Nie dostałeś tabletu od BNP Paribas gwarantowanego przez regulamin promocji? Mówimy co robić!

W sierpniu najbardziej popularną promocją na LiveSmarter była akcja BNP Paribas, w której za założenie iKonta bank obiecywał tablety Samsung Galaxy Tab 3 Lite. No właśnie: obiecywał, bo patrząc na dzisiejsze maile informujące o nieprzyznaniu nagrody większości z was trzeba się zastanowić co ze sprawą robić dalej.

Co mówi regulamin?

Po pierwsze – przestudiujmy jeszcze raz regulamin promocji, który ukazał się na początku sierpnia. Zgodnie z nim promocja trwa od 01.08.2014 do 31.08.2014 lub do wyczerpania Nagród.

I wszystko wskazuje na to, że nagrody się wyczerpały – w dniu 14.08 bank usunął bowiem link ze strony promocji i wyświetla informację:

BNP Paribas: zakończenie sprzedaży premiowej tabletów

Osoby, które przystąpiły do promocji przed wyczerpaniem się limitu nagród musiały spełnić łącznie dwa punkty:

Uczestnik nabywa prawo do nagrody – tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 jeśli spełni łącznie następujące warunki:
1) w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknie w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej, wypełni wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokona przelewu identyfikującego,
2) do 30.09.2014 aktywuje iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i wykona transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł.

Warunki proste, nagroda wygląda na łatwą do zgarnięcia – ale niestety dziś wielu z Was dowiedziało się, że nagrody nie dostanie.

Co mówi BNP Paribas?

Na nasze pytanie próbował odpowiedzieć zespół prasowy BNP Paribas:

BNP Paribas Bank Polska konsekwentnie rozwija oraz promuje bankowość internetową i mobilną. Po wprowadzeniu do oferty nowego rachunku bankowego „iKonto”, bank do jego promocji wykorzystał m.in. limitowaną sprzedaż premiową „iKonto BNP Paribas z Tabletem”. Klienci, zainteresowani nowym rodzajem konta, mogli otrzymać tablet po spełnieniu warunków promocji. Sprzedaż Premiowa miała charakter limitowany. Jej czas trwania przewidziany był na okres jednego miesiąca (od 01.08.2014 r. do 31.08.2014 r.) lub do wyczerpania nagród.

Ze względu na bardzo duże zainteresowania sprzedażą promocyjną „iKonto BNP Paribas z Tabletem”, bank zdecydował niezwłocznie o wycofaniu informacji o możliwości skorzystania z oferty, ze względu na ilość zgłoszeń przekraczającą liczbę nagród. Zgodnie z regulaminem tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 otrzymały osoby, które najszybciej spełniły łącznie dwa warunki:
4.1.1 w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknęły w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej, wypełniły wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokonały przelewu identyfikującego,
4.1.2 do 30.09.2014 aktywowały iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i wykonały transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł.

Osoby, które wzięły udział w sprzedaży premiowej „iKonto BNP Paribas z Tabletem”, a nie nabyły prawa do nagrody, mogą zamknąć wymagane w promocji konto, w każdym z oddziałów banku bez jakichkolwiek kosztów dodatkowych.

Tu pojawiają się dwa problemy. Po pierwsze: w regulaminie promocji nie ma nigdzie informacji o konieczności spełnienia warunków jak najszybciej. Ba, patrząc na Wasze komentarze mamy wrażenie, że bank przyznawał tablety niemal losowo – osoby, które spełniły warunki już w kilka dni po informacji na blogu tableta nie otrzymały, tymczasem osoby, które spełniły warunki nieco później – tak (choć było ich bardzo mało).

Co ciekawe – znamy przypadek osoby, która warunki spełniła 19.08, więc zasłanianie się wyczerpaniem limitu 14.08 jest bezsensowne.

Po drugie – według regulaminu promocji konta nie można zamknąć przez 12 miesięcy – i to niezależnie od tego, czy nagrodę otrzymaliśmy czy nie, inaczej zapłacimy 400 zł kary!

Interesujący jest również fakt, iż w mailu informującym o nieprzyznaniu tabletu bank dziękuje za udział w sprzedaży premiowej:

BNP Paribas: Nie dostałem tabletu

Sprawdźmy co to oznacza według regulaminu:

Każdemu Uczestnikowi, która spełni warunki Sprzedaży Premiowej opisane w dziale IV Regulaminu, Bank przyznaje tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110

W związku z powyższymi informacjami radzimy, jakie kroki warto podjąć, aby uzyskać obiecaną nagrodę.

Reklamacja

Po pierwsze – reklamacja. Postaramy się zaraz przygotować szkic pisma (jeśli ktoś ma gotowy prosimy o podesłanie). Zakładając, że reklamacja zostanie odrzucona przechodzimy do drugiego punktu.

Aktualizacja: dostaliśmy propozycję pisma od naszego czytelnika. Jeśli chcecie, możecie skorzystać lub dostosować go do swoich potrzeb:

Do
BNP Paribas Bank Polska SA
z siedzibą w Warszawie

Reklamacja

W związku z informacją z dnia 9 października 2014 r. otrzymaną od Banku za pomocą środków komunikacji elektronicznej o nieprzyznaniu mi nagrody w postaci tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 wnoszę o zmianę decyzji i niezwłoczne nadesłanie mi przyrzeczonej nagrody bądź jej równowartości w przypadku gdyby występował brak towarów danego rodzaju na rynku.

Jednocześnie wyjaśniam co następuje. Stosownie do treści Sprzedaży Premiowej „iKonto BNP Paribas z Tabletem” zwanej dalej „Regulaminem” informuje, iż w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknąłem w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu z informacją o sprzedaży premiowej a następnie wypełniłem wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokonałem przelewu identyfikującego. iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A aktywowałem oraz wykonałem transakcje kartą debetową na kwotę przekraczającą 400 zł w zakreślonych terminach. Zgodnie z punktem V regulaminu Każdemu Uczestnikowi, która spełni warunki Sprzedaży Premiowej opisane w dziale IV Regulaminu, Bank przyznaje tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110. Decyzja o przyznaniu tabletu nie ma więc charakteru uznaniowego.

Należy zauważyć, iż okres trwania Sprzedaży Premiowej premiującej otwarcie iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. trwał od 01.08.2014 r. do 31.08.2014 r.lub do wyczerpania Nagród. Bank co prawda zastrzegł sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Sprzedaży Premiowej bez podania przyczyn jednak w momencie składania wniosku na stronie promocji jak już wskazałem widniała informacja, iż sprzedaż premiowa trwa. Warunkiem przesądzającym o przystąpieniu do sprzedaży premiowej jest więc chwila złożenia wniosku zgodnie z rozdziałem IV pkt 1.1 regulaminu. Na marginesie należy zauważyć, iż Bank w „emailu” z dnia 9 października 2014 r. potwierdził fakt, iż brałem udział w sprzedaży premiowej. W przypadku negatywnego rozpoznania niniejszej reklamacji bądź nieudzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni o rozstrzygnięcie sporu zwrócę się do Arbitra Bankowego. Mając powyższe na uwadze wnoszę jak we wstępie.

Arbiter Bankowy

Najlepszym sposobem na rozstrzygnięcie sporu jest zgłoszenie sprawy do Arbitra Bankowego, działającego przy Związku Banków Polski – oczywiście tylko pod warunkiem, że reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie. Swoją drogą definiuje to nawet sam regulamin:

Organem sprawującym nadzór nad działalnością Banku jest Komisja Nadzoru Finansowego, Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa. Spory pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem mogą być rozstrzygane polubownie przed Arbitrem Bankowym przy Związku Banków Polskich, o ile wartość przedmiotu sporu nie jest wyższa niż 8000 zł.

Koszt tego typu operacji to 50 zł, jednak w przypadku wygranej opłata jest zwracana. Sami wykonamy ten krok jak najszybciej, aby dać Wam znać jak przebiegł proces.

Komisja Nadzoru Finansowego

Oczywiście równolegle sprawę można zgłaszać do UOKiKu (choć z doświadczenia wiemy, że w sprawach bankowych często nie jest to dobre rozwiązanie – banki zasłaniają się tajemnicą bankową). Dobrym pomysłem może być zgłoszenie do Komisji Nadzoru Finansowego, która jest organem sprawującym nadzór nad bankiem.

Oprócz bloga na Facebooku powstała osobna strona zrzeszająca osoby, które nie dostały tabletu (nie używamy słowa „oszukani”, bo o tym zdecyduje arbiter bankowy).

Podobną strategię do opisanej powyżej proponuje również AppFunds oraz Michał Szafrański. O sprawie wypowiedział się również Maciej Samcik.

A co BNP Paribas mówił w przeszłości?

Na koniec chcemy tylko pokazać jak różny jest punkt widzenia banku (albo raczej pracowników pewnych działów czy wynajętych agencji), a jak różna rzeczywistość:

BNP Paribas na Facebooku

PS. Wpis ten będzie aktualizowany na bieżąco.

Nie przegap!

Komentarze

  • No to działamy, ja co prawda dostałem info o przyznaniu dwóch tabletów (płatności rozliczone 14.08), ale pozostałe 3 bez żadnego info bądź ze nie dostanę tableta ( warunki spełnione 20 i 26.08) i będę składał reklamację.

    newss Odpowiedz
  • Warto wspomnieć w tym artykule, że w każdym mailu z odmową przyznania tabletu jest informacja, że wzieło się udział w „Sprzedaży promocyjnej”:http://s5.ifotos.pl/img/paribaspn_eqsephq.png co wg regulaminu gwarantuje tablet. W tym momencie posługiwanie się przez bank argumentem, że nie zdążyło się załapać na „Sprzedaż promocyjną” jest kompletnie niezrozumiałe, skoro co innego piszą w mailu.

    Mirek Odpowiedz
  • Adminie, proponuję, aby wszyscy hurtem nie pisali do arbitra. Arbiter jest opłacany przez banki i siłą rzeczy dba o ich interesy.

    Szkoda byłoby, gdyby kilkadziesiąt/kilkaset osób straciło po 50 zł opłaty za złożenie wniosku. Ja już się nadziałem na arbitra gdy składałem wniosek przeciwko Sync’owi za niewypłacenie cashbacku – przegrałem. Proponuję adminie, abyś to Ty złożył wniosek jako pierwszy, a jeśli zostanie on pozytywnie rozpatrzony to wtedy droga wolna, wszyscy mogą składać. Przecież arbiter nie wyda sprzecznych decyzji w identycznych sprawach.

    Arek Odpowiedz
  • Ten wpis z fb jest ważnym dowodem w sprawie!

    nickuś Odpowiedz
  • czekamy na wzór pisma

    Krzysztof Odpowiedz
  • no pieknie
    sam bank stwierdzil na FB ze 21.08 pula nie zostala wyczerpana

    Ewa Odpowiedz
  • a moze pozew zbiorowy
    wyobrazcie sobie jak bardzo szczesliwy bedzie sztab prawnikow ktorzy dostana od nas kase i wygraja
    a ile bank bedzie musial za to zaplacic – bo przegra niewatpliwie!

    Ewa Odpowiedz
  • witam serdecznie,

    ja przystąpiłem do promocji 07.08 (złożenie wniosku). Wszystkie procedury aktywacji trwały do 11.08 (potwierdzenie założenia rachunku), tak więc był to sam początek akcji.

    Dzisiaj dostałem maila od banku, że jednak nie znalazłem się w puli zwycięzców: http://i.imgur.com/qy8fRoY.png

    Generalnie czuję się oszukany przez ten bank i zamierzam walczyć w tej sprawie.

    Będę wdzięczny za dodatkowe informacje jak najlepiej to zrobić.

    Pozdrawiam

    Maciej Odpowiedz
  • Jeśli chodzi o arbitra – jak najbardziej, postaram się zgłosić sprawę w swoim imieniu jak najszybciej i dać wam znać.

    Michał Odpowiedz
  • Przy pozwie zbiorowym koszty sądowe są chyba niższe. Sprawa może być dosyć głośna więc można liczyć, że jakaś kancelaria poprowadzi to za darmo.

    nickuś Odpowiedz
  • @admin

    do BAK można chyba składać dopiero po nieuznaniu reklamacji przez BNP lub braku odpowiedzi w terminie 30 dni.

    letgo Odpowiedz
  • letgo, taki jest plan.

    Michał Odpowiedz
  • czy jestem jedyny, który w ogóle nie dostał maila ani o wygranej ani o niewygranej?

    lbienkowski Odpowiedz
  • Ja też nie dostałem żadnej informacji choć konto aktywowałem 9 sierpnia

    KreTafkA Odpowiedz
  • Niby się znacie, a piszecie głupoty:
    1. Arbiter Bankowy zwróci sprawę bez rozpoznania jeśli nie spełnia kryteriów określonych w zasadach działania arbitrażu. Tj. musi być wyczerpana ścieżka reklamacyjna w banku (odrzucenie reklamacji oraz odwołania) lub brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni. A więc pierw reklamacja i czekanie, Arbiter dopiero na końcu.
    2. UOKiK – promocja była skierowana do ogółu konsumentów, ale jej zasady były ok. Naruszenie ich w stosunku do części uczestników nie jest naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów. Dlatego nie UOKiK tylko Powiatowy Rzecznik Konsumentów.

    em Odpowiedz
  • Założenie konta 08.08.2014. Spełnienie warunków 22.08.2014. Tabletu brak

    Saint Odpowiedz
  • @em

    W tekście jest wyraźnie napisane, że najpierw reklamacja. Czytaj uważniej.

    letgo Odpowiedz
  • Ja również nie dostałem żadnego maila, ale zadzwoniłem na infolinię i przesympatyczna pani oznajmiła, że niestety nie znalazłem się w gronie szczęśliwców, oczywiście na argumenty przytaczane na blogu odpowiadała identycznie jak pracownicy z facebooka. Czekam jeszcze na oficjalnego maila.

    m2ciu4 Odpowiedz
  • Hej, jakimi kryteriami zostały przyznane tablety? Co to znaczy osoby, które najszybciej spełniły kryteria? Chodzi o datę księgowania czy datę wykonania transakcji czy może o coś innego? Gdzie jest wyjaśnienie tego w regulaminie?

    zeby1 Odpowiedz
  • infolinia: jutro wysyłana jest pierwsza partia tabletów. Będą kolejne partie z uwagi na wysokie zainteresowanie. Na pytanie dlaczego jutro nie zostaną wysłane wszystkie tablety bo tak jest w regulaminie usłyszałem tylko, że mogę złożyć reklamację.
    Reasumując: infolinia nic nie mówiła, ze tabletów nie dostaną wszyscy. Wynika, że dostaną wszyscy tylko w późniejszym terminie. Co oczywiście jest złamaniem regulaminu ze strony banku.

    Piszcie na ich facebooku bo widać, że to działa skoro zmienili zdanie, że nie wszyscy dostaną tablet na to że wszyscy tylko w pozniejszych terminach.

    UOKiK jak najbardziej moze sie tym zajac bo jest to zlamanie warunkow umowy, ktora jest bardzo jasna i zaden zalosny stronniczy prawnik nie ma szans podwazyc tego regulaminu.

    hmm Odpowiedz
  • informacja z czatu bnp paribas:

    – tak, dzisiaj wysłaliśmy emaile w tej sprawie do Klientów, którzy spełnili warunki promocji, część z tych osób otrzymała informację o przyznaniu tabletów

    – jutro mają już zostać wysłane tablety; emaile miały być wysłane do dnia dzisiejszego

    MarcinK Odpowiedz
  • Wychodzi na to, że bank sonduje jak duży szum się zrobi i czy mogą sobie pozwolić na nie przyznanie tabletów. Im większy szum tym większa szansa, że bank wywiąże się z umowy. W każdym razie dobrze wiedzieć, że w tym banku kredytu brać nie można bo to zbyt duże ryzyko.

    hmm Odpowiedz
  • Zdania nie zmienili. Po prostu nawet tych, którzy otrzymali maila o przyznaniu, dzielą na tury w wysyłce bo dziady nie są w stanie tego zrobić w terminie

    max Odpowiedz
  • Reklamacje wysyłacie meilem czy listem poleconym?

    aarek1404 Odpowiedz
  • Zwróćcie uwagę na facebooku BNP jak zmienia się ton ich wypowiedzi:
    „Sto Ton, aby wyjaśnić Twoją sytuację, prosimy o kontakt telefoniczny: https://www.bnpparibas.pl/finans…/centrum-telefoniczne.htm lub za pośrednictwem formularza: https://www.bnpparibas.pl/kontakt/kontakt.htm?form=1.”

    staś Odpowiedz
  • Warto dodać, że BNP ma czas na wysyłkę tylko do jutra jeśli tego nie zrobią złamią kolejny punkt regulaminu.

    MTOX Odpowiedz
  • Czy pismo wysłane do nich meilem z prawnego punktu widzenia jest tak samo ważne jak wysłane listownie lub złożone w placówce banku? Z jednej strony lepiej meilem bo potem nie będę musiał czekać aż dotrze list z odpowiedzią. Z drugiej, żeby się nie okazało, że meil to dla nich nie reklamacja.

    papaj Odpowiedz
  • Ja złożyłem osiem wniosków (na siebie i kolegów), ale dostałem TYLKO pięć tabletów. Co się stanie z moimi pozostałymi trzema tabletami? pomoże ktoś ?

    Waldek Odpowiedz
  • Jeżeli nie dostaniemy tabletów, które nam się należą powinniśmy złożyć pozew zbiorowy i nagłośnić praktyki Szanownego BNP, może następnym razem będą poważniej traktować swoich klientów, a dzięki takiej akcji więcej stracą wizerunkowo niż te kilka tabletów.

    Gienek Odpowiedz
  • papaj # najlpeiej pocztą wewnętrzną przez bankowośc elektroniczną.

    news Odpowiedz
  • :))) cichutko siedzą i kasują niektóre wpisy na FB :)))

    EwaEwa Odpowiedz
  • Bank BNP Paribas wybrał Lowe Warsaw w przetargu na obsługę reklamową. Współpraca z nową agencją rozpoczyna się w połowie grudnia br. Lowe Warsaw przez najbliższe dwa lata obsługiwać będzie bank w zakresie komunikacji ATL i BTL. W przetargu brały udział cztery agencje, ale ich nazw, oprócz zwycięzcy, bank nie podaje. Nie było wśród nich agencji Publicis, która dotychczas zajmowała się obsługą reklamową BNP Paribas. Agencja ta zrezygnowała z udziału w przetargu :-)

    aaaa Odpowiedz
  • Czy wszyscy dostali wiadomość z banku o przyznaniu bądź nie nagrody, bo ja nic nie otrzymałem.

    Gienek Odpowiedz
  • Wlasnie mialem Was pytac o forme reklamacji jaka przyjmujecie. Ja akurat mam z nimi jeszcze inna „sprawe” i mam maila ich reklamacyjnego: reklamacje_bank@bnpparibas.pl. Wyslalem juz na niego reklamacje odnosnie tabletu (19-tego zaksiegowano operacje spelniajace warunki), ale… Ich Regulamin, ktory sami lamia, mowi, że….

    Rozdział VI:

    2. Reklamacje powinny być zgłaszane na adres: BNP Paribas Bank Polska SA, Departament Komunikacji, ul. Suwak 3, 02676 Warszawa, z dopiskiem „iKonto BNP Paribas z tabletem” oraz pod numerem 0-801 322 322, a także w dowolnym oddziale Banku. Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji.

    Karboner Odpowiedz
  • Piszcie skargi do UOKiK, gdzie powołujcie się nie na wprowadzenie klienta w błąd w promocji(regulamin) przesłanie marketingowe. Niech zbadają tą promocję w tym przypadku bank nie może zasłonić się tajemnicą bankową, a UOKiK za oszukiwanie klientów w regulaminach i reklamach potrafił juz słono karać takze banki.

    ed Odpowiedz
  • Ja a w zasadzie mój ojciec również dostałem informację, że tablet się nie należy. W związku z tym zasilę szeregi walczących i na pewno nie odpuszczę tego BNP. Regulamin jest po to żeby go przestrzegać.

    sapro Odpowiedz
  • Wysłana reklamacja do BNP drogą elektroniczną, przez iKonto. Wysłana skarga do KNF. Oraz skargi na nieuczciwą praktykę do Rzeczników Praw Konsumenta. Będę informował na bieżąco co odpiszą…

    DP Odpowiedz
  • W panelu bankowości w wiadomościach jest opcja do wysyłania reklamacji, więc powinno to działać tak samo jak list.

    ogah Odpowiedz
  • Dawać jakiś dobry wzór reklamacji i jedziemy z wysyłką listowną, ze swojej strony w dniu jutrzejszym zgłoszę sprawę na podanej infolinii.

    Mixer Odpowiedz
  • Walczmy o swoje

    Robert Odpowiedz
  • Cóż, cieszę się że standardy banku wyszły zanim podpisałem z nimi kredyt hipoteczny na mieszkanie i zrobiłem sobie z iKonta główny ROR. Po tym moje zdolności obronne ograniczyły by się do internetowej partyzantki.

    KonradM Odpowiedz
  • Zastanawia mnie jeszcze jedno – nie dostałem z banku emailem ani wiadomości pozytywnej, ani negatywnej. Sprawdziłem spam, filtry – żadnego emaila od nich nie mam. Jest ktoś z Was w podobnej sytuacji?

    KonradM Odpowiedz
  • Jeśli nic nie poskutkuje chętnie dołączę się do pozwu. Gienek # mam dwie osoby, które nie otrzymały wiadomości ws. nagrody, ale zakładam że jeśli ja się nie załapałam to oni również. Ktoś wcześniej pisał, że pozostałe maile mają być rozsyłana jutro rano.

    tricky Odpowiedz
  • Nieźle, załapałem się na screenie Facebook z pytaniem :D

    Skorzystałem z tej promocji. Dziś otrzymałem mail z wiadomością „iKonto BNP Paribas z Tabletem – gratulujemy!”, mam oczekiwać kuriera z tabletem w przeciągu kilku dni. Konto aktywowane 6 sierpień. Spełnione od razu wszystkie warunki.

    Mariusz Odpowiedz
  • mailing rozsyłali dziś około południa. również nie dostałem.

    omir Odpowiedz
  • Również nie otrzymałem żadnej wiadomości email (jeszcze). Dzwoniłem 2x na infolinię. Najpierw facet powiedział, że wszyscy którzy tablety wygrali dostali dziś maile, reszta w przeciągu 3 dni (pewnie roboczych). Jak dzwoniłem drugi raz, inny gość powiedział, że maile będą wysyłane do dnia 10.10.2014, pewnie od 24.00. A z tego co widzę, dziś sporo osób dostało i takie i takie wiadomości, część nie dostała wcale. Jednym słowem bajzel i tyle, sami nie ogarniają co się dzieje.

    Przemysław Odpowiedz
  • Wszystkie warunki spełniłem 19 sierpnia, tabletu jak wynika z wiadomości e-mail, nie otrzymam. Sporo osób jest poszkodowanych, więc mam nadzieję, że także media się tym zajmą.

    Tom Odpowiedz
  • @Waldek
    Właśnie przez takich jak ty brakło tych tabletów. Osiem kont i TYLKO pięć tabletów dostałeś? Ty się chyba nie słyszysz, bo ludzie tu nawet jednego tableta nie dostali.

    Maxim Odpowiedz
  • Uważajcie na formularz REKLAMACJE w systemie – dopiero za czwartym razem udało mi się wysłać reklamacje. Wyskakiwało, że „się nie powiodło”.

    Z doświadczenia wiem, że nawet jak się powiedzie to nie zawsze działa (właśnie uznano mi reklamacje za błędny formularz o wyciągi).

    Karboner Odpowiedz
  • 1 2 3 6

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy