Comperia Bonus: 55 zł za założenie Konta Internetowego Alior Banku (i lokata 4%)

Ledwo skończyła się poprzednia edycja promocji Comperia Bonus, a już wystartowała kolejna – 5 edycja. Tym razem w dość prostu sposób zgarniemy 55 zł za założenie całkowicie bezpłatnego Konta Internetowego od Alior Banku. A do tego 4% na lokacie na start ;)

Comperia Bonus: 55 zł za założenie Konta Internetowego i lokaty 4%

Tylko dla nowych klientów

Promocja przeznaczona jest dla nowych klientów Alior Banku, czyli takich osób, które od dnia 1 stycznia 2015 nie miały żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (również w T-Mobile Usługi Bankowe). Warto pamiętać, że wykluczone są tu również osoby posiadające konto osobiste w Meritum Banku – od jakiegoś czasu to już Alior.

Warto również zauważyć, że regulamin definiuje jeszcze jedno wykluczenie: odpadają wszystkie osoby, które złożyły jakikolwiek wniosek elektroniczny o konto osobiste w Alior Banku po 30 września 2015 – nawet, jeśli ostatecznie umowa nie została podpisana.

Łatwe 55 zł za założenie konta i lokaty 4%

Aby skorzystać z promocji Comperia Bonus 5 należy zarejestrować się na stronie promocji, aktywować swój dostęp poprzez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie z tajemnicy bankowej (w zakresie opisywanej promocji), a następnie złożyć wniosek o Konto Internetowe z udostępnionego nam linku. Na przejście całego procesu mamy czas do 9 grudnia.

Dalej warunki są równie proste: do dnia 31 grudnia musimy zawrzeć umowę o Konto Internetowe wraz z kartą debetową oraz wykonać co najmniej jedną płatność kartą (na dowolną kwotę). Musimy również założyć 2-miesięczną lokatę na start lokując na niej od 1 000 do 10 000 zł. Na założenie lokaty mamy 30 dni od daty otwarcia rachunku.

Uwaga! Promocja została przedłużona do 14 grudnia!

Premia 30 zł za… reklamację

O przyznaniu premii organizator powiadomi nas do dnia 21 stycznia 2016. Po kolejnych 10 dniach premia powinna pojawić się na naszym koncie. Jeśli jednak jej nie będzie to… możemy zarobić dodatkowe 30 zł. Dlaczego? Tym razem firma Comperia jest chyba pewna, że akcja przebiegnie prawidłowo (i bez reklamacji), bo jeśli zareklamujemy swój udział w promocji i zostanie nam przyznana racja, to zgadniemy gratisowe 30 zł.

Konkurs: Jak powinna wyglądać Wyższa Kultura Bankowości?

Oprócz nagrody gwarantowanej Comperia przygotowała konkurs, w którym do wygrania będą 4 telefony Samsung Galaxy S6 oraz 55 zegarków Sony SV2. Aby je wygrać trzeba odpowiedzieć na pytanie jak powinna wyglądać wyższa kultura bankowości. Odpowiedź należy wysłać na maila konkurs@comperiabonus.pl do dnia 6 grudnia 2015.

PS. Tylko nie piszcie przypadkiem, że wyższa kultura bankowości powinna polegać na wprowadzaniu bardzo wysokich opłat – to nie będzie zbyt kreatywne :-)

Ile kosztuje Konto Internetowe?

Konto Internetowe to dość młody rachunek – pisaliśmy o jego wprowadzeniu na rynek w lipcu. Już wtedy bank zapowiedział, że korzystanie z konta i karty będzie darmowe tylko do końca tego roku. W nowym roku, aby karta była darmowa, konieczne będzie wydanie 100 zł kartą (inaczej opłata wyniesie 4 zł). Warto jednak zauważyć, że choć regulamin nigdzie o tym nie wspomina, to na stronie promocji zaznaczone jest, że uczestnicy promocji Comperia Bonus uzyskują zwolnienie do 1 marca 2016. Oczywiście nic też nie stoi na przeszkodzie aby kartę zamknąć zaraz po spełnieniu warunków promocji.

Na koniec dodajmy jeszcze, że 3 zł zapłacić możemy za wypłaty z bankomatów. Bezpłatne są natomiast urządzenia sieci Euronet, Planet Cash i bankomaty własne.

Podsumowując: dobra promocja. Nie rewelacyjna, nie słaba, ale po prostu dobra. Jeśli ktoś jest zainteresowany założeniem całkiem sensownego rachunku i ulokowaniem swoich oszczędności na 4%, to warto skorzystać.

Nie przegap!

Komentarze

  • ja złożyłem reklamację 5 lutego i cisza totalna… dostęp wciąż mam

    Lenio Odpowiedz
  • @perlak #: SMS z nadanym nr relamacji i text w nim o 30 dnaich to standard w odpowiedzi na reklamację, rzeczywiście odpowiedź przychodzi szybciej a tu jest jeszcze ze z „skutkiem natychmiastowym”

    zene Odpowiedz
  • Wysłałem reklamację przez pocztę wewnętrzną, na drugi dzień dostałem odpowiedź w której informują, że rachunek został zamknięty. Żadnego smsa nie dostałem, natomiast dostęp do kanału internetowego nadal posiadam – może za parę dni usuną, a jak nie to się przejdę albo przedzwonię.

    Grzes Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem odpowiedź przez pocztę wewnętrzną mówiący w skrócie, że tego typu sprzeciw powinien być złożony na piśmie i żebym wysłał to pocztą lub udał się do placówki banku. Dupa jak tak… przejdę się bo mam niedaleko. Dobrze, żę chociaż wam sie udało.

    perlak Odpowiedz
  • Tylko nie rozumiem czemu jednym potrafią zamknąć, a innym nie? Jaka jest różnica?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • Pewnie to kwestia osoby obsługującej, ale to tylko mój strzał

    Grzes Odpowiedz
  • oto odpowiedź od nich po ponownym zapytaniu ( od 5 lutego zero reakcji )
    dodam tylko że dostęp do bankowości internetowej wciąż mam

    cytuje:
    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na reklamację, proszę przyjąć poniższe wyjaśnienia.

    Informuję,
    że na podstawie Pana dyspozycji zawartej w reklamacji w dniu 11.02.2016 r. rachunek
    oszczędnościowo – rozliczeniowy numer xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx został zamknięty.

    Wyjaśniam również, że nie mamy możliwości usunięcia Pana danych z bazy Banku. Zapewniam,
    że nie wynika to ze złej woli Banku, a jedynie z regulacji prawnych. Bank jest zobowiązany do
    przechowywania Pana danych w celach sprawozdawczych i rachunkowych na mocy następujących
    ustaw:

    – „Ustawa o rachunkowości: Art. 74. [Okres przechowywania] 4) dowody księgowe
    dotyczące środków trwałych w budowie, pożyczek, kredytów oraz umów handlowych, roszczeń
    dochodzonych w postępowaniu cywilnym lub objętych postępowaniem karnym albo podatkowym –
    przez 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje,
    transakcje i postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub
    przedawnione; 8) pozostałe dowody księgowe i dokumenty – 5 lat.”

    – „Ustawa Prawo
    bankowe Art. 105a. [Dopuszczalność przetwarzania danych] 4. Banki oraz instytucje, o
    których mowa w art. 105 ust. 4, mogą przetwarzać informacje stanowiące tajemnicę bankową
    dotyczące osób fizycznych po wygaśnięciu zobowiązania wynikającego z umowy zawartej z
    bankiem lub inną instytucją ustawowo upoważnioną do udzielania kredytów, bez zgody osoby,
    której informacje dotyczą, dla celów stosowania metod statystycznych, o których mowa w
    art. 128 ust. 3.”

    5. Przetwarzanie informacji stanowiących tajemnicę bankową w
    przypadkach, o których mowa w ust. 3, może być wykonywane przez okres nie dłuższy niż 5
    lat od dnia wygaśnięcia zobowiązania, a w przypadku, o którym mowa w ust. 4, przez okres
    12 lat od dnia wygaśnięcia zobowiązania.”

    Biorąc pod uwagę powyższe informuję, że dane
    osobowe są przechowywane przez okres pięciu lat.

    Lenio Odpowiedz
  • Czy zostawiliście jakieś środki gdy zamykaliscie rachunek np. 1grosz ?

    payUU Odpowiedz
  • poradzi ktoś do mojego ostatniego wpisu? czemu nie chcą usunąć mnie z bazy i dlaczego wciąż mam dostęp do bankowości net?

    Lenio Odpowiedz
  • 1 4 5 6

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy