim wszystkie szczegóły, znajdzie Pan pod adresem: http://bankierstarter.pl/static/regulamin_akcji_promocyjnej.pdf.”

    A więc pozostaje tylko czekać. Swoją drogą nie mogę się teraz opędzić od newslettera Bankiera – rezygnowałem już kilka razy, a mimo to nadal wysyłają go dwa razy dziennie. Jak znacie skuteczny sposób pozbycia się tego newsa, to podzielcie się, bo chyba trzeba znowu znaleźć jakiś specjalny formularz.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • Dziwne, bo ja newsletter dostaję sporadycznie, raz na kilka dni. Może to przez to, że już przy zakładaniu konta na zwykłym Bankierze odznaczyłem wszystkie subskrypcje, żeby potem nie logować się specjalnie po to niepotrzebnie 2 razy.

    Teraz sobie myślę, że pewnie to konto na zwykłym B, w ogóle nie było potrzebne do tej promocji…

    pws Odpowiedz
  • @Robert.Agnostyk

    Też dostałem identycznego maila, pewnie zaczęli dostawać coraz więcej maili i nie sprawdzają tylko wysyłają szablon do każdego taki sam..
    Nic trzeba czekać do 15.02 później ew. reklamacja.

    sdik Odpowiedz
  • Otrzymałem dzisiaj maila, ze ” (…) Jeśli spełniłeś warunki wymienione powyżej oczekuj od nas wiadomości z potwierdzeniem przyznania gwarantowanych 77 zł. W przypadku gdy wiadomość systemowa nie dotrze na adres email podany podczas rejestracji w Promocji Bankier STARTER do 15.02.2013 r., a spełniłeś wymienione wyżej, określone regulaminem warunki Promocji (http://bankierstarter.pl/static/regulamin_akcji_promocyjnej.pdf), prosimy o kontakt na adres reklamacje@bankier.pl. Reklamacje przyjmujemy do 22.02.2013 r.”

    staś Odpowiedz
  • Otrzymałem dokładnie to samo, później jeszcze następnego maila od Optimy, że spada oprocentowanie konta.

    Patryk Odpowiedz
  • i jak narazie u Was cisza, żaden kolejny mail nie przyszedł?

    staś Odpowiedz
  • @staś

    Nie dziwię się że w ciągu jednego dnia nic nie przyszło, jak sam napisałeś czas do 15.02, znając życie to ostatniego dnia dopiero przyjdzie mail.
    Trzeba cierpliwie czekać…

    sdik Odpowiedz
  • Bankier dziś rozesłał maile z informacją, że trzeba uzupełnić swoje dane i podać nr konta… Mamy na to czas do 13.02.2013;)

    Graba Odpowiedz
  • Potwierdzam, również otrzymałem linka do uzupełnienia danych. W końcu… ;)

    pws Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy