Comperia Bonus: jak uzupełnić dane do odbioru premii? (+ prezent 50 zł)

Do dnia dzisiejszego Comperia miała czas na rozesłanie informacji o przyznaniu nagrody i konieczności spełnienia ostatniego warunki promocji: podania swoich danych do odbioru premii. I rzeczywiście – od rana bombardujecie nas informacjami o tym, że mail znalazł się już w waszej skrzynce. Co trzeba z nim zrobić?

Uzupełnij dane do czwartku

Najważniejsze sprawa to zalogowanie się na stronie promocji i podanie swoich danych do odbioru premii. Numerem konta powinien być aktywny rachunek Konto Wymarzone. Jeśli będziecie kopiowali jego numer sprawdźcie, czy wkleił się poprawnie – Comperia nie pozwala bowiem na spacje w formularzu i może uciąć kilka ostatnich cyfr rachunku.

Jeśli mail z informacjami o premii jeszcze nie doszedł (a może wpadł do spamu?) to warto wejść pod comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie, zalogować się i sprawdzić, czy nie mamy dostępnego formularza do uzupełnienia danych. Na podanie danych mamy 5 dni roboczych.

Uwaga: w przypadku komunikatu „Bonus nie został przyznany” należy sprawę jak najszybciej reklamować. Podczas akcji było sporo niejasności i problemów (zwłaszcza, jeśli ktoś miał wcześniej inny produkt Raiffeisen Polbank i zakładał produkt przez kuriera). Jeśli regulamin stoi po naszej stronie a premii nie ma, to nie pozostaje nic innego jak złożenie reklamacji.

Skuter do wygrania + gwarantowany bon do Zalando

Co ciekawe, oprócz informacji o przyznaniu premii organizator postanowił dać nam możliwość wygrania skutera oraz zgarnięcia gwarantowanego bonu do Zalando. Wygląda na to, że Konto Wymarzone nie okazało się aż tak wymarzone i klienci zamiast zakładać je i aktywnie korzystać z karty (płacąc za nią 3 zł miesięcznie!) woleli założyć rachunek tylko dla premii. Nie ma się co dziwić, skoro na bardziej interesujący rachunek na dłużej wygląda np. Konto Lubię To! BPH.

Wracając do promocji – treść konkursowa maila wygląda mniej więcej tak:

Uwaga: Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dodatkowy konkurs. Wystarczy, że w dniach od 1 czerwca do 12 lipca 2015 r. wykonasz co najmniej 3 transakcje kartą do konta Raiffeisen Polbank, a otrzymasz gwarantowany bon o wartości 50 zł na zakupy w zalando.pl.
Biorąc udział w konkursie „Bądź aktywny, jedź skuterem na wakacje” możesz wygrać dodatkowo nagrodę główną – Skuter Yamaha D’elight o wartości 8500 zł. Szczegóły znajdziesz po zalogowaniu się do Panelu Uczestnik.

Warto jednak dodać, że zgodnie z regulaminem „dowolne transakcje” wcale nie są takie dowolne. Mail swoje, a regulamin swoje:

Warunkiem udziału w Konkursie 2 jest zgłoszenie się Uczestnika w okresie trwania Konkursu 2, do udziału w Konkursie 2 w Panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu na Stronie Konkursowej.
Uczestnik Konkursu 2, który wykona największą liczbę transakcji w okresie trwania Konkursu 2, jednak nie mniejszą niż 10, a każda o wartości nie niższej niż 10 zł, otrzyma nagrodę główną.
Dodatkowo każdy Uczestnik Konkursu 2 za wykonywane transakcje kartą płatniczą uzyskaną w ramach Promocji – co najmniej 3 transakcje kartą w okresie trwania Konkursu 2 – otrzyma nagrodę dodatkową. […]

Przekładając to na nasze: skuter otrzyma ta osoba, która wykona najwięcej transakcji o wartości min. 10 zł. Bon o wartości 50 zł do Zalando otrzymają te osoby, które wykonają minimum 3 płatności kartą (każda min. 10 zł). Swoją drogą karta musi być uzyskana w promocji Comperia Bonus, ale sformułowanie to jest dosyć nieprecyzyjne – nie zdziwimy się, jeśli osoba, która założyła konto w promocji domówi teraz kartę i… też załapie się na promocje. Oczywiście jak będzie – przekonamy się w lipcu.

Nie przegap!

Komentarze

  • bolek – zadajesz głupie pytanie! Według banku i Comperii po to zakładałeś konto by z niego korzystać, a nie zamknąć po odebraniu 55 zł. Po prostu nie zamykaj!!!

    BPH Odpowiedz
  • Beznadziejna jest ta Comperia. Jakoś nie widać żeby komukolwiek już rozpatrzyli reklamację, to co robią? Chcą być sprawiedliwi i odpowiedzi dostaną wszyscy równocześnie?

    Tomek__ Odpowiedz
  • a co z osobami takimi jak ja, którzy nie dostali dodatkowego bonusu 10% za bycie członkiem klubu w momencie przystąpienia do promocji?
    tutaj też rozpatrzenie reklamacji ma trwać tak długo?
    tutaj juz bank nie ma nic do tego tylko sama Comperia ma w nosie cześć club’owiczów…

    erde Odpowiedz
  • Otóż to – ja w tej sprawie wysłałem reklamację 28go maja. Jutro minie 6 tygodni… jakiż trzeba mieć burdel, żeby nie umieć zweryfikować tak prostego do sprawdzenia faktu.

    ziberro Odpowiedz
  • Ja wysłałem już im kilka maili z pytaniem na jakim etapie jest rozpatrywanie reklamacji. Mija już 41 dni i nadal brak odpowiedzi. Dzwoniłem do Comperii i też nic się nie dowiedziałem. W Banku potwierdzili że są wszystkie wymagane zgody, lokaty się pokończyły pewnie zamknę konto, bo ile można czekać na rozpatrywanie reklamacji….

    dzygit Odpowiedz
  • 18 lipca mi konto zamykają i co mam zrobić,jak oni będą tak reklamacjować długo jeszcze.pewnie trzeba będzie podać inne konto do wypłaty reklamowanego bonus (jak się do nich napisze ,powinni się zgodzić,co?). Takie reklamacje masakra.

    bolek Odpowiedz
  • Comperia Club znowu dała ciała tym razem z linkami polecającymi do lokaty HAPPY z IDEA Banku. Linki polecane osobom zamiast do wniosków o lokatę, prowadziły do strony ogólnej Comperia.pl, gdzie oczywiście można było założyć lokatę HAPPY, ale trzeba było to ręcznie wyklikać. Punktów za polecony osoby nie widać a lokaty już pootwierane, zobaczymy jak do reklamacji klientów tym razem podejdzie Comperia Club. Jeżeli tak jak poprzednio to trzeba będzie pożegnać się z nimi na dobre…

    Boru Odpowiedz
  • U mnie też lokata założona,a na stronie comperii club żadnej adnotacji że było jakieś polecenie

    doman Odpowiedz
  • Witam! A ja dostałem wczoraj przelew na 71,50 od comperii, reklamacja składana w maju, później jeszcze bodajże dwa razy wysyłana. Zaskoczony jestem kwotą ( nie zakładałem lokaty) ale to może nagroda za mega długie oczekiwanie i nieprofesjonalne podejście do obsługi.

    Szymon Odpowiedz
  • Dzień dobry,

    Szanowni Państwo, do końca tygodnia wyślemy kolejną pulę bonusów Uczestnikom, których reklamacje zostały pozytywnie rozpatrzone a dane do przelewu – uzupełnione w terminie. Resztę zgłoszeń weryfikujemy w dalszym ciągu przy współpracy z Bankiem, dlatego chcielibyśmy uspokoić i jednocześnie zapewnić, że nie pominiemy żadnej wiadomości.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • weryfikowaliśmy ostatecznie zgłoszenie wspólnie z Raiffeisen Polbank. Odpowiedź jest negatywna, ponieważ nie zostały spełnienie warunki Regulaminu Promocji „COMPERIA BONUS 3” Regulamin

    Moja reklamacja została odrzucona. Napisali mi: „nie uzyskaliśmy ze strony Raiffeisen Polbank pozytywnej weryfiakcji założonego zgłoszenia dotyczącego promocji „Comperia Bonus 3″. Jest nam przykro, ale wobec powyższego nie mamy podstaw do wypłaty bonusu. Bonus wypłacany jest na podstawie weryfikacji przez Raiffeisen Polbank spełnienia warunków promocji”.

    Wszystko zrobiłem zgodnie z regulaminem, założyłem konto i lokatę, następnie uzupełniłem dane osobowe w przygotowanym przez nich formularzu. W mojej ocenie nie mają żadnych podstaw do odrzucenia reklamacji, a jednak to zrobili. Co mam teraz zrobić??

    DawLab Odpowiedz
  • Czy przy ulokowaniu 10 tys. na lokacie mobilnej 4%, zysk netto powinien wynieść 80,78 zł, czy też coś źle liczę ?

    ziberro Odpowiedz
  • A jak to wyliczyłeś jakbyś krótkie równanie zapodał?

    Boru Odpowiedz
  • ziberro

    Wszystko zależy ile dni kalendarzowych mają miesiące w których trwa lokata generalnie możesz liczyć 88,8 groszy dziennie :-)

    melex Odpowiedz
  • Złodzieje i oszuści z Comperii dalej kłamią; do dzisiaj dalej nie mam na koncie chociaż po reklamacji w raiffeisenie pseudonank przysłał mi pismo ze jestem zakwalifikowany; po takich numerach to pies ze złamaną noga nie skorzysta z oszustów zarówno w Comperii jak i raiffeisenie

    Emiljan Odpowiedz
  • jak to sie mowi „niepewne jak w banku”

    aaaa Odpowiedz
  • A kasy jak nie było – tak nie ma… Comperia najwyraźniej nie poradziła sobie ze zorganizowaniem promocji.

    Anulka Odpowiedz
  • Bank swoje robi tylko oszuści z Comperii zmalwersowali nasze pieniądze.

    Zenek Odpowiedz
  • Szanowni Państwo,

    jeśli zdarzają się sytuacje, że bank potwierdza należność bonusu, to brak wypłaty jest najprawdopodobniej efektem braku wyrażenia przez Państwa zgody na przekazanie Comperia.pl informacji o statusie Państwa umowy. W praktyce może wyglądać to tak, że bank może udzielić Państwu informacji, natomiast bez Państwa zgody nie może przekazać szczegółów do Comperia.pl, która jako organizator promocji nie może wypłacić bonusu oraz odpowiedzieć na Państwa zgłoszenia reklamacyjne.

    Sprawę opisywaliśmy w komunikacie: http://www.comperiabonus.pl/pdf_files/raiffeisen-polbank/Komunikat_w_sprawie_reklamacji_Comperia_Bonus.pdf

    Prosimy o przekazanie brakujących zgód poprzez formularz: https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/comperia_zgoda/

    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • @Comperia.pl
    Co z osobami, które dostały 55 zł, a 10 zł za założenie lokaty już nie? Skoro pierwsza wpłata pojawiła się, to informacje z banku zostały przekazane. Nie widzę żadnego usprawiedliwienia dla braku rozpatrzenia reklamacji od 10 czerwca.

    kespis Odpowiedz
  • Reklamację wysyłałam 13-06-2015 otrzymałam odpowiedź.

    Witam,

    Przyjęliśmy Państwa zgłoszenie do weryfikacji, wyjaśnimy sprawę z Bankiem. W związku z tym, że na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie w pełni zweryfikować zgłoszonej reklamacji, a wpływ na to ma trwający proces weryfikacji statusu z bankiem informujemy, że termin rozpatrywania reklamacji zostaje przedłużony wydłużony o 14 dni liczonych od dnia wysłania niniejszej wiadomości.

    Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość.

    Dołożymy starań aby przekazać pełną informację w możliwie najkrótszym czasie.

    Pozdrawiamy
    Zespół Comperia

    Zgodę przez formularz też wysyłałam i wszystko bez żadnego odzewu.
    Co można o Was sądzić, no co?

    Hanka Odpowiedz
  • Dajcie spokój, ta cała comperia to jakaś amatorszczyzna – aż dziw, że bank nabrał się na współpracę z taką niepoważną firmą. W piątek minie 8 tygodni od złożenia naprawdę banalnej reklamacji (przelew dostałem, ale bez należnego bonusu), a ci do dziś nie raczyli w żadnej sposób ustosunkować się do sprawy. Mam wrażenie, że ta cała comperia to kilka osób siedzących po szkole w garażu i bawiących się ‚we firmę’.

    ziberro Odpowiedz
  • Zamykał ktoś konto? Miałem zostawić, bo myślałem że zmądrzeją i karta będzie za 0zł, ale skoro nie…
    Kiedy szybciej? Tel, oddział?

    agrestowy placek na piasku Odpowiedz
  • zamykałem telefonicznie 17 czerwca, jeszcze w weekend się logowałem ale dzisiaj już konto nieaktywne

    erde Odpowiedz
  • Mam tę samą sytuację co kespis. Kiedy szanowna comperia dorzuci 10 zł za lokatę?

    wojtekkkkkkkkkkk Odpowiedz
  • A co z aktualną promocją? Naliczyło wam bonus za założenie lokaty? Bo nie wiem czy nalicza dopiero po jej zakończeniu, czy mam już składać reklamacje

    Grzes Odpowiedz
  • Comperio mija kolejny tydzień a wy nadal nie rozpatrzyliście reklamacji… zamierzacie to w końcu zrobić?

    Anulka Odpowiedz
  • Oni nawet na maile nie odpowiadają,trzeba wysłać im przedsądowe wezwanie do zapłaty na podstawie „jak reklamacja jest nie rozpatrzona w terminie a nie zostaliśmy powiadomieni o jej przedłużeniu reklamacje uznaje się za rozpatrzoną pozytywnie,wszędzie to tak działa. Mają wszystkim wypłacić bonusy,czy się należy czy nie,Comperia smród będzie się za Wami ciągnąl długo,pamiętajcie moje słowa,

    bolek Odpowiedz
  • Myślę że najwyższa pora pisać gdzie popadnie, bo okazaliśmy już nazbyt dużo cierpliwości i pozostał jedynie „czarny PR”. Proponuje zacząć na fejsie, później na blogach np. jakoszczedzacpieniadze który też promował tą promocje Comperii. Tylko piszcie pod nowymi tematami bo do starych mało kto zagląda.

    akro Odpowiedz
  • @comperia, „..jeśli zdarzają się sytuacje, że bank potwierdza należność bonusu, to brak wypłaty jest najprawdopodobniej efektem braku wyrażenia przez Państwa zgody na przekazanie Comperia.pl informacji o statusie Państwa umowy..”
    Czy to dotyczy uczestnikow promocji, ktorzy dostali premie za zalozenie konta a nie dostali premii za lokate?
    Czy chodzi jedynie o tych co w ogole nie dostali premii?
    Skoro ktos dostal jedna premie, to chyba wymagana zgode udzielil?

    Xman Odpowiedz
  • Dziś minął 8 tydzień od złożenia reklamacji i nadal zero odzewu. Już nawet nie chodzi o pieniądze, ale o jakiś elementarny szacunek do uczestników promocji. No trudno – ja ze swojej strony obiecuję piętnować was przy każdej kolejnej akcji i zniechęcać potencjalnych klientów.

    ziberro Odpowiedz
  • @zibbero, mamy obawy, że jesteś w grupie klientów, którzy nie wyrazili zgody na przekazanie do Comperia.pl danych o statusie umowy z bankiem, dlatego nie mamy informacji o Twojej sprawie, nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć rzeczowo na Twoją reklamację, a tym bardziej nie mamy podstaw do przyznania i wypłaty bonusu.

    Bardzo prosimy o uzupełnienie tej zaległości, zgodę można przekazać poprzez formularz: https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/comperia_zgoda/

    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • Co 2 tygodnie piszę to samo – zgodę wyraziłem, premię otrzymałem, ale bez należnego bonusu. W maju poprosiłem Was tylko o zweryfikowanie mojego członkostwa z klubie – chyba bank nie jest tu żadną ze stron, prawda ?

    ziberro Odpowiedz
  • Comperio co z osobami które dostały 55zł zamiast 65zł (była lokata)? Kiedy rozpatrzycie te reklamacje?

    Anulka Odpowiedz
  • Oni nawet nie czytają tego, co się do nich pisze. Pewnie niedługo pojawi się wpis od zespołu Comperia.pl, że najprawdopodobniej nie wyraziłaś zgody na przekazanie danych o statusie umowy z bankiem i żebyś nie marudziła, bo przecież obiecali, że kiedyś odpowiedzą na wszystkie reklamacje.

    ziberro Odpowiedz
  • Mam taki samo wrażenie – o co byśmy nie pytali to odpowiedź Comperii jest jedna: brak zgody na ujawnienie tajemnicy bankowej.

    Anulka Odpowiedz
  • Comperia.pl # a może łaskawie chociaż odpowiecie na reklamację?
    Nawet banki nie mają takiego tupetu

    Tomek__ Odpowiedz
  • Ja nie otrzymałem 10 PLN z należnych mi 65, oczywiście na reklamację nie otrzymałem odpowiedzi. Po prostu po zakończeniu lokat trzeba zrezygnować z konta i mieć ich w d…. skoro tak sobie pogrywają.

    Rafał Odpowiedz
  • Comperia już nawet nie zamierza ściemniać że pracują nad reklamacjami… Pytania o 10zl stały się niewygodne…

    Anulka Odpowiedz
  • Szanowni Państwo,

    zapewniamy, że czytamy i pracujemy nad wszystkimi zgłoszeniami i wiadomościami, a brak Państwa zgód jest bardzo częstym i poważnym problemem, stąd tak częste apele w tym temacie. Reklamacje dot. braku wypłaty bonusu za założenie lokaty są również w trakcie weryfikacji wspólnie z bankiem, prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości.

    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • Comperio 2 miesiące rezpatrujecie nasze reklamacje, wiec my wykazujemy naprawdę dużo cierpliwości… Takie coś powinno trwać kilka dni a nie miesiące! Chyba że to sam prezes banku osobiście sprawdza czy każdy z uczestników spełnił warunki otrzymania premii?

    Anulka Odpowiedz
  • Droga Comperio co w takim razie z moimi emailami do was 1.06.2015 w sprawie zmiany moich danych u was? Tez pozostaly bez waszej odpowiedzi. A to prawie dwa miesiace. Jedyne co to prosze czekac ktos sie skontaktuje.

    bud3k Odpowiedz
  • @bud3k, prześlij proszę ponownie swoje zgłoszenie z 1.06.2015 pod adres kontakt@comperiabonus.pl. Dziękujemy!

    Zespół Comperia.pl

    Comperia.pl Odpowiedz
  • Kolejne dni mijają a comperia nadal nie rozpatrzyła reklamacji… najwyraźniej 2 miesiące to za mało żeby zweryfikować czemu wypłacili 55zł zamiast 65zł… ciekawe czy w tym roku uda im się zakończyć tą sprawę? jakoś wątpię… pewnie na 1. rocznicę zakończenia promocji napiszą że potrzebują jeszcze trochę czasu na przemyślenie komu wypłacić premię…

    wojtekkkkkkkkkkk Odpowiedz
  • Wypłaty kasy za polecenia też nie zrobili. Mimo, że czekasz na to prawie dwa miesiące to i tak ich przerasta. A na reklamacje nawet nie odpisują. Beznadziejna jest ta firma. Jest ktoś w ogóle komu rozpatrzyli reklamację i wypłacili dodatkowe 10 zł czy tylko kłamią że coś robią?

    Tomek__ Odpowiedz
  • Firma to trochę za dużo powiedziane – odnoszę wrażenie, że to raczej garstka studentów dorabia sobie po zajęciach prowadzeniem ‚internetowego biznesu’. Żaden poważny, rozgarnięty i inwestujący swój czas oraz pieniądze człowiek, nie pozwoliłby na takie niechlujstwo i rażące zaniedbania wobec klientów. Jestem przekonany też, że nie pomoże im już żaden portal/blog o tematyce finansowej – szkoda nerwów własnych i czytelników. Bodajby przepadli w czeluściach internetu…

    ziberro Odpowiedz
  • Tez czekam na bonus 10% za niebieska karte klubowa.
    Nie ma to nic wspolnego z raiffeisen, ale konto musi wisiec…

    ja Odpowiedz
  • Może to działa tak: należna premia x liczba uczestników którym nie dali premii = wakacje prezesa w ciepłych krajach?

    Trąbka krakowska Odpowiedz
  • Jaja sobie robią. Ile można czekać?

    xxdf Odpowiedz
  • mi napisali w piątek.
    Witam,

    Pana zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji wspólnie z Bankiem, niezwłocznie po uzyskaniu odpowiedzi wrócimy do Pana z informacją.

    Pozdrawiamy
    Zespół Comperia

    aleś się rozpisali.

    bolek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy