Wielu z was założyło konto w BGŻOptima, aby zgarnąć 77 PLN za założenie konta w promocji z portalem bankier.pl. Jednym z punktów było uzupełnienie danych w serwisie m.in. o swój numer konta. Do tej pory nie było to możliwe, pomimo zakończenia promocji (za kilka dni mają nastąpić wypłaty). Właśnie zaczęły przychodzić maile z informacjami co dalej.
Treść maila:
Przypominamy, że jednym z warunków otrzymania nagrody gwarantowanej w wysokości 77 zł jest wypełnienie danych niezbędnych do wykonania przelewu. Prosimy o dopełnienie formalności, szczegóły pod adresem
[Tutaj spersonalizowany link do serwisu bankierstarter.pl]
w nieprzekraczalnym terminie do 13.02.2013 r. włącznie. W przypadku nieudostępnienia nam wymaganych danych, zgodnie z zapisami regulaminu, nagroda gwarantowana pozostanie do dyspozycji Organizatora.
Komentarze
komus juz wyplacili?
• crocdcoś dużo tych „problemów technicznych” mieli
• ktośtylko jeden z moich znajomych dostał linka do uzupełnienia danych (chociaż i w tym wypadku był problem bo niedziałał tak samo jak i hasło podanie poniżej linku), a pozostali wogóle bez informacji o zdobyciu nagrody
jak u was to wygląda?
Hej, dzisiaj tak jak pisalem podeslali mi linka (po reklamacji), ale otutaj podobnie moim zdaniem zonk – czas do uzupelnienia danych do przelewu jest do dzisiaj … Wiec teoretycznie gdybym nie odbierał maila to bym przegapił promocję …. standardowo jest kilka ładnych dni aby uzupełnic dane ….
• staśMoja reklamacja również została pozytywnie rozpatrzona. Dziś otrzymałem email z linkiem do uzupełnienia danych, uzupełniłem je i teraz czekam na przelew.
• jako@ktoś, @all
Moim skromnym zdaniem, a wiele wskazuje na to że tak może być, bankier trochę się przeszacował z ww. promocją, nie widzę w regulaminie ani informacji o puli nagród, ani o maksymalnej liczbie osób która może wziąć udział w promocji (chyba że się mylę) i nie sądzili że tyle osób skorzysta z promocji, pojawia się „błąd techniczny” i linki z danymi konta są do niektórych nie wysyłane. Na szczęście większość ludzi tutaj czyta regulaminy i dopomina się o swoje, ale ile jest osób które konto założyli zgodnie z regulaminem i zapomniało o promocji, czeka dalej na maila myśląc że pewnie nie spełnili warunków?
Też mnie dziwi ilość „problemów technicznych” które są rozwiązywane w krótkim czasie, bez zająknięcia i z takim samym wytłumaczeniem.
• sdikKto się zgłosi dostanie premię, kto sobie przypomni po terminie? Cóż jego sprawa, zgodnie z regulaminem termin wpisania danych minął…
@sdik
• radamJedno jest pewne: sam bankier nie odpowiada za tę promocję. BGZ Optima ściśle z nimi w tej kwestii współpracuje. A dowodem jest fakt, że po zarejestrowaniu w promocji sprawnie pozbawiają cię – również promocyjnej – lokaty bezkarnej. Notabene był to najlepszy sposób aby stwierdzić czy zostałeś zarejestrowany w BGZ Optima w promocji bankiera (nie ma lokaty bezkarnej) czy też nie (możesz założyć lokatę bezkarną).
A czy ktoś dostał dziś e-maila od Bankiera o przyznaniu premii?
• Rafalgodz. 17 i dalej premii brak…ale mają jeszcze jakąś godzinę na przelew więc czekam ;)
• fan livesmarter :)tak jak wyzej przelewu brak:( czekamy….
• jesion83Przydaje się czasem umiejętność czytania ze zrozumieniem.
Organizator ma czas na wypłatę premii w ciągu 14 dni od zakończenia promocji.
I tutaj jest kluczowy termin – zakończenie promocji ma miejsce dzisiaj, tj. 15.02.2013 r.
Jak ktoś chce sam poczytać: http://bankierstarter.pl/static/regulamin_akcji_promocyjnej.pdf
• Patryk@Patryk, zaoszczędziłeś bgzoptima zalewu reklamacji ;)
A poważnie, to wystarczy przeczytać regulamin i wszystko jasne…
• sdikNie zmartwię się jeśli dostanę za to podwójną premię :D
• Patrykmoze warto zawczasu wyslac im reklamacje? Szybciej ropatrza to szybciej przeslą he he
• staświdzialem ten zapis w regulaminie po wpisie. zgadzam sie ze warto czytac:)
• jesion83Ja dostałem maila 4 lutego, że promocja została zakończona więc premia powinna wpłynąć do 18 lutego…
• GrabaNo właśnie. To do kiedy ten przelew na w końcu przyjść. Mnie się wydawało, że do 15. lutego :/
• PrzemekS14 dni roboczych od dnia rozstrzygnięcia promocji – wypada 7. marca.
• JoeNie wiem, czy forumowicze dostali taką wiadomość jakiś czas temu, ale ja tak, dnia 4.02.2013 r.:
• Rafal„Jeśli spełniłeś warunki wymienione powyżej oczekuj od nas wiadomości z potwierdzeniem przyznania gwarantowanych 77 zł. W przypadku gdy wiadomość systemowa nie dotrze na adres email podany podczas rejestracji w Promocji Bankier STARTER do 15.02.2013 r., a spełniłeś wymienione wyżej, określone regulaminem warunki Promocji (http://bankierstarter.pl/static/regulamin_akcji_promocyjnej.pdf), prosimy o kontakt na adres reklamacje@bankier.pl. Reklamacje przyjmujemy do 22.02.2013 r.”.
Do mnie do 15.02 nic nie przyszło z potwierdzeniem dostania pieniędzy, ani same pieniądze, więc w terminie do 22.02 będę reklamował.
Wszystko się zgadza: „Jeśli spełniłeś warunki wymienione powyżej oczekuj od nas wiadomości z potwierdzeniem przyznania gwarantowanych 77 zł. W przypadku gdy wiadomość systemowa nie dotrze na adres email podany podczas rejestracji w Promocji Bankier STARTER do 15.02.2013 r., a spełniłeś wymienione wyżej, określone regulaminem warunki Promocji (http://bankierstarter.pl/static/regulamin_akcji_promocyjnej.pdf), prosimy o kontakt na adres reklamacje@bankier.pl. Reklamacje przyjmujemy do 22.02.2013 r.”
• JoeI z zachowaniem terminu 15. lutego osoby zakwalifikowane otrzymały wiadomość systemową o treści: „Przypominamy, że jednym z warunków otrzymania nagrody gwarantowanej w wysokości 77 zł jest wypełnienie danych niezbędnych do wykonania przelewu. Prosimy o dopełnienie formalności[…]”
Tak więc zgodnie z regulaminem rozstrzygnięcie promocji nastąpiło do 15. lutego. Od tego czasu organizator ma 14 dni roboczych (do 7. marca) na wypłatę nagrody. Nie ma znaczenia kto szybciej wypełnił dane i od kiedy liczy sobie 14 dni i czy liczy weekendy jak widzę, że wielu robi. Należy poczekać do regulaminowego czasu i się nie pieklić.
Czyli do 15.02 mieliśmy tylko uzupełnić dane? Wydawało mi się, że do 15 mamy dostać informacje czy premia będzie wypłacona.
• grzesiekCzyli do 13.02 mieliśmy tylko uzupełnić dane? Wydawało mi się, że do 13 mamy dostać informacje czy premia będzie wypłacona.
• grzesiekkaska nie zając – nie ucieknie – zachowajcie spokój i oczekujcie wypłaty, a tymczasem adminie są jakies nowe promocje?
• staśotrzymalem dzis 77zl.
• crocsPotwierdzam. U mnie już są pieniążki także.
• PrzemekSu mnie również :)
• grzesieku mnie też
• staśpotwierdzam, kasa jest u mnie, żony, rodziców, teściowej i kilku meneli pod blokiem :)
• juraWAŻNA INFORMACJA: dzwonilem na infolinię i konto można zamknąć online, wchodząc w zakładkę OSOBISTE/ POCZTA/NOWE należy wysłać maila o treści :
„wypowiadam umowę ramową” to wszystko, nawet nie trzeba pisać kto jaki rachunek itd., info jest potwierdzone i pewne. Ja zlecilem przelew i wypowiedziałem, aby życie było prostsze :)
77 pln na koncie.
• Robert.Agnostyk77 pln na koncie, ale marne pocieszenie po tym co mi mbank odwalił.
• alcatrazI u mnie 77 zl jest :)
• gixeraWskoczyło.
• PatrykPotwierdzam, 77 optymalnych świnek na koncie ;)
Potwierdzam też to, co napisał @jura – też dzwoniłem wczoraj (resztka darmowych minut od Play) i aby zamknąć konto wystarczy napisać dyspozycję przez ich wewnętrzną pocztę w systemie transakcyjnym.
• pwsa ja nie dostałam 77
• DDWpłynęło wczoraj – bez nerwów i reklamacji
• eisenberg77 wpłynęło, 78 wypłynęło ;)
pozdr
• lucas_22tak jak u lucas_22:)
• jesion83Ahoj, też potwierdzam przyjęcie 77zł u siebie. Jako ciekawostkę jeśli chodzi o dane osobowe które sprzedaliśmy – w dwa dni po podaniu numeru telefonu miałem na linii konsultanta UPC. Numer był absolutnie czysty i nigdy wcześniej nie używany. Przypadek?
• radamPo skonsumowaniu 77 wisienek zamknąłem dziś konto w BGŻOptima oraz w Bankier.pl. Podobnie jak w BGŻ konto w Bankierze zamknąłem przez wewnętrzną stronę (mój profil/rezygnacja z konta), dodając formułkę : „proszę o usunięcie moich danych osobowych w przewidzianym w regulaminie czasie”. Pytanie do starych wyjadaczy wisienek – jak długo nasze dane osobowe pozostają w zbiorach klientów przeróżnych banków czy portali, z którymi mieliśmy na krótko „romans” ? Formalnie przez 30 dni obowiązuje okres karencji – od wniosku do usunięcia konta – ale czy później były użytkownik ma zagwarantowany prawnie sposób weryfikacji poprawnego usunięcia jego danych z bazy klientów ?
• Robert.Agnostykw drodze reklamacji dostałam 4 marca 77 zl
• DD