Brałeś udział w promocji Last Minute Lokaty Happy? Koniecznie przeczytaj!

Wielu z was informowało nas mailowo, że podczas ostatniej edycji promocji Lokaty Happy z premią maile informujące o złożeniu wniosku z banku docierały z opóźnieniem. Oznacza to, że formalnie nawet pomimo złożenia przez was wniosku w okresie 29 – 31 grudnia bank widział go jako złożony 1 – 3 stycznia nowego roku. Mamy dobrą wiadomość: ze względu na to, że błąd leżał po stronie banku wszystkie tego typu wnioski zostaną uznane jako prawidłowe i biorą udział w promocji. To oficjalna wiadomość przekazana przez organizatora promocji.

Wypłata premii również przedłużona

Przypominamy więc, że jeśli wasz wniosek dalej nie został opłacony, to… lepiej się pośpieszyć. Czas na opłacenie wniosku to 14 dni, co oznacza, że (zależnie od daty złożenia) termin upływa w tym tygodniu.

Po opłaceniu wniosku do dnia 23.01.2015 organizator powiadomi was o przyznaniu premii. Ze względu jednak na powyższe przesunięcie (a co za tym idzie wydłużenie czasu jaki macie na opłacenia lokaty) tu również informacja o przyznaniu premii może dojść maksymalnie 3 dni później. Na uzupełnienie danych również będziecie mieć 3 dni więcej.

5% na Lokacie Happy jeszcze tylko kilka dni!

Oprocentowanie Lokaty Happy spada do 4,5%!

Na koniec istotna informacja dla osób, które zastanawiają się czy skorzystać z Lokaty Happy teraz, czy czekać na kolejną edycję promocji. Biorąc pod uwagę fakt, że odbyły się już trzy edycje promocji możemy przypuszczać, że oferta znów powróci. Nie jest to żadna oficjalna informacja, a jedynie nasze domysły.

Oficjalną informacją jest natomiast fakt, że w ciągu kilku dni obniżone zostanie oprocentowanie samej Lokaty Happy. Nowe oprocentowanie ma wynieść 4,5%, dlatego jeśli zależy wam na odsetkach i szybkim ulokowaniu środków – wniosek warto złożyć już teraz! Na jego opłacenie będzie 14 dni.

Nie przegap!

Komentarze

  • „Na uzupełnienie danych również będziecie mieć 3 dni więcej.” Ciągle nie rozumiem gdzie mam uzupełnić DANE (no i jak?)?

    Andi1 Odpowiedz
  • Ja do dziś nie otrzymałem maila po zweryfikowaniu – co prawda był telefon z banku ale poprosiłem o kontakt za 30 min i od 2 dni cisza…

    Bartek Odpowiedz
  • Do dziś powinniśmy dostać mail o przyznaniu premii z Agora za lokatę IdeaBank, by potem uzupełnić dane osobowe w „aplikacji”. Nic nie dostałem. Z kim się kontaktować – z Agorą czy bankiem? Żadnej informacji, choć lokata jest. Jakaś podpowiedź?

    mahini Odpowiedz
  • dostałem dzisiaj! około godz. 18.

    Michał Odpowiedz
  • Moja żona dostała maila. Kto jeszcze?
    Ja już pisałem na tego maila ze strony promocji. Na razie cisza. Ktoś coś wie?

    Andi1 Odpowiedz
  • Ja też nie otrzymałem żadnej informacji , ale trzymam się wersji , że „…informacja o przyznaniu premii może dojść maksymalnie 3 dni później”. Zatem mają czas do jutra.

    cykor Odpowiedz
  • Też nic nie dostałem, choć na infolinii agory pisali, że ostatnie będą wysyłać w piątek 23.01 :-( Bedę do nich znow dzwonić.

    istambul Odpowiedz
  • Czy ktoś wie jak się zalogować?
    Żona nie potrafi…
    Przy okazji okazało się że przy wnioskowaniu o lokatę dostaliśmy inne maile..

    Andi1 Odpowiedz
  • Podajcie, ci którzy otrzymali mail, gdzie i jak się zalogować i uzupełnić nr konta.

    Willi Odpowiedz
  • Nareszcie przyszedł mail:
    Otrzymujemy sygnały, że nie do wszystkich z Państwa dotarły maile z powiadomieniem o przyznaniu premii w akcji lokata z premią edycja 3. Prosimy o zalogowanie się na stronie lastminute.zpremia.pl i uzupełnienie danych do przelewu premii 50 zł. Uprzejmie informujemy, że wpłaty na wskazany przez Państwa rachunek będą realizowane do 10 lutego br.

    mahini Odpowiedz
  • U mnie po zalogowaniu nie pojawił się formularz, tylko informacja o zakończeniu promocji. Napisałem na kontakt – czekam na odpowiedź.

    r21 Odpowiedz
  • https://lokata.zpremia.pl/konkurs/przypomnij-haslo/
    Wpisuję maila i mam informację, że dla podanego maila nie ma konta…
    •Na podany adres e-mail nie ma zarejestrowanego konta.
    Koresponduję z panią z Agory. Jak coś się dowiem dam znać.

    Andi1 Odpowiedz
  • Andi1 u mnie to samo. Tyle że od wczoraj nikt się nie odezwał ani z Agory ani z Ideą. Jeśli ktokolwiek czegos się dowie prośbą zasilanie wiedzą pozostalych. Na chwilę obecną czuje się po prostu oszukany przez Agore, która nie dotrzymała regulaminu i żadnego maile nie przysłali.

    G.....P Odpowiedz
  • Mogę spróbować to z nimi załatwić. Dacie znać na kontakt? Póki co powinien wystarczyć wasz mail – zobacze co mi napiszą.

    Michał Odpowiedz
  • Pani z Agory dziś nabrała wody w usta. Zapanowała błoga cisza…. Czekam.

    Andi1 Odpowiedz
  • Ja nie dostałem żadnego maila do Agory. Wszedłem przed chwila na stronę lastminute.zpremia.pl, udało mi się zalogować, wyświetliła mi się informacja, ze spełniłem warunki do wypłaty premii i podałem dane do przelewu. Wygląda na to, ze będzie ok.

    Majkel Odpowiedz
  • Kontaktowałem się z Agorą i tak:
    1. Osoba odpowiedzialna za kontakt po prostu wczoraj nie była w pracy – dajcie im chwilę oddechu :)
    2. Strona trzeciej edycji akcji to lastminute.zpremia.pl – niektórzy się ponoć chcą logować na złej stronie (druga edycja: nowalokata.zpremia.pl)

    Michał Odpowiedz
  • Pani wróciła z wolnego. Ja loguje się na stronie jak wyżej i nic się nie dzieje. Pojawia się przycisk wyloguj. Strona milczy. Pani milczy. Co robić?

    Andi1 Odpowiedz
  • Ja zadzwoniłem wczoraj do Agory , skierowano mnie do osoby , która się zajmuje tą promocją , a ta w ciągu może 15 minut wszystko załatwiła. Zalogowałem się i podałem namiary na przelew.

    cykor Odpowiedz
  • Wstyd się przyznać, ale ja chyba wchodziłem na stronę lokata.zpremia.pl i dlatego logowanie było nieprawidłowe. Na właściwej stronie wszystko przeszło prawidłowo. Polecam 3x sprawdzic stronkę przez którą się logujecie.

    G.....P Odpowiedz
  • ja wchodzę na dobrą stronę i po zalogowaniu nic nie mogę zrobić, jest tylko wyloguj…

    michal Odpowiedz
  • Michał. Ja miałem tak samo. Pisałem do Agory. Dzwoniłem. Wczoraj otrzymałem odpowiedź. I wpisałem dane. Numer telefonu na stronie internetowej Agory.

    Andi1 Odpowiedz
  • na razie im wysłałem wiadomość z nr założenia lokaty, jak nie odpowiedzą to będę dzwonić, mam jeszcze chyba z 7 dni na reklamację?

    michal Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy