Comperia Bonus: jak uzupełnić dane do odbioru premii? (+ prezent 50 zł)

Do dnia dzisiejszego Comperia miała czas na rozesłanie informacji o przyznaniu nagrody i konieczności spełnienia ostatniego warunki promocji: podania swoich danych do odbioru premii. I rzeczywiście – od rana bombardujecie nas informacjami o tym, że mail znalazł się już w waszej skrzynce. Co trzeba z nim zrobić?

Uzupełnij dane do czwartku

Najważniejsze sprawa to zalogowanie się na stronie promocji i podanie swoich danych do odbioru premii. Numerem konta powinien być aktywny rachunek Konto Wymarzone. Jeśli będziecie kopiowali jego numer sprawdźcie, czy wkleił się poprawnie – Comperia nie pozwala bowiem na spacje w formularzu i może uciąć kilka ostatnich cyfr rachunku.

Jeśli mail z informacjami o premii jeszcze nie doszedł (a może wpadł do spamu?) to warto wejść pod comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie, zalogować się i sprawdzić, czy nie mamy dostępnego formularza do uzupełnienia danych. Na podanie danych mamy 5 dni roboczych.

Uwaga: w przypadku komunikatu „Bonus nie został przyznany” należy sprawę jak najszybciej reklamować. Podczas akcji było sporo niejasności i problemów (zwłaszcza, jeśli ktoś miał wcześniej inny produkt Raiffeisen Polbank i zakładał produkt przez kuriera). Jeśli regulamin stoi po naszej stronie a premii nie ma, to nie pozostaje nic innego jak złożenie reklamacji.

Skuter do wygrania + gwarantowany bon do Zalando

Co ciekawe, oprócz informacji o przyznaniu premii organizator postanowił dać nam możliwość wygrania skutera oraz zgarnięcia gwarantowanego bonu do Zalando. Wygląda na to, że Konto Wymarzone nie okazało się aż tak wymarzone i klienci zamiast zakładać je i aktywnie korzystać z karty (płacąc za nią 3 zł miesięcznie!) woleli założyć rachunek tylko dla premii. Nie ma się co dziwić, skoro na bardziej interesujący rachunek na dłużej wygląda np. Konto Lubię To! BPH.

Wracając do promocji – treść konkursowa maila wygląda mniej więcej tak:

Uwaga: Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatkowy konkurs. Wystarczy, że w dniach od 1 czerwca do 12 lipca 2015 r. wykonasz co najmniej 3 transakcje kartą do konta Raiffeisen Polbank, a otrzymasz gwarantowany bon o wartości 50 zł na zakupy w zalando.pl.
Biorąc udział w konkursie „Bądź aktywny, jedź skuterem na wakacje” możesz wygrać dodatkowo nagrodę główną – Skuter Yamaha D’elight o wartości 8500 zł. Szczegóły znajdziesz po zalogowaniu się do Panelu Uczestnik.

Warto jednak dodać, że zgodnie z regulaminem „dowolne transakcje” wcale nie są takie dowolne. Mail swoje, a regulamin swoje:

Warunkiem udziału w Konkursie 2 jest zgłoszenie się Uczestnika w okresie trwania Konkursu 2, do udziału w Konkursie 2 w Panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu na Stronie Konkursowej.
Uczestnik Konkursu 2, który wykona największą liczbę transakcji w okresie trwania Konkursu 2, jednak nie mniejszą niż 10, a każda o wartości nie niższej niż 10 zł, otrzyma nagrodę główną.
Dodatkowo każdy Uczestnik Konkursu 2 za wykonywane transakcje kartą płatniczą uzyskaną w ramach Promocji – co najmniej 3 transakcje kartą w okresie trwania Konkursu 2 – otrzyma nagrodę dodatkową. […]

Przekładając to na nasze: skuter otrzyma ta osoba, która wykona najwięcej transakcji o wartości min. 10 zł. Bon o wartości 50 zł do Zalando otrzymają te osoby, które wykonają minimum 3 płatności kartą (każda min. 10 zł). Swoją drogą karta musi być uzyskana w promocji Comperia Bonus, ale sformułowanie to jest dosyć nieprecyzyjne – nie zdziwimy się, jeśli osoba, która założyła konto w promocji domówi teraz kartę i… też załapie się na promocje. Oczywiście jak będzie – przekonamy się w lipcu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Prędzej zamknę konto rzekomo wymarzone, niż domówię kartę :D

    rumburak1 Odpowiedz
  • Dostanę więcej jako członek CBC?

    mrekin Odpowiedz
  • Wszystko milutko tylko za cholerę mnie nie zaloguje na konto żebym sobie numer konta przekopiował…

    rumburak1 Odpowiedz
  • Numer powinien być w umowie ;)

    Michał Odpowiedz
  • Z tym zalando należy pamiętać że kupon na 50zł można wykorzystać tylko przy zakupach za ponad 300zł. Ciekawe czy można łączyć te kupony w ramach jednego zamówienia, bo tak to słabo.

    sivo Odpowiedz
  • Ale nie mam umowy, wszystko było przez internet zakładane. Choć może jest gdzieś na mailu. Mniejsza z tym, zalogowałem się.
    Ale tu taka sama tragedia jak w logowaniu do idea bank :/

    rumburak1 Odpowiedz
  • Co jeżeli nie dostałem maila od Comperii? Spam sprawdziłem.. :/

    Robert Odpowiedz
  • Czy trzeba zaznaczać obie zgody w formularzu? Czy wystarczy tylko akceptacja regulaminu?

    KayleR Odpowiedz
  • Ja maila nie dostałem, ale po zalogowaniu do panelu pisze że dostanę bonus i podalem nr konta. Wiadomo kiedy wyniki konkursu na hasło reklamowe?

    dejmien Odpowiedz
  • Ja też maila nie dostałem. Ale dane na stronie CB wpisałem.
    Adres mam na interii.
    @Robert, @dejmien – też macie na interii?
    Już wcześniej miałem problem z mailami od CB i newsletterem livesmarter.

    pqr Odpowiedz
  • @pqr, gmail

    dejmien Odpowiedz
  • @pqr również gmail. Ale wypełniłem jak kolega powyżej i zaakceptowano.

    Robert Odpowiedz
  • ja mam pocztę na Onecie i też maila nie dostałam.

    mela Odpowiedz
  • Teraz na tych wszystkich onetach i interiach są zakładki oferty, promocje, główna i jakieś inne oraz spam. Trzeba sprawdzić wszystko.

    rumburak1 Odpowiedz
  • Logowanie do serwisu internetowego w tym banku to istna tragedia, odrzuca większość prób zalogowania, ostatecznie udało mi się to zrobić, dane do 4 kont uzupełnione.
    @admin może warto zamieścić instrukcje jak zamknąć konto?

    MoneyTaker Odpowiedz
  • mela: Onet właśnie mnie wkurza bo z opóźnieniem dosyła maile. Przyszedł mi około 12:00 a wysłany był o 8:00

    Fixer Odpowiedz
  • Miałem kiedyś konto w Raiffeisen, ale oczywiście zamknąłem je przed 1 stycznia 2015 roku – niestety „Bonus nie został przyznany”. Gdzie reklamować?

    persil Odpowiedz
  • Dostałem maila o przyznaniu bonusu, zalogowałem się, kliknąłem „Regulamin promocji” bo chciałem sprawdzić czy trzeba się zapisać do Comperia Club, otworzył mi się regulamin, kliknąłem wstecz i dostałem komunikat że „bonus nie został przyznany”:
    https://www.dropbox.com/s/jwyoevxta7v8b5d/Bez%C2%A0tytu%C5%82u.jpg?dl=0

    HELP

    kuubczan Odpowiedz
  • Info do tych co mają problemy ze znalezieniem maila (który jest nie potrzebny, ale jak ktoś lub poczytać…). Szukajcie maili w durnych segregatorach (taka podskrzynka ) które ostatnio operatorzy poczty w Polsce i nie tylko nagminnie wprowadzają oraz w katalogu SPAM (tam miałem właśnie info na gmailu).

    Bobek Odpowiedz
  • nigdy nie miałem konta w rf, spełniłem warunki a po zalogowaniu otrzymałem komunikat, że „bonus nie został przyznany” :(

    Jakub Odpowiedz
  • a ja dostalem normalnie maila zaraz po 8 a mam poczte na onecie takze jak widac nie ma reguly :)

    MaRiO Odpowiedz
  • ok, po zalogowaniu się, jest ponowna możliwość wypełnienia wniosku :) uff, a już pisałem reklamację ;)

    kuubczan Odpowiedz
  • o 14:14 pisałem, że otrzymałem komunikat „bonus nie został przyznany”
    jakieś błędy są na stronie Comperii – w trakcie pisania reklamacji odświeżyłem stronę promocji i mogłem już normalnie uzupełnić dane

    może zamiast pisać od razu reklamację poczekać i spróbować się zalogować ponownie za jakiś czas

    Jakub Odpowiedz
  • kuubczan: wystarczy trochę trochę spokoju i na pewno się uda po jakimś czasie, ale bez nerwów ;P

    mateuszbednarczyk Odpowiedz
  • jakub, najzwyczajniej w świecie mogłeś wykonać jakąś akcje której nie obsłużył programista. Napisałeś, że sie cofnąłeś = mogłeś nie przesłać ponownie formularza i już pokazało coś innego. Warto więc faktycznie próbować jeszcze raz ;)

    Michał Odpowiedz
  • #mateuszbednarczyk dzięki za cenne rady, może zostań konsultantem Comperia Bonus :) ?

    kuubczan Odpowiedz
  • U mnie też już wszystko ok. Widocznie system nie ogarniał.

    persil Odpowiedz
  • Hej, A ja nie dostałem – gdyż nie spełniłem warunku. Jestem na 100% pewien, że nie miałem produktu w Reiffeisen Polbank po 1 stycznia 2015r. Taka treść u mnie:

    „Niestety, nie spełniłeś warunków promocji określonych w jej Regulaminie. Nie jesteś uprawniony do wypłaty bonusu. Zgodnie z Regulaminem promocji §2 Uczestnictwo w Promocji: Uczestnikami Promocji nie mogą być osoby, które w dniu przystąpienia do Promocji są posiadaczami (lub współposiadaczami) innego niż zakładany w ramach Promocji, rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Raiffeisen Polbank lub były posiadaczami (lub współposiadaczami) takiego rachunku w Raiffeisen Polbank po dniu 01 stycznia 2015 r. „

    stas Odpowiedz
  • Do której będą wysyłać te wiadomości? Może nawet jeżeli nie wysłali jeszcze wiadomości warto się zalogować na stronie promocji?

    domo Odpowiedz
  • jak najbardziej – warto się zalogować. Niektórzy zgłaszają problemy z pocztą (zwłaszcza interia, onet).

    Michał Odpowiedz
  • Do tej pory nie dostałem wiadomości, ale po zalogowaniu mam formularz do odbioru nagrody. Karta zdąży dojść jeszcze w maju, jeśli ją zamówię dzisiaj, żeby wykonać nią 3 transakcje i zamknąć przed końcem miesiąca?

    domo Odpowiedz
  • Ja założyłem 3 konta (na 3 różne maile) i dziś nie dostałem żadnej wiadomości/maila zwrotnego. Jednak po zalogowaniu na stronie Comperii, miałem możliwość uzupełnienia danych przy wszystkich kontach.

    lucky Odpowiedz
  • juz nawet smsy wysylaja : „Gratulujemy, spelniles warunki promocji. Wez udzial w dodatkowym konkursie. Graj o skuter! Szczegoly po zalogowaniu..”

    MaRiO Odpowiedz
  • @lucky – rozumiem , że dla 3 różnych osób ?

    cykor Odpowiedz
  • Maili nie dostałem. Przyszły smsy o przyznaniu nagrody i prośba o wypełnienie danych.

    Jan Odpowiedz
  • @cykor – oczywiście, że dla dla trzech różnych osób

    lucky Odpowiedz
  • w którym miejscu mogę złożyć reklamację?

    Jakub Odpowiedz
  • Patrząc na termin maila raczej nie ma się co spodziewać kasy przed 29 maja :)

    tofik Odpowiedz
  • Nosz K$#%@. Mi też napisali, że nie przyznany bonus. Zakładałam równocześnie na tą promocję z oprocentowaniem 6% na lokacie i tym z comperii, oczywiście z linku comperii ale ankietę miałam wypełnioną wcześniej. Nawet dzwonił do mnie gość z Raifa, że jakiś problem wyszedł przy przelewie weryfikacyjnym, ale upewniałam się ze trzy razy podczas rozmowy czy biorę udział w obu promocjach i mówił, że tak. Reklamacja poszła, wiecie coś może czy bank udostępnia takie rozmowy żeby potwierdzić moje słowa? Premii mi nie przyznali tłumacząc się paragrafem o założonym wcześniej koncie co jest totalną bzdurą.

    Madziunia Odpowiedz
  • Ja mam tylko takie coś:

    „Twoje dane zostały prawidłowo zapisane.
    Bonus zostanie przekazany na podany rachunek do dnia 29 maja 2015 r.
    Jeśli chcesz zmienić dane, kliknij tutaj Edytuj dane”

    Czy to znaczy, że wszystko OK? Żadnego maila, żadnego smsa. Maila o tym, że powinienem te dane uzupełnić też nie dostałem.

    Łukasz M Odpowiedz
  • Mam komunikat:
    Bonus nie został przyznany

    Niestety, nie spełniłeś warunków promocji określonych w jej Regulaminie. Nie jesteś uprawniony do wypłaty bonusu. Zgodnie z Regulaminem promocji §3 Zasady udziału w Promocji: Raiffeisen Polbank weryfikuje Wniosek i po jego akceptacji może zawrzeć z Uczestnikiem umowę Konta Osobistego („Umowa Konta Osobistego”). Zawarcie Umowy Konta Osobistego jest warunkiem koniecznym otrzymania Premii. Decyzję o zawarciu Umowy Konta Osobistego z Uczestnikiem podejmuje Raiffeisen Polbank. Organizator nie gwarantuje, że Umowa Konta Osobistego zostanie z Uczestnikiem zawarta.

    Czy ktoś wie z czego to może wynikać? Umowa zawarta przez kuriera, nie tak dawno przyszedł mail o zgodę na udostępnienie Comperii danych przez Raiffeisen. Reklamować?

    brookpetit Odpowiedz
  • @brookpetit mam podobnie na jednym z maili, umowa też zawierana przez kuriera, a osoba na którą była rejestracja nigdy żadnego konta nie miała. Gdzie trzeba w takim razie reklamować?

    ggg Odpowiedz
  • Mógłby ktoś dać znać gdzie wysyłał reklamacje? Ja cały czas mam komunikat że „Bonus nie został przyznany” a swoje niezadowolenie wysłałem na: klienci@comperia.pl
    Nie wiem, może trzeba wysłać na innego maila?

    ggg Odpowiedz
  • Otrzymałem odpowiedź na reklamację:


    Witam,

    Prośba o ponowne zalogowanie się na swoje konto w panelu.

    Pozdrawiamy
    Zespół Comperia

    Jakub Odpowiedz
  • ggg, zgodnie z regulaminem:

    §13 Reklamacje
    Uczestnik może złożyć reklamację na adres e-mail Organizatora: kontakt@comperiabonus.pl. Reklamacja powinna zostać wysłana z adresu e-mail Uczestnika, którego reklamacja dotyczy i który został zarejestrowany w Promocji oraz zawierać imię, nazwisko, numer Konta Osobistego Raiffeisen Polbank, opis stanu faktycznego oraz zgłaszanych zastrzeżeń.
    Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia reklamacji, zgodnie z kolejnością ich wpływu. Informację o wyniku przeprowadzonego postępowania reklamacyjnego Organizator przesyła Uczestnikowi na adres e-mail, z którego wysłana została reklamacja.

    Michał Odpowiedz
  • Dzięki serdeczne @admin!

    ggg Odpowiedz
  • dostaliście mail że wyślą pit 8c?

    mrekin Odpowiedz
  • a o nie dotyczy tylko programu poleceń?

    simrisham Odpowiedz
  • Raczej nie. Zerknę jeszcze w spamie :-)

    tofik Odpowiedz
  • Dzień dobry,

    Ważna informacja dla Uczestników promocji Comperia Bonus 3 – uprzejmie prosimy o zapoznanie się z treścią komunikatu: http://www.comperiabonus.pl/pdf_files/raiffeisen-polbank/komunikat_dla_uczestnikow_CB3_19.05.2015.pdf

    Pozdrawiamy,
    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • 1 2 3 8

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy