Do dnia dzisiejszego Comperia miała czas na rozesłanie informacji o przyznaniu nagrody i konieczności spełnienia ostatniego warunki promocji: podania swoich danych do odbioru premii. I rzeczywiście – od rana bombardujecie nas informacjami o tym, że mail znalazł się już w waszej skrzynce. Co trzeba z nim zrobić?
Uzupełnij dane do czwartku
Najważniejsze sprawa to zalogowanie się na stronie promocji i podanie swoich danych do odbioru premii. Numerem konta powinien być aktywny rachunek Konto Wymarzone. Jeśli będziecie kopiowali jego numer sprawdźcie, czy wkleił się poprawnie – Comperia nie pozwala bowiem na spacje w formularzu i może uciąć kilka ostatnich cyfr rachunku.
Jeśli mail z informacjami o premii jeszcze nie doszedł (a może wpadł do spamu?) to warto wejść pod comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie, zalogować się i sprawdzić, czy nie mamy dostępnego formularza do uzupełnienia danych. Na podanie danych mamy 5 dni roboczych.
Uwaga: w przypadku komunikatu „Bonus nie został przyznany” należy sprawę jak najszybciej reklamować. Podczas akcji było sporo niejasności i problemów (zwłaszcza, jeśli ktoś miał wcześniej inny produkt Raiffeisen Polbank i zakładał produkt przez kuriera). Jeśli regulamin stoi po naszej stronie a premii nie ma, to nie pozostaje nic innego jak złożenie reklamacji.
Skuter do wygrania + gwarantowany bon do Zalando
Co ciekawe, oprócz informacji o przyznaniu premii organizator postanowił dać nam możliwość wygrania skutera oraz zgarnięcia gwarantowanego bonu do Zalando. Wygląda na to, że Konto Wymarzone nie okazało się aż tak wymarzone i klienci zamiast zakładać je i aktywnie korzystać z karty (płacąc za nią 3 zł miesięcznie!) woleli założyć rachunek tylko dla premii. Nie ma się co dziwić, skoro na bardziej interesujący rachunek na dłużej wygląda np. Konto Lubię To! BPH.
Wracając do promocji – treść konkursowa maila wygląda mniej więcej tak:
Uwaga: Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatkowy konkurs. Wystarczy, że w dniach od 1 czerwca do 12 lipca 2015 r. wykonasz co najmniej 3 transakcje kartą do konta Raiffeisen Polbank, a otrzymasz gwarantowany bon o wartości 50 zł na zakupy w zalando.pl.
Biorąc udział w konkursie „Bądź aktywny, jedź skuterem na wakacje” możesz wygrać dodatkowo nagrodę główną – Skuter Yamaha D’elight o wartości 8500 zł. Szczegóły znajdziesz po zalogowaniu się do Panelu Uczestnik.
Warto jednak dodać, że zgodnie z regulaminem „dowolne transakcje” wcale nie są takie dowolne. Mail swoje, a regulamin swoje:
Warunkiem udziału w Konkursie 2 jest zgłoszenie się Uczestnika w okresie trwania Konkursu 2, do udziału w Konkursie 2 w Panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu na Stronie Konkursowej.
Uczestnik Konkursu 2, który wykona największą liczbę transakcji w okresie trwania Konkursu 2, jednak nie mniejszą niż 10, a każda o wartości nie niższej niż 10 zł, otrzyma nagrodę główną.
Dodatkowo każdy Uczestnik Konkursu 2 za wykonywane transakcje kartą płatniczą uzyskaną w ramach Promocji – co najmniej 3 transakcje kartą w okresie trwania Konkursu 2 – otrzyma nagrodę dodatkową. […]
Przekładając to na nasze: skuter otrzyma ta osoba, która wykona najwięcej transakcji o wartości min. 10 zł. Bon o wartości 50 zł do Zalando otrzymają te osoby, które wykonają minimum 3 płatności kartą (każda min. 10 zł). Swoją drogą karta musi być uzyskana w promocji Comperia Bonus, ale sformułowanie to jest dosyć nieprecyzyjne – nie zdziwimy się, jeśli osoba, która założyła konto w promocji domówi teraz kartę i… też załapie się na promocje. Oczywiście jak będzie – przekonamy się w lipcu.
Komentarze
Serio trzeba przelewać z powrotem środki z lokaty 1000 zł na dzień, bo inaczej token potrzebny?
• slayerDzisiaj miała być kasa za polecenia w CBC. Otrzymał ktoś? U mnie nie ma :/
• ŁukaszRównież nic.
• saviU mnie jest. Za 3 polecenia. Pełna kwota, bez potrącenia podatku. Trzeba będzie w rozliczeniu rocznym ująć.
• ildefons@Ildefons kiedy dostałeś?
• Łukaszja tez dzisiaj po południu dostałem
• simrishamDziś. Rachunek sprawdziłem po godz. 17.
• ildefonsJeszcze nie mam z polecen
• Justynamorze ktos podac hasla z ksiazeczki na czerwiec i lipiec, bo mi gdzies zginela ?
• esehielale zonk, oczywiście moŻe ? ;D
• esehielaYVc, rjBH
• trickyczy komus comperia uwzglednila juz reklamacje? od 11 czerwca dali sobie 14 dni…
• JaJak Wasze reklamacje w comperii? ja jeszcze nie mam
• jaja też po 2 tygodniach miałam otrzymać odpowiedź na reklamację i dalej nic.
• HankaZaraz im wystawimy po jednej gwiazdce na fejsie i sie im skonczy „dzien dziecka”
• melexmi przesłali ze sprawdzają jeszcze z bankiem – reklamacja wysłana miesiąc temu
• Michalu mnie też rozpatrują reklamacje na premie za lokate -od miesiąca…
• GonzalesSzanowni Państwo,
Zapewniamy, że reklamacje są szczegółowo weryfikowane – jest to proces złożony i odbywa się przy współpracy z Bankiem. Uprzejmie prosimy o cierpliwość. Zapraszamy do zapoznania się z treścią komunikatu: http://www.comperiabonus.pl/pdf_files/raiffeisen-polbank/Komunikat_w_sprawie_reklamacji_Comperia_Bonus.pdf
Pozdrawiamy,
• Comperia.plZespół Comperia.pl
Dostał ktoś sms od CB info o jakiejś specjalnej lokacie?
• mrekinJestem z telefonu i coś mi krzaczy ich strona.
tak, lokata Happy w idea banku.
• kkjest zapis, ze dla nowych klientow
pytanie tylko co oznacza nowy klient, bo wiekszosc ludzi tu juz miala ta lokate
zwykły spam a nie specjalna lokata… Happy na standardowych warunkach, nic specjalnego (są tacy co tej lokaty nie mieli?)
• eha są tacy co jej nie mogą założyć? tzn nie przychodzi żaden mail mimo, że na stronie idei na koniec jest napis „Gratulacje! Złożyłeś wniosek o lokatę w Idea Bank. Możesz już rozpocząć inwestowanie!”. A bank odpowiada że żaden wniosek nie został u nich zarejestrowany, więc to nie kwestia niedotarcia maila tylko coś u nich musi być nie tak
• loanO ile dobrze pamiętam tak było w wypadku, kiedy ktoś już wcześniej miał jakiś produkt w Idea Banku i nie może założyć Happy.
• MichałPS. Prosiłbym o nie robienie offtopica – jak coś jest forum :)
Ten bon do Zalando ma jakąś datę ważności?
• sddfCzy dobrze doczytałem w regulaminie, że bon zalando ważny przy zakupach od 300 PLN?
• MateuszProszę o informacje, jeśli ktoś już otrzymał – w jaki sposób jest bon przekazywany? Nie znalazłem informacji o tym.
Mateusz. Chcesz bon do Ci oddam swój za free. Napisz na pomoctkwpMAŁPAgmail.com
• melexwitam, dostałem od Comperi bonus , super :)
• Przemekjak z rozpatrywaniem reklamacji? bo zaraz skonczy sie lokata mobilna i mozna zamknac konto, ale wciaz czekamy na pieniadze z reklamacji :/
• jaadmin
Czy wiesz już cokolwiek o następnej edycji Comperia Bonus?
W panelu Comperia Bonus Club mam taką informację:
„Aktualna promocja:
Lokata nr 1
• Maximwg analityków Comperia.pl
– lokata HAPPY 4%
– bez zakładania konta i dodatkowych produktów
– już od 1000 zł na 3 miesiące
– oferta limitowana, nie przegap!
Bonusy dla klubowiczów
Za każde skuteczne polecenie 50 pkt
Bez otwierania konta bankowego i dodatkowych produktów
Zakładasz bez wychodzenia z domu, w pełni on-line”
Comperia to krętacze, dwa tygodnie minęły w piątek od informacji od nich że liczy się czas 14 dniowy na rozpoczęcie reklamacji. Jutro w piątek będą 3 tygodnie i zero odzewu. Różne brzydkie słowa cisną się na usta.
• Hankanic nie wiem, miała być ale chyba im póki co nie wyszło
• MichałJa składałem 3 reklamacje w odstępie 14 dni i też zero odzewu. Ta cała Comperia to jakaś na wpół amatorska pseudo-firemka.
• ziberroJa im jedna gwiazdke na Facebooku przywalilem. Polecam to kazdemu ktomu zwlekaja z odpowiedzia na reklamacje
• melexKompromitują się. Dostałem mail że znakomici analitycy comperi mają dla mnie lokatę happy.
• mrekinŻe nie przewidzieli tego, że mam już konto idealne, i z niego zakładałem konta przelewami w ich promocjach.
Też to dostałem. Zabawne, przecież wszyscy aktywni wyjadacze wisienek, a tacy właśnie zapisali się zapewne do Comperii, już dawno tę lokatę mają zaliczoną.
• SkyllaMacie może tak, że logując się niby wszystko jest ok, nie wyskakuje komunikat że premia się nie należy, ale pola do wypełnienia są puste i w żaden sposób nie można ich wypełnić. Próbowałem na różnych przeglądarkach, ale to nic nie daje. Na blogu Michała Szafrańskiego też ludzie maja taki problem.
• SzymonCzy sa jakies nowe wiesci dot. naszych reklamacji? Pzdr
• jaNie ma wieści od oszustów z Comperii ponad trzy tygodnie.
• HankaCompepria nie odpisuje a mi konto zamkną za 2 tygodnie:P i fdzie mi wtedy wypłacą kasiorkę :P
• bolekMam pytanie do osób które zamykały konto w raiffeisen:
– próbując się zalogować system loguje się do pewnego etapu i wylogowuje? tak ma być po zamknięciu?
– zostawiłem parę groszy na koncie po to by mi je przelali na konto które wskazałem (takie niby potwierdzenie że konto zostało zamknięte) lecz nie dostałem tych „groszy” na wskazane konto …
• BugiJutro będę mógł Ci odpowiedzieć ;)
• saviDzisiaj 0 16.38 dostałem e-maila z Comperii, że po kontakcie z RP-bankiem nie przyznają mi premii bo nie spełniłem/ wg. RP-banku/ warunków promocji. Niestety nie napisali konkretnie jakich. Ja wszystkie warunki spełniłem a ew. opóźnienia wynikały z winy Raiff.P-banku. Macie jakieś pomysły co robić dalej? To w końcu przyrzeczenie publiczne i nie można ot tak sobie go nie wykonać. Admin może coś poradzisz? Kiedyś po sugestii, że będę się skarżył do UOkiK/ ew. KNF-u, ZBP-ich/ Agora kazała napisać jeszcze raz prośbę o ponowne rozpatrzenie reklamacji i premie przyznali. No ale to Agora a nie Comperia. Poradźcie co robić dalej.
• WaldemarCzy osoby, które zapisały się do klubu dostały kartę członkowską pocztą?
• SkyllaWitam, nie dostałem .
• OnNo właśnie, a mieli karty wysyłać. Nawet jest strona do ich rejestracji.
• SkyllaTeraz sprawdziłem, że po zalogowaniu mam informację, że kartę niebieską już posiadam… Ciekawe.
• Skyllamijają kolejne dni a comperia ma nas w… głębokim poważaniu.
• wojtekkkkkkkkkkk@Skylla,
karty członkowskie wysyłane są drogą mailową.
Pozdrawiamy,
• Comperia.plComperia.pl
Dzień dobry,
Szanowni Państwo, informujemy, że Państwa zgłoszenia związane z promocją Comperia Bonus 3 w dalszym ciągu są weryfikowane przy współpracy z Bankiem. Jest to proces, który wymaga czasu, dlatego uprzejmie prosimy o cierpliwość.
Ze swojej strony możemy zapewnić, że żadna wiadomość nie zostanie pominięta.
Pozdrawiamy,
• Comperia.plZespół Comperia.pl
Zespół Comperia.pl proces weryfikacji może ciągnąć się w nieskończoność,co z osobami które w trakcie czekania na reklamacje zamkną rachunek?
• bolek