BGŻOptima: w końcu możliwe zarejestrowanie danych w promocji 77 PLN za założenie konta

Wielu z was założyło konto w BGŻOptima, aby zgarnąć 77 PLN za założenie konta w promocji z portalem bankier.pl. Jednym z punktów było uzupełnienie danych w serwisie m.in. o swój numer konta. Do tej pory nie było to możliwe, pomimo zakończenia promocji (za kilka dni mają nastąpić wypłaty). Właśnie zaczęły przychodzić maile z informacjami co dalej.

Treść maila:

Przypominamy, że jednym z warunków otrzymania nagrody gwarantowanej w wysokości 77 zł jest wypełnienie danych niezbędnych do wykonania przelewu. Prosimy o dopełnienie formalności, szczegóły pod adresem

[Tutaj spersonalizowany link do serwisu bankierstarter.pl]

w nieprzekraczalnym terminie do 13.02.2013 r. włącznie. W przypadku nieudostępnienia nam wymaganych danych, zgodnie z zapisami regulaminu, nagroda gwarantowana pozostanie do dyspozycji Organizatora.

Nie przegap!

Komentarze

  • dzieki za info

    Rikia34w_ Odpowiedz
  • u mnie cisza póki co.

    aram Odpowiedz
  • Potwierdzam, dostałem emaila,
    jest w nim link który kieruje do formularza w którym należy podać dane osobowe oraz numer konta w BGŻ

    pozdr,
    lucas_22

    lucas_22 Odpowiedz
  • Czyli jednak jest szansa :)

    cia Odpowiedz
  • Potwierdzam. Przyszło, uzupełniłem i czekam na przelew :)

    grzesiek Odpowiedz
  • @aram
    Też maila nie otrzymałem, ale zalogowałem się na bankierstarter i pierwsze co wyskoczyło to tabelka do wpisania danych.

    sdik Odpowiedz
  • A czy podawaliście pełne dane adresowe? (ulica, numer domu, miasto – są nie wymagane). Ja nie podałem – nie chcę żeby to zostało gdzieś sprzedane – ale mam nadzieję że przelew do mnie przyjdzie.

    Michał Odpowiedz
  • Kurczę, a ja nic nie dostałem, oprócz wcześniejszego maila o zakończeniu promocji.

    michalw Odpowiedz
  • szkoda ze nie ma tam przypomnienia hasla !!

    eh Odpowiedz
  • @eh
    w mailach poprzednich od nich było podane hasło napisane plain tekstem.

    sdik Odpowiedz
  • Ja także nic nie dostałem, ale sprawdziłem i mam wszystkie dane pouzupełniane w ustawieniach w BGŻ.

    Bolek Odpowiedz
  • @Bolek, ale to nie o BGŻ chodzi…

    pws Odpowiedz
  • I nie piszę tutaj tylko o skracaniu nazwy banku…

    pws Odpowiedz
  • To o czym jeszcze piszesz?

    Bolek Odpowiedz
  • o BankierStarter, bo to bankier wypłaca premię a nie BGŻoptima, trzeba się zalogować do bankierstarter.pl

    sdik Odpowiedz
  • Numer telefonu obowiązkowy? Do przelewu? A niby po co? Nie podoba mi się to.

    radam Odpowiedz
  • Nieobowiązkowy, są przy nim 2 gwizdki, a nie jedna oznaczająca obowiązkowe dane. Doczytaj :)

    pws Odpowiedz
  • Wyobraź sobie że doczytałem. A ty spróbowałeś nie podawać numeru telefonu? No chyba że wg tego serwisu dwie gwiazdki znaczą także to samo co jedna, tylko że dwa razy więcej.
    I nie, bez numeru nie przyjmuje.

    radam Odpowiedz
  • Maila nie dostałem, do bankierstarter.pl zalogować się nie mogę – a hasło na pewno wpisuję dobre.
    Reklamacjo, witaj.

    Patryk Odpowiedz
  • @Patryk
    Sprawdź jeszcze w mailach od nich, miałem podobnie że hasło w podane w pierwszym mailu nie wchodziło, ale w drugim było podane inne hasło i zadziałało.

    sdik Odpowiedz
  • no i o ile mi przyszedł mail, to nie przyszedł dla Babci :( , straszna lipa, już wysłałem im reklamację … :).

    staś Odpowiedz
  • Rzeczywiście, dostałem od nich dwa maile, hasło z tego późniejszego zadziałało (15.01.2013 r. u mnie).
    @sdik, dzięki wielkie!

    Patryk Odpowiedz
  • Przez przypadek skasowałem wiadomość, gdzie miałem podać swoje dane. Orientuje się ktoś gdzie to można zgłosić ewentualnie reklamować?

    Bolek Odpowiedz
  • @Bolek
    Polecałbym sprawdzić kosz, a poza tym jak pisałem kilkakrotnie powyżej wystarczy się zalogować na bankierstarter.pl (tam gdzie powinno być założone konto żeby skorzystać z promocji), tam też można podać dane, a najprawdopodobniej link prowadzi właśnie do tego miejsca.

    sdik Odpowiedz
  • A logując się teraz po raz drugi do bankierstarter wyskakuje informacja:

    „Przyjeliśmy już Twoje zgłoszenie o przelew. Dziękujemy.”

    sdik Odpowiedz
  • uff ja dostałem więc teraz czekam na 77zł :)

    mk Odpowiedz
  • Ale jazna, nawet system z reklamacjami w Bankier starter nie działa poprawnie…. Udało się komuś wysłać maila na adres: reklamacje@bankier.pl ? U mnie już 4 razy jest zwrotka, na maxa to wszystko nieprofesjonalne….

    staś Odpowiedz
  • No bo taki adres mailowy najprawdopodobniej nawet nie istnieje, podali go tylko tak pewnie :D

    A co do haseł, to ja miałem 3 inne hasła za każdym razem w mailu od BS…

    pws Odpowiedz
  • Do tych, co za zastanawiają, jakie dane podać i czy nie wyciekną:

    Przecież te 77zl je właśnie za sprzedanie portalowi bankier pl swoich PEŁNYCH i PRAWDZIWYCH danych osobowych.
    To było w jasny sposób powiedziane w regulaminie.

    Hohoho! Odpowiedz
  • https://www.bankierstarter.pl/static/regulamin_akcji_promocyjnej.pdf

    „6. Warunkiem udziału w Promocji i odebrania premii jest podanie w panelu, do którego link
    zostanie przesłany przez Organizatora w wiadomościach e-mail, pełnych i prawdziwych
    danych osobowych oraz numeru Konta BGŻOptima założonego podczas Promocji, na który
    ma zostać przekazana premia gwarantowana.”

    Jeśli komuś to nie odpowiada, to trzeba nie brać udziału w takiej „promocji”.

    Hohoho! Odpowiedz
  • jest jeszcze ktos kto nie dostał maila z Bankiera ?
    I drugie pytanie – udaje Wam się wyslac maila z reklamacją na adres reklamacje@bankier.pl ?

    staś Odpowiedz
  • Przeczytajcie regulamin. Trzeba wysłać reklamację na adres korespondencyjny Grupy Allegro. Ja to właśnie zrobiłam.

    JH Odpowiedz
  • OK, ale z Bankier Starter był mailing gdzie padawali wlasnie e-maila reklamacje@bankier.pl aby wysyłac reklamacje w moemncie kiedy nie otrzyma się maila z prośbą o uzupełnienie dane.

    staś Odpowiedz
  • Moze zacytuje z maila:

    „Jeśli spełniłeś warunki wymienione powyżej oczekuj od nas wiadomości z potwierdzeniem przyznania gwarantowanych 77 zł. W przypadku gdy wiadomość systemowa nie dotrze na adres email podany podczas rejestracji w Promocji Bankier STARTER do 15.02.2013 r., a spełniłeś wymienione wyżej, określone regulaminem warunki Promocji (http://bankierstarter.pl/static/regulamin_akcji_promocyjnej.pdf), prosimy o kontakt na adres reklamacje@bankier.pl. Reklamacje przyjmujemy do 22.02.2013 r.”

    Rozumiem, że jeszcze jest przed 15,02, ale wydaje się, że maile, te które wyslali już wysłali i nie będzie kolejnej tury – teraz pozostaje wyslac maila, a dostaję zwrotkę …. :/

    staś Odpowiedz
  • Co jeśli nie podałem dokładnych danych, a są wymagalne? Jak można zrobić „korektę”?

    impunistussanta Odpowiedz
  • Niestety Bankier twierdzi, że nie założyłem konta z ich linka i nie spełniłem wymogów promocji :(

    A ja jestem na 100% pewien, że wywołałem formularz przez ich linka. Tylko jak im to udowodnić?

    jako Odpowiedz
  • @jako, ale dostałeś taką informację od nich? Coś Ci konkretnie napisali?

    Ja to robiłem sobie screenshoty podczas zakładania, tak na wszelki wypadek. Nie wiem czy to cokolwiek by dało, gdyby mieli jakieś wątpliwości co do mojego konta, ale mam… :)

    pws Odpowiedz
  • Nie dostałem od nich żadnego maila. Po zalogowaniu do panelu wyświetlił mi się komunikat, że nie spełniłem warunków promocji.

    BGŻ Optima twierdzi, że wniosek złożyłem nie przez link Bankiera.

    Ja też mam zrzuty z procesu rejestracji, ale tylko z zawartością strony, bez okienka z adresem w przeglądarce (tam może widoczny byłby kod).

    Co ciekawe, żona rejestrowała się niezależnie ode mnie i też „nie spełniła warunków” !

    Stawiam, że mieli jakąś usterkę. Może ktoś jeszcze ma podobny problem? Ja rejestrowałem się 9 stycznia około godz 11:00 – 13:00

    Ciekawostka – w mailach faktycznie proszą o kierowanie reklamacji na nieistniejący adres reklamacje@bankier.pl

    Po telefonie do obsługi portalu, poproszono o kierowanie maili bezpośrednio do osoby tym się zajmującej: m.maciak@firma.bankier.pl

    jako Odpowiedz
  • Ja zakładałem 10 stycznia i wszystko jak na razie jest ok (tzn. czekam na przelew premii).

    Najprawdopodobniej mail „reklamacje…” pewnie nawet nie istnieje. A ta babka się tym zajmuje.

    Szkoda, że nie masz screena z paskiem adresu, tam był jakiś kodowy link zdaje się.

    pws Odpowiedz
  • Ciekawe to co pisze „jako” :) ciągle bałagan – ja też dostałem maila, że nie spałniłem warunków mają odesłać zapytanie do banku … Screana nie mam nie wpadłem, że może być potrzebne.

    Staś Odpowiedz
  • screen mógłby nic nie dać. Zazwyczaj parametry tego typu trzymane są w cookisach, które na screenie nie są widoczne. A nawet jeśli jakiś parametr był w linku, to nie jest to żaden dowód.

    Michał Odpowiedz
  • @sdik
    czy otrzymałeś linka czy tylko na „własną rękę” wypełniłeś/uzupełniłeś dane?
    Jestem w identycznej sytuacji: nie otrzymałem linka od bankierstartera, sam sie zalogowałem i uzupełniłem dane.
    Teraz nie wiem czy czekać na pieniądze, czy jednak muszę składać reklamacje

    kiełbasa Odpowiedz
  • @do tych co nie dostali maila z danymi do potwierdzenia:
    A spełniliście warunek założenia konta na bankier.pl albo byliście w posiadaniu takiego konta? Nie mówię tu o bankierstarter.pl bo to co innego.
    No i czy wyraziliście wszystkie zgody na otrzymywanie „spamu” i przetwarzania waszych danych?

    Graba Odpowiedz
  • jeśli o mnie chodzi to po kolei:
    1. aktywacja na bankierze
    2. aktywacja na bankierstarter
    3. aktywacja konta bgz przelewem
    wszystkie zgody na spam podpisane…
    linku brak, uzupełniłem dane samodzielnie logujac sie na bankierstarter.
    pokazała sie informacja na czerwono typu:
    dziekujemy za uzuplenienie danych do przelewu…

    kiełbasa Odpowiedz
  • Jeśli chodzi o to czy składa reklamacje czy nie składa to jak najbardziej składajcie: własnie otrzymałem wiadomośc z bankier`a:
    „w wyniku problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się, ale pracownik Banku ustalił, że wniosek pochodzi właśnie z promocji „Zgarnij 77 zł Premii na Start” i premia zostanie wypłacona w terminie podanym w regulaminie .
    Przepraszamy za zaistniałą sytuację”

    Także super :).

    staś Odpowiedz
  • To chyba w ogóle jakaś ściema, a przynajmniej brak profesjonalizmu

    eisenberg Odpowiedz
  • @staś na jakie email składałeś tą reklamację ?

    jarek Odpowiedz
  • no ja nic nie dosatlam

    Rikia34w_ Odpowiedz
  • @kiełbasa
    Ja zrobiłem dokładnie tak samo, dodatkowo tyko napisałem do m.maciak@firma.bankier.pl dla pewności i dostałem odpowiedź:
    „Witam,

    Otrzymałam następującą odpowiedź z Banku: w wyniku problemu technicznego kod
    promocyjny nie zapisał się, ale pracownik Banku ustalił, że Pana wniosek
    pochodzi właśnie z promocji ” 77 zł Premii na Start” i premia zostanie
    wypłacona w terminie podanym w regulaminie
    (http://bankierstarter.pl/static/regulamin_akcji_promocyjnej.pdf).

    Dziś zostanie wysłany do Pana mail, w którym poprosimy o podanie danych do
    dokonania przelewu.

    Przepraszamy za zaistniałą sytuację.”

    Ale wydaje mi się że mail potrzebny nie jest

    sdik Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy