Wystartowała promocja Banku Millennium, dzięki której w łatwy sposób możemy zgarnąć bilety do kina Cinema City. Jej zasady są bardzo proste – wystarczy wykonać kilka transakcji aplikacją BLIK. Nie muszą to być jednak faktyczne płatności, ale również zwykłe wypłaty pieniędzy z bankomatów :)
2 bilety za 10 płatności BLIK
Promocja przeznaczona jest dla każdego posiadacza rachunku bankowego bądź karty kredytowej w Banku Millennium. Nie ma znaczenia czy rachunek założyliśmy dzisiaj czy kilka lat temu. Ważne, aby posiadać również zainstalowaną aplikację BLIK banku (dostępna na Android i iOS) oraz mieć zaznaczone zgody marketingowe, tzn:
Posiadanie przez Uczestnika najpóźniej w ostatnim dniu Czasu trwania Promocji zgody […] na: przetwarzanie przez Bank danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy oraz na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych.
Promocja polega na wykonaniu 10 transakcji w postaci płatności bezgotówkowych BLIK (również w internecie) lub wypłat gotówkowych BLIK w bankomatach. Oczywiście transakcje nie mogą być zwrócone i muszą być zaksięgowane w czasie trwania promocji, czyli do dnia 30.06.2015.
Promocja trwa do wyczerpania puli kodów (lub do końca czerwca). Pula wynosi 3000 kodów, które rozdawane są po 2 – innymi słowy zgarnie je 1500 najszybszych klientów banku. Każdy z kodów będzie mógł zostać wymieniony na bilet dopiero po zakończeniu akcji, dokładnie:
Po zakończeniu Promocji lub po wyczerpaniu się puli kodów uprawniających do wymiany na bilet kinowy, 1 500 pierwszych Uczestników, którzy spełnili warunki Promocji otrzymają SMS-a na telefon, który podali w Banku Millennium jako numer kontaktowy, zawierający 2 kody uprawniające do wymiany na 2 bilety kinowe (każdy kod może być wykorzystany niezależnie).
Kody ważne są do 31 października. Na bilety możemy je wymienić w kasie jednego z kin Cinema City – listę 31 tego typu obiektów znajdziecie na końcu regulaminu.
Aby nie było za dobrze bank określa, że kody wymienialne są tylko na bilety na dowolny seans 2D, z wyłączeniem pokazów specjalnych, przedpremierowych, na zaproszenie, maratonów, eventów specjalnych, filmów IMAX i filmów w salach VIP.
Wypłaty BLIK darmowe do sierpnia
Ile kosztuje wypłata z bankomatów? W skrócie: nic :) Do końca sierpnia obowiązuje bowiem promocja dzięki której za wypłaty nie zapłacimy ani grosza. Później – według standardowego cennika, który jest zbliżony do tabeli opłat dla kart debetowych.
PS. Informacja o promocji pierwsza pojawiła się w serwisie mamOkazje.pl – dziekujemy za info!
Komentarze
Sprawdził ktoś może jak można zobaczyć w serwisie millenet czy ma się zaznaczone zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych? Czy konieczny jest telefon na infolinię?
• TomaszzZ góry dziękuję za odpowiedź :)
Konieczny jest chyba telefon aby sprawdzić/ustawić zgody. Na dzień 28.05.2015 pula biletów jeszcze się nie wyczerpała – informacja z infolinii
• LukeAby bank nie wydzwanial jak ostatni natret z ofertami napewno trzeba odwiedzic placowke. Wydzwanianie to jest 3 zgoda z 3 dostepnych. Do promo potrzebne sa 2 pierwsze zgody. Domyslnie jak zakladacie konto to wszystkie 3 macie zaznaczone na tak.
• gdfsgsdCzy ktoś już dostał kody ?
• Łukasznie, można ciągle korzystać jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił :)
• MichałCzy ktoś wie cokolwoek na temat rozstrzygnięcia tej promocji? Chcę już zamknąć to konto a czekam tylko na bilety do kina.
• Marcin MarcinAdminie, masz jakieś informacje na ten temat?
• porebasakcja trwa do 30 czerwca, chyba że sie wcześniej skończy pula biletów
• erdeZapewne każdy dostanie bilety dziś o 23:59 ;p albo wcale… ;]
• luka89wawKtoś dostał te bilety?
• MichałCo z tymi biletami, dostał ktoś?
• saproBrak
• bryłau mnie tak samo
• ŁukaszU mnie też nic ;/
• porebasbrak kodów na dwóch kontach, zgody w porządku czyli 2 pierwsze na tak, maniakalny marketing telefoniczny na nie
• gdfsgsdchyba bank zrobił sobie darmowe grono testerów bo:
„Rozpatrzeniu podlegają
wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej (przesłane listem
poleconym).”
także liczą na to, że komu się będzie chciało słać reklamację poleconym za 2 bilety…
• gdfsgsdswoją drogą czy to nie kuriozum, że bank dla usługi stricte elektronicznej reklamacje rozpatruje tylko drogą pisemną i to dodatkowo pocztą tradycyjną?
• gdfsgsdCzyż aplikacja nie powinna mieć w sobie wpudowanego mechanizmu reklamacji?
Ja nie odpuszczę, jak będzie trzeba to poświęcę te 4,20zł. Mimo wszystko, trzeba im dać trochę czasu.
• saproMatko, dzień po promocji i już teksty typu „nie odpuszczę”…
• savi@savi: spóźnij się z ratą kredytu 1 dzień to zobaczysz jaki bank pobłażliwy albo ile sobie liczy za zwłokę. Może nie odrazu ale przy następnym kredycie zobaczysz np dwa razy większa prowizję za ten 1 dzień zwłoki
• gdfsgsd@savi czytaj łaskawie wypowiedzi do końca jeśli już komentujesz. Nie jestem z tych co dzwonią z byle pierdołą do banku jednak uważam, że @gdfsgsd ma rację. My musimy trzymać się regulaminów więc banki obowiązuje ta sama zasada.
• sapro@savi: tutaj ludzie korzystają z różnych okazji nie tylko dla samych zysków, które oczywiście są najważniejsze ale również dla zasady / hobby itp.
• gdfsgsdBank nie ma sentymentów. Więc jak jest okazja to odwdzięczamy się tym samym. Czasem trochę to kosztuje czasu ale za to jest satysfakcja. Satysfakcji nie przelicza się na złotówki.
A czym Millennium się z czymkolwiek spóźnia?
• saviNie widzę, żadnej konkretnej daty wysłania wysyłania voucherów, tylko datę zakończenia promocji…
Konkretna data to właśnie zakończenie promocji czyli na mój gust dzisiaj, ale tak to sformułowali, że każdy może sobie interpretować inaczej.
• saproKilka dni im pewnie zajmie jeszcze ksiegowanie blikow z 30 czerwca. Nie zapomnieli w regulaminie dac daty do kiedy mozna skladac reklamacje – tylko do 17 lipca.
• aaaaDostał ktoś już bilety?
• BartOdpowiedź jaką dostałem od banku:
• porebas„W nawiązaniu do Pana wiadomości uprzejmie wyjaśniam, iż SMS dotyczący promocji BLIK „Płacisz, wypłacasz i idziesz do kina” zostanie wysłany najpóźniej do 8 lipca 2015r.
Zatem cierpliwie czekajmy ;)
W końcu ktoś pomyślał aby do nich napisać ;d
• luka89wawchyba czekają do jutra godz 23:59 ;_]
• luka89wawu mnie jeszcze nic.. zwlekają jak mogą..
• KrystianCzy ktoś z was dostał vouchery?
• Pawełna dwóch kontach brak voucherów
• gdfsgsdCisza, coś czuję, że będzie trzeba składać reklamację :(
• Marcin Marcindalej nie ma
• RomanoNie maaa
• Patu mnie też nadal nic…
• erdenie ma nic
• gdfsgsdto co teraz, reklamacja czy dalej czekamy (nie wiem na co)? bo ktoś tu pisał że reklamacja to tylko do 17 więc jeszcze tydzień tylko został
• Tomek157Złożyłem dzisiaj rano reklamację i dostałem taką odpowiedź:
• PawełOdpowiadając na Pana wiadomość uprzejmie informuję, że SMS-y z kodami pozwalającymi uzyskać bilety do kina w promocji „BLIK. Płacisz, wypłacasz i idziesz do kina.” powinny zostać wysłane laureatom do końca dzisiejszego dnia.
Jak reklamować jak nie wiadomo jaki jest termin wysyłki kodów i automatycznie nie wiesz czy się załapałeś czy nie. Regulamin nie mówi o dacie wysyłki kodów a mówi o dacie reklamacji i to wysłanej tylko pocztą. Najlepszą reklamacją będzie jak każdy zrezygnuje z konta..
• tomsaDzis powinny zostaly wyslane. To samo mowili wczoraj. Od 2 miesiecy wiedza ze zrobilem bliki na poczatku promocji..
• aaaaPrzed chwilą dostałem SMS-a z kodami. Trochę trzeba było poczekać, ale wreszcie są :)
• Pawełdostalem chyba ostatni :)
• aaaaWszyscy mają kody, mam i ja :D
• zxcvbnmtez teraz dostałem :)
• RomekPotwierdzam :)
• Durisdo mnie dotarł własnie teraz
• erdeJa tez
• PatDostałem przed chwilą!
• Gniady2 kody przyjęte, można zamykać konto :)
• krzychu.pl