BZWBK: 70 PLN dla nowych użytkowników Konta Godnego Polecenia (i nie tylko!)

BZWBK nie zwalnia tempa i kolejny raz daje okazję na zdobycie kilkudziesięciu złotych za wykonanie prostych operacji. Tym razem promocja obejmuje wszystkich klientów, którzy od 6. maja wykonają po raz pierwszy jedną z 7 operacji. Za każdą z nich do zdobycia jest bon o wartości 10 PLN.

Aktualizacja
Promocja dotyczy zarówno nowych klientów (zakładających np. Konto Godne Polecenia) oraz tych, którzy nigdy wcześniej nie wykonali jednej z poniższych operacji. Jeśli masz więc np. Konto<26, a do tej pory nigdy nie zrobiłeś przelewu natychmiastowego - możesz za niego zgarnąć nagrodę! Pula voucherów do zdobycia wynosi 16400, a skorzystać z nich można w sklepach internetowych empik.com oraz smyk.com. Promocja trwa do końca czerwca, o ile wcześniej nie skończy się ilość bonów - o jego zdobyciu decyduje czas wykonania jednej z operacji.

A za co BZWBK da nam bon?

Bon o wartości 10 PLN otrzymamy (na maila) za wykonanie jednej z czynności wyszczególnionych poniżej. Oczywiście możemy dostać tylko jedną nagrodę za jeden rodzaj czynności, łącznie 7 bonów o wartości 70 PLN.

  • wykonananie przelewu natychmiastowego Express ELIXIR
    Bardzo prosta, jednak nieco podchwytliwa operacja. BZWBK obsługuje przelewy ekspresowe w systemie Express ELIXIR (innym niż popularny Bluecash.pl). Sam przelew błyskawiczny wykonamy oczywiście bezpośrednio w systemie transakcyjnym banku, jednak zapłacimy za niego 3 PLN. Dodając do tego wartość bonu, który za to otrzymamy, realnie wychodzimy 7 PLN na plus.
  • uruchomienie pakietu Alerty24 MINI lub MAXI oraz otrzymanie alertu sms
    Uruchomienie pakietu MAXI jest zupełnie nieopłacalne – wydamy na niego 9 PLN. Pakiet MINI wygląda dużo lepiej. Wystarczy go aktywować (0 PLN), a następnie wygenerować zdarzenie, za pomocą którego bank wyśle nam powiadomienie SMS (np. przelać sobie środki na konto). Za powiadomienie o uznaniu rachunku bank weźmie 30 groszy, jednak dzięki temu zgarniemy kolejny bon. Jeśli możliwe jest wyłączenie powiadomień SMS i otrzymywanie wiadomości na email – wtedy pakiet możemy użytkować całkowicie za darmo.
  • wykona Przelew24
    Chyba najprostsza z operacji – wystarczy zapłacić za dowolny zakup w internecie poprzez system bankowości elektronicznej BZWBK (np. doładowanie telefonu, zakup na allegro) i zgarniamy bon.
  • uruchomienie spłaty ratalnej „Ratio” w BZWBK24 internet
    Opcja dostępna jedynie dla posiadaczy kart kredytowych, którzy przekraczają okres bezodsetkowy i chcą rozłożyć spłatę kredytu na raty. Zdecydowanie nie popieramy tego typu działań (odsetki zjedzą pewnie sporo więcej, niż bon o wartości 10 PLN), dlatego zainteresowanych odsyłamy do opisu usługi na blogu BZWBK. Uwaga, samo uruchomienie usługi jest bezpłatne, więc nawet pomimo braku zadłużenia powinno gwarantować przyznanie bonu.
  • wykonanie przelewu z rachunku karty kredytowej
    Wykonanie usługi średnio opłacalne ze względu na koszty. Wykonanie przelewu z rachunku karty kredytowej kosztuje bowiem 2% (min. 5 PLN) do 23.05, natomiast od 24.05 1% ale min. 10 PLN. Do czwartku zarobimy więc maksymalnie 5 PLN, a od piątku wyjdziemy już na zero.
  • wykona płatność w ramach usługi E-Faktura
    Usługa pozwalająca zautomatyzować płatności za faktury u pewnych dostawców. Szczegóły na stronie bzwbk.
  • wykona przelew zewnętrzny w usłudze BZWBK24 mobile
    Kolejna łatwa operacja – wykonanie dowolnego przelewu poza BZWBK z poziomu aplikacji mobilnej banku. Operacja oczywiście darmowa, tak jak każdy przelew w banku.

Podsumowując – realnie zyskać możemy kilka bonów (opłaca się szczególnie powalczyć o opcje 2, 3 oraz 7), o ile oczywiście operacje przeprowadzimy jak najszybciej. Choć dla wielu oferta może okazać się słaba – cieszy, że bank rozdaje pieniądze (nawet te kilkadziesiąt złotych) praktycznie za darmo. Jeśli nie masz Konta Godnego Polecenia możesz je założyć w kilka minut przez internet.

Pełny regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ja mam 1, a powinienem dostac 3 lub 4, na blogu bzwbk jest napisane ze do konca lipca maja wyslac nagrody, jak nie to trzeba bedzie reklamowac.

    Przemo Odpowiedz
  • co z tej reklamacji skoro nie wiadomo kiedy wyczerpała się pula nagród, raczej bez sensu, ja też powinien dostać 4 a nie mam żadnego

    michał Odpowiedz
  • Ja wykonałem wymagane działania ok 20 maja (4 w jednym dniu na dwóch kontach w przeciągu 20 minut) i dostałem na razie 1 kupon. Dziwnie to wygląda.

    dave Odpowiedz
  • W BZWBK od wczoraj awaria – strona główna nie działa, strona awaryjna centrum24.pl nie działa, blogbzwbk.pl nie działa. Dzisiaj ostatecznie bank miał poinformować o przyznaniu voucherów ale jak widać mają większe zmartwienia, bo na fanpage często i gęsto się tłumaczą. Warunki do otrzymania 3 kuponów spełniłem na początku czerwca – dotąd nic. Chyba nie warto wchodzić w podobne promocje w przyszłości.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • @Robert, podobno już naprawili, ale nadal wszystko trochę kuleje… Tak samo strona Programu Poleceń nie działała jeszcze wczoraj.

    pws Odpowiedz
  • Dzis z kontaktu na chacie dowiedzialem sie ze nalezy reklamowac na infolinii jesli ktos otrzymal za malo kuponow.

    Przemo Odpowiedz
  • Własnie dostałem 2. kupon, także ok. Widać dopiero się za to zabrali, może mieli wczoraj, ale ta awaria wszystkich systemów pokrzyżowała im plany…

    pws Odpowiedz
  • A ile lacznie zadan miales wykonanych?

    Przemo Odpowiedz
  • Wlasnie przed chwila dostalem drugi kupon, jeszcze dwa.

    Nickus Odpowiedz
  • Ja tez przed chwila dostalem 2gi, zobaczymy co bedzie dalej :)

    Przemo Odpowiedz
  • Ja też dostałem drugi, ale to ten sam kod co wcześniej przesłany na początku lipca. Może to ktoś jeszcze potwierdzić? Dalej chyba mają bałagan. Ja liczę na trzy.

    m3k3 Odpowiedz
  • @Przemo – łącznie 2 czynności.

    @m3k3, kurde, faktycznie u mnie tak samo: mam 2 te same kody, co to za burdel w tym WBK… Masakra, nawet bym nie pomyślał i nie sprawdził, ze coś takiego może być…

    pws Odpowiedz
  • Faktycznie, u mnie też prszyszedł nowy kod ale po sprawdzeniu okazuje się, że jest to ten sam kod co poprzednio.

    Rask Odpowiedz
  • Ja tez wczesniej nie sprawdzilem, rzeczywiscie, przyszedl 2gi raz ten sam kod

    Przemo Odpowiedz
  • U mnie brak drugiego (zdublowanego) vouchera, żona dostała drugi taki sam, mimo, że wszystkie nagradzane czynności wykonaliśmy w tym samym dniu.

    qtz Odpowiedz
  • ha ha ha ha ha. Wyglada na to, ze nie dostalem voucherow, bo nie podalem adresu e-mail do kontaktu z bankiem :) Rzecz w tym, ze regulamin nie wskazuje nigdzie, ze taki adres powinienem podac, aby uczestniczyc w promocji. Mam nadzieje ze uda sie go jeszcze podac i zlozyc reklamacje :)

    Tomasz Odpowiedz
  • Ja złożyłem reklamację i tu uwaga: odpowiedź dostanę do 30 dni pisemnie na adres korespondencyjny:)

    dave Odpowiedz
  • Powinniście być raczej szczęśliwi, bo przyznano Wam po 1 kodzie. Inni spełnili premiowane warunki i od 11 lipca dotąd nie otrzymali nic – choćby jednego vouchera na przysłowiowe otarcie łez. Promocja wystartowała 6 maja, do zdobycia było 16400 kuponów, jednak ani razu nie podano info w którym momencie pula nagród zbliżała się ku końcowi i ostatecznie została wyczerpana. Nie wiem czy jest sens bawić się w reklamacje, bo to mitręga i strata czasu – najwyżej smyki nie doczekają się voucherów do Smyka. Nad porządkiem w BZWBK nie ma co się chyba dziwić (rozumiem że awarie systemu mogą się zdarzyć każdej firmie), bo skoro wszechwładny Czak Noris i Rysiek z Klanu razem wzięci nawet nie pomogli w takich sytuacjach, to czego można wymagać ?

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • Razem z żoną wykonaliśmy nagradzane czynności w dniach 22-25.05 i dostaliśmy tylko po jednym, zamiast po 3 vouchery -czy ktoś dostał kupon do smyka za czynności wykonane po 25 maja?

    qtz Odpowiedz
  • Na blogu BZWBK piszą, że promocja trwała do 10 czerwca, więc wszyscy którzy wykonali operacje przed tą data powinni składać reklamacje .

    Uta Odpowiedz
  • Witam,
    Dziękujemy za zgłoszenie. Sprawdziliśmy, należą się Panu wszystkie cztery nagrody.
    W dniu dzisiejszym będą do Pana dosłane brakujące.
    Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    Zespół Banku Zachodniego WBK

    dave Odpowiedz
  • W jaki sposób kontaktujecie sie w tej sprawie z bankiem? Nie bardzo mam ochotę korzystać z dezinfolinii a z tego co widzę w serwisie transakcyjnym nie ma możliwości wysłania do banku wiadomości

    kubełek Odpowiedz
  • Do kiedy są ważne te kody?

    PB Odpowiedz
  • Można posłać reklamację przez e-mail. Dostępne w zakładce Kontakt.

    Tomasz Odpowiedz
  • Potwierdzam. Po napisaniu wczoraj reklamacji na konkursy@bzwbk.pl, dzisiaj wysłali 2 kody (w tym 1 nowy) i że przepraszają. (może tutaj szybciej niż do RK)

    pws Odpowiedz
  • Przed chwila otrzymałem wszystkie kody w jednym emailu. Również dziś doszedł do mnie list z przeprosinami po reklamacji którą złożyłem.

    Przemo Odpowiedz
  • Czyli pisałeś do RK? Widzisz, gdybyś napisał od razu do „konkursów”, było by szybciej, a efekt taki sam… ;)

    pws Odpowiedz
  • Czy ktoś wie, do kiedy trzeba wykorzystać te kody ?

    pzm Odpowiedz
  • Rok lub niecały rok, różne vouchery mają rózną datę ważności.

    Przemo Odpowiedz
  • Jeśli ktoś dostał mniej kuponów niż powinien to warto reklamować. Ja orz moja żona otrzymaliśmy po jednym (a powinniśmy po dwa) i w sumie nie chciało mi się za bardzo nic z tym robić (pisać reklamacje dla 10PLN), ale po przeczytaniu komentarzy w tym wątku jednak się wziąłem za siebie i napisałem maila na konkursy@bzwbk.pl – jednego od siebie i drugi prawie taki sam (tylko zmienione dane) od żony. Maile wysłałem w czwartek i jeszcze tego samego dnia dostaliśmy mailem wszystkie kody.
    A wysiłek włożony w napisanie maila nie był jednak aż taki wielki :)

    aklys Odpowiedz
  • reklamacja jak wyżej – dla 4 osób i błyskawicznie się poprawili i kody na mailu są!

    miki Odpowiedz
  • No i moja reklamacja zakończyła się sukcesem – pomimo braku podania maila (przed końcem promocji), dostałem kody pocztą tradycyjną.

    Tomasz Odpowiedz
  • Ktoś wykorzystał kody? Ja właśnie chciałem kupić jakąś kurtkę córce a tu wszystkie kody (7) mają saldo „0”zł a co ważne ważność do 27 czerwca 2014. Jutro reklamacja do empika, taką instrukcję dostałem na ich infolinii

    dave Odpowiedz
  • Ja 3 wykorzystałem od razu jak dostałem. Chyba w SMYKu.

    Faraon Odpowiedz
  • Dostałem info z empik.com że moje kody wykorzystali użytkownicy:
    lukasza*******o@wp.pl
    mar****1@wp.pl

    NIe będe pisał całych adresów być może to kwestia pomyłki BZWBK i nie chce nikogo oskarżać. Chyba że ww to użytkownicy forum co złamali system to proszę niech odpowiedzą w tym wątku to przynajmniej zaoszczędzą mi czasu na reklamacjach:)

    dave Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy