Trwa promocja Banku Zachodniego WBK dla obecnych, ale stosunkowo nowych klientów. W zamian za wykonanie dowolnej transakcji kartą przez internet można otrzymać łatwe 10 zł.
Dla osób otwierających Konto Godne Polecenia
Aby skorzystać z oferty należy być klientem, który zawarł umowę o Konto Godne Polecenia wraz z wybraną kartą debetową (i BZWBK24, o ile jeszcze nie mamy dostępu) w okresie od 1.04 do 31.10.2017. Istotne, aby przed zawarciem umowy o konto nie być właścicielem tego typu rachunku w okresie 12 ostatnich miesięcy. Co jednak najważniejsze – należy również otrzymać zaproszenie do promocji SMSem. Jak informuje nasz czytelnik Łukasz, zaproszenie może być również wyświetlane w formie baneru po zalogowaniu do systemu BZWBK24.
Bank zastrzega również, że wymagane są zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
10 zł za płatności kartą przez internet
Jak możemy otrzymać 10 zł za spełnienie powyższych wymogów? Wystarczy, że dokonamy kartą co najmniej jednej transakcji przez internet oraz zalogujemy się do BZWBK24. Będziemy mieć na to 14 dni od wysłania SMS-owego zaproszenia.
Jeśli spełnimy warunki, to nagroda w formie przelewu 10 zł zostanie nam przekazana do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków.
Szczegóły w regulaminie.
Komentarze
LOL – najbardziej adekwatny komentarz do promocji dla nowych z mega duża premią na zaproszenie – miszcze
• zenek64Z tego co rozumiem to nie do końca promocja dla nowych – raczej dla tych, co niedawno założyli konto, ale w jakiś sposób bank ich chce zachęcić do używania karty w sieci. Ale fakt, nieco dziwna :)
• MichałDokładnie tak było =p
• luka89wawTo jaja jakieś? Załóż konto i kartę do października to bank być może w drodze łaski (być może) zaprosi cię do promocji w której możesz zgarnąć CAŁE 10 złotych.
• ptokuczestniczyłem w tej promocji kasy brak 1 reklamacja czas rozpatrzenia 28 dni odpowiedz nagroda będzie wypłacona do 7 dni po 7 dniach dalej kasy brak 2 reklamacja znowu 28 dni i znowu odpowiedz że wypłacą do 7 dni czekam do 21 .Bank porażka mają taki bałagan że sami nie wiedzą co robią , olewają nas na całej linii
• oloProsimy o cierpliwość, na pewno niebawem otrzyma Pan odpowiedź.
• Zespół_BZWBKdo Zespół_BZWBK nie dziwię się że macie taki bałagan nawet nie umiecie czytać ze zrozumieniem ja nie czekam na odpowiedzi bo ta została udzielona tylko na pieniądze , a tak na marginesie jesteście jedynym podmiotem , który po rozpatrzeniu reklamacji daje jeszcze sobie dodatkowo 7 dni na wypłatę , co w moim przypadku jest grubo ponad regulaminowe 30 dni co według mnie jest żałosne i niepoważne
• olo@olo: Mam dokładnie taką samą sytuację. BZ WBK to kompletne dno!
• DamianosU mnie to samo.
• cykor@Damianos, @cykor, prosimy o kontakt pod adresem kontak@bzwbk.pl.
• Zespół_BZWBKDoradcy przeanalizują sytuację i wrócą z odpowiedzią jak najszybciej.
Doradcy przeanalizowali sytuację i stwierdzili , że wypłacą mi premię do końca miesiąca.
• cykorPremia wpłynęła wczoraj mi na konto za płatność kartą w internecie. Teraz czekam na kolejną odpowiedź na reklamację przyjętą do rozpatrzenia 3 lipca br., dotyczącą nagrody za przelew BlueCash.
• DamianosJakze „milo” kolejny i kolejny i kolejny raz slyszec o reklamacjach i niezrealizowanych zobowiazaniach BZWBK. Wielu tzw. nieskazonych wspolpraca z owym bankiem podnosilo we wpisach poprzednich promocji, ze to tylko wypadek przy pracy, bledy systemowe czy tez bledy w oprogramowaniu. Proponowalbym wziac gumowy mlotek i porzadnie wybic sobie z glowy takie naiwne podejscie, bo mamy centralnie czarno na bialym, ze praktycznie kazda kolejna promocja konczy sie reklamacjami, nie wywiazywaniem sie z terminowych zapisow w regulaminie i walka o swoje (czesto gesto) smieszno niskie granty (na skale masowa oczywiscie juz tak niskie nie sa).
• MickeyJakie jest prawdopodobienstwo, ze wszystko to jest spowodowane bledami systemowymi, a nie celowym i perfidnym dzialaniem ludzkim??? Mniej wiecej takie jak wyslanie przez Polske zalogowej misji na Marsa do 2020r :) pozdrawiam zdeterminiwanych i walczacych o swoje
@Mickey zainteresowanie promocjami jest ogromne, a przyczyn nieotrzymania premii w danej promocji może być kilka. Np. niezrealizowane warunki lub wyczerpanie puli nagród. Proponujemy niezmiennie pozostanie w kontakcie z bankiem pod adresem kotnak@bzwbk.pl lub pod nr 1 9999. Wszystkie zgłoszenia są analizowane i klienci otrzymują odpowiedzi i wyjaśnienia.
• Zespół_BZWBKWitam
Wszyscy psioczą, ale prawda jest taka, że BZWBK jako jeden z nielicznych banków daje nagrody także obecnym klientom, a nie tylko nowym :P
Ja nie mam problemu, żeby złożyć reklamację, jeśli moim zdaniem mam rację -przyjmuje to jako jeden z elementów „wyjadania wisienek” i jakoś się tym nie przejmuje :P
Pozdrawiam
Michał
• xxPS: Moja żona założyła konto zdaje się w czerwcu a zaproszenia na tą dyszkę nie dostała :(
@xx Dziękujemy za komentarz. Doceniamy obecnych klientów i zależy nam na utrzymaniu atrakcyjnej oferty dla obecnych i potencjalnych klientów. Prosimy obserwować naszego Facebooka i bloga, stronę www, z pewnością będą się pojawiały kolejne atrakcyjne promocje.
• Zespół_BZWBKNowa promocja BZWBK i Blika
• erdehttps://static3.bzwbk.pl/asset/b/z/w/bzwbk-regulamin-w-internecie-place-z-blikiem_79514.pdf?_ga=2.177557158.242498817.1501444295-1215457390.1490085016
dzięki ;)
• Michał