Comperia Bonus: jak uzupełnić dane do odbioru premii? (+ prezent 50 zł)

Do dnia dzisiejszego Comperia miała czas na rozesłanie informacji o przyznaniu nagrody i konieczności spełnienia ostatniego warunki promocji: podania swoich danych do odbioru premii. I rzeczywiście – od rana bombardujecie nas informacjami o tym, że mail znalazł się już w waszej skrzynce. Co trzeba z nim zrobić?

Uzupełnij dane do czwartku

Najważniejsze sprawa to zalogowanie się na stronie promocji i podanie swoich danych do odbioru premii. Numerem konta powinien być aktywny rachunek Konto Wymarzone. Jeśli będziecie kopiowali jego numer sprawdźcie, czy wkleił się poprawnie – Comperia nie pozwala bowiem na spacje w formularzu i może uciąć kilka ostatnich cyfr rachunku.

Jeśli mail z informacjami o premii jeszcze nie doszedł (a może wpadł do spamu?) to warto wejść pod comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie, zalogować się i sprawdzić, czy nie mamy dostępnego formularza do uzupełnienia danych. Na podanie danych mamy 5 dni roboczych.

Uwaga: w przypadku komunikatu „Bonus nie został przyznany” należy sprawę jak najszybciej reklamować. Podczas akcji było sporo niejasności i problemów (zwłaszcza, jeśli ktoś miał wcześniej inny produkt Raiffeisen Polbank i zakładał produkt przez kuriera). Jeśli regulamin stoi po naszej stronie a premii nie ma, to nie pozostaje nic innego jak złożenie reklamacji.

Skuter do wygrania + gwarantowany bon do Zalando

Co ciekawe, oprócz informacji o przyznaniu premii organizator postanowił dać nam możliwość wygrania skutera oraz zgarnięcia gwarantowanego bonu do Zalando. Wygląda na to, że Konto Wymarzone nie okazało się aż tak wymarzone i klienci zamiast zakładać je i aktywnie korzystać z karty (płacąc za nią 3 zł miesięcznie!) woleli założyć rachunek tylko dla premii. Nie ma się co dziwić, skoro na bardziej interesujący rachunek na dłużej wygląda np. Konto Lubię To! BPH.

Wracając do promocji – treść konkursowa maila wygląda mniej więcej tak:

Uwaga: Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatkowy konkurs. Wystarczy, że w dniach od 1 czerwca do 12 lipca 2015 r. wykonasz co najmniej 3 transakcje kartą do konta Raiffeisen Polbank, a otrzymasz gwarantowany bon o wartości 50 zł na zakupy w zalando.pl.
Biorąc udział w konkursie „Bądź aktywny, jedź skuterem na wakacje” możesz wygrać dodatkowo nagrodę główną – Skuter Yamaha D’elight o wartości 8500 zł. Szczegóły znajdziesz po zalogowaniu się do Panelu Uczestnik.

Warto jednak dodać, że zgodnie z regulaminem „dowolne transakcje” wcale nie są takie dowolne. Mail swoje, a regulamin swoje:

Warunkiem udziału w Konkursie 2 jest zgłoszenie się Uczestnika w okresie trwania Konkursu 2, do udziału w Konkursie 2 w Panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu na Stronie Konkursowej.
Uczestnik Konkursu 2, który wykona największą liczbę transakcji w okresie trwania Konkursu 2, jednak nie mniejszą niż 10, a każda o wartości nie niższej niż 10 zł, otrzyma nagrodę główną.
Dodatkowo każdy Uczestnik Konkursu 2 za wykonywane transakcje kartą płatniczą uzyskaną w ramach Promocji – co najmniej 3 transakcje kartą w okresie trwania Konkursu 2 – otrzyma nagrodę dodatkową. […]

Przekładając to na nasze: skuter otrzyma ta osoba, która wykona najwięcej transakcji o wartości min. 10 zł. Bon o wartości 50 zł do Zalando otrzymają te osoby, które wykonają minimum 3 płatności kartą (każda min. 10 zł). Swoją drogą karta musi być uzyskana w promocji Comperia Bonus, ale sformułowanie to jest dosyć nieprecyzyjne – nie zdziwimy się, jeśli osoba, która założyła konto w promocji domówi teraz kartę i… też załapie się na promocje. Oczywiście jak będzie – przekonamy się w lipcu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Jak zamknąć konto ? Nie mogę nigdzie znaleźć takiej opcji.

    Rafal_ Odpowiedz
  • Już takie pytanie pojawiło się kilka komentarzy temu – warto je czytać.

    Michał Odpowiedz
  • czy ktoś dostał odpowiedź na reklamację?

    erde Odpowiedz
  • Reklamacja wysłana 30-05-2015 , do tej chwili bez odpowiedzi.

    Hanka Odpowiedz
  • Wiadomo coś na temat kolejnej edycji Comperia Bonus, kiedy ewentualnie można się spodziewać i i jakiego banku będzie dotyczyć?

    KamilKK Odpowiedz
  • Nie dostałem nic z reklamacji a wysłana w piątek

    Michal Odpowiedz
  • U mnie również cisza na wysłaną reklamację.

    Łukasz Odpowiedz
  • Taa, założyłem konto i nawet lokatę mobilną – uzupełniłem wszystko w formularzu a dostałem odpowiedź że bonus nie przyznany gdyż „Zawarcie Umowy Konta Osobistego jest warunkiem koniecznym otrzymania Premii.”

    I o co chodzi?

    Michal Odpowiedz
  • Comperia w ogóle nie przygotowana – przecież wiedzieli że będzie kocioł !!!

    Michal Odpowiedz
  • @hazzan, tak właśnie, czekam ewentualnie na jakiś przeciek, akurat na dniach mam do założenia konto w pewnym banku ;-) Adminie, wiadomo coś na temat nowej akcji Comperii?

    KamilKK Odpowiedz
  • tak, nie będzie CB4 z BPH.

    Michał Odpowiedz
  • admin

    Chociaż wiadomo czy CB4 będzie w tym miesiącu?

    Maxim Odpowiedz
  • raczej nie

    Michał Odpowiedz
  • Adminie, jeśli chodzi o BPH to jest na coś szansa, jakieś dodatkowe wisienki z groupona czy już nie czekać i zakładać przed końcem czerwca?

    KamilKK Odpowiedz
  • niestety nie ma, przynamniej ja nic o tym nie wiem

    Michał Odpowiedz
  • Otrzymał ktoś może odpowiedź na reklamację? U mnie cisza.

    Łukasz Odpowiedz
  • U mnie też. Pewnie od soboty zrobili sobie długi weekend.

    Hanka Odpowiedz
  • I jak tam z reklamacjami bo u mnie ciszaaaaa.

    Michal Odpowiedz
  • U mnie też cisza , zero odpowiedzi .

    Przemek Odpowiedz
  • Szanowni Państwo,

    wybaczcie czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie reklamacji, każde zgłoszenie szczegółowo weryfikujemy wspólnie z bankiem, co wymaga czasu i uwagi. Zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie reklamacyjne, ogromnie nam zależy na wyjaśnieniu każdego przypadku.

    Apelujemy do osób, które nie wyraziły zgody na przekazanie Comperia.pl informacji o statusie ich umowy – bez tej zgody nie możemy nic dla Państwa zrobić. Po więcej szczegółów oraz informacje jak przekazać tę zgodę odsyłam do komunikatu: http://www.comperiabonus.pl/pdf_files/raiffeisen-polbank/Komunikat_w_sprawie_reklamacji_Comperia_Bonus.pdf

    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • @Comperia.pl mi to nawet nie odpisaliście, że zgłoszenie zostało przyjęte :p

    Łukasz Odpowiedz
  • Szanowny Panie Łukaszu,

    bardzo prosimy o ponowne przesłanie wiadomości na adres kontakt@compriabonus.pl, jeśli ponownie nie otrzyma Pan potwierdzenia, proszę o sygnał (być może serwer automatycznie odrzuca wiadomość, wtedy będziemy szukali skutecznego sposobu kontaktu).

    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • @ Comperia.pl

    Mam podobny problem jak Łukasz. Na 3 próby kontaktu mailowego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czy macie może jakąś infolinię?

    velsatis82 Odpowiedz
  • Właśnie dzwoniła do mnie comperianka i tłumaczyła mi, jaki błąd popełniłem nie zamawiając karty do konta…

    Artur Odpowiedz
  • Szanowny Panie,

    dziękuję za wiadomość. Czy kontaktował się Pan w różnych terminach, czy podejmował Pan kolejne próby tego samego dnia?

    Reklamacje przyjmujemy wyłącznie drogą mailową.

    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • @Comperio widomość ponownie wysłana. Możecie powiedzieć kiedy przewidujecie przelewy na konta za wypłatę punktów za polecenia?

    Łukasz Odpowiedz
  • @Comperio … a możecie powiedzieć kiedy przewidujecie przelewy bonusu na konta za lokaty. Czekam na jakieś info od 29.05.

    dzygit Odpowiedz
  • Bonus był połączony: konto+lokata+10%
    Ja tak dostałem.

    mrekin Odpowiedz
  • Szanowna Comperio,

    Maile wysyłałem w następujących dniach:

    19 maja 2015 15:48
    24 maja 2015 14:17
    29 maja 2015 21:50

    Przed chwilą wysłałem również przypomnienie. Sprawa dotyczy punktów za skuteczną rekomendację, których nie otrzymałem.

    Pozdrawiam

    velsatis82 Odpowiedz
  • jak najszybciej zamknąć Wymarzone konto?

    Weronika Odpowiedz
  • Niech mi ktoś wyjaśni, proszę:
    Loguje się do comperiabonus klubu. Jest info:
    Już dziś możesz użyć specjalnego kodu z „Planera Oszczędzania 2015”. Wpisz kod specjalny umieszczony na karcie „czerwiec” Zdobądź następne 10 punktów
    A jak wpisuje kod, to dostaje tylko5 punktów.
    Dlaczego? Tez tak macie?

    Ja Odpowiedz
  • jaki jest kod na czerwiec?

    loan Odpowiedz
  • @velsatis82,

    Zapewniamy, że reklamacja zostanie rozpatrzona, jednak bardzo prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Każde zgłoszenie jest dokładnie weryfikowane i wymaga poświęcenia czasu.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • To, że Raiff jest na sprzedaż. wiadomo od dawna ;)

    Michał Odpowiedz
  • ale Chinczykom….. :() brrr
    trzeba likwidować konta i prosić o osunięcie danych osobowych w banku i w comperii

    hapej Odpowiedz
  • hapej # ale pomyśl .. szerzej:)
    komputer z którego pisze też jest chiński,czosnek w sklepie może czasem też chiński kupujesz? ubranie co masz na sobie made in china…. chłopie pozostają nagi bez domu na ulicy pozostaniesz made in Poland :DD

    bolek Odpowiedz
  • Reklamacje w Comperia to fikcja. A kontakt z nimi w sprawie CBC jest w praktyce nie możliwy – i jak tu powstrzymać się przed brzydkim słownictwem ?

    artek Odpowiedz
  • To ile mamy jeszcze czekać z tą reklamacją – mija 16 czerwiec a dalej nie wiadomo

    Michal Odpowiedz
  • To pewnie po tej akcji odechce się Comperii następnej. Ciekawe kiedy „wkrótce” się ujawni :)

    ildefons Odpowiedz
  • Dziś dostałem sms od Comperii o spełnieniu warunków promocji. Po zalogowaniu mam aktywny formularz do wprowadzenia danych do przelewu. Także coś się jednak rusza. Czekam na wypłatę :)

    michalo Odpowiedz
  • a kiedy złożyłeś reklamację ?

    Michal Odpowiedz
  • Reklamacja złożona 20 maja

    michalo Odpowiedz
  • ehh moja 29 maja, także jeszcze trochę poczekam

    Michal Odpowiedz
  • @Comperia.pl

    Dzis mialy byc wyniki czastkowe konkursu oraz info o bonie do Zalando. Nie ma ani jednego ani drugiego i nawet nie wiadomo gdzie tego szukac. A juz chcialem sie wybrac na shopping, bo mam 3 transakcje. Moze jakies info do zainteresowanych ?

    AdamXsara Odpowiedz
  • Dostał ktoś już przelew na konto za wymianę pkt za polecenia w CBC?

    Łukasz Odpowiedz
  • przelewy realizuja 25 czerwca

    Ja Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy