Comperia Bonus: jak uzupełnić dane do odbioru premii? (+ prezent 50 zł)

Do dnia dzisiejszego Comperia miała czas na rozesłanie informacji o przyznaniu nagrody i konieczności spełnienia ostatniego warunki promocji: podania swoich danych do odbioru premii. I rzeczywiście – od rana bombardujecie nas informacjami o tym, że mail znalazł się już w waszej skrzynce. Co trzeba z nim zrobić?

Uzupełnij dane do czwartku

Najważniejsze sprawa to zalogowanie się na stronie promocji i podanie swoich danych do odbioru premii. Numerem konta powinien być aktywny rachunek Konto Wymarzone. Jeśli będziecie kopiowali jego numer sprawdźcie, czy wkleił się poprawnie – Comperia nie pozwala bowiem na spacje w formularzu i może uciąć kilka ostatnich cyfr rachunku.

Jeśli mail z informacjami o premii jeszcze nie doszedł (a może wpadł do spamu?) to warto wejść pod comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie, zalogować się i sprawdzić, czy nie mamy dostępnego formularza do uzupełnienia danych. Na podanie danych mamy 5 dni roboczych.

Uwaga: w przypadku komunikatu „Bonus nie został przyznany” należy sprawę jak najszybciej reklamować. Podczas akcji było sporo niejasności i problemów (zwłaszcza, jeśli ktoś miał wcześniej inny produkt Raiffeisen Polbank i zakładał produkt przez kuriera). Jeśli regulamin stoi po naszej stronie a premii nie ma, to nie pozostaje nic innego jak złożenie reklamacji.

Skuter do wygrania + gwarantowany bon do Zalando

Co ciekawe, oprócz informacji o przyznaniu premii organizator postanowił dać nam możliwość wygrania skutera oraz zgarnięcia gwarantowanego bonu do Zalando. Wygląda na to, że Konto Wymarzone nie okazało się aż tak wymarzone i klienci zamiast zakładać je i aktywnie korzystać z karty (płacąc za nią 3 zł miesięcznie!) woleli założyć rachunek tylko dla premii. Nie ma się co dziwić, skoro na bardziej interesujący rachunek na dłużej wygląda np. Konto Lubię To! BPH.

Wracając do promocji – treść konkursowa maila wygląda mniej więcej tak:

Uwaga: Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatkowy konkurs. Wystarczy, że w dniach od 1 czerwca do 12 lipca 2015 r. wykonasz co najmniej 3 transakcje kartą do konta Raiffeisen Polbank, a otrzymasz gwarantowany bon o wartości 50 zł na zakupy w zalando.pl.
Biorąc udział w konkursie „Bądź aktywny, jedź skuterem na wakacje” możesz wygrać dodatkowo nagrodę główną – Skuter Yamaha D’elight o wartości 8500 zł. Szczegóły znajdziesz po zalogowaniu się do Panelu Uczestnik.

Warto jednak dodać, że zgodnie z regulaminem „dowolne transakcje” wcale nie są takie dowolne. Mail swoje, a regulamin swoje:

Warunkiem udziału w Konkursie 2 jest zgłoszenie się Uczestnika w okresie trwania Konkursu 2, do udziału w Konkursie 2 w Panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu na Stronie Konkursowej.
Uczestnik Konkursu 2, który wykona największą liczbę transakcji w okresie trwania Konkursu 2, jednak nie mniejszą niż 10, a każda o wartości nie niższej niż 10 zł, otrzyma nagrodę główną.
Dodatkowo każdy Uczestnik Konkursu 2 za wykonywane transakcje kartą płatniczą uzyskaną w ramach Promocji – co najmniej 3 transakcje kartą w okresie trwania Konkursu 2 – otrzyma nagrodę dodatkową. […]

Przekładając to na nasze: skuter otrzyma ta osoba, która wykona najwięcej transakcji o wartości min. 10 zł. Bon o wartości 50 zł do Zalando otrzymają te osoby, które wykonają minimum 3 płatności kartą (każda min. 10 zł). Swoją drogą karta musi być uzyskana w promocji Comperia Bonus, ale sformułowanie to jest dosyć nieprecyzyjne – nie zdziwimy się, jeśli osoba, która założyła konto w promocji domówi teraz kartę i… też załapie się na promocje. Oczywiście jak będzie – przekonamy się w lipcu.

Nie przegap!

Komentarze

  • Serio trzeba przelewać z powrotem środki z lokaty 1000 zł na dzień, bo inaczej token potrzebny?

    slayer Odpowiedz
  • Dzisiaj miała być kasa za polecenia w CBC. Otrzymał ktoś? U mnie nie ma :/

    Łukasz Odpowiedz
  • Również nic.

    savi Odpowiedz
  • U mnie jest. Za 3 polecenia. Pełna kwota, bez potrącenia podatku. Trzeba będzie w rozliczeniu rocznym ująć.

    ildefons Odpowiedz
  • @Ildefons kiedy dostałeś?

    Łukasz Odpowiedz
  • ja tez dzisiaj po południu dostałem

    simrisham Odpowiedz
  • Dziś. Rachunek sprawdziłem po godz. 17.

    ildefons Odpowiedz
  • Jeszcze nie mam z polecen

    Justyna Odpowiedz
  • morze ktos podac hasla z ksiazeczki na czerwiec i lipiec, bo mi gdzies zginela ?

    esehiel Odpowiedz
  • ale zonk, oczywiście moŻe ? ;D

    esehiel Odpowiedz
  • aYVc, rjBH

    tricky Odpowiedz
  • czy komus comperia uwzglednila juz reklamacje? od 11 czerwca dali sobie 14 dni…

    Ja Odpowiedz
  • Jak Wasze reklamacje w comperii? ja jeszcze nie mam

    ja Odpowiedz
  • ja też po 2 tygodniach miałam otrzymać odpowiedź na reklamację i dalej nic.

    Hanka Odpowiedz
  • Zaraz im wystawimy po jednej gwiazdce na fejsie i sie im skonczy „dzien dziecka”

    melex Odpowiedz
  • mi przesłali ze sprawdzają jeszcze z bankiem – reklamacja wysłana miesiąc temu

    Michal Odpowiedz
  • u mnie też rozpatrują reklamacje na premie za lokate -od miesiąca…

    Gonzales Odpowiedz
  • Szanowni Państwo,

    Zapewniamy, że reklamacje są szczegółowo weryfikowane – jest to proces złożony i odbywa się przy współpracy z Bankiem. Uprzejmie prosimy o cierpliwość. Zapraszamy do zapoznania się z treścią komunikatu: http://www.comperiabonus.pl/pdf_files/raiffeisen-polbank/Komunikat_w_sprawie_reklamacji_Comperia_Bonus.pdf

    Pozdrawiamy,
    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • Dostał ktoś sms od CB info o jakiejś specjalnej lokacie?
    Jestem z telefonu i coś mi krzaczy ich strona.

    mrekin Odpowiedz
  • tak, lokata Happy w idea banku.
    jest zapis, ze dla nowych klientow
    pytanie tylko co oznacza nowy klient, bo wiekszosc ludzi tu juz miala ta lokate

    kk Odpowiedz
  • zwykły spam a nie specjalna lokata… Happy na standardowych warunkach, nic specjalnego (są tacy co tej lokaty nie mieli?)

    eh Odpowiedz
  • a są tacy co jej nie mogą założyć? tzn nie przychodzi żaden mail mimo, że na stronie idei na koniec jest napis „Gratulacje! Złożyłeś wniosek o lokatę w Idea Bank. Możesz już rozpocząć inwestowanie!”. A bank odpowiada że żaden wniosek nie został u nich zarejestrowany, więc to nie kwestia niedotarcia maila tylko coś u nich musi być nie tak

    loan Odpowiedz
  • O ile dobrze pamiętam tak było w wypadku, kiedy ktoś już wcześniej miał jakiś produkt w Idea Banku i nie może założyć Happy.
    PS. Prosiłbym o nie robienie offtopica – jak coś jest forum :)

    Michał Odpowiedz
  • Ten bon do Zalando ma jakąś datę ważności?

    sddf Odpowiedz
  • Czy dobrze doczytałem w regulaminie, że bon zalando ważny przy zakupach od 300 PLN?
    Proszę o informacje, jeśli ktoś już otrzymał – w jaki sposób jest bon przekazywany? Nie znalazłem informacji o tym.

    Mateusz Odpowiedz
  • Mateusz. Chcesz bon do Ci oddam swój za free. Napisz na pomoctkwpMAŁPAgmail.com

    melex Odpowiedz
  • witam, dostałem od Comperi bonus , super :)

    Przemek Odpowiedz
  • jak z rozpatrywaniem reklamacji? bo zaraz skonczy sie lokata mobilna i mozna zamknac konto, ale wciaz czekamy na pieniadze z reklamacji :/

    ja Odpowiedz
  • admin

    Czy wiesz już cokolwiek o następnej edycji Comperia Bonus?

    W panelu Comperia Bonus Club mam taką informację:

    „Aktualna promocja:

    Lokata nr 1
    wg analityków Comperia.pl
    – lokata HAPPY 4%
    – bez zakładania konta i dodatkowych produktów
    – już od 1000 zł na 3 miesiące
    – oferta limitowana, nie przegap!
    Bonusy dla klubowiczów
    Za każde skuteczne polecenie 50 pkt
    Bez otwierania konta bankowego i dodatkowych produktów
    Zakładasz bez wychodzenia z domu, w pełni on-line”

    Maxim Odpowiedz
  • Comperia to krętacze, dwa tygodnie minęły w piątek od informacji od nich że liczy się czas 14 dniowy na rozpoczęcie reklamacji. Jutro w piątek będą 3 tygodnie i zero odzewu. Różne brzydkie słowa cisną się na usta.

    Hanka Odpowiedz
  • nic nie wiem, miała być ale chyba im póki co nie wyszło

    Michał Odpowiedz
  • Ja składałem 3 reklamacje w odstępie 14 dni i też zero odzewu. Ta cała Comperia to jakaś na wpół amatorska pseudo-firemka.

    ziberro Odpowiedz
  • Ja im jedna gwiazdke na Facebooku przywalilem. Polecam to kazdemu ktomu zwlekaja z odpowiedzia na reklamacje

    melex Odpowiedz
  • Kompromitują się. Dostałem mail że znakomici analitycy comperi mają dla mnie lokatę happy.
    Że nie przewidzieli tego, że mam już konto idealne, i z niego zakładałem konta przelewami w ich promocjach.

    mrekin Odpowiedz
  • Też to dostałem. Zabawne, przecież wszyscy aktywni wyjadacze wisienek, a tacy właśnie zapisali się zapewne do Comperii, już dawno tę lokatę mają zaliczoną.

    Skylla Odpowiedz
  • Macie może tak, że logując się niby wszystko jest ok, nie wyskakuje komunikat że premia się nie należy, ale pola do wypełnienia są puste i w żaden sposób nie można ich wypełnić. Próbowałem na różnych przeglądarkach, ale to nic nie daje. Na blogu Michała Szafrańskiego też ludzie maja taki problem.

    Szymon Odpowiedz
  • Czy sa jakies nowe wiesci dot. naszych reklamacji? Pzdr

    ja Odpowiedz
  • Nie ma wieści od oszustów z Comperii ponad trzy tygodnie.

    Hanka Odpowiedz
  • Compepria nie odpisuje a mi konto zamkną za 2 tygodnie:P i fdzie mi wtedy wypłacą kasiorkę :P

    bolek Odpowiedz
  • Mam pytanie do osób które zamykały konto w raiffeisen:

    – próbując się zalogować system loguje się do pewnego etapu i wylogowuje? tak ma być po zamknięciu?

    – zostawiłem parę groszy na koncie po to by mi je przelali na konto które wskazałem (takie niby potwierdzenie że konto zostało zamknięte) lecz nie dostałem tych „groszy” na wskazane konto …

    Bugi Odpowiedz
  • Jutro będę mógł Ci odpowiedzieć ;)

    savi Odpowiedz
  • Dzisiaj 0 16.38 dostałem e-maila z Comperii, że po kontakcie z RP-bankiem nie przyznają mi premii bo nie spełniłem/ wg. RP-banku/ warunków promocji. Niestety nie napisali konkretnie jakich. Ja wszystkie warunki spełniłem a ew. opóźnienia wynikały z winy Raiff.P-banku. Macie jakieś pomysły co robić dalej? To w końcu przyrzeczenie publiczne i nie można ot tak sobie go nie wykonać. Admin może coś poradzisz? Kiedyś po sugestii, że będę się skarżył do UOkiK/ ew. KNF-u, ZBP-ich/ Agora kazała napisać jeszcze raz prośbę o ponowne rozpatrzenie reklamacji i premie przyznali. No ale to Agora a nie Comperia. Poradźcie co robić dalej.

    Waldemar Odpowiedz
  • Czy osoby, które zapisały się do klubu dostały kartę członkowską pocztą?

    Skylla Odpowiedz
  • Witam, nie dostałem .

    On Odpowiedz
  • No właśnie, a mieli karty wysyłać. Nawet jest strona do ich rejestracji.

    Skylla Odpowiedz
  • Teraz sprawdziłem, że po zalogowaniu mam informację, że kartę niebieską już posiadam… Ciekawe.

    Skylla Odpowiedz
  • mijają kolejne dni a comperia ma nas w… głębokim poważaniu.

    wojtekkkkkkkkkkk Odpowiedz
  • @Skylla,

    karty członkowskie wysyłane są drogą mailową.

    Pozdrawiamy,
    Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • Dzień dobry,

    Szanowni Państwo, informujemy, że Państwa zgłoszenia związane z promocją Comperia Bonus 3 w dalszym ciągu są weryfikowane przy współpracy z Bankiem. Jest to proces, który wymaga czasu, dlatego uprzejmie prosimy o cierpliwość.

    Ze swojej strony możemy zapewnić, że żadna wiadomość nie zostanie pominięta.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • Zespół Comperia.pl proces weryfikacji może ciągnąć się w nieskończoność,co z osobami które w trakcie czekania na reklamacje zamkną rachunek?

    bolek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy