BZWBK: 150 PLN za otwarcie e-Konto<30

Coraz więcej banków rozdaje pieniądze za założenie konta osobistego. Tym razem do gry włącza się BZWBK z jego kontem osobistym i promocją „3 kroki – internetowa promocja Konta<30". Do zdobycia jest 150 PLN, po 50 PLN przez trzy miesiące.

Dla nowych użytkowników

Tradycyjnie promocją objęci są klienci, którzy przez ostatnie 12 miesięcy nie mieli w banku konta osobistego (z wyłączeniem kont walutowych oraz kont oszczędnościowych). Wystarczy, że założą tytułowe konto do końca stycznia i zezwolą na przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych. Do tego przelew na konto w kwocie min. 100 PLN i pierwsze 50 PLN w kieszeni (maksymalnie do końca lutego).

Aby zdobyć kolejne 50 PLN należy w okresie od początku do końca lutego wydać kartą debetową dodawaną do konta minimum 200 PLN (transakcje bezgotówkowe). Na koniec 50 PLN wydane w internecie w marcu i na koncie ląduje kolejne 50 PLN od banku. Spełniając wszystkie trzy warunki zarabiamy więc łącznie 150 PLN.

Haczyki?

Aby założyć opisywane konto trzeba spełnić jeszcze następujące warunki:

Posiadaczem Konta<30 może być osoba, która w dniu otwarcia konta ukończyła 13 rok życia, a nie ukończyła 30 roku życia;
Konto<30 nie może być rachunkiem wspólnym, w przypadku, gdy przynajmniej jednym z Posiadaczy jest osoba, która nie ukończyła 18 roku życia

Trzeba również pamiętać o opłatach za konto, których można uniknąć:

BZWBK konto<30 opłaty

To samo dotyczy karty debetowej wydawanej do rachunku:

BZWBK konto<30 opłaty

Kartę warto więc zamknąć zaraz po spełnieniu warunków promocji, oczywiście jeśli nie zamierzamy z niej korzystać.

Sama promocja wygląda więc całkiem sensownie, a premia wygląda na łatwą do zdobycia. Oprócz tego Konto<30 w BZWBK nie oferuje w zasadzie nic ciekawego, dlatego po odbiorze premii warto pomyśleć o jego (bezpłatnym) zamknięciu. Regulamin promocji dostępny jest na stronie banku. Również na stronie BZWBK założymy Konto<30 - wypełniając wniosek internetowy.

Nie przegap!

Komentarze

  • A po ilu miesiącach można zamknąć bezpłatnie konto?

    mk Odpowiedz
  • @mk, ostatnia transza premii wypłacana jest do końca kwietnia. Wystarczy poczekać na jej wypłatę i zamknąć konto. Ponadto tabela opłat i prowizji nie definiuje opłaty za zamknięcie konta ;)

    Michał Odpowiedz
  • Kolejna dobra oferta, żeby nie sprzedawać za darmo swojej skóry…
    Swoją drogą, tutaj nawet karty nie trzeba zamykać tak śpiesznie – w końcu wystarczy 1 transakcja w miesiącu, aby była darmowa (to chyba jedne z niewielu warunków które są do przyjęcia za darmowość kart, podobnie jak w dbNET). W przeciwieństwie do np. 3 transakcji albo, co gorsza, jeszcze na jakieś astronomiczne kwoty…
    No i nie zapomnijcie o tej ofercie, której grzechem byłoby nie wykorzystać przy okazji założenia tego konta z kartą u Chucka: http://www.bzwbk.pl/mikrosite/zimowe-7-procent/strona-glowna.html

    Paweł Odpowiedz
  • Wkradł się błąd, transakcje bezgotówkowe należy wykonać od 1 do 28 lutego, a nie od 1 stycznia.

    chamek Odpowiedz
  • @chamek, dałbym sobie głowę uciąć, iż parę godzin temu były inne daty… Oczywiście jak najbardziej mogłem się pomylić (za co przepraszam i dzięki za uwagę!).
    @Paweł, właśnie pojawił się o tym news :) Również dzięki za info!

    Michał Odpowiedz
  • Witajcie, ma ktoś sensowny pomysł na „wydanie” na transakcje internetowe maksymalnych kwot tak aby fizycznie nie wydać pieniędzy?

    kornik Odpowiedz
  • Nie ma za co ;) Dzięki mnie pojawił się nowy artykuł, ciesze się, że mogłem pomóc.

    Paweł Odpowiedz
  • rozumiem, że warunek wydania 200PLN bezgotówkowo można zrealizować w żabce? patent nadal aktualny? :)

    piotr Odpowiedz
  • @Piotr, tak

    Michał Odpowiedz
  • Witam, czy jeżeli posiadam KartaInternetowa.pl mogę skorzystać z promocji i otrzymać bonus?

    miki Odpowiedz
  • @miki, tak! Z regulaminu:

    [klient] w okresie ostatnich 12 miesięcy poprzedzających moment zawarcia umowy o Konto nie posiadał w Banku żadnego Konta osobistego (z wyłączeniem Konta Walutowego lub Konta
    Oszczędnościowego)

    Michał Odpowiedz
  • Czy wyrażenie zgody na wykorzystywanie moich danych do celów marketingowych to ten punkt: „Czy chcesz otrzymywać od Banku oraz jego Spółek Zależnych i Funduszu pełną ofertę produktową? ” ?

    Treść tego upoważnienia trochę przeraża…

    mrsz Odpowiedz
  • @mrsz

    chodziło o zaznaczenie pierwszego punktu, o dosyć długiej treści. ten punkt zawierał w sobie ‚zgodę na wykorzystanie danych do celów marketingowych’
    :)

    piotr Odpowiedz
  • Czy przy składaniu wniosku jest jakaś blokada po dacie urodzenia dla osób powyżej 30? Czy raczej bank puści wniosek i założy takie konto w myśl zasady że lepiej dać premię 150 pln i zyskać klienta.

    Ricardo Odpowiedz
  • jaki patent z żabką? :)

    Dominik Odpowiedz
  • @ Dominik

    nie ośmieszaj się
    zobacz najpopularniejsze wpisy na stronie głównej

    SG Odpowiedz
  • Czy BZWBK to to samo co mbank? Mam kono w mbanku i nie wiem, czy się załapię :(

    raq195 Odpowiedz
  • mbank nalezy do BRE banku (podobnie jak multi bank ) bzwbk to inna bajka

    xtz Odpowiedz
  • @raq195, spokojnie możesz zakładać. BZWBK to nie mBank :)

    Michał Odpowiedz
  • Nikt nie odpowiedział więc sprawdziłem sam, wpisałem na stronie banku dane z dowodu i dostałem komunikat że jestem za stary na Konto<30 i mogę sobie wybrać inne konto z oferty banku. Więc premii nie będzie.

    Ricardo Odpowiedz
  • Generalnie jeśli bank ma coś zastrzeżone w regulaminie (nawet nie do końca doprecyzowane, patrz mBank) to chyba lepiej nie ryzykować. Ciężko się z nimi później walczy…

    Michał Odpowiedz
  • @piotr

    „chodziło o zaznaczenie pierwszego punktu, o dosyć długiej treści. ten punkt zawierał w sobie ‚zgodę na wykorzystanie danych do celów marketingowych’
    :)”

    Niby tam przyjął, ale czy na pewno? Można tego punktu nie zaznaczyć w ogóle? Bo on dotyczy też zgody na przetwarzanie danych do celów „zawarcia i wykonania umów zawartych z Bankiem”.

    „Oświadczam, że zostałem poinformowany o prawie dostępu do danych osobowych i prawie ich poprawiania oraz że dane te będą wykorzystane przez Bank w celu zawarcia i wykonania umów zawartych z Bankiem oraz w celu marketingu produktów oferowanych przez Bank.
    Dane osobowe zbierane są na zasadzie dobrowolności.
    Przyjmuję do wiadomości, że moje dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie uprawnionym podmiotom w przypadkach wskazanych w ustawie z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (art. 104-106, Dz.U.97.140.939 z poźn. zm.).
    Administratorem danych osobowych jest Bank Zachodni WBK S.A. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław. „

    zielony Odpowiedz
  • Mam pytanie, czy zastrzeganie kart jest bezpłatne w większości banków czy zawsze? Konta mam darmowe, ale jest opłata za kartę np. raiffeisen. Zastanawiam się czy wystarczy telefonicznie zastrzec kartę czy też lepiej wypowiedzieć umowę rachunku bankowego?

    lehoo Odpowiedz
  • @lehoo
    wyobrażasz sobie sytuację, że ktoś ukradł Ci portfel, a w nim mnóstwo środków pieniężnych i parę kart płatniczych, a aby zatrzec karty musisz za to zapłacić?
    bo ja nie…

    Ksrol Odpowiedz
  • Z doświadczenia pamiętam, że po zastrzeżeniu karty przesłano mi nową. Nie pamiętam szczegółów, dawne czasy, PKO BP…

    lehoo Odpowiedz
  • @lehoo, jak sam mówisz – dawne czasy, albo po prostu starodawny bank.

    Ksrol Odpowiedz
  • Szybkie pytanko: czy konto trzeba zakładać przez internet czy można w oddziale? Jak otworzę w oddziale to czy wtedy będą mi przysługiwać wszystkie bonusy?

    Z pozdrowieniami!

    koncentrator Odpowiedz
  • @koncentrator, o ile się nie mylę wniosek możesz wypełnić przez internet, a konto założyć już w oddziale, umawiając się na konkretną godzinę. Wtedy nie tracisz czasu na wypełnienie wniosku bo wszystko powinno być już wypełnione przez ciebie i jedynie zweryfikowane przez pracownika.

    Michał Odpowiedz
  • A co wtedy z kurierem? Jak mam odwołać jego wizytę?

    koncentrator Odpowiedz
  • @koncentrator – szczerze mówiąc nie zakładałem konta w BZWBK przez internet (wiele lat temu) więc strzelam jak to może wyglądać. Jeśli jest dostępny tylko kurier, to nic nie zrobisz. Najczęściej jednak banki pozwalają na wybór – kurier lub oddział. Przydałaby się wypowiedź kogoś, kto już konto założył :)

    Michał Odpowiedz
  • Witam, mam pytanie, złożyłem wniosek o konto z linku promocyjnego jednak w toku wpisywania danych nigdzie nie było pytania o kartę, trzeba ją zamówić po aktywowaniu konta czy też popełniłem gdzieś błąd?

    Moon Odpowiedz
  • Pytanie do Admina: czy aby być zwolnionym z opłaty miesięcznej za prowadzenie konta (7 zł) wystarczy 1raz w danym miesiącu przelać 1000 zł, wysłać przelew zwrotny, czy może trzeba trzymać to 1000 pln do końca miesiąca??

    wikiman Odpowiedz
  • Moon, ja też nie miałem pytania o kartę, a przyszła dziś pocztą. Moje pytanie : czy mogę zasilić konto kwotą 100 pln i od razu przelać stówkę gdzie indziej. Potrzebuje tej stówy, a jak wiadomo warunkiem promocji jest zasilenie konta w grudniu kwotą 100 pln.

    lehoo Odpowiedz
  • A ja zapytam: ile dni czekaliście na kuriera z umową?

    pws Odpowiedz
  • A co do tych warunków, to jak najbardziej można tak zrobić (przelać i od razu po zaksięgowaniu z powrotem).

    pws Odpowiedz
  • Ja czekałem 2 dni, długo coś na pin czekam za to.

    lehoo Odpowiedz
  • @wikiman, nic nie trzeba trzymać :) przelewamy do BZWBK i od razu możemy przelać dalej :)

    Michał Odpowiedz
  • podziękował:)

    wikiman Odpowiedz
  • @lehoo pin się samodzielnie nadaje

    mordeck Odpowiedz
  • Przesyłają PIN do usług bankowości elektronicznej, a następnie w necie nadajemy PIN do karty…

    lehoo Odpowiedz
  • Kiedy zaksięgują to pierwsze 50 zł? Na konto poleciało 1200 zł. 1000 przelałem z powrotem, a 200 zł w transakcjach kartą. Od tygodnia nic. Może na koniec miesiąca przeleją??

    kamil Odpowiedz
  • @kamil, wszystko jest w podlinkowanym regulaminie :)

    . Uczestnik, po spełnieniu warunków określonych w par. 2 pkt 1. który zawrze umowy o wnioskowane produkty i w 1 etapie Promocji zasili Konto kwotą min. 100 zł, otrzyma Nagrodę do końca lutego 2013
    roku.

    W każdym razie dopisałem do newsa – faktycznie czas oczekiwania jest spory

    Michał Odpowiedz
  • płatność kartą na 200 pln trza wykonać dopiero w lutym

    wikiman Odpowiedz
  • Czyli w grudniu też trzeba przelać 1000 ?? W innym banku (chyba millenium czy raif) miałem tak, że pierwszy miesiąc odpuszczali. To już końcówka grudnia, ciężko z kasą, a ja dalej nie mogę się zalogować.

    lehoo Odpowiedz
  • @lehoo dziękuję za odpowiedź, dziś podpisałem umowę i była w niej informacja o karcie

    Moon Odpowiedz
  • Wasze problemy z BZ W BeKa to jeszcze nic. Ja to dopiero miałem z nimi jazdę… Z góry przepraszam za kilka wulgaryzmów tekście.
    W czwartek, 13.12. złożyłem wniosek online, podpisanie kurierem, bo innej opcji oczywiście nie ma. Dostałem e-mail, potem SMS. Następnego dnia drugi sms i e-mail o wysyłce umowy kurierem.
    Ok, czekam na telefon. Minął pierwszy dzień (piątek), potem weekend. Poniedziałek (drugi dzień roboczy) – zero kontaktu od kuriera, czekam dalej.
    Wtorek, znowu to samo. Miałem już dzwonić do banku, ale przyszedł mail z InPostu o wysyłce. Czekam dalej. Sprawdzam na ich stronie: nieprawidłowy nr przesyłki. No trudno, czekam dalej, może to przez te śnieżyce.
    Środa, 4 dzień roboczy – pierdziele, dzwonię do banku.
    Telefon nr 1: wybrałem opcję połączenie z konsultantem o kontach osobistych (jako klient banku). Zgłosiła się jakas babka, mówię jej ocb, gada, że ona nie od tego, przełączy mnie na główne menu, mam wybrać ofertę, a potem konta osobiste. Ok, przyłączyła, wybrałem jak kazała. Zgłasza się facet, gada, że on nic nie może zrobić, źle się połączyłem, przyłączy nie na główną, a potem mam wybrać klienci i konta (to co miałem przed chwilą), ale ok, dobra. Wybrałem jeszcze raz. Zgłasza się znowu facet chyba, bo już nie pamiętam dokładnie. Opowiadam mu znowu, każde czekać, w sumie nie wiem na co, ok, czekam. Dobra zgłasza się, każde podać PESEL, imię, nazwisko i hasło do kontaktu telefonicznego. Weryfikacja, znowu czekam, ok. Widzi mnie w systemie. Mam niepotwierdzoną umowę. (No nie gadaj…) No to on sprawdzi czemu kurier nie dostarczył czekam, czekam, czekam… Ok, zgłosił się znowu. Mówi, że pewnie był błąd na wniosku w numerze telefonu do mnie. Taką ma niby informacje od kuriera. (No ciekawe jak skoro smsy z banku przyszły (Alerty24)). Twierdzi, że to pewnie wina kuriera. Ok, nie ważne, pytam czy nie można wysłać jeszcze raz tego samego wniosku. Nie, nie można, muszę złożyć drugi. Wygarnąłem mu, że chyba najwyższy czas zmienić firmę kurierską, skoro ta nie może dostarczyć, albo wprowadzić opcję potwierdzenia przez przelew lub podpisanie umowy w oddziale (mam w mieście). No nic. Koniec rozmowy.
    Ja tego tak nie zostawię. Zeszło mi ponad 18 darmowych minut od Play. Dzwonię do kuriera na infolinię InPost . Babka odbiera (po połączeniu z konsultantem). Pytam, czemu kurier nie dzwonił i dlaczego jest błąd w systemie („Nieprawidłowy numer przesyłki”). Podaję nr przesyłki, babka gada, że nie ma takiej (ale przecież maila otrzymałem z tym numerem, nie wymyśliłem go na poczekaniu). Ok, podaje jeszcze raz. No nic, pyta do jakiego miast była. Do Augustowa. No to podała nr do InPostu w Ełku. Tam się pewnie czegoś dowiem. (prawie 4 minuty)
    Ok. Dzwonię do Ełku. Odbiera jakaś zamulona babka. Nic nie wie, nie zajmuje się tym (może sprzątaczka??), ponoć nie ma kierowniczki, ani chłopaka, który się tym zajmuje. Mam zadzwonić za pół godziny. Dobra. Czekam, dzwonię po raz drugi. Już jest ten facet. Mówię ocb, podaję nr przesyłki. Jest w systemie. Gada, że numer na umowie był niedobry. Pewnie wina banku. Nawet przy nim podobno dzwonił ktoś do mnie i nie mógł się dodzwonić. (A może nie umiał dobrze przepisać numeru…?). No nic, chyba ją odesłali. (A awizo, wtf!?) Dobra. Trudno. (znowu ok. 4 minuty)
    Dzwonię po raz drugi do banku. Zapytam czy można wysłać ponownie tą samą umowę. I niech ktoś sprawdzi ten rzekomo błędny numer telefonu. No i oczywiście, czy jeżeli ponownie złożę wniosek, to nie wykluczam się z promocji. Wybieram to samo co wtedy. Zgłasza się babka (?). Nie wie nic, ona nie od tego. Przełącza mnie. Teraz jakiś facet. Też nic nie wie. Przyłączy mnie na główne menu. (Cóż za nowość…) Ok, zgłasza się jakaś zamulona babka od bankowości elektronicznej. Mówię ocb. Gada, że mogę złożyć nowy wniosek. O starym nie wie nic. Może mnie połączyć z serwisem zakupowym. (Kurwa!) Pytam o promocję. Niby to nie przeszkadza, skoro jeszcze nie podpisałem pierwszej umowy i konta nie ma. (zeszło prawie 11 minut)
    Potem sobie myślę: zadzwonię jeszcze raz i zapytam kogoś inny innego tylko o tą promocję. W międzyczasie złożyłem reklamację przez formularz na stronie InPost oraz na BZ WBK. Ok, dzwonię po raz trzeci do banku. Nagram sobie tę rozmowę, będę miał dowód w razie ew. reklamacji. Połączyło, znowu zła osoba. Przyłączyła mnie. Zgłasza się kolejna babka. Opisuje całą sprawę. Czekanie. Znowu czekanie. Podaję PESEL i resztę. Czekanie. Jestem w systemie. (Gadasz..?!) Pytam o promocję, czekanie… Zgłasza się znowu, wspomina o pikaniu (bo nagrywam Nokią). Bardzo to ją denerwuję. Mówię, że to przez ładowarkę ;). (Mnie też np. wkurza czekanie, przełączanie i ich brzydki sygnał oczekiwania. W InPoście mieli przynajmniej muzyczkę.) Dobra, to ona mnie przełączy na wnioski internetowe i tam powinni wiedzieć co zrobić z tą sprawą, bo ona nie wie, jaka jest procedura w takiej sytuacji. Może będę mógł podpisać przez telefon umowę (??!! No to fajnie że tak można. Człowiek uczy się całe życie… tylko tutaj nie chodzi o wniosek telefoniczny na telefon/Internet, ale o podpisanie fizycznego…). A co do promocji to powiada, że głupim było by składanie nowego wniosku z mojej strony, skoro już wszystko mam w systemie. (No coś ty..!) Dobra, nie chcę żeby mnie przełączała teraz, bo widzę, że kończą mi się darmowe minuty… Zadzwonię z innego nr, gdzie mam drugie darmowe. Ok. Ona już więcej nic nie może zrobić. Koniec. Sprawdzam minuty. Poszły wszystkie, aż załapało się trochę na kasę. (Kurde!)
    Dobra, dzwonię po raz 4 do banku. Łączę się od razu na ofertę i konsultanta. Nie przełącza mnie babka o dziwo! Podaje dane, czekam, potem znowu czekam. Sprawdza telefon w systemie się zgadza. (no dziwnie, nie, skoro smsy przyszły…). Gada, że zobaczy powód tego odrzucenia i oddzwoni dziś albo jutro. Pytam, co jeśli umowa do nich powróci (bo jeszcze go niby nie ma u nich z powrotem (?)). No niby wyślą ponownie, ale ona nie wie, bo nie zna przyczyny. Tak więc zobaczymy…
    Czwartek (dziś, 20.12.): około 8:30 ta sama babka dzwoni. Sprawdziła, rzeczywiście jest taka adnotacja, że numer jest nieprawidłowy. Mam złożyć nowy wniosek internetowy. Nie wyślą tamtego (nie mogą albo nie wiedzą co zrobić? ciekawe…). Pytam o promocje w takiej sytuacji. Niby będzie, bo to nie z mojej winy tak wyszło – ona się przecież bez problemu dodzwoniła. Mówię, że to pewnie wina kuriera. Nie potwierdza (boi się może? w końcu nagrywanie rozmowy jest…).
    Strach pomyśleć, co będzie, jak będę chciał np. zastrzec kartę albo zamknąć konto przez telefon… No i gdybym nie miał darmowych minut, to więcej kasy zżarłoby te dzwonienie niż premia warta!
    Totalna niekompetencja, siedem przełączeń w sumie…. Jedni zwalają winę na drugich. Kurwa, co to za bank, mB albo AS to przy tej farsie cuda. W sumie w mB po takim czymś pozbawiłbym się już premii. No ale w końcu to Chuck, u niego wszystko jest możliwe…
    Złożyłem wniosek po raz drugi, czekamy, co będzie… Wielka BeKa!

    pws Odpowiedz
  • no ja jak już gdzieś napisałem, też miałem przejścia z WBK, bardzo słaby bank, którego dni są policzone

    jak reklamujesz – nie przyznają się do błędów. Wysłali mi kartę na zły adres. Napisali w reklamacji.. wysłano.. sprawdzono, natomiast nie wysłaliśmy, z winy.. etc

    infolinia beznadziejnie słaba
    odsyłają do oddziału

    czekam tylko aż wypełnię promocje i robię wyjazd z tego banku

    klient Odpowiedz
  • Ok, @klient, zapamiętam ;)
    Ale póki co to ja żadnych błędów nie popełniłem. Za to oni z kurierem wiele…
    Ja tak samo, jak najszybciej od nich spadam, o ile uda mi się w końcu to konto założyć i promocja mnie obejmie w ogóle…

    pws Odpowiedz
  • pws
    pisz reklamacje na kontakt

    ja napisałem reklamacje, gdzie zadałem pytanie czy jestem objęty promocją

    klient Odpowiedz
  • Już napisałem wczoraj i to dwie: jedną o wniosku, drugą o tej promocji. Na jedną już dziś odpowiedziała jakaś babka:

    „Szanowny Panie,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Odpowiadając na Pana zapytanie dotyczące promocji, uprzejmie informuję, że wyjaśnienie opisanej niedogodności wymaga szczegółowego sprawdzenia. Z uwagi na poufność danych, takiej możliwości nie ma na podstawie kontaktu mailowego. W celu wyjaśnienia przyczyny opisanej sytuacji proszę Pana o kontakt telefoniczny z doradcą naszego Banku, pod numerem 1 9999 (dla osób dzwoniących z zagranicy + 48 61 81 19999). Doradcy są do Pana dyspozycji przez całą dobę.

    Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się pomocne. W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt.”

    Pięknie skopiowana gotowa formułka. A ja już za ich „przłącz-linię” podziękuję…
    Czekam teraz na drugi wniosek – zobaczymy czy kurier tym razem będzie umiał poprawnie wstukać numer z wniosku i się połączyć…

    pws Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy